Nie polecam najgorszemu wrogowi.
W punktach stacjonarnych niczego nie załatwicie oprócz straty czasu można tam konto założyć przy dobrych wiatrach i dowidzenia powiedzieć.
Odzyskać hasło do konta, własnych pieniędzy to również jest jakiś żart. Do innych banków nie ma podejścia. Przelew z Citi do innych baków na połowie przeglądarek po prostu nie działa.
Pracownicy są bardzo dobrzy w grę Ping-pong, jeden na infolinii powie żeby kierować się do punktu stacjonarnym, a drugi zaś w stacjonarnym powie żeby dzwonić, a sumarycznie ktoś na infolinii zacznie tłumaczyć się za dwóch swoich poprzednich kolegów.
Szkoda czasu - nie dajcie się nabrać na minimalnie lepsze oferty od innych - w zamian zapłacicie utratą czasu, nerwów i pieniędzy.ZaletyKiedyś dobre oprocentowanie i zasady
WadyKompetencje, obsługa, aplikacja, aplikacja webowa