Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3462 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.63
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Jerzy / 2022-10-12 11:11
    Ocena: 1.25 / 5
    Jest to kolejna próba reklamacji usługi. Tym razem dotyczy prędkości Internetu. 10. 10. br miałem konieczność uczestniczenia w spotkaniu (ważnym) online, jednak nie mogłem pomimo wielu prób się połączyć. Po upływie planowanego czasu spotkania sprawdziłem prędkość mojego Internetu - okazało się " 0 " Mb/s. po kilku godzinach ponownie sprawdziłem prędkość i wyszło 18Mb/s - umowę mam na do 300Mb/s za co płacę. Postanowiłem interweniować w UPC. po kilku próbach uzyskałem połączenie z "botem" który nie potrafił zrozumieć mojego problemu. Po połączeniu się w końcu z Doradcą przedstawiłem swój problem. Uzyskałem informację, że za 15 minut będzie OK. Po 2 godzinach sprawdziłem prędkość, wyszło 99 Mb/s, a gdzie umowne 300. W tak zwanym między czasie otrzymałem SMS-a z UPC abym ocenił kontakt z nimi. Opisałem jak wyżej i nie mam żadnej reakcji z Ich strony.
    Natomiast odnoście Telewizji dostarczanej przez UPC to mógłbym już mały artykuł napisać, o kontaktach z nimi, jakości usług, wieloma kłamstwami ze strony UPC. Boję się zerwać umowę, czekam tylko na jej zakończenie.
    Zalety- " 0 "
    WadySame wady nic pozytywnego
    MiejscowośćZielona Góra, LUBUSKIE
  • ~Raziel / 2022-10-11 18:02
    Ocena: 1.25 / 5
    Obsługa klienta to poziom pis. Pukanie w dno od dołu. Połączenie się z kimś to cud. Połączenie się z kimś kompetentnym to cud do kwadratu. Ale zanim do któregokolwiek z tych cudów dojdzie, najpierw trzeba przebrnąć przez ich "cudowną gumową lalę" o imieniu Mija. Bycie cierpliwym, gdy to coś w żaden sposób nie rozumie najprostszych słów, również graniczy z cudem.

    Naprawa awarii, które są na porządku dziennym, to śmiech na sali. Pomoc techniczna na infolinii nie wie o czym się do nich mówi. Technicy przyjeżdżający nie są lepsi, ich remedium na wszystko to wymiana sprzętu, a gdy to nie pomaga, rozkładają ręce.

    Oferty dla stałych klientów? 1 na 100 dla nowych . Brak jakichkolwiek chęci utrzymania klienta. Pieniążki od nowych lepsze.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
    MiejscowośćSiemianowice Śląskie
  • ~Adam / 2022-10-11 14:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Zero kontaktu ze strony UPC czekam już miesiąc na kontakt serwisanta celem przeniesienia gniazdka. Telefony w tej sprawie nic nie wnoszą kontaktu jak nie było tak nie ma.
    Zaletybrak
    MiejscowośćTychy
  • ~Mat / 2022-10-10 01:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma groza. Rok temu zadzwonili, że mają propozycje nowoczesnego dekodera 4K. Na starym wszystko (internet i tv) działało w miarę dobrze. Po instalacji dekodera 4K zaczął się koszmar z buforowaniem. Najpierw przez infolinię coś zdalnie ustawiali, przez tydzień, dwa było OK, potem znowu to samo. Kilka tygodni temu nie dało się oglądać tv - bez przerwy zrywanie sygnału wifi. Przysłali technika, w poniedziałek poustawiał coś na nowo, było OK i chwilę po wyjściu ten sam koszmar. Dzwonię na infolinię, twierdzą, że w takim wypadku mogą przysłać technika odpłatnie- 50 zł. Zgodziłem się. Po dwóch dniach w środę przychodzi ten sam technik, co w poniedziałek, w zupełnie innym przedziale godzinowym, na który się umawiałem. Nie wchodzą do mieszkania w drzwiach twierdzi, ze to sprawa starego modelu telewizora i on nic nie poradzi. Pytam więc, dlaczego o tym nie powiedział w poniedziałek i dlaczego wcześniej na starym dekoderze wszystko działało. Odpowiedź, ze w poniedziałek był do czego innego, a dzisiaj jeszcze innego. Pytam więc, czy będę musiał za to jeszcze płacić. Tak. Przysłali rachunek, 50 zł skasowali. Omijać UPC z daleka, ja szukam nowego operatora.
    ZaletyMiłe dziewczyny na infolinii, bardziej profesjonalne i potrafiące rozwiązywać niektóre problemu w przeciwieństwie do większości ich kolegów.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Jola / 2022-10-09 21:32
    Ocena: 1.50 / 5
    Odkąd mamy modem, który miał zwiększyć przepustowość i szybkość jest na odwrót. Co o rusz buforowanie, brak dostępu do internetu ( telefon, tablet, laptop). To jakaś porażka!!!!!!
    ZaletyNie wiem
    WadyNie wiem
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Lolek / 2022-10-07 10:34
    Ocena: 4.00 / 5
    Kontakt z nimi to jakaś kpina. Nie mogę zalogować się na "Moje upc" bo pozmieniali wszystko, głuchy telefon, w bazie niby nie ma takich danych jak podaje do logowania... firma widmo normalnie. Serio się zastanawiam po dzisiejszym dniu czy nie zmienić operatora.
    MiejscowośćZabrze
  • ~Ul / 2022-10-05 20:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Technik nie przyjeżdża z - jak informuje mnie telefonicznie w nienagrywanej rozmowie - powodu sprawy prywatnej, ale zamiast załatwić zastępstwo ze swoim koordynatorem, dzwoni do mnie już w czasie okienka instalacji, że będzie jutro. Ponadto w systemie zaznacza wyjazd do klienta w terminie dzisiejszym (dostaję SMS). Udaje przed swoim pracodawcą, że jest w pracy? Cóż, niestety trafił na klienta, który nie boi się zadzwonić na infolinię i zgłosić oficjalnej skargi. Plusem są miłe panie na infolinii, które cierpliwie słuchają moich skarg na brak profesjonalizmu ich technika. Niestety, mimo iż trzykrotnie zostawiają działowi technicznemu informację o prośbie o kontakt z dopiskiem "pilne", dział techniczny nie oddzwania, jak miał to zrobić, a jedynie przekłada instalację na dzień następny, nie pytając mnie nawet o dogodność tego terminu (oczywiście, można by go było zmienić, lecz po pierwsze ile jeszcze dni mogę czekać na dostęp do niezbędnego mi narzędzia pracy, jakim jest szybkie łącze, po drugie obawiam się naliczenia opłaty za zmianę terminu na życzenie klienta). Odradzam.
    ZaletyPanie na infolinii
    WadyTechnik niewykonujący swojej pracy
    Dział techniczny, który nie kontaktuje się
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Jebać UPC / 2022-10-02 21:36
    Ocena: 1.00 / 5
    jeabać upc te śmiecie. jakt to się dzieje że normalnie działać nie można bo wasz zasrany internet bawi się w żartownisia i wyłacza się w randomowych momentach
  • ~Konrad / 2022-10-01 17:23
    Ocena: 2.50 / 5
    To jest żart a nie usługa internetowa. Naciąganie na nowszy modem i większy transfer, co rzekomo miało rozwiązać problemy ze zrywającym się regularnie połączeniem. Finalnie płacę 2x więcej niż wcześniej a internet jak działał źle tak nadal źle działa. Zwykłe oszustwo w podejściu do klienta.
    WadyLedwo to działa.
    MiejscowośćBrwinów
  • ~maeoo / 2022-10-01 15:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Czas oczekiwana na technika 1-2 tygodnie. Technik problemu nie naprawił, nie ma w domu internetu 3 tydzień a na przyjazd technika sobie jeszcze poczekam.
    Do mojego znajomego technik w ogóle nie przyjechał, a Pani na infolinii kłóciła się, że technik był lecz nikogo nie zastał - stało się to dwukrotnie (!!!)
    Kompromitacja, fatalna obsługa klienta - umowa jak najszybciej zostanie rozwiązana i polecałbym to samo każdemu kto nie chce skończyć bez internetu tygodniami bądź miesiącami przy byle jakiej awarii.
    MiejscowośćGdynia
  • ~Matylda / 2022-09-29 13:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Syf. Awaria od 12h. Nie można połączyć się ż żadnym konsultantem. Pismo dot. rezygnacji z usługi wysłałem już do siedziby firmy.
    Zaletyżadne
    Wadysame wady.
    MiejscowośćKraków
  • ~greenceder / 2022-09-29 09:46
    Ocena: 3.75 / 5
    Abonamentem jestem już 4rok ogólnie z usług jestem zadowolony w mojej lokalizacji, nie pamiętam kiedy ostatnio wystąpiła jakaś awaria łączą czy to brak internetu albo telewizji. Internet mam do 750mb/s większość czasu oscyluje na poziomie 700-730mb/s jedynie upload mógł być wyższy (max to 40mb/s)kabel to koncentryk.Telewizja internetowa fajna opcja też nie mam zastrzeżeń działa co do jakości obrazu jest dobra (jak dla mnie).
    Jedynie co nie podoba mi się to brak promocji dla stałych abonamentów czy to jakiś Rabat na kanały premium. Nowi klienci mają lepsze promocje np: teraz pakiet Canal+,Eleven,Polsat Sport premium ZA 1ZŁ!. Sam ping w grach nie mam zastrzeżeń a giercuje dość często więc jestem zadowolony
    Zalety- atrakcyjna cena TV+INTERNET
    - stabilność łączą
    - niski ping (jak na koncentryka)
    - telewizja internetowa wygoda bez kabla
    Wady- brak promocji, rabatów na kanały premium dla obecnych klientów.
    - za większość usług za aktywację trzeba płacić.
    - nowy klient ma lepsze ofery
    MiejscowośćRydułtowy
  • ~Michał / 2022-09-25 20:49
    Ocena: 2.00 / 5
    Po resecie routera logowanie trwa wieki, poza tym bez większych problemów przez 2 lata, ale po tym czasie chcąc przedłużyć umowę nawet nie możesz dostać warunków które mają na stronie internetowej, bo "nie mają już tej promocji" .
    W rezultacie pakiet, który dla nowego klienta kosztuje 106zł możesz mieć jako stary klient w cenie jedynie 150zł. Prawie 50% więcej tylko za to że masz już u nich internet.

    Jak ktoś nie ma innej możliwości w bloku to ma lipę z miodem.
    U mnie na szczęście jest jeszcze Orange więc łaski nie robią
    ZaletyMało awarii
    WadyIm dłużej masz umowę tym gorszym sortem jesteś
    MiejscowośćOpole
  • ~Maciej / 2022-09-25 18:59
    Ocena: 1.00 / 5
    To, że pojawiła się tutaj moja opinia na temat UPC, świadczy o tym, że jestem już w determinacji i została przekroczona pewna granica, którą myślę każdy z nas ma.
    Jestem klientem indywidualnym jak i firmowym tej firmy.
    Zaznaczę, że kiedyś miałem bardzo dobre zdanie na temat UPC.
    Zacznę może od konta firmowego, na którym pojawiły się częste awarie, w związku z którymi wzywałem technika przez infolinię. Technik UPC miał ogromny problem by trafić do budynku biurowego w warszawie (zaznaczę jest to jeden z najwyższych biurowców w Warszawie) biedny technik podobno nie był wpuszczany do biurowca i odwoływał wizyty, a jak zadzwoniłem do niego z informacją, że złożę na niego reklamację, to odpowiedział, żebym dzwonił nawet do Ducha świętego i ma na nas wywalone. Oczywiście zgłosiłem to w reklamacji, odp. UPC cytuję " zgłosiliśmy do odpowiedniego działu" koniec odpowiedzi.
    Opiekun budynku UPC odpowiadając mi na pytanie, dlaczego jest tyle problemów? odpowiada cytuję " Mogliście Państwo sobie wziąć lepszy Internet" koniec cytatu.

    Jako klient indywidualny:
    Niestety, częste awarie, Internet zrywa, do telewizji nie mam zastrzeżeń ale konsultantka Mija to kolejny dowód na partactwo, pójście po najmniejszej linii oporu i dowód na to jak UPC ma głęboko gdzieś klientów.
    Zaletytelewizja jest ok
    Wadyjest ich tak dużo, że nie starczy tej rubryki
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Bolo9 / 2022-09-24 22:30
    Ocena: 1.00 / 5
    JESTEM NIEWOLNIKIEM UPC OD KILKU LAT. NIE BYŁEM FANEM UPC ALE WSPÓLNOTA I TAK DALEJ. KORZYSTAM LUB RACZEJ POWINIENEM KORZYSTAĆ Z WIELU USŁUG TEJ FIRMY. NIESTETY... TRUDNO MÓWIĆ O KORZYSTANIU Z CZEGOŚ CZEGO NIE MA. LICZBA AWARII JEST PRZEOGROMNA A USUWANIE ICH TO ŻART. KONTAKT Z BIUREM OBSUGI GRANICZY Z CUDEM. DRAMAT DRAMAT DRAMAT
    Zalety??????
    WadyDwa łącza internetowe 300 i 2000 odpowiednio 30 i 10 giga. Częste przerwy, zrywanie połączenia, brak kontaktu z biurem obsługi, itd
    MiejscowośćBytom
  • ~Tomek / 2022-09-24 20:46
    Ocena: 5.00 / 5
    Ja nienwiem skąd te narzekania ale chyba jestem szczęściarzem, 6 lat temu miałem netie to był dramat net maks 30 mega hahahaha ,i jeszcze żeby był to byłoby ok, zmieniłem na upc od 6 lat nie mam żadnego problemu, żadnej przerwy, fakt net niestabilny raz jest 490 mega a za godzinę 80, ale dla mnie najważniejsze że ta usługa działa.
    ZaletyCena, jakość,
    WadyBrak
    MiejscowośćSkawina
  • ~Agnieszka / 2022-09-24 10:43
    Ocena: 1.50 / 5
    Brak kompetencji,oszustwa,brak znajomości usług, nieterminowość,wysokie ceny, ostrzegam klientów proszę nie korzystajcie z usług UPC jeśli macie taką możliwość.
    ZaletyŻadnych
    WadySame wady
    MiejscowośćSosnowiec
  • ~A / 2022-09-23 18:20
    Ocena: 4.50 / 5
    Mialam UPC 5 lat na starym mieszkaniu i wszystko bylo w jak najlepszym porzadku. Nigdy zadnej awarii.
    Skusilam sie korzystniejsza cenowo oferta konkurencji - D R A M A T. Nawet nie zdolalam zalozyc Internetu od nich - czekalam na montaz 2 miesiace. Wróciłam do UPC - Pani w dniu zdecydowania sie ponownie na ich uslugi umowila montera na kolejny dzien!
    Dodam tylko, ze przy wypowiedzeniu uslug na starym mieszkaniu nie mialam z nimi ZADNYCH problemow (wysylka routera paczkomatem) podczas gdy u konkurencji zalozyli mi zle uslugi i przez ich blad musialam odsylac router poczta na swoj koszt.
    Także poki co UPC bardzo na plus. Zaluje, ze stracilam 2 msce na konkurencje...
    Mam nadzieje, ze jakosc uslug bedzie podobna jak przez ostatnie 5 lat
    ZaletyJakosc, obsluga klienta
    WadyCena
    MiejscowośćKrakow
  • ~Ewa / 2022-09-23 15:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat, i internet i telewizja.
    Internet zrywa kilka razy w ciągu dnia, telewizja pikseluje.
    Zeszli na psy odkąd play ich przejęło.
    Wcześniej byłam zachwycona.
    Chcę zmienić na innego dostawcę tv i net ale nie wiem na kogo. Może ktoś tu poleci? Całe szczęście nie przedłużyłam z nimi umowy i mogę zerwać kiedy chcę.
    ZaletyBrak
    WadySame wady
    MiejscowośćTychy
  • ~Jarek / 2022-09-22 14:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Pracują tam niepoważni ludzie. 0 szacunku do klienta i do jego czasu. Od tygodnia umawiałem się z nimi, że monter będzie w poniedziałek. Nie było go! 0 telefonów! Jeszcze na infolinii głupio zapewniali, że będzie dzwonić! Nie dzwonił. Jak debil czekałem cały dzień. Nie poleca tych nie poważnych ludzi i z ich usług również rezygnuje.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
    MiejscowośćWrocław
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4277
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3184
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2538
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2203
T-Mobile Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2031
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4157
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3769
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2809
T-Mobile
Ocena: 1.58, ilość opinii: 2441
mBank
Ocena: 1.67, ilość opinii: 1960
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1179