Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Cyfrowy Polsat Internet opinie

Ocena na podstawie 2536 opinii

1.51 / 5

  • Niezawodność
    1.34
  • Obsługa klienta
    1.51
  • Cena
    1.78
  • Parametry
    1.38
  • Cena/Jakość
    1.43
  • Oferta
    1.38

Dodaj własną opinię »

Zobacz opinie o Telewizji Cyfrowy Polsat
Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Lion2012 / 2013-04-09 19:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie odradzam firmę. Jeżeli chodzi o internet to firma przewodzi jedynie w reklamach i w wyścigu o prymat lidera, który oferuje najwyższą prędkość internetu, prędkość "do". Czekam, kiedy padnie prędkość dzwięku - 1000 Mb/s. Wszystkie firmy naciągają, koloryzują i imają się różnych sztuczek, aby klienta pozyskać. Polsat jest jednak wyjątkowy. Rozdźwięk pomiędzy ofertą, zapewnieniami sprzedawców o możliwościach internetu, a rzeczywistością jest tu chyba największy. Mój internet to było totalne dno. Trudno w to uwierzyć, ale w miarę przyzwoicie działał jedynie w okresie próby, na małej antence, która była w zestawie. Po siedmiu dniach, jak ręką odjął, internet szlag trafił - jedna, wielka męka. W punkcie, w którym kupiłem usługę powiedzieli mi, że to wina anteny, że muszę kupić taką na komin, o silniejszym sygnale. No, szkoda, że nie powiedzieli o takiej konieczności w momencie kiedy kupowałem usługę. Antenę kupiłem, bo innego wyjścia niemiałem. Pomyślałem sobie, no teraz to będzie szał ...no niestety szczęka mi opadła...szału nie było...internet mulił tak jak dotychczas, i zrywał się czasami do zawrotnych szybkości 0,4-0,5MBs. W nocy jak miałem szczęście to nawet 1MB/s-1,5Mbs. W 80% czasu prędkość nie przekraczała 100kb/s, czasami w ogóle nie działał, często zawieszał się...i wtedy zaczęły się moje kontakty z centrum obsługi, a tam jak zapewne wiecie, aby się dodzwonić, trzeba mieć anielską cierpliwość i dużo darmowych minut w abonamencie, bo jedna rozmowa interwencyjna zajmuje kilkadziesiąt minut...bo najpierw trzeba wybrać na kolejnych szczebelkach drabinki odpowiednie cyferki, żeby się w końcu ktoś odezwał. Najczęściej nie jest to osoba, która finalnie nas obsłuży, ale wypytuje o kilka szczegółów celem weryfikacji (jak najbardziej zrozumiałe wymogi bezpieczeństwa - broń Boże żeby jakaś obca osoba nie trafiła do biura z jakąś reklamacją, bo wtedy bezpieczeństwo firmy i klientów będzie zagrożone), wyłącza się co jakiś czas, żeby coś sprawdzić, trzymając nas na linii (możemy posłuchać w tym czasie dobrej muzyki), po czym po kilku takich trikach, przełącza nas do innego konsultanta - fachowca w danej dziedzinie - który zaczyna, nie zgadniecie pewnie od czego - no przecież od weryfikacji osoby, z którą rozmawia...i po co spytacie? - dla bezpieczeństwa firmy i klientów...po około 20 minutach, jestem już delikatnie ugotowany i proszę osobę po drugiej stronie linii, aby nie naciągała mnie na dodatkowe minuty rozmowy, i aby wzięła po prostu moje dane od swojej koleżanki, która przed chwilą ze mną rozmawiała i przełączyła mnie...procedura musiała się jednak odbyć do końca i wreszcie mogłem zadać pytanie co się stało, że internet działał w okresie próbnym, a teraz nie działa?....pierwszym razem usłyszałem, że jest awaria nadajnika, i że w tej chwili trwa naprawa i wkrótce powinno wszystko dobrze działać...Pan wszystko zanotował, przyjął reklamację, nawet podał mi numer zgłoszenia...mimo półgodzinnej przeprawy, poniesionych kosztów na połączenie byłem szczęśliwy...za dzień, internet zaczął działać przyzwoicie...po kolejnych kilku dniach mulenie powróciło...prosiłem dzieci, żeby notowały kiedy internet działa w miarę dobrze...po okresie około dwóch tygodni, nie mogąc słuchać dłużej ich narzekania zadzwoniłem ponownie...pominę tym razem całą procedurę, która była prawie identyczna...najważniejsze, że się dodzwoniłem...kierowany miłym głosem Pani konsultant, sprawdziłem stan sieci i inne detale niezbędne do zdiagnozowania problemu...po czym Pani zapytała mnie, jaką mam antenę...z nieskrywanym zadowoleniem oznajmiłem, że jestem już po zakupie specjalnej anteny, ale która niestety nie poprawiła jakości internetu, za to napomknąłem, że moja poprzednia interwencja miała zbawienny wpływ na jakość sygnału, gdyż przez kilka dni po niej, nastąpiła znaczna poprawa. Zadałem też, to samo pytanie, co przy mojej pierwszej interwencji, dlaczego w okresie próbnym, internet działał przyzwoicie na zwykłej, parapetowej antenie, a teraz sa takie problemy mimo , iż dokonałem zakupu lepszej anteny, a której zakupu w ogóle nie planowałem...i tu usłyszałem coś, co pozbawiło mnie wszelkich nadziei, że przez kolejnych 28 miesięcy, które zostało do końca umowy radykalnie się coś zmieni....usłyszałem, że w momencie jak podpisywałem umowę z internetu korzystało mniej klientów (no tak pomyślałem minął już prawie miesiąc), no i polsat przecież nie gwarantuje szybkości minimalnej tylko szybkość "do"(w moim przypadku było to 10Mb/s - wiadomo, super szybki internet w cyfrowym polsacie). Ręce mi opadły, nie wspomnę co jeszcze...pomimo buzującej we mnie krwi, szkoda mi się zrobiło tej miłej dziewczyny, której przełożeni każą mówić takie bzdety...nie powstrzymałem się jednak od tego, aby powiedzieć, co o takiej usłudze i firmie myślę...powiedziałem, że wiem co jest w umowie, że podpisując ją zdawałem sobie sprawę, że nie ma gwarancji szybkości minimalnej, i że jest to moje ryzyko, natomiast biorąc pod uwagę jak działał internet w okresie próbnym, zapewnienia przedstawiciela, że w moim rejonie to internet śmiga 3-4Mb/s, i to, że, aby miesięcznie wykorzystać limit 30Gb, to internet generalnie musi działać, miałem prawo czuć się oszukany...poza tym jeżeli ktoś na lewo i prawo reklamuje szybki internet, to żeby utrzymać jakiś, co najmniej przyzwoity standard szybkości przesyłu danych (powiedzmy 1/10 tej sybkości granicznej, którą polsat mydli oczy klientów) liczba klientów powinna być ograniczona do możliwości infrastruktury...no niestety, dopóki, UOKiK się za takie firmy jak polsat nie weźmie i nie nakaże gwarantowania przez usługodawcę predkości minimalnej, sytuacja się za wiele nie zmieni...Do centrum obsługi zadzwoniłem tylko jeszcze raz, po czym na klika dni nastąpiła poprawa i znowu było to samo...nie dzwoniłem więcej, bo moje koszty związane z internetem osiągnęłyby niebotyczne rozmiary, a i tak bym niczego nie wskórał na dłuższą metę... w tym czasie niestety, ale nie miałem też alternatywy innego dostawcy takiej usługi, dlatego też nie wypowiedziałem umowy......ale w końcu, po ponad 2 latach gehenny, z ogromną satysfakcją zrezygnowałem z dalszych usług tej pseodo firmy... wychodząc z założenia, że nic gorszego mnie już nie spotka, wybrałem tym razem ofertę firmy, która oferowała szybkość do 4Mb/s, z dużą ostrożnością wypowiadała się o rzeczywistej szybkości w moim miejscu zamieszkania, prosząc o wypróbowanie usługi....i co się okazało, i wczasie okresu próbnego i po nim internet działa super. Kupiłem dla moich dzieci laptopy, zainstalowałem router i jestem bardzo zadowolony. Szału oczywiście nie ma, ale wyobraźcie sobie, że mogę odtworzyć bez problemów piosenkę na youtube, i to w dzień :-) ....uf Pozdrawiam Lion2012 p.s. Polsat oferuje już LTE - jazda co 150MB/s? Z ciekawości, po dokonaniu wcześniej dokładnego rozeznania, w jednym punkcie sprzedaży zapytałem czy w moim miejscu zamieszkania taki internet będzie działał - i jak myślicie, co mi młoda, wypacykowana blondyneczka odpowiedziała? -- oczywiście, odpowiedziała, że internet będzie działał :-)
    Zaletyładny dekoder, ładnie opakowany, szybko, bezboleśnie wciśnięta tandetna usługa
    Wadysame wady,
    miałem i cirpiałem przez 29 m-cy
  • ~QristOff / 2015-03-17 11:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadziejna firma z najgorszą obsługą klienta jaka może istnieć. Wysłałem im wypowiedzenie zarówno mailem jak i na piśmie listem poleconym a mimo wszystko i tak nie zaakceptowali i próbują mnie naciągnąć na dodatkowy rok świadczenia usług.
    O takich akcjach jak pomimo zapłaconego świadczenia na ekranie telewizora pokazują się monity o uiszczenie zapłaty nie warto wspominać.
    ZaletyBrak
    WadyBeznadziejna obsługa klienta i bandyckie praktyki niezgodne z prawem.
    ponad 15 miesiecy
  • ~vik / 2015-05-02 15:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Moi rodzice dali się naciągnąć na ten polszmat.
    Zareagowałem natychmiast jak się dowiedziałem.Problemy z rezygnacją niesamowite .Dopiero postraszenie rzecznikiem praw konsumenta dał skutek.Mimo wszystko bezczelność z jaką się spotkałem jest niesamowita.Trochę się zdziwią jednak , bo mimo pozytywnie załatwionej sprawie, zgłosiłem sprawę do sądu.Pech dla gościa z którym rozmawiałem że całą rozmowę nagrałem.Troszkę się zdziwi jak dostanie wezwanie.Beknie aż miło reprezentant polszmatu.
    Zaletybrak
    Wadyszmelc , dziadostwo ,
    1 miesiąc
  • ~Adam / 2015-06-15 22:06
    Ocena: 2.00 / 5
    Przestrzegam wszystkich !!! LTE bez limitu to oszustwo !!! To jest jawne wyłudzenie pieniędzy. Jestem cały czas w zasięgu LTE i mówię wam zwykły internet w PLAY jest lepszy przynajmniej nic nie obiecują i nie każą sobie słono płacić. W Cyfrowym Polsacie wszystko jest do bani począwszy od infolinii, a na internetowym centrum obsługi kończąc, same problemy. Najlepsze jest to że w okresie próbnym internet działał jak w zegarku po prostu nic dodać nic ująć bajka nawet po wykorzystaniu limitu danych. Nie dajcie się zwieść będziecie czuli się oszukani i nic nie zrobicie, czekam na koniec umowy a póki co codziennie będę zamieszczał prawdziwą opinię.
    ZaletyBrak
    WadyWiele
    7 miesiecy , 69zł
  • ~Kazik B. / 2015-07-19 20:39
    Ocena: 1.00 / 5
    UWAGA ZŁODZIEJE, płace nie małe pieniądze za ten syf a nie moge nawet Youtube w najniższej jakości włączyć, nie da się grać bo ping zawysoki a obsługa klienta odpisuje abym się gonił bo już mnie złapali i teraz bez kary mnie nie wypuszczą, UWAGA ZŁODZIEJE.
  • ~Kazik, B / 2015-04-26 14:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Nowy pakiet http://www.speedtest.pl/test/108014593 wcześniej miałem netie i było download 9 Mb/s / up 1,5 Mb/s bez znaczenia czy to 15 godzina czy 20 godzina, a teraz mam ten syf, i mam w trakcie pakietu do 2 Mb/s downloadu a po pakiecie do 0.5 Mbps zazwyczaj koło 20 kB/s, nic z tym nie robią tylko zapychaja swoje nadajniki kolejnymi owcami.
    Kompletne olanie klienta w myśl "dałeś się nabrać to płać"
    Zaletyprzez pierwszy miesiąc był szybszy od neostrady
    Wadyod 7 miesięcy nieda się korzystać z tego neta, brak jekiej kolwiek pomocy technicznej
    pakiet za 100 zł
  • ~Marta / 2015-04-30 21:30
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE POLECAM CYFROWEGO POLSATU TO SĄ OSZUŚCI DALI MI KARĘ ZA TO ŻE ZWRÓCIŁAM SPRZĘT W CIĄGU 4 DNI. ZA BIURKAMI SIEDZĄ NIE KOMPETENTNE OSOBY.
    ZaletyBRAK
    Wady40 ZŁ ZA FAMILIJNY A KANAŁY PODSTAWOWE
  • ~oszukana / 2015-04-29 14:30
    Polsat usiłuje wyłudzić ode mnie 340 zl poprzez windykację, a dlaczego? dlatego, że oddałam dekoder w terminie! tylko maja taki burdel, że od grudnia nie mogą do tego dojść.Po tym jak przedstawiłam dokumenty zmienił się ich ton na milszy, teraz czekam na zakończenie tej sprawy i idę do rzecznika spraw konsumentów. nie dajcie się okradać i szantażować!!!
    ZaletyBRAK !!!
    WadyNIEDOUCZONY PERSONEL I BAŁAGAN W SYSTEMIE
  • ~wojtek / 2015-12-09 09:40
    Ocena: 2.50 / 5
    W reklamie z Panem Ibiszem widzimy dokładnie, że teoretycznie ma to być internet do oglądania filmów, grania w gry sieciowe itd. To niech przyjdzie do mnie i pogra w gry sieciowe i obejrzy film przy prędkości 1 Mb/s. Jeszcze kilka miesięcy wszystko było ok, ale teraz ? Dołaczyli w sposób niekontrolowany całą masę nowych klientów i nadajniki są przeciążone do granic możliwości. Kupcie ten Cyfrowy Polsat komuś, komu chcecie zrobić na złość
    WadySame wady.
    rok czasu ok. 70 zł
  • ~Barteck39 / 2015-04-21 22:49
    Ocena: 1.75 / 5
    Dorzucę coś od siebie. Obiecane 20mbps po przekroczeniu limitu, ile jest? Jak dobry dzień to "śmiga" na 1-2. Na ogół prędkość poniżej 1mbps. Zasięg oczywiście idealny, blisko nadajnika. Rozwiążę umowę jak najszybciej, nie polecam tego badziewia nikomu.
    ZaletyJeden dzień w miesiącu potrafi chodzić dobrze.
    WadyW pozostałe dni ledwo da radę odpalić jakąkolwiek stronę internetową.
  • ~barteq / 2015-12-08 17:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet lte z polsatu to najgorsza decyzja jaka można podjąc niezależnie od tego czy podpisujemy umowe na interner z limitem czy tez bez nie ma to najmniejszego znaczenia.Chcialbym ostrzec tych którzy nie dali sie jeszcze nabrac na kuszace 100mb/s i na milą gadke pani z infolinii. Posiadam usluge power lte która w teori sprawia że przy wykorzystaniu calego limitu mozemy bez problem korzystać z internetu jednak ta usluga ma tylko zamydlić nam oczy. Po wykorzystaniu calego transferu predkosc internetu szczegolnie w godzinach szczytu spada do dramatycznie niskiego poziomu. Jest jeszcze jedna bardzo irytujaca mnie sprawa mianowicie obsluga klienta. Aby dodzwonic sie do szanownych pracownikow ''obslugi klienta'' (jednak tak tego dzialu bym nie nazwal) musimy uzbroic sie w cierpliwosc ponieważ sredni czas oczekiwania to ok. 20 minut malo tego nawet jesli jakims cudem zdolamy sie z nimi polaczyc to i tak dostaniemy wyuczoną na pamiec formulke czego to nie powinnismy zrobic aby nasz internet smigal jak oszalaly. Radze sie dwa razy zastanowic zanim podpiszemy z nimi dlugoterminową umowe bo mozemy sie niezle na tym przejechac :)
  • ~Jaranek / 2015-04-22 11:51
    Ocena: 1.25 / 5
    Wszystkie opinie są jak najbardziej prawdiwe. Też dałem się nabrać. Taryfę mam od 12-go a około 17 - 18-go mam już wszystko wyczerpane. I do 11-go nastepnego miesiąca praktycznie nie ma co korzystać bo się można wściec. Do tej pory miałem lokalny radiowy internet na który marudziłem a dzisiaj jestem zdecydowany by odnowić umowę i nie wracać więcej do cyfrowego polsatu. mam jeszcze dziwne zużycia. Znikają mi GB. Nic nie ściągamy - oszczędzamy a GB jak ginęły to giną Składałem reklamację ale bez rezultatów. Mam dosyć tego badziewia.
    ZaletyCena
    WadyWszystko - łącznie z obsługą.
    mam go 8-mcy
  • ~madziulka / 2013-07-27 18:05
    Ocena: 1.00 / 5
    w cyfrowym Polsacie jestem od niedawna i już czuję się oszukana i przez tych krętaczy czuję się jak jakiś złodziej. wcisnęli mi dodatkowy pakiet którego cena mi wzrosła po 3 miesiącach o 10zł i nie poinformowali mnie o tym w trakcie zawierania umowy że tak będzie!! zapłaciłam swoją stałą cenę a oni upominają się o 10zł tak jakbym była jakiś złodziejem który nie opłaca rachunków od nie wiadomo jakiego czasu a przecież minął tydzień! wyłączyli mi telewizję więc zadzwoniłam do obsługi, Pani kazała mi czekać 3h na powrót telewizji więc czekałam. Po 3h znowu musiałam do nich dzwonić bo te tępactwo nie odblokowało mi telewizji!! Teraz jak dzwonię do nich to zapisuję z kim rozmawiam bo większość co tam robi to hołota i mają w dupie klienta i nie odblokują telewizji a jeszcze wcisną pakiet. W ogóle nie słuchają
    Zaletynie ma
    Wadyczęste wył telewizji za spóźnienie z opłatą nawet 1 dzień i 1zł potrafią Ci popsuć dzień, kłamią jak się dzwoni do obsługi
  • ~Piotr Wojas / 2015-03-15 17:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem użytkownikiem różnych usługodawców internetu od ponad 10 lat i niestety musze stwierdzić że polsat jest najgorszym dostawcą z jakim przez ten czas miałem do czynienia, pomimo świetnej technologi jaką jest LTE cyfrowy polsat dostarcza śmieć niby bez limitu a gorszy od darmowego areo2 Odradzam a nawet przestrzegam.
    3 iesiące za 100 złotych pakiet 30 GB
  • ~karo / 2015-07-15 16:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Uwazajcie na Cyfrowy Polsat! Nie podpisalismy kolejnej umowy. W terminie chcielismy " zdac" sprzet. Pani z Piaseczna nie chciala przyjac sprzetu, bo ciagle o cos sie czepiala, a to nie bylo kabla - dokupilismy, a to system nie dzialal u przemilej pani z Piaseczna! Zdalismy wszystko 5 dni po przewidzianym terminie, mimo iz bylismy tam okolo 8 razy w celu 'zdania' sprzetu. Po 2 miesiacach(podobno dwa zawiadomienia przyszly)okazuje sie ze musimy zaplacic 1000zl kary!!!! Za co ? za to ze chcielismy uczciwie sie rozliczyc. Cyfrowy Polsat wie jak wyjsc na swoje!!!!!
  • ~epson / 2015-03-11 11:11
    Ocena: 2.00 / 5
    hu*owy jak barszcz, coi pare godzin trzeba restartować router bo przestaje działać. 25 gb schodzi w 20 dni zazwyczaj internet mam do 10-13 każdego miesiąca potyem ptrzeba czekać 2 tyg na nowy limit. odradzam, męczyłem się z tym 2 lata
    Zaletybrak
    Wadywszystko
    24 miesiące, 70 zł miesiącznie
  • ~szymi / 2015-04-30 17:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Kupiłem internet domwoy LTE w cyfrowym polsacie. Najpierw przez 2 tygodnie był nieaktywny (mimo, że mieli aktywować po 2 dniach, co zostało z nimi uzgodnione). Następnie zepsuł się router (zbyt tania chińszczyzna). Po wymianie routera konieczna była... kolejna aktywacja. Póki co minęły prawie 4 tygodnie od wymiany routera, a ja nadal nie mam internetu, bo sprzęt nie został aktywowany. Jak dzwonię na infolinię, to "robią notatkę że dzwoniłem z prośbą o kontakt" i informują, że mają na naprawę 30 dni. Innymi słowy: nie mamy pana płaszcza, i co nam pan zrobi? Odradzam.
    ZaletyJak działa, jest ok.
    WadyNie działa.
    2 miesiące
  • ~TT / 2015-06-10 20:56
    Ocena: 1.50 / 5
    Odradzam! Nie dajcie się nabrać na ich reklamy pod tytułem internet bez limitu. Moja historia w skrócie: Wybrałem ofertę Internet bez Limitu - z limitem 25 GB. Pytam przedstawiciela: o co chodzi z tym limitem bez limitu? Odpowiedż: "jak pan przekroczy 25 GB to predkosc spadnie z deklarowanej (przy okazji: nigdy takiej nie osiągnąłem) do standardowej LTE w pana rejonie". Nie jest żle, myślę, bo sprawdzałem i u mnie LTE hula. Ale się upewniałem, czy nie ma innych konsekwencji. Odpowiedź: "TO WSZYSTKO, ŻADNYCH INNYCH KONSEKWENCJI". O to samo pytałem kobietę, która podpisywała ze mną umowę - ta sama odpowiedź - spadnie do prędkości LTE. No i co się okazuje? Dzieci grały w xboxa online, zrobiło się przekroczenie w miesiącu. Cyfrowy Polsat ukarał mnie za nadużycie (tak to nazywają - klient jest KARANY ZA NADUŻYCIE) - spowolnili mi internet do prędkości lodowca. Najlepsze, że pani na linii nie powie wam o ile GB trzeba przekroczyc i w jakim okresie, żeby was UKARALI ZA NADUŻYCIE. Złożyłem reklamację i zaraz ją odrzucili. Teraz mam kontrakt i będę karany regularnie. To tak jakby popisać kontrakt z zakładem karnym i regularnie dostawać karę za własną kasę. Oczywiście powinienem był przeczytać 5 stron umowy drobnym maczkiem. Moja wina.
    ZaletyDOBRY DLA MASOCHISTÓW, KTÓRZY PŁACĄ, ŻEBY BYĆ KARANI
    WadyKłamią w żywe oczy nawet przy podpisywaniu umowy, kary dla nadużywających (patrz wyżej), prędkość LTE niestabilna
    Za długo i jeszcze dłużej będę znosił
  • ~arell / 2013-07-21 00:05
    Ocena: 2.00 / 5
    Złodzieje, złodzieje,oszuści i naciągacze. Posiadam full pakiet co miesiąc płacę abonament ało na koncie mam często wolne środki z nadwyżek co płacę ostatnio z powodu błędu nastąpiła niedopłata w wysokości 3złotych i jestem z tego powodu bombardowany meilami, telefonami i zastraszany windykacją mimo iż wiadomo że zostaje to w okresie rozliczeniowym regulowane mało co kilka dni mam komunikat "tego kanału nie ma w twoim abonamencie" !!!!!! Tłumaczenie- "z powodu siły wyższej" ciekawe jaka to siła że ja mam płacić za coś czego nie mam . A płacę co miesiąc ponad 150 złotych. A żeby było śmieszniej to na nagrywarkę stacjonarną nie można nic nagrać dla własnej potrzeby tłumaczenie -walka z piractwem. Od kiedy Polsat a właściwie POLSRAT jest taki ok. jak sam nie umie być w porządku do klienta -dodzwonić się z telefonu komurkowego graniczy z cudem by dowiedzieć się że to z przyczyn od nich nie zależnych a wina w odbiorze tkwi jak to określili "Sile wyższej" może ta "Siła Wyższa "coś pomoże i zrobi porządek z tym POSRATEM?
    ZaletyBRAK
    WadyCałe mnóstwo.
  • ~nigdy wicej / 2015-02-27 12:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet w Polsacie to jakaś paranoja nic nie działa a oni twierdzą że jest wszystko ok. Nie polecam
    Zaletybrak
    Wadybrak internetu
    za długo
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4264
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2536
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2203
T-Mobile Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2030
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4142
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3756
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2794
T-Mobile
Ocena: 1.57, ilość opinii: 2438
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1944
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1179