Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Cyfrowy Polsat Internet opinie

Ocena na podstawie 2536 opinii

1.51 / 5

  • Niezawodność
    1.34
  • Obsługa klienta
    1.51
  • Cena
    1.78
  • Parametry
    1.38
  • Cena/Jakość
    1.43
  • Oferta
    1.38

Dodaj własną opinię »

Zobacz opinie o Telewizji Cyfrowy Polsat
Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Wojtek / 2014-03-07 10:30
    Ocena: 1.75 / 5
    Po blisko 2 latach użytkowania LTE z Cyfrowego Polsatu i opłacania słonych rachunków (po 100-120zł miesięcznie) nadeszła nareszcie pora rozstać się z tą firmą. Oczywiście niemal natychmiast po wypowiedzeniu umowy zadzwonił do mnie przyjemniaczek z działu utrzymania klienta i zaczął proponować "bardzo atrakcyjne, wręcz rewelacyjne warunki przedłużenia oferty". Okazało się, że pan proponuje mi teraz całe 20GB miesięcznie za jedyne 79,90zł (dotychczas miałem 10GB za 69,00zł) - po prostu szalenie atrakcyjna propozycja. Zacząłem marudzić, że to dla mnie żaden cymes i chyba podziękuję. Na to pan konsultant mówi, że dorzuci jeszcze 3GB od siebie ;-). Razem 23GB - poprosiłem o przesłanie oferty na mail ale okazało się, że to niemożliwe - pewnie mają problem z dostępem do internetu ;-) Podziękowałem za ofertę i powiedziałem, że się zastanowię. Zaraz po rozmowie zajrzałem stronę CP, a tam szok - oferta dla nowych klientów to 30GB za 79,90zł. Ten skur...syn próbował mi wcisnąć za za te same pieniądze o 7GB mniej jako super atrakcyjną ofertę! Tydzień później zadzwoniła do mnie tym razem pani i pyta czy przyjmuję ich wspaniałą ofertę. Ja jej na to, że szczytem chamstwa jest wciskanie wieloletniemu (2 lata pakiet telewizyjny i kolejne 2 lata LTE) klientowi takiego badziewia podczas gdy przypadkowa osoba z ulicy na dzień dobry dostaje od nich dużo lepszą ofertę. Pani po krótkiej konsultacji trochę podbiła propozycję - tym razem 33GB za 69,90zł. Poprosiłem o kilka dni na zastanowienie. I kilka dni później byłem zdecydowany jednak przedłużyć umowę o kolejne dwa lata. Zadzwoniłem do ich działu utrzymania klienta. A tam odebrał kolejny cwaniaczek, a może ten sam co przy pierwszej rozmowie: "teraz ma pan 10GB, mogę zaproponować 23GB za 79,90, co pan na to?" Ja na to, że poproszę o ofertę, jaką dostałem od jego koleżanki kilka dni wcześniej. Zapytał jaka to była oferta - przekazałem to co wcześniej usłyszałem od konsultantki. " Nie, nie, to nie możliwe, za 33GB musiałby pan zapłacić 130zł..." Odpowiedziałem że nie mamy o czym rozmawiać i zakończyłem rozmowę i temat przedłużenia umowy na LTE z Cyfrowym Polsatem. W mojej decyzji utwierdził mnie ostatni rachunek. Za przekroczenie dopuszczalnego transferu o 880MB muszę dopłacić 17zł. Jedna rada - jeśli tylko masz możliwość, unikaj LTE z CP bo przez dwa lata będziesz słono przepłacał. A jeśli kończy Ci się umowa, to nie wierz w ani jedno słowo tych miłych tzw. konsultantów bo zostaniesz nabity w butelkę.
    ZaletyDosyć duża szybkość - około 50Mb/s, chociaż to tylko połowa tego co obiecują.
    WadyNiskie limity transferu. Bardzo wysokie koszty po nawet niewielkim przekroczeniu limitu. Nieuczciwi konsultanci. 3-miesięczny termin wypowiedzenia umowy.
    2lata - 69,00zł miesięcznie.
  • ~Joanna / 2015-02-02 20:40
    Ocena: 1.25 / 5
    Power lte za 89.90 zl w zasiegu lte a srednie zuzycie miesieczne to 60 GB na chwile obecna zacinaja sie filmiki na youtube w 144 p to jest niedopuszczalne bo jakbym chciala predkosc darmowego internetu to bym wziela areo2. Z iternetu korzystam sama i po wykorzystaniu tych pierwszych 30 GB krew mnie zalewa. Dla mnie sa zlodziejami bo biora pieniadze za nic. Staram sie zerwac umowe z ich winy ale musze czekac co uokik mi odpisze bo polsat odzucil rezygnacje z ich winy. Oszusci
  • ~mada / 2013-11-21 14:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Kochani. Nieuczciwość polsatu polega na tym, że dając wam mobilny internet z max. 25 gb na miesiąc, jednocześnie instaluje się na waszym komputerze ipla - a ta sciąga sobie w tle, bez waszej wiedzy całą masę danych. Niby można zrezygnować z tej usługi ale ipla zainstalowana na waszym komputerze pozostaje i dalej ściąga w tle - głównie reklamy. Polsat doskonale wie, że w ten sposób skazuje każdego na wysokie rachunki. Jednocześnie w rachunku szczegółowym nie podaje dokładnie z czym łączył się wasz komputer. I wykręca się od udzielenia takiej informacji nawet na waszą wyraźną prośbę. RADA? - ODINSTALUJ IPLĘ W SWOIM KOMPUTERZE a radykalnie spadnie ci ilość wykorzystanych gb i skończy się przepłacanie za rachunki
  • ~Mirosław Żochowski / 2013-07-02 14:52
    Ocena: 2.00 / 5
    W trakcie okresu próbnego LTE działalo nienagannie, jednak gdy podpisalem umowę ( to chyba nie przypadek ) LTE w ogóle nie ma a UMTS chodzi jak żółw. Gdzie ta reklamowana szybkość i dostępność? Obsługa konsultantów niezadawalająca, czuje się że najbardziej zależy im na grzecznym acz stanowczym zbyciu klienta. Powiedziano mi że wyjaśnienie mojej skargi zajmie do 30 dni. Skandal. Dałem sie nabrać.
    ZaletyBrak
    WadyBrak LTE, UMTS wolniejszy niż powinien być.
    3 tygodnie, miesięczny abonament 49 Pln
  • ~Piotr z Krakowa / 2015-03-15 08:32
    Zastanów się co robisz !
    Jestem posiadaczem Internetu od Polsatu oraz telewizji satelitarnej i o ile z tv zasadniczo nie mam problemów to o necie można napisać bardzo wiele , ale NIC dobrego. Jestem klientem Polsatu od kilku lat i mam limit 32GB ale nie jestem w stanie go wykorzystac nawet w połowie gdyż "prędkość" łącza oscyluje oczywiście w zależności od woli Bożej w zakresie 0.70-12 Mb ale ta ostatnia ma miejsce po telefonie do bok Polsatu i nie trwa dłużej niż dwa dni . Zasadnicza prędkość tego demona szybkości oscyluje w okolicy 1,75-2,70 Mb więc jest to prawdziwie szybkie łącze ,a dodam jeszcze że w linii prostej do anteny bazowej mam około 1000 metrów ,mam zamontowaną antenę która po ostatniej interwencji przesłano z Polsatu wraz z nowym starym routerem . Router jest taki sam jak ten którego używałem do tej pory ,ale według zapewnienia pani z Polsatu to miał być demon szybkości. Na koniec dodam jeszcze że każda interwencja w Polsacie zaczyna się od udowodnienia mi że jestem w zasadzie kretynem , który sam nie wie czego chce i na sto procent mam zawirusowane 3 telefony,pc,laptop,tablet oraz konsolę no i jeszcze głowę zapewne . Kończąc gorąco zachęcam do omijania tej propozycji szerokim łukiem , a takim jak ja naiwniakom zalecam częste sprawdzanie prędkości łącza i wysyłanie zrzutów z pomiarami do Polsatu . Pozdrawiam wszystkich , a szczególnie użytkowników Polsatu .
    ZaletyBardzo estetyczna obudowa modemu :-)
  • ~krzysiek / 2015-04-29 12:33
    Ocena: 1.00 / 5
    totalne badziewie za 89zł!
    Zaletybrak
    Wadymnóstwo, prędkość, transmisja danych, ograniczenia (chociaż niby był bez limitów)
  • ~Krzysiek / 2015-05-02 09:28
    Ocena: 3.00 / 5
    Jestem "szczęśliwym" posiadaczem internetu power LTe od pół roku. Większego badziewia nie widziałem. Usługa nie działa prawidłowo wysokie tłumienie, skaczące pingi totalna klapa. Nic dziwnego , że próbują wciskać to dziadostwo za pół ceny, jeszcze trochę i do chleba w sklepie będą dawać lte polsatu. Oszukiwaniem klientów powinien już dawno zająć się Rzecznik Praw Konsumenta. W umowach są haczyki np. " że obciążenie sieci ma wpływ na prawidłowe działanie usługi" - czyli to użytkownik swoim użytkowaniem pogarsza sobie i innym jakość połączenia, ale zapomnieli dodać , że sami przeciążają nadajniki oferując usługę klientom ponad moc danego przekaźnika. Czekam aż w Polsce zaczną rozbudowywać infrastrukturę szkieletowych sieci światłowodowych. Jedyna szansa na stabilne i niezawodne połączenia a nie ta koreańska super technologia 21 wieku.
    ZaletyBrak
    WadyPraktycznie cała usługa, oraz podejście do klienta
    6 miesięcy łączny koszt to jakieś 300 zł
  • ~Przemo / 2016-01-04 10:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet miał działać szybko i bezproblemowo (2,5 km od nadajnika), zamówiony przez stronę Polsatu, przywieziony i zamontowany przez instalatora...niestety, nie zadziałał (trzeba było odczekać kilka godzin na uaktywnienie karty sim). Po zresetowaniu, wgraniu nowszego softu, sprawdzeniu zamontowania anteny (wisiała na 2 niedokręconych śrubach), zaczął chodzić z prędkością...200 kb/s. Kolejny kontakt z Polsatem zakończony stwierdzeniem, żebym się ogólnie odwalił, bo to szybkość w dolnych granicach normy. Instalator zaoferował, że wymieni mi router, bo może jest uszkodzony, ale w umówionym terminie się nie zjawił i nie odbiera telefonu. Złożyłem oświadczenie o odstąpieniu od umowy, ale muszę sam rozmontować sprzęt i na własny koszt odesłać sprzęt do Polsatu. Podsumowując, uważam że zarówno oferta internetu lte, jak i poziom traktowania klienta, to kompletna kpina.
    Wadynie działa
    7 dni
  • ~Waldemar / 2014-12-11 00:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Posiadam maksymalny pakiet 30GB LTE bez limitu (PAKIET PREMIUM) Cyfrowego Polsatu.PO 3 tygodniach zużyłem 20 gb ponad limit i prędkość mi spadła do 1mb,a po zużyciu kolejnych 10GB PONIŻEJ 0,5 MB (praktycznie nie mam internetu).Zaznaczam że zasięg LTE mam bardzo dobry.Na infolinii konsultant powiedział mi że drastycznie przekroczyłem pakiet,i zalożono mi lejek do następnego okresu rozliczeniowego.Na nic nie zdały się moje argumenty że mam zagwarantowaną prędkość( PREMIUM LTE) po przekroczeniu pakietu podstawowego.Teraz trzeba męczyć się lub wykupić dodatkowo internet w innej sieci.Zdecydowanie- NIE POLECAM , OSZUŚCI, KŁAMCY i NACIĄGACZE
    Zaletyna początku okresu rozliczeniowego
    WadyLimity,brak internetu
    2 m
  • ~Artur / 2015-06-18 21:58
    Ocena: 1.00 / 5
    LTE bez limitu to jedna wielka ściema. Od 1,5 tygodnia męczę się z prędkością 0,5 Mb/s. Oczywiście reklamacja nie może być uznana za zasadną. Trzeba opłacić drugą usługę u konkurencji, doczekać końca umowy i uciekać gdzie pieprz rośnie. To prawda co niektórzy pisali - podczas okresu próbnego wszystko działa jak złoto - ograniczenia prędkości po przekroczeniu limitów akceptowalne (chociaż to i tak nie jest LTE bez limitu). Dla mnie to jest oszustwo.
    ZaletyPrędkość w ramach limitów
    WadyOszustwo odnośnie LTE bez limitu, lejek nie do 20 Mb jak obiecywał sprzedawca a do 0,5 Mb/s
    6 miesięcy 60 zł miesięcznie
  • ~Paweł / 2013-07-05 23:33
    Ocena: 1.25 / 5
    Ja również uważam, że to szczyt naciągania klientów. Na początku działało OK. Teraz muszę robić dziennie od kilku do kilkunastu restartów - czasem nie da sie 2 zdań napisać w e-mailu i rozłączone... tzn. modem pokazuje niby połączenie, ale łączności nie ma z czymkolwiek. Po restarcie rusza na jakiś czas. Złożyłem pisemną reklamację. Odpowiedź firmy to szczyt arogancji. W skrócie informują: za nic nie ponoszą odpowiedzialności, za żadną jakość usługi, to że kiedyś działało dobrze w tym samym miejscu, a teraz źle w ogóle ich nie interesuje, nie wykazano się żadną próbą pomocy - tylko informacja że można rozwiązać umowę, ale będą kary naliczone, że reklamacja jest odrzucona i jeśli mam dalsze roszczenia to postępowanie sądowe. Pismo podpisane przez Agnieszkę Gniadek-Cichecką - kierownika sekcji reklamacji w Cyfrowym Polsacie.
    Zatem stanowczo wszystkim odradzam - fatalna jakość usługi, arogancka obsługa.
    Zaletyhm.. trudno odnaleźć...
    WadyCała usługa to wielka wada...
    18 miesiecy
  • ~qwerty / 2015-04-26 17:55
    Ocena: 1.50 / 5
    Nie polecam internetu przez polsat/plus ponieważ gdy zawarłem umowę na dostawę łącza internetu mimo że jestem już stałym odbircą telewizji to on przestał działać po tygodniu i mimo zawarcia umowy z pakietem bez limitu który oczywiście miał zwolnić do 10Mbit lecz jeżeli przekroczyłem tylko 12 GB pobranych danych. Po wielokrotnych prośbach o uruchomienie zgodnie z umową internetu to czekałem tydzień na jego wznowienie , jednocześnie informuję że nie przekroczyłem magicznej liczby 70GB. Teraz internet zwalnia poniżej 512kb i oczywiście pomyślicie że wydziwiam ale gdy miałem łącze 4Mb to wszystko działało, pytanie czemu zrezygnowałem to nie ja lecz administrator budynku. PODSUMOWUJĄC w reklamie oszukują nie ma czegoś takiego jak zwolnienie do 10MB chyba że na krótką chwilę jak sprawdzam lecz po przekroczeniu 70GB pobranych danych to wracamy do epoki lat 90. Pozdrawiam i życzę czytania umowy z uwagą.
    Zaletydziała jak w latach 90
    Wadynie działa jak w XXI wieku
    2 miesiące
  • ~Sylwia - pracuję z domu i potrzebuję ni / 2015-02-28 12:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Przez pierwszy rok, mieliśmy problem z dostępem do internetu prze router - ciągle przerywał i przeważnie 2-3h dziennie internet działał tylko na komputerze podłączonym kablem do routera -oczywiście niejednokrotnie prosiliśmy o pomoc techniczną. W końcu przyjechał Pan i wymienił nam router na nowy, który działał lepiej, bo sam modem niby był w porządku. Po ok. 2 miesiącach spokoju, zaczął się inny problem - prędkość łącza spadła trzykrotnie i znowu zaczęło się zgłaszanie do polsatu problemu- tym razem bez żadnej reakcji, jedyne co piszą to:

    "Zwracamy uwagę, że zasięg sieci Cyfrowego Polsatu oraz prędkość transmisji danych uzależnione są od wielu czynników. Najistotniejszymi są uwarunkowania geograficzne, urbanistyczne oraz techniczne. W związku z powyższym odległość od najbliższego nadajnika, wysokie budynki wokoło, ukształtowanie terenu, odległość do okna, aktualne obciążenie stacji nadawczych, warunki atmosferyczne oraz parametry techniczne komputera, z którego Pani korzysta, to najistotniejsze czynniki mające wpływ na jakość świadczonej usługi (§5 pkt 6, 7 Regulaminu świadczenia usługi telekomunikacyjnej dostępu do Internetu przez Cyfrowy Polsat). Ponadto wyjaśniamy, że Cyfrowy Polsat nie gwarantuje minimalnej prędkości transferu."

    Dodam, że prawie nie da się dodzwonić na infolinię Polsatu, a jak już ktoś odbierze to i tak, karze skontaktować się przez platformę użytkownika ICOK, gdzie zgłasza się problem, a na odpowiedź czeka nawet miesiąc!

    Oczywiście tłumaczenie, że wcześniej działałinternet i nagle przestał działać nie nie jest argumentem, to przecież wina ukształtowania terenu(które się nie zmieniło), albo za starego komputera (gdzie najnowszy w domu ma 2 miesiące) i innych wymyślonych prze Polsat czynników.

    W tym momencie praktycznie nie mamy dostępu do usługi, za którą płacimy 79zł/miesięcznie! Prawdopodobnie tym razem winny jest modem a nie router.
    Dwu letnia umowa kończy się za 6 miesięcy, chyba nie muszę mówić, że nie zostanie przedłużona. Już wystarczy, że przez te 2 lata straciliśmy na nich 1896 zł, płacąc abonament za praktycznie niezrealizowaną usługę.

    Z całego serca NIE polecam nikomu i przestrzegam. Polstat, to tylko nerwy, kłopoty i spory.
    ZaletyPytanie o zalety to jakiś żart w tym przypadku.
    WadyNiskiej klasy sprzęt, obsługa klienta i usługa sama w sobie.
    18 miesięcy
  • ~madmx / 2015-05-23 12:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Zaryzykowalem i wzialem internet od polsatu we wrzesniu 2014. Maksymalny pakiet 30mb/s bez limitu. Na poczxatku bylo nawet ok. Predkosc oscylowala w downloadzie i uploadzie. 15-20mb/s. W tej chwili jest tragedia, predkosc potrafi wieczorem spasc do 256kb/s, gubi pakiety. Po prostu tragedia. Na reklamacie odpisuja belkotem prawniczym. NIE KUPUJCIE TEGO. Ja czekam do konca umowy i nigdy wiecej tylko kabel.
    Zaletyobecnie brak
    Wadyinternet z jakoscia z 2001 roku
    10 miesicy
  • ~Antek / 2015-02-01 20:02
    Ocena: 1.00 / 5
    zestaw domowy ten max super za 100 zł, po wykorzystaniu pakietu podstawowego prędkość spada do 0,1 - 0,2 Mbps aby normalnie przetestować to łącze ściągałem pliczek ze sprawdzonego servera, średnia na godzinę wyszła 105 Kb/s . dodam że wykorzystałem 30,1 GB według icok, a zasięg lte 5/5 w związku z tym iż do nadajnika mam 500 metrów. Poszło zawiadomienie do uke i uokik ponieważ polsat ma klienta za śmiecia i na reklamacje odpowiadają w jeden sposób że tak im wolno a ty kliencie spadaj, banda złodzieji i oszustów, na jutro jestem umuwiony w federacji konsumenta. Skoro w USA sieć dostała 40 milionów kary za zapis "bez limitu" to tu też może dostać, tępić złodzieji i oszustów .
    Zaletybrak
    Wadypolsat. złodziej. oszust.
    za długo
  • ~awygo / 2014-10-07 09:44
    Ocena: 1.25 / 5
    Przez 3,5 roku pracowałem w Cyfrowym Polsacie, sprzedając między innymi internet. Sam również z niego korzystałem. Podchodziłem do sprawy świadomie, zdawałem sobie sprawę ze wszelkich ograniczeń, dlatego nie narzekałem.
    Problem pojawił się dopiero gdy kupiłem Power LTE, bez limitu.
    Cyfrowy Polsat to oszust. Od półtora miesiąca BTS w mojej okolicy jest przeciążony. Download 1Mb/sek. Złożyłem reklamację. Ponieważ Cyfrowy Polsat nie może zapewnić mi przepustowości na jakimś przyzwoitym poziomie, wymyślili sobie że dokonałem nadużycia, bo przetransferowalem ponad 70 GB i ograniczyli mi transfer do 32 Kb/sek.
    Przekroczyłem limit internetu "bez limitu"? Przestrzegam przed oszustami!
    Wstyd mi że pracowałem w tej firmie i nieświadomie przyczyniłem się do oszukania wielu ludzi.
    ZaletyDostępny tam, gdzie nie sięgają kable TP.
    WadyOszustwa operatora, konsultanci infolinii udają głupszych niż są.
    3 lata
  • ~DombroPL / 2015-11-17 16:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten internet to jedno wielkie gó*no!
    Internet miałbyć 150 MB a jest ku*wa z 0.5 MB
    Najśmieszniejsze w tym wszystkim jest to ze w okresie testowym miałem 30 MB...
    A z tego co wiem odmowa kosztuje z 2000 zł nie wiem mogę się mylić
    I tak na przyszłość to ten internet działa na zasadzie lejka: Im więcej ściągnięcie danych tym bardziej wam ograniczą prędkość...
    Nie wspomnę nawet o pingi który oscyluje 200ms - 1000 ms...
    Nie polecam!
    P.S Drugą najsmieszniejsza rzeczą jest to ze mam ich telewizję i działa bardzo dobrze...
    ZaletyCo ku*wa?
    WadyWszytko!
  • ~Dorenir / 2015-12-10 22:20
    Ocena: 1.75 / 5
    Wyobraźcie sobie osobę na tyle zirytowaną usługą internetową by chciało jej się tracić czas na ostrzeganie innych przed cyfrowym polsatem, a zatem jestem. Internet przez pierwsze dwa miesiące działał sprawnie niestety od tamtego czasu jest coraz gorzej. Obecnie korzystanie z niego jest potwornie uciążliwe w godzinach 16-23 rozłącza mi team-speak blisko co 5 minut, a w wypadku gdybym chciał zadzwonić do biura obsługi klienta trafia się na mur brzmiący ,,oczekiwanie na połączenie może wynieść ponad 20 minut". Osobiście tkwię w umowie na 2 lata stąd też odradzam każdemu jakiekolwiek wiązanie się umową internetową z cyfrowym polsatem ach i zapomniałbym wspomnieć awarie dotyczące cyfrowego polsatu mają w zwyczaju występować raz na miesiąc i trwać od dnia do 6.
    Zaletyczasami działa stabilnie
    Wadyzbyt wiele
    6 miesięcy
  • ~Greg / 2016-01-05 02:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Unikajcie polsatu jak ognia ! Mają bardzo pokręcone umowy, wszystko tak aby skołować klienta. A jeśli chodzi o internet to tragedia ! Cyfrowy Polsat LTE w zależności od miasta to w normalnych godzinach czyli od ok 18 do 23 jest wielka kupa a nie internet, max do 2mb i gubione pakiety, niestabilny ping, prędkość do niczego. W okresie testowym działa w miarę ok, a potem dostajesz niski priorytet, zapchane nadajniki i po internecie i płaci się dużo kasy za totalne gówno ;/
    Zaletybrak !!
    Wadyniska prędkość, niestabilność
    rok
  • ~mietek / 2015-06-12 00:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsze badziewie to smarddom mam półroku wciąż płace jakieś niedopłaty a kąsultańci z biura obsługi niesą w stanie naprawić błędu informatyków odradzam zainteresowanym wżiencie smardomu

    Wadykłamstwo reklamowe
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4264
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3462
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2536
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2203
T-Mobile Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2030
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4142
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3755
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2793
T-Mobile
Ocena: 1.57, ilość opinii: 2438
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1943
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1179