Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Wizzair opinie

Ocena na podstawie 386 opinii

1.52 / 5

  • Jakość obsługi
    1.32
  • Oferta
    1.62
  • Poziom cen
    1.74
  • Wygoda
    1.40

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Oli / 2021-04-03 16:59
    Ocena: 2.00 / 5
    Lot odwołany bez podania przyczyny. W weekend działa tylko anglojęzyczna infolinia na której zgłasza się niegrzeczny Hindus, który nic nie może sprawdzić.
  • ~Pasazer / 2023-09-25 17:45
    Ocena: 2.00 / 5
    Jak zawsze spozniony,1,5 roku latam na tej samej trasie,3x o czasie, przez 1,5roku?!!!
    ZaletyBrak
    WadySpozniony
  • ~Rafał / 2023-02-19 20:23
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie polecam korzystania usług tego przewoźnika. Ponad 2 miesiące temu anulowano nam rezerwację, którą opłaciliśmy i nadal nie zwrócono nam środków.

    Jeśli chodzi o wygodę, to w samolotach jest bardzo ciasno, nie ma miejsca na nogi a fotele są niewygodne.
    Zaletybrak
    WadyProblem ze zwrotem pieniędzy
  • ~Raven73 / 2023-02-04 12:06
    Ocena: 2.00 / 5
    Najgorsza linia lotnicza z jakiej usług korzystałem. Dramat. Opóźnienia, zmiany godzin wylotu. Dramat!!!!
  • ~Robert Zielewski / 2022-07-13 21:40
    Ocena: 2.00 / 5
    Dzień Dobry Leciałem niedawno do Kutaisi do Gruzji Samolot miał wylecieć 6.05 z Warszawyz wyleciał o godzinie 8 rano jezelichodzi o bsługę to tak średnio Cocacola i inne rzeczy do jedzenia bardzo drogie Kapitan się wogule nie przedstawił nie powiedział jak długo bedziemy lecieć i jak wysoko w drodze powrotniej było pzecietne było awaryjne ladowanie brak paliwa
    ZaletyRobert Zielewski
    Wadyzadnej
  • ~Zawiedziona / 2021-08-20 11:51
    Ocena: 2.00 / 5
    napotkałam na problem z odprawą (strona miała jakieś kłopoty)
    Próba dodzwonienia się skoczyła się na tym że po 7minutach kasuje każda minuta ponad 4zł/min zostałam rozłączona, próbując z UK skasowało 40£ i również bez odpowiedzi, wszelkie maile bez odpowiedzi.
    Doczekałam się odpowiedzi 2 dni po wylocie (czyli po tym jak sama rozwiązałam problem kupując kolejny bilet. Kompletny brak szacunku do klienta.
    Już nie skorzystam z ich usług.
  • ~Zawiedziona / 2023-12-17 07:34
    Ocena: 2.00 / 5
    Najgorsze linie lotnicze w przeciągu 3 lat bardzo częste opóźnienia samolotów zero informacji co,i dlaczego potem robią wszystko aby nie wypłacić odszkodowania to przy kończącym się czasie umia podstawić samolot nagle hest załoga
    Samolot 10minu przed 3 godzinnym opóźnieniem te linie to porażka
  • ~Zyta / 2023-02-17 11:18
    Ocena: 2.00 / 5
    12.02.2023 około godz. 20.00-23.00 kilkanaście razy próbowałam dokonać odprawy online na lot Bolonia- Warszawa z dnia 13.02 o godz 14.55 . Pojawiała się informacja :”wybór miejsc jest niedostępny” i nie mogłam przejść dalej. Łączyłam się z chat botem, który odsyłał do odprawy online i zawsze kończyło się tym samym komunikatem podświetlonym na żółto. Pomyślałam, że jest jakiś problem na stronie i że zrobię to następnego dnia. Następnego dnia od godziny 8.00 do 9.00 próbowałam zrobić odprawę z takim samym skutkiem i tym samym komunikatem. Kiedy dotarliśmy na lotnisko i przy stanowisku odprawy Wizzair poinformowałam pracownicę o zaistniałej sytuacji.,pracownica dokonała odprawy odpłatnie 90 € i nie chciała przyjąć do wiadomości, że wina nie leży po mojej stronie tylko że nie była czynna odprawa online. Po złożeniu pisemnej reklamacji otrzymałam odpowiedź, że Wizzair nie zwraca poniesionych opłat i zero informacji o nieczynnej stronie
    Wadyokropna obsługa klienta
  • ~Ксю / 2021-06-28 20:49
    Ocena: 2.00 / 5
    Розчарування. Ми відмовилися від квитків з приводу Коронавірусу. Гроші не повернуті за квитки.
    Не рекомендую!
    WadyРейси не відповідають потребам.
  • ~Aleksander / 2021-10-26 19:54
    Ocena: 1.75 / 5
    Polecam zgłaszać płatną infolinię do UOKiK. Czyste sk***syństwo.
    W pilnych przypadkach (błędy przy odprawie, coś nie działa, źle poinformowali itd) macie możliwość zadzwonienia na dedykowaną infolinię - tę informację już ukrywają na stronie.
    Tutaj numer: 22 128 49 05 - stawka jak za połączenie stacjonarne (teraz dla większości za darmo) - jak się trafi na ogarniętego człowieka, to można załatwić wszystko.
    Co do opinii - bardzo ciężko nawiązać kontakt @. Na reklamacje odpisują dość szybko, a jak się porządnie naciska, to i potrafią pójść na rękę. Tam też pracują ludzie w sumie.
    Same linie lotnicze - cóż - dostajesz to za co płacisz - niskie ceny = niska jakość. Niestety do Dortmundu z Wrocławia tylko oni latają.
  • ~Bob / 2021-09-02 10:16
    Ocena: 1.75 / 5
    Najgorsza z tanich linii jaką lecieliśmy, błędne informacje i bzdurne wymagania, co innego otrzymaliśmy w mailu a czego innego żądano od nas przy chek-in, spowodowało to opóźnienie startu o 1,5 godziny, na lotnisku chaos, tanie tylko z nazwy.
  • ~heros333 / 2021-10-04 22:45
    Ocena: 1.75 / 5
    Okradli mnie z biletów. Kupiłem w pandemi odwołali lot, wysłałem formularz zwrotu i pieniędzy nigdy nie oddali. Zostałem okradziony 1000 zł w plecy.
  • ~Hubert72 / 2023-07-09 18:11
    Ocena: 1.75 / 5
    Odprawa powrotna kosztowała nas 90e bo nigdzie nie informują ze trzeba się odprawić 48h przed wylotem. Nie pozdrawiam, nigdy więcej.
    ZaletyBrak
  • ~Janusz / 2023-08-30 16:41
    Ocena: 1.75 / 5
    Dno..
    Mam taki sam problem jak reszta pasażerów. Dno... to już druga taka sama sytuacja z jaką się spotykamy, pierwszą przemilczałem bo szkoda nerwów. Próbowałem kilkukrotnie odprawić się onlinie, bez jakiejkolwiek możliwości. Na różnych urządzeniach. Przybyłem z tego powodu z żoną i dwójką małych dzieci wcześniej na lotnisko w Rzymie by załatwić temat (miałem godzinę czasu według informacji i regulaminu Wizzair na Check In). Na miejscu dowiedziałem się, że jest za późno. Tłumacze i pokazuje zrzuty ekranu durnej pustej włoszce z wizaira, ze nie miałem możliwości odprawienia bo ich strona nie działa poprawnie, nie ładuje się i mam jeszcze sporo czasu na odprawę. Przestała nas obsługiwać i jak chcemy lecieć mamy zapłacić po 49 euro za osobę (check in) ja mowie ze to niezgodne z regulaminem, dostałem odpowiedź to twój problem nie mój. Próbowałem odprawić się ponownie przez www ale problem dalej taki sam, strona przeładowana. Finalnie skoczyło się odprawą online za blisko 200 euro, przy mnie w kolejce stało kilkanaście innych osób z tym samym problemem. Żygam tą linią i wcale się nie dziwię, że to najgorsza linia lotnicza w Europie według rankingów. Dla nas jesteście złodziejami! Brak polskiej obsługi w Polsce, brak możliwości kontaktu telefonicznego w Polsce. Brak złożenia reklamacji. Brak adresu email. Dramat. Lepiej wydać więcej i mieć większy komfort psychiczny niż tymi złodziejami o nazwie Wizzair. Złodzieje !!!!
    Zaletyżart ?
  • ~Jasiek / 2022-12-07 19:49
    Ocena: 1.75 / 5
    Brak odszkodowania, powołują się na sytuacje nadzwyczajne. Odmowa wejścia na pokład mimo, że posiadaliśmy kartę pokładową! Bo za dużo pasażerów i leciał tylko kto pierwszy ten lepszy!!!!!! Brak kontaktu z firmą!!!
    Nie polecam!!!!
    Zaletybrak
    Wadyoszuści i kłamcy
  • ~Jusyna / 2023-05-27 17:29
    Ocena: 1.75 / 5
    Katastrofa, czekaliśmy na bagaże 2 godziny a w drodze powrotnej opóźniony lot i bardzo długo czekaliśmy aż zapakują bagaże, więc także 2 godziny opóźnienia. Stanowczo odradzam!!!
    ZaletyBrak
    WadyOpóźnienia, nie chcieli wydać bagażu
  • ~Klopot / 2022-08-02 22:41
    Ocena: 1.75 / 5
    Miałem okazję latać przez siedem lat liniami Wizzair i muszę powiedzieć jedno gorszego ścierwa to jeszcze nie widziałem. Praktycznie każdy lot opóźniony non-stop problemy z bagażem niestety musiałam korzystać z tego przewoźnika bo był jedyny z lotem bezpośrednim, ale przestrzegam wszystkich jeśli tylko możecie to unikajcie linii lotniczych Wizzair
    ZaletyBrak
    WadyWszystko co najgorsze
  • ~KrK / 2023-06-12 19:51
    Ocena: 1.75 / 5
    Po pierwsze strona tej strony która wiecznie nie dzaiła w sposób praiwdłowy to projekt amatorów którzy dopiero uczą sie, tylko pytanie dlaczego kosztem pasażerów, z drugiej strony czego się spodziewać skoro cała ta linia ma swoich klientów głęboko w dup.... Jakość od rezerwacji do obsługi na lotnisku na poziomie starych wegierskich komunistycznych wytycznych.
  • ~KrK / 2023-06-12 19:51
    Ocena: 1.75 / 5
    Po pierwsze strona tej strony która wiecznie nie dzaiła w sposób praiwdłowy to projekt amatorów którzy dopiero uczą sie, tylko pytanie dlaczego kosztem pasażerów, z drugiej strony czego się spodziewać skoro cała ta linia ma swoich klientów głęboko w dup.... Jakość od rezerwacji do obsługi na lotnisku na poziomie starych wegierskich komunistycznych wytycznych.
  • ~Krzysztof / 2022-06-15 01:28
    Ocena: 1.75 / 5
    Kupiłem bilet z ubezpieczeniem na wypadek rezygnacji z podróży, plus wizz flex. Tak sie stało, ze musiałem zrezygnować, a obiecanego zwrotu pieniędzy na konto wizz (cokolwiek to oznacza nie ma). Kontaktu tez nie ma.
    Myślę że skieruję tą sprawę do norweskiego forbrukke radeuropa, bo mieszkam w Norwegii i tu kupiłem nieszczęsne bilety u złodziei wizz. Myślę, że ta linia powinna otrzymać zakaz prowadzenia działalności w Skandynawii, bo to co robi jest łamaniem wszystkich praw konsumenckich. wizzer Zachowuje się jak niesolidny i oszukujący klientów sklep, który nie respektuje żadnych zasad. Myślę, że przydał by im się pozew zbiorowy i zakaz działalności na terenie Unii europejskiej .
    Zaletybrak
    Wadyfirma która nie wywiązuje się z umów zawartych z klientami, uniemożliwia kontakt w celu dokonania reklamacji i po prostu kradnie pieniądze klientów w sytuacji kiedy powinna je zwrócić. BRAK PRZESTRZEGANIA JAKICHKOLWIEK STANDARTÓW
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Ryanair
Ocena: 1.75, ilość opinii: 731
Wizzair
Ocena: 1.52, ilość opinii: 386
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4574
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4446
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3921
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3499
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2970