Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Wizzair opinie

Ocena na podstawie 386 opinii

1.52 / 5

  • Jakość obsługi
    1.32
  • Oferta
    1.62
  • Poziom cen
    1.74
  • Wygoda
    1.40

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~A / 2021-10-03 17:34
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie polecam latać tymi liniami ! Opóźnienie lotu ponad 1,5 h ! Niewygodne siedzenia mało miejsca . P
  • ~a. / 2021-06-21 16:11
    Ocena: 2.00 / 5
    Rozmowa z ich pseudo infolinią kosztuje prawie 5 złotych za minutę i po 5 minutach oczekiwania skasowało mi z konta prawie 25 złotych, a połączenie nie doszło do skutku, grała tylko muzyka ( poniedziałek, normalne godziny ich "pracy"). Na maila odpowiedzą w ciągu 30 dni, więc nie mamy innej alternatywy, jeśli trzeba coś pilnie załatwić. Przesunęli mi godziny lotu, chcę zrezygnować i nie mogę tego zrobić. Dodatkowo spróbujcie znaleźć w ich regulaminach informację o tych procedurach ( np. jaki jest minimalny okres minut czy godzin podlegający zwrotom). Nie znajdziecie tego. To się nadaje do nałożenia jakiejś ogromnej kary na tą bandę krętaczy.
    WadyKRĘTACTWO, CELOWY BRAK DOKŁADNYCH INFORMACJI, INFOLINIA PŁATNA 5 ZŁOTYCH ZA MINUTĘ NA KTÓREJ NIKT NIE ODBIERA TELEFONU, ALE ZAPŁACIĆ TRZEBA
  • ~Aga / 2022-09-21 20:48
    Ocena: 2.00 / 5
    Mój lot do Włoch przełożyli z 17 45 na 6 00 rano następnego dnia.Oczywiście wylecieliśmy ok.8 00.Lot powrotny anulowali całkowicie bez żadnych wyjaśnień. Teraz chcę odzyskać pieniądze za bilet ,wypełniam formularz i daje ze pieniądze sa na moim koncie wizz air i dla tej rezerwacji nie ma możliwości zwrotu na konto bankowe . Tyle tylko że ja wcale nie chcę z nimi nigdzie lecieć.firma zeszła na psy,nie obrażając psów. nie polecam
    Zaletyżadne
    Wadylekceważące podejście do klientów
  • ~anabelgro / 2022-10-30 11:09
    Ocena: 2.00 / 5
    Mój lot z Dubrovnika do Warszawy opóźniony o 24 godziny bez podania przyczyny.O opóźnieniu dowiedziałam się tuż po dotarciu na lotnisko co spowodowało poniesienie dodatkowych kosztów transportu za które Wizzair odmówił mi zwrotu.Noclegu w hotelu również nie zapewnił.Odnoszac się do mojego roszczenia Jake złożyłam odpowiedziano mi początkowo,że się należy odszkodowanie w wysokości 300 euro na konto Wizz a po kilku tygodniach odwołano się od decyzji i nie przyznano obiecanych 300 euro.Dodaam,że lot z Warszawy do Dubrovnika dotyczący tego samego wyjazdu na wakacje zawrócił tuż przed ladowaniem w Dubrovniku i wywodzono nas o północy w Warszawie co skutkowało spędzeniem feralnej nocy z małym dzieckiem na dworcu centralnym,ponieważ Wizzair nie zapewnił noclegu.Finalnie dotarliśmy z 26 godzinnym opóźnieniem i straciliśmy jeden dzień opłaconych wakacji.To było bardzo przykre i odbierające zdrowie doświadczenie.Nigdy więcej z tym krzywdzącym przewoźnikiem.
  • ~Ania / 2021-11-12 11:03
    Ocena: 2.00 / 5
    Obsługa surowa i wredna. Pani przy odprawie krzyczy na ludzi, nie potrafi udzielić odpowiedzi na pytania, leczy swoje kompleksy kosztem innych ludzi. Grupa ludzi nie została dopuszczona do lotu, bo taką fanaberię kobieta miała. W samym samolocie ciasno. W pudełku po zapałkach jest więcej miejsca. Jestem stosunkowo niską osobą (163cm) a nie miałam miejsca na nogi. Panie na pokładzie samolotu bardzo miłe.
    ZaletyObsługa na pokładzie
    WadyKomfort lotu, mało miejsca, obsluga podczas odprawy z przerośnietym ego
  • ~Arek325r / 2024-05-12 19:13
    Ocena: 2.00 / 5
    Na Okęciu jakaś ruska dziewoja uznała mój bagaż podręczny za za duzy i kazała mi dopłacić
    ZaletySamolot doleciał
    WadyRuscy naciągacze
  • ~Arek325r / 2024-05-12 19:13
    Ocena: 2.00 / 5
    Na Okęciu jakaś ruska dziewoja uznała mój bagaż podręczny za za duzy i kazała mi dopłacić
    ZaletySamolot doleciał
    WadyRuscy naciągacze
  • ~Beata / 2022-03-19 16:40
    Ocena: 2.00 / 5
    Teraz traktują pasażerów jak mięso na przeróbkę, są panem i władcą, online nie można się odprawić, bilet miałam wykupiony, zginął z systemu
  • ~Czaj / 2021-08-07 13:38
    Ocena: 2.00 / 5
    Pandemia COVID, zapewnienia o wysokim poziomie bezpieczeństwa a 3osobowa rodzinę rozdzielają zamiast usadzić obok siebie dla bezpieczeństwa covidowego. Dobrego przez błąd na stronie internetowej nie mogłem zrobić odprawy i na lotnisku zapłaciłem za odprawę 3 osób 120euro. Nigdy więcej tanich lini Wizz air!
    ZaletyBrak
  • ~Daria Wes / 2022-03-20 17:43
    Ocena: 2.00 / 5
    Wizzair jako firma jest mierna. Ich loty są ok, obsługa w samolocie tez jest z reguły dobra, ale jeśli chodzi o rozwiązywanie problemów jest naprawdę słabo. Sam kontakt z nimi jest po prostu żartem. Musiałam odwołać lot ze względów zdrowotnych, co zrobiłam na ich stronie. Aby dostać zwrot za bilety z ubezpieczenia, potrzebowałam potwierdzenie, ze odwołałam lot. Nic od nich nie dostałam. Rezerwacja całkowicie zniknęła z mojego konta na ich stronie. Tak jakbym nigdy nie kupiła żadnego biletu. Zadzwoniłam do nich, ze nie dostałam potwierdzenia, a pani przez telefon powiedziała, ze nic mi nie muszą wystawiać, bo nie są mi winni żadnych pieniędzy. Odmówili wystawienia faktury korygującej.

    Niestety, jak większość Polaków, nie mam za bardzo wyjścia i muszę z kij korzystać latając do Katowic.

    Pisze ta opinie, ponieważ chce wszystkich przestrzec przed zakupem ubezpieczenia Chubb, które jest dostępne na ich stronie. W skrócie, czekam na zwrot pieniędzy od 3 miesięcy.



    WadyUbezpieczenie podróży Chubb
    Nieuczciwosc
    Okropna obsługa klienta
  • ~Dawid / 2024-08-24 20:52
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie wpuszczono mnie na pokład pomimo posiadanych biletów ważnych na ten lot. Brak wpuszczenia na pokład wynika z tego, że wszyscy pasażerowi stawili się na lotnisku i chcą lecieć co zaskoczyło przewoźnika, który sprzedaje więcej biletów niż miejsc. Może i to nie było by niczym dziwnym jednak wśród pasażerów były osoby potwierdzające, że jest to norma przewoźnika i już 3 razy nie zostali wpuszczeni na lot na tej trasie z wizzair. Brak możliwości lotu w kolejnym dniu z powodu braku miejsc, obsługa informuje, że i tak nawet jak kupię bilet to nie polecę bo już teraz kilku pasażerów nie poleci w kolejnych dniach. Brak otrzymania boksów pomimo podpisania dokumentów, brak zwrotu kosztów gwarantowanych, brak zwrotu kosztów za kolejne bilety lotnicze w innych liniach. Brak zapewnienia transportu oraz noclegu - jak informuje obsługa firmy to ja muszę sobie to zorganizować i zapłacić, a ewentualne roszczenie może być rozpatrzone pozytywnie. To jakiś żart w stosunku do klienta, dlatego zachęcam do zgłaszania sprawy do urzędu lotnictwa oraz zakładania spraw sądowych lini lotniczej wizzair innym klientom.
    ZaletyBrak
    WadyObsługa klienta, opóźnienia, dezinformacja, chaos obsługi
  • ~Emikam / 2022-06-28 08:28
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie polecam tych linii lotniczych. Ostatnimi czasy latałam z nimi sporo i ani razu nie udało się wylecieć na czas. Za każdym razem loty są opóźnione o godzinę lub więcej, często zdarza się również, że odwoływane. Wybierając Wizzair nie mamy pewności, że dolecimy, czy wrócimy z wybranego miejsca. A jeśli się uda to nigdy ma czas.
    ZaletyBrak
    WadyOpóźnienia (zawsze!!!)
    Odwoływane loty (często)
  • ~Julka / 2024-04-09 00:03
    Ocena: 2.00 / 5
    Dotychczas wszystko było OK, opóźnienia to standard, ale było to do zniesienia. Od początku 2024 r. ciągle coś zawodzi. Godziny przelotów do Hamburga w ramach weekendowego wypadu zostały zmienione na mniej korzystne. Co gorsza, inny lot do Podgoricy został odwołany o czym nie zostaliśmy nigdzie poinformowani. Okazało się to dopiero przy próbie odprawy online. Zero wcześniejszego kontaktu, brak możliwości przebukowania czy wybrania alternatywy. Zostaliśmy narażeni na dodatkowe koszty związane z zakupem innych biletów. Jeden wielki żart.
  • ~Karolina / 2022-07-06 13:47
    Ocena: 2.00 / 5
    Strona nieczytelna, często zawiesza się, zamyka , nie pozwala zrealizować rezerwacji bez zakupu dodatkowych usług.
    Loty odwoływane i znacznie opóźnione, bez wyprzedzającej informacji. Zmiana na najbliższe loty niemożliwa bo wyprzedane, co powoduje konieczność pozostania co najmniej 1-2 dni w miejscu wylotu. Brak możliwości kontaktu telefonicznego, czat nie działa.
    ZaletyBrak
    WadyNie panują nad siatką połączeń, powinni zmniejszyć ilość lotów i dostosować do możliwości operacyjnych.
  • ~majk / 2022-07-10 22:40
    Ocena: 2.00 / 5
    infolinia to porazka , a brak strony po POLSKU jeszcze większa.... nie można zapłacić przelewem ani blikiem... dawanie do neta danych karty to porażka , wszystko ci zhakują i masz problemy do końca życia
  • ~Marcin / 2022-03-04 14:47
    Ocena: 2.00 / 5
    Hujowa firma. Zbywają i ignorują reklamacje z tytułu odwolanego lotu. (Specjalnie użyłem wulgarnego slowa zeby podkreslic jak niska jest tam jakoś obslugi).
  • ~Marta / 2022-10-24 23:10
    Ocena: 2.00 / 5
    Spore opóźnienie ale najgorsza supervisor, która kradnie pamiątki - uwaga , nie bierzcie nic cennego w podręczny bagaż. Tak bardzo zależało mi na prezencie dla rodziców, piękna kula śnieżna z widokiem Szkocji i po prostu Nie! Zabrali mi przy odprawie bo totalni wredna baba chciała pokazać że ma władzę i rządzi. Rozpacz! To było dla mnie bardzo ważne, czysta złośliwość - Nie polecam
  • ~MatGyver / 2024-10-22 21:42
    Ocena: 2.00 / 5
    Kraków - Balice. Jeden bagaż, który zmieścił się w mniejszym stojaku i ważył mmiej niż 10 kg. Pomimo tego Panie uznały, iż powinien być oddany do luku bagażowego, wobec czego naliczono opłatę 250 PLN. Przez wszystko wsiadłem ostatni, a w schowkach było jeszcze sporo miejsca. Panie chyba mają jakieś profity z tego, gdyż rzuciły się do mnie w sposób, który można zobaczyć jedynie na Animal Planet. Zapomniały z tego wszystkiego zweryfikować mojego paszportu. Na pytanie, czy mogę jeszcze wrócić i go oddać, z satysfakcją stwierdziły, że nie zdążę wtedy na samolot. W normalnych liniach, obsługa wzięłaby numer lotu i dane pasażera i przekazały walizkę. Jakiś dramat.
    ZaletyNie naliczono opłaty za przypomnienie o zapięciu pasów przed startem.
    WadyObsługa przy wejściu do samolotu nie zna motta "frontem do klienta".
  • ~NN / 2021-07-18 09:25
    Ocena: 2.00 / 5
    Tragedia, odwołują lot bez powodu kilka godzin przed wylotem, nie proponują żadnej alternatywy. Może i mają dobre ceny, ale po co kupować bilet na lot, który w ostatniej chwili zostaje skasowany i i tak musisz kupić kilka razy droższy bilet w innej firmie (a taniej można kupić po prostu od razu bilet zaufanych linii lotniczych) .Pozdrawiam wszystkich wkurzonych klientów Wizzair’a.
  • ~Ola / 2021-11-24 14:18
    Ocena: 2.00 / 5
    Niestety nie napisze dobrego słowa o tej lini. Latalam kilkoma i zdecydowanie ta jest najgorsza. Ceny za bagaż dramatycznie wysokie. Jakaś smieszna ramka do pomiaru bagażu przy gate'ach. Obsługa jakaś obrażona. Nie polecę już ta linia nigdzie..
    ZaletyBrak
    WadyWszystko źle.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Ryanair
Ocena: 1.75, ilość opinii: 731
Wizzair
Ocena: 1.52, ilość opinii: 386
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4574
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4446
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3921
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3499
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2970