strona 5 z 31
- « poprzednia
- 1 ...
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- nastepna »
-
~Kasia / 2022-02-19 08:39
Oferta ok.Ale ten Internet jak słabo chodzi.Zawoesza się.Co chwila wyskakuje brak Internetu. Dopiero co przeszłam do nich z Orange.I serio zastanawiam się czy nie zrezygnować. Bo jest porażka. -
-
~Kichał / 2020-04-13 10:59
W sieci byłem od 2012, zawsze byłem zadowolony z oferty jak i obsługi klienta.
Od dłuższego czasu spadła jakość usług, roaming nie działa należycie (jeśli w ogóle działa).
Przydało by się więcej giga na Internet do wykupienia po rozsądnej stawce
Ogólnie w miarę dobra sieć.ZaletyDobry wybór ofert
Obsługa klienta
Szybki Internet
Dobra aplikacja na androidaWadyRoaming nie zawsze działa
Jakość połączeń spadła -
~Nika / 2020-10-23 07:49
Byłam z Virgin 2 lata,miałam 4 numery i cenowo byłam zadowolana-. 75 zł na miesiąc. Za to nie polecam zasięgu, traciłam go po wejściu do niektórych budynków, po wyjechaniu z miasta można było zapomnieć o wykonaniu połączenia. Gdy byłam w Rymanów Zdrój pisało mi że jestem za granicą, i mogę zadzwonic w roamingu.nawet chciałam, ale jednak wykonanie połączenia okazało się niemożliwe.obsluga w miarę w porządku, zawsze starali się pomóc, choć nie zawsze mogli zrobić cokolwiek.mms nie mogłam wysyłać na żadnym z numerów przez 2 lata, mimo zmieniania ustawień pod dyktando pana z obsługi. ZaletyNiska cenaWadyBrak zasięgu -
~Ric / 2022-06-06 17:46
Katastrofa...,od kilku dni nie sposob sie zalogowac.Na moje zapytanie ...CISZA ZaletycenyWadyKomunikacja fatalna -
~Siedem / 2023-03-03 20:58
VIRGIN Było spoko promocje itd. , po przejściu na play porażka menu dmi ( czyli krótkie info ) to klikanie i klikanie i tak na chybił trafił . Podjcie kody na poszczególne rzeczy a nie na wszystko . Dzieki to co napisałem to tyle razy trzeba kliknąć żeby dowiedzieć się do kiedy jest pakiet internetowy . -
~Stopa / 2025-06-24 00:09
Oferta jednym pasi innym nie ale trzeba przyznać, że zasięg mają najlepszy. Czy las, czy pola wszędzie dobre LTE i coraz więcej 5G. -
~Tomasz / 2021-09-03 06:31
Ciągły brak internetu. Posiadam 4 numery w tej sieci i wszędzie to samo. Ciągle przełączam między 3G a LTE bo inaczej bym wcale go nie miał.. ZaletyCenaWadyZasięg, słaby internet albo jego brak -
~Torus / 2022-08-16 12:03
Trollu sieci MOBILE VIKINGS wyoad stąd. Virgin jest jeszcze ok. Zaletyzasięg +roaming krajowy w Orange PLWadyceny dodatkowych pakietów GB (drogo poza pakietem) -
-
~viko / 2022-09-10 17:18
Wszystko zależy od potrzeb. Dla mnie oferta wystarczająca. Pakiet #MINI 9 w ofercie na kartę spełnia moje oczekiwania i potrzeby. Nie mam problemów z zasięgiem, a z obsługą nie musiałem się do tej pory kontaktować, więc ocena neutralna.
Na początku był jedynie problem z konfiguracją internetu i mms, które musiałem przeprowadzić ręcznie.ZaletycenaWadypewnie jakieś są, ale na moje potrzeby nie stwierdzam -
~Wiesław / 2021-08-03 21:47
Jako sieć jest tania, tzn. pakiety na kieszeń rencisty, emeryta.Natomiast bardzo słaba organizacja dotycząca współpracy z pośrednikiem Blu Media, w sprawie doładowań karty i to na oficjalnej stronie Virgin oraz brak działania konsultantów w tej sprawie. Drugi tydzień mija jak dokonałem doładowania, którego brak, mimo zgłoszeń do Blu Media i Virgin.
Jednym słowem kabaret. Chyba podeślę im temat. -
~Adam / 2023-03-30 13:32
Brak kompetentnych ludzi w informacji co do działania aplikacji. -
~Czarek / 2023-02-04 13:52
Od dwóch miesięcy internet Virgin Net 60 przestał działać Różnorakie próby naprawienia tego stanu rzeczy przez operatora spełzły na niczym. Dzień dobry! otrzymałem zgłoszenie, które dotyczyło problemu z transmisją danych.
Aby przywrócić prawidłowe funkcjonowanie internetu proszę o zalogowanie się do nadajnika sieci Play 4G (w niektórych urządzeniach może się wyświetlać Virgin 4G) w ustawieniach swojego urządzenia. Po wykonaniu tej czynności problem nie powinien już występować.
Z poważaniem Daniel Łebek
A internet nie działał nadal , więc postanowiłem podziękować Odpowiedź na zgłoszenie
numer 275905917 z 30 stycznia 2023 roku
Dzień dobry!
otrzymałem zgłoszenie, które dotyczyło wypowiedzenia.
Pana wypowiedzenie z dnia 30.01.2023 dotarło. O jego szczegółach i dacie końca umowy zostanie Pan poinformowany w osobnej wiadomości.
Z poważaniem Maciej Moszczyński
Dzień dobry!
otrzymałem zgłoszenie, które dotyczyło wypowiedzenia umowy abonamentowej dla numeru 736860521.
Potwierdzam przyjęcie rezygnacji z 30 stycznia 2023 roku. Umowę rozwiążemy z zachowaniem okresu wypowiedzenia, 28 lutego 2023 roku. Numer przeniesiemy do oferty na kartę. Ostatnią fakturę za okres 1-28 lutego 2023 roku dostanie Pan w marcu.
Z poważaniem Wiktor Kaźmierczak
Teraz będę czekał na zakończenie sprawy oby bez niespodzianek i nie omieszkam Was o tym poinformować.
-
~Daniel / 2020-03-31 10:46
Dla mnie oferta super-potrzebuję tylko SMS i dzwonienie i nie mam uwag-czasem jakosć połączeń moze być lepsza. Problemem jest ,że jakiś czas temu miałem info ,że zmienili jakieś ustawienia na BTS? od tego czasu mój telefon -taki klasyczny - przestał wysyłac i odbierać MMS . Ustawianie APN ręczne (sms automatyczne z konfiguracją do dziś od tego czasu szukają drogi do mnie ) nic nie daje -telefon nie przyjmuje tych ustawień jakie podaje Virgin ,bo nie ma takich funkcji.Być może ma stare jakieś ,a potrzeba nowszych . Karta sim Play automatycznie ustawiła APN i nie było problemu .Rada Virgin?Zmienić telefon . Tutaj dla mnie polegli niestety . Uwaga ,ich karty SIM mogą nie działać w niektórych telefonach bez obsługi sieci innej niż GSM gdy chcemy wysłac MMS . Karta innego operatora działa -kupując klasyczny fon (nie smartfon) możesz się nadziać na niespodziankę . Widac wirtualny operator korzysta z jakiś bramek itp i to może być kłopotem . Infolinia -nic w sumie nie pomoże ,pogada i tyle.SMS potrafią nie dojść mimo ,że pokaże że doszły ,albo ida długo ,ale to rzadko ZaletycenaWadynie działają MMS we wszystkich telefonach po zmianie ustawień u nich jakiś czas temu -
~Derkacz / 2019-06-19 13:34
Tylko na temat internetu: w zasięgu BTSów Play poprawny, natomiast w roamingu bardzo wolny. Ostatnio nawet stron nie da się przeglądać tak wolno działa. Osoby na infolinii chcą pomóc, ale w większości z marną wiedzą. Trzy godziny załatwiem odblokowanie karty sim z czterema różnymi osobami. Pani Iza wiedziała jak i odblokowała. ZaletyWażność karty rok i czytelne zasady. Ze wszystkich operatorów najbardziej jasne i proste zasady.WadyWolny internet. -
~Dora / 2019-10-20 21:26
sieć wysyła błędne komunikaty (nie ma takiego numeru telefonu) w przypadku nie odebrania telefonu lub zajętość telefonu.
Często bardzo trudno jest się dodzwonić do BOKu.Zaletyduży zasięg -
~fleex / 2019-08-13 13:32
Zachęcony ceną wszedłem do sieci a tu totalna porażka, zasięg beznadziejny, nawet w mieście są problemy z połączeniem, rozłącza rozmowy, zniekształca głos tak jak by tracił zasięg. Jak dzwonię z innego na owego Virgin to czasem czekam np. 10 sekund albo i dłużej zanim pojawi się pierwszy sygnał albo nic.
Internet bardzo powolny, nawet w zasięgu LTE strony otwiera jak na 15 letnim kompie.
Odradzam. Zabieram z powrotem 2 numery do jakiejś normalnej sieci.ZaletyJest tanio i to by było na tyle.Wadyzasięg, jakość rozmów, internet (prędkość) -
-
~Gregor / 2021-09-02 11:07
Wolny i słaby internet. Ciągłe awarie i całkowity brak internetu. Brak informacji o co chodzi dlaczego np. dwa dni nie ma internetu. Obsługa na infolini super co z tego jak są ciągłe awarie.
Oferta ogólnie jest dobra ale szkoda że to wszystko nie działa.ZaletyObsługa infolinii jest Ok.WadySłaby internet i często kompletny brak internetu. -
~Henio / 2022-07-24 00:35
Virgin 2lata temu był super tanio zasięg świetny internet działał szybko ,a w ciągu tych 2 lat tragicznie masz pakiety internetowe zapłacone ale awarie są typu ...
-nie otwiera stron w ogóle
- brak lejka ( a twierdzą że jest 32kb/s
- aplikacjia virgin nie włącza się, a miała jeśli nawet internetu nie ma
- dodzwonić się nie można do mnie
- blokują numer jeśli więcej dzwonimy niż zazwyczaj (automat )ZaletyObsługa
CenaWadyTeraz to same wady ogólnie nic nie działa jak powinno -
~Kora / 2022-08-11 23:44
Od wczoraj jakieś dziwne hece z rozliczaniem pakietów GB. Aplikacja mobilna szaleje. Uciekam z tego cyrku. ZaletyzeroWadyBillinh, różne ważności pakietów -
~KSAUZ / 2021-08-18 13:36
Po kilku dniach ponownych zgłoszeń do BOK w końcu aktywowano Pakiety internetu w UE, wszystko działa jak należy tylko trzeba wybrać operatora z listy partnerów roamingowych. Wniosek:na co najmniej tydzień przed wyjazdem za granicę do UE trzeba cisnąć CMOK żeby aktywowali roaming
strona 5 z 31
- « poprzednia
- 1 ...
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- nastepna »