strona 3 z 7
-
~Piotr Herman / 2023-01-31 12:34
Przestrzegam przed zawieraniem jakichkolwiek umów z tym towarzystwem. TUZ to oszuści, bo jak inaczej nazwać ubezpieczyciela, który wszelkimi sposobami unika odpowiedzialności do której się zobowiązał. -
-
~Angelika / 2023-01-13 15:37
Najgorsza ubezpieczalnia jaką mieliśmy,dojść że były problemy z wypłaceniem odszkodowania to na dodatek obsługa jest strasznie nie miła i arogancką.NIE POLECAM -
~Dla was Pan / 2022-12-30 10:32
Gówno nie ubezpieczyciel !!!! Samochod sprzedany , cuk poinformował o tym fakcie tych partaczy a im się nie zgadzało i nawet nie pofatygowali się aby się skontaktować!!! Ebal ich pies i omijać, omijać i jeszcze raz omijać!!!! ZaletyŻadnychWadySame -
~Lukasz / 2022-12-27 17:47
Odradzam każdemu zerowy kontakt z konsultantami auto zastępcze gorszej klasy niż posiadałem nie potrafią określić kiedy auto bedziepod domem musiałem wynająć auto na swój koszt by dojechać do drugiego miasta WadyNie kompetentni konsultanci -
~Były klient / 2022-12-14 13:01
Bardzo nieuczciwa firma ubezpieczeniowa.Robią wszystko, aby nie wypłacić odszkodowania. Zdecydowanie nie polecam TUZ Ubezpieczenia. -
~Poszkodowany / 2022-12-12 17:27
To jakaś masakra. To najgorsze ś...jakie jest chyba na rynku ubezpieczeń, miałem stłuczkę jako poszkodowany. Nowy samochód. Pojechałem do serwisu Toyoty, żeby wycenili i naprawili. Oni mi mówią że to najgorszy ubezpieczyciel, bo zamiast szybko zaakceptować to czekają maksymalnie 30 dni. Wspomnę że bezgotówkowo więc nie naciągałem ich na kase.Dzwonie a jakaś baba bezczelna do mnie proszę czekać po 1.5 tygodnia oni mają 30 dni na to i koniec, mowie ze nie nam czym do pracy jeździć a on 30 dni i mają to gdzieś...Tak dla ciekawostki powiedzieli mi w Toyocie że jakby to była Warta albo PZU to 2 dni się czeka.Masakra ZaletybrakWadywszystkie -
~krystyna krakow / 2022-12-09 15:35
czekałam kilka dni na przyjęcie szkody, ale po kontakcie z agentem wszystko zostalo dobrze i sprawnie załatwione - dostałam pieniadze po trzech dniach Zaletydobrze wyplacone odszkodowanie
dobra cena za ubezpieczenie
polecam agenta solidWadytrudno i dlugo sie zglasza szkode -
~Jan / 2022-11-26 01:54
12 październik- zgłoszenie zakupu samochodu
13 październik- wiadomość o przyjęciu zgłoszenie i informacja o wysłaniu listu z rekalkulacją
18 listopad- Pierwszy list od razu z przypomnieniem o zapłacie w teorii opłaconej składki gdyż nie dostałem żadnych papierów, Kwoto do zapłaty za 7 miesięcy 3200!!!, Telefon na infolinie i pytanie gdzie pierwszy list z rekalkulacją i dlaczego wyszła taka duża kwota, państwo nie wpisali współwłasciciela samochodu pomimo że w październiku dzwoniłem na infolinie i pisałem maila zeby mieć potwierdzenie, wtedy w teorii współwłaściciel był wpisany
19 listopad- Wysłałem maila z podaniem o ponowną i zarazem pierwszą rekalulację składki
26 listopad/ dzisiaj- Czekam na list, tym razem poprosiłem o list polecony, nie wiem czy oni robią ze mnie debila, czy tam pracują debile. Chyba trzeba będzie zgłosić się do konkurencji, kwotą 3200zł którą zaproponowali za 7 miesięcy wykupię sobie polise na ponad 3 lata.
NIE POLECAMZaletyłatwe wypowiedzenie umowyWadyCała firma -
-
~Poszkodowany / 2022-11-19 06:48
TUZ?! Dramat! Na szczęście nie mamy tam ubezpieczenia, ale na nasze nieszczęście mieliśmy stłuczkę z osobą posiadającą tam ubezpieczenie. Zgłoszenie szkody - standardowa procedura. Rzeczoznawca nawet szybko się zjawił (około 2 dni po zgłoszeniu szkody). I to tyle z dobrych rzeczy. Mówił, że w przeciągu 3 dni wyślę zdjęcia i opis i mamy czekać na wycenę szkody. Musieliśmy się sami upominać. Trwało to ponad tydzień i nie uwzględnił kilku zepsutych elementów w aucie, co już zaniża nam kosztorys i przeciąga wszystko w czasie. Dowiedzieliśmy się, że warsztat w którym chcieliśmy naprawiać auto, będzie i tak robił swoją wycenę wiec wtedy uwzględnią te brakujące elementy. Oczywiście TUZ oferował jakieś tam swoje „zaprzyjaźnione” warsztaty, ale woleliśmy sami wybrać miejsce w którym chcemy naprawic auto. Stanęło na salonie samochodowym który produkuje auta marki jaką posiadamy. Przed wstępną wyceną z TUZ zadzwoniliśmy do salonu i mniej więcej nakreslilismy jakie są szkody (m.in. Walnięta prawa strona przednia, rozwalony reflektor, zderzak, maska wygięta, drzwi od pasażera sie nie otwierają, 3 elementy do malowania). Przez telefon powiedzieli nam że prawdopodobnie będzie to dla nich szkoda całkowita, ponieważ sam reflektor kosztuje okolo 8000zl. I uwaga! TUZ całą szkodę wycenił na 6500zl ???? w tym np. Lakierowanie 50zl. Hit! Kto w tych czasach za blacharkę bierze 5dych!? To nawet lakiernikowi nie opłaca sie do auta podchodzić. Znajoma Pani mecenas powiedziała, że absolutnie mamy się nie godzić. Mieliśmy dwa wyjścia. Albo oddać auto do salonu, tam zrobią wycenę, wyślą ją do TUZ i albo TUZ się zgodzi na wycenę z salonu, albo musimy dopłacić różnice naprawy ( tzn. Np. Jesli salon wyceni nam na 30000 naprawę a TUZ zgodzi się na 20000 to my dopłacamy 10000). Wtedy salon naprawia auto a my dajemy sprawę do sądu. Fakt że może to ciągnąć się 1-2 lata ale sprawa na wejściu jest wygrana i po zakończonej sprawie odzyskujemy nasze 10000 oraz koszty sądowe ponosi TUZ. Wszystko spoko, ale nie każdego stać na wywalenie od tak 10tys. No ale zaryzykowalismy i oddaliśmy auto pod wycenę do salonu. Tam naliczyli nam około 28-29 tys za naprawę. Na szczęście TUZ się zgodził. Ale nie każdy o tym wie i chce sie szarpać z ubezpieczalnią. Z reguły ubezpieczalnie dają jak najniższą cenę. W tym przypadku zaniżyli o ponad 20tys. Ja nawet nie chce sobie wyobrażać jak by wyglądało nasze auto po naprawie za 6500zl i z jakich plastików i taśmy połatali by nasze auto… także jesli chodzi o sprawy związane z odszkodowaniem to nie ma co im popuszczać!
Kolejną sprawą związaną z naszą sytuacją było auto zastępcze. Potrzebowaliśmy auta zastępczego i TUZ oferował taką możliwość. Ale na samym początku pojawił sie problem bo w wypożyczalniach z którymi TUZ miał podpisaną umowę, nie było wolnych aut. No ale okej, nie wina TUZ, ale mogliby mieć więcej wypożyczalni w okolicy to wtedy pewnie sprawniej by to poszło. No ale okej, po kilku dniach przyjechała Pani z autem zastępczym ( jeszcze przed otrzymaniem wyceny). Na starcie powiedziała, że TUZ nie ma wykupionego u nich ubezpieczenia odnośnie kolizji przez nas spowodowanych. Jesli chcemy możemy osobno płacić za to ubezpieczenie. Już nie pamietam, ale było to kilka dyszek dziennie. I tu chce nadmienić ze nasze auto zanim zostało wycenione, zatwierdzona wycena oraz naprawione, minęło 2 miesiące). Wiec musielibyśmy opłacać ubezpieczenie auta przez 2 miesiące… co było dla nas bezsensowne. Rozumiem jeszcze ze Np szkoda naszego auta byłaby z naszej winy. Ale nie dość ze zostaliśmy bez auta bo ktoś w nas wjechał, dostaliśmy auto zastępcze z ubezpieczenia sprawcy to jeszcze mamy je ubezpieczać? Stwierdziliśmy ze nie będziemy ubezpieczać, tym bardziej ze nie wiedzieliśmy wtedy po pierwsze przez jaki okres będziemy musieli mieć auto zastępcze a po drugie nie mieliśmy zamiaru nim nie wiadomo gdzie jeździć, tylko praca-dom. Ogólnie to muszę jeszcze wspomnieć że umowa na wypożyczenie auta była odnawiana mniej więcej co tydzień i mieliśmy 7 dni na oddanie auta od momentu pierwszej wyceny. No i pech chciał, ze dwa dni przed oddaniem auta, nieznajomy kierowca zarysował na parkingu to wypożyczone auto… to trzeba mieć szczęście…. Dzwonimy do wypożyczalni zeby to zgłosić a babeczka żebyśmy sie nie martwili bo ubezpieczalnia od tego pierwotnego sprawcy czyli tego co jest w TUZ pokryje koszty. Bo z reguły kazda ubezpieczalnia ma wykupione to ubezpieczenie, ale nie była wtedy w stanie sprawdzić czy u nas to jest. Po rozmowie przypomniało mi sie ze ona przy podpisywaniu umowy wspomniała ze TUZ właśnie tego nie ma. No i zgadnijcie! Większość ubezpieczalni ma to wykupione ale TUZ nie. I cała szkoda na wypożyczonym aucie spadła na nas… nie dość że nie mamy naszego auta to jeszcze musimy zapłacić za szkodę w wypożyczonym aucie, za szkodę nie z naszej winy…. Bo jesli byłby znany ten drugi sprawca co zarysował nam wypożyczone auto to z jego polisy by poszło a tak to na nas spadł koszt naprawy… a ze takie wypożyczalnie mają sztywne regulaminy i widełki wiec niezależnie jak duża szkoda to musieliśmy 2500zl zapłacić na mały odprysk… gdzie normalnie u lakiernika wyszłoby z 5 razy tajniej… Pani z ubezpieczalni zasugerowała żebyśmy sie odwołali do TUZ, tym bardziej ze to nie z naszej winy. Oczywiście TUZ umywa ręce. A niektóre osoby to tak niemile na infolini ze szok. Już nie wiem czy to chodziło o to wypożyczone auto czy o tą wycenę ale była sytuacja że wykonaliśmy dwa telefony pod rząd bo czegoś tam sie jeszcze nie dowiedzieliśmy za pierwszym razem i odebrała ta sama dziewczyna która, za przeproszeniem „z ryjem” ze ona już nam to mówiła i żebyśmy jej nie wmawiali ze jest inaczej, że ona ma nagrania bo rozmowy są nagrywane itp. Ja byłam w takim szoku, że nie zdarzylam sie jej nawet zapytać o jej personalia, bo chciałam to później zgłosić, ale już i tak mieliśmy za dużo problemów związanych z tą szkodą wiec odpuściłam. Tak wiec auto wypożyczone mieliśmy tylko przez pierwszy miesiąc. Mogliśmy wypożyczyć drugi raz gdy TUZ zgodził sie na wycenę przez salon i oddać auto po naprawie ale już po pierwszej sytuacji związanej z incydentem wypożyczonego auta, stwierdziliśmy ze już nie ryzykujemy i musieliśmy jakoś inaczej sobie radzić bez auta. Podsumowując, TUZ to jakaś porażka i nikomu nie polecam mieć z nimi do czynienia. -
~Dawid / 2022-10-18 13:22
Nie polecam korzystać z ubezpieczeń tej firmy. Zwykły wyzysk konsumentów. Z żadna firma zajmująca się OC nie miałem problemów a z tą same problemy. ZaletyBrakWadyNie powinni wgl istnieć -
~Katarzyna / 2022-09-24 14:28
Firma krzak, mimo swiadomości trudnej sytuacji (jestem chwilę przed porodem) przeciągają odpowiedź do końca terminu. Na próby kontaktu z naszej strony konsultanci przekazywali zgłoszenie do likwidatora, który miał oddzwonić w przeciągu maksymalnie 48 godzin. I tak dwukrotnie, a nie oddzwonił nigdy. Na wiadomość e-mail nie otrzymałam żadnej odpowiedzi przez 11 dni. Przyznane odszkodowanie to żart, nie pokryje nawet części kwoty, potrzebnej do naprawy. Na uzasadnienie jeszcze sobie muszę poczekać, bo w XXI wieku wysłali jr pocztą. Jestem więc chwilę przed porodem, bez środków na osuszenie, oczyszczenie z plesśni i odremontowanie domu po zalaniu. Nikomu nie życzę czegoś takiego. -
~Bulbus / 2022-09-23 01:14
Oszuści i naciągacze, polecam omijać szerokim łukiem. -
~Andrzej / 2022-08-16 13:33
Oferta 4 gwiazdki dlatego ze oferują gruszki na wierzbie.Wszystko ok ale jak masz kolizje zaczynają się schody.Zanizanie wyceny proponują warsztaty u Pana chenia części china.Nie polecam!!!!! ZaletyNiemaWadyWszystko co mozliwe -
~Olka / 2022-07-27 15:27
Kontakt w sprawy szkody wyrządzonej przez kierowcę ubezpieczonego w TUZ, totalna masakra. Pan pracownik ( imię i nazwisko na priv, skargę już napisałam), pracownik w dziale likwidacji szkód bezczelny do granic. Na każda pytanie czy sugestie odpowiada " co mnie to obchodzi". W życiu z takim gowmem nie miałam do czynienia. Omijać szerokim łukiem! Kombinuja jak mogą. Szkoda że w tak prostacki i przejrzysty sposób. Na mnie połamią sobie zęby! Nie polecam najgorszemu wrogowi. ZaletyBrakWadyWszystko -
~Władysław / 2022-07-23 10:15
Ta firma to jakieś nie porozumienie. Nie życzę nikomu żeby miał tam szkodę. Jedno wielkie oszustwo. Wycenili szkodę na 600zł gdzie naprawa wyniesie powyżej 8 tyś. Mieli wskazać warsztat który zrobi szkodę bezgotówkowo lecz zostałem poinformowany że nie mogą takiego znaleźć. Żadnej pomocy ani kontaktu. Totalna olewka. Dzwoniąc na infolinię mówią żeby pisać na email, ja piszę a tam nikt nic nie odpowiada i batalia trwa już dwa miesiące. Pofatygowałem się i byłem w trzech warsztatach żeby wycenili koszt naprawy. Wysłałem im najniższą ofertę i zero odzewu. Nie chcą zrobić auta bezgotówkowo ani zatwierdzić wyceny warsztatu. ZaletyBrakWadyZaniżają odszkodowania. Totalnie olewają. Brak odpowiedzi na infolinii i na email -
~Dar / 2022-07-18 14:46
Nie chce mi się nawet pisać, czekam 3miesiac na przyjęcie odpowiedzialności, zostałem na ten czas bez auta ,w serwisie gotowy samochód do odbioru a pieniędzy nie ma ,żeby było mało w infiniti q50 2015r za tylni błotnik, drzwi ,zderzak i koło policzyli 1600zl ,to na same drzwi starczy a co dalej, jestem załamany tym towarzystwem ubezpieczen ,powinni to zamknąć!! Wady99999999 same wady złodzieje pierd -
-
~Ramzi / 2022-05-09 23:18
Szkoda z OC sprawcy ubezpieczonego w TUŻ. Jego wina. Naprawa w ich sieci trwała miesiąc. Zostawili mnie bez samochodu zastępczego, ich wypożyczalnie nie miały aut. Dostałem SMS, ze mogę sobie wynająć auto sam. Wynająłem w ich stawce i …. Stwierdzili, ze naprawa to 4 roboczogodziny. Oszuści, nie radze zostawiać tak nawet 1 złotówki. ZaletyBrakWadySame wady -
~Dominik / 2022-05-06 16:13
Najgorsza ubezpieczalnia z jaką miałem w życiu do czynienia. Po kolizji wezwałem na miejsce policję, która sporządziła notatkę ze zdarzenia i dobitnie wskazała mnie jako poszkodowanego. Tuz zakwestionował ustalenia policji by nie wypłacić mi odszkodowania i odmówił wyplaty pieniędzy. Ktoś powinien zamknąć ta ubezpieczalnie, gdyż notorycznie łamią prawo. -
~Szysza / 2022-04-17 18:00
NIE POLECAM !!! Nie ma szans na odszkodowanie z tej firmy ! zawsze wymyślą jakiś powód żeby odmówić wypłaty ! Zastanówcie się zanim wykupicie tu ubezpieczenie ! ZaletyBrak -
~NICK / 2022-04-14 16:06
Okropna firma!!!! Źle działa, źle zorganizowana, tylko w jedną stronę sprawy są dobrze załatwiane- wtedy kiedy dajesz im pieniądze. W drugą stronę totalna porażka!!!! Potrafią rzucać paragrafami, zamiast wytłumaczyć o co chodzi; na stronie mają zamieszczone stare druki; wysyłają kolejno e-maile, które się całkowicie wykluczają!!!! PORAŻKA NA CAŁEJ LINI!!!!!! WadySame wady!!!!!!
strona 3 z 7