strona 3 z 47
-
~Jakub / 2024-05-31 07:42
Kontakt z biurem przed i po okresie wycieczki ZEROWY. Infolinie tylko po to aby złożyć reklamację i zapłacić NIC WIĘCEJ. Proszę emailowo 6 raz o wystawienie faktury mimo że mineło ponad 20 dni od zakończenia usługi. OSTATNI RAZ Z TUI. Oferta również bez szału, rezydenta na oczy nie widziałem. -
-
~Gosia / 2024-05-25 19:22
Hotel ramada w kusadasi. idealne miejsce na wypoczynek-czystość, doskonałe jedzenie ,obsługa na medal, wysoka dbałość o klienta. Oferują Spa ,rozrywki. wróciłam i jestem zadowolona z pobytu Zaletywysoka jakość obsługi ,recepcja przyjazna. człowiek czuje się tu gościemWadybrak -
~LOL / 2024-05-22 12:54
Jeszcze nie wyjechaliśmy a już nas oszukano. Miła obsługa zakończyła się w momencie wpłaty pieniędzy. Z uwagi na uwarunkowania zdrowotne, wybraliśmy ofertę z porannym wylotem. Zarezerwowaliśmy i opłacili miejsca na dany lot. Nie przeszkadzało to Tui, zmienić lot z porannego na nocny, zmieniając przewoźnika, za nic mając zrobioną rezerwację. Oczywiście na zmieniony lot rezerwacji nie uwzględniono. W ofercie zagwarantowano 14 noclegów, po zmianie wylotu, przyjazd do hotelu zaplanowany jest w godzinach rannych, więc pozostaje tylko 13 noclegów. Latamy już od wielu lat, i zmiana godziny wylotu nie jest mi obca. Nie miałbym uwag o opóźnienie o 2-3 godziny. Zawsze może się coś wydarzyć z przyczyn technicznych. Ale planowa zmiana o 12 godzin, bez poinformowania klientów, mimo zrobionej rezerwacji miejsc, jest delikatnie mówiąc nieprofesjonalne i lepiej nie mieć z takimi "fachowcami" doczynienia. TUI wybraliśmy po raz pierwszy za namową kolegi, teraz wiem że po raz ostatni. Biuo TUI w Wola Park Warszawa. Zaletymoże jakieś będą?Wadypoziom obsługi jak w głębokim PRL, co innego w ofercie, co innego faktycznie. Samolot nie wiadomo kiedy przyleci z jakich linii i czy w ogóle będzie? -
~Magdalena / 2024-05-16 22:25
Nie polecam biura tui podczas składania reklamacji @ zdążyłam wrócić z urlopu a konkretniej odpowiedzi do dziś nie otrzymałam swoich klientów traktują jak zło konieczne nigdy więcej wakacji z tui. Konsultanci zero kompetencji. -
~Rob / 2024-05-14 20:56
Dno, naciąganie klientów III. Nie kupujcie wakacji w TUI!!!!! Musiałem pokryć koszty dodatkowego hotelu i 7-dniowego pobytu w innym hotelu, bo docelowy hotel na który miałem umowę z TUI nie miał miejsc (brak rezerwacji!!!) - w sumie zapłaciłem podwójnie, łącznie dobrze ponad 10 000 zł/
Teraz odrzucili moja reklamację i nie chcą mi zwrócić kosztów pobytu ani rekompensaty (uwierzycie w to????)
Sprawę kieruję do sądu. I wszystkim którrzy mają problem z TUI proponuję to samo - tylko w ten sposób doprowadizmy wspólnie do upadłości "turystycznych oszustów", którzy w Polsce czują się kompletnie bezkarniZaletybrak -
~marcin / 2024-05-11 08:28
najgorsze biuro podróży byłem w kwiecień maj na Cyprze 64079360 dostałem pokój bez prądu popsuta instalacja czekałem na zmianę pokoju 3 godziny wreszcie sam dopłaciłem i dostałem pokój z lepszym standardem co się okazało Tui się wypięło na mnie według nich powinienem spać w recepcji przyleciałem na wczasy a nie zmieniać pokoje co dwa dni zresztą pokój za który dopłaciłem był zalany z góry śmierdziało ale zostałem bo już nie miałem sił na zmiany
oni tylko odpisują ze bardzo im przykro cwaniaki i tyle uważajcie na to biuro bo wykorzystują po powrocie złożyłem reklamacje na którą odpisali ze nie zasadna przekazałem sprawę pomocnikowi zobaczymy jak się skoczy
po podróży miałem spać w recepcjiZaletyżadneWadybezczelni -
~Joanna / 2024-05-08 14:36
Chciałbym serdecznie podziękować naszej rezydentce w Turcji w regionie Okulcalar za jej nieocenioną pomoc i profesjonalizm. Jej zaangażowanie i gotowość do niesienia wsparcia w trudnych momentach są naprawdę godne podziwu. Dzięki jej wsparciu udało się nam szybko rozwiązać problem i otrzymaliśmy rekompensatę od hotelu w postaci wydłużenia zakwaterowania w hotelu, co znacznie wpłynęło na nasz komfort Jej kompetencje i ciepłe podejście do ludzi sprawiają, że jest nie tylko świetnym specjalistą, ale także cennym członkiem. Jesteśmy bardzo wdzięczni za jej pomoc. Zaletypokoje codziennie sprzątane, różnorodność jedzenia dużaWadybrak owoców morza w hotelu, jedzenie często zimne -
~Damian / 2024-04-28 13:55
Tui-oszuści. Dotyczy wyjazdu do Marasa Alam.
Przed samym wylotem skrócono nam czas pobytu o bagatela 23h, co w praktyce przełożyło się na 2 dni wypoczynku.
Tylko że te oferowane wcześniej dogodne godziny wpłynęły na wybór tej imprezy.
Nie dość tego na miejscu okazało się, że mamy do dyspozycji 3 posiłki zamiast all inclusive.
W pierwszym przypadku nie uwzględniono reklamacji, ponieważ zmieściliśmy się w dacie. W drugim przypadku zgłoszenie miało nastąpić w czasie trwania imprezy turystycznej, a nie po. Czujecie to mowa jest o Egipcie !!!
Zero empatii i jakiejkolwiek propozycji wyjścia z zaistniałej sytuacji. Przestrzegam przed TUI!!!!!!!!WadyZero empatii w stosunku do klienta. -
-
~Marzena / 2024-04-20 11:33
Jeszcze nie pojechałam a juz mam gule, z dzieckiem po nocy bo to czasy ze trudno o.wszystko, nie mazna jak w cywilizowanym swiecie, doba hotelowa od 14 a ja po nocy przyjade, doba hotelowa do 10-12 a jak na 9 na lotnisko parodia. Przy ofercie bylo chodziaz 13 wylot, powrot 17 trochę późno ale do zniesienia. ZaletyMoze będąWadySame wady do wyjazdu, po oplaceniu. -
~Marzena / 2024-04-20 10:45
Klęska, wybierasz na ofercie godzine odlotow i przylotow, zmieniaja i jestes w plecy 2 dni, przyloty bo na 22 moze bedziesz w hotelu i wylotu bo o 9 z lotniska. WadyZmiana godzin odlotow i przylotów -
~Beta / 2024-04-02 16:13
NIE POLECAM!!!! Oszukują. Mieliśmy otrzymać określoną kwotę zwrotu za nieudaną wycieczkę fakultatywną, dopełniliśmy wszelkich formalności (wypełniliśmy przesłany przez TUI druk) i otrzymaliśmy tylko połowę obiecanej kwoty. Biuro nieudolnie tłumaczy się, że umowy zawarte na miejscu z rezydentem TUI nie stanowią części umowy o udziale w imprezie turystycznej. Zatrważające jest to, że najpierw przyznali pewną kwotę a potem się z niej wycofali - kompletny brak profesjonalizmu!!!!!!!!!!!! ZaletybrakWadybrak profesjonalizmy -
~BW / 2024-03-11 09:44
Witam. Nie polecam tego biura nikomu. Ostatnie wyloty (z Warszawy) kończyły się skracaniem o 1 dzień pobytu - mieliśmy np. wylecieć o 9 rano i wrócić o 20(tak było w ofercie) a przed samym urlopem przysyłają zmianę godzin wylotu i wylatujesz o 20 a wracasz o 9! Dodatkowo Pani rezydent w Turcji (Bodrum) to masakra - nawet nie pofatygowała się o mapkę okolicy wraz z ofertami wycieczek fakultatywnych...
Niestety żeby tego było mało to w tym roku wybraliśmy inny rejon Turcji oczywiście z hotelem przy samym morzu (rezerwacja we wrześniu). Otrzymałem w sobotę informację że firma TUI rozwiązała umowę z tym hotelem i jako alternatywny dostaliśmy hotel położony 2,5 km od plaży... Jak ja chciałbym zrezygnować z oferty to oczywiście straciłbym zaliczkę lecz w przypadku kiedy biuro zrywa umowę nie ponoszą żadnych konsekwencji! -
~BETI / 2024-03-11 07:27
Wyjazd organizowany przez Tui do 5 gwiazdkowego hotelu Paloma Foresta. W hotelu wszechobecny brud, martwe i żywe biegajace robactwo - karaluchy i nie wiem co jeszcze... materace, kapy, posciel, ręczniki brudne - pozalewane - ślady moczu. Kołtuny nieposprzatanych włosów, lepiące od brudu klamki, odpadające tynki, smród stechlizny. W lobby połamane, pozalewane krzesła, w restauracji brudne talerze i kocie odchody nieposprzatane przez kilka godzin. Hotel tragedia. TUI od godz. 23 nie reaguje, karze czekać do rana a rano odpowiada że rezydent pojawi się po 15 godzinie dnia nastepnego. Zero wsparcia, pomocy. Nasza 10 osobowa grupa spędza 24 godziny " wymarzonego urlopu " w lobby na krześle. Ostatecznie TUI informuje nas ok 19 ze hotelarz oranizuje przewiezienie do innego hotelu tej samej sieci. Dalej czekamy ponad godzine a okazuje sie ze hotelarz o niczym nie wie. Przewiezienie do innego hotelu dopiero dnia następnego o 22 w nocy. W wiekszosci wyjazdów organizatorem było TUI aktualnie nie polecam - brak jakiejkolwiek pomocy. Wymarzony urlop przerodził się w koszmar a Tui nie poczuwa się do odpowiedzialności - przecierz po dobie przewieźli nas do innego hotelu. TRAGEDIA - ODRADZAM !!! Reklamacje oczywiście negatywne pomimo dokumentacji fotograficznej i nagrań biegającego robactwa. Odpowiedz Tui - to goście noszą jedzenie do pokoi dlatego są karaluchy !!! ZaletyBrak -
~Przemek / 2024-03-09 15:40
Szybko i na temat,wpisuje w konkretną ofertę liczbę osób, wiek dziecka datę wylotu i wszystko co mnie interesuje . Pokazuje się wartość za wszystkich(3 os.)11.000zł .Niby ok.kwota mi pasuje i klikam dalej przejdź do szczegółów. Tutaj niespodzianka, cena już nie 11 a 14 tysięcy.Dzbanek zwany konsultantem próbuje mi powiedzieć że to jest zależne od dnia,pokoju itd.To są zwykli oszuści. Ciekawe czy swoich Szkopów tak w balona robią.ODRADZAM TYCH CWANIAKÓW.Mam nadzieję że im też dokopią karę jak tym z wakacje.pl ZaletyBrakWadyBanda oszustów -
~Roman / 2024-03-05 14:25
Byliśmy w hotelu bramburi beach wszystko ok przelot hotel obsługa wszystko w porządku -
~Małgorzata / 2024-03-04 19:49
Niestety po kilku latach korzystania z ofert TUI muszę przyznać, że tym razem 2024, jestem bardzo rozczarowana. Przywykłam już do kontaktów przez aplikację, ale naiwnie sądziłam, że biuro tej klasy pomoże rozwiązać ewentualne problemy. Naiwność z mojej strony ogromną. Otrzymuję piękne przeprosiny i nic więcej....
-
-
~Jarek / 2024-02-25 10:57
Szanowni Państwo , chciałbym przestrzec przed tzw. promocjami pojawiającymi się na stronie TUI w postaci licznika odliczającego czas pozostały do końca promocji. Przeważnie są to 2-3 dni . Pani w agencji potwierdziła , że trzeba się spieszyć , gdyż po zakończeniu promocji cena może wzrosnąć . Dla pewności za namową agentki wykupiliśmy ubezpieczenie gwarantujące niezmienność ceny . Po dwóch tygodniach na stronie TUI nie było już licznika z promocją a cena dla dwóch osób spadła o 1.400 złotych. Sądząc po wpisach oczekujemy na wakacje pełne niespodzianek, o których nie omieszkamy napisać po naszym powrocie we wrześniu. Wielką nieuczciwością jest oferowanie klientowi promocji pod presją czasu a następnie tak znaczne obniżenie ceny po zakończeniu promocji. Czujemy się oszukani i nigdy już nie skorzystamy z oferty biura TUI. Odpowiedź na moją interwencję była lakoniczna , negatywna - / ceny są dynamiczne/. ZaletyBrakWadyOpisane. Nieczytelna , wprowadzająca w błąd oferta cenowa . -
~Belarisa / 2024-02-25 08:29
Biuro podróży sprzedaje ofertę skierowaną dla osoby z niepełnosprawnoscią a w rzeczywistości okazuje się, że łazienka nie ma żadnego przystosowania o jakim była mowa w ofercie. Dopiero o naszej interwencji zaczęli zamontowywać uchwyty. Nie poczuwają się do odpowiedzialności. Po kilku odwołaniach zaproponowali nam 100 zł jako adekwatnego odszkodowania, żenujące. ZaletyBrakWadyFałszywe przedstawienie oferty, brak empatii, zrozumienia -
~Zdzisław / 2024-02-24 11:06
W pierwszym dniu po przylocie o 7:00 mimo opłaconego pobytu bez śniadania, zaznaczam all inclusive. Mogę korzystać dopiero od 14.00. Szok. Do lotniska w Kolombo mamy 1godz 40 min. Wylot do kraju 9:45 a my mamy wyjechać z hotelu o 2:50.pytam,czy my nie zapłaciliśmy czy jesteśmy my jako Polacy napietnowani, a może tui ma umowę z NFZ żeby wykończyć starszych ludzi. Składamy protest. Na lotnisku mamy koczować jak cyganie. Nasza podróż będzie trwać 23 godziny. To nie jest lot dookoła ziemi. Nasza opinia jest negatywna i jeszcze raz negatywna. -
~pozdrowis / 2024-02-22 11:36
Nieźle! Kupiłem wyjazd a okazało się że atrakcje dla dorosłych mam w cenie :) Fajnie że współpracujecie z lnstagram: znieprawiona - kobieta idealna!!! Zaletysuper ekstra
strona 3 z 47