najgorsze biuro podróży byłem w kwiecień maj na Cyprze 64079360 dostałem pokój bez prądu popsuta instalacja czekałem na zmianę pokoju 3 godziny wreszcie sam dopłaciłem i dostałem pokój z lepszym standardem co się okazało Tui się wypięło na mnie według nich powinienem spać w recepcji przyleciałem na wczasy a nie zmieniać pokoje co dwa dni zresztą pokój za który dopłaciłem był zalany z góry śmierdziało ale zostałem bo już nie miałem sił na zmiany
oni tylko odpisują ze bardzo im przykro cwaniaki i tyle uważajcie na to biuro bo wykorzystują po powrocie złożyłem reklamacje na którą odpisali ze nie zasadna przekazałem sprawę pomocnikowi zobaczymy jak się skoczy
po podróży miałem spać w recepcji
Zaletyżadne
Wadybezczelni
~Joanna / 2024-05-08 14:36
Ocena: 4.33 / 5
Chciałbym serdecznie podziękować naszej rezydentce w Turcji w regionie Okulcalar za jej nieocenioną pomoc i profesjonalizm. Jej zaangażowanie i gotowość do niesienia wsparcia w trudnych momentach są naprawdę godne podziwu. Dzięki jej wsparciu udało się nam szybko rozwiązać problem i otrzymaliśmy rekompensatę od hotelu w postaci wydłużenia zakwaterowania w hotelu, co znacznie wpłynęło na nasz komfort Jej kompetencje i ciepłe podejście do ludzi sprawiają, że jest nie tylko świetnym specjalistą, ale także cennym członkiem. Jesteśmy bardzo wdzięczni za jej pomoc.
Zaletypokoje codziennie sprzątane, różnorodność jedzenia duża
Wadybrak owoców morza w hotelu, jedzenie często zimne
~Damian / 2024-04-28 13:55
Ocena: 1.00 / 5
Tui-oszuści. Dotyczy wyjazdu do Marasa Alam.
Przed samym wylotem skrócono nam czas pobytu o bagatela 23h, co w praktyce przełożyło się na 2 dni wypoczynku.
Tylko że te oferowane wcześniej dogodne godziny wpłynęły na wybór tej imprezy.
Nie dość tego na miejscu okazało się, że mamy do dyspozycji 3 posiłki zamiast all inclusive.
W pierwszym przypadku nie uwzględniono reklamacji, ponieważ zmieściliśmy się w dacie. W drugim przypadku zgłoszenie miało nastąpić w czasie trwania imprezy turystycznej, a nie po. Czujecie to mowa jest o Egipcie !!!
Zero empatii i jakiejkolwiek propozycji wyjścia z zaistniałej sytuacji. Przestrzegam przed TUI!!!!!!!!
WadyZero empatii w stosunku do klienta.
~Marzena / 2024-04-20 11:33
Ocena: 3.33 / 5
Jeszcze nie pojechałam a juz mam gule, z dzieckiem po nocy bo to czasy ze trudno o.wszystko, nie mazna jak w cywilizowanym swiecie, doba hotelowa od 14 a ja po nocy przyjade, doba hotelowa do 10-12 a jak na 9 na lotnisko parodia. Przy ofercie bylo chodziaz 13 wylot, powrot 17 trochę późno ale do zniesienia.
ZaletyMoze będą
WadySame wady do wyjazdu, po oplaceniu.
~Marzena / 2024-04-20 10:45
Ocena: 5.00 / 5
Klęska, wybierasz na ofercie godzine odlotow i przylotow, zmieniaja i jestes w plecy 2 dni, przyloty bo na 22 moze bedziesz w hotelu i wylotu bo o 9 z lotniska.
WadyZmiana godzin odlotow i przylotów
~Beta / 2024-04-02 16:13
Ocena: 2.33 / 5
NIE POLECAM!!!! Oszukują. Mieliśmy otrzymać określoną kwotę zwrotu za nieudaną wycieczkę fakultatywną, dopełniliśmy wszelkich formalności (wypełniliśmy przesłany przez TUI druk) i otrzymaliśmy tylko połowę obiecanej kwoty. Biuro nieudolnie tłumaczy się, że umowy zawarte na miejscu z rezydentem TUI nie stanowią części umowy o udziale w imprezie turystycznej. Zatrważające jest to, że najpierw przyznali pewną kwotę a potem się z niej wycofali - kompletny brak profesjonalizmu!!!!!!!!!!!!
Zaletybrak
Wadybrak profesjonalizmy
~BW / 2024-03-11 09:44
Ocena: 1.00 / 5
Witam. Nie polecam tego biura nikomu. Ostatnie wyloty (z Warszawy) kończyły się skracaniem o 1 dzień pobytu - mieliśmy np. wylecieć o 9 rano i wrócić o 20(tak było w ofercie) a przed samym urlopem przysyłają zmianę godzin wylotu i wylatujesz o 20 a wracasz o 9! Dodatkowo Pani rezydent w Turcji (Bodrum) to masakra - nawet nie pofatygowała się o mapkę okolicy wraz z ofertami wycieczek fakultatywnych...
Niestety żeby tego było mało to w tym roku wybraliśmy inny rejon Turcji oczywiście z hotelem przy samym morzu (rezerwacja we wrześniu). Otrzymałem w sobotę informację że firma TUI rozwiązała umowę z tym hotelem i jako alternatywny dostaliśmy hotel położony 2,5 km od plaży... Jak ja chciałbym zrezygnować z oferty to oczywiście straciłbym zaliczkę lecz w przypadku kiedy biuro zrywa umowę nie ponoszą żadnych konsekwencji!
~BETI / 2024-03-11 07:27
Ocena: 1.00 / 5
Wyjazd organizowany przez Tui do 5 gwiazdkowego hotelu Paloma Foresta. W hotelu wszechobecny brud, martwe i żywe biegajace robactwo - karaluchy i nie wiem co jeszcze... materace, kapy, posciel, ręczniki brudne - pozalewane - ślady moczu. Kołtuny nieposprzatanych włosów, lepiące od brudu klamki, odpadające tynki, smród stechlizny. W lobby połamane, pozalewane krzesła, w restauracji brudne talerze i kocie odchody nieposprzatane przez kilka godzin. Hotel tragedia. TUI od godz. 23 nie reaguje, karze czekać do rana a rano odpowiada że rezydent pojawi się po 15 godzinie dnia nastepnego. Zero wsparcia, pomocy. Nasza 10 osobowa grupa spędza 24 godziny " wymarzonego urlopu " w lobby na krześle. Ostatecznie TUI informuje nas ok 19 ze hotelarz oranizuje przewiezienie do innego hotelu tej samej sieci. Dalej czekamy ponad godzine a okazuje sie ze hotelarz o niczym nie wie. Przewiezienie do innego hotelu dopiero dnia następnego o 22 w nocy. W wiekszosci wyjazdów organizatorem było TUI aktualnie nie polecam - brak jakiejkolwiek pomocy. Wymarzony urlop przerodził się w koszmar a Tui nie poczuwa się do odpowiedzialności - przecierz po dobie przewieźli nas do innego hotelu. TRAGEDIA - ODRADZAM !!! Reklamacje oczywiście negatywne pomimo dokumentacji fotograficznej i nagrań biegającego robactwa. Odpowiedz Tui - to goście noszą jedzenie do pokoi dlatego są karaluchy !!!
ZaletyBrak
~Przemek / 2024-03-09 15:40
Ocena: 1.00 / 5
Szybko i na temat,wpisuje w konkretną ofertę liczbę osób, wiek dziecka datę wylotu i wszystko co mnie interesuje . Pokazuje się wartość za wszystkich(3 os.)11.000zł .Niby ok.kwota mi pasuje i klikam dalej przejdź do szczegółów. Tutaj niespodzianka, cena już nie 11 a 14 tysięcy.Dzbanek zwany konsultantem próbuje mi powiedzieć że to jest zależne od dnia,pokoju itd.To są zwykli oszuści. Ciekawe czy swoich Szkopów tak w balona robią.ODRADZAM TYCH CWANIAKÓW.Mam nadzieję że im też dokopią karę jak tym z wakacje.pl
ZaletyBrak
WadyBanda oszustów
~Roman / 2024-03-05 14:25
Ocena: 5.00 / 5
Byliśmy w hotelu bramburi beach wszystko ok przelot hotel obsługa wszystko w porządku
~Małgorzata / 2024-03-04 19:49
Ocena: 3.00 / 5
Niestety po kilku latach korzystania z ofert TUI muszę przyznać, że tym razem 2024, jestem bardzo rozczarowana. Przywykłam już do kontaktów przez aplikację, ale naiwnie sądziłam, że biuro tej klasy pomoże rozwiązać ewentualne problemy. Naiwność z mojej strony ogromną. Otrzymuję piękne przeprosiny i nic więcej....
~Jarek / 2024-02-25 10:57
Ocena: 1.00 / 5
Szanowni Państwo , chciałbym przestrzec przed tzw. promocjami pojawiającymi się na stronie TUI w postaci licznika odliczającego czas pozostały do końca promocji. Przeważnie są to 2-3 dni . Pani w agencji potwierdziła , że trzeba się spieszyć , gdyż po zakończeniu promocji cena może wzrosnąć . Dla pewności za namową agentki wykupiliśmy ubezpieczenie gwarantujące niezmienność ceny . Po dwóch tygodniach na stronie TUI nie było już licznika z promocją a cena dla dwóch osób spadła o 1.400 złotych. Sądząc po wpisach oczekujemy na wakacje pełne niespodzianek, o których nie omieszkamy napisać po naszym powrocie we wrześniu. Wielką nieuczciwością jest oferowanie klientowi promocji pod presją czasu a następnie tak znaczne obniżenie ceny po zakończeniu promocji. Czujemy się oszukani i nigdy już nie skorzystamy z oferty biura TUI. Odpowiedź na moją interwencję była lakoniczna , negatywna - / ceny są dynamiczne/.
ZaletyBrak
WadyOpisane. Nieczytelna , wprowadzająca w błąd oferta cenowa .
~Belarisa / 2024-02-25 08:29
Ocena: 1.00 / 5
Biuro podróży sprzedaje ofertę skierowaną dla osoby z niepełnosprawnoscią a w rzeczywistości okazuje się, że łazienka nie ma żadnego przystosowania o jakim była mowa w ofercie. Dopiero o naszej interwencji zaczęli zamontowywać uchwyty. Nie poczuwają się do odpowiedzialności. Po kilku odwołaniach zaproponowali nam 100 zł jako adekwatnego odszkodowania, żenujące.
ZaletyBrak
WadyFałszywe przedstawienie oferty, brak empatii, zrozumienia
~Zdzisław / 2024-02-24 11:06
Ocena: 3.67 / 5
W pierwszym dniu po przylocie o 7:00 mimo opłaconego pobytu bez śniadania, zaznaczam all inclusive. Mogę korzystać dopiero od 14.00. Szok. Do lotniska w Kolombo mamy 1godz 40 min. Wylot do kraju 9:45 a my mamy wyjechać z hotelu o 2:50.pytam,czy my nie zapłaciliśmy czy jesteśmy my jako Polacy napietnowani, a może tui ma umowę z NFZ żeby wykończyć starszych ludzi. Składamy protest. Na lotnisku mamy koczować jak cyganie. Nasza podróż będzie trwać 23 godziny. To nie jest lot dookoła ziemi. Nasza opinia jest negatywna i jeszcze raz negatywna.
~pozdrowis / 2024-02-22 11:36
Ocena: 4.33 / 5
Nieźle! Kupiłem wyjazd a okazało się że atrakcje dla dorosłych mam w cenie :) Fajnie że współpracujecie z lnstagram: znieprawiona - kobieta idealna!!!
Zaletysuper ekstra
~Jolka_Jolka / 2024-02-15 14:29
Ocena: 2.00 / 5
Witam
Z uporem maniaka walczę o to, aby co najmniej dwie osoby dorosłe uczestniczące w imprezie turystycznej organizowanej przez TUI, miały dostęp do aplikacji MY TUI. Podawałam przykład, jaki miał miejsce podczas naszego pobytu w 2023 roku, kiedy to moja teściowa zmarła, mąż musiał wrócić do kraju, a ja zostałam bez kontaktu z biurem TUI w Polsce. Nie miałam możliwości sprawdzenia aktualnej godziny odlotu, zbiórki odjazdu autokaru z hotelu itp..
Jestem osobą dorosłą, nie ubezwłasnowolnioną, za wyjazd płacę tyle samo co mój mąż, a tymczasem ogranicza mi się dostęp do danych, które mnie też dotyczą. Żądam dostępu do aplikacji.
Ponadto uważam, że dostęp do info na terenie hotelu w postaci papierowej (tak jak było i jest praktykowane przez inne biura) jest niezbędne chyba, że chcecie jako biuro wykluczyć osoby starsze, które niekoniecznie muszą umieć poruszać się w internecie.
Podaję swój nr telefonu 693 457 277. Oczekuję interwencji i odpowiedzi.
P.S.
Proszę nie powoływać się na RODO, bo to nie ma nić z tym wspólnego. Wystarczy dać polecenie informatykom, oni już będą wiedzieli co z tym zrobić. Życzę owocnych przemyśleń.
Pozdrawiam
Jolanta Mielcarz Rezerwacja: 62358413
Mam nadzieję, że nie będę ostatni raz uczestniczką imprezy organizowanej przez Wasze Biuro
~Stan / 2024-02-11 17:08
Ocena: 3.67 / 5
wyjazd w styczniu 2024 bardzo udany,pogoda w turcji super hotel 5 gwiazdek rewelacja.Wszystko fajnie poza obsługą biura TUI.Rezydenta nie widzieliśmy na oczy przez cały pobyt.Na lotnisku trzymali nas w autobusie około godziny,gdzie wszyscy byli już w autobusie.TUI jedna wielka porażka,nigdy więcej z tym biurem.
Wadyobsługa TUI
~Jacek / 2024-02-09 20:53
Ocena: 5.00 / 5
do ~Błażej - TUI od roku 2019 nie ma lotów bezposrednich na Mauritius. Lataja tylko przelotami rejsowymi z przesiadką 1 lub 2. Więc tu nie lej wody
~Daria / 2024-02-09 11:52
Ocena: 2.00 / 5
Od 1.02.2024 W Hotelu Meraki Hurghada , panuje uciązliwy remont o czym operatorzy biura TUI nie informują przy sprzedaży.
Prace remontowe są prowadzone w dzień i w nocy , przy jedynym głownym basenie z podgrzewaną wodą . Huk i mnóstwo kurzu.
WadyPrace remontowe
~Błażej / 2024-02-08 23:10
Ocena: 1.33 / 5
Wycieczkę na Mauritius zakupiłem przez aplikację TUI. Już po kilku tygodniach od zakupu wycieczki okazało się że TUI mataczy z przelotami. Z planowanego lotu bezpośredniego skończyło się lotem z dwoma przesiadkami. Na miejscu okazało się że TUI zupełnie nie ma kontroli nad jakością obsługi w hotelu i znacznie ona się różni od oferty. Na szczęście sytuację ratowały pobliskie restauracje. W czasie powrotu lot został zupełnie odwołany. TUI pozostawiło nas na lotnisku bez żadnego wsparcia.
ZaletyBrak
WadyBrak kompetencji, wprowadzanie klienta w błąd. Strata czasu i pieniędzy.