+ Duża szybkość w obydwie strony, 3 publiczne adresy IP.
- Obsługa klienta jak za komuny, call center nie pracuje w nocy. Dopóki wszystko działa - jest OK, ale jak Ci coś padnie albo masz wymianę modemo-routera to przez kilka dni jesteś bez netu. Chyba nie widzą co to jest "on-call", wyjście na świat pada o 3 w nocy to dopiero rano o 7:00 ktoś przychodzi do roboty i restartuje urządzenia. Brak e-faktur, wolą drukować papierowe. Brak możliwości konfigurowania sobie usług przez jakiś portal klienta, dzwonienie i bieganie do punktu obsługi to jakaś pomyłka.ZaletyDuża szybkość w obydwie strony, 3 publiczne adresy IP.
WadyObsługa klienta jak za komuny, call center nie pracuje w nocy. Dopóki wszystko działa - jest OK, ale jak Ci coś padnie albo masz wymianę modemo-routera to przez kilka dni jesteś bez netu. Chyba nie widzą co to jest "on-call", wyjście na świat pada o 3 w nocy to dopiero rano o 7:00 ktoś przychodzi do roboty i restartuje urządzenia.
MiejscowośćDąbrowa Górnicza