strona 5 z 114
- « poprzednia
- 1 ...
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- nastepna »
-
~danielremannn / 2023-12-18 20:58
Nie polecam. uszuści, złoldzieje, korupcja
Początkowo byłem podekscytowany, subskrybując tę usługę streamingową, jednak z biegiem czasu moje doświadczenia były coraz mniej satysfakcjonujące. Po pierwsze, jakość transmisji pozostawia wiele do życzenia. Nawet przy szybkim łączu internetowym często dochodzi do nagłych spadków jakości obrazu, co wpływa negatywnie na moje oglądanie.
Niestety, oferta treści również nie jest zbyt imponująca. Większość popularnych tytułów jest dostępna na innych platformach, a oryginalne produkcje tej usługi nie zawsze spełniają moje oczekiwania. Dodatkowo, interfejs użytkownika jest mało intuicyjny, co sprawia, że trudno znaleźć interesujące mnie filmy i seriale.
Największym zawodem jest jednak obsługa klienta. Gdy próbuję uzyskać pomoc w związku z problemami technicznymi, otrzymuję jedynie ogólniki i powolne reakcje. To nie jest to, za co płacę. Ogólnie rzecz biorąc, uważam, że istnieją lepsze opcje na rynku streamingowym, które oferują więcej za tę samą cenę. -
-
~Rom / 2023-12-11 23:42
Zaweisza sie,nie dziala czesto,brak kanalow,nagrania wszystko razem,zero pomocy,unikac jak ognia! Wady99999999999999999999999999999999999999999999999999MiejscowośćMaków Mazowiecki -
~Dariusz / 2023-12-11 15:05
Szkoda słów kompletnie dziadostwo .wymieniono po raz trzeci Multiroom i wszystko żyje swoim życiem sam się wyłącza się i działa z opóźnieniem może kilku minutowym.Z dala od tej telewizji .nie polecam nikomu -
~Irmina / 2023-12-08 22:37
Nie polecam bardzo często brak sygnału w Warszawie ZaletyZeroWadySameMiejscowośćWarszawa -
~Klaudia / 2023-12-08 19:31
Obsługa klienta to totalna porażka przełączają do innych działów i czeka się na połączenie po 15 min gdzie końcowo klient jest rozłączony i cały cyrk od nowa. Tragedia !!! WadyWszystkoMiejscowośćKielce -
~OLO / 2023-12-05 13:44
Dekoder Ultrabox plus to dziadostwo niesamowite, wiesza się, gubi nagrania, do tego ten okropny nieintuicyjny pilot którego po 1,5 roku nie potrafię obsługiwać bez użycia oczu !!! Interfejs też tragedia, nie bierzcie tego Zaletykanały, nagrywanieWadypilot, dekoderMiejscowośćBielsko-Biała -
~Niezadowolony klient / 2023-12-05 10:14
Witam, nie polecam tej śmiesznej tv umowy na 15 lat to jest jakaś kpina pierwszy i ostatni raz . Przejdę na inną platforme ktora ma normalne umowy nie naciagajaca klientów jak tylko mi się skończy umowa . Żal Żal Żal.pl ZaletyBrakWadyWszystkoMiejscowośćCo cie to interesuje -
~Marcin / 2023-12-03 20:21
Guwiana telewizja Nikomu nie polecam.rachunki zapłacone już miało być włączone 6 dni i nic oszukance i złodzieje nigdy więcej ZaletyBrakWadyNie działa prawidlowoMiejscowośćSiedlce -
-
~Maciej Z / 2023-12-02 12:09
Witajcie!
Jeśli brakuje wam problemów i nierzetelnej komunikacji z przedstawicielami
+ najniższy z możliwych stopień pomocy w zakresie usług.
(głupia zmiana adresu eMail stanowi problem skutkujący zablokowaniem usług)
Zapraszam serdecznie do korzystania z usług firmy canal +
Pozdrawiam ZbytniewskiZaletybrakWadyall inMiejscowośćPuszczykowo -
~Qbalonka / 2023-11-25 13:30
Brak możliwości indywidualizacji oferty, płaci się za setki niepotrzebnych nikomu kanałów.
Obsługa pod psem, a już najgorsze są kampanie promocyjne - dobijają klienta codziennymi telefonami (z różnych numerów) i na nic przekonywanie, żeby więcej nie dzwonili. Agresywną i kompletnie nie dbającą o klienta firma. A, nawet jeżeli im się zapłaci w terminie to i tak bez przerwy wyświetla się komunikat na ekranie. Koszmar.ZaletyBrakWadyJak w komentarzuMiejscowośćBielsko-Biała -
~Mariusz / 2023-11-24 00:56
Częste wyłącznie sygnału w celu zmuszenia klientów do kontaktu z firmą,w trakcie rozmowy niemalże zmuszanie klientów do podpisania umowy na abonament. ZaletyBrakWadyNiespotykanie nachlany marketing -
~Irena / 2023-11-22 14:02
Od 2 miesięcy nie mam sygnału cyfrowego, próbowałam dodzwonić się do Pruszcza, sygnał zajęty lub nie odbiera. Warszawa nie wiem jak się skontaktować, czy mnie pomogą. Koleżanka ma Polsat i nie narzeka a ja mam same puzzle. ZaletyNie maWadyBrak kontaktuMiejscowośćGdańsk -
~Kamila / 2023-11-20 18:39
Zdecydowanie nie polecam tej firmy umowa się kończy.klijent mówi że nie podpisuje umowy a oni wciąż dzwonią od rana do wieczora jest po kilka telefonów.nekaja telefonami nakłaniając do przedłużenia umowy mimo że klient rezygnuje z telewizji.zedydowanie nie polecam Kanału nic plus bo nie mają nic do zaoferowania.do pracowników Nic plus proszę zaprzestać wydzwaniania do klienta mimo to że mówi że nie będzie przedłużał umowy bo zgłoszę sprawę na policję o nękanie telefonami. ZaletyNie maWadyNękanie klientów telefonami od rana do wieczoraMiejscowośćŻary -
~marii85 / 2023-11-10 22:09
Nie ma nic ciekawego do oglądania często kupuje ale chłam. To jest moja ostatnia umowa, ponieważ jest coraz gorzej. ZaletybrakWadybrak dostępu do interesujących treściMiejscowośćWarszawa -
~Pisgeo / 2023-11-04 21:21
Nie podpisuj umowy? Jak podpiszesz to już Cię mają. Nie są ludzcy - biorą opłat i już. Perfidia - nie dbają o użytkownika. Jak tak będzie dalej to schodzą z rynku. ZaletyżadnychWadynieukładowi.MiejscowośćJuż nie korzysta. To był błąd. -
~Mariusz / 2023-11-02 16:05
Nie polecam, konsultanci wprowadzają w błąd klienta, w dniu dzisiejszym odstąpiłem od umowy z powodu niekompetencji pracownika na infolinii , brak słów !!! ZaletyBRAKWadyObsługa klienta na infoliniiMiejscowośćCzechowice Dziedzice -
-
~Mariusz / 2023-11-02 16:03
Nie polecam, konsultanci wprowadzają w błąd klienta, w dniu dzisiejszym odstąpiłem od umowy z powodu niekompetencji pracownika na infolinii , brak słów !!! ZaletyBRAKWadyObsługą klientów na infoliniiMiejscowośćCzechowice Dziedzice -
~Tomasz / 2023-11-01 09:07
Masakra,kto tam pracuje????????szkolenia żeby mi pomóc a nie brak wiedzy MiejscowośćOlsztyn -
~chris / 2023-10-30 10:06
Bardzo nieprofesjonalna obsługa klienta. Nie polecam włączania żadnych subskrypcji na tej platformie. Nie można liczyć na żadne wsparcie ze strony obsługi. ZaletyBrak -
~Janusz / 2023-10-30 08:44
Zacinanie się i zawieszanie programów w trakcie ich oglądania. Po cofnieciu programu, co minute zawiesza się i zapętla wizja. Cyklicznie pogarsza się jakość wizji do rozdzielczości tragicznej - nie widać twarzy. A posiadam światłowód o prędkościach ok.200 MB/s.
Oferta też już średnio atrakcyjna, a przy tej tragicznej jakości, to równie tragiczna.ZaletyHmmm, dlugo myślałem i niestety nie znalazłem.WadyJak w powyżej.MiejscowośćBydgoszcz
strona 5 z 114
- « poprzednia
- 1 ...
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- nastepna »