Zdecydowanie nie polecam tej firmy umowa się kończy.klijent mówi że nie podpisuje umowy a oni wciąż dzwonią od rana do wieczora jest po kilka telefonów.nekaja telefonami nakłaniając do przedłużenia umowy mimo że klient rezygnuje z telewizji.zedydowanie nie polecam Kanału nic plus bo nie mają nic do zaoferowania.do pracowników Nic plus proszę zaprzestać wydzwaniania do klienta mimo to że mówi że nie będzie przedłużał umowy bo zgłoszę sprawę na policję o nękanie telefonami.
ZaletyNie ma
WadyNękanie klientów telefonami od rana do wieczora
MiejscowośćŻary
~marii85 / 2023-11-10 22:09
Ocena: 1.00 / 5
Nie ma nic ciekawego do oglądania często kupuje ale chłam. To jest moja ostatnia umowa, ponieważ jest coraz gorzej.
Zaletybrak
Wadybrak dostępu do interesujących treści
MiejscowośćWarszawa
~Pisgeo / 2023-11-04 21:21
Ocena: 1.00 / 5
Nie podpisuj umowy? Jak podpiszesz to już Cię mają. Nie są ludzcy - biorą opłat i już. Perfidia - nie dbają o użytkownika. Jak tak będzie dalej to schodzą z rynku.
Zaletyżadnych
Wadynieukładowi.
MiejscowośćJuż nie korzysta. To był błąd.
~Mariusz / 2023-11-02 16:05
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam, konsultanci wprowadzają w błąd klienta, w dniu dzisiejszym odstąpiłem od umowy z powodu niekompetencji pracownika na infolinii , brak słów !!!
ZaletyBRAK
WadyObsługa klienta na infolinii
MiejscowośćCzechowice Dziedzice
~Mariusz / 2023-11-02 16:03
Ocena: 2.67 / 5
Nie polecam, konsultanci wprowadzają w błąd klienta, w dniu dzisiejszym odstąpiłem od umowy z powodu niekompetencji pracownika na infolinii , brak słów !!!
ZaletyBRAK
WadyObsługą klientów na infolinii
MiejscowośćCzechowice Dziedzice
~Tomasz / 2023-11-01 09:07
Ocena: 1.00 / 5
Masakra,kto tam pracuje????????szkolenia żeby mi pomóc a nie brak wiedzy
MiejscowośćOlsztyn
~chris / 2023-10-30 10:06
Ocena: 1.00 / 5
Bardzo nieprofesjonalna obsługa klienta. Nie polecam włączania żadnych subskrypcji na tej platformie. Nie można liczyć na żadne wsparcie ze strony obsługi.
ZaletyBrak
~Janusz / 2023-10-30 08:44
Ocena: 1.33 / 5
Zacinanie się i zawieszanie programów w trakcie ich oglądania. Po cofnieciu programu, co minute zawiesza się i zapętla wizja. Cyklicznie pogarsza się jakość wizji do rozdzielczości tragicznej - nie widać twarzy. A posiadam światłowód o prędkościach ok.200 MB/s.
Oferta też już średnio atrakcyjna, a przy tej tragicznej jakości, to równie tragiczna.
ZaletyHmmm, dlugo myślałem i niestety nie znalazłem.
WadyJak w powyżej.
MiejscowośćBydgoszcz
~Mad / 2023-10-25 21:36
Ocena: 2.67 / 5
Badziew. Na ekranie startowym pojawią się ich propozycja do obejrzenia, której nie idzie na stałe wyłączyć. Kończę oglądanie na kanale np. 23 i wyłączam. Gdy ponownie uruchamiam dekoder jest kanał 12 i nie mogę go zmienić przyciskiem prog. +- tylko numerycznie. Jakość wykonania dekodera żałosna jak i obsługa klienta. Za co oni tyle kasy biorą, to nie wiem
ZaletyBrak
WadyDekoder i oprogramowanie. Narzucanie na siłę Władysław ustawień
MiejscowośćCzempiń
~Piotr / 2023-10-25 19:05
Ocena: 2.67 / 5
Mam już dosyć multibroom . Każe mi wpisać kod konfiguracyjny . Nie mogę codziennie tym się zajmować. Moja 92 letnia mama chciała by obejrzeć TVN 24 . A ja jestem bezradny . Technologia nad którą nie panuje ! Ale ja nie muszę, place i wymagam . Beznadxieja.
MiejscowośćLowicz
~Kamil / 2023-10-15 01:15
Ocena: 1.00 / 5
GoovnoScheiß! Nic nie działa. Nie ma programów, ciągłe zwiechy, zero pomocy. Omijać z daleka!
ZaletySrety
MiejscowośćWarszawa
~Kamil / 2023-10-15 01:14
Ocena: 1.00 / 5
GoovnoScheiß! Nic nie działa. Nie ma programów, ciągłe zwiechy, zero pomocy. Omijać z daleka!
ZaletySrety
MiejscowośćWarszawa
~Kamil / 2023-10-15 01:14
Ocena: 1.00 / 5
GoovnoScheiß! Nic nie działa. Nie ma programów, ciągłe zwiechy, zero pomocy. Omijać z daleka!
ZaletySrety
MiejscowośćWarszawa
~Xx / 2023-10-12 17:39
Ocena: 1.00 / 5
Wykorzystywanie klientów, wprowadzanie w błąd przez infolinie, wszystkie koszty są po stronie klienta. Pomimo ze jesteś ich wieloletnim płatnikiem to i tak nic dla Ciebie nie zrobią. Nic!
Już kilka reklamacji o wprowadzanie mnie w błąd rozstrzygnięte były na moją korzyść bo już nie mogli się z tego wyłgać. To porażające że panują tam takie reguły i wciąż klient jest dla nich idiotą.
ZaletyZero.
WadySłaba jakość dekodera, opłaty za dekoder, wprowadzanie klienta w błąd i naciąganie na kasę.
MiejscowośćRzeszów
~Basia / 2023-10-05 20:42
Ocena: 4.33 / 5
Bardzo miły Pan, kompetentny, sympatyczny obsługiwał mnie dziś w salonie Canal+ w galerii Trzy Korony (czwartek 5.10 23 w godzinach wieczornych.
MiejscowośćŁącko
~Antoni / 2023-10-03 15:02
Ocena: 1.00 / 5
Kur*a ile męczących telefonów od irytujących HANDLOWCÓW, jak chcesz rozwiązać umowę. Po tych rozmowach natrętów nigdy nie będę korzystał z NC+ CANAL+
Zaletyile męczących telefonów od irytujących HANDLOWCÓW
Wadyile męczących telefonów od irytujących HANDLOWCÓW, jak chcesz rozwiązać umowę. Po tych rozmowach natrętów nigdy nie będę korzystał z NC+ CANAL+
MiejscowośćBialystok
~lol / 2023-09-26 13:15
Ocena: 1.00 / 5
brak kontaktu
oferta oszustwo
brak sezonów w serjalach , brak tłumaczenia
Zaletyzaleca się nie korzystać
Wadydługo by pisać
Miejscowośćwarszawa
~Artur / 2023-09-26 12:55
Ocena: 1.00 / 5
dramat
brak kontaktu
oferta nie aktualna
serjale w ofercie bez tłumaczenia
drogo i katastrofalnie dramatycznie
Zaletybrak
MiejscowośćWarszawa
~klient / 2023-09-22 21:02
Ocena: 1.00 / 5
zła obsługa klienta (pracownicy kpią z klienta), oferta nieatrakcyjna cenowo, strona strefaklienta przestarzała, i bardzo toporna przy używaniu.
Zaletybrak
~Wojtek / 2023-09-16 09:53
Ocena: 1.00 / 5
Dekoder 4K nie aktualizowany. Ciągła zacięcia. Mimo wymiany nadal problemy.