strona 13 z 127
- « poprzednia
- 1 ...
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- nastepna »
-
~Adik / 2023-12-06 11:33
Przez pierwsze 3 miesiące wszystko działało bez zarzutów ale ostatnio internet stacjonarny w T-mobile to jakaś tragedia. Wiecznie są problemy z pingiem który potrafi skakać do 1000 a przez ostatnie dni były nawet problemy z odtwarzaniem filmów w internecie. Jeżeli tak dalej będzie to po prostu zerwę z nimi umowę i poszukam innego dostawcy... -
-
~Kamil / 2023-12-05 22:20
Przy każdym kontakcie z infolinią czy stacjonarnie brak pełnej informacji na dany temat. Roming - tragedia. Pakiet internetowy został wyłączony mimo regularnych opłat i abonamentu w którym jest darmowy pakiet GB. ZaletyBrakWadyNiezliczoną ilość -
~Kosa / 2023-12-04 18:39
Do poniższej wypowiedzi: ajnsztajnie zmień kanał nadawania wifi, a po drugie sprawdź poprawność podłączenia routera. Cholerne pokolenie lemingów. -
~Guest / 2023-12-04 17:58
Najgorsza z możliwych sieci, internet mam światłowodowy a mimo to wi-fi nie jest w stanie wczytać zwykłej strony, zawiesza się co chwilę. -
~Jarek / 2023-12-04 08:44
Dramat. Oferta na firmę internet i reszta bez limitu... Tylko transfer jest tak słaby, że strona tekstowa wczytuje się kilka minut, pomimo zasięgu 4G.
Nie chcą rozwiązać umowy, bo usługa mobilna, pomimo tego że kazałem konsultantowi sprawdzić usługę w mojej lokalizacji i miała być superZaletyBrakWadyStrasznie słaby transfer -
~Monika / 2023-12-03 18:50
Od kiedy zmieniłam miejsce zamieszkania to wraz z nim zmienił się internet po prostu praktycznie go nie mam dzwoniłam w tej sprawie już tyle razy więc najpierw usłyszałam że mieszkam w złym miejscu później może jest nadajnik który jest w trakcie naprawy minęło już dwa lata a nadajnik cały czas w naprawie i internet jak mu się chce to zadziała. Jak jeden pan napisał ciesz się że coś masz kiedyś nie było problemu natomiast teraz nie polecam WadyCiągły brak internetu -
~Znajdzie się pała / 2023-12-02 18:07
W kwestii internetu mobilnego: każdy to widzi, że tmobile oraz pozostali operatorzy podchodzą do jakości internetu na zasadzie: ciesz się, że cokolwiek działa i nie narzekaj i nie zawracaj reklamacjami głowy. To jest konsumencki upadek, a urzędy broniące interesów klientów milczą. Polska to dziki kraj. Wadyupadek wszelkich zasad -
~Sławomir Rudnicki / 2023-12-02 15:44
Instalację światłowodu zamówiłem na 02 grudnia '23 w godz. 11-14. Sieć potwierdziła termin smsem. W umówionym terminie nikt się nie pojawił ani nie skontaktował w jakikolwiek inny sposób. Po zmarnowaniu dnia na bezsensowne oczekiwanie, i wykonaniu tel. do T-Mobile ok godz. 15:20, dowiedziałem się że sieć arbitralnie i bez jakiejkolwiek konsultacji zmieniła termin wizyty montera na 04 grudnia '23 w godz. 14-17 kiedy człowiek jest w pracy bądź z roboty wraca!Po telefonie ustalono termin na 05 grudnia 17-20... Żenujące zachowanie ze strony dostawcy usług. Żal d. ściska. -
-
~Sciechaa / 2023-12-02 12:28
Internet tragedia konsument nie informuje o tym że i internet niellimitowy jest limitowany i przy użyciu danego transferu zwalnia ci że nie można nawet obejrzeć nic na YouTube w jakości 126p TRAGEDIA !!! ZaletyBrakWadyBrak -
~Inka / 2023-12-01 18:05
Jestem bardzo zadowolona z internetu mobilnego, szybko chodzi nie zawiesza się.
Polecam tego operatora,telefon też przeniosę.ZaletyWszystkieWadyNie ma -
~Maciek / 2023-12-01 16:55
Gówno jakich mało, place 115 zł miesięcznie za internet bez limitów żadnych podkreślam żadnych , w grach mam po 200 pingu, szybkość pobierania to 4.6Mb/s a przesyłania to 113 kB/s to jest po prostu żart, nie polecam nikomu ZaletyŻadnejWadyWszystko -
~Maks / 2023-11-30 17:12
Pani ekspert K, próbuje wmawiać klientom że klient nie dostarczył urządzenia ONT, przy zdawaniu sprzętu. Pytana o pokazanie umowy że takie urządzenie było dostarczone, nie jest w stanie pokazać. Ale twierdząco mówi że jest na umowie. Po zapytaniu o protokół jaki sprzęt został zainstalowany też nie jest w stanie pokazać. Pytałem ją o zdjęcie ONT jaki dostarcza T-Mobile, to twierdzi że takiego zdjęcia nie ma bo to robi monter. A na pytanie by pokazała zdjęcie od montera jak została usługa zamontowana też nie jest w stanie udowodnić. Sama dzwoni do montera i on twierdzi że każdemu jednemu klientowi montują ONT. T-Mobile idzie w zaparte nie mając żadnych dowodów, i wymusza na mnie podpisanie protokołu zdania sprzętu bez uwzględnienia czegoś czego nigdy nie widziałem, a kara za taką przyjemność jak sama twierdzi to 200zł. Klientka przede mną dała się na to nabrać, mam nadzieje że to przeczyta. Musiałem jechać do domu i ściągnąć "białą puszkę" bo jak twierdzi Pani K to jest ONT. Zdjęcia tego niby "ONT" od T-Mobile załączam tutaj. Żeby było lepiej, ta sama pracownica, twierdzi że po zakończonej umowie należy oddać, pudełka oryginalne, kabel 1m patch-cord LAN, oczywiście urządzenie ofoliowane a samo ONT nie wymaga zasilacza (dosłownie magiczne ONT w T-Mobile), szkoda że nie dowiedziałem się kary za brak pudełka kartonowego. Najgorsza firma i najgorsza obsługa, moim zdaniem. IP na światłowodzie jest prywatne( tak prywatne, brak dostępu do własnego IP, IP jakie dają to z prywatnej puli za ich NAT-em), światłowód u nich to gorzej niż Internet mobilny. ZaletybrakWadynie miła obsługa Mszana Dolna -
~Niezadowolona klienta / 2023-11-30 17:02
Wasza firma to jakiś żart. Internet nadajecie chyba z innej galaktyki bo obejrzeć film na jeden raz bez ciągłego zacinania jeszcze mi się niestety nie udało. Transmisji meczu juz nawet nie próbuje włączać bo szkoda moich nerwów. 70 zł miesięcznie za internet który nie działa ???? żenada. Co z tego ze dostaje od was rabaty jako pseudo zadośćuczynienie jak ze zaoszczędzone pieniądze muszę dokupić internet w telefonie żeby udostępniać dane komórkowe mieszkańcom mojego domu. Zglaszalam juz kilkakrotnie. Może czas przestać robić sobie z ludzi żarty i zaproponować polubowne rozwiązanie umowy skoro nie jesteście w stanie świadczyć usługi na juz nawet nie zadowalającym poziomie tylko jakimkolwiek? ZaletyBrakWadysame wady. -
~Monika / 2023-11-29 23:19
Nie polecam ponieważ nie potrafią się przyznać do błędów z internetem mobilnym. Nie mam zasięgu antena świeci na czerwono i muszę korzystać dodatkowo z innej sieci. T- mobile twierdzi,że mój zasięg jest świetny nikt im nie zgłasza problemów i kończą postępowanie reklamacyjne. ZaletyBrakWadyNie potrafią przyznać się do tego ,że nie mam zasięgu internetu i że to jest z ich winy. -
~M. / 2023-11-29 17:10
Nie polecam nikomu kto zamierza jechać za granicę. Naciągają. Abonament z roamingien a ceny z kosmosu. Plus gnębią wiadomościami o naliczaniu opłat za coś z czego człowiek nie korzysta. -
~Tomson / 2023-11-29 14:15
Witam. Nie podpisujcie z tą firmą żadnych umów . To banda oszustów rachunki co miesiąc coraz większe . Nie wiadomo z kąd . Pozdrawiam. ZaletyBrak -
-
~Agnes / 2023-11-28 09:57
Wczoraj doladowałam konto za 30 zł i znikło nic nie mam. Gdzie kasa poszła tego nie wiadomo serwis T-Mobile sprawdza bo złożyłam wczoraj reklamację do miesiąca trzeba czekać... ZaletyBrak słówWadyNie mam nic ani neta ani połączeń -
~KotBudowlaniec / 2023-11-27 21:22
Drogi i gówniany internet, więcej druczków prawnych niż przy adopcji ukraińskiego dziecka. Nie polecam Zaletyciężko znaleźćWadywszystko -
~Max / 2023-11-26 21:17
Cały miesiąc czekam na naprawę internetu, za każdym razem piszą, że jest awaria, ale muszę zapłacić pełną kwotę -
~Dorcia / 2023-11-26 13:12
Zostałam oszukana i naciągnięta mam nadzieję że moja reklamacja po odsłuchaniu rozmowy zostanie uwzględniona.To że mają swoją sprzedaż to nie znaczy żeby oszukiwać i naciągać ludzi.Nigfy więcej nie przedłużę umowy telefonicznie.Zawiodlam się a to odbija się na całej firmie,kogo tam zatrudniają.
strona 13 z 127
- « poprzednia
- 1 ...
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- nastepna »