strona 10 z 137
- « poprzednia
- 1 ...
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- nastepna »
-
~Torrent / 2025-01-02 21:49Ocena: 3.67 / 5
DO WSZYSTKICH FAGASÓW UŻYWAJĄCYCH PRODUKTÓW APPLE (TELEFONY, ZEGARKI I DILDA): JEŚLI COŚ WAM NIE DZIAŁA TO ALBO TO NIE DZIAŁA U DANEGO OPERATORA ALBO (I TO JEST NAJCZĘŚCIEJ) JESTEŚCIE ZA CIENCY W SWOICH ZWOJACH MÓZGOWYCH I KONFIGURACJA DANEJ USŁUGI WYKRACZA POZA WASZE MOŻLIWOŚCI NABYTE W ZAWODÓWCE. CO ZA POLIPY... -
-
~Kosa na kretynów / 2025-01-02 21:42Ocena: 4.00 / 5
Do poniższej wypowiedzi: nieuku technologiczny - HD Voice masz tylko na sieci 3G. T-Mobile sieci 3G nie ma od wiosny 2023. LTE Voice działa na innym kodeku i sama ikonka VoLTE oznacza, że połączenia głosowe są w lepszej jakości niż w 2G i wspomnianym HD Voice dla 3G. Dzban. -
~Nie zadoeolony / 2025-01-02 18:54Ocena: 1.00 / 5
Po 12 dniach bycia w t mobile wróciłem do poprzedniego opa, fioletowego. Net nie wczytywał dużo stron, telefon nie wytrzymywał dnia. I pusty, bateria. A jakość niby na 4g ale bez info na wyświetlaczu w HD+. Straciłem 70 zł. Nigdy więcej t mobile i na tych nadajnikach. ZaletyNet szybkiWadyBrak HD+ na volte , telefon wytrzymuje max 16g. Nie wczytuje stron -
~szj / 2024-12-31 14:28Ocena: 1.00 / 5
Myślałem ,że gorszej od play to już nie ma ,ale są też równi ,jak widać z opinii. Dziwi mnie brak reakcji (przez organy RP, MC,UOKiK itp) na skargi,naciąganie, na zło i wyłudzanie nie należnych pieniędzy.Czy to jest jeszcze Państwo Prawa czy tylko mocne propagandowo do WYBORÓW !!!. Samo aktualne rozp. MC mówi o zobowiązaniach klienta , a nic dla równowagi o obciążeniach operatorów za byle jakość ,nie wywiązywanie się z umów ,zapisy abuzywne itp.(tych korpo ze sztabami do obrony ich i nabijania sobie kasy ).Jest to konieczne jak widać ze wpisów klientów ,przecież to im się należy ochrona jako strony słabszej , a nie ich pogrążanie masowo i kierowanie do sądów, na spory na lata !!!. Czy Państwo zapomniało o swoich obietnicach i obowiązkach ,czy czeka do kolejnych wyborów i dopiero będzie " grać na wysokim tonach "???. Wyborcy to też są zobowiązania władzy ?!. ZaletyżadneWadyopisane przez klientów -
~Anonim / 2024-12-30 00:04Ocena: 1.00 / 5
Niestety nie mogę nic dobrego powiedzieć o operatorze T-mobile. Osoby pracujące w biurze obsługi są tam chyba za kare , nie wiedzą nic, nie potrafią rozwiązać problemów. Jeżeli coś ich przerasta przekierowują na płatne połączenie z działem technicznym. Problemem jest MultiSim , którym tak szczyci się firma... niestety tylko w reklamie wszystko działa rewelacyjnie...w realnym świecie nie ma możliwości wykorzystania tej usługi. Mam okazję się o tym przekonać konfigurując sieć na Apple Watch i ten cudowny komunikat "Nie posiadasz uprawnień do modyfikacji usługi. skontaktuj się z Administratorem Twojego numeru", z którym nie radzą sobie pracownicy działu technicznego .
NIE POLECAM!!!ZaletyBRAKWadySAME WADY -
~Stachu / 2024-12-23 22:04Ocena: 1.00 / 5
Do poniższej wypowiedzi: tak kończy się branie internetu od usługodawcy (tmobile), który nie ma własnej sieci i korzysta (dzierżawi) kabel od firmy trzeciej (orange). W tym łańcuchu szczęścia klient jest na końcu układu pokarmowego. Teraz kobieto plać i płacz. -
~wiktoria2873 / 2024-12-23 13:54Ocena: 1.00 / 5
Dramat !! Piąty dzień czekam na sieć, internetu brak, bo była awaria (T-mobile dzierżawi kable od Orange), awaria usunięta ( brak informacji ). Modem od światłowodu zresetowałam ( nieprzyjemny typek z obsługi polecił mi wsadzić szpilkę w otwór). Diodki zaświeciły, ale ta najważniejsza ( @) nie. No i czekam.. 48 h w dni robocze, a jutro wigilia. Zgłoszenie przyjęte po raz pierwszy 19.12, ale bez potwierdzenia sms. Wczoraj łaskawie przysłał sms. T- mobile strzela sobie w kolano takim traktowaniem klienta... -
~NIKGDY WIECEJ T MOBILE / 2024-12-13 13:22Ocena: 1.00 / 5
Tragedia !!!!!!!!! nigdy więcej nie skorzystam z waszych uslug ZaletyNIE MA !!!WadyMASE!!! -
-
~Gal Anonim / 2024-12-11 23:14Ocena: 1.00 / 5
T-Mobile to jakieś nieporozumienie, oferują internet roczny niewidoczny, place praktycznie przez całą umowę za nic! Niemałą kwotę, bo 129 zł! Problemów z brakiem internetu nie rozwiązują... Każdy konsultant mówi co innego w danym dniu na temat powodu braku internetu, rozwiązać umowy się nie da, trzeba płacić, już się zastanawiam nad założeniem im sprawy w sądzie za niewywiązywanie się z warunków umowy... Szczerze nie polecam, a T-Mobile powinno mi szkodliwe płacić za nerwy przy stałym braku internetu. Speed test na poziomie 0.12 toż to skandal! Mamy 21 wiek! Obudźcie się i przestańcie tak traktować ludzi, bo tylko klientów tracicie!!! ZaletyBrakWadyOpisane wyżej -
~Matix / 2024-12-07 11:53Ocena: 1.00 / 5
Jestem klientem T-mobile wstydzili by się. Od czasu do czasu coraz częściej zaczynają wyłączać mi internet i osłabiać łączę. A to tylko dla tego że nie chcę płacić więcej w umowie w które zostały jeszcze 2 lata WadyKradną -
~Joanna / 2024-12-06 10:09Ocena: 2.00 / 5
Dramat!!! Jak chcą wcisnąć usługę - pełna kultura. Jak nie wywiązują się z umowy - nie ich wina. Jak wprowadzają klienta w błąd- nie ich wina. Dramat !!! Nie polecam. -
~Przemek / 2024-12-05 11:05Ocena: 2.00 / 5
Słabo słabo i jeszcze raz słabo . Taka duża sieć w T-Mobile cała rodzina tyle czasu że szok jeszcze T-Mobile noe było na rynku a my byliśmy z rodziną jeszcze w sieci era . Ale od momentu T-Mobile z roku na rok porażka nawet firmę otworzyłem i podpisałem z nimi umowę to są non stop problemy jak nie z zasięgiem to z internetem tragedia . Szkoda pisać i męczyć klawiatury na pisanie opinii bo można było by księgę napisać jak nie tom. ZaletyZadnychWadyOj jest ich tyle że można było by kule ziemska okrążyć z pięćset razy -
~Piotr / 2024-12-04 13:32Ocena: 2.33 / 5
Problemy z odbiorem sprzętu od kuriera gdy nie ma cię w domu,podpisali umowę z DPD i zrobili odbiór osobisty do rąk własnych ( jestem kierowcą i w tygodniu mnie nie ma) a żonie nie wydadzą -
~Ja / 2024-12-03 18:58Ocena: 1.00 / 5
Omijać szerokim łukiem. Kupiłam kartę sim, opłaciłam na miesiąc i tyleż działała. Pojawił się komunikat "Karta nieaktywna". Po zasileniu kwotą 30 złotych nic się nie zmieniło. Interwencja w biurze stacjonarnym, kontakt z biurem obsługi klienta - idą w zaparte. Twierdzą, że to nie ich wina. Kieszonkowe interesy kosztem klientów, nie zwrócą 30 złotych. Dno. ZaletyBrak zaletWadyNieuczciwe podejście do klienta -
~Malwina / 2024-12-01 15:38Ocena: 1.00 / 5
Totalne dno naciąganie kłamanie. Wszystko ma nie , zasięg dane kontakt z obsługą, stanowczo odradzam. ZaletyBrakWadyCeny , zasięg , oszustwo. -
~Dorota / 2024-11-27 00:15Ocena: 1.33 / 5
Przy każdym przedłużeniu umowy jestem wprowadzana w błąd. Na umowie wyższa kwota ale ma być rabat 20 zł a potem się okazuje, że nie spełniam warunków do rabatu. Ostatni raz się nabrałam, na szczęście druga umowa zaraz się kończy, więc tu dopłacę 25 a zrezygnuję z abonamentu za 55. T-mobile czy Wam się opłaca oszukiwać ludzi? Odradzam stanowczo niejasne umowy. Wadyzasięg, nieuczciwość -
-
~Zefir / 2024-11-20 13:54Ocena: 1.00 / 5
T Mobile Przemyśl Kazimierza Wielkiego ......to porażka . Tragiczna obsluga. kierownik bufon jeden . Wadytragegia nie idzcie tam -
~emil / 2024-11-20 10:12Ocena: 2.33 / 5
Jeżeli ktos ma oferte freemix to nie jest oferta na kartę tylko abonament. Za taką pomyłkę jestem stratny 60 zł i kilka dni bez możliwości dzwonienia i wysyłania wiadomości. Banda oszustów. Wycofam wszystkie umowy związane z nimi. -
~Piko / 2024-11-16 00:42Ocena: 3.33 / 5
Połączenia głosowe w ramach sieci 5G (VoNR) nie oferuje żaden operator w Polsce i chyba w całej Europie jest podobnie. -
~Zyga / 2024-11-15 19:51Ocena: 3.33 / 5
Mirek nawet nie masz pojęcia jakie bzdury piszesz. Rozmowy po sieci 5G to będziesz mieć wtedy kiedy w Polsce powstaną sieci 5G SA. Obecnie wszyscy polscy operatorzy budują sieci 5G w modelu NSA. A teraz idź na piwo i przemyśl jakie bzdury napisałeś.
strona 10 z 137
- « poprzednia
- 1 ...
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- nastepna »
