WadyNie polecam
strona 2 z 37
-
~Anna / 2024-04-04 15:06
Ubezpieczenie oc, zrezygnowalam z niego a oni wcisneli mi umowę i do tego musze pokryć koszty sądowe. -
-
~mateusz / 2024-04-03 10:49
zlodzieje oszusci zanizone odszkodowania ciezki dostep do kazdej informacji nie polecam!!!! -
~Beata Niedzielska / 2024-03-26 12:32
Jestem zadowolona bardzo fachową szybka obsługa klienta
Moja sprawa została szybko załatwionaZaletyPracownicy bardzo mili pomogli mi z każdym zaistniałym problemem polecam zadki się zdarza taka szybka i miła obsługa klienta -
~Miro / 2024-03-13 19:58
Najgorsza firma ubezpieczeniowa.
W tym roku zalało mi mieszkanie i odmówili wypłaty odszkodowania tłumacząc się "że to nie ich wina,że nastąpiło zalanie"
Rok wcześniej pod wpływem intensywnych opadów śniegu zerwało mi dach na stodole. Oczywiście odmówili wypłaty tłumacząc się że "w tym dniu według naszych meteorologów nie było na tyle intensywnych opadów śniegu, aby zerwać dach "
Moi znajomi również mieli różnorakie przejścia z PZU i nigdy dobrego słowa o tej firmie nie powiedzieli.ZaletyBrakWadyNiewypłacalność, słaby kontakt z klientem, -
~TED / 2024-03-13 12:24
Firma zatrzymała się w rozwoju jakieś 30 lat temu, konkurencja poszła do przodu o 10 lat więc mają do nadrobienia około 40 lat. Nie chce rozpisywać się nad moim przypadkiem bo podejście jest takie samo jak w wielu przedstawionych opiniach. Arogancja, bezduszność sprzedać ubezpieczenie i zapomnieć o kliencie. ok 30 lat temu miałem styczność z PZU i podejście było takie samo jak dziś cały wysiłek urzędników firmy jest skierowany na to jak nie wypłacić ubezpieczenia. Omijać PZU szerokim łukiem są przecież inni ubezpieczyciele. ZaletyBrakWadySame wady -
~mirasowski / 2024-03-05 21:56
Podczas rozmowy z agentem PZU rozmowa została tak poprowadzona specjalnie żeby doszło do mojego potwierdzenia że zawieram umowę o ubezpieczenie komunikacyjne. Teraz mam problem ponaglaja mnie o zapłatę wraz z odsetkami. Wysłali mi email żeby uśpić moja czujność. W którym pisali że aby doszło do zawarcia umowy mam odpisać na tego email że wyrażam zgodę na zawarcie polisy. Ja tego nie zrobiłem. Pani agent nie odpisuje na moje wiadomości. Nie polecam PZU. ZaletyZeroWadySame. -
~Krzysztof / 2024-02-12 21:10
Oszuści i złodzieje.. Masz płacić a przypadku szkody zostajesz z odmową wypłaty odszkodowania. Tak właśnie zostałem oszukany przez PZU..Banda złodziei. Na oględziny przysłali detektywa zamiast rzeczoznawcy żeby znalazł powód nie wypłaty odszkodowania. Nie zabezpieczyłem kranu i pękł i zalał lokal. Jeżeli ubezpieczycie się w tym dziadostwie a przytrafi wam się coś podobnego to tak zostaniecie odprawieni. Uczcie się na błędach Innych nie Swoich.. ZaletyŻadnychWadyZłodzieje -
~Weronika / 2024-01-31 21:30
Jestem klientką firmy ubezpieczeniowej PZU od lat i ciachałabym ostrzec wszystkich obecnych oraz potencjalnych klientów PZU proszę nie korzystać z ich usług ! A zwłaszcza w kwestii ubezpieczenia nieruchomości. Firma PZU po pierwsze oszukuje swoich klientów bardzo ale to bardzo zaniża wypłaty odszkodowań po powstałej szkodzie. W moim przypadku jest to szkoda zalaniowa do zalania doszło dnia 31.10.2023r. w 80 % moje mieszkanie zostało zalane w skutek zerwania się mocowań bojlera. Niestety bojler spadł, wyrwał rurki od wody i zbił toaletę. W tym momencie nie było nikogo w domu zatem przez dłuższy czas lała się woda z sieci co za tym idzie ciśnienie wody było tak duże, że do zalania doszło również u moich 2 sąsiadów... w skutek tego od razu musiałam ponieść koszty związane z osuszeniem mieszkania, zakup nowej muszli toaletowej i zakup nowego bojlera, zerwanie i położenie nowych kafelek przy zabudowie toaletowej oraz oczywiście opłata fachowca od montażu. Już te pierwsze wydatki były kosztowne. Dodatkowo uszkodzona została całkowicie podłoga w łazience wykonana z kafelek oraz w przedpokoju, pokoju i kuchni z paneli !
Po przeczytaniu pierwszej decyzji o wypłacie zamarłam ! ta wycena nawet nie pokryła kosztów zakupu i montażu w/w rzeczy oraz na opłatę pracownika. Wszystkie faktury zostały przekazane PZU poprzez aplikację i korespondencję e-mail doskonale wiedzieli do jak dużej i kosztownej szkody doszło w moim mieszkaniu.
Po złożeniu reklamacji od decyzji został przysłany Pan kosztorysant przedstawiciel PZU wykonał dokumentację zdjęciową oraz oględziny i pomiar mieszkania zobaczył naocznie jak wygląda mieszkanie po zalaniu. Po około 2-3 tygodniach otrzymałam kolejną decyzję i tu po raz drugi zamarłam ! kosz " napraw" po zalaniu według firmy PZU jest tak śmiesznie niski, że chętnie wykorzystam ich cenniki w celu wybudowania wielkiej willi - uprzedzam spokojnie będzie na to każdego stać... A więc złożyłam koleją reklamację i dołączyłam swoją wycenę oraz przesłałam koszty cen materiałów koniecznie potrzebnych do wykonania napraw w mieszkaniu... długo nie musiałam czekać na odpowiedź... oczywiście otrzymałam negatywną. Po wielu wiadomościach z mojej strony udało mi się uzyskać wycenę. Oczywiście wycena nie uwzględniała zakupu: kafelek podłogowych, paneli, listew wykończeniowych mdf, płyt osb, kleju montażowego, piany montażowej, oraz opłaty pracownika.
Po raz kolejny przygotowałam wycenę, doliczyłam brakujące pozycje uwzględniłam metraż ceny zakupionych przeze mnie materiałów oraz cen fachowca. Oczywiście przyszła kolejna negatywna odpowiedź. Zasugerowano mi abym na własny koszt wynajęła kosztorysanta i aby on im przygotowałam wycenę. Moim zdaniem tutaj nasuwa się pytanie: Po co my klienci zabezpieczamy siebie, nasze domy czy samochody wykupując ubezpieczenia skoro sami musimy wszystko naprawiać, wyceniać i pokrywać związane z tym koszta ?
Obecnie wysyłam wiadomości do firmy PZU z prośbami o ponowne i poprawne przygotowanie wyceny, jestem już u skrajów wytrzymania nerwowego mam zniszczone mieszkanie brak środków na naprawy i sporą ilość kłopotów z tym związaną.
Uprzedzam wszystkich i ostrzegam TRZYMAJCIE SIĘ Z DALEKA OD FIRMY PZU ! jeżeli chcecie żyć spokojnie !
Moja sprawa jest nie wyjaśniona i trwa do teraz jest mi niezmiernie przykro jak jestem traktowana przez firmę PZU i ich przedstawicieli.
-
-
~Kinga / 2024-01-30 20:57
W PZU dowiedziałam się chcąc rozwiązać konto ike że będzie mi wypłacane 1450 zł niestety na konto wpłynęło tylko 1041zl. Czekam już prawie tydzień na maila z PZU dlaczego ukradziono mi prawie 400 zł. W tym celu dzwoniłam na infolinię PZU. Odebrał pan który powiedział że nie może mi w tej sprawie pomóc a jedynie co może to sprzedać mi na przykład ubezpieczenie na samochód. Stwierdził że on jest sprzedawcą. Tak działa infolinia PZU. Przy okazji bardzo nie polecam lokowania w PZU jakichkolwiek pieniążków szczególnie na koncie ike. Ciekawa jestem jak wyjaśnią mi z PZU zniknięcie 400 zł -
~Magda / 2024-01-29 07:52
Jak dla mnie wszystko w najlepszym porządku. Aplikacja bardzo pomocną. Duży wybór specjalistów i badań. Szybkie terminy. -
~Ana / 2024-01-23 17:29
Odradzam pzu zdrowie. Ciągle problemy z aplikacja a przez infolinię nie można niczego zalatwić. Ciągłe potwierdzenie po kilka razy wizyt - odechciewa się iść na jakiekolwiek badanie czy do specjalisty. Nie polecam !!!!! ZaletybrakWadywiele -
~Jarek / 2024-01-19 15:56
Tak jak traktuje PZU swoich klientów jest dla mnie niewiarygodne. Może dla tego że długo mieszkałem za granicą. Kłamią w oczy nikt nie jest odpowiedzialny za nic. Płacę i sam zostaje z problemem. Klient jest malutki jak za komuny.
Kultura-brak.
Pomoc- brak
MASAKRAZaletyBrakWadyArogancja -
~Edward / 2023-12-10 11:47
Oferta szeroka ale ceny z kosmosu. Drobne awarie do chyba 1000zl wyplacaja od razu bez weryfikacji. Wiekszych nie mialem na szczescie. Zaletyszybka realizacja niewielkich szkodWadycena - za wysoka - konkurencja ma podobne OWU a ceny nizsze -
~Obiektywny / 2023-12-08 10:32
Syf
Unikaj PZU zdrowie
Ignorują klienta doradca potrafi wyłączyć się podczas rozmowy
Nigdy nie dzwonią tylko przysyłają fałszywe SMS
Zmuszają żeby oddzwoniac na infolinię
Tylko stracisz zdrowie a do lekarza przez dwa tygodnie się nie umówisz -
~SPRZEDAĆ PZU / 2023-11-08 08:22
W ZARZĄDZIE SIEDZĄ LUDZIE BEZ ZIELONEGO POJĘCIA - NEPOTYZM WadyWYKORZYSTUJĄ OPIEKUNÓW KLIENTA -
~Adam / 2023-11-06 17:55
Nie podpisaliśmy umowy ubezpieczeniową auto. A wysłali rachunek do zapłacenia. I jak dzwoniliśmy to strasznie aroganckie traktowanie klienta. ZaletyBrakWadyOszuści -
-
~Cristian / 2023-10-21 03:28
Najgorsze ubezpieczenia który miałem w życiu, jakieś polski gówno ZaletyTotalny zetoWadyOszusci -
~Dzizi / 2023-10-17 05:33
Nie polecam na prawdę,jedno wielkie kłamstwo,dzwoniąc do opiekuna nie będzie go dłuższy czas w pracy,dzwonię coś zapytać opiekun jest i nic nie wie żeby tej pani miało nie być,nieszczelne kłamstwo,gubja się w kłamstwach,a po chwili prawda wychodzi. ZaletyŻadneWadyBez odpowiedzi,można się domyśleć. -
~dykke / 2023-10-16 07:49
Zmieniłem na inne ubezpieczanie. Nie chciano odstąpić od umowy. Odpowiedzi otrzymywałem po 2 tygodniach a w tym czasie naliczano odsetki. Nigdy więcej PZU. -
~Paweł / 2023-10-13 23:43
Nie można się zalogować w aplikacji na telefon Moje PZU. Pojawia się komunikat: "przerwa techniczna" ale nie ma informacji jak długo potrwa. ZaletyBrakWadyNie działa tak jak powinno działać.
strona 2 z 37