Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PZU Życie opinie

Ocena na podstawie 358 opinii

1.61 / 5

  • Cena/Jakość
    1.57
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Oferta
    1.64

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~MAŁGORZATA / 2023-02-16 13:56
    Ocena: 1.00 / 5
    MAM ZAKUPIONY PAKIET PZU ŻYCIE NA PRACOWNIKOW , NA MNIE JAK I ZARÓWNOI OSOBY MI NAJBLIŻSZE (RÓZNE OPCJE PAKIETÓW ALE MIESIĘCZNIE WYCHODZI BARDZO SPORA KWOTA) , OD 2 TYGODNI PROBUJE USTALIĆ NA PAKIET UMOWIONEGO LEKARZA I .. CISZA , A JESLI JUŻ OSOBY PRACUJĄCE NA LINII PZU - UMAWIAJĄ TĘ WIZYTĘ - TO NA ABSTRAKCYJNE DATY , DO BYLE JAKIEGO DR ZAMIAST NA TEGO NA KTOREGO JEST WSKAZANIE ! TO KPINA I SZCZYT CHAMSTWA ! CZY JA NIE MAM CO ROBIC LUDZIE ? TYLKO MARTWIĆ SIĘ I PILNOWAĆ DANEJ WIZYTY ? WYRAZNIE ZAZNACZAM NA KOGO GDZIE KIEDY ITP.. DZIECINADA , CZY TAK TO MA DALEJ WYGLĄDAC DRODZY PANSTWO ? PAKIET MAM OD OK. 1,5 ROKU I CHYBA JUŻ TROCHĘ ZA DŁUGO JAK WIDZĘ.... POZOSTAJĘ DO KONTAKTU
  • ~Mimi / 2023-02-16 13:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Naciągacze i kłamcy. Brak wolnych terminów na wizytę, zgoda z PZU na zwrot kosztów za wizytę na własną rękę. Po przesłaniu faktury- odmowa. Oczywiście kontakt tylko mailowy, bo panie na infolinii się tym nie zajmują. Śmiechu warte. Straciłam pieniądze za wizyty, które miały być w ramach PZU a dodatkowo jeszcze place co miesiąc 300 zł na to gówno. Więksi złodzieje niż NFZ.
    ZaletyNie ma
    WadyZłodzieje
  • ~pacjent / 2023-02-14 11:25
    Ocena: 2.00 / 5
    lekarze i konsultanci to kwestia szczęścia, sa rzeczywiście kompetentni lekarze, którzy potrafią doradzić podpowiedzieć, dobrze zinterpretować wyniki badań sa i tacy , którzy odmawiają wystawienia recepty na lek który pilnie potrzebujesz a który zażywasz od lat, mówią aby zadzwonić do rodzinnego na nfz, PORAŻKĄ jest rejestracja badań krwi mam 20 badań i muszę kązde z osobna wprowadzić do systemu potem wybrać placówkę, w placówce od początku jeszcze raz prowadzają te badania bo mówia ze tego wymaga pZU, jest opcja zatwierdź badania ale nie działa!!!! czyli trzy razy trzeba podawać nazwy badan aby się zapisać przez infolinię, w przychodni i zdarza sie że po przyjsciu do przychodni nie wyświetla im sie rejestracja zrobiona przez PZU, czyli trzeba dzwonić do pzu czekać 10 lub i 30 minut zrobić zgłoszenie badań, potem laboratorium jeszcze raz przepisuje te badania
    Zaletyjak masz szczęście do uprzejmego konsultanta to szybka rejestracja, część lekarzy jest kompetentna a część niestety ,,,,,
    Wadybrak możliwości kontaktu z kierownikiem lub dyrektorem zmiuany. osobą która przyjmuje reklamacje
  • ~klient PZU / 2023-02-09 16:02
    Ocena: 1.00 / 5
    ma pytanie, w jaki sposób można się wypisać z tego ubezpieczania, jak jest wykupione przez pracodawcę ale w sumie ja płacę całą kwotę, czyli ponad 1000 zl rocznie. czy ktoś z Państwa sie wypisał, i z jakim wyprzedzeniem, kONSULTANT niestety nie chciał na to pytanie odpowiedzieć
    Zaletykiedyś były: sprawna rejestracja, terminy według wskazań pacjenta ale to było w przeszłości
    Wadybrak nastawienia na pacjenta, złośliwe podejście konsultantów , ironiczne pytania ze śmiechem w głosie w Czym mogę pomóc, mówię konkretnie do jakiego lekarza i gdzie są wolne terminy i proszę o zarejestrowanie, a KONSUILTANT z ironicznym śmiechem czy jeszcze w czymś pomóc wogóle nie słuchaja co sie do nich mówi,
  • ~Azior / 2023-02-07 20:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, pakiet mam opłacany przez pracodawcę, po mojej stronie koszt to 4zl miesiąc. I to nie warte tych pieniędzy. Teleporada.. ..lepiej od razu na sor, szkoda czasu wyczekiwania bo teleporada pożal się Boże, a pacjent tylko zwleka z czasem.
    Umawianie wizyty -nie wiem po co te moje predyspozycje do terminów i tak się PZU nie zastosuje do tych terminów, a czas oczekiwania na wizytę się wydłuża bo podano moje predyspozycje typu ,,wizyta proszę umówić od 15.00,,. Jakoś bez problemu znalazlem termin sam...w 1 placowce! tylko ja nie mogę się umówić bo musi to zrobić PZU.
    a wisienka na torcie to druga wizyta u lekarza celem konsultacji wyników i ustaleń z 1 wizyty umówionaprzez PZU w innej placówce i u innego lekarza !mimo moich prozb i informacji.
    ZaletyBrak
    WadyNie dotrzymywanie terminów realizacji zleceń, Umawianie wizyty w innych placówkach niż wskazanych przez że mnie, brak możliwości samodzielnego wyboru terminów. Teleporada strata czasu
  • ~pacjent / 2023-02-07 18:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Potwierdzam, jakość obsługi przez KONSULTANTÓW w ostatnim czasie sie pogorszyła. poczytałam na "gowork" i dużo to wyjaśnia . podobno są traktowani w nieludzki sposób i to odbija się na kliencie: zachowują się wręcz w złośliwy sposób, wcześniej można było umówić wizytę w ramach PZU w przychodni u konkretnego lekarza na konkretną godzinę i potem poprosić KONSULTANTA PZU o zadzwonienie do placówki i potwierdzenie. Była to bardzo dogodna forma ze względu na możliwość ustalenia godziny dogodnej dla pacjenta. Teraz rzeczywiście nawet jak są wolne terminy na drugi dzień lub za 2, 3 dni i przychodnia to potwierdza , że można umówić sie w ramach PZU to nie rozumiem dlaczego KONSULTANT PZU twierdzi , że dzwonił do palcówki i może umówić dopiero za dwa tygodnie wizytę , przecież to jest działanie na SZKODĘ pacjenta, zamiast pracować na dobrą opinie o usługach PZU to KONSULTANCI zachęcają do wycofania sie z PZU. Są oczywiście uprzejmi KONSULTANCI działający dla dobra pacjenta ale to już niestety rzadkość W PZU. Pozdrawiam wszystkich uprzejmych konsultantów którzy mi w przeszłości pomogli w potwierdzaniu wizyt w przychodniach i w umawianiu terminów, tym niekulturalnym i chamskim życzę aby wczuli sie w sytuację pacjenta i zaczęli działać na kjego korzyść a tym samym na dobrą opinię PZU
    Zaletyczeka na nie
    Wadybrak działania na korzyść pacjenta przy umawianiu terminów, długi czas czekania na tpo az konsultant zadzwoni do placówki, umówione TELEporady sa anulowane przez system bez zgody pacjenta, czyli czekasz na teleporadę i 10 minut po terminie dostajesz smasa , że została anulowana, nastę pny termin za parę dni, KONSULTANT śmieje się i pyta w czym mogę pomóc, nie reaguje na zarzuty pacjenta,
  • ~marek / 2023-02-07 15:00
    Ocena: 1.00 / 5
    NIEEEEE ROZUMIEM , dlaczego jeżeli zadzwonię do placówki medycznej i umówię wizytę w ramach PZU zaznaczając , że płatnikiem będzie PZU , placówka medyczna to przyjmuje i mówi że nie maaaa problemu tylko musi zadzwonić KONSULTANT z PZUUU, dzwonię do PZU i proszę aby zadzwonił to danej placówki medycznej i potwierdził przez mnie umówiony termin w ramach PZU tooooo UWAGA KONSULTANT odmawia, mówi że i owszem zadzwoni ale nie potwierdzi dla mnie dogodnego terminu już zarezerwowanego TYYYYLKO umówi mnie na pierwszy lepszy i prześle do mnie informację, jako klient PZU nie mogę mieć wpływu na godzinę i dziń mimo że dane terminy w ramach PZU są wolne i placówki medyczne nie widzą PROBLEMU w tym aby pacjent sie umówił a PZU tylko potwierdziło tak było jeszcze dwa lata temu , TERAZZZZZ to jest tragedia są terminy a konsultanci twierdzą że dopiero za 2 TYGODNIE, nikt tego nie rozumie lekarze którzy z nimi podpisali umowy i mogą przyjąć pacjenta z dnia na dzień ani KLIENCI, przykre ale prawdziwe opieszałość i buta konsultantów PZU jest nie do zaakceptowania
    ZaletyBRAKKKKKKK
    Wadykonsultanci celowo umawiają na odległe terminy pomimo że są terminy za dwa trzy dni w placówkach medycznych w ramach pakietu PZU
  • ~olek / 2023-02-07 14:45
    Ocena: 1.00 / 5
    dwa lata temu byłem zadowolony. Obecnie nie wiem co się stało ale nie rozumiem opieszałości i buty konsultantów. Celowo umawiają na bardzo odległe terminy 2, 4 tygodni mimo że w danej placówce medyczne saaaaaa dostępne terminy za 2 lub 3 dni. Zadzwoniłem do przychodni i się pytam jaki jest najbliższy termin do dermatologa w ramach PZU dostałem odpowiedź za DWA DNI i to parę godzin do wyboru. OKKK dzwonię do PZU i proszę o termin do dermatologa ww przychodni za dwa dni konsultant mów niezadzwoniwszy że nie będzie takiego , że może umówić za dwa tygodnie, Dzwonią jeszcze raz do ww przychodni i pani mówi nie MA PROBLEMU za dwa dni są terminy w ramach PZU. Dzwonią do kosultanta a on że nie ma takiej moiżliwości potwierdzenia tego terminu za dwa dni , w tej przychodni to dopiero za dwa tygodnie!!!! DLACZEGO konsultant NIEEEE chciał potwierdzić wizyty tej za dwa dni skoro były wolne (wiele) terminy w ramach wizyt PZU. Czy to jest celowe działanie aby ludzie korzystali jak najrzadziej . Jako pacjent jestem rozczarowany tym bardziej że takie sytuacje powtarzają sie nie tylko u mnie ale teą u moich znajomych, szkoda bo będziemy musieli z PZU zdrowie ZREZYGNOWAĆ
    Zaletybrak
    Wadystrata pieniędzy i czasu i zdrowia
  • ~Rad / 2023-02-05 13:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Aplikacja mojePZU bezużyteczna, wiecznie nie ma wolnych terminów albo brak możliwości umówienia do lekarza. Moja firma zamieniła Luxmed na to coś! Szkoda czasu i pieniędzy na ofertę tej firmy.
    ZaletyIlość placówek
    WadyCałe mnóstwo
  • ~migotka / 2023-02-02 11:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Unieważniono mi polisę mimo uzupełnienia płatności. Nadpłaty nie oddano. Brak skutecznej komunikacji z klientem. Bardzo nieprzyjemna obsługa w oddziale w Pruszkowie. Cyniczne potraktowanie klientki, która od lat korzystała z "usług" tej dziwnej instytucji.
  • ~Expracownik / 2023-01-31 09:00
    Ocena: 3.00 / 5
    Jako pracownik, jako osoba współpracująca i zarabiająca dla PZU jestem traktowana jako margines. Nasze świadczenia są najmniejsze, są żałosne. Brak szacunku dla ludzi, którzy dla nich zarabiają miliony. Poklepia po ramienii, dadzą dyplom za wyniki ale jeśli ktoś idzie na chorobowe po urazie, czy po operacji traktowany jest jak śmieć. Nie polecam pracować w tej firmie i być zarazem przez nich ubezpieczonym. Ofertę poradni mają bardzo dobrą.
    ZaletyOpieka medyczna
    WadyCałe mnóstwo
  • ~Pani księgowa / 2023-01-28 11:49
    Ocena: 2.33 / 5
    Niestety muszę dołączyć do grona niezadowolonych klientów. Ta ich infolinia do umawiania wizyt to po prostu dno, wodorosty i dwa metry mułu a ludzie tam pracujący są niekompetentni, może w poniedziałek obsługują PZU zdrowie, we wtorek sprzedają czajniki a jeszcze innego dnia t-mobila. Nie idzie się tam w ogóle dogadać, jedyne co się słyszy to, że system to, system tamto..........niestety ale ludzie coraz mnie używają mózgów, są zwolnieni z logicznego myślenia, słuchania. Mówię panience, że potrzebuję tu i tu w takiej okolicy to ona "mogę Panią zapisać na..... Zamawiasz badania to z dwudziestu umawiają 19 i mówią, na to jedno to mogę Panią umówić do innej placówki (mam podzielić skierowanie na ile części i jechać w inne miejsce gdzie zrobią mi to jedno inne, też z krwi), później się okazuje, że laboratorium robi to badanie tylko SYSTEM ma błąd i nie chce go dodać do zlecenia.....po długich godzinach w końcu Pani z laboratorium udaje się dogadać to oni i tak dzwonią, że ta placówka nie ma tego badania (a ja już jestem po badaniu)......i tak ze wszystkim, co w jakimkolwiek stopniu odbiega od schematów. PORAŻKA!!! Zgłosiłam zapotrzebowanie na wizytę u internisty to wisiało zgłoszenie przez tydzień, jak po tygodniu się wkur...i zadzwoniłam w tej sprawie to Pani mówi, że dzwonią do tej placówki codziennie i nikt tam nie odbiera telefonu (dziwne bo znam to miejsce i tam nigdy nie ma tłoków), podpisują umowy to chyba mogą je zerwać z nierzetelnymi placówkami? To samo lekarze, jak Ci wciskają ofertę to dają listę placówek partnerskich......później się okazuje, że jak chcesz się tam umówić to jeden ginekolog przyjmuje na PZU a drugi już nie, czytasz opinie o jakimś lakarzu, do którego umawiają a tam same negatywy. Serio miałam już różne pakiety ale z tym to się człowiek więcej nawku....niż z NFZem. Ostatnia rzecz to pakiet, jest tak skonstrułowany, że jest dużo badań w cenie ale np. tego i tego nie ma (chociaż to zwykłe badania z krwi, nic wysublimowanego np. fosfor jest, sód jest ale magnezu już nie albo 7 hormonów jest a jednego nie) i idziesz robić badania i się okazuje, że za 3 musisz dopłacić t0 kur...rezonanse są a zwykłe badania z krwi, które kosztują po 30 zł nie ma :() Przy najbliższej okazji rezygnuję z tych PISowskich standardów.
    Zaletydużo placówek
    Wadymnóstwo
  • ~Andrzej / 2023-01-23 11:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Po wielu telefonach nie udało mi się umówić wizyty,po sto razy automat żąda PESEL a rozmowa kosztuje 1 zł za minutę.Rezygnuje nie chcę mieć z PZU nic wspólnego,szkoda pieniędzy.
    ZaletyBrak
    WadyBrak kontaktu z konsultantem,drogie rozmowy.
  • ~Mirek / 2023-01-22 20:52
    Ocena: 1.00 / 5
    To jakaś tragedia od dwóch tygodni czekam na umówienie wizyty do dermatologa ,dzwoniłem itd:pani obiecywała że umówi i dalej nic .A przecież płacę ciężkie pieniądze za ten pakiet. Ich podejście do pacjenta {klijenta)jest chore i niepoważne delikatnie mówiąc. NIKOMU NIE POLECAM PAKIETU ZDROWOTNEGO KONFORT + W PZU.
    ZaletyŻADNYCH
    WadyWSZYSTKIE MOŻLIWE
  • ~Zdumiona / 2023-01-17 23:10
    Ocena: 1.00 / 5
    PROBOWALAM NAPISAC OPINIE O TOWARZYSTWIE NATIONALE NEDERLANDEN NA ICH STRONIR,ALE MI SIE NIE UDALO,WIEC NAPISZE TU,KU PRZESTRODZE.OTOZ PONOC ICH NAJLEPSZA AGENTKA,JAK MNIE ZAPEWNIONO POPROSILA,ABYM WYSLALA JEJ SKAN DOWODU OSOBISTEGO,A GDY ODMOWILAM Z WIADOMEGO POWODU,TO STWIERDZILA,ZE W TAKIM PRZYPADKU BEDZIE MUSIALA PRZYJECHAC DO MNIE OSOBISCIE,ABY POROWNAC ,JAK TO OKRESLILA MNIE Z MOIM DOWODEM.I TU NASUWA SIE OD RAZU PYTANIE..Z KIM POROWNALABY SKAN MOJEGO DOWODU?TO WSZYSTKO JEST SMIECHU WARTE...I PACHNIE PROBA WYLUDZENIA DANYCH OSOBOWYCH
    ZaletyBrak
    WadyJak wyżej,bez komentarza
  • ~Zniesmaczona / 2023-01-17 19:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Ci,co wystawiają tu pozytywna opinie dla pzu,to na 99,99 są ich pracownikami,a smutna prawda jest taka,że ta firma to zwykli naciągacze, co innego jest w umowie,a co innego,gdy następuje jakieś zdarzenie i klient stara się o wypłatę,próbują też naciągać ludzi na jakieś nowe polisy,które w razie gdy dojdzie do jakiegoś nagłego zdarzenia,okazują się niemiarodajne.Mnie też próbowali naciągnąć,ale się nie dalam
    ZaletyBrak
    WadyNierzetelność,brak empatii,informacje wyssane z palca,a jeżeli chodzi o pracowników infolinii,to już w ogóle DNO
  • ~Zniesmaczona / 2023-01-17 15:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Pzu,to zwykli naciągacze i oszusci.Jestem ich klientka od lat,i chciałam podnieść sobie wysokość polisy,jest to polisa na zycie tzw grupowa,ale płacona przeze mnie indywidualnie.Osoba z którą rozmawialam była zupełnie niekompetenta,wygadywała jakieś niestworzone rzeczy.Nie będę się tu rozpisywała,bo nie ma o kim,ale podsumowując,zostałam poinformowana,ze polisa może zostać zwiększona,ale tylko gdy osobiście stawię się w oddziale i nie pomógł fakt że informowałam iż jestem osobą niepelnosprawna.Podejrzewalam,że to tzw zwykły kant i mialam racje,bo po moim wnikliwym śledztwie, okazało się,że ta moja polisa nie może być w ogóle rozszerzona,a moja osobista wizyta w oddziale miala służyć tylko temu,żeby wcisnąć mi jakąś nową umowę,która jakby przyszło co do czego,to okazałaby się niewiazaca.Reasumujac ,działają z premedytacją na szkodę petenta,to oburzające .Stanowczo odradzam wszystkim korzystanie z usług tej wątpliwej instytucji.
    ZaletyBrak
    WadyKażda możliwa wada,świadome wprowadzanie w błąd klientów,a o pracownikach infolinii,to nawet szkoda mówić,bo to zenada
  • ~Kasia / 2023-01-16 21:45
    Ocena: 1.00 / 5
    dzwonię na infolinię i zgłaszam problem , PANI na infolinii w ogóle mnie nie słucha, pyta się cały czas w czym jeszcze mogę pani pomóc, powtarzam jej z czego jestem niezadowolona i że proszę o pisemne wyjaśnienie, a pani z infolinii znowu w czym mogę pomóc
    A problem to rejestracja badan krwi, Dzień wcześniej zarejestrowałam badania krwi w laboratorium, przyjechałam do laboratorium z kodem i z informacją ze wszystkie badania zarejestrowane. Efekt kod wystawiony dzień wcześniej pakiet PREMIUM okazał się nieaktualny, musiaam jeszcze raz zadzwonić do PZU. Kolejka w laboratorium długa byłam pierwsza o 700 wyszłam dopiero o 830 bo dopiero po godzinie ktoś na infolinii odebrał i po godzinie czekania z konsultantem na infolinii ktoś jeszce RAZ zarejestrował moje badania krwi.
    Zadzwoniłam aby zgłosić moje niezadowolenie i prośbą o wyjaśnienie . PZU zdrowie nieeeee podaje nazwisk ani numeru telefonu komu można zgłosić reklamacje.
    Dziwne działania firmy
    ZaletyBRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK
    Wadybrak zainteresowania zadowoleniem klienta, obsługa gorsza niż w NFZ, czas oczekiwania na wizytę również porównywalny z NFZ
  • ~Anna / 2023-01-16 12:07
    Ocena: 1.00 / 5
    fatalna obsługa, muszę sama dzwonić do placówek i umawiać wizyty u lekarza a potem to PZU aby było uprzejme w danej placówce potwierdzić że jestem w PZU ubezpieczona. Rejestrując sie przez stronę podawałam termin i nazwisko lekazra ale obsługa PZU ma czas i dzwoni do placówek po 2 a nawet 3 dniach a wtedy nie ma już wolnych terminów, Pouczono mnie że to ja powinnam dzwonić do placówki umawiać wizytę a potem do PZU aby tylko potwierdziło
    Wadysystem sam odwołuje tele wizyty, potrzebowałam w niedzielę pilnie receptę, byłam umówiona na godzinę 9:00 na teleporadę, bez mojej zgody, system sam odwołal tą wizytę , pani na linii stwierdziła zdarza się , z ironicznym śmiechem stwierdziła że nie wie z czego robię PROBLEM. receptę wypisał mi znajomy lekarz, PYTANIE czy płacąc dodatkowo za opcję PREMIUM powinnam być zadowolona z takiego traktowania. dzisiaj sytem odwołał bez mojej zgody tele poradę u innego spoecjalisty, zadzwoniła, zgłosiłam ten fakt nawet nie usłyszałam PRZEPRASZAM, pani stwierdziła ze usługi sa na najwyższym poziomie i nie rozumie w czym problem przeceiż moze sie pani jeszcze raz zapisać,
  • ~Akaimajo / 2023-01-11 15:57
    Ocena: 1.33 / 5
    Bardzo słaba oferta - zwłaszcza dla kobiet w ciąży. Niby w moim pakiecie jest prowadzenie ciąży, ale najwidoczniej PZU nie ma zielonego pojęcia o tym jak takowe wygląda. Już lepiej się nie denerwować i chodzić do ginekologa na NFZ. Ani nie da się umówić do jednego lekarza, który prowadzi ciążę, ani zarezerwować wizyt więcej niż dwie. Szanowne PZU - kobieta w ciąży chodzi do ginekologa co 3tygodnie, a pod koniec nawet co tydzień, więc by móc się umówić do konkretnego lekarza to albo dajcie możliwość umawiania większej ilości wizyt, albo przeszkolcie konsultantów jak załatwiać takie nadprogramowe rezerwacje wizyt u konkretnego lekarza.
    Zaletyduży wybór specjalistów w pakiecie
    Wadyograniczenie rezerwacji wizyt do dwóch, słaba obsługa inffolinii
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PZU Życie
Ocena: 1.61, ilość opinii: 358
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4470
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4413
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3884
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3493
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3199
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2924