Zawsze umawiałam wizytę sama a PZU ją potwierdzało, i nie było z tym żadnego problemu. I tak całą ciążę. A teraz po 2 miesiącach widzę problem. Dowiaduje się że nie mogę sama umówić wizyty tylko oni mogą to zrobić a potwierdzić mojej nie można bo składają winę na daną placówkę. Pani konsultant której nie polecam Czapla Aneta czy Anna nie pamiętam , nie potrafi odpowiedzieć na moje proste pytanie dlaczego przez tyle miesięcy nie było problemu z tym że sama umawiałam wizytę a oni ją potwierdzali. 10 razy zadawałam to pytanie i 10 razy słyszałam że zgodnie z ofertą bla bla bla. Dopiero po kilku razach usłyszałam ,, Nie potrafię odpowiedzieć na Pani pytanie. W końcu he. Wina złożona na placówkę po czym dzwoniąc do placówki slyszę że to PZU zaczęło robić takie problemy i oni nie wiedzą dlaczego i nie mają z tym nic wspólnego. Także PZU spada na dno widzę. Nie szanuje się swoich klientów. Szkoda.
ZaletyByły wcześniej a teraz ich brak
WadyBrak konsultantów którzy potrafią odpowiedzieć na zadane im pytanie. Problemy z samodzielnym umawianiem wizyt. Składanie winy na placówki.
~Klient / 2023-08-31 14:04
Ocena: 1.00 / 5
Zawsze umawiałam wizytę sama a PZU ją potwierdzało, i nie było z tym żadnego problemu. I tak całą ciążę. A teraz po 2 miesiącach widzę problem. Dowiaduje się że nie mogę sama umówić wizyty tylko oni mogą to zrobić a potwierdzić mojej nie można bo składają winę na daną placówkę. Pani konsultant której nie polecam Czapla Aneta czy Anna nie pamiętam , nie potrafi odpowiedzieć na moje proste pytanie dlaczego przez tyle miesięcy nie było problemu z tym że sama umawiałam wizytę a oni ją potwierdzali. 10 razy zadawałam to pytanie i 10 razy słyszałam że zgodnie z ofertą bla bla bla. Dopiero po kilku razach usłyszałam ,, Nie potrafię odpowiedzieć na Pani pytanie. W końcu he. Wina złożona na placówkę po czym dzwoniąc do placówki slyszę że to PZU zaczęło robić takie problemy i oni nie wiedzą dlaczego i nie mają z tym nic wspólnego. Także PZU spada na dno widzę. Nie szanuje się swoich klientów. Szkoda.
ZaletyByły wcześniej a teraz ich brak
WadyBrak konsultantów którzy potrafią odpowiedzieć na zadane im pytanie. Problemy z samodzielnym umawianiem wizyt. Składanie winy na placówki.
~damcio / 2023-08-30 17:16
Ocena: 2.00 / 5
PZU Zdrowie, największego gowno jakie może być. Aby umówić wizytę trzeba dzwonić na infolinie albo w aplikacji - w kotrej nie da się umówić wizyty wiec zostaje infolinia. Podajesz wszystkie dane a oni szukają Ci terminu i umawiają a Ty w aplikacji sprawdzasz czy pasuje Ci czy nie jak nie to musisz odmówić i zadzwonić jeszcze raz i umówić na inny termin.. chore
ZaletyŻadnych
~M. / 2023-08-30 09:28
Ocena: 1.00 / 5
Nie potrafią umówić do specjalisty u którego leczę się od lat. Umawiają do pierwszego lepszego z wolnym terminem i w godzinach które wcale nie pasują pacjentowi. Na umówienie wizyty czekałam tydzień i w dodatku umówili mnie nie do tego lekarza do którego chciałam. Porażka całe te ubezpieczenie. Niestety sama go nie wybrałam, takie miał mój pracodawca.
ZaletyBrak
WadyWiele
~M. / 2023-08-30 09:28
Ocena: 1.00 / 5
Nie potrafią umówić do specjalisty u którego leczę się od lat. Umawiają do pierwszego lepszego z wolnym terminem i w godzinach które wcale nie pasują pacjentowi. Na umówienie wizyty czekałam tydzień i w dodatku umówili mnie nie do tego lekarza do którego chciałam. Porażka całe te ubezpieczenie. Niestety sama go nie wybrałam, takie miał mój pracodawca.
ZaletyBrak
WadyWiele
~Patrycja / 2023-08-29 19:03
Ocena: 1.00 / 5
Największy problem to utrudniony proces umawiania wizyt. Jestem bardzo rozczarowana, czekam aż skończy się umowa i uciekam jak najdalej od PZU Zdrowie.
Strata czasu i pieniędzy.
ZaletyBrak
WadyUtrudnione umawianie wizyt.
~Daniel / 2023-08-29 09:26
Ocena: 1.00 / 5
Płacisz kupę pieniądzy dostajesz śmieci i kartę apteczna nie polecam są wiele fajniejsze ubezpieczenia na wszystko omijać szerokim łukiem PZU życie itp chcą zarobić na zwykłym człowieku regulamin wymyślony pod PZU nie bierzcie tego ubezpieczenia tragedia wiem ze swojego doświadczenia
ZaletyNie ma
WadyJak wuzej
~Figa / 2023-08-23 10:47
Ocena: 1.00 / 5
Niestety poprzez zmianę pracy, zmuszona byłam zmienić ubezpieczyciela TU Zdrowie na PZU. I powiem szczerze, że w PZU wszystko jeszcze jest w powijakach. Ciężko jest umówić termin do lekarzy u których leczyłam się będąc w TU Zdrowie. Brak możliwości generowania kodu na bieżąco, tak jak było to u poprzedniego ubezpieczyciela, udrudnia możliwość szybkiej rejestracji. Czasem zdarzy się że w danym dniu lekarz (do którego nie było terminu), może przyjąć pacjenta ale niestety PZU tego nie zaakceptuje, ponieważ takie a nie inne mają przepisy. Niestety nie polecam tego ubezpieczyciela.
ZaletyBrak
~GRZEGORZ / 2023-08-18 10:05
Ocena: 1.00 / 5
oszusci... zrobia wszystko byleby nie wyplacic, zakwestionować... nikomu nie polecam czlowiek placi latami ciezkie pieniadze a jak nadejdzie tragedia zostaje sam.!!!
Zaletyzadne, absolutnie chyba ze chamstwo obslugujacych to zaleta!
Wadynie wyplacaja naleznych srodkow!
~Monika / 2023-08-11 14:38
Ocena: 5.00 / 5
Zaskakująco dobrze działa, umówiłam się do endokrynologa i w tydzień byłam w gabinecie
ZaletySzybko sprawie, dobra cena do jakości
WadyNa ten moment brak
~Krzysztof / 2023-08-10 14:34
Ocena: 1.00 / 5
Państwowa firma a tak oszukują ludzi.Za rozwalony łokieć składany operacyjnie,blizna na 20cm ,łokieć po wygojeniu zdeformowany,ograniczenie ruchów ręką. Oświadczenie pzu 3 proc uszczerbek na zdrowiu.Omijac z daleka.
ZaletyŻadne
WadySzkoda słów
~Piotr / 2023-08-08 09:38
Ocena: 1.00 / 5
Dramat. Wprowadzili jakieś teleporady zamiast normalnych wizyt nie informując o tym ubezpieczonych. Oczywiście żadnego obniżenia opłaty za polisę. Wypowiadam umowę
~MM / 2023-07-27 11:40
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam. Nie wiem co się stało, jeszcze w zeszłym roku bez problemu umawiałam się na wizyty w ciągu kilku dni. Obecnie szybciej dostałam się do dermatolog na NFZ. Nie mają terminów, infolinia obiecuje, że oddzwoni z terminem i tego nie robią.
~- / 2023-07-27 02:47
Ocena: 1.00 / 5
Mocne 1, dziadostwo jakich mało! nie brać, bo i tak nie dadzą kasy ;) znajdą tryliard różnych powodów, a później wyślą list do domu z przeprosinami, że nie dali kasy.... żenada! uciekać gdzie pieprz rośnie
Zaletybrak
Wadynie zapłacą
~MAS / 2023-07-25 17:04
Ocena: 1.00 / 5
Mam wykupiony pakiet komfort plus u nich chciałem umówić się na wizyte u dermatologa mieszkam w Bielsku-Białej a oni umawiają mnie na wizytę w Katowicach gdzie muszę dojechać 60km i jeszcze pani dermatolog ma same negatywne opinie wystawione przez pacjentów dodam jeszcze że Bielsko Biała liczy 180tyś mieszkańców.Nie polecam tej firmy wogóle człowiek myślał sobie fajnie mam solidny pakiet to wrazie czego nie muszę się martwić i tak płaciłem wiele lat i nie korzystałem bo nie było potrzeby.Moja historia skończyła się tak że musiałem iść sobie prywatnie i zapłacić za wizytę 150zł.
ZaletyBRAK
WadyWyciąganie pieniędzy od ludzi którzy nie chorują a wrazie choroby i tak trzeba iść sobie prywatnie wszystko wygląda ładnie na papierze nieograniczony dostęp do specjalistów haha.
~Joanna / 2023-07-19 20:03
Ocena: 1.00 / 5
Nauczona doświadczeniem koleżanek z pracy zaczęłam od zasięgnięcia informacji o dostępności terminów w placówce która ma podpisana umowę z PZU Życie. Dopiero mając pewność że terminy dla ubezpieczonych w PZU Życie są i to dość krótkie zadzwoniłam do PZU Życie umówić wizytę. Tak jak parę osób mnie ostrzegało w pierwszym momencie próbowano umówić mnie za dwa miesiące. Ostatecznie pracownik infolinii obiecał że autoryzuje moją wizytę w terminie którego rzekomo nie ma. Oczywiście tego nie zrobił. Po paru kolejnych telefonach nic się nie zmieniło - pracownicy upierali się że terminów nie ma. Ostatnie telefony wykonałam z placówki medycznej do której starałam się umówić. Pani na recepcji była tak zaskoczona i jednocześnie tak miła że sama zadzwoniła próbując wyjaśnić sprawę... Ona też dowiedziała się że nie ma terminu. A na stwierdzenie że jest i pacjentka stoi obok dowiedziała się że pacjentka sama musi zadzwonić. Zadzwoniłam... I po raz kolejny mnie spławili. PZU Życie to bardzo sprawna maszynka do wyłudzania składek. Pracownicy zrobili wszystko żeby nie zrealizować świadczeń do których są zobowiązani. W języku kulturalnych ludzi brak słów mogących opisać tą sytuację. Za wizytę zapłaciłam i nie chcę mieć nic wspólnego z tą "firmą"
Zaletybrak
Wadyjedna wielka patologia
~Rozczarowany / 2023-07-18 18:50
Ocena: 1.33 / 5
Omijać szerokim łukiem niekompetencja to obraza dla tego słowa, problem o wszystko i ze wszystkim jeśli ktoś lubi wisieć na telefonie jakby szukał lekarza na NFZ za własne dodatkowo wydane pieniądze to śmiało. Wyciąganie danych brak komunikacji infolinia o losie...dobrze ze ludzie którzy tam pracuja potrafią czytać ale niestety bez zrozumienia nie potrafią odpowiedzieć na najprostsze pytania przerost formy nad treścią żal ze cos takiego istnieje mało firmy są zmuszane do współpracy bo na chore przepisy przetargowe... I masz pracowniku gowno w papierko taki niby socjal high level
ZaletyBrak
WadyWszystko co możliwe
~Mir / 2023-07-18 14:53
Ocena: 1.00 / 5
Mam nie czynny telewizor z powodu uderzenia po burzy miesiąc czasu od zgłoszenia dopiero po Interwencji dzień przed końcem zabrali do serwisu zero kontaktu z opiekunem pani opiekun nie jest godna tego stanowiska nie nadaje się nie ma zielonego pojęcia nawet raz nie zadzwoniła i nie odbiera telefonu pisze wiadomości to infolinia odpisuje śmiech n sali w biały dzień
ZaletySame wady
WadyPorażka
~Jola / 2023-06-28 10:01
Ocena: 4.67 / 5
Większość opiniuje tylko wtedy gdy jest źle.Ja napiszę tak: zawsze umawiam się telefonicznie i nigdy nie miałam żadnego problemu:wizyta umówiona szybko,żadnych przeciwności.Zazwyczaj korzystam z umówieniem się do specjalisty czy na takie badania jak Tk,MR, USG.
Cieszę się że mamy pakiet full wszystko dla rodziny i choć składka nie jest mała to nie wyobrażam sobie latać po lekarzach na NFZ.
ZaletyMiła obsługa,szybkie terminy,wszystko jasno szybko i sprawnie
WadyBrak
~Bart / 2023-06-22 14:24
Ocena: 1.00 / 5
TO się nie mieści w głowie, chce się umówić do specjalisty neurochirurg, umawiam się (wszystko fajnie), po zweryfikowaniu osoby do, której pzu mnie przypisało okazuje się że jest to osoba w trakcie specjalizacji. Brak wyboru jakiegokolwiek innego specjalisty chyba, że ponad 100 km dalej i dalej niewiadoma czy to dalej nie będzie praktykant, a zaznacze ze jestem z okolic trójmiasta. To mój ostatni miesiąc. Żegnam