(Moja opinia o świadczonych usługach z okresu 05-2018 - 03.2022)
Porażka. Jestem w tej sieci ponad 3 lata i szczerze trzymają mnie tu tylko niskie ceny… Co miesiąc są mi nagle blokowane rozmowy i SMS, problem był zgłaszany praktycznie co miesiąc a jedyne wytłumaczenie to „problem techniczny na Pańskim numerze, zresetowalismy usługi”. Obsługa fatalna jeśli nie tragiczna. Wszystkie problemy tłumaczą „błędem technicznym” bez względu na to jaki by on nie był. Prosiłem niejednokrotnie o podanie mi dokładnej przyczyny zablokowania SMS i połączeń to od dwóch lat słyszę jedną i tą samą śpiewkę. Jeśli ktoś się zastanawia dlaczego mają tak niskie ceny to szczerze informuje, że jest tu akurat dokładny stosunek jakości do ceny. Ceny niskie tak samo jak jakość usług i obsługi. Szczerze nie polecam.ZaletyChyba jedyna zaleta to ceny
WadyFatalna obsługa klienta,
Blokowanie usług co miesiąc tłumaczone błędem technicznym,
Brak jakichkolwiek informacji na temat blokad,
Ciagle powtarzające się problemy przez długi okres czasu,
Słaby zasięg w mieście,
Wolny internet,
Konsultanci na poziomie AI,
I wiele wiele więcej.