Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Premium Mobile opinie

Ocena na podstawie 266 opinii

2.41 / 5

  • Cena/Jakość
    2.29
  • Obsługa klienta
    2.32
  • Oferta
    2.67

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Kiki / 2022-07-10 16:33
    Ocena: 1.33 / 5
    Internet bardzo powolny, traci zasięg. Raz działa, raz nie.
  • ~Posiadacz 6 numerów / 2022-07-07 16:43
    Ocena: 1.00 / 5
    TRAGEDIA PRAWIE TAKA SAMA JAK PLAY !!!
    INTERNET SZYBKI JAK W 2000 ROKU...
    ZMIANA SIECI
    POSIADACZ 6 NUMERÓW FIRMOWYCH
    ZaletyBRAK
    WadyMNÓSTWO
  • ~Użytkownik / 2022-06-18 18:19
    Ocena: 1.33 / 5
    Mam w tej sieci 4 numery, i mam już dość. 0 wsparcia technicznego, nie wiem jak to wygląda u innych osób.
    W miejscu gdzie korzystam z internetu miało być dobrze z zasięgiem, niestety na zapewnieniach się skończyło.
    ZaletyW swoim czasie korzystne cenowo
    WadyBrak dobrej jakości sygnału
  • ~Ola 40 / 2022-06-09 14:11
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo dobra sieć szybko załatfiajom wytómaczom do radzom
    ZaletySzybko załatfia
    WadyNie ma
  • ~Piotr 50 / 2022-06-09 14:03
    Ocena: 5.00 / 5
    Premium mobajl jest dobrom sieciom szybko załatwia się
    ZaletyWszystko co chce załatfiajom jest debest
    WadyNiema
  • ~Mariusz / 2022-06-08 17:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Ludzie nie dajcie się oszukać tej sieci od ponad 6 godzin brak wszystkich usług i jedna śpiewka ze technicy się tym zajmą nic nie robią a abonament trzeba płacić przechadzce do Virginmobile o wiele lepsza sieć w porównaniu do tej
  • ~Zawiedziony / 2022-06-07 13:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Pracuję 100-200 m od masztu z nadajnikami, wszyscy mają zasięg na maxa u mnie 1-2 kreski 0 (ZERO) zasiegu LTE.
    ZaletyNiska cena abonamentu, umowa od początku na czas nieokreślony
    WadyProblemy z zasięgiem, z internetem
  • ~Zawiedziony / 2022-06-07 13:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Pracuję 100-200 m od masztu z nadajnikami, wszyscy mają zasięg na maxa u mnie 1-2 kreski 0 (ZERO) zasiegu LTE.
    ZaletyNiska cena abonamentu, umowa od początku na czas nieokreślony
    WadyProblemy z zasięgiem, z internetem
  • ~Marcin / 2022-05-23 22:11
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem od roku całą rodziną w Premium Mobile. Wcześniej korzystałem z T-Mobile abonament. W premium Mobile jakość obsługi klienta przez infolinie jest o wiele lepsza niż w T-Mobile. Na wszystkie pytania szybko uzyskałem odpowiedz. Syn zgubił kartę sim to szybko dostał nową za symboliczną opłatą. Zasięg dobry, internet jest dobry. Nie mam na co narzekać a rachunki płacę o wiele niższe niż w t Mobile. W t Mobile za jednego użytkownika płaciłem tyle co w Premium Mobile za trzech.
    ZaletyWysoka jakość obsługi klienta przez telefon. Pomimo braku biur obsługa klienta jest super a w Katowicach jest kilka miejsc gdzie można sprawy załatwić.
    WadyBrak.
  • ~sebek / 2022-05-14 21:14
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem w tej sieci od ponad roku i ani razu się nie zawiodłem. Internet śmiga 14-05-2022 godz. 21:00 ping 45 pobieranie 112.23 mb/s wysyłka 20.86 mb/s (speed test).Jestem bardzo zadowolony z ich usług kilka minusów to ,ze mają ubogą stronę internetową , brak możliwości śledzenia na bieżąco rozmów i kosztów.Kontakt z infolinią ograniczony godzinowo i na dodatek płatny. Ogólnie polecam ale już znalazłem lepsze oferty innych operatorów , dla tego podziekuje za współpracę na którą na prawdę nie mogę narzekać.
    Zaletydobry zasięg, szybki internet
    Wadykontakt z infolinią która jest płatna, brak elastyczności w propozycji przedłużenia współpracy, brak roamingu.
  • ~Klaudyna / 2022-04-29 15:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Smutne ale to zwyczajni oszuści. Dzwonią do "klienta" który nigdy nie korzystał z ich usług i pytają o chęć PRZEDŁUŻENIA UMOWY która nigdy nie została podpisana nie znając danych adresata oferty. Na wszelkie pytania o sytuację odpowiadają beznamiętnymi formułkami. Proponuję ostrożność.
    WadyPróba wprowadzenia w błąd celem pozyskania nowego klienta któremu wmawia się przedłużanie nieistniejącej umowy
  • ~Marianie / 2022-04-22 07:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Rezygnuję. Mam dość płacenia nie wiadomo za co. Każda następna faktura ponosi większe koszty. Przy tym że roaming był wyłączony i tak zdjęli pieniędzy. Jakiś dodatkowe usługi wliczone na fakturę, nic nie wytłumaczone. Nie ma taryf za granicą dzwonić. Słabo.
    ZaletyNie ma ich
    WadySłaby internet.
    Nie ma akcji do wyboru.
  • ~YACHU / 2022-04-06 19:45
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE POLECAM OPROSTU TRAGEDIA , INTERNET TO JAKAS POPROSTU PORASZKA , ZERO ZASIĘGU
    ZaletyNIE MA
    WadyTRAGICZNY INTERNET I ZAISĘG
  • ~Dawid / 2022-04-05 21:00
    Ocena: 1.33 / 5
    Porażka ,zasięg tragedia,internetu praktycznie w ogóle nie ma
    WadyZasięg, internet
  • ~Mila / 2022-03-29 18:45
    Ocena: 2.33 / 5
    Jestem u nich 2019-2022 próbowałam parę razem przenieść się do innej sieci nie udało się z zachowaniem numery . Jeżeli jesteś obcokrajowcem i masz wyłącznie paszport to jest nie możliwe muszę być PESEL a przy rejestracji jego nie było wprowadzono i inna siecz nie mogę ciebie przenieść do siebie. Teraz nie ma z tym problemy. Zasięg internetowy słaby. Rozmowy SMS to jak wszędzie. Odpłatne telefony lub zamówienie dodatkowo internetu przez operatora ODPŁATNE . Załatwienie jakikolwiek zmian osobiście w Warszawie po wcześniejszym umówieniu elektronicznie. Rozwiązanie umowy natychmiastowego nawet odpłatnego nie istnieje. Rozmowy darmowe i podpisanie umowy przez kuriera wyłącznie pierwszy raz potem jedź do nas wszystko załatwimy.
    ZaletyPierwsza rozmowa wstępna.
    WadyBrak komunikacji z obsługą klienta za darmo. Trudności z przeniesieniem numeru do innej sieci. Złu zasięg internetowy. Osobiście stawienie w biurze Warszawy po podpisaniu umowy dla dokonania zmian.
  • ~Piotr / 2022-03-23 09:02
    Ocena: 1.67 / 5
    Pierwsza uwaga opinie pozytywne piszą chyba pracownicy premium mobile.

    Jestem w tej firmie od sierpnia 2018 roku,skusiła mnie cena za pakiet, oraz możliwość rozwiązania umowy w dowolnym czasie. Na początku wszystko było ok, ale po ok dwóch miesiącach pojawił się problem z internetem, słaby zasię lub całkowity brak, rzadko kiedy pojawia się LTE+ a jak jest to PING wynosi 1212 m/s całkowita porażka i nie mówimy w tym przypadku o jakiejś wiosce w Bieszczadach, tylko o mieście Krakowie. Dla porównania w orange internet mobilny w tym samym urządzeniu to PING 32 m/s. Kilkukrotnie wysyłałem reklamacje w tej sprawie, najpierw były odpowiedzi że działają na sieci PLUSA i zgodnie z informacją partnera technicznego zasięg i szybkość jest prawidłowa, po przesłaniu im print scr z wynikami speed testu przesłali informacje" Pakietowa transmisja danych nie gwarantuje stałej,dużej przepływalności danych. Polkomtel Sp.z o.o. udostępnia łącza o określonej ( maksymalnej) szybkości transmisji danych ale jej realna wartość zależy również od obciążenia danej stacji bazowej" i dalsze bzdury o ilości logujących się w danym okresie itp. Pragnę dodać że test był zrobiony o godz 5.15 rano. Od połowy 2019 roku zaczęły się też problemy z zasięgiem tel. Wielokrotnie nie było zasięgu, lub był bardzo słaby, zrywało połączenia itp. Cały czas opisuję sytuację w milionowym mieście w Polsce. Po kolejnej reklamacji gdzie poinformowałem iż skierowałem pismo informujące o całej sytuacji do rzecznika mediów elektronicznych, oraz do federacji konsumentów, zaczęły się blokady połączeń wychodzących za rzekome nie terminowe płacenie faktur, pomimo iż faktury są przesyłane e-mailem, i były płacone w dwa do trzech dni po ich otrzymaniu, co najmniej 10 dni przed terminem zapłaty. Po kontakcie i przesłaniu potwierdzenia, okazywało się że albo ktoś nie zaksięgował na czas, albo się pomylił.

    Całkowita porażka nie polecam.
    Od miesiąca nie jestem już klientem tej wydmuszki.
    ZaletyNiska cena
    WadyNiska jakoś internet i slaby sygnał dla połączeń.
    Kiepska obsługa klienta.
  • ~. / 2022-03-16 20:07
    Ocena: 1.67 / 5
    Jakieś 3 miesiące temu internet po 20-50mb/s od jakiegoś miesiąca w tym samym miejscu 1-5mb/s. NIE POLECAM
  • ~Marzena / 2022-03-10 08:41
    Ocena: 1.33 / 5
    Na początku się starali, teraz klientów mają gdzieś. W grudniu mieli mi zablokować nr premium nie zrobili tego a w marcu dostałam fakturę powiększona że niby był w lutym wysyłany sms premium tylko że w wysłanych nic nie ma. Oczywiście reklamacja nie uznana. Wątpię żeby pracujący tam w ogóle cokolwiek czytali. Dno
    ZaletyNie ma
    WadyObsługa klienta
  • ~Wojtek / 2022-03-09 16:39
    Ocena: 2.33 / 5
    Właśnie operator, bez uprzedzenia, wyłączył mi telefon.
    Po zalogowaniu się na konto okazało się, że po prostu zapomnieli dosłać faktury za poprzedni okres rozliczeniowy, chociaż stawkę podstawową zapłaciłem, z automatu, w terminie. NIE zostało to na fakturze uwzględnione. Kończę z taką nędzną obsługą i po rozliczeniu - wypowiadam umowę. Nikomu nie polecam
    ZaletyŻadnych zalet
    WadyOpisałem powyżej
  • ~An / 2022-03-09 15:46
    Ocena: 5.00 / 5
    Mam Internet mobilny 100 +200 od kilku miesięcy i wszystko działa jak trzeba, nie mam problemu z zasięgiem , nic mi też nie zamula, bardzo polecam.
    ZaletyNiska cena
    Elastyczna umowa
    WadyBrak
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4692
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3962
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3027
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2618
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1296
Lajt Mobile
Ocena: 3.85, ilość opinii: 1100
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4500
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3505
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2030
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1186