Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Premium Mobile opinie

Ocena na podstawie 254 opinii

2.44 / 5

  • Cena/Jakość
    2.30
  • Obsługa klienta
    2.35
  • Oferta
    2.72

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Wera / 2023-02-25 15:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Słaby internet,wolny,przerywa w czasie rozmowy,nie można usłyszeć rozmówcy.
    Nic nie działa,nie ma nawet kreski zasięgu w miejscu, które jest 10km od miasta.
    Szajs totalny,nie polecam.
    Jedynie zmarnujcie pieniądze i czas.
  • ~Karolina / 2023-02-20 11:49
    Ocena: 2.67 / 5
    Wzięliśmy abonament w którym jak Pan przedstawiciel opowiadał miały być podstawowe połączenia i smsy za niska cena. Numer dla dziecka nie potrzebowaliśmy cudów tylko że by mogło zadzwonić. Okazuje się że w tej cenie nie ma połączeń na numery stacjonarne i mmsy. Dopłacamy teraz co miesiąc do rachunku. Koszmar. Ja dla mnie ta sieć nie jest wiarygodna i nie jest godna polecenia.
  • ~Karolina / 2023-02-20 11:48
    Ocena: 2.67 / 5
    Wzięliśmy abonament w którym jak Pan przedstawiciel opowiadał miały być podstawowe połączenia i smsy za niska cena. Numer dla dziecka nie potrzebowaliśmy cudów tylko że by mogło zadzwonić. Okazuje się że w tej cenie nie ma połączeń na numery stacjonarne i mmsy. Dopłacamy teraz co miesiąc do rachunku. Koszmar. Ja dla mnie ta sieć nie jest wiarygodna i nie jest godna polecenia.
  • ~Marcin / 2023-02-18 18:44
    Ocena: 5.00 / 5
    Byłem w Premium mobile przez jakieś cztery lata.
    Żadnych problemów, dobra cena w relacji do usługi.
    Strona eBOK może i dość toporna ale za to bardzo czytelna. Taki powrót do funkcjonalności lat 200x :)
    Zrezygnowałem z Premium Mobile, bo przy kablówce dali mi bardzo dobrą ofertę w pakiecie.
    A teraz z Premium Mobile przysłali mi fakturę korygującą, bo po wypowiedzeniu umowy zostało kilkanaście zł nadpłaty. Nawet się nie spodizewałem.
    Uczciwie i solidnie.
    Jak mi kiedyś kablówka podniesie cenę, z chęcią do nich wrócę.
  • ~Piotr / 2023-02-14 19:02
    Ocena: 5.00 / 5
    Premium mobile dobra sieć szybki internet dobry zasięg szybko załatfiajom
    ZaletyDobry zasięg
    WadyNiema
  • ~Rafał / 2023-02-11 14:20
    Ocena: 1.67 / 5
    Sieć gubi zasięg w Warszawie i są przerwy w kontakcie z drugim rozmówcą ciężko się dogadać jak słychać tylko część śłów internet też słaby moc z LTR+ spada do H przyczyna zmniejszona moc nadajników
    ZaletyBrak zalet
    WadySłaby zasięg i powolny internet
  • ~Dlugi / 2023-02-09 14:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Po rozwiązaniu umowy w maju po ok 6 miesiącach sms-y od firmy windykacyjnej dotyczące Zadłużenia u wyżej wspomnianego operatora. Po kilku nerwowych telefonach(oczywiście jesteś złodziejem bo chcesz przecież okrasc operatora) dowiedziałem się że chodzi o zadłużenie za miesiąc lipiec, sierpień, wrzesień gdzie już nie byłem ich klientem. Masakra
    ZaletyBrak
    WadyJak wyzej
  • ~michal / 2023-02-03 07:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Zapomniałem zaplacic rachunek - 11zł! - a oni zamiast wysłać jakieś przypomnienie, sms, itp, sprzedali należność swojej firmie windykacyjnej ktora po 6 miesiacach zaczela nekać mnie telefonami i grozbami, zanim doszedlem w ogole o co chodzi, to naprawde wiecej kosztuje niz te 11zł, jak dla mnie to jacyś wariaci...
  • ~Krisu / 2023-01-24 10:19
    Ocena: 3.00 / 5
    Witam, wczoraj zrobiłem zakupy w Euro Rtv Agd na kwotę 1798 zł. Pani z Euro w ramach zakupu zaproponowała mi zakup startera lub przejście do Premium Mobile. Jakież było moje zdziwienie, gdy pytając o szczegóły tejże oferty zostałem poinformowany, że Pani nie zna szczegółów. Wie jedynie, że wszystko "u nich" można "ogarnąć" za 25 zł na miesiąc. Dodała, że dobrze się składa, że akurat zostało mi 2 zł reszty, gdyż tyle będzie kosztowało zgłoszenie, aby łaskawie ich operator zadzwonił do mnie z ofertą! Co za dziwna praktyka! Zrezygnowałem natychmiast, nie chodzi o te 2 zł, ale za sam fakt. Wydałem sporą kwotę za telefon i jeszcze mam płacić potencjalnemu operatorowi za to, że ktoś się ze mną skontaktuje (albo nie) w celu przedstawienia oferty, którą również przyjmę lub nie? To już przecież ulotki wręczane na ulicy są lepsze...
    Reasumując, nie mogę wystawić żadnej gwiazdki w żadnej z trzech kategorii (jednak muszę to zrobić, aby moja opinia została opublikowana) być może wszystko jest ok, poza oczywiście opisaną powyżej dziwną praktyką stosowaną podczas werbunku potencjalnych klientów, która skutecznie mnie zniechęciła do dalszego kontaktu z Premium Mobile.
    ZaletyNie zdążyłem sprawdzić - patrz: opinia.
    WadyNie zdążyłem sprawdzić - patrz: opinia
  • ~Maniekcctv4 / 2023-01-13 23:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Już byłem bliski podpisania umowy na internet mobilny. Ale bym sobie strzelił w kolano. Dopiero zrezygnowałem z jednego gówna a raczej trzech w postaci cyfrowego Polsatu tj Polsat Box wraz z internetem oraz dwoma telefonami bo jak się okazuje permium mobilnie to twór solorza i całego gówna z polsatem i niby internetem. To taka szalupa ratunkowa dla plusa bo przecież w 2022 roku już po raz kolejny zamyka bilans na ostatnim miejscu względem odchodzących abonentów 119 tysięcy ludzi w jednym roku poszło z plusa ale zasilili premium mobile wiec solorz jeszcze jest w szalupie która sobie zbudował
    ZaletyNie wiem
    WadyTwór ratunkowy dla plusa czyli to samo co plus- dno
  • ~Łukasz / 2022-12-22 22:32
    Ocena: 2.00 / 5
    Dramat . Od przejścia do sieci osoby z innych sieci dzwoniąc do mnie maja komunikat ze mam wyłączony telefon mimo ze jest włączony . Infolinia i dział techniczny nic z tym nie robią . Żenada , odrzadzam
    ZaletyBrak
    WadyZa mało
    Miejsca by opisać
  • ~Marcin / 2022-12-21 13:35
    Ocena: 4.67 / 5
    Czasami gdzieś tam jakiejś zawieszki internet dostanie. Poza tym drobnym szczegółem najlepsza sieć. Zero farmazonów na fakturach, które u "dużych" są na porządku dziennym. Jak widzę co tu niektórzy wypisują to albo mają problemy z technologią straszne i nie ogarniają obsługi telefonu albo po prostu powinni go wymienić na adekwatny do epoki
    ZaletyCena, duży pakiet internetowy, obsługa w zaprzyjaźnionym punkcie super, konsultanci telefoniczni mają wyższe IQ na iż np w Orange;)
    WadyMinimalne krótkotrwałe zaniki internetu
  • ~Stan / 2022-12-20 12:00
    Ocena: 1.00 / 5
    konsultant premium mobile nie poinformowal mnie o wysokich kosztach rozmow stacjonarnych
    zostalem oszukany, wprowadzony w błąd, za dodatkowa opłatą 4,7 zł umiknałbym rachunku 47 zł
    dzial reklamacji trzyma strone premium mobile
    jest arogancki, zostalem pozbawiony mozliwosci prowadzenia rozmow, wysylania sms
    nie polecam
  • ~Xyz / 2022-12-13 13:07
    Ocena: 2.33 / 5
    Powinni zmienić nazwę na DRAMAT MOBILE. Non stop problem z zasięgiem i z netem
    ZaletyCena
    WadyReszta to same wady
  • ~LOY / 2022-12-05 07:28
    Ocena: 3.67 / 5
    Oceniam bardzo źle jedynie obsługę klienta, dlaczego? - Zakupioną kartę SIM za 1 zł w RTVEuroAGD zaznaczono mi (co osobiście widziałam) opcję dzwonienia w przedziale godzinowym (17-21). Niestety, chwilę po opuszczeniu sklepu (była godzina 13) już zostałam zaatakowana połączeniem od konsultanta. Jako, że nie miałam czasu, aby swobodnie rozmawiać i słuchać wszystkich klauzul, poprosiłam o zadzwonienie w późniejszej godzinie, co "podobno" odnotowano.
    Zadzwoniono do mnie dopiero następnego dnia i to dalej przed południem. Jako, że jestem w pracy, to nie będę odbierać. Jednak nadal do mnie uporczywie dzwoniono, a nawet próbowano z innego numeru, aby sprawdzić, czy przypadkowo ich nie unikam. Mijają dwa tygodnie, a jako że pracuję do późnego popołudnia ciężko nam się zgrać - no chyba, że zadzwoniliby o tej ustalonej 17 lub po.
    Obsługa klienta jest fatalna, czuję się nękana przez firmę, a szkoda, bo oferta fajna, a zakończyło się na tym, że zablokowałam oba numery :)
    ZaletyKorzystne ceny i oferty
    WadyNękanie telefonami i brak dostosowania się do dzwonienia o ustalonej i dogodnej nam porze.
  • ~Marcin / 2022-12-03 19:43
    Ocena: 2.00 / 5
    Po przejściu na 5G internet co 40 minut się traci. Nie polecam.
  • ~Stanisław / 2022-11-29 12:22
    Ocena: 2.00 / 5
    Konsultant Premium Mobile nie informuje o dodatkowych kosztach do sieci stacjonarnej. Jak Premium Mobile nalicza koszty do tel stacjonarnych to przechodzi oczekiwania. Jest to oszustwo. Uwazac na ich oferty.
  • ~Kamil / 2022-11-11 00:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Wg obsługi klienta Premium Mobile 1 powiadomienie 10 dni przed końcem ważności konta to wystarczający powód do trwałego wyłączenia numeru z sieci. Straciłem numer, a reklamację i chęć doładowania odrzucili. Beznadziejna sieć i podejście do klienta. Stanowczo odradzam.
    WadyStraciłem numer telefonu
  • ~PAULINA / 2022-11-07 09:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam zdecydowanie NIE polecam
    Od tygodnia proszę się o wiadomość i pomoc w przywróceniu nagrania z poczty głosowej. Informowano mnie że wiadomości są przechowywane 10 dni a jakoś po czwartym dniu nagle została usunięta. (podkreślam że ja jej nie kasowałam ani nie usuwałam)
    Robienie z ludzi ''idiotów'' i przekazywanie numerów z jednego działu do drugiego nic nie znaczące ... Nikt nie potrafi pomóc....
    ZaletyBRAK ZALET
    WadyKAŻDA
  • ~NienawidzeOrange / 2022-11-04 10:12
    Ocena: 4.67 / 5
    Lepiej niż w Orange!
    Ja mam od operatora Orange a mój brat premium mobile u jego wszystko śmiga (w szczególności internet)
    a w orange to jakaś masakra!
    ZaletyInternet działa, wszystko działa jak należy
    WadyBrak
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4411
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3871
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2902
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2523
Mobile Vikings
Ocena: 4.58, ilość opinii: 1227
Lajt Mobile
Ocena: 4.11, ilość opinii: 971
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4398
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2549
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1999
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1183