Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Premium Mobile opinie

Ocena na podstawie 240 opinii

2.41 / 5

  • Cena/Jakość
    2.29
  • Obsługa klienta
    2.32
  • Oferta
    2.68

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Ania / 2023-03-29 08:33
    Ocena: 2.00 / 5
    Uwaga na rooming. Nie ma internetu za granica i nie można go dokupić. Dramat. Córka pojechała na wycieczkę i nie może nawet wysłać zdjęć, musi szukać wifi.
  • ~Adi / 2023-03-27 09:04
    Ocena: 2.33 / 5
    Dno i wodorosty ta sieć to jest kant i oszust przez pół roku próbowałem rozwiązać umowę fax zagubiony mail nie dotarł w końcu aby rozwiązać umowę zdecydowałem się przestać płacić na dzień dzisiejszy przysłali mi wypowiedzenie usługowy 120 zł do zapłacenia kosztów
  • ~Bolo / 2023-03-15 01:42
    Ocena: 2.67 / 5
    Słaby zasięg w centrach handlowych i innych budynkach. Do tego kiepski internet. Wszystko co działa na Plusie jest kiepskie bo sieć Plusa jest kiepska.
    Zaletyoferta
    Wadyzasięg, zasięg i jeszcze raz tragiczny zasięg LTE i 5G i mierna jakość internetu
  • ~Mario anty premium mobile / 2023-03-14 01:16
    Ocena: 1.33 / 5
    Moim zdaniem siec nie warta uwagi ustalasz sobie pakiet a faktury przycjodza raz 46zl za miesiąc 186 nie wiadomo za co sobie liczą za granica nie ma internetu masakra nie polecam
    ZaletyBrak zalet
    WadyWysokie rachunki pomimo pakiet byl jeden z najniższych internet starczał miało byc wszystko za darmo typu smsy i rozmowy a faktura raz 46 a na następny miesiąc 186 lub 130
  • ~bartek / 2023-03-10 15:06
    Ocena: 2.67 / 5
    Od kilku lat korzystam z usług tego opetatora , nigdy nie miałem problemów. Natomiast, od pewnego czasu np. w centrum Lublina zasięg jest fatalny, nie można nawiązać połączeń, smsy przychodza/wychodzą po kilku godzinach. Transfer danych to porażka. Posiadam 4 zarejestrowane nr. i na wszystkich występuje ten sam problem ( 4 różne aparat). Zgłosiłem to do wsparcia tech., według nich wszystko jest w porządku, przyczyną jest położenie terenu, architektura itp., tylko we wcześniejszym okresie nie zauważałem tego problemu.
  • ~Maciej / 2023-03-07 10:15
    Ocena: 2.67 / 5
    Uważajcie jak kupujecie pakiet internetu mobilnego! Kupiłem pakiet 100GB / miesiąc dzień (200GB noc) nowy router TP który śledzi dokładnie ile GB się używa. Po 90 GB nagle się internet zawiesił...Po kontakcie z Działem Obsługi Klienta mówią "proszę wyjąć i włożyć kartę.." Nagle zadziałało...na 12 godzin ....i nie całe 2GB internetu.....potem się zawiesiło totalnie. Poprosiłem DOK żeby wytłumaczyli dlaczego płacę za 100GB ale dostaję niecałe 92GB...oni twerdzili że według nich było zluzyte 100GB przez ten router ale nie mogą wyjaśnić dlaczego mój router TP pokazuje inna i niszsza ilość GB.

    Zwracajcie na ilość GB używanych i wykupionych. Mam wrażenie że oszukują ludzi około 10% ścinają GB od klientów...jak dla każdego to mega oszczędności a Ty wykupujesz dodatkowe GB do końca cyklu....Nie wiem czy na dlusza metę zostanę z nimi.
  • ~Wera / 2023-02-25 15:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Słaby internet,wolny,przerywa w czasie rozmowy,nie można usłyszeć rozmówcy.
    Nic nie działa,nie ma nawet kreski zasięgu w miejscu, które jest 10km od miasta.
    Szajs totalny,nie polecam.
    Jedynie zmarnujcie pieniądze i czas.
  • ~Karolina / 2023-02-20 11:49
    Ocena: 2.67 / 5
    Wzięliśmy abonament w którym jak Pan przedstawiciel opowiadał miały być podstawowe połączenia i smsy za niska cena. Numer dla dziecka nie potrzebowaliśmy cudów tylko że by mogło zadzwonić. Okazuje się że w tej cenie nie ma połączeń na numery stacjonarne i mmsy. Dopłacamy teraz co miesiąc do rachunku. Koszmar. Ja dla mnie ta sieć nie jest wiarygodna i nie jest godna polecenia.
  • ~Karolina / 2023-02-20 11:48
    Ocena: 2.67 / 5
    Wzięliśmy abonament w którym jak Pan przedstawiciel opowiadał miały być podstawowe połączenia i smsy za niska cena. Numer dla dziecka nie potrzebowaliśmy cudów tylko że by mogło zadzwonić. Okazuje się że w tej cenie nie ma połączeń na numery stacjonarne i mmsy. Dopłacamy teraz co miesiąc do rachunku. Koszmar. Ja dla mnie ta sieć nie jest wiarygodna i nie jest godna polecenia.
  • ~Marcin / 2023-02-18 18:44
    Ocena: 5.00 / 5
    Byłem w Premium mobile przez jakieś cztery lata.
    Żadnych problemów, dobra cena w relacji do usługi.
    Strona eBOK może i dość toporna ale za to bardzo czytelna. Taki powrót do funkcjonalności lat 200x :)
    Zrezygnowałem z Premium Mobile, bo przy kablówce dali mi bardzo dobrą ofertę w pakiecie.
    A teraz z Premium Mobile przysłali mi fakturę korygującą, bo po wypowiedzeniu umowy zostało kilkanaście zł nadpłaty. Nawet się nie spodizewałem.
    Uczciwie i solidnie.
    Jak mi kiedyś kablówka podniesie cenę, z chęcią do nich wrócę.
  • ~Piotr / 2023-02-14 19:02
    Ocena: 5.00 / 5
    Premium mobile dobra sieć szybki internet dobry zasięg szybko załatfiajom
    ZaletyDobry zasięg
    WadyNiema
  • ~Rafał / 2023-02-11 14:20
    Ocena: 1.67 / 5
    Sieć gubi zasięg w Warszawie i są przerwy w kontakcie z drugim rozmówcą ciężko się dogadać jak słychać tylko część śłów internet też słaby moc z LTR+ spada do H przyczyna zmniejszona moc nadajników
    ZaletyBrak zalet
    WadySłaby zasięg i powolny internet
  • ~Dlugi / 2023-02-09 14:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Po rozwiązaniu umowy w maju po ok 6 miesiącach sms-y od firmy windykacyjnej dotyczące Zadłużenia u wyżej wspomnianego operatora. Po kilku nerwowych telefonach(oczywiście jesteś złodziejem bo chcesz przecież okrasc operatora) dowiedziałem się że chodzi o zadłużenie za miesiąc lipiec, sierpień, wrzesień gdzie już nie byłem ich klientem. Masakra
    ZaletyBrak
    WadyJak wyzej
  • ~michal / 2023-02-03 07:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Zapomniałem zaplacic rachunek - 11zł! - a oni zamiast wysłać jakieś przypomnienie, sms, itp, sprzedali należność swojej firmie windykacyjnej ktora po 6 miesiacach zaczela nekać mnie telefonami i grozbami, zanim doszedlem w ogole o co chodzi, to naprawde wiecej kosztuje niz te 11zł, jak dla mnie to jacyś wariaci...
  • ~Krisu / 2023-01-24 10:19
    Ocena: 3.00 / 5
    Witam, wczoraj zrobiłem zakupy w Euro Rtv Agd na kwotę 1798 zł. Pani z Euro w ramach zakupu zaproponowała mi zakup startera lub przejście do Premium Mobile. Jakież było moje zdziwienie, gdy pytając o szczegóły tejże oferty zostałem poinformowany, że Pani nie zna szczegółów. Wie jedynie, że wszystko "u nich" można "ogarnąć" za 25 zł na miesiąc. Dodała, że dobrze się składa, że akurat zostało mi 2 zł reszty, gdyż tyle będzie kosztowało zgłoszenie, aby łaskawie ich operator zadzwonił do mnie z ofertą! Co za dziwna praktyka! Zrezygnowałem natychmiast, nie chodzi o te 2 zł, ale za sam fakt. Wydałem sporą kwotę za telefon i jeszcze mam płacić potencjalnemu operatorowi za to, że ktoś się ze mną skontaktuje (albo nie) w celu przedstawienia oferty, którą również przyjmę lub nie? To już przecież ulotki wręczane na ulicy są lepsze...
    Reasumując, nie mogę wystawić żadnej gwiazdki w żadnej z trzech kategorii (jednak muszę to zrobić, aby moja opinia została opublikowana) być może wszystko jest ok, poza oczywiście opisaną powyżej dziwną praktyką stosowaną podczas werbunku potencjalnych klientów, która skutecznie mnie zniechęciła do dalszego kontaktu z Premium Mobile.
    ZaletyNie zdążyłem sprawdzić - patrz: opinia.
    WadyNie zdążyłem sprawdzić - patrz: opinia
  • ~Maniekcctv4 / 2023-01-13 23:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Już byłem bliski podpisania umowy na internet mobilny. Ale bym sobie strzelił w kolano. Dopiero zrezygnowałem z jednego gówna a raczej trzech w postaci cyfrowego Polsatu tj Polsat Box wraz z internetem oraz dwoma telefonami bo jak się okazuje permium mobilnie to twór solorza i całego gówna z polsatem i niby internetem. To taka szalupa ratunkowa dla plusa bo przecież w 2022 roku już po raz kolejny zamyka bilans na ostatnim miejscu względem odchodzących abonentów 119 tysięcy ludzi w jednym roku poszło z plusa ale zasilili premium mobile wiec solorz jeszcze jest w szalupie która sobie zbudował
    ZaletyNie wiem
    WadyTwór ratunkowy dla plusa czyli to samo co plus- dno
  • ~Łukasz / 2022-12-22 22:32
    Ocena: 2.00 / 5
    Dramat . Od przejścia do sieci osoby z innych sieci dzwoniąc do mnie maja komunikat ze mam wyłączony telefon mimo ze jest włączony . Infolinia i dział techniczny nic z tym nie robią . Żenada , odrzadzam
    ZaletyBrak
    WadyZa mało
    Miejsca by opisać
  • ~Marcin / 2022-12-21 13:35
    Ocena: 4.67 / 5
    Czasami gdzieś tam jakiejś zawieszki internet dostanie. Poza tym drobnym szczegółem najlepsza sieć. Zero farmazonów na fakturach, które u "dużych" są na porządku dziennym. Jak widzę co tu niektórzy wypisują to albo mają problemy z technologią straszne i nie ogarniają obsługi telefonu albo po prostu powinni go wymienić na adekwatny do epoki
    ZaletyCena, duży pakiet internetowy, obsługa w zaprzyjaźnionym punkcie super, konsultanci telefoniczni mają wyższe IQ na iż np w Orange;)
    WadyMinimalne krótkotrwałe zaniki internetu
  • ~Stan / 2022-12-20 12:00
    Ocena: 1.00 / 5
    konsultant premium mobile nie poinformowal mnie o wysokich kosztach rozmow stacjonarnych
    zostalem oszukany, wprowadzony w błąd, za dodatkowa opłatą 4,7 zł umiknałbym rachunku 47 zł
    dzial reklamacji trzyma strone premium mobile
    jest arogancki, zostalem pozbawiony mozliwosci prowadzenia rozmow, wysylania sms
    nie polecam
  • ~Xyz / 2022-12-13 13:07
    Ocena: 2.33 / 5
    Powinni zmienić nazwę na DRAMAT MOBILE. Non stop problem z zasięgiem i z netem
    ZaletyCena
    WadyReszta to same wady
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4082
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3734
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2770
T-Mobile
Ocena: 1.57, ilość opinii: 2419
Mobile Vikings
Ocena: 4.63, ilość opinii: 1156
Lajt Mobile
Ocena: 4.13, ilość opinii: 928
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4229
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3454
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3179
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2533
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1915
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1179