Po przejęciu UPC przez Play, nie można się cieszyć że świadczonych usług. Nastąpił problem z internetem z którym walczyłem 2 tygodnie. Jakoś się ustabilizowało ale nie wiadomo na jak długo. Ponadto stworzono taką stronę (moje usługi), że logowanie to tragedia. Za każdym razem trzeba wszystko wpisywać od początku. Od wielu lat jestem w UPC i nigdy nie było problemu z logowaniem. Strona logowania powinna być dopracowana i sprawdzona i dopiero udostępniana użytkownikom. Jest jeszcze wiele innych rzeczy co do UPC-Play, ale szkoda na to czasu. Wniosek jest jeden, jeżeli Play nie potrafi czegoś zrobić to no powinien się tam pchać.
ZaletyBrak
WadyWiele
~Łukasz / 2024-08-06 11:01
Ocena: 1.00 / 5
Ogólny DRAMT.
20.07.2024 rozmowa z konsultantem umawiam się z nim na ponowny telefon 30.07. Po otrzymaniu oferty na maila czekam na telefon w umówionym terminie - BRAK. Dzwonię 31.07 i informuję, ze wyrażam zgodę na przedstawioną ofertę którą otrzymałem mailem 20.07. Niestety po przesłaniu mi dokumentów i zamówieniu "TECHNIKA" stwierdzam, ze zakres umowy odbiega od oferty którą otrzymałem i na którą wyraziłem zgodę. Reklamuję telefonicznie (aktualnie w rozpatrzeniu).
W piątek przyjeżdża "TECHNIK" odpina dekoder HORIZON i zabiera go ze sobą. Instaluje nowe urządzenia i stwierdza że za ok. 1h wszystko powinno hulać. NIE HULA DO DZISIAJ. BRAK TELEWIZJI, konsultant przez telefon udaje że coś robi w tym temacie. minęło już 120h od montażu i nadal nic nie działa.
Na czacie przerzucanie od konsultanta do konsultanta. Na szczęście pozostaje mi jeszcze odstąpienie od umowy (co uczynię) i przy najbliższej możliwości zrezygnuję z wszystkich pozostałych usług.
LUDZIE PLAY TO JEST JEDEN WIELKI PROBLEM TECHNICZNY.
Ter
ZaletyBRAK
WadyCAŁA SIEĆ PLAY - JEDEN WIELKI PROBLEM TECHNICZNY
~Justyna / 2024-08-05 22:39
Ocena: 1.00 / 5
Zwykła wymiana rutera i dekodera zakończyła się zapaścią telewizyjną. Na początek nie zostaliśmy poinformowani o tym, że aktywacja telewizji może potrwać do 48 godzin więc na weekend zostaliśmy bez dostępu do telewizji. Jakie było nasze zdziwienie gdy po 4 próbach kontaktu dostaliśmy wreszcie wiadomość o usterce, która będzie rozwiązana w przeciągu 10 dni.
ZaletyBrak
WadyJak powyżej
~Niezadowolony / 2024-08-05 18:48
Ocena: 1.00 / 5
Play proponuję usługi których nie realizuje,najpierw wydzwaniają,proponują przejście z UPC,przyjeżdża technik do montażu informuje że telewizji z dekodera nie będzie max.48h,pyta czy montować???zgodziłem się,po prawie 48 h dzwonie do obsługi klienta,najpierw jeden pan mówi że jeszcze 2h,po 2h i moim telefonie następny pan mówi że to potrwa kilka dni,on nie wie kiedy,przyjął do wiadomości i tyle...ŻENADA
~Kotek / 2024-08-05 13:18
Ocena: 1.00 / 5
Play nalicza opłaty za nieodebrane rozmowy przychodzące. Czuję sie oszukana przez tą sieć i nie polecam jej. Wiele moich znajomych podziela moja opinię. Szkoda zgłaszać reklamację bo nawet nie starają się sprawdzić. Przy dzisiejszej technice można sprawdzić czy połączenie zostało odebrane. Ja nie odbierałam żadnej rozmowy i miałam wyłączoną pocztę, więc skąd połączenie.
~Hdhdhd / 2024-08-05 13:04
Ocena: 1.00 / 5
Totalna porażka. Uważajcie na podpisywanie umowy w której kupujecie również telefon w ratach. W umowie jest nazwane to jako "pakiet "po zakonczeniu ważności umowy opłaty są nadal naliczane również z rata za telefon, który finalnie został już spłacony. Na czacie zostałam przekierowana 1000 razy bo nikt nie potrafił udzielić mi prawdidlowych informacji . Żeby cokolwiek się zmieniło trzeba podpisać kolejna umowę na 25 miesięcy. Co ważne mimo nawe jeśli internet nie będzie działał tak jak było w moim przypadku za internet nadal bulisz, inaczej kara umowna za zerwanie umowy.
ZaletyBrak
WadyWszystko
~bartek / 2024-08-04 22:58
Ocena: 1.00 / 5
calkowity dramat pod wzgledem internetu, ilekroc nie napisze na support to dostaje ta sama formulke ktora brzmi zresetuj router za 24 godziny powinno byc dobrze, a od 3 miesiecy stale 1000pingu
Wadyinternet, obsluga klienta
~Gosc 123 / 2024-08-04 13:01
Ocena: 1.00 / 5
Beznadzieja, wyłączyli rok ważności konta, do niczego nie można dojść, będziemy rezygnować całą rodziną
~Piotr / 2024-08-04 05:26
Ocena: 1.00 / 5
Doliczają dodatkowe opłaty za subskrypcję, której nie kupiłem. Po zgłoszeniu problemu w salonie otrzymałem odpowiedź, że Play nie jest sprzedawcą usług i nie odpowiada za naliczone opłaty. Opłata doliczona do rachunku z play . Totalny absurd połączony ze złodziejstwem.
~Lektow / 2024-08-03 00:49
Ocena: 1.00 / 5
Beznadzieje najgorsze co można zrobić to wziąć cokolwiek od nich mają gdzieś ludzie klientów do tego często nic nie działa odradzam
ZaletyBrak
WadyZasieg niestabilność cena bardzo często przerywa routery nie kompatybilne z nowszymi urządzeniami słaba prędkość
~Małgorzata / 2024-08-02 11:51
Ocena: 1.00 / 5
Zgadzam się z opiniami,że jedna z gorszych sieci to Play.Przedłużyłam umowę w lutym i niestety niepotrzebnie.Do rachunku doliczają za 2 internety,chociaż mam tylko 1 kartę.Zrywa często połączenie,brak zasięgu.Pan w punkcie mówił,że rachunki będę płacić mniejsze,a tymczasem płacę o 30 zł więcej. Ukryte koszty.Chciałam rozwiązać umowę w trybie ustawowym,pani na infolinii poinformowała mnie,że zapłacę karę 5.000 zł.!!!!!Tragedia.
Nie polecam absolutnie usług tego operatora. Najciekawsze jest to,że chyba czytają te opinie i nic z tym nie robią.
ZaletyBrak
WadyWszystko
~Monika / 2024-08-02 11:15
Ocena: 1.67 / 5
Nie polecam operatora Play, jest to nie uczciwa firma, brak szacunku dla klienta. Od 2 miesięcy nie mam internetu światłowodowego i nic z tym nie robią. Sieć komórkowa też szaleje, brak dostępu, brak możliwości wysyłania wiadomości. Ludzie nie mogą się do mnie dodzwonić. Operator Play zarzuca mi kłamstwo. Obiecują, każą uzbroić się w cierpliwość. I tak od dwóch miesięcy. Nadal brak internetu w domu. Nic nie robią tylko upominają się o zapłatę . Nie wywiązują się z umowy. Nie chcą rozwiązać rozwiązać umowy .
~Henryk / 2024-08-01 23:01
Ocena: 3.67 / 5
Nie wiem z kad tak źle opinie o Play. Jestem w Play trochę ponad 1 rok. Net zasowa na zwykłym LTE po 60 Mbit. W LTE + po 110 Mbit. Teraz dostałem jakieś 100 GB za nic od tak przyszło. Jestem od początku w karcie.
ZaletyJakość usług lepiej jak było to w plus.
WadyPakiet net się nie sumuje. Ale paczki nie przepadam to mi rybka.
~Karolina / 2024-08-01 15:59
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza sieć z jaką miałam do czynienia. UPC przeszło do play. Żeby oddać stary sprzęt, osoba nie wychodząca z domu z powodu niepełnosprawności, nie ma jak tego zrobić. Na infolinii została poinformowana, że może oddać w punkcie ( co jest bzdurą i wprowadzeniem klienta w błąd), albo paczkomatem nadać ( ciekawe jak to zrobić nie wychodząc z domu?). Inaczej będzie kara do zapłacenia. Ich nie obchodzi czy masz jak zwrócić czy nie. Wstyd, żeby w dzisiejszych czasach tak dyskryminować osoby z niepełnosprawnością. Poza tym już widzę jak osoba starsza radzi sobie przy paczkomacie ????????♀️. Musiałam brać urlop żeby przyjechać do mamy innej to załatwić. Totalna porażka. Wcześniej jak było UPC to przyjeżdżał serwisant, zostawiał nowy sprzęt a stary zabierał i nie było problemu. Pracownicy nie mają podstawowej wiedzy. Dawno poiwnniscie z okazać z rynku
ZaletyZero
WadyBłędne informacje podawane przez konsultantów , lekceważenie osób z niepełnosprawnością i starszych, brak profesjonalnej obsługi,
~Bobas / 2024-07-31 18:36
Ocena: 1.00 / 5
Play najgorszy na kartę tak kiedyś było z Orange które samo kradło ci pieniądze z konta teraz robi to Play. Jak można 3 min być na internecie i zjadło 54 zł to zwykle złodziejstwo
ZaletyŻadnych
WadyNie polecam sieci
~Jozef / 2024-07-29 12:05
Ocena: 1.00 / 5
Podpisz umowę spotem możesz im nic nie skoczyć na pukiel
ZaletySyf obsługi tak wytłumaczone byś podpisał umowę a potem palec w dupę możesz sobie wsadzić mają cię 2 lata okradać.
WadyWiecie jakie
~klientOdWieluLat / 2024-07-29 11:39
Ocena: 1.33 / 5
Telewizja - tylko w warunkach stworzonych przez UPC jeszcze się trzyma, wariant telewizji przez sieć to ściema; nic nie działa, jeżeli sieć pada...
Obsługa klienta - profesjonalna wyłącznie po stronie byłego UPC, ale wyłącznie przy kontakcie z osobą fizyczną. Emulator MIA to porażka. kto to wymyślił - ten naprawdę nie lubi play'a...
Teraz telefon... Play24 to żart. Jedyny plus, to łączenie z osobą fizyczną. Funkcjonalnie - działa wszystko poprawnie. Cena - można przeżyć. Ogólnie - nie polecam operatora
Zaletyniewiele... telefon działa, smsy dochodzą... tyle zalet
WadyWszystko poza tradycyjną telefonią, uzupełnioną o smsy...
~Harryo / 2024-07-28 18:10
Ocena: 3.00 / 5
Telewizja oraz 8nternet zawiesza się w najmniej pożądanej chwili . Obsługa klienta jedynie co może doradzić to reset urządzenia . Wysyłają instrukcję jak tego dokonać choć nikt nie podaje ile sobie policzyć od pley za tego typu usługę. . Pomimo to urządzenie nadal się zawiesza . Poza tym non stop jakieś dziwne komunikaty typu ,,podaj chasło lub ,,zbyt niski poziom dźwięku. Ogólnie totalna porażka sprzętową.
ZaletyBrak
WadyNon stop jakieś dziwne komendy I zawieszanie się sprzętu.
~Piotr / 2024-07-27 10:12
Ocena: 3.00 / 5
Oferta 300GB na 3miesiące na kartę - oszustwo. Po uruchomieniu karty pojawia się informacja, że numer nie jest objęty tą promocją. Numer był zamawiany dokładnie według instrukcji na stronie oferty. Po rozmiwie z obsługą kleinta otrzymałem 3 razu różne informacje, ale żadnej ta temat, dlaczego pojawia się błąd. Zgłoszenie do wyższego poziomu jakoś nie potrafi być rozpatrzone w czasie w którym można odstąpić od umowy. Wszystko robione tak, żeby WYŁUDZIĆ aktywację numeru na karte i podawać w statystykach, że plaj ma jajwięcej aktywacji numerów.
ZaletyGdyby działało 300GB Internetu jest na pewno zaletą
WadyNie działa
~Krzysztof / 2024-07-24 18:35
Ocena: 1.00 / 5
Oferta gorsza niż inne plus nie działający internet i nic z tym nie zrobią bo oni nie mają żadnych błędów.