strona 7 z 246
- « poprzednia
- 1 ...
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- nastepna »
-
~PK / 2025-08-23 09:12Ocena: 2.33 / 5
OSTRZEŻENIE przed PLAY
Przeniosłem 6 numerów do PLAY zachęcony dobrą ofertą i najlepszym zasięgiem, w moim głównym miejscu zamieszkania, potwierdzonym przez PLAY (sprzedawca + mapa zasięgu PLAY). Niestety pomimo wielu zgłoszeń problemów w szczególności z prędkością internetu (jest na poziomie ok. 1 Mb/s), sprawa nie została rozwiązana, a przekazywane przez PLAY odpowiedzi są sprzeczne z informacjami przekazywanymi przez PLAY podczas zawierania umowy. -
-
~Robert / 2025-08-23 08:33Ocena: 1.00 / 5
Play zablokował numer za masowe wysłanie SMS-ów mimo,że nie posiadam oferty no-linit.Powołali się na jakąś ofertę z której nie korzystam.Odblokowali ale nie umieli wyjaśnić dlaczego blokada.Ponoć błąd algorytmu.Za wysłanie 50 sms-ów w ciągu dnia na jeden numer to kpina i jeszcze co ciekawe numer 15lat w sieci.Odpowiedzi są udzielane szablonowo wszystko że strony Play w porządku ZaletyŻadneWadyWyciągnąć jak najwięcej -
~Marta / 2025-08-22 18:43Ocena: 1.00 / 5
Zmienili mi termin iinstalacji na taki który mi nie pasował więc zrezygnowałam z ich usług zanim się wszystko zaczęło a i tak przysłali mi rachunek do zapłaty po konsultacji z operatorem konto zostało zamknięte a pani powiedziała że przyślą korektę na korekcie przyszło do zapłaty 20 zł więc znowu musiałam się kontaktować z operatorem i się dowidziałam że jest to opłata AKTYWACYJNA
Co za złodziejstwo pobierać opłatę za usługę która się nawet nie rozpoczęłaZaletyBrak zaletWadySame wady -
~Darek / 2025-08-22 17:54Ocena: 1.00 / 5
Złodzieje ...trudno zaufałem ale zmienię sieć bo,...miało być 5G a tu LTE ledwo hula a płacę tym złodziejom ponad 210 zł.Ludzie uciekajcie od fioletowych oszustów,spóźniłem się z opłatą 5 dni to doliczyli 6 zł do następnej faktury -
~F / 2025-08-22 16:27Ocena: 1.00 / 5
1 gwiazdka na obsługę klienta bo nie da się niżej.
Jakoś: Internet losowo się rozłącza w ciągu dnia, czasami przestaje działać na kilka dni a na infolinii jest popsuty czatbot. Na czacie czas oczekiwania na pomoc niby 40 min a w praktyce dużo dłużej.ZaletyBrakWadyNajgorsza obsługa klienta jaką spotkałam w historii. -
~Mikołaj / 2025-08-22 10:38Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam. Gorąco nie polecam.
Po pierwsze:
Podczas zawarcia umowy było założone pięć kont abonamentowych (PIĘĆ kont na jedną osobę !!!!). Pracowniczka Play obiecywała zadzwonić "następnego" dnia. Czekam na telefon już ponad 2 lata.
Po drugie:
Firma w której pracowałem robiła remont w ...... instytucji w Bydgoszczy. Zasięg był taki słaby że miałem szukać miejsca na podwórku gdzie zasięg jest lepszy. Nic nie mówię o zasięgu internetowym...
Po trzecie: podczas rezygnacji z abonamentu pracownik salonu wskazał terminy o miesiąc dłużej jak prosiłem.
Po czwarte:
Ostatnia wizyta do salonu Play: pracowniczka była uprzejma wobec poprzednich konsumentów a jak zacząłem zadawać pytania to zaczęła się irytować.
Nie polecam. GORĄCO nie polecam
-
~Emeryt / 2025-08-20 17:28Ocena: 1.67 / 5
Częste zakłócenia w nadawaniu tv .Dlaczego opinia nie może być krótka i zwiezla ZaletyŻadnychWadyPrzerwy w nadawaniu tv -
~Andrzej / 2025-08-20 13:21Ocena: 1.33 / 5
Fatalny zasięg i prędkość Internetu. Trzeba dokładnie czytać umowę. Inaczej gadają przy podpisywaniu a co innego jest napisane. ZaletyBrakWadySame wady -
-
~Wkręcony / 2025-08-19 16:25Ocena: 1.00 / 5
Play to jest koszmar. Jakiś czas temu przejęli infrastrukturę po UPC i to jedyne co mają dobrego. Umowę zawarłem z UPC, z Play nigdy bym tego nie zrobił. Sami zmieniają dane na koncie. Wystawiają błędne faktury. Nie rejestrują wpłat na konto, a po okazaniu dowodu wpłaty wysyłają do banku by to bank udzielił wyjaśnień. Konsultanci to jakiś dramat. Średnia wieku chyba 24, zero szacunku do klienta i nikt nie potrafi rozwiązać problemu z błędnymi fakturami. -
~Dariusz / 2025-08-19 03:01Ocena: 1.00 / 5
Zgadzam się z tą panią jesteś kłamcami i złodziejami nigdy takich przerwy technicznej za po przedniej UPC Polska nie było akurat leci mój ulubiony film awy za przykładem innych stać bach przerwa techniczna ja płacę miesięcznie 190 złotych miesięcznie nie dość że oszukaliscie nowych klientów obiecując że będzie Canal Plus Super Extra Sport i co i wyszło wasze kłamstwo to tak się dzieję od 2 lata wyłączanie ludziom ich super filmów ale to już nie potrawa więcej sami sobie szkodzicie ZaletyŻadnych czasami już przysyłacie coraz wcześniej o rachunku do zapłatyWadyTe co zawsze D -
~Aneta / 2025-08-18 18:30Ocena: 1.00 / 5
Złodzieje to tylko można napisać o firmie która mnie okrada ZaletyBrakWadyZłodzieje i oszusci -
~volte / 2025-08-18 08:48Ocena: 4.67 / 5
internet na kartę plus bonusy to rewelka, za 50 zeta/ miesiąc wchodzi 1850 gb w sumie czterech pakietów na raz, prędkości 180-260 mbit/s pod warunkiem że blisko nadajnik a nie jesteś w klinie między sektorowym! ZaletytanioWadywieczorami mogło by być szybciej, przeciążona siatka -
~Robas / 2025-08-17 11:30Ocena: 1.00 / 5
Szkoda że nie można zaznaczyć zero,bo by to była odpowiednia opinia co do sieci Play.Po dwóch latach użerania się składania reklamacji itp.Dowiaduje się od specjalisty że nie jestem w zasięgu sieci Play i stąd moje problemy z telefonami i internetem mobilnym.To ja się pytam za co ja płaciłem przez dwa lata??? W salonie zapewniali mnie że jestem w zasięgu...komu wierzyć??? Może czas zgłosić to do UKOiK ZaletyŻadnych...WadyWszystkie.... -
~Endriu / 2025-08-16 10:24Ocena: 1.00 / 5
Ocena: sieć to jest banda złodziei i oszustów! Stosują supr inteligentną formę oszustw,nie reagułaszane uwagi ją na zg ZaletyBrakWadywszystko co najgorsze -
~Mariusz / 2025-08-16 09:54Ocena: 2.00 / 5
Nieprofesjonalne podejście do klienta, zadnej pomocy, oszuści i naciągacze!!!
Nie polecam, dodzwonienie się graniczy z cudem, człowiek musi mieć dużo czasu!
Jak już się połączysz to przełączają cię do innego działu i...cisza!!!Wadyoszustwo! -
~Małgorzata / 2025-08-15 20:19Ocena: 1.00 / 5
Czuje się jak bohaterka sprawy dla reportera. Wysłałam odstąpienie od umowy oraz zwróciłam urządzenie w terminie, a Play nadal wysyła mi faktury za urządzenie. Radzę omijać szerokim łukiem. Odstąpiłam od umowy bo internet chodził słabiej niż internet zakupiony 10 lat temu w t-mobile. Paskudna firma. Oczywiśćie konsultanci nie mają o niczym bladego pojęcia. WadySłaba jakość, niekompetentna obsługa, oszuści. -
-
~Lol01 / 2025-08-15 10:47Ocena: 1.00 / 5
Konsultanci nie wiedzą chyba nawet gdzie pracują -
~Mm / 2025-08-15 10:31Ocena: 1.00 / 5
Szkoda że jestem w play a mam 6 telefonów w tej sieci i żałuję tego ponieważ zasięg jest kiepski a internet pożal się panie boże. Szkoda że nie idzie wstawić zdjęć jak działa internet. ZaletyBrakWadyBrak internetu
Kiepski zasięg
Duże opłaty -
~Ms / 2025-08-14 21:59Ocena: 1.33 / 5
Noe polecan na początku umowy wszystko ok później zaczynają się problemy ,ciągły brak internetu oto na infolinię za każdym połączeniem inne porady ,monter do naprawy oczywiście odpłatnie mimo ,że to z ich winy . ZaletyBrak jak najdalej firma krzakWadyZa dużo ,to nie ma plusów -
~Joanna / 2025-08-14 21:32Ocena: 1.33 / 5
Konsultanci totalnie niekompetentni nie mają zielonego pojęcia jak co działa w ich firmie , za każdym razem otrzymuję inną informację - oczywiście nieprawdziwą . Po pół roku dzwonienia do nich co miesiąc - okazało się , że muszę pójść osobiście do salonu Play , żeby się logować na stronie do moich faktur . ŻENUJĄCE ZaletyBrakWadyNiekompetentna obsługa
strona 7 z 246
- « poprzednia
- 1 ...
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- nastepna »
