Przed chwilą zgłaszałam usterkę. Pani powiedziała że nie przyśle technika jak nie wetkne wykałaczki w dziurkę.
Nie rozumie ,że nie wiem jak to zrobić i że mogę nie mieć wykałaczki.
Na mój słaby wzrok odpowiedziała, że mogę poszukać lupę.
Pomocy nie uzyskałam pora zmienić operatora.
ZaletyBrak
WadyCzęsty brak internetu
~Diver / 2025-05-10 14:35
Ocena: 1.00 / 5
Cwaniactwo i dziadostwo do kwadratu. Na wszelkie możliwe sposoby oszukują klientów. Obsługa klienta to ewidentny brak kultury graniczący z wulgaryzmem. Zwłaszcza nie polecam pani Katarzyny z salonu w Giżycku.
~Lisia / 2025-05-10 07:45
Ocena: 2.33 / 5
Miałam przez wiele lat UPC, byłam zadowolona. Od pół roku jestem przymusową abonentką Play, niestety. Nieczytelne nagrywanie, brak w niej chronologii, nie nagrywa serii, tylko trzeba planować nagrywanie po odcinku. Nawet ma kablu potrafi buforować .Podsumowując NIE POLECAM. Zmiana na ogromny mins
ZaletyBrak
WadyJ/w
~MAX / 2025-05-09 16:38
Ocena: 1.00 / 5
POMIMO CAŁKOWITEGO ZABLOKOWANIA NUMERU ( DWIE FAKTURY NIE OPŁACONE Z WINY OSÓB TRZECICH) TO WCIĄŻ OTRZYMUJE FAKTURY DO ZAPŁATY TYLKO PYTANIE ZA CO SKORO NIE MOGĘ ANI ODBIERAĆ POŁĄCZEŃ ANI ICH WYKONYWAĆ
~Olena / 2025-05-08 16:21
Ocena: 1.00 / 5
Jestem całkowicie niezadowolona z usług Play. Najpierw chciałam wyłączyć telewizję z mojego pakietu internetowego – powiedziano mi, aby udać się do ich punktu obsługi i złożyć pisemny wniosek. Zrobiłam to. I otrzymałam e-mail, w którym napisano, że zamierzają wyłączyć mi cały internet. Zadzwoniłam więc na infolinię, aby poprawić wniosek. Tym razem otrzymałam poprawny e-mail. Ale nie wyłączyli usługi telewizyjnej – nadal otrzymałam pełną fakturę (po 2-miesięcznym okresie wypowiedzenia). Kiedy zadzwoniłam do nich w 3m miesiącu, aby zapytać o to, wyjaśnili, że pracownik, który przyjął mój wniosek, odszedł z pracy, i mój wniosek nie został przetworzony... Niedorzeczne!!! Powiedziałam, że chcę anulować całą usługę internetową (przypomnę, obowiązuje 2-miesięczny okres wypowiedzenia). Wyłączyli mi internet następnego dnia! A kiedy do nich zadzwoniłam, zapewnili, że u nich wszystko jest w porządku, a problem leży po mojej stronie. Więc teraz mam dodatkowy problem z wezwaniem majstra i nadal płacę pełną kwotę za usługi internetowe jeszcze 2 miesiące. Najgorsze doświadczenie w życiu.
~Beata / 2025-05-08 16:01
Ocena: 1.00 / 5
Banda oszustów. Bardzo niesympatyczna obsługa zarówno na infolini jak i w salonie/Galeria
Łomianki/.NIe polecam
ZaletyBrak
WadySame
~PrzemSliwens / 2025-05-08 09:26
Ocena: 1.67 / 5
Play to słaba sieć ,dział utrzymania klienta to w ogóle jakaś kpina, dają gówniane oferty , zero kompromisu tak jak by to oni nam płacili nikomu nie polecę nigdy tej sieci , lepiej kupić sobie tel w sklepie na raty i wziąć kartę z plusch, Orange itp, wychodzi dużo lepiej..
ZaletyPlay nie ma zalet ..gówniany internet ,mało go
WadyNiemiła obsługa , słabe oferty nie potrafią przekonać klijeta... I jeszcze jak dzwonią do mnie na mój nr oczekują że ja bd się przedstawiał ????????????
~??? / 2025-05-04 21:46
Ocena: 1.00 / 5
NAJGORSA SIEC,WSZYSTKO MACIE DO,,,DEKODERY NIE DZIALAJĄ ,CO TO MA BYC DO JASNEJ CHOLERY,KANAŁÓW NIE MOZNA PRZELĄCZYC,MU;I WSZYSTKO.TE CHOLERNE REKLAMY,NAGRYWANIE NIE DZIALA,OGRANICONA ILOŚĆ KANALÓW!!!WSZYSTKO SIE BLOKUJE!!!!CO TO MA BYC DO JASNEJ CHOLERY,POPROSTU SKANDAL!!!ZA CO JA PŁACE,ZE POPSUTY DEKODER CHLAM,JAKIS BUBEL I ZACINAJĄCE SIE NANALY?!!!!SKANDAL SKANDAL !!!!JESTEM ZDEGUSTOWANY I MEGA WSCIEKŁY!!!!!!!
ZaletyCLAM,ZLOM,WSZYSTKO NA NIE!!!!
WadyOPIESZALOSC PRACOWNIKÓW NA LINII TELEFONICZNEJ,WCISKANIE CIEMNOTY.ROBIENIE Z CZLOWIE KRETYNA!!!!
~Piotrek / 2025-05-04 18:04
Ocena: 1.00 / 5
Play to najgorsze gówno jakie może być. Z przyczyn niezależnych ode mnie muszę w tym bagnie jeszcze chwilę być
~Grażyna / 2025-05-03 15:26
Ocena: 1.00 / 5
TV Play to porażka , przeszłam do PLSAY tylko dlatego ,że dekoder z UPC miałam kilka lat i chciałam wymienić go na nowy . W salonie PKAY otrzymałam info że teraz tylko PAY box więc nieświadoma wad podpisałam umowę .
Podpisałam również umowę na Internet bo chciałam mieć w domku letniskowym dostęp do TV . Aplikacja PLAY NOW to dopiero porażka . Stale się zawiesza - na infolinii chciano mi wmówić ,że to wina telewizora ale inne aplikacje np MAX NETFLIX działają bez zarzutu .W dodatku w aplikacji PLAY NOW nie mam dostępu do wykupionych płatnych kanałów np CANAL + ( opłacam w abonamencie z PLAY ) . Przy podpisywaniu umowy informowano mnie ,że w PKAY NOW bedę miała dostęp do całego pakietu - traktuję to jako oszukanie mnie .
UPC przy PLAY było o kilka poziomów wyżej technologicznie jak i poziom oferowanych usług ,szkoda że sprzedali do PLAY nas klientów .
Zaletynie widzę żadnych zalet
Wady PLAY Box ciągle się zawiesza - kilka razy w ciągu dnia , trzeba rozłączyć dekoder aby ponownie działał. Brak możliwości nagrania całego z=sezonu serialu , Aplikacja PLAY NOW to szmelc
~Mr.X PLLL / 2025-04-30 18:59
Ocena: 1.00 / 5
ciezko opisac to skur&&&synstwo w postaci podmiany wspanialego sprzetu od upc na ten od Play. Koszmarna jakosc uslug.
Zaletybrak
Wadyod A do Z
~ela / 2025-04-28 10:48
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam Play tam pracują ludzie którzy kłamią i oszukują, mówią co innego a jak przychodzi rachunek to jest wielkie zdziwienie ponieważ koszty są dużo wyższe, jak chcesz reklamować na otrzymujesz na mejla wiadomość że z ich strony jest wszystko w porządku, nie mają odwagi nawet zadzwonić mimo że prosisz o rozwiązanie reklamacji telefonicznie.
Zaletybrak
Wadyoszustwo, kłamstwo i brak profesjonalizmu
~Marzena / 2025-04-28 09:33
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam Play, oszukują i okłamują, mówią co innego a na fakturach przychodzi co innego, radzę nagrywać rozmowę przy podpisaniu umowy.
Zaletybrak
Wadyoszukiwanie i okłamywanie
~Ramzes / 2025-04-27 19:55
Ocena: 1.00 / 5
To nie jest telewizja a streaming.. jak w laptopie. Beznadzieja
ZaletyBrak
WadyWszystko
~wersow / 2025-04-24 16:55
Ocena: 2.33 / 5
fatalny zarząd jak można bez powodu zwolnić dobrego lidera i to jeszcze bez okresu wypowiedzenia
Zaletyliderzy i pracownicy
Wadymasowe zwolnienia
~Aneta / 2025-04-23 21:09
Ocena: 1.00 / 5
Oszukana inny dekoder inny ruter niż umowa przez telefon każdy cię zlewa czy to infolinia czy salon. Nigdy więcej a miałam umowy z upc od 20 lat ale play jednak to nie to samo
ZaletyZero
WadyWszystko
~Adrian / 2025-04-22 17:00
Ocena: 1.00 / 5
Dramat, 2 tyg załatwiam montaż internetu światłowodowego. Dwa razy miał przyjechać serwisant i 2 razy został odwołany bo nie przesłałem upoważnienia do podpisania umowy we własnym imieniu. Chaos informacyjny. Najpierw dostałem informację że umowę mogę podpisać tylko przy montażu; potem wysyłają mi dokumenty żeby podpisać i przesłać skan. Gdy ponownie chce się umówić na trzecią wizytę serwisanta to otrzymuję informację, że przez infalinię tego nie zrobię i muszę iść osobiście do placówki.
Jeden wielki burdel...
Zaletybrak
Wadywszystkie jakie można sobie wyobrazić
~Marcin / 2025-04-22 14:41
Ocena: 2.67 / 5
Ta sieć spisuje się tylko na początku umowy jak i pod koniec . Zasięg słaby w okresie pomiędzy zawarciem a końcem … cena porównywalna z innymi lecz jakość słaba
WadyCiągle się zacina . Internet muli i ciągle przerywa
~wawa / 2025-04-20 14:39
Ocena: 1.00 / 5
NIE POLECAM, SŁABA PRĘDKOŚĆ, CZĘSTE PRZERWY, DROGO, NIEKOMPETENTNA CHAMSKA OBSŁUGA!
Zaletybrak
Wadywszystko nie zgodne z obietnicami
~Aneta / 2025-04-14 21:54
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia!!!!! Zupełne inne informacje przekazywane w procesie podpisywania umowy, zupełnie inne w rzeczywistości. Brak odpowiedzialności za oszukiwanie.