strona 11 z 221
- « poprzednia
- 1 ...
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- nastepna »
-
~Mateusz / 2024-06-11 22:22
Po raz drugi zostałem oszukany. Zakupiłem pakiet solo xl. Pieniądze znikły z konta, ale nie pojawiły się na aplikacji play. Po 5 godzinach skontaktowałem się z chatem play a dokładnie z panem Kewinem przedstawiłem mu wszystkie fakty lecz pan kewin twierdził, że to ja wykorzystałem wszystkie środki przed zatwierdzeniem zakupu pakietu. Gdy podałem mu fakty, że jest to niemożliwe i próbuje mnie oszukać. Przestał mi odpisywać 40 minut. I nasza konwersacja zakończyła się w ten sposób. Dopiero drugi pan na chacie wysłuchał mnie i przyznał mi rację, że to z winy aplikacji zostały mi skradzione pieniądze. Mam zrobione screen shoty jak play traktuje ludzi. Zwykły Kowalski by sprawę zostawił i nie odzyskał by swoich pieniędzy. Z dniem dzisiejszym rezygnuje w raz ze swoją rodziną z usług play. Zwykli oszuści, nie pozdrawiam -
-
~Marek / 2024-06-11 17:10
Od czasu przejęcia UPC przez Play awarie internetu są co kilka dni a dzisiaj od rana nie ma też telewizji. Dno !!!!! ZaletyBrakWadyWszystko -
~play / 2024-06-11 15:36
po kilku nastu telefonach na infolinie udało mi się złożyć zamówiłam na Internet światłowodowy. umówiony został technik . ale niestety w dniu instalacji otrzymałam informacje sms " dzień dobry, wizyta została odwołana. Będziemy przeprowadzać dodatkowe prace na budynku. technik przekazał sprawę do odpowiedniego działu Zespól Play" . Chciałam na infolinie dowiedzieć się czegoś więcej kiedy mogę spodziewać się instalacji tego internetu . Instalacja w Warszawie. Niestety ale na infolinie osoby nie czują żadnej odpowiedzialności. Różne słyszałam zwrotne informacje na moje zapytania kiedy mogę spodziewać się instalacji zamówionego internetu. np. że zamówienie zostało anulowane.
wg mnie Play do już żenada .ZaletybrakWadymoloch . brak odpowiednich ludzi. liczy się tylko kasa . nic po za tym. -
~Przemysław Maslanka / 2024-06-11 13:33
Siec to jedna wielka porażka, NIE DA SIĘ W OGÓLE PRZEGLĄDAĆ INTERNETU, są to zwykli złodzieje, którzy po podpisaniu umowy blokują większość przepustowości sieci. Omijac szerokim łukiem ZaletyBrakWadyCała ta siec jest wadą -
~Przemek Suzuki / 2024-06-10 14:42
Dostawca internetowy robi sobie kpiny z swoich użytkowników, jego oferta gwarantuje max 6mb/s. Siec jest strasznie niestabilna po podpisaniu umowy. Wrzucenie 11 gigowego filmiku zajmuje 7 godzin. Serdecznie nie polecam tej sieci, omijać szerokim łukiem. ZaletyBrakWadyCała ta siec jest wadą -
~Hermosa / 2024-06-10 14:41
Zablokowano mi numer telefonu, ze względu na "masowe przesyłanie danych" pisze na codzien z jednym numerem przez SMS i mimo że mam bez limitu SMS zostało to uznane za naruszenie bo z kimś pisze... Obsługa klienta bardzo nie miła zadaje 5 różnych pytać słyszę 5-krotnie ta sama odpowiedź. W trakcie kolejnego pytania, Pani z obsługi się rozłączyła ZaletyInternet w pakietachWadyPakiety, obsługa klienta -
~Darek / 2024-06-09 22:56
Roaming zagraniczny do wykorzystania 15.38 GB a barany pieniądze pobierają internet nie wykorzystany a 130 zł doliczają za roaming dramat ZaletyBrak zaletWady Dramat -
~Klak1 / 2024-06-07 15:20
Banda oszustów, abonament z laptopem brany na raty przez telefon i oczywiście 24 miesiące, co się okazało na 24 miesiące to sam abonament a laptop na 37 miesięcy. Oczywiście zapewnienia że można płacić przez aplikację ...... która nie pokazuje opłat ratalnych i wciągnięcie ludzi w zadłużenia... Złodzieje -
-
~Adam / 2024-06-06 21:21
Banda błaznów oszustów krętaczy i nieudaczników życiowych. Ludzie z infolinii to chyba uchodźcy. Jedynym słowem żal.pl ZaletyZeroWadyWszystko -
~jacek / 2024-06-06 19:50
od 2 dni nie dziala internet w warszawie. to kpina ZaletybrakWadyprzerwy w dzialaniu usligi -
~Weronika / 2024-06-05 20:29
Od jakiegoś czasu internet jak i zasięg w tej sieci jest po prostu jednym wielkim żartem, który niekoniecznie mnie bawi... internet "w pełnej prędkości" jest taki szybki że nie mogę używać telefonu jak udostępniam internet na telewizję (tv również z sieci Play) bo jak tylko włączę aplikacje która używa internetu odrazu odcina i u mnie i w tv internet a pokazuje wszystkie kreski LTE. Biorąc pod uwagę fakt że nadajnik mam bardzo blisko siebie i płaci się za to prawie 500 zł rachunku miesięcznie to jest to kpina! ZaletyBrakWadyInternet i zasięg nie nadaje się do użytku codziennego -
~Wojciech / 2024-06-05 17:21
Przedłużyłem umowę z play a tu się dowiaduję że bez mojej wiedzy dodali mi osobną kartę do internetu której wogóle nie chciałem i nie zamawiałam,zasięg do dupy,nie ma tygodnia zdąży coś po ludzku chodziło,internet jak 20lat temu,nigdy więcej playa ~dziadostwo. ZaletyŻadneWadyWszystkie jakie mogą być. -
~Mirek / 2024-06-04 13:59
6 miesięcy proszenia się o wizytę serwisanta(błąd wi-fi)
Przy rachunku 140zł
Resetowanie co 2 dni bez efektu!!!
Nie polecamWadyTotalna olewka -
~Liliia / 2024-06-04 12:52
Przed wyjazdem do Grecji skontaktowałam się z działem PLAY w galerii Wileńskiej, aby być zawsze w kontakcie. Ale po przybyciu do Grecji Play nie działa. Dobrze, że miałam okazję skorzystać z WI FI.
To nie pierwszy przypadek słabej komunikacji i niewykwalifikowanych reakcji ze strony personelu w tym punkcie obsługi. Dlatego NIE POLECAM))ZaletyW Polsce sieć i internet działają dobrze -
~Andrzej / 2024-06-03 09:30
Nigdy więcej Play. Słaby zasięg, powolny Internet. Jak chcesz zrezygnować w trakcie trwania umowy - i tak musisz zapłacić wszystko do końca terminu umowy. ZaletyBrakWadySame wady -
~Toja / 2024-06-02 17:34
Nie polecam, na umowie co innego niż przy rozmowie. Składałam reklamacje i czekam 3 tygodnie na rozstrzygnięcie sprawy. W międzyczasie dzwoniłam 3 razy ja infolinie
i każdy mówi ze poprzednia osoba wprowadziła mnie w błąd lub ze nic z tą sprawą się nie dzieje. Nadal czekam na odpowiedz…ZaletyBrakWadyNieprofesjonalna obsługa klienta
Brak odpowiedzi na reklamacje
Wprowadzanie w błąd -
-
~Witek / 2024-06-02 12:02
Sieć i internet play beznadzieja powinni zlikwidować to nie ma nigdy internetu i ciągle wyskakuje brak sieci a w biurze obsługi klienta zero pojęcia nie wiedzą co gadają każdy gada inaczej ZaletyNie polecam tej sieciWadyPorażka brak sieci i internetu -
~Agnieszka / 2024-05-31 23:40
Najgorszy dostawca światłowodu i telewizji ever. Przez rok byłam klientem UPC było jak w bajce. Nie wiedziałam co to jest BiuroObsługiKlienta, bo nigdy nie musiałam korzystać. A ponieważ mam 4 nry mobilne w play wasi doradcy "poradzili mi" ,żeby przenieść się do was ze wszystkimi usługami. Teraz jestem w play i czuję się jakby cofnięta do średniowiecza , nie mam internetu , telewizji . Dziękuję Bogu ,że nie mam u was usług energetycznych bo pewnie siedziałabym przy świeczce. Podpisałam umowę 09/01 , dostałam wtedy info ,że w ciągu 4 dni skontaktuje się ze mną technik w celu podłączenia światłowodu. Czekałam 4 dni, 14 dni, 40 dni, w międzyczasie dzwoniłam na infolinię i dostawałam informację ,że technik przyjdzie w ciągu 4 dni????. Po prawie dwóch miesiącach podłączyłam sobie ten światłowód SAMA. I,za podszeptem prawnika wysłałam do Was WEZWANIE DO WYWIĄZANIA SIĘ Z UMOWY . Wtedy jakimś cudem zdalnie mi go aktywowaliście i do następnej faktury nie zapomnieliście doliczyć 50 zeta za instalację????. I tak od 06/03 zaczęłam korzystać z waszego, pożal się Boże, światłowodu. W styczniu , kiedy podpisywałam umowę zaproponowano mi 2 mce NETFLIXA za darmo, oczywiście nikogo nie interesowało, że nie umieliście podłączyć neta i z darmowych 2 miesięcy NETFLIXA nie miałam możliwości skorzystać i już w marcu doliczyliście mi do faktury opłatę za dostęp do NETFLIXA ????. Zadzwoniłam do BOK-u , wytłumaczyłam raz -nie zrozumiano, potem zadzwoniłam drugi raz ( intensywniej) dziewczynka z BOK obraziła się ale zrozumiała. Odliczono mi tego NETFLIXA ale już dwóch darmowych miesięcy nie zaproponowano. Spoko.
Bo to nie wszystko , potem było już tylko gorzej. Średnio 4 razy w tygodniu nie mam światłowodu. Dzwonię , składam reklamacje. Na infolinii mówią ,że jest awaria a kiedy odpisują na reklamację piszą ,że nie ma awarii i wszystko działa jak powinno. Na infolinii siedzą osoby , ktore nie mają żadnych możliwości ani uprawnień. Potrafią tylko prosić za każdym razem ,żeby w smsie, który przyjdzie po zakończonej rozmowie wystawić im dobrą opnię , bo to pomoże osiągnąć im wymarzone cele????. Kochani waszym celem powinna być ucieczka z tej firmy! Do nikogo ,kto cokolwiek wie albo może, nie sposób się dostać . Powiem szczerze odliczam dni ,kiedy ta umowa się skończy a wszystkim szukającym porządnego dostawcy światłowodu i telewizji ZDECYDOWANIE NIE POLECAM PLAY, chyba, że ktoś jest masochistą i ma ochotę poczuć się jak bohater Kafki , który musi zmierzyć się z bezimienną instytucją, zarządzającą regułami gry i nie pozwalającą na zrozumienie całego absurdu, którym go oplata- wtedy owszem.ZaletyBRAKWadyWSZYSTKO -
~Jan / 2024-05-31 20:50
Od listopada jak przeszedłem do tej sieci totalna paranoja najpierw zaczely się kłopoty z internetem a teraz od kilku dni z siecią nie idzie się do nikogo dodzwonić ZaletyNie polecam tej sieciWadySłaby internet i sieć -
~Roman / 2024-05-31 20:26
Uwaga nie polecam nic z sieci Play ponieważ są nie wiarygodni i nos stop udają że mają problem z awaria ogólnopolska żeby nie było można zerwać z nimi umowy. Posiada od sieci Play jeden numer tel, telewizję oraz internet światłowodowy co tydzień zgłaszam awarię telewizji i internetu i zawsze słyszę że robią wszystko co w ich mocy aby naprawić usterkę, a trwa to zazwyczaj ponad 20 godzin a jak wypada weekend to nawet do 48 godzin. Pełen szacun dla takiej firmy śmiech na sali???????????? WadyBrak słów
strona 11 z 221
- « poprzednia
- 1 ...
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- nastepna »