Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play Online opinie

Ocena na podstawie 2231 opinii

1.74 / 5

  • Niezawodność
    1.48
  • Obsługa klienta
    1.76
  • Cena
    2.10
  • Parametry
    1.62
  • Cena/Jakość
    1.41
  • Oferta
    1.53

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Xvhs / 2023-12-23 17:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Lecą sobie w kulki z internetem nie mogą uruchomić mijaja 3 doby i dalej nie chce działać telefony na obsługę nic nie pomaga tylko ich wykute teksty gadają. Strata czasu na tą firmę.
  • ~sławomir / 2023-12-23 16:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Trzy dni temu był u mnie technik z play, podłączył telewizję i Internet. Przez dwa dni były problemy z głosem i łączeniem się z telewizja od dzisiaj nie mam w ogóle telewizji. Jutro zaczynają się święta ....
    Zaletybrak
    Wadysame wady
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Jonson / 2023-12-20 20:44
    Ocena: 1.25 / 5
    Totalna masakra pod każdym względem !!!!!!
    Internet po prostu nie działa .
    Wszystko się wgrywa godzinami albo wcale !!!
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie możliwe
    MiejscowośćZd - Wola
  • ~Bajnajt / 2023-12-19 17:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten internet to dramat nadający się do smietnika prędkość maksymalna internetowu 5mb/s a nie daj Boże że ktoś się podłączyć przez wf np na telefonie. Gówno gówno gówno jeszcze gówno technicy przez 2 tyg nie mogą się odezwać a dzwonią jak na stanie żeby przedłużyć umowę dramat
    ZaletyDla masz słabe ciśnienie ten internet napewno ci je podwyższy
    MiejscowośćChorzów
  • ~Małgorzata / 2023-12-18 21:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie loguje się trzeba czekać loguje rozłącza rozmyty obraz i na telefonie i telewizorze wolne odbieranie pisze brak sygnału szok
    ZaletyNie ma
    WadySłaby przesył
    MiejscowośćBiczyce Górne
  • ~Anna / 2023-12-18 20:23
    Ocena: 2.00 / 5
    Właśnie zrezygnowałam z usług
    tej sieci. Jeśli chodzi o odbior
    TV. Nie chcę przepisywać, tylko potwierdzam opinie powyżej.
    Wiele lat byłam klientką, dopóki mnie tak nie potraktowano z telewizja.
    Nie na takiej jakości usługę się umawiałam. Kiedy poprosiłam o aneks z rezygnacja z telewizji. Nie było takiej opcji. Pewnie dalej bym korzystała z usługi telefonicznej,. gdyby mnie uczciwie potraktowano.
    Telewizji nie dało się często ogladac
    Brak synchronizacji. Koszmar się sam rozwiazal z końcem umowy. Szkoda, że tak późno.
    ZaletyTelefony tak
    WadyTelewizja nie!!!!!
    MiejscowośćBilgoraj
  • ~Monika wu / 2023-12-18 19:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Rwie internet, rwie i miksuje kablówkę. W dzisiejszych czasach to chyba kpina jest.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Totalzero / 2023-12-15 20:39
    Ocena: 2.00 / 5
    Jest 15 grudnia 2023, z zestawu 400gb na miesiąc obecnie w pakiecie jest 240gb do wykorzystania. Problem pojawia się w momencie korzystania z usługi tzw. "Internet bez limitu GB z pełną prędkością 5G" z limitem 400GB XDDD, przy pełnym pakiecie download wynosi 1,97Mb/s a upload 1,65Mb/s. Ja rozumiem, że jest obecnie sezon zimowy, opady śniegu... ale gdy akurat niebo jest nadmiar czyste brak opadów w terenie czy to również tak drastycznie wpływa na tak niskie wyniki? Jest to absurdalnie śmieszne.. Dodam, że posiadam router oraz antenę, którą sam operator polecał i dołączał do oferty. Przyznam, że przymykałem oko na takie sytuacje ze słabym połączeniem od czasu do czasu... ale dopiero kiedy ten pakiet rzeczywiście się kończył. W tym wypadku nie wykorzystano nawet połowy i mam wrażenie, że lepsze połączenie osiągnąłbym przy Aero2.
    MiejscowośćBełżyce
  • ~Baluu / 2023-12-13 19:58
    Ocena: 1.50 / 5
    Światłowód 500mb wyciąga ledwo 4mb to jest jakaś kpina
  • ~Paweł / 2023-12-13 17:25
    Ocena: 1.50 / 5
    Od równo tygodnia nie mam internetu dzwoniąc do obsługi klienta każą czekać na technika a technika jak nie ma tak nie mam
    To jest po prostu smiesze żeby przez tydzień czasu nie mieć kontaktu z nikim nikomu nie polecam tego operatora
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Ktoś / 2023-12-12 09:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeżeli potrzebujesz internetu do pracy/nauki albo grania to play nie jest dla ciebie, nie ma dnia w którym nie było by problemów z połączeniem, regularna utrata pakietów i olewanie klienta, to masz jak w banku, szkoda nerwów, lepiej iść do każdego innego operatora
    ZaletyBrak
    WadyOdkąd upc przeszło do play są ciągle, zgłaszanie problemu nic nie daje, trzeba zgłaszać do UOKiK
  • ~mimi / 2023-12-11 19:41
    Ocena: 1.25 / 5
    Dziadostwo jakich mało !!! tv beznadziejna!!! nie dajcie się ludzie nabrać na gadki tych z obsługi klienta!! Schodza na psy jak nic, za rozmowy do bok kasują swoich klientów jak za zboże!!
    Zaletynie ma
    Wadymnóstwo!!
    Miejscowośćszczecinek
  • ~Ryszard / 2023-12-10 14:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści i złodzieje
    Nie dostałem umowy w terminie , wyłączyliście mi telewizję .
    Mało ???
  • ~R De / 2023-12-09 07:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy nie migrujcie usług do play!!!!! Obojętnie z jakiej sieci czy dostawcy korzystacie, NIE PRZENOŚCIE TYCH USŁUG DO PLAY I NIE PODPISUJCIE UMÓW !!!
    To zwykła banda oszustów i naciągaczy. Żadne usługi nie są tam dostępne poza możliwością zalogowania się do menu modemu, w którym i tak nie można nic zrobić. panienka z okienka w bok play nie ma zielonego pojęcia o czym mówi, a usługą jest dla niej na przykład przekierowanie portów !!!
    Jej koleżka, debil, twierdzi, że aktualizacja oprogramowania trwa 48 godzin !!!
    Oddaję im to góœno i niech sobie to wsadzą w dupę.
    ZaletyŻADNE
    Wady100 %
    MiejscowośćWarszawa
  • ~MaM / 2023-12-08 21:48
    Ocena: 1.50 / 5
    Internet mobilny w Play to porażka. Pracuję zdalnie i od dłuższego czasu nawet nie korzystam z routera tylko od razu łączę się przez telefon służbowy (w innej sieci), bo inaczej nie jestem w stanie pracować. Internet "działa" tak, że większość filmów zacina się, a jakość jest porównywalna do filmików z początków internetów. Regularnie robiony speedtest najczęściej wskazuje na pobieranie w wysokości 0,80, czasami nawet ponad ok 2 Mb. Oczywiście na infolinii mówią, że internet mam super i oni nie widzą problemu, bo przecież "działa"
    Odliczam dni do rozwiązania umowy i nigdy więcej Play.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~RW / 2023-12-07 22:44
    Ocena: 1.50 / 5
    Nie polecam. Absolutny koszmar. Kilka dni po zamontowaniu routera nie było internetu, nie mogli znaleźć powód. Prawie 2 miesiąca nie mogliśmy dostać pierwszej faktury, ale dostawaliśmy przypomnienia o opłacie, support nie mógł rozwiązać problemu.
    Płacimy 65 zł/miesiąc, ale regularnie miewamy problem w rodzaju nie możemy ogłądać wideo online. Conajmniej kilka razy w tygodniu internet poprostu znika, pojawia się po 1-5 włączeniach/wyłączeniach routera.

    ZaletyŁadny router
    WadyDrogo, połączenie się przerywa, słaba obsługa klienta
    MiejscowośćSzczecin
  • ~Mario / 2023-12-07 17:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści finansowi, złodzieje i naciągacze. Włączaja pakiet komórkowy a potem naliczają opłaty i twierdzą że go nie ma ....!!!!! A ja mam smaa z potwierdzeniem. Bransoletki dla wszystkich pracujących w Play. Obsługa fatalna, nikt z nich za nic nie odpowiada i nie mają żadnych kontaktów z górą. Prakuratora na pewno się nimi zajmie już złozyłem zawiadomienie. Omijać szerokim łukiem i składać zawiadomienia na policję
    ZaletyBrak
    WadyKradzież
    MiejscowośćPoznań
  • ~Deamery / 2023-12-07 17:36
    Ocena: 1.75 / 5
    Nie jestem zadowolony. Internet "działał" przez miesiąc, potem pojawił się problem który nie pozwalał mi na pracę zdalną z domu. Obsługa klienta odsyła do pisania maila do "działu technicznego" zgłoszenie jest po tygodniu bez żadnej odpowiedzi zamykane z informacją, że zostało zamknięte przez kogoś z obsługi klienta. Trafiłem na jednego pracownika, który próbował coś zrobić przez telefon, ale niestety się nie udało ( o to nie winię, próbował). Dostałem po dwóch dniach informację, że zgłoszenie zamknięte, bo to awaria ogólna, bez żadnej informacji ile awaria ta może trwać. Nic
    MiejscowośćKraków
  • ~Malzel / 2023-12-05 20:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszukują klientów przy nowych umowach na tv. Wciskają super nowy sprzęt który w trakcie oglądania tv robi stop klatkę. Mam nagrywarki dwie w domu i dowiedziałem się dopiero po czasie że na wszystkich programach nie jest możliwe nagrywanie ponieważ niby Play niema koncesji. UPC bez problemu ją posiadało a Play już nie. W nowym sprzęcie niema też możliwości przewijania do tyłu. To istny drama. Już nie mówię o reklamacjach i obsłudze klienta z którymi walczę od prawie miesiąca
    ZaletyBrak na tę chwilę
    WadyObsługa infolinia dramat
    MiejscowośćCzęstochowa
  • ~Rafal / 2023-12-05 19:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Polecam skargi na Play do Urzędu Komunikacji Elektronicznej.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
    MiejscowośćKórnik
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4397
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2549
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2231
T-Mobile Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2071
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4409
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3870
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2901
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2523
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1999
Mobile Vikings
Ocena: 4.58, ilość opinii: 1226