Opiniami warto się dzielić!

Play opinie

Ocena na podstawie 4664 opinii

1.39 / 5

  • Oferta
    1.47
  • Obsługa klienta
    1.40
  • Cena/Jakość
    1.30
  • Parametry
    2.00
  • Cena
    2.80
  • Niezawodność
    2.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 234
  • / 2025-06-17 22:55
    Ocena: 1.67 / 5
    Zmienialiśmy adres zamieszkania.Poszlismy do salonu Playa.Okazalo się że musimy wypowiedzieć starą umowę i zawrzeć nową na internet i tv.Dowiedzieliśmy się że będziemy mieli internet światłowodowy i umowę na tv i internet na dwa lata i przez 12 miesiący nie ponosimy żadnych opłat. Technik który przyszedł dokonać podłączenia powiedział że światłowód jeszcze nie został doprowadzony i będzie to zrobiona zaraz po Świętach Wielkanocnych. Oczywiście do dzisiejszego dnia światłowodu nie ma a połączenie biegnie po podad 20 letnim kablu koncentrycznym. TV i internet działają fatalnie. Obraz na tv stale się zawiesza. Dzwonimy na infolinię Playa.Po kilku minutach sich kretynska AI dowiadujemy się że trzeba dokonać resetu i tak w kółko.A teraz najlepsze:otrzymujemy r-ki za tv bo ponoć nie wypowiedzieliśmy umowy co jest kompletną bzdurą (mamy dwie nowe umowy na internet i tv).Reasumując:Play to banda oszustów.Odradzam ich wszystkim znajomym. Nie dajcie się im nabrać.Omijac z daleka.
    ZaletyPo paru latach doświadczeń ponownie daliśmy się nabrać.Zadnych zalet.
    WadyWymienione powyzej
  • / 2025-06-15 12:48
    Ocena: 1.33 / 5
    Witam serdecznie. Jestem abonentem telewizji i internetu play światłowód i jest masakra. Po ostatniej aktualizacji dekoderów play box tv 4b nie idzie oglądać tv zaraz po włączeniu zamazany obraz potrafi się zawiesić, internet też wiele do życzenia. Kontakt zgłoszeniowy ciągnie się od 21.05.2025 i do tej pory nic nie zrobiono. Każdy konsultant piepszy co innego i tak w kółko same bezmuzgi ileż można czekać na poprawę i przede wszystkim na przyznanie się do wypuszczenia błędnej aktualizacji. Pozdrawiam Mirosław
    ZaletyBrak
    WadyTelewizja i internet światłowodowy
  • / 2025-06-13 11:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodzieje kradną pieniądze z konta, nie da się z nimi skontaktować.
  • / 2025-06-12 10:56
    Ocena: 4.67 / 5
    W Play jestem już 3 lata i nie narzekam ani na prędkość internetu ani na zasieg
    ZaletyZasieg volte działa bezproblemowo
    WadyNie ma się do czego doczepić póki co
  • / 2025-06-11 20:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Przedłużyłam umowę na internet mobilny, dostałam nowy sprzęt i kartę sim, włożyłam do routera, oczywiście internetu brak.Dzwonie i konsultant mi mówi że usługa się włączy w okresie od 3 do 24 godzin. Minęło 27 godzin internetu dalej nie ma. Dzwonię i konsultant mi mówi że jednak usługa się włączy po 48 godzinach. 2 dni bez dostępu do internetu. I nie są w stanie nic zrobić. Żenada i masakra. Ta sieć to jedna wielka pomyłka.
  • / 2025-06-11 09:28
    Ocena: 3.00 / 5
    Nie chcesz nowej umowy i kolejnego telefonu? No to dwa tygodnie przed kolejnym okresem rozliczeniowym twój internet nagle wykorzysta limit prędkości i będzie działać jak muł. Info że jeśli chce przywrócić szybkość, to muszę oczywiście zapłacić za dodatkową usługę.I tak od kilku miesięcy, bo nie odbieram od nich telefonów z nową propozycją...
  • / 2025-06-10 21:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Szkoda gadać, po instalacji zamiast 600Mb/s 270Mb/s, dzwonię infolinia, że tak po instalacji może się być, ale później będzie prędkość maksymalna. Router dziadostwo za 1 ścianą prędkość już ok. 100Mb/s. Po ok. tygodniu i kilku telefonach chciałem zrezygnować i wtedy prędkość zbliżona do 600, jednak po okresie gdzie można było odstąpić od umowy to znów tragedia i jeszcze te restarty około 14 godziny co 2 dni bez weekendów. Monter, który przyjechał na pytanie czy często w ich sieci to się zdarza to polecił bym opisał swoje przeżycia na opiniuj.pl , to może operator nie będzie nabijał ludzi w butelkę. Jeśli ich monterzy tak mówią to też mają dość. TRAGEDIA omijajcie szerokim pasmem internet szerokopasmowy Play.
    ZaletyCena ok. 1/2 z tego co u innych operatorów.
    WadyAktualizacje ok. 14, prędkość 1/3 z tego co zamawiana, więc płacę 1/2 za 1/3 z tego co u innych operatorów, więc kosztowo drożej.
  • / 2025-06-10 15:31
    Ocena: 1.00 / 5
    od niedzieli 8/06/25 nie posiadam internetu od play ani nie moge nigdzie zadzwonic dzisiaj jest 10/06/25 i nadal nie ma nic 3 dni niby naprawiaja i nie potrafia naprawic a mieszkam w takiej miejscowosci gdzie bez internetu nic nie zrobisz ,dzwonilem do obsugi klijenta ale tam to po prostu siedzi cholota po krotkiej rozmowie bezczelnie rozlaczyl sie ,brak slow zostala juz zlozona skarga do UOKik oraz do urzedu komunikacji elektronicznej niech sie tym zajma
    Zaletyzadnych
    Wadybardzo duzo ,chamstwo w obsludze klijenta itd
  • / 2025-06-10 07:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam z mojego punktu widzenia sieć play naciągać klientów oraz oszukuje na każdym podpisaniu umowy, korzystałem z ich usług telewizja i internet światłowodowy przy którym nie było możliwości korzystania z telewizji jak i z samego internetu, rachunki które otrzymywałem były zawyżone o kwotę ponad 200zł gdzie zgodnie z umową powinny wynosić 85zł, nie polecam tej sieci i każdy kto w niej jest powinien zastanowić się nad tym czy warto tracić pieniądze na oszustwa z ich strony.
    ZaletyBrak
    WadyBrak profesjonalizmu oraz bezczelne traktowanie klienta
  • / 2025-06-09 23:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzień dobry, z siecią Play mam raczej bardzo złe doświadczenia. Jako klient zostałam zlekceważona, oszukana- to ciężkie słowa ale w mojej sytuacji pasują idealnie. Nie wiem czy firma może sama zerwać umowę, ciężko mi w to uwierzyć, ale tak się stało w moim przypadku. Od marca do tej pory próbowałam coś załatwić w sprawie mojej umowy ale nic się nie udało. Zacznijmy od tego, że umawiałam się z firmą że przyjedzie do mnie "Monter" podłączyć cały sprzęt.( Nie było u Nas innej możliwości, ponieważ potrzebny był kabel, który według nich dostępny jest tylko u montera. ) Pani z firmy pośredniej NEXERA zrobiła zdalne przełączenie sieci i odwołała Pana Montera nie mówiąc Nam o tym ani słowa. Mimo tego że mówiłam jej że czekam aż takowy przyjedzie. Mimo licznych telefonów i obietnic że po moich zgłoszeniach ktoś się z Nimi skontaktuje- nikt tego nie zrobił. Za każdym razem musiałam dzwonić sama żeby się coś dowiedzieć. Oczywiście za każdym telefonem nic się nie dowiedziałam. Osoby pracujące w sieci w większości nie umiały mi pomóc i odpowiedzieć na moje pytania. Każdy tylko przyjmował kolejne zgłoszenie z których nikt nic sobie nie robił. Niektóre osoby nawet nie chciały mnie wysłuchać tylko wchodziły mi w słowo. Zapłaciłam z własnych środków za kuriera z Routerem od sieci PLAY, również Zapłaciłam za 2 pierwsze rachunki za internet w nadziei że "ZARAZ" rozwiążą sprawę i włączą internet, bo tak przecież obiecali. Oczywiście muszę podkreślić także, że pierwszy rachunek zawsze jest wyższy. I tak oto Zapłaciłam 2 rachunki nie mając internetu... nie mając wcale podłączonego okablowania i całego routera. Gdzieś ktoś w trakcie rozmowy nawet mi powiedział że router byl podłączony i nie zadziałał- wymyślili sobie nawet to, że ten cały Pan był mi podłączyć wszystko. Dążąc do sedna sprawy- obiecali mi że pieniądze rozliczą w przyszłych rachunkach po czym sami rozwiązali umowę! Oszystwo w biały dzień... ciężko jest mi uwierzyć w to że firma jednostronnie może rozwiązać umowę bez mojej zgody. Co podkreślałam w ostatnim telefonie do nich cytuje" nie chce z państwem zrywać umowy tylko chce od Marca żeby w końcu ktoś przyjechał podłączyć mi ten router" . Pani jak zawsze udawała że rozumie moją sprawę, po czym w ciągu tygodnia dostaliśmy maila z zakończeniem sprawy, w postaci rozwiązania umowy. Zawarte również w nim było to, że na swój koszt mam im odesłać sprzęt który mi przysłali. Kolejne cwaniactwo, kolejne wyłudzanie pieniędzy. Firma nie szanuje klienta, nawet takiego który ma niejedną umowę z Nimi zawartą.
    ZaletyBrak zalet
    WadyŁamanie praw konsumentów
  • / 2025-06-09 23:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzień dobry, z siecią Play mam raczej bardzo złe doświadczenia. Jako klient zostałam zlekceważona, oszukana- to ciężkie słowa ale w mojej sytuacji pasują idealnie. Nie wiem czy firma może sama zerwać umowę, ciężko mi w to uwierzyć, ale tak się stało w moim przypadku. Od marca do tej pory próbowałam coś załatwić w sprawie mojej umowy ale nic się nie udało. Zacznijmy od tego, że umawiałam się z firmą że przyjedzie do mnie "Monter" podłączyć cały sprzęt.( Nie było u Nas innej możliwości, ponieważ potrzebny był kabel, który według nich dostępny jest tylko u montera. ) Pani z firmy pośredniej NEXERA zrobiła zdalne przełączenie sieci i odwołała Pana Montera nie mówiąc Nam o tym ani słowa. Mimo tego że mówiłam jej że czekam aż takowy przyjedzie. Mimo licznych telefonów i obietnic że po moich zgłoszeniach ktoś się z Nimi skontaktuje- nikt tego nie zrobił. Za każdym razem musiałam dzwonić sama żeby się coś dowiedzieć. Oczywiście za każdym telefonem nic się nie dowiedziałam. Osoby pracujące w sieci w większości nie umiały mi pomóc i odpowiedzieć na moje pytania. Każdy tylko przyjmował kolejne zgłoszenie z których nikt nic sobie nie robił. Niektóre osoby nawet nie chciały mnie wysłuchać tylko wchodziły mi w słowo. Zapłaciłam z własnych środków za kuriera z Routerem od sieci PLAY, również Zapłaciłam za 2 pierwsze rachunki za internet w nadziei że "ZARAZ" rozwiążą sprawę i włączą internet, bo tak przecież obiecali. Oczywiście muszę podkreślić także, że pierwszy rachunek zawsze jest wyższy. I tak oto Zapłaciłam 2 rachunki nie mając internetu... nie mając wcale podłączonego okablowania i całego routera. Gdzieś ktoś w trakcie rozmowy nawet mi powiedział że router byl podłączony i nie zadziałał- wymyślili sobie nawet to, że ten cały Pan był mi podłączyć wszystko. Dążąc do sedna sprawy- obiecali mi że pieniądze rozliczą w przyszłych rachunkach po czym sami rozwiązali umowę! Oszystwo w biały dzień... ciężko jest mi uwierzyć w to że firma jednostronnie może rozwiązać umowę bez mojej zgody. Co podkreślałam w ostatnim telefonie do nich cytuje" nie chce z państwem zrywać umowy tylko chce od Marca żeby w końcu ktoś przyjechał podłączyć mi ten router" . Pani jak zawsze udawała że rozumie moją sprawę, po czym w ciągu tygodnia dostaliśmy maila z zakończeniem sprawy, w postaci rozwiązania umowy. Zawarte również w nim było to, że na swój koszt mam im odesłać sprzęt który mi przysłali. Kolejne cwaniactwo, kolejne wyłudzanie pieniędzy. Firma nie szanuje klienta, nawet takiego który ma niejedną umowę z Nimi zawartą.
  • / 2025-06-09 10:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma nastawiona tylko na zysk - stosuje maksymalny wyzysk klienta.
    Zaletyuprzejmy wyzysk
    Wadywysoka cena
  • / 2025-06-06 15:24
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardo miła i profesjonalna obsługa , serdecznie polecam
  • / 2025-06-05 11:38
    Ocena: 3.00 / 5
    Z winy przedstawiciela Play zostalky mi wyslane nie te aparaty ktore zamowilem, powiedzial mi zeby odeslal przesylke, nie odbierajac jej od kuriera- tak tez zrobilem.. od tygodnia czekam zeby przedluzyc umowe ponownie, niestey dostalem jedynie informacje, ze moja sprawa wymaga dodatkowych analiz:) nie pomagaja zgloszenia, ponaglenia i skargi, czesc zlecen jest ignorowana i nawet nie zapisuja uch w systemie. Zenada.
    Zaletybrak
  • / 2025-06-05 11:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam telewizję i internet w UPC.Nigdy nie było większych problemów z internetem.Ake od kad przejęła je Play to jest tragedia z internetem.Ciagle się zacina
    ZaletyDobry zasięg tv
    WadyInternet się zacina
  • / 2025-06-04 22:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsze połączenie, w ogóle nie ma internetu, to jest po prostu okropne, nie polecam korzystania, już planuję zmianę, korzystam z niego od 7 lat i od ostatnich 6 miesięcy nie mogę go znieść, to po prostu gówno
  • / 2025-06-04 12:42
    Ocena: 2.33 / 5
    Firma Play wymyśliła genialny przekręt i naciąga kilientów na spore koszty. Chodzi o pocztę głosową 792 200 200. Wystarczy, że abonęnt wyjedzie poza UE a troskliwa poczta natychmiast wykonuje rozliczne połączena z delikwentem. Co ciekawe koszt jest naliczany za połączenie przychodzące i wychodzące dokładnie w tych samych sekundach. Zadne z tych połoczeń nie jest sygnalizowane na telefonie. W UE poczta Play jakoś się nie łączy - połączenie nie generuje kosztów.
    Zostałem naciągnięty na 170 zł. Do Egiptu latam co roku, wcześniej problemu nie było.
    ZaletyŻadne, których nie ma w innych sieciach
  • / 2025-06-03 21:58
    Ocena: 1.67 / 5
    Ta firma to totalna porażka. Wcześniej byłem w UPC i było OK. Po przejściu do PLAY multiroom po wi-fi nie działa. Konsultanci w bezczelny sposób twierdzą, że to przecież wiadomo że po wi-fi to multiroom nie będzie działał, tylko dlaczego gdy podpisywałem umowę wszystko było super i o tym mnie nie poinformowano. Uważam że zostałem w perfidny sposób oszukany. Tą firmą powinien zająć się UOKiK bo celowo działają na szkodę zbiorowego interesu klienta.
    Zaletynie ma
    Wadyprzedmiotowe traktowanie klienta, totalny brak profesjonalizmu, konsultanci nie posiadają żadnej wiedzy technicznej.
  • / 2025-06-03 21:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy więcej nie popełnię tego błędu jak umowa z play ignorancja personelu z biura obsługi klienta mam internet a właściwie go nie mam bo zgłoszenie trwa już miesiąc każdemu odradzam. NOGDY WIECEJ DNO I WODOROSTY!!!!
    ZaletyNIC
    WadyDramat
  • / 2025-06-02 22:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma Play to dramat totalny odradzam każdemu to są poprostu złodzieje pieniądze chcą odrazu a mi już internet nie idzie 4 dzień i jeszcze nikt nie przyjechał żeby cokolwiek zrobić a obsługa klienta to poprostu żenada tam chyba ludzi z pod sklepu biorą którzy na niczym się nie znają .
    ZaletyZero zalet
    WadyTa firma powinna się nazywać Wada
strona 1 z 234

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4664
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3956
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3013
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2606
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1296
Lajt Mobile
Ocena: 3.87, ilość opinii: 1082
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4491
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2023
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1186