Opiniami warto się dzielić!

Play opinie

Ocena na podstawie 4827 opinii

1.39 / 5

  • Oferta
    1.48
  • Obsługa klienta
    1.40
  • Cena/Jakość
    1.30
  • Parametry
    2.00
  • Cena
    2.80
  • Niezawodność
    2.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 242
  • / 2025-09-16 10:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy syf od dobrych 2 tygodnii. Są momenty że nie mogę nawet zadzwonić będąc w centrum miasta liczącego 80 tysięcy mieszkańców ( Siedlce), już nie mówiąc o internecie, którego częściej nie ma niż jest. Strony lądują się dobre kilka minut ( to nie jest 2000r. że jest ograniczony limit internetu z prędkością 10kb/s ...) mimo , że mam 130GB internetu w telefonie..
    W latach ubiegłych byłem zadowolony ale teraz to jest totalna porażka. Nie wiem czy im antenę wywaliło jakaś czy tyle ludzi ostatnio doszło do tego operatora i nie wyrabia ale ja osobiście rezygnuje z tego g...a
    ZaletyŻadne
    WadyBrak zasięgu
    Brak internetu
  • / 2025-09-15 20:13
    Ocena: 5.00 / 5
    W salonie Play w Plazie w Lublinie uzyskałam wyczerpujące odpowiedzi na pytania w kwestii złej jakości połączeń ze wskazaniem możliwości rozwiązania problemu oraz na temat sposobu korzystania z sieci w państwach spoza UE.Taki wyjątkowy profesjonalizm wykazała Pani Patrycja Wójtowicz.
    ZaletyMiła obsługa, dodatkowe sugestie z korzystania z pakietu, klarowne wyjaśnienie problemu.
    WadyBez wad.
  • / 2025-09-15 13:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat mam umowe od 3 miesięcy a światłowód tylko działał u mnie jakiś tydzień to masaż się czeka miesiąc awarii nie naprawią choć człowiek się prosi i płaci za darmo
  • / 2025-09-14 17:34
    Ocena: 1.00 / 5
    PLAY to DNO!!! Od początku mam problemy z odbiorem programów TV i z Internetem.!!! Przestrzegam przed zawieraniem z nimi umowy ! Bezczelnie twierdzą ze z ich strony wszystko jest ok. A ja muszę wydzwaniać kilkanaście razy w tygodniu z interwencją !!!! BEZ SKUTKU !!!
    ZaletyNie ma
    Wadynon stop problemy z odbiorem tv i łączem internetowym !!!
  • / 2025-09-13 15:34
    Ocena: 1.33 / 5
    Rozumiem że jest internet limitowany i nielimitowane (tak jest tylko napisane).
    Mam internet nielimitowany a został wykorzystany.
    ZaletyNie ma
  • / 2025-09-12 17:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Zawsze działało, ale przedwczoraj mi się skończył pakiet. I dzisiaj już zdążyłam wydać około 80 zł, i nie działa. Na dwa pakiety. Nie polecam
  • / 2025-09-12 15:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłam internet światłowodowy w Play, zaznaczając wszystkie punkty potrzebne do rabatów. Na stronie internetowej kwota była zgodna z ofertą, jednak w umowie nagle pojawiła się kwota wyższa o 30 zł, mimo że nie zamawiałam żadnych dodatkowych usług i nigdzie nie było o nich informacji.

    Najpierw próbowałam wyjaśnić sprawę mailowo, ale Play nie odpowiadał. Następnie zadzwoniłam na infolinię, gdzie konsultant był bardzo niemiły i niechętny do pomocy, mimo że próbowałam rozmawiać spokojnie. Powiedział wprost: „Ja nie wiem, co tam Pani sobie pozaznaczała w formularzu, nie wypełniałem z Panią wniosku”. Tłumaczyłam, że nie było opcji wyboru dodatkowych usług i prosiłam, by porównał moją umowę z ofertą na stronie, ale odmówił i zasugerował jedynie, że mogę wypowiedzieć umowę.

    Zdecydowałam się wypowiedzieć umowę i przejść do konkurencji, ponieważ sytuacja wygląda na nieuczciwe praktyki sprzedażowe. Nie byłam w stanie uzyskać żadnego wyjaśnienia, a umowa zawierała wyższą kwotę niż oferta widoczna online, co sprawia wrażenie oszustwa.
  • / 2025-09-12 11:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Odłączyli usługi z powodów technicznych, nic się nie dzieje od dwóch tygodni, zero informacji, niczego nie można się dowiedzieć na infolinii, generalnie masz płacić za coś czego nie ma, nikt nie wie kiedy cokolwiek się zmieni. Firma patologiczna????
  • / 2025-09-12 06:37
    Ocena: 1.00 / 5
    MIAŁ BYĆ TANI ABONAMENT A został dwukrotnie naliczony. NIE POLECAM NAJGORSZA SIEĆ.
    ZaletyNie ma
    WadyNaliczają ogromne sumy za abonament a miał abonament być tylko 300 zł a jest 2 razy mniej
  • / 2025-09-11 18:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Rozwiązałam umowę w marcu, nie dało się wytrzymać, zapłaciłam karę, oddałam sprzęt nigdy normalnie nie działał to te sk.... jeszcze faktury przez dwa miesiąca wystawiają! Chyba jakiś żart!
    Zaletynie ma!
    Wadysamy wady, zasięgu nie ma, na reklamacji żero odzewu, naciąganie na następne faktury. Można długo pisać
  • / 2025-09-11 14:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Na moją reklamację w sprawie ciągłych kłopotów w dostawie internetu..pan Patryk z działu obsługi play pisze,żebym wsadziła wykałaczkę w otwor w routerze..Ot FACHOWA porada...moje gratulacje.I na dodatek wysłał mi skale oceny jego pracy w skali 1 do 6..paranoja aaaaaa
    ZaletyBrak
    WadyPrzerwy w dostawie internetu,zatrzymywanie obrazu w tv.
  • / 2025-09-11 10:31
    Ocena: 1.33 / 5
    Czekam tylko aż moja umowa z nimi się skończy bo to jest jakaś katorga!
    Najgorszy operator! Co miesiąc płacę za 2 numery ponad 300 zł a miały być ulgi!
    GB internetu to jakiś kąpletny żart!

    Poza tym operator dolicza do faktury wykupione podobno przezemnie abonamenty na kilku platformach jak: Netflix w ciągu jednego miesiąca 2 razy, SkyShowtime 3 razy i wiele więcej!

    Co nigdy nie miało miejsce! Nigdy nie wykupywałam u państwa takich rzeczy bo zawsze wykupuje je osobno! Ktoś oglądał tv za free a ja musiałam zapłacić!Operator nie był w stanie tego wyjaśniać! OSZUŚCI I WYŁUDZACZE

    ODRADZAM KOMU KOLWIEK! UCIEKAĆ OD OSZUSTÓW JAK NAJDALEJ!
    ZaletyŻadnych zalet nie ma
    WadyOszustwa
    Kłamstwa
    Wyłudzenia
    W fakturach do zapłaty znajdą się odpłaty za TV których nie wykupywałam u państwa! OSZUŚCI
  • / 2025-09-11 03:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Wieczne usterki brak korekt w platnosciach.fatalna obsługa.
  • / 2025-09-10 09:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Ze względu na przeprowadzkę byłam zmuszona przenieść internet z mieszkania do mieszkania aby uniknąć kary za przedwczesne zerwanie umowy. Umówiłam technika na założenie nowej instalacji, oddałam stary sprzęt i wszystko dogadałam w salonie wraz z konsultantem. W dniu instalacji, technik przekazał mi, że nie może założyć internetu przez problemy techniczne. Zapewnił mnie, że zgłosi to do centrali i gdy wszystko naprawią podobnie przyjedzie do mnie podłączyć światłowód. Po kilku dniach ciszy postanowiłam ponownie upomnieć się o usługę, która miała zostać zrealizowana. Byłam przekierowywana łącznie z 20 razy do różnych działów, różnych konsultantów, każdy z nich mówił mi co innego. Finalnie, miałam podpisać KOLEJNĄ i NOWĄ umowę na internet, bo tamtą podobno "skasowali" i miał przyjechać kolejny technik. Umowę podpisałam, czekałam na technika, który zresztą się spóźnił i ponownie przekazał mi, że to dalej nie zostało naprawione i nawet nic się nie ruszyło w temacie mojej awarii!!!!!! Konsultanci zalecają mi podpisywać nową umowę z zastraszaniem mnie karą za anulowanie poprzedniej, gdzie ja byłam chętna przenieść ten internet do nowego mieszkania, ale niestety to PLAY nie jest w stanie zainstalować mi usługi i usunąć problemów technicznych, które zresztą obiecywali zniwelować. Pracuje z domu, przez ten cały czas (około 2 tygodnie) musiałam ciągać się z laptopem po różnych miejscach żeby tylko móc wykonać swoje obowiązki. Kpina, złożyłam reklamację na miejscu w salonie, a Pan konsultant i tak miał jeszcze czelność straszyć mnie karą :). NIE POLECAM!
    ZaletyBRAK
    Wadypodejście do klienta, brak powagi
  • / 2025-09-09 11:55
    Ocena: 2.00 / 5
    Brałem dwa telefony żenada nie można się pozbyć tych numerów pobierają 5 zł co miesiąc jaki to jest sens plus stracił klientów a teraz próbuje dbać a Pley ma nas w dupie wciska numery na kartę nie wiem po co chyba odejdę
    ZaletyŻadnych
    WadyZa duuużo
  • / 2025-09-08 02:11
    Ocena: 2.00 / 5
    Tv z Play... Żenada... Spróbuj obejrzeć wyścig długodystansowy nawet w kanałach premium... z odtworzenia... Nie dasz rady... Nigdy więcej tv z Play...
  • / 2025-09-07 18:48
    Ocena: 2.67 / 5
    Obłożnie chora osoba musi wg firmy przyjechać i wymienić w salonie zepsuty dekoder. Po zgłoszeniu i prośbie o rozwiązanie problemu odpowiedziano radośnie że problem rozwiązano oświadczając bo przecież można przyjechać do salonu i wymienić dekoder. Na szczęście można trafić na pracowników wykazujących się człowieczeństwem.
    ZaletyDuża oferta
    WadyDramatyczna obsługa klienta brak elatyczności. Skostniały system
  • / 2025-09-07 16:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza sieć w polsce, wielkie korpo świadczące usługi tak solidne jak erekcja 80 latka
    ZaletyBrak
    WadyKażdy aspekt świadczonych uslug
  • / 2025-09-06 17:44
    Ocena: 1.00 / 5
    ...ja na szczęście korzystam z dekodera i routera z UPC .I mam juz umowę na czas nieokreślony,więc mogę w każdym momencie ja wypowiedzieć.Wpelni zgadzam się z negatywnymi opiniami innych...bo gdy było UPC..było o wiele lepiej..a teraz nawet na sprzęcie UPC..internet zawiesza się na chwilkę...BEZ przerwy.. właśnie w weekendy,bo wtedy jest zwiększona oglądalność..
    ZaletyBrak
    WadyJw
  • / 2025-09-06 15:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsze gówno jakie miałem a obsługa do dupy szkoda gadać
strona 1 z 242

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4827
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4034
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3123
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2671
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1319
Lajt Mobile
Ocena: 3.79, ilość opinii: 1198
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4582
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3511
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3212
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2555
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2054
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1187