Gówno i niekompetentni ludzie na infolinii.... Gówniane usługi, szczególnie ten stacjonarny telefon z którego nie można zrezygnowć!
Zaletyżadnych
Wadywadą jest ta firma i jej pracownicy
~Cezary / 2025-10-07 16:49
Ocena: 1.00 / 5
Dn. 08.10.2025 ok. godz. 16:42 dzwoniła do mnie Pani z oferta handlową. Gdy próbowałem wyjaśnić, że usługa telefonu stacjonarnego nie jest mi do niczego potrzebna rozłączyła się. Buractwo i skrajny brak profesjonalizmu! Zdecydowałem się na rezygnację z usług tej firmy i nikomu ich nie polecam!!!
Zaletybrak!!!!!!!!!
Wadywszystkie jakie można sobie wyobrazić
~Andrzej / 2025-10-06 15:10
Ocena: 2.33 / 5
Mam niby światłowód 500Mb w ofercie a działa 190 Mb odstąpić od umowy nie można bo kara. Ale sami nie spełniają warunków.Dla mnie to kupa ściemy żebym dzwonił co sobota o internet
~Joanna / 2025-10-05 05:45
Ocena: 1.00 / 5
Telewizja sie zacina
Nie ma możliwości nagrać seryjnie
Gdy sie wyjdzie przez przypadek z odtwarzanego programy nie ma możliwości wznowienia od momentu oglądanego programu, tylko trzeba od poczatku.
UPC to była dobra telewizja a PLAY to porażka
Czekam tylko jak umowa mi sie skonczy zeby zmienić operatora.
Nie polecam tej telewizji.
ZaletyBRAK
WadyCzęsto sie zacina
Brak możliwości wznowienia odtwarzania
Brak możliwości nagrać seryjnych
~Michał / 2025-10-04 16:25
Ocena: 1.00 / 5
Beznadzieja. Szkoda komentować. Chciałem tylko przyczynić się do wystawienia oceny na jaką zasługują.
Zaletybrak
WadyNie zmieszczę się tu i nie chce i się wypisywać.
~Andrzej / 2025-10-04 14:54
Ocena: 1.67 / 5
UPC było zajebiste, play to taka lipa że się płakać chce. Telewizja się zacina, internet pomimo że mam ten sam pakiet co w UPC jest wolniejszy,ciekawe jak to zrobili? Obsługa klienta poziom poniżej zera, tak jak inteligencja ludzi tam pracujących. Jeżeli chcecie zmienić telewizje i internet na play to nie polecam a wręcz odradzam. Wspomnę też o tym że przelew był ksiegowany 10 dni,szybciej bym na kolanach do Częstochowy poszedł. Podsumowując straszna lipa. Bardzo źle.
ZaletyBrak zalet.
WadyZa dużo żeby się tu zmieściły.
~Anna / 2025-10-04 05:41
Ocena: 1.00 / 5
Play wstyd !! Rozmowa z konsultantem to istna porażka, nie potrafi umówić nawet technika w ten sam dzień po tym jak inny technik rano podpiął zepsuty ruter. Serwis i merytoryka na najniższym poziomie. Skoro nie sprawdzacie sprzętu po podpięciu który ma dostarczyć internet a jedynie podpial go do prądu po czym technik informuje że za 10 min wszystko zadziała a on się spieszy i wychodzi. Skoro sprzęt i usługa nie zostały wykonane należycie to nie każcie czekać czterech dni na kolejnego technika tylko naprawcie błąd w tym samym dniu .
ZaletyBrak
WadyBrak jakiegokolwiek zadośćuczynienia za fatalny serwis
~Lesz / 2025-10-04 00:55
Ocena: 1.00 / 5
Nie warto z nimi żadnej umowy z nimi podpisywać , doradcy kłamią jest super
ZaletyŻADNE
WadyWięcej wad niż to wart , same awarie brak sygnału przykład dziś w Warszawie na Woli prawie 11 godzin nie było Internetu i TV
kolejny raz mam problem z Play
~Rysiek1967 / 2025-10-03 20:28
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza sieć Nigdy więcej nie podpiszę z nimi żadnej umowy.
ZaletyŻadnych zalet
WadyŻenada nie ma co opisywać
~5555 / 2025-10-03 14:43
Ocena: 1.00 / 5
Ta sieć to dramat. Żeby się do dzwonić to trzeba dzwonić po 15 razy. Albo włącza się kobieta i gada poczekaj na połączenie. Innym razem jest że druga strona prowadzi rozmowę jak nie jest tak. Czy ktoś ma podobnie. Przecież to idzie zwariować. Zasięgu w ogóle nie ma. Po co tyle pieniędzy płacić za coś co w ogóle nie jest przydatne
ZaletyBrak
~Ewa / 2025-10-03 13:15
Ocena: 1.00 / 5
Jestem, niestety, klientką play. Zostałam nią po przejęciu UPC. Jest strasznie. Ciągle brak sygnału. Dzwoniłam i zgłaszałam,ale nic z tego nie wynikło. Jestem niepełnosprawna ruchowo i to jest moje przysłowiowe okno na świat. Również furtka bezpieczeństwa, bo telefon stacjonarny również działa jak jest sygnału. I co z tego, że mam światłowód? Płacę, a ta firma ma mnie gdzieś. Chyba zacznę nagrywać kręcące się ķółeczko na moim monitorze zamiast programu. Ciekawe czy już ktoś wytoczył im sprawę?
ZaletyBrak.
WadyBrak sygnału. Notorycznie.
~Wstrzasnieta / 2025-10-03 10:05
Ocena: 1.00 / 5
Play, to kompletny szajs..ciągłe przerwy w dostawie internetu i zaniki WiFi.. Trzeba ciągłe ustawiać sieć w telefonie.Jest coraz gorzej.
ZaletyBrakkkkkk
WadyJw
~Kris / 2025-10-02 15:50
Ocena: 1.33 / 5
Niestety panie konsultantki wprowadzaja w bład-byle zawrzeć umowe,nie informują o tym ze jak sie nowa umowe zawiera to srodki pozostale na koncie sie kasuja-moja ostatnia umowa z play
~JUNIOR / 2025-10-01 22:05
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia! Przychodzisz do domu chesz ogladac mecz,a tv nie dziala.
Masz impreze chcesz puscic muzyke w tle,a YouTube nie mozna włączyć.
Dziecko gra na playstation i niestety kolejny zawód...
Od kiedy mam internet z play w domu zacząłem się denerwowac tym ,ze mam telewizor ,w ktorym nie mozna normalnie pooglądać nic!! Bo nie wiesz czy akurat będziesz miał do jakiegoś programu dostep czy nie! Pomoc techniczna polegająca na restartowaniu rutera i dekodera, to nie jest profesjonalna pomoc.
~Grzegorz / 2025-10-01 17:18
Ocena: 1.00 / 5
Obsługa klienta na-10 są tylko pomocni jak chcą podpisać umowę później radz sobie sam
~Kami / 2025-10-01 00:36
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy możliwy internet mobilny. Tragiczna obsługa najgorsza sieć z możliwych
WadyGówno tragedia nie polecam internetu. Unikajcie tej sieci
~Łukasz / 2025-09-30 14:57
Ocena: 1.33 / 5
Internet światłowód dramat mamy wykupiony pakiet 1000Mb/s i jak za dnia wsyztsko działa płynnie od 9 miesięcy od godziny 21 do godziny 23 zaczyna się jazda, prędkość internetu spada poniżej minimum które powinniśmy mieć zapewnione po wielu zgłoszeniach próbach reklamacji jedynie co się dowiedzieliśmy, że to nie jest ich wina bo z ich pomiarów (robionych w godzinach w których z internetem nie ma problemów) wynika że wszystko jest w porządku, na infolinii „ekspertom” jedynie na czym zależy to nie jest pomoc, a wystawienie dobrej opinii a jak liczba argumentów ich przerośnie to po prostu się rozłączają zostawiać nas z problemem bez rozwiązania…. Serdecznie nie polecam jutro sprawę kierujemy do zarządu praw konsumenta.
~natalia / 2025-09-30 12:34
Ocena: 1.00 / 5
Od dwóch tygodni jesteśmy bez Internetu, zepsuł się router i operator nawet nie dał nam zastępczego bo niby tak nie robią. Nasz router raz wrócił z „naprawy” i nadal nie działał - zostaliśmy zostawieni bez niczego i czekamy nadal.
~Boby / 2025-09-29 16:58
Ocena: 2.67 / 5
Wstyd totalny żeby cofnąć błąd przy podpisaniu umowy twierdzą że nic nie da się zrobić teraz pewnie zapłacę karę ale zrezygnuje z ich usług bo klienta mają za nic ma tylko płacić rachunki a jak coś nie działa to nawet niema jakiejś rekompensaty a rachunki takie same.
~Marclix / 2025-09-29 11:50
Ocena: 1.00 / 5
Dramat. Od jakiegoś miesiąca nie da się normalnie użytkować z tej sieci bo internet co chwilę się zacina.