Play naciąga klientow na zbedne uslugi, za ktore kaze sobie płacić. Pkay to nacisgacze
ZaletyBrak zalet. Dekoder 4k do niczego
WadyNaciagacze
~Tolo / 2025-03-27 20:04
Ocena: 1.00 / 5
Za obsługę klienta dałem jedną gwiazdkę a nie powinni dostać żadne. Bezczelne a czasami nawet chamskie zachowanie w salonie play i to samo na infolinii.
ZaletyNie istnieją
WadyGłównie wady
~Zdzisław / 2025-03-27 17:11
Ocena: 2.67 / 5
Profil Mój Play bardzo ubogi i nieprzejrzysty. Brakuje na nim informacji od kiedy obowiązuje umowa, brakuje informacji o kosztach ponoszonych przez abonenta w rozbiciu na poszczególne usługi. Bardzo często brakuje sygnału internetowego lub jest bardzo słaby. Sygnał telewizyjny w sieci Play jest opóźniony o około 35 sekund w stosunku do sygnału z UPC
~Zdegustowana / 2025-03-26 00:40
Ocena: 1.33 / 5
Bardzo nieuczciwa sieć. Najpierw konsultantka, chcac podpisać jak najwięcej umów, dzwoniła kilka razy, oferując gwiazdkę z nieba rodzicom i sąsiadom, po założeniu światłowodu. Teraz rachunki co miesiąc w magiczny sposób coraz wyższe, do tego przypisany nieaktywny numer, rzekomo starego nie dało się przenieść, a potem pojawił się, cud! A płacić nakazują za oba. Nigdy więcej!
Umowa przejęta po UPC w ofercie Play internet światłowodowy
A tak wygląda prawda, ciągłe kłopoty z internetem mające wpływ na oglądanie telewizji ( niestabilnie działający )
prędkość internetu w Gdańsku test łącza
Informacje jakościowe
Prędkość pobierania - download [Mb/s] 1.82
Prędkość wysyłania - upload [Mb/s] 2.67
Opóźnienie (RTT – ping) [ms] 141
Zmienność opóźnienia - jitter [ms] 385
NIE POLECAM !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
JAK JUŻ CIĘ ZŁAPIĄ TO MAJĄ CIE W D***E
ZaletyBrak
Wady179 zł za usługę TV i Internet którego nie ma wg mnie trochę za dużo
~NIEZADOWOLONY / 2025-03-24 16:05
Ocena: 1.00 / 5
Jakiś czas temu kupiłem urządzenie w związku z zawarciem umowy na odległość. Z tego co wiadomo na odstąpienie od umowy zawartej na odległość przysługuje czternaście dni bez podania przyczyny. W dniu otrzymania telefonu stwierdziłem, że nie spełnia on moich oczekiwań i odesłałem go wraz z formularzem odstąpienia od umowy. Moje zgłoszenie zostało zaakceptowane, przywrócono poprzednie warunki oferty, przyjęto zwrot urządzenia w systemie. Zapomniano jednak o bardzo ważnym szczególe. Zapomniano o zwrocie opłaty "startowej".
Wysłałem zapytanie dotyczące zwrotu powyżej kwoty. Na odpowiedź mieli 7 dni. Rozumiem gdyby była to reklamacja (wtedy mógłbym czekać do 30 dni na odpowiedź). To było zwykłe udzielenie odpowiedzi na zapytanie wieloletniego klienta sieci Play. W dalszym ciągu status zgłoszenia brzmi "W trakcie rozpatrywania".
Wielokrotnie dzwoniłem do sieci, pisałem na czacie z konsultantami. Żaden z nich nie był w stanie odpowiedzieć na pytanie dotyczące zwrotu. Inni "mydlili" mi oczy pisząc dzień po dniu, że moje zgłoszenie potraktują priorytetowo.
Postanowiłem odwiedzić Salon Sieci Play. Przedstawiłem konsultantce wszelkie informacje dotyczące sprawy, w której udałem się do salonu. Szczerze mówiąc język, który został użyty w opisie zgłoszenia jest niezrozumiały, komiczny i w zasadzie pozostawia wiele do życzenia.
Jestem wieloletnim klientem sieci, a moja sprawa została zbagatelizowana, a w zasadzie zmarginalizowana.
Dodam, że przedłużyłem abonament z innym urządzeniem. Gdybym wiedział, że tak sprawa będzie wyglądała, nie przedłużałbym umowy. Dziwię się temu , że skoro tyle osób jest niezadowolonych i pełno negatywnych opinii na temat tych oszust sieć nadal funkcjonuje w Polsce
NIE POLECAM TEJ SIECI!!! OSZUSTWO I ZŁODZIEJSTWO. ZALEŻY IM TYLKO ŻEBY WYŁUDZIĆ PIENIĄDZE. Dzwonią 7 miesięcy przed zakończeniem umowy żeby ją przedłużyć, a potem pozostawiają klienta samemu sobie.
Jak tylko skończy mi się ta umowa, zrywam z siecią! Ludzie obudźcie się. Przechodźcie do innych sieci, bo nic dobrego tutaj Was nie czeka!!!
ZaletyŻadnej
Wady1 000 000 000 000
~Monika / 2025-03-23 20:29
Ocena: 1.00 / 5
To co dzisiaj się dzieje z telewizją internetem to jakiś żart. Zrywanie i brak sygnału to standard. Odradzam wszystkim
~Uzytkownik / 2025-03-23 14:30
Ocena: 3.33 / 5
Mialem uslugi w Play. Mialem tez w prawie wszystkich innych sieciach uslugi i moge wydac ogolne opinie o nich w skalach porownawczych: Orange 1, T- Mobile 0, Plus 0, Play 3, Lajt Moboile 5. Jestem obecnie w Lajt Mobile.
ZaletyW miare uczciwi
WadySlaby zasieg internetu
~Anna / 2025-03-22 20:33
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza sieć oszukująca ludzi, spłacałam sprzęt wzięty na raty, zadzwoniłam na infolinię i zapytałam ile rat zostało do końca, dowiedziałam się, że sprzęt spłaciłam w marcu 2024 roku, ponieważ płaciłam przed terminem więc nie zwróciłam uwagi na fakturę, sieć play brała pieniądze przez rok za spłacony sprzęt wysyłając za każdym razem SMS dziękujemy za wpłatę. Gdyby byli uczciwi to pierwszą wpłatę zwróciliby na konto i wysłali powiadomienie o zakończeniu umowy I spłaconym sprzęcie, ale po co, myśleli że znaleźli barana i baran będzie wysyłał co miesiąc kasę. Okropna oszukańcza sieć, Najgorsza.
ZaletyŻadnych
WadyOszuści
~Arni / 2025-03-22 16:20
Ocena: 1.00 / 5
Uważajcie na pakiet SkyShowtime zakupiony w play , aplikacja działa bez zarzutu, ale kanały tv SkyShowtime 1 i 2 to jakiś armagedon. U mnie usługa ( tv) nie działa w zasadzie od września 2024 , kilka nic nie wnoszących wizyt serwisanta nic do sprawy nie wniosło asługa nadal nie działa.
Zgłosiłem reklamację, wraz z wnioskiem o wyłączenie tej usługi ( czekam na odpowiedź) o jakości usługi poinformowałem SkyShowtime, ale okazało się że oni autoryzowali tylko aplikację, kanały tv to kolejny nieudolny pomysł tych wynalazków .
Zaletykupiłem tylko to
WadyEeech
~Rafał / 2025-03-22 16:07
Ocena: 1.33 / 5
Wciskają kit ludziom żeby tylko podpisać umowę a potem się martw
ZaletyNie ma
~Valuś / 2025-03-21 22:30
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia. Nieczytelnie, pracownicy nastawieni na zysk za wszelką cenę. Skończy się umowa - skończy się współpraca. Szkoda tylko moich pieniędzy.
ZaletyBrak.
WadyIstnienie tego operatora.
~Trump / 2025-03-21 13:11
Ocena: 1.33 / 5
Zero orientacji w dokumentacji. Oryginał, który może zabrać tylko instytucja państwowa, oni potraktowali jak swój. Nie jesteście państwowa instytucja. Pozdrawiam i reszcie zorientowanych życzę dużo zrozumienia i empati.
ZaletyZero
WadyBrak orientacji w dokumentacji, cena
~dg / 2025-03-20 08:40
Ocena: 1.00 / 5
Niestety potwierdzam inne opinie, ze internet z tej firmy to jakas porazka. Posiadamy internet mobilnym, ktory kilkanascie razy w ciagu dnia przestaje dzialac i trzeba go restartowac.
Wielokrotnie dzwonilismy na infolinie, gdzie panie moga jedynie zarejestrowac zgloszenie. Na poczatku kazaano nam wszystko wymieniac, router, karte sim...a w koncu sie okazalo, ze problem lezy po stronie nadajnika, ktory nie jest w stanie obsluzyc przeplywu danych i niestety trzeba z tym zyc.
Takze nie polecam, jesli ktos chce miec w domu dzialajacy internet.
Zaletyczasem dziala
Wadywiele razy w ciagu dnia sie zawiesza
~Greg / 2025-03-19 20:39
Ocena: 2.33 / 5
Uwzględniona kwota umowna, dokonanie doładowania dana kwota i wykonanie połączenie za chwilę może skutkować nie wywiązaniem się z umowy o doładowaniu ???? ok rozumiem doładowałem raz jeszcze za 5 zł by se pobrali z konta, nie oni nie mogą teraz więc jeszcze raz kwota 60zl i najlepiej nie używać urządzenia do czasu ich potwierdzenia to jest patologia.
~Szymon / 2025-03-19 14:57
Ocena: 1.00 / 5
Zostałem oszukany na umowę pytałem kilka razy czy będę mógł przenieść swój internet z wynajmowanego mieszkania na zakupione w nowym budownictwie gdzie jest światłowód Pan z sieci gwarantował mi że nie będzie z tym najmniejszego problemu okazuję się że po przeprowadzce muszę płacić 1.5 roku za nie używanie usług bądź za zerwanie umowy pytanie zadawałem kilkukrotnie i miałem to zagwarantowane w salonie play w Auchan Fordon jest to kryminał przyjmować takich pracowników nie kompetentnych jest to naciągnie klientów za takie zdarzenia powinna odpowiadać głównie sieć play a nie użytkownik który ma mniejszą wiedzę na ten temat po to Człowiek idzie do Salonu się doradzić i chcąc zaostrzcie odpowiednią umowę na warunkach na które się umawia ….
ZaletyBrak
WadyWprowadzanie w błąd użytkowników
~Domi / 2025-03-18 12:35
Ocena: 2.00 / 5
Niestety jestem bardzo rozczarowana poziomem zaproponowanych produktów w sieci Play. Internet oraz telewizja bardzo często nie działają. Codziennie dzwonienie na infolinię z prośbą o pomoc bardzo mnie męczy i nie tak to powinno wyglądać. Play po prostu tego nie dźwiga ponieważ jest w swojej ofercie za słaby. To słaba i mała firma. Zamiast w reklamy z Wojewódzkim powinni zainwestować w wysoki poziom swoich produktów. Pracownicy infolinii są zawsze bardzo mili i starają się pomóc ale tak się na dłuższą metę nie da. Jestem pewna, że Play nie ma nikogo takiego jak rzecznik klienta i niestety jak się ktoś wkopie w umowę to musi dotrwać do końca bo oczywiście za zerwanie jest kara. Play natomiast nie ma kary za to, że nie dostarcza usługi. Smutne to, ciekawe kiedy ktoś się weźmie za aktualizację tych umów bo działają one za szkodę klientów.
Zaletybrak zalet.
WadyWady zdecydowanie przewyższają zalety.
~Anna / 2025-03-17 17:51
Ocena: 3.67 / 5
W salonie zawsze byłam miło obsługiwana. Jeśli chodzi o telefon. Tu nie mam zastrzeżeń To zmyliło moją czujność. Wzięłam niestety internet i telewizję. W brodę sobie pluję i jestem zdegustowana .
~Anna / 2025-03-17 17:48
Ocena: 1.00 / 5
Od dwóch tygodni dzwonię codziennie, ponieważ rwie mi światłowód i nie mam telewizji. Od dwóch tygodni nikt się u mnie nie pojawił, żeby to sprawdzić. Mam wyznaczane przez telefon zadania, a potem jest informacja, ze problem rozwiązany. A telewizji jak nie było tak niema. Internet dalej rwie. Zdecydowanie odradzam podpisywanie umowy z play!!!! Zerowa opieka w przypadku problemów. Nie wiem, co zrobić, bo znowu pokazuje mi się po resecie, że w ciągu 4 godzin usługa zostanie aktywowana i tak od dwóch tygodni. Koszmar! Place 170 złotych miesięcznie. Został mi jeszcze rok umowy. To chyba niemożliwe, żeby nie można było zerwać umowy, jeśli nie wywiązują się z usługi?’
ZaletyŻadnych zalet
WadySame wady
~Agnieszka / 2025-03-17 17:13
Ocena: 2.33 / 5
ODRADZAM. Nie podpisujcie umów na telewizję. Place 334 zł i bardzo często nie mam internetu, telewizji po 2 dni nie ma. Podpisałam umowę na 2 lata i nie można z niej zrezygnować. Koszmar!!!! Jak poszłam do punktu z prośbą o pomoc, to próbowano zrobić ze mnie wariatkę. ODRDZAm