Opiniami warto się dzielić!

Play opinie

Ocena na podstawie 4642 opinii

1.39 / 5

  • Oferta
    1.47
  • Obsługa klienta
    1.40
  • Cena/Jakość
    1.30
  • Parametry
    2.00
  • Cena
    2.80
  • Niezawodność
    2.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 233
  • / 2025-05-29 21:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo słaby zasięg tam gdzie inni oglądali bez problemu filmy online ja będąc w Play miałem zasięg 3g.Tragedia nie polecam.Sam zerwałem umowę.
    ZaletyBrak
    WadyZasięg Obsługa klienta
  • / 2025-05-29 08:08
    Ocena: 1.67 / 5
    Przedstawiciel firmy Play zaoferował mi korzystanie ze światłowodu (internet i tv i aplikacje)Po umówieniu terminu przyszli montażyści i stwierdzili, że nie ma możliwości montażu w moim mieszkaniu.Distałam SMS o montażu za miesiąc.Zgłosiłam odstąpienie od umowy i zaraz dostałam fv 20 zł za korzystanie z tv ,której nie miałam i informację o tym,że mam odesłać sprzęt,którego nawet nie rozpakowałam ,na własny koszt.Ta przygoda zPlay kosztowała mnie 40 zł za nic.
    Zaletynie widzę
    WadyCała obsługa
  • / 2025-05-28 21:35
    Ocena: 3.33 / 5
    Na początku wszystko było super , korzystałem z pakietu za 35 zł Internet super ale nie których regionach Polski były problemy np. czasie podróży pkp , mniejszych miastach.

    Denerwujący jest cykliczny pakiet ,pobierają pieniądze 28 maja a data odnowienia jest 9 czerwca
    - problem tym że te pieniądze nie są bezpieczne , nie informują że zostało pobrane 5 zł, jeśli za wcześnie zużyje się Internetu

    z tego powodu nie ma mowy odnowieniu pakietu, musisz dopłacić 5zł lub wybrać tańszy pakiet !

    Resta jest miarę fajna nawet za granicą w tym pakiecie kiedy się dzwoni , nic nie pobierali za rozmowę , nawet spoko

    Ale mimo tych zalet pół roku się zastanawiam o przeniesieniu się do innej sieci , chyba że poprawią ten cykliczny pakiet bo ile można go wyłączać i włączać niszy !
    ZaletyPodróż za granicą też zależy gdzie bo nie wszędzie jest zasięg, nie limitowane rozmowy
    Wadyza wcześnie pobiera pieniądze, brak infa o pobraniu , nie których miejscach brak zasięgu
  • / 2025-05-28 14:11
    Ocena: 5.00 / 5
    Mam Play od 2 lat. Nie odczuwam negatywnych skutków działania internetu a korzystam ile się da. Place 40 zł za wariant na kartę. Neta nie wykorzystuje.
    ZaletyZasięg, pomocny czat na Play 24. Nie dzwonię wciskają abo. Volte działa praktycznie na każdym telefonie z tą opcją nie ma wybrednosci.
    WadyTrochę drogo.
  • / 2025-05-26 20:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Nic nie działa, tylko by kraść chcieli gołodupcy, do dupy nie pozdrawiam.
    Zaletynie ma
    Wadywszystkie
  • / 2025-05-26 17:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy nie spotkałem gorszego operatora komórkowego. Internet jest całkowicie bezużyteczny. Jedynym zaleceniem zespołu wsparcia było "ponowne uruchomienie urządzenia". Jakość sygnału w mojej okolicy jest bardzo słaba.
  • / 2025-05-25 19:01
    Ocena: 2.00 / 5
    Dzień dobry. Jestem abonentem telewizji i internetu światłowodowego i po ostatniej aktualizacji jaka miała miejsce kilka dni temu na dekodery Play Box TV 4B to jest totalna klapa. Obraz zamazany blokada dekoderów po naciśnięciu przycisku na inny kanał. Zła jakość obrazu. Zgłoszenia były i to kilka bez usunięcia usterki. Masakra.
    ZaletyBrak
    WadyZła wydana aktualizacja,brak naprawy
  • / 2025-05-24 17:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Jako wieloletni klient najpierw Aster, później UPC mogę powiedzieć jedno - to jest dramat! W grudniu 2024 zmieniono mi dekodery z UPC na Play. Z UPC wszystko było bez zrzutu, jeśli był problem - był rozwiązywany. Z Play praktycznie codziennie powinienem reklamować - zatrzymanie obrazu, brak połączenia z internetem. Sugestia Play - zrestartuj router. Tym powinien zająć się UOK. Szczerze odradzam i przestrzegam! Szkoda pieniędzy, zdrowia i przede wszystkim straconego czasu na infolinii. I jeszcze na koniec rozmowy z infolinią, po 30 minutach oczekiwania i solennych obietnicach o chęci pomocy i przekazaniu sprawy dalej człowiek pyta o ocenę jego pracy.
  • / 2025-05-24 15:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma Play brak jej kompetencji brak do niej zaufania nie potrafią naprawić dekodera zdalnie konsultanci są nie profesjonalni potrafią oszukiwać straszyć za zerwaniem umowy z winy operatora bo jak przez 10 dni nie mieć telewizora i nic sobie z tego nie robią a rachunki się płaci NIE POLECAM PLAY to jest banda kłamców i nieudacznikow ja jestem po 2 zawałach i udarze i mam z nimi cwaniakami walczyć do czego to poszło narodzie !!!!! Pomóżcie jak z nimi zakończyć współpracę a w salonie byłam 4 razy i wymieniałam dekoder w ciągu 8 dni to coś nie gra w tej dziadowskiej firmie
    ZaletyZadne
    WadyWiele wad
  • / 2025-05-23 17:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Dekoder wadliwy obsługa klienta mało kompetetna dział techniczny zero reakcji proszę czekać na odpowiedź Priorytet unich o olewka gdyby nie wadliwe dekodery zostałbym w poniedziałek rozwiązuje umowę z przyczyn operatora
    ZaletyZalet nie ma
    WadyWadliwe dekodery
  • / 2025-05-22 15:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet działa skandalicznie non-stop zrywa połączenie jest niestabilna Infolinia play non-stop twierdzi że u nich jest wszystko w porządku nie chcą rozwiązać umowy bez naliczenia opłat. Naprawdę nikomu nie polecam tego operatora
  • / 2025-05-22 07:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodziejska firma. Posiadalem nadplate na koncie abonsmentu w wysikosci ok 200 zl. Po zmianie operatora na tmobile otrzymalem zwrot w wysokosci 27 zl. Kpina.
    ZaletyNie jestem juz ich klientem
    WadyDuzo by wymieniac. Ale glownie to zlodzieje i cwaniaki.
  • / 2025-05-21 20:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza sieć to plaÿ,nie polecam,uciekać jak najdalej.Dużo obiecują i zapewniają,a człowiek tego niema,a rachunki trzeba płacić i jeszcze straszą karą umowną.Nic nie oferują złodzieje.Uciekac od tych oszustów!!
    ZaletyNiema żadnych
    WadyNic nie działa,telewizja i internet,poniżej krytyki.
  • / 2025-05-21 19:08
    Ocena: 1.33 / 5
    Nigdy więcej nie popelnie tego błędu jak umowa z play ignorancja personelu z biura obsługi klienta mam internet a właściwie go nie mam bo zgłoszenie trwa już miesiąc każdemu odradzam
    ZaletyNie
    WadyMnóstwo
  • / 2025-05-21 16:22
    Ocena: 2.33 / 5
    Jestem mocno rozczarowana jakością usług Play. 14.05 czyli tydzień temu miałam instalację nowego routera, i nadal mam problem z dostępem do internetu. Obsługa klienta Play codziennie dzwoni w sprawach promocyjnych, natomiast kwestia techniczna jest na uboczu. Sgłoszenie jest traktowane niby prioretytowo, ale nic tak naprawdę się nie dzieje.
    Chyba dlatego pierwsze 2 miesiąca mam za darmo, że nie będę miała internetu.
    WadyObsługa klienta play
  • / 2025-05-21 08:12
    Ocena: 2.00 / 5
    Dekodery naja wadliwe trzeba czekać długo na aktywację uslugi
    ZaletyZadnych zalet
    WadyNiska obsługa klienta zero zrozumienia
  • / 2025-05-20 16:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa klienta jakby było możliwe to minus 1000000000000
    WadyNic nie da się załatwić
  • / 2025-05-19 17:14
    Ocena: 2.33 / 5
    Przedłużałam umowę na telefon z Play...rozmawiałam z kobietą wyrzucającą z siebie słowa z szybkością karabinu maszynowego, pomimo prośby o zwolnienie tempa wypowiedzi i nie "klepania na pamięć" kobieta nadal prowadziła "szybką transakcję". Zero normalnej rozmowy...bezpłciową, nie potrafiącą nic doradzić...AUTOMAT. 19.05.2025, połączenie o 16.47...koszmar
  • / 2025-05-19 10:58
    Ocena: 1.33 / 5
    Przechodząc z telewizji UPC do Play myślałem, że może być lepiej, a tu niemiła niespodzianka.
    Telewizja Play permanentnie się zawiesza, komunikat:-brak sygnału, zrób głośniej opóźnione włączanie programów.
    Do tego konsultacje przez telefon, to tragedia. Prosząc o technika aby przetestował telewizją na miejscu, odpowiedz jest negatywna, a gdy chcę zrezygnować, to pada stwierdzenie, że umowa zobowiązuje - wynika, z tego że tylko jedną stronę. A przecież sprzedali produkt z usługą.
    Bardzo dobre podejście do pozbycia się klienta!!!
    Zaletybrak
    WadyProdukt jest nie dopracowany. Brak rozeznania WIFI u klienta
  • / 2025-05-16 19:51
    Ocena: 1.67 / 5
    Miałem co miesięczny pakiet na nielimitowane rozmowy SMS i internet kiedy doładowałem konto pomiędzy aktywacja pakietu 28 mb się ściągnęło danych komórkowych w tle do którejś z aplikacji więc ukradli mi za to 34 zł. Obsługa klienta mi napisała że zawsze mogę doładować jeszcze raz więc przenoszę numer mam dość tego dziadostwa potrafi nie być zasięgu w centrum dużego miasta.
    WadyObsługa klienta, i kiepski zasięg
strona 1 z 233

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4642
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3940
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3000
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2595
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1294
Lajt Mobile
Ocena: 3.94, ilość opinii: 1054
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4474
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2019
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1186