Opiniami warto się dzielić!

Play opinie

Ocena na podstawie 4925 opinii

1.39 / 5

  • Oferta
    1.48
  • Obsługa klienta
    1.40
  • Cena/Jakość
    1.30
  • Parametry
    2.00
  • Cena
    2.80
  • Niezawodność
    2.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 247
  • / 2025-10-30 12:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Play masakra. Dziś nie działa mi internet w telefonie. Mam telewizję z Play. Raz działa raz nie działa. Restartuję modem cały czas żeby działało. Zgłaszałem problem w salonie. Po jakimś czasie dostałem mailowo ankietę z 15 pytaniami technicznymi na które mam ja sam odpowiedzieć. Pogięło ich. Nie jestem specjalistą. Na miejsce oczywiście nikt nie przyjedzie.
    Zaletyżadne
    Wadysame wady
  • / 2025-10-30 06:25
    Ocena: 1.00 / 5
    internet tragedia . telewizja sie zawiesza i wiecznie przerwa techniczna. Jakim cudem oni sa jeszcze na rynku
    Zaletybrak zalet
    Wadysame wady internet i telewizja to poraszka
  • / 2025-10-30 02:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo słaby internet, nawet nie można obejrzeć serialu
    ZaletyBrak
    WadyDramat
  • / 2025-10-29 21:44
    Ocena: 1.00 / 5
    JEDNA GWIAZKA TO ZA MAŁO !!!
    Jestem byłym klientem z UPC.
    Jak wiadomo firma połączyła się z Play i jest totalna porażka.
    Od kwietnia br. Internetu jak i telewizji nie posiadam prawie że wgl.
    Od czerwca br. dzwoniąc na „śmieszny” numer 813 813 813 otrzymuje informację ze jest awaria na mojej ulicy. Mija tydzień, dwa, trzy… miesiąc i łaskawie pojawił się technik, który oznajmił że awaria na 100% nie leży w domu tylko na ulicy. Poinformował mnie że zgłosi ten fakt i do tygodnia zjawią się inni technicy którzy naprawią usterkę. Minął tydzień.. Ani widu ani słychu. Dzwonię… konsultanci twierdzą że widzą problem z brakiem internetu i telewizji ale nie mają żadnego otwartego zgłoszenia aby miał kto się pojawić. Konsultant oznajmił że faktura za okres czasu w którym nie są dostarczane mi usługi będzie pomniejszona przy kolejnej płatności - zapłaciłem tyle samo.
    LIPIEC, SIERPIEŃ - dzwonię. Zostawałem cały czas olewany i nikt nie pojawiał się aby zobaczyć o co chodzi, gdzie leży problem.
    WRZESIEŃ - po prośbach skierowanych do konsultantów udało się ! Technik przyjechał pokręcił się i oznajmił że to do niego nie należy…. ????zadzwonił do swojego znajomego z pracy który jest pomiarowcem gdzie po chwili przyjechał i stwierdził że nie ma sprzętu…
    Następnego dnia sam z siebie przyjechał pomiarowiec gdzie po chwili znalazł uszkodzony kabel na 8 metrze od skrzynki. Oznajmił że nie ma sprzętu przy sobie i za godzinę przyjedzie naprawić uszkodzony kabel pomimo że to do niego nie należy. (Już nie przyjechał)
    Postanowiłem pójść do biura Play w galerii Neptun, gdzie Pani Monika (kierownik) chętnie mnie wysłuchała i zrobiła oddzielne zgłoszenie.
    Na pierwsze zgłoszenie raczyli odpisać z obsługi play że faktura zostanie obniżona a technik pojawi się jak najszybciej.
    Minął tydzień i jeden dzień - nikt się nie pojawił.
    Poszedłem do salonu aby porozmawiać z Panią Moniką kierownikiem placówki, gdzie, chęcią i pomocą Pani próbowała mi pomóc. (Niestety bezskutkowo po mimo starań) wielki plus że chociaż ktoś w tej firmie jest tak pomocny jak w/w Pani Monika.
    Jest dzisiaj 29 październik, wiadomo gdzie jest usterka lecz nie ma komu tego naprawić.
    Bez internetu ani telewizji jestem od kwietnia. Co miesiąc płacę a te pajace z play mają całkowicie w poszanowaniu ???? klienta i jego problem. Pieniądze brać potrafią i to na tyle.
    Z mojej strony wszystkim znajomych, rodzinie i wgl będę odradzał firmę play jako dostawca mediów.
    Już dwóch znajomych będzie rezygnować i zmienić firmę.
    Sprawa trafia do Rzecznika Praw Konsumenta no i oczywiście zrywam umowę z owo taką śmieszną firmą PLAY.

    P.S Życzę wszystkim z obsługi tej firmy aby kiedyś to na Was trafiło i abyście potrzebowali pomocy a inni was mieli w dupie.

    P.S 2 dla Pani kierownik Play w galerii Neptun 5 gwiazdek ! ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

    Bez pozdrowień dla najgorszej firmy z jaką miałem do czynienia w swoim życiu. ????????????
    ZaletyBrak
    WadyObsługa klienta
  • / 2025-10-29 19:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy internet jaki tylko miałem w swoim życiu, omijać szerokim łukiem nie polecam!
    Zaletyzadne
  • / 2025-10-29 15:23
    Ocena: 2.33 / 5
    Krótko mówiąc żona zapomniała karty stałego pobytu w PLAY Galeria Krakowska 29/10/25 o 12:30 Kiedy wróciła żeby o karte pobytu poprosić, sprzedawczyni powiedziała, że ​​jej nie ma i nie zostawiła. Żona poszła i usiadła na zewnątrz, patrząc na śmiejącą się kobietę która ją tesz widziała. Wracała w panice ze łzami w oczach, błagając sprzedawczynie o karte pobytu a ona bez przerwy powtarzała że nie ma dowodu. W końcu jeden z innych pracowników powiedział żeby poszła do punktu informaci, gdzie powiedziano jej ze sprzedawczyni ją tam oddała. Teras, kto by zrobiłby coś takiego, po co i czy powinien być przedstawicielem Play.pl w dużym centrum handlowym w jednym z głównych miast Polski? Drugie pytanie, które sobie zadaję: czy moja żona ma prawo do skargi przeciwko tej pani za to że nie powjedziała dokładnie co z dowódem zrobiła gdy pytana?
  • / 2025-10-29 09:26
    Ocena: 1.67 / 5
    Nagle bez ostrzeżenia znika internet stacjonarny play po godzinie 14:20 przy oglądaniu Disney na TV nagle na modemie play pali się czerwona dioda na punkcie od Gawex Media palą się 3 diody na zielono dzwonie do Gawex wszystko dobrze brak awarii na światłowodzie dzwoni do play braku internetu proszę czekać przyjęto zgłoszenie a po 2 godzinach sms Twoje zgłoszenie wymaga dodatkowej analizy to są żarty ja mam czekać bez internetu jak piszę to jest już środa 29.10.2025r po godzinie 9:25 a internetu nie ma
    ZaletyTylko cena
    WadyNaprawa usterki internetu stacjonarnego na dostawcy Gawex Media usługi trwa bardzo długo
  • / 2025-10-29 01:39
    Ocena: 2.67 / 5
    Światłowód z Play to istny żart. Posiadam od 6 miesięcy pakiet 600mb/s i po tym czasie mogę stwierdzić, że jak się zastanawiacie nad internetem światłowodowym to omijajcie Play szerokim łukiem. Prace techniczne średnio raz w tygodniu, jeszcze częściej awarie. Używam internetu głównie do pracy i jest to szczególnie denerwujące. Dla porównania - mój sąsiad ma pakiet 300mb/s u innego popularnego operatora, płaci stanowczo mniej a problemów technicznych po prostu - nie ma. Od 3 lat nie musiał dzwonić do dostawcy ani razu, ani razu również nie musiał dotykać routera w celu resetu bądź odłączenia na minute żeby z jakiegoś powodu zaczął działać. Nie polecam, a sam planuje zmiane. Pozdrawiam wszystkich czytelników.
    ZaletyStosunkowo szybki, jak już działa to bez spadków prędkości.
    WadyNie można mu ufać, Prace techniczne i problemy na porządku dziennym.
  • / 2025-10-28 14:04
    Ocena: 2.00 / 5
    Aplikacja sama w sobie jest okej ale gorąco nie polecam sieci Play Otóż przedawniło mi się doładowanie za 50 zł o czym nie wiedziałem I dostałem Bagatela 2,5 GB danych które nie mogę normalnie wykorzystać bo jest lejek jeden megabit i nikt nie chce mi pomóc, także dodatkowo karty internetowe prepaid mają nałożony lejek czyli prędkość do 100 MB, a konsultanci twierdzą że nie ma żadnych ograniczeń I wszystko powinno działać z pełną prędkością, a sam sim skacze między bts'ami-spadki prędkości!!!!
  • / 2025-10-27 22:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet tragiczny, światłowód niby 1000MB, ale jest max 5mb/s. Nie nadaje się do korzystania. Skoki z 5 do 5000 pingu o 21:00. Bardzo nie polecam tego internetu.
    ZaletyNie ma
    WadyBardzo dużo
  • / 2025-10-27 18:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodzieje jeszcze raz złodzieje.. zero kontaktu nikt nic nie wie.. Nie polecam
  • / 2025-10-26 17:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Moja opinia miała 1 gwiazdkę a nie 5 !!!!!!!!!!!!!!
  • / 2025-10-26 17:36
    Ocena: 5.00 / 5
    Obsługa w punkcie przyjaznym dla seniorów. Jak bardzo, moja mama lat 85 z otępieniem starczym jak tam trafiła nie wiem. Jak wróciła do domu miała podpisane umowy na zakup komórki z abonamentem i o zgrozo 5 numerów stacjonarnych wszystko na 2 lata . Jedyne co zdążyłam to odwołać technika na telewizję i internet. Pojechałam do punktu z prośbą o anulowanie umów, że mogę dostarczyć zaświadczenie o chorobie i zapłacę za komórkę. No niestety ,jedyna rada to ubezwłasnowolnienie Mamy, chamstwo. Naprawdę tak nisko upadł koleś od umowy ile on z tego ma???? Niewiarygodne. Na dodatek o 1 września nie dostałam odpowiedzi na złożoną reklamację.
    WadySame
  • / 2025-10-26 09:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet TRAGEDIA ,5G U NICH TO 5X G.WNO. NIE PRZECHODCIE Z TMOBILE, NIE POPELNIAJCIE TEGO BŁĘDU. JAKBYM SIE DO ŚREDNIOWIECZA COFNĄŁ.. ODRADZAM
    WadyZasięg 5G
  • / 2025-10-25 20:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodziejstwo , ostrzegam przed zakupem esim online!!!! Nie wysyłają usługi a inkasują za to pieniądze!!!! Reklamacje 33 dni zero odzewu, sprawa przekazana na policję, Prezesa Uke, cert itp powinni im karę wlepić że się kopytami na kryją złodzieje !!!
    ZaletyNic
    WadyWszystko
  • / 2025-10-24 12:45
    Ocena: 1.67 / 5
    Od ponad roku jeśli chodzi o obsługe to jest absolutny dramat. Zupełny brak zainteresowania od opiekuna klienta a mam w Play 3 telefony, internet . Pomoc na stronie żadna, ani czatu ani mozliwosci zapytania pracownika o przedłuzenie umowy, jakieś pełnomocnictwo mam wypełnic tylko gdzie ono jest ? Rachunki rosnące dla stałych klientów o dziwo ( jestem ich klientem od ponad 20 lat )
    Generalnie czas na zmiane sieci która zaoferowała mi 2 razy szybszy interenet a jest 2 razy wolniejszy po przedłużeniu umowy. Tylko ko0szty i żadnych profitów. chyba za duzo wydaja na reklame z celebrytami i nie starcza na obsługe dla klientów.
    Na stronie Play 24 nie mam do kogo napisać.
    Zalety???
    Wadywolny internet, brak kontaktu, wysokie rachunki
  • / 2025-10-24 00:43
    Ocena: 1.00 / 5
    The worsted internet ever i saw. Za 140zl to już E internet komórkowy będzie lepszy. LIDZIE NIE BIERZCIE TEGO GÓWNA, jako internet domowy.
    Zaletyshit
    Wadyeverything
  • / 2025-10-23 20:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Polecam unikać tych oszustów, ktoś ode mnie z rodziny wziął telefon, chciał w mix na doładowania, ta obleśna sieć dała w abonamencie, pomimo że mój wujek nie pracował i nie miał dochodów, i dzięki tym nie powiem komu mój wujek ma komornika
    ZaletyBrak
    WadyWiele
  • / 2025-10-23 18:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Ktoś zakupił pewne aplikacje z konta pley 24 i czuje się bardzo oszukany 800 zł żadna osoba z mojej rodziny nie pobierała żadnych aplikacji,To już druga taka sytuacja więc będę bardzo szczęśliwy jak skończy mi się z wami współpraca.
  • / 2025-10-23 15:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat usługa Internetu
    jak ii infolinia

    Wymaga się w opinii dodania dluzższej wypowiedzi.
    Ta jest adekwatna.
    ZaletyBrak
strona 1 z 247

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4925
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4091
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3164
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2704
Mobile Vikings
Ocena: 4.53, ilość opinii: 1347
Lajt Mobile
Ocena: 3.78, ilość opinii: 1210
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4618
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2555
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2066
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1187