strona 5 z 281
- « poprzednia
- 1 ...
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- nastepna »
-
~Szuri / 2025-10-03 11:13Ocena: 1.00 / 5
Porażka... Jak można dopuścić do tego że ludzie płacą tyle samo za bilet co osoby które dostały przydzielone siedzenie a siedzą na podłodze... A obsługa to niech nauczy się rozmawiać z ludźmi -
-
~ania / 2025-10-02 07:42Ocena: 1.50 / 5
jadę do Warszawy ze Szczecina .. zimno klimatyzacja nałożyłam na siebie wszystko co mogłam nie wiem jak wytrzymam jest koszmarnie zimno ZaletyszybkoWadyzimno klimatyzacja nie można wyłączyć -
~Nicole / 2025-10-01 23:40Ocena: 3.00 / 5
1.10.2025r. Miałam bilet na 9:16.Zabrze-Berlin. Pociag przyjechal z 2 min. przed czasem. Drzwi otworzyły sie tylko na parę sekund. Jak chciałam otworzyć je naciskając przycisk to sie nie otworzyły . Była obok mnie druga pani co tez chciała wsiąść. Pan konduktor patrzyl w nasza stronę i nic nie zrobil. Pociag ruszył bez nas.
Tak sie nie robi. Jechałam do pracy do Berlina!!!!!!ZaletyZeroWadyWredny konduktor, który zamknął mi drzwi przed nosem. -
~dj_altacet / 2025-09-30 23:38Ocena: 1.00 / 5
Dno. Lichwa. Bilety jak do samolotów. Zmuszają do zakupów po zbójeckich cenach. -
~Zbigniew / 2025-09-30 20:09Ocena: 5.00 / 5
Jechaliśmy Pendolino z Krakowa do Malborka . Za Warszawą pociąg się zepsuł. Długo czekaliśmy na podstawienie pociągu zastępczego, było dość ciepło, załoga roznosiła dodatkowe wody mineralne, wafelki. Zostaliśmy chyba dopchani do najbliższej stacji gdzie wysiedliśmy i po niedługim czasie podjechał identyczny skład do którego się przesiedliśmy i szczęśliwie dojechaliśmy do swoich stacji. Napisałem do Intercity i bez problemu otrzymaliśmy zwrot 50 % oraz przeprosiny. Uważam że zachowali się porządnie i jest to dobra firma ZaletyCzyste miejsca, łazienki również czyste, kulturalna obsługaWadynie mam -
~… / 2025-09-29 19:38Ocena: 5.00 / 5
Chce wrazić pozytywną opinię o Pani Konduktor 33524, bardzo miła i sympatyczna kobieta. -
~Pozioma / 2025-09-29 16:33Ocena: 3.00 / 5
Podróżowałam pociągiem relacji Budapeszt-Nyugat do Katowic 29.09.25r. (pociąg docelowo jedzie do Przemyśla). Wykupiłam miejsce w przedziale, a tu niespodzianka! W pociągu nie ma klimatyzacji, tylko nawiew. Ponad 8 godzin jazdy w duchocie. W toalecie brak papieru i mydła. Nadmiernie, że to międzynarodowy pociąg jadący przez Polskę, Czechy, Słowację i Wegry. To jest niepoważne traktowanie pasażerów. Żenada! Przypominam, że mamy XXI wiek, a kolej dalej w lesie. Lubię jeździć pociągami i nadal będę nimi podróżować, ale smutne to i nie fair wobec klientów. ZaletyChciałabym, ale nie wiem co wpisać.WadyDuszno, gorąco, w toalecie brak papieru, mydła i wygląda jak po przejściu huraganu. -
~Andzia / 2025-09-29 08:13Ocena: 5.00 / 5
Chciałabym wyrazić pozytywną opinię o Pani Konduktor o numerze 33524. Wspaniała Pani, znalazła dla nas miejsce siedzące (pomimo biletu z brakiem miejsc), aby podróż przebiegła nam jak najbardziej wygodnie. Super, uśmiechnięta Pani, która pomagała na każdym kroku i udzielała odpowiedzi na pytania. ☺️☺️ -
-
~Justyna / 2025-09-27 19:49Ocena: 3.00 / 5
Jade pociągiem relacji Warszawa wsch.-Przemysl.Nie ma komunikatów o przystankach,starsze kobiety jadące tą trasa pierwszy raz,stale pytając o przystanki,nie wiedząc gdzie są.napisy na monitorach też na odwrót.jak by jechac z Przemyśla na Warszawę.obsluga nie zapowiada przystankow.trzeba sie samemu zastanawiać.pociąg nr.13106.porazka.i to nie pierwszy mój przejazd.bez komunikatów -
~Dino / 2025-09-27 18:05Ocena: 2.50 / 5
Bilet drożej o 20zl u konduktora, z aplikacji nie da się kupić. WadyTłoczno, brak miejsc, nie mila obsługa, wysokie ceny -
~Jacek / 2025-09-27 14:53Ocena: 1.67 / 5
Próbowałem dowiedzieć się o numer wagonu , niestety obsługujący ten pociąg bardzo młody człowiek był zajęty rozmową z ukrainką , próbował uczyć mnie kultury . Stali skutecznie zasłaniając wejście do wagonu i numer , który nie był podświetlony. Bezczelna ukrainka próbowała razem z nim mnie zlekceważyć mimo tego , że nie jechała tym pociągiem.
Radzę zatrudniać nieco mądrzejszych lub dawać im brom ! -
~Justyna Słaba / 2025-09-26 17:13Ocena: 1.00 / 5
Jedna wielka katastrofa. Za te pieniądze jedno wielkie było w wagonach. Jeden wielki smród. ZaletyNie ma żadnych zaetWadySame -
~Joanna / 2025-09-26 13:06Ocena: 5.00 / 5
Świetna obsługa! Pozdrawiam Pana Eugeniusza w Pendolino ???? -
~Pasazerka / 2025-09-26 12:34Ocena: 5.00 / 5
Wielkie podziękowania dla pana Piotra dbajacego o czystosc w pendolino 3508 dn. 26.09.2025 na trasie Rzeszów-gdynia. Przemily, serdeczny, wypelniajacy swoje obowiazki na 120%, naprawdę przyjemna podróż, gdy wokół takie osoby:))
Co do pociagu to punktualny, wiec nie mozna sie przyczepić do niczego -
~Beata / 2025-09-23 17:48Ocena: 4.75 / 5
Pragnę wyrazić swoją bardzo pozytywną opinię na temat Pana Konduktora o identyfikatorze nr 33521, bo dawno nie miałam do czynienia z Osobą o tak wielkiej klasie, życzliwości, kulturze osobistej. Osiemnastego września 2025 r. jechałam pociągiem IC, który rozpoczynał bieg o godz. 14.10 z Dworca Centralnego i jechał do ostatniej stacji w Kraków Główny . Miałam wielkie problemy, z których powodu spóźniłam się na inny pociąg, zaplanowaną podróż. Byłam bardzo zmartwiona, niemniej Pan Konduktor o identyfikatorze nr 33521 znalazł dla mnie korzystne rozwiązanie zgodne przyjętymi procedurami, uspokoił mnie, znalazł optymalne połączenia na dalszej trasie, pomógł przenieść walizki, ułożył na półce. Nie tylko ja, ale również inni pasażerowie byli zachwyceni ogromną uprzejmością, życzliwością Pana Konduktora. Dziękuję z całego serca! Zaletywielka klasa, życzliwość i profesjonalizm Pana Konduktora o identyfikatorze nr 33521 w3 pociągu PKP IC 18.09.2025 r. na trasie Warszawa Centralna o godz. 14.10 - Kraków GłownyWadybrak -
~TJ / 2025-09-22 14:44Ocena: 1.00 / 5
Składałem reklamację, ponieważ w wagonie nie było miejsca o numerze wskazanym na bilecie, w odpowiedzi dostałem informację, że PKP IC nie stwierdziło nieprawidłowości w swojej dokumentacji, czyli kłamałem!!! Pięknie. Bardzo niepoważne traktowanie klienta. -
-
~Marzena / 2025-09-22 12:14Ocena: 2.50 / 5
Wracalismy wczoraj 21.09.2025
Z Gdańska do Włocławka, niestety w kasie okazało sie ze juz nie ma biletów z rezerwacja miejsc i jakież nasze zdziwienie ze możemy kupić bilety ale w cenie pierwszej klasy a siedzieć na podłodze???? Czy tylko mnie sie wydaje ze jest to oburzajace naduzycie??!!! Bilety powinny byc sprzedajace w cenie 2 klasy.ZaletyBrakWadyNaduzycie -
~Mt / 2025-09-21 23:34Ocena: 2.00 / 5
Wrocław- Przemyśl i z powrotem. Wagony pamiętają czasy Zakładów Cegielskiego. Lekko tylko odświeżone. Oczywiście ilość sprzedanych biletów nierówna ilości miejsc siedzących w pociągu. W ciągu całej podróży kilkukrotnie ktoś z stających podróżnych bezczelnie podsiada miejsce jak tylko się np. korzysta z WC. I z tym powinni zrobić porządek bo ile razy można kogoś upominać, że masz rezerwację!
Podstawowa higiena osobista pasażerów też pozostawia wiele do życzenia. A naprawdę wystarczy się umyć i zastosowanie jakikolwiek dostępny dezodorant. Głowa boli tylko od tego smrodu!WadyIlość sprzedanych biletów nierówna ilości miejsc siedzących. -
~Zosia / 2025-09-21 15:28Ocena: 1.75 / 5
Strasznie niemiła obsługa, dziecko 4 lata z braku uwagi w czasie kupowania biletów musieliśmy dokupić bilet w pociągu , konduktor doliczył nam 20 zł mimo,że kupiliśmy bilet przez internet ,więc za dziecko zapłaciliśmy 58zl , oczywiście straszono nas mandatem 150zl ZaletyCzystoscWadyDodatkowe olaty -
~Wkurzony / 2025-09-21 14:17Ocena: 1.00 / 5
Pociąg szkuner IC3812 relacja Przemyśl-ustka tragedia pierwsza klasa brak klimy kible nie czynne brudno tragedia to ma być pierwsza klasa? 6 osób w przedziale nie ma jak nawet nogi ruszyć. Kiedyś dawali pociągi relacja Kraków Gdańsk wagony bez przedziałów i to był o wiele lepszy komfort niż teraz. Na zapytanie czemu nie ma pociągów bez przedziałów w odpowiedzi usłyszałem nie będziemy puszczać takich pociągów bo nie warto ????. Ceny straszne nic tu nie przypomina pierwszej klasy ZaletyNie ma zaletWadyGorąco brud kibel zepsuty
strona 5 z 281
- « poprzednia
- 1 ...
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- nastepna »
