Od wielu... lat jestem klientką banku pko bp w oddziale w Warszawie przy ul. Renesansowej 8. Załatwiam tu różne sprawy związane z moimi finansami. Wielką pomoc i życzliwość przy załatwianiu spraw okazuje mi Pani Danuta Rogulska. Wyróżnia się ona profesjonalizmem i dużą życzliwością oraz taktem przy załatwianiu spraw finansowych.
Przy okazji pozdrawiam serdecznie P. Danutę Rogulską.
Zaletyprofesjonalizmem i życzliwość obsługi
WadyNie widzę
~Katarzyna / 2023-06-16 13:34
Ocena: 5.00 / 5
Bardzo sprawna obsługa.
Miło i kulturalnie. Polecam
~Aleksandra / 2023-06-16 11:34
Ocena: 5.00 / 5
Pani Beata Greń w Cieszynie bardzo kompetentna i profesjonalna obsługa, polecam
~Urszula / 2023-06-15 23:44
Ocena: 4.67 / 5
HEJ. Mam kilka kont . Aplikacja obsługuje to co potrzebuję ( parkowanie ,autostrady - podjeżdżam pod bramkę i ..jadę dalej - wybrane autostrady) mam kantor - wymieniam w czasie żeczywistym A jak potrzebuję np: kredyt , zwiększenie limitu itp: Trwa to ok ..1 min..Super i Polski . Pozdrawiam.
~Zakręcona / 2023-06-14 21:49
Ocena: 5.00 / 5
Oceniam jedynie obsługę klienta w Oddziale Banku PKO BP Rotunda w Warszawie przy ul. Marszałkowskiej 100/102. Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona podejściem Pań doradczyń/opiekunek bankowych do kwestii, z którą przyszło im się zmierzyć w mojej sprawie. Moje wrażenie jest jednoznaczne: przede wszystkim uprzejma komunikacja i kompleksowe udzielanie informacji. Pani Ż. skorzystała ze wszystkich dostępnych sposobów na rozwiązanie mojego problemu. Dziękuję również Pani A., która aktywnie uczestniczyła w konsultacji. Pozdrawiam Panie i życzę dalszych sukcesów!
ZaletySzybkość, profesjonalizm, uprzejmość.
~mario / 2023-06-14 17:55
Ocena: 2.33 / 5
pracuje w niemczech mam konto równiez w pko - ostanio chiałem wpłacic 2tys euro - pani poinformowała mnie ze od wpłat euro sa pobierane prowizje - to chyba jakies nieporozumienie - wpłaciłem wiec 100euro - prowizja 2.5 - mysle sobie 2,5zł ok - ale jak sprawdziłem w aplikacji mobilnej prowizja wyniosła 2.25 euro !!- przynosze w zebach pieniadze do banku i mam byc za to karany ?? na dodatek jakas kobieta z us bedzie sie czepiała skad mam pieniądze ?
poniewaz bak bez protestu udostepni jej wglad na moje konto - nigy wiecej banków
~Lucjan / 2023-06-11 14:12
Ocena: 2.33 / 5
Dzień dobry!
W PKO BP konto mam od 25 lat. Rzeczywiście ostatnimi czasy zauważyłem duży spadek jakości usług. Konsultanci bez kompetencji, długi czas obsługi reklamacji itp. Zgłaszałem reklamację na zablokowane pieniądze we wpłatomacie i konsultant za wszelką cenę odsyłał mnie do strony banku żebym sam sobie złożył tą reklamację, gdzie wiedziałem, że on ją może przyjąć. Być może braki ludzi do pracy na rynku robią swoje, ale wiem też, że żeby znaleźć kompetentną osobę do pracy, to trzeba jej normalnie zapłacić i pewnie tu jest pies pogrzebany
~Agata / 2023-06-09 13:47
Ocena: 1.67 / 5
To są szczyty złodziejstwa!!!! Mam konto w PKO BP od dawna ale od 01.06.2023 zaczeli mi pobierać opłate za spłate karty kredytowej jak za przelew zewnetrzny. Złożyłam reklamacje ale jakiś bezmózg odpisał, że żadnej opłaty nie widzi;)
Zdecydowanie nie polecam, Bank schodzi na psy!!!!
Zaletybrak
Wadykoszty prowadzenia rachunku
~Biker / 2023-06-08 06:05
Ocena: 1.67 / 5
Bank nie przyjazny Klientom, którzy maja konto od wielu lat, są to dobrze. Olewaja, nie oddzwaniają.
Opiekun konta AURUM mieć nie może pomoc - dramat. Dla nowego klienta same zachęty i pseudo dobre oferty.
Spóźnisz się z płatnością to nasyłają jakieś Intrum i innych pajaców - wstyd.
Nieodzowności z ofertami, nie proponują rozwiązań dla Klientów. Nie polecam.
Zmieniam bank na OBSADZONY MENTALNIE W XXI wieku.
Mbank, ING.
.
ZaletyBrak
WadyDużo. Brak dbania o klienta i współpracę
~Aleksandra / 2023-06-07 23:10
Ocena: 1.67 / 5
Dramat, aplikacja mobilna zablokowana,na infolinii skierowali do placówki, w placówce skierowali na infolinię, z infolinii znowu do placówki...Czy ja nie mam co robić? Nie śmieszne to jest. Kolejna wizyta w placówce będzie wypowiedzenie umowy. Na infolinii pytania do weryfikacji, to jakiś techniczne słowa o znaczeniu których ja nie wiem o co chodzi. Nie muszę wiedzieć
~andrew / 2023-06-07 13:37
Ocena: 5.00 / 5
Profesjonalna obsługa znakomity kontakt doradztwo wielu sprawach
Zaletywiedza i doswiadczenie
~I.S. / 2023-06-06 14:08
Ocena: 1.00 / 5
Dramat. Godziny oczekiwania na obsługę 3 osób w Opolu.
~Robert / 2023-06-06 11:53
Ocena: 1.00 / 5
Uwaga, bezmózgi super Analityk nie udzielił mi refinansowania hipotecznego kredytu, pomimo tego że spełniałem wymogi finansowe, dlaczego? a Dlatego, że stwierdził że mam jedno lub kilku dniowe opóźnienia w spłacie obecnego kredytu hipotecznego. Chciałem zmienić bank właśnie dlatego, że mam problem z terminową spłatą gdyż współwłaściciel konta (tzn była żona) ma 8 komorników) którzy skutecznie mi nie pozwalają spłacać należycie rat. O to super "bałwan roku"nie zapytał...bo po co? Jaki BANK TACY ANALITYCY !!!! Szkoda czasu i pieniędzy na te legalne mafie!!!
Zaletybrak
WadyPracownicy to bezmózgie maszyny.
~Roman / 2023-06-06 11:26
Ocena: 1.67 / 5
Jak dla mnie bank porażka.
Procedury tak stworzone, że nie ma możliwości nawiązania kontaktu z parownikami banku.
Procedury sprzedaży usług bez zastrzeżeń. Kontakt możliwi i inicjowany ze strony banku.
Natomiast jak już jesteś klientem i chcesz załatwić sprawę niestandardową.
Kontakt tak bardzo utrudniony, że prawie niemożliwy.
Chciałem porozmawiać z pracownikiem który prowadzi moja sprawę i się nie mogę dobić żadnym kanałem.
Chyba napisze reklamację listowną.
ZaletyCoraz mniej ich
WadyProcedyry w banku tak nieprzyjazne klientowi, że razdę uciekać
~Grzegorz / 2023-06-04 17:33
Ocena: 1.00 / 5
Złodzieje nawet za wpłatę gotówki pobierają opłatę
~Iwona / 2023-06-04 10:45
Ocena: 1.00 / 5
"Dziękuję" PKO za zmianę stawek opłat i konieczność zmiany zdrapek na sms. Czekam na tego sms od 10 minut. Pozdro dla PKO i Orange. Świetnie dbacie o moje środki na rachunku.
Zaletybrak
WadyZa dużo by pisać
~Aleksandra / 2023-06-04 09:36
Ocena: 5.00 / 5
Jako klient 1 Oddziału PKO w Gdyni ul. Jerzego Waszyngtona dziękuję pani Beacie Hepo za troskliwą, rzetelną obsługę.
Pani Beata zawsze uprzejmie i kompetentnie zajmuje się klientem. Jej serdeczność i chęć pomocy jest
w dzisiejszych czasach nieoceniona. Również kierownik Oddziału p. Ewelina Olender chętnie służy pomocą i radą.
~Grzegorz / 2023-06-01 20:18
Ocena: 1.33 / 5
Złodzieje nawet za wpłatę pieniędzy zaczęli brać prowizję
~pbuk / 2023-06-01 14:12
Ocena: 5.00 / 5
Korzystam z usług banku już kilka lat. Nie mam żadnych zastrzeżeń. Aplikacja ipko jest przejrzysta i latwa w obsłudze. W ostatnim czasie osobiście załatwiałam kilka spraw w Oddziale 17 w Poznaniu. Bardzo sympatyczna, konkretna i szybka obsługa. Polecam ten oddział banku.
~Andzia / 2023-06-01 13:02
Ocena: 5.00 / 5
Obsługa bardzo dobra,miła współpraca i co najważniejsze szybka reakcja na potrzeby klienta.