Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

PKO Bank Polski opinie

Ocena na podstawie 851 opinii

2.68 / 5

  • Oferta
    2.64
  • Obsługa klienta
    2.71
  • Prostota obsługi
    2.65

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Wyrocznia / 2023-08-30 16:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie miła obsługa, pani dyrektor nie dostępna. Brak słów.
    ZaletyBrak
    WadyDużo by opisywać
  • ~Beata / 2023-08-23 14:45
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem bardzo zadowolona z produktu i z obsługi przez Paulinę Paluch w PKO BP SA W Chojnicach
  • ~Karina / 2023-08-20 20:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalne nieporozumenie !!!
    Bank z zerową ( jeśli nie ujemną dbałością o klienta) .
    Obsługa internetowa praktycznie nie działa, ze wszystkiego wywala i sugeruje dzwonić na infolinię , nie mówiąc o opłatach za podstawowe zaświadczenia.
    Każdy kontakt utwierdza mnie w przekonaniu , że koniec naszej "współpracy" (który oczywiście utrudniają) jest coraz bliżej.
    Życzę wytrwałości równie zdenerwowanym klientom jak ja.
  • ~Anka / 2023-08-20 18:02
    Ocena: 5.00 / 5
    W zeszłym piątek pospisywana została umowa kredytowa na kredyt hipoteczny w Punkcie PKO BP w Czarnkowie. Obsługiwała nas Pani Danuta Szymczyk, która była bardzo pomocna, kompetentna i profesjonalna. Polecamy korzystać z pomocy Pani Danuty Szymczyk.
    ZaletyPomocna, profesjonalna, umiejąca wyjaśnić wątpliwości
    WadyBrak
  • ~Paweł / 2023-08-19 18:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Szkoda słów. Bank dla emerytów nie używających konta ani płatności internetowych. Najlepiej w ogóle nie korzystać tylko kisić tam kase.
    Zaletybrak
    Wadydużo
  • ~aniafpol / 2023-08-18 07:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Byłam w oddziale banku w Białymstoku na Chrobrego. Chciałam zrealizować przekaz pieniężny przez Western Union bo mam też u nich konto. Po prostu jakaś masakra. Powymyślali jakieś dodatkowe weryfikacje, które tak naprawdę nie są wymagane przez Western Union. Kobieta w okienku była nieprzyjemna i w żaden sposób nie próbowała jakoś pomóc w tej sprawie. Poszłam do innego miejsca gdzie również obsługują Western Union i bez problemu lub żadnych wymyślonych dodatkowych weryfikacji wypłacili mi pieniądze (z dowodem i numerem przekazu, tak jak jest to wymagane przez Western Union)
    Zaletybrak
    Wadynieprzyjemna obsługa i zmyślane dodatkowe weryfikacje nie zgodne z zasadami Western Union
  • ~Jolanta / 2023-08-16 14:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Będąc dziś w banku w Olsztynie ul. Jasna 2a bardzo długo czekałam jako klient indywidualny . Cały czas pierwszeństwo miały osoby jako firmy. To jest dyskryminacja klienta. Pani kierownik powiedziała że klienci obsługiwani są naprzemiennie co jest nieprawdą. Siedziało mnóstwo starszych osób czekając na swoją kolej i cały czas obsługiwane były firmy. Skandal, to dla kogo jest ten bank? Dla zwykłego obywatela nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadyBrak pracowników zła logistyka obsługi klientów i ich klasyfikacja. Firmy powinny być obsługiwane na osobnych stanowiskach!
  • ~Beata / 2023-08-15 20:24
    Ocena: 4.00 / 5
    Średnio jestem zadowolona,nie powinni brac opłat z konta oszczędnosciowego za wypłate z niego.
    Zalety70%
    Wady30%
  • ~Tomasz / 2023-08-14 13:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Byłem w oddziale w Słupsku ul.szczeconska, bardzo dużo klientów, otwarte tylko dwa stanowiska, klienci po umowy , ubezpieczenia z rachunkami opłatami i kolejka się wydłuża a obsługa jak muchy w rosole. Próbowałem interweniować u pani kierownik , nic totalnie nic , mają klienta za kłopot konieczne, lekceważenie i usmieszki personelu, ZDRCYDOWANIE NIEPOLECAM
  • ~Ela / 2023-08-13 20:50
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem klientka PKO Bp oddział w Tarnowie ul słoneczna dokonuje często operacji w okienkach kasowych jest profesjonalnie miło i życzliwie . Mam porównanie z innymi bankami i wybieram czesto oddział na ul słonecznej pko Bp w Tarnowie , pan i panie z obslugi zawsze mi doradza i poświęcają tyle czasu ile jest niezbędne. Obsługa w okienkach miła uśmiechnięta i życzliwa Czuje się w tym oddziale banku zaopiekowana .
    ZaletyObsługa zdecydowanie w stronę klienta miła i profesjonalna. Panie i Pan w okienkach kasowych mega uprzejme
    WadyBrak
  • ~Jadwiga / 2023-08-13 18:17
    Ocena: 5.00 / 5
    Ten Bank jest bardzo dobry.przy zakładaniu konta pomogła mi pani Beatą Żak.wszystko mi dokładnie wytłumaczyła.. Mało teraz spotyka się takich ludzi .W innych Bankach tak dokładnie nie tłumacza ani też dokładnie nie wyjaśniają, Jadwiga
    ZaletySzybką i dokładną obsluga
    WadyBrak
  • ~Paula / 2023-08-09 13:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety ale moim zdaniem jest to najgorszy ze wszystkich banków w Krakowie. Przez cały dzień "szukałam" swoich pieniędzy z funduszy ponieważ zniknęły. Pani z placówki przy ul. Aleja Pokoju 5 w Krakowie i Pan z ul. Piłsudskiego zwracali się do mnie jak do wariatki która nie ma gotówki, a przychodzi do banku. Po całym dniu nerwów pieniądze (nie małe) znalazły się a ja nawet nie usłyszałam słowa przepraszam
    Zaletybrak
    Wadyniekompetencja pracowników, niesamowity bałagan
  • ~Gostek / 2023-08-07 17:49
    Ocena: 2.00 / 5
    Śmiesza mnie te pozytywne opinie na temat tego przybytku dojenia frajerów a zwłaszcza te z pełnym imieniem i nazwiskiem...Na bank to sa prawdziwe opinie prawdziwych klientów na bank chyba Panie tym wyżej już sie znudziły że same sobie opinie pisza hahahahahhaha
  • ~Krystian / 2023-08-07 16:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Ja chyba żyje w innym kraju ? Wypłacam pieniądze na Poczcie Polskiej z konta Banku Polskiego i co.??? Prowizja 10 PLN . Wypłaciłem pieniądze w Egipcie zakupy zero prowizji . Mam konto PKO BP od 1990 roku Myślę o zmianie banku polak Polakowi wilkiem prowizja w rodzimej i kiedyś szanowanej Polskiej firmie Poczta bieże czy PKO BP Do czego to podobne ???
  • ~Ktoskumaty / 2023-08-06 13:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Infolinię to jakaś porażka. Telefon odebrała jakaś nadęta stara wieźma, oprócz hamstwa i arogancji panienki to jeszcze zero kompetencji. Nic się nie dowiedziałam. Sama wiem więcej niż pracownica banku. Po jakim kolejek pytaniu o moje konto odpowiedź brzmi nie mogę udzielić takich informacji. Czy właściciwl konta nie może się nic dowiedzieć o swoim koncie bankowym. Jakiś żart. Dobre do kabaretu. Ci chwilę panienka każe czekać bo musi z kimś skonsultować, najwidoczniej nic nie potrafi zrobić, jakbym wiedziała to bym nie dzwoniła, miałam do tej pory dobre zdanie o tym banku ale zaczynam zmieniać zdanie, nic się nie można dowiedzieć, jak się coś mówi baba nie rozumie. Pyta się 5 raz czy stary numer telefonu jest aktywny. Jak nie może zapamiętać to niech zainwestuje w jakiś kawałek kartki, jak można być tak tępym i zatrudniać takich ludzi.
    ZaletyBrak
    WadyInfolinię to jedno wielkie nieporozumienie
  • ~Tomasz / 2023-08-03 09:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Odział Chojnice przy ul. Sukienników otwarty od godz. 9.00. Właśnie to trzeba sobie uświadomić że ten oddział jest tylko otwarty bo personel absolutnie nie gotowy do obsługi klienta. Pani bardziej zainteresowana swoją kawą niż klientem. Pan który w flegmatyczny sposób próbuje uruchomić system z absolutnym ignorowaniem klientów.Godzina 9.20 dalej czekamy-zero informacji. Godzina 9.25 ktoś raczył się odezwać. Wow dzięki wielkie ale dalej brak możliwości wypłaty. Jak za czasów komunistycznych. Zdecydowanie. Nie polecam a wręcz przestrzegam. Dodam jeszcze że byliśmy pierwszymi klientami tego dnia.
  • ~Jamnik / 2023-07-31 10:41
    Ocena: 2.33 / 5
    Wypłata gotówki w oddziale druga i kazda kolejna w miesiącu płatna 10zl! Dla ludzi starej daty którzy nie używają karty to niedopuszczalne. Druga sprawa okres rozliczeniowy karty zaczyna sie od dnia w której karta była wydana a nie od 1go do 31go dnia miesiąca. Nie raz sie na tym naciąłem i pobrało mi za karte prowizje. Odradzam ten bank
  • ~Krzysztof / 2023-07-27 21:35
    Ocena: 5.00 / 5
    Pragnę gorąco podziękować pani Monice Madej z banku PKO BP z Tomaszowa mazowieckiego za fachową pomoc przy wypełnianiu niezbędnych formalności związanych z kredytem
    ZaletyBardzo kompetentna obsługa
    WadyBrak
  • ~Urszula / 2023-07-27 08:39
    Ocena: 5.00 / 5
    Chciałam polecić PKO BP I/O w Krzeszowicach. Dziękuję Pani Dyrektor Sylwi Jaworskiej, która wykazała się sympatycznym i kompetentnym podejściem do klienta. Była bardzo pomocna w załatwianej przez nas sprawie. Dziękuję w imieniu swoim i męża, wdzięczna klientka Urszula
    ZaletyKompetencja, empatia
  • ~wera / 2023-07-24 15:12
    Ocena: 1.00 / 5
    chciałam założyć konto , miał się zgłosić kurier nie zgłosił się , zadzwoniłam na infolinię , dowiedziałam się że wniosek został usuniety . BANK KTÓRY NIE DBA O KLIENTA
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1999
PEKAO SA
Ocena: 1.78, ilość opinii: 1513
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1201
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 961
PKO Bank Polski
Ocena: 2.68, ilość opinii: 851
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 819
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4409
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4398
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3870
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2902