Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia opinie

Ocena na podstawie 151 opinii

1.83 / 5

  • Cena
    2.19
  • Parametry
    1.90
  • Niezawodność
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.48
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Dominika / 2025-11-06 20:10
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE KUPUJCIE ŻADNYCH USŁUG U NICH!!!! Ta firma to jest jedna wielka kpina!!! W niedzielę zerwał mi sie światłowód i zgłosiłam odrazu awarie. Pominę fakt, ze maja burdel w papierach i Pani nie mogła znalezc mojego adresu, podpięty byl tylko stary adres, na którym juz od prawie roku nie ma umowy. Technik miał byc do 48h. We wtorek dowiaduje sie, ze moje zgłoszenie JEST ZAMKNIĘTE, bo technik nie moze sie dodzwonić!! Ich dzwonienie wyglądało tak: sygnal pol sekundy, tak, ze nie zdążyłam wyprostować palca, by odebrać telefon, ktory miałam pod ręką!!! Jest czwartek wieczór i dalej nikt ze mną sie nie kontaktował, a gdy dzwonię na infolinię po 10min na linii cos mnie rozłącza!!! To jest CHORE, ze Klienta, ktory jest od dobrych 10lat tak traktujecie. Inna sprawa, ze naprawa światłowodu zawsze była bezpłatna, teraz chca 123zl. 0 kontaktu, 0 internetu, maja wszystko w 4 literach NIE POLECAM!
    ZaletyŻadnych
    WadyWszystko
    MiejscowośćWrocław
  • ~Ela / 2024-06-24 12:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuśći i złodzieje nie podpisujćie umowy z tą złodziejską firmą
    ZaletyZero
    WadyZłodzieje
    MiejscowośćSosnowiec
  • ~Eryk / 2025-12-12 10:12
    Ocena: 1.00 / 5
    brak internetu w telefonie , ciagle przebija internet 3G/LTE , nie da sie nawet autobusu sprawdzic na telefonie , koszystaja z slabych anten.... na klatach schodowcyh reklamują światłowód a wcale go nie ma....
    Dostalem karty sim i reouter 31 pazdziernika , podlaczyli mnie 8 grudnia po tym czasie testowania od 8 grudnia chcialem odstapic od umowy a mam na to 14 dni... Oni stwerdzili ze na podstawie praw telekomunikacyjnych nie moge odstapic od umowy poniewaz uplynal termin wraz z dniem 15 listopada , CZYLI WYCHODZI NA TO ZE JAK CI WYSLA RZECZY ROUTER I KARTY SIM TO ODRAZU UMOWA JEST AKTYWNA , a powinna byc akytywowana wraz z dniem podlaczenia a nie wraz z wysylka.... wychodzi na to ze jak kupisz laptopa i czekasz na niego miesiac , przyjedzie zepsuty to nie mozesz odstapic od zakupy bo juz minal miesiac w ich rozumowaniu.... KPINA JAKAS..... TA OPINIE BEDE WYSYLAL WSZEDZIE SKORO TAK POSTEPUJECIE Z KLIENTEM
    Miejscowośćtychy
  • ~Ewa / 2022-04-15 16:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Opinia odnosi sie usług z zakresu telefonii komórkowej oferowanych przez Netie. Kupiłam pakiet Internet/TV/Komorka w jednym. Internet działa, TV nie używm, ale serwis komórkowy to istny dramat. Zaczęło się od tego, ze nie działał mi roaming za granicą. Najpierw myślałam, że może to opcja, którą trzeba jakoś dodatkowo aktywować po powrocie do Polski zadzowniłam na BOK i okazało się, że powinno po prostu działać. Osoba z infolinii powiedziała, aby po wyjeździz za granicę włączyć i wyłączyć telefon...nie zadziałało. Po kolejnym wyjezdzi znowu zglosilam, i znowu uslyszalam ze powinno dzialac. Nigdy nie zadzialalo, mimo ze zglaszalam kilkukrotnie. Dodam, że chodzi zarówno o kraje w UE jak i poza.
    Wkrotce po rozpoczeciu uslugi, okazalo sie tez ze niektóre SMSy które wysyłałam do osob z innych sieci nie dochodziły, np. do Plusa. Zadzwoniłam na infolinie i powiedzieli, ze to problem z operatorem do ktorego wysyłam SMSa i ze mam sie skontaktowac z ich działem technicznym...że tak powiem, żenujące.
    No i wisienka na torcie. Zamowilam duplikat karty SIM. Najpierw, zajęło im tydzien żeby wysłac. W czasie zamawiania, zaznaczyłam, że prosze, aby w razie nieobecności w domu, kurier zostawił list w skrzynce na listy. Dyspozytor powiedział, że nie ma problemu. Po czym oczywiście okazało się, że kurier musi miec podpis i przesyłka została zwrócona.
    Brak kompetencji w obsługiwaniu tego serwisu jest porażający.
    Internet jakoś działa, ale usługi komórkowe stanowczo odradzam, chyba że masz ochotę na niekończończące się pasmo problemów technicznych i użeranie sie z niekompetentą obsługą.
    MiejscowośćWarszawa, MAZOWIECKIE
  • ~Jan / 2021-07-31 11:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Na milion procent jest to firma oszustów działająca jak firmy krzak z lat 90-tych. Za instalację zamiast 200 zł wystawili fakturę za prawie 1000,00 zł i cały czas twierdzą, że ja zgodziłem się na taką kwotę. Jeżeli chcecie włóczyć się po sądach, to zawierajcie umowę z Netią. Efekt gwarantowany, nerwy zszarpane, a żadnej różnicy w korzystaniu z internetu na ich światłowodach w porównaniu z poprzednio posiadanym internetem nie światłowodowym nie widzę. Też ciągle się zawiesza. Widocznie podpinają zbyt dużą liczbę użytkowników.
    Omijajcie ich szerokim łukiem!!!
    ZaletyŻadnych
    MiejscowośćWrocław
  • ~Jerzy / 2024-03-22 12:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalne dno, w miesiącu 6 zgłoszenie reklamacyjne.
    ZaletyUmowa ma swój koniec i można przejść do innego operatora
    WadyJeśli coś nie działa to nie ma z kim się kontaktować, przyjmują zgłoszenie i czekaj człowieku nie wiadomo jak długo, a że dzień po naprawie znowu awaria to nikogo to w Netii nie interesuje.
    MiejscowośćJelenia Góra
  • ~Joanna2002 / 2025-11-11 20:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Od 27 października nie mam telewizji i Internetu, podobno awaria masowa z powodu kradzieży infrastruktury, rany to już jest trzeci tydzień gdzie nie mam kontaktu z światem. Po połączeniu ciagle jest recytowana ta sama formułka tylko daty zmieniają z dnia na dzień i tak już idzie trzeci tydzień. Nie można uzyskać rzetelnej informacji kiedy to będzie naprawione, ciekawa jestem kto mi zapłaci za dodatkowe koszty związane zakupem dodatkowego Internetu.
    MiejscowośćRuda Śląska
  • ~Kala / 2025-05-30 20:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie spotkałam się jeszcze z takim ignoranctwem. Monter miał być w przedziale 16-20. Nie pojawił się. Nikt nie zadzwonił. Brak szacunku
    WadyDno
    MiejscowośćPiaseczno
  • ~Kamil / 2025-09-28 00:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet co chwilę się wyłącza bez powodu. Resetowanie rutera nie pomaga.
    ZaletyBrak
    WadyNie działa
    MiejscowośćLeszno
  • ~Karbidowy Józef / 2023-09-02 21:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalna żenada. Od fuzji z Polsatem w 2018 roku notorycznie są problemy z netem. Nie polecam usług tego operatora. Zenujace jest to że jeszcze ich kiepski sprzęt trzeba odesłać na własny koszt. U konkurencji zdaję się w punktach.
    ZaletyŚwietnie technicy.
    WadyWszystkie od bezczelnej obsługi po sprzedawców.
    MiejscowośćKraków
  • ~Kingaaa / 2025-10-28 12:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Byłam wieloletnim klientem tej firmy, ale postanowiłam spróbować czegoś innego i zrezygnowałam z umowy. Odesłałam sprzęt Netia Spot pocztą, a firma twierdzi, że go nie otrzymała i żąda ode mnie zapłaty. Od kilku tygodni próbuję wyjaśnić sprawę – kontaktuję się z obsługą klienta, wysyłam maile i dzwonię, a oni albo nie odpowiadają, albo „przekazują sprawę dalej”. W międzyczasie otrzymuję listy z windykacją, co jest bardzo stresujące i nie fair wobec klienta.

    Zamiast rozwiązać prosty problem, firma komplikuje sytuację i utrudnia kontakt. Cała sprawa wygląda jak cyrk, na który nie powinni być narażeni nawet lojalni klienci. Ostrzegam innych, żeby byli przygotowani na problemy z obsługą i odzyskaniem sprzętu.
    Zaletybrak
    WadyKontakt z klientem
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Kl4udi23 / 2022-06-14 17:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Od przeszłości tygodnia brak internetu a co z tym idzie również telewizji. Przez telefon informacja o masowej awarii (osoby mieszkające tuz obok mające internet z netii mówią ze wszystko okej) brak odpowiedzi na pisane wiadomosci, udzielanie wynikających odpowiedzi przez telefon. Ogólne olanie klienta i problemu. Dzisiaj próbowałam zakończyć umowę-naliczyli opłaty jak wiadomo mimo iz to oni nie wywiązują sie z warunków zawartej umowy. Nie ma nikogo kompetentnego. Niestety muszę sie z nimi męczyć do grudnia ponieważ nie zaplace im za zerwanie umowy z ktorej oni sie nie wywiązują. Odradzam wszystkim.
    Zaletybrak
    Wadywszystko jest zle
    MiejscowośćRybnik
  • ~Kolor / 2024-06-09 09:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści złodzieje , firma dno nie polecam nikomu
    ZaletyZadne
    WadyOszuści
    MiejscowośćBędzin
  • ~Kolor / 2024-07-09 13:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodzieje ,oszuści tylko kontrola UOK. Wyłudzanie pieniędzy za nic.
    ZaletyZero
    WadyMafia
    MiejscowośćBędzin
  • ~Krystyna / 2023-09-21 04:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Od podpisania Umowy z Netią na Internet TV i tel stacjonarny minęło już ponad 2 miesiące. Do tej pory nie została wykonana instalacja, pomimo że są warunki techniczne. Ustawicznie telefonuję do Infolinii, ale pomimo uprzejmych odpowiedzi że mam czekać nic nadal nie wykonano. Nie dostaję informacji dlaczego powstało takie opóźnienie. Taki brak konkretnej odpowiedzi to ewidentne lekceważenie klienta. Mija okres mojego wypowiedzenia umowy z UPC więc lada dzień odłączą mi Internet i TV a tel stacjonarny już odłączono. Co robić???!!!
    WadyBrak realizacji warunków umowy
    MiejscowośćKraków
  • ~Krzysztof / 2021-07-19 18:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma oszustów, po trzech miesiącach od wypowiedzeniu umowy dostałem fakturę za trzy miesiące które umowa została rozwiązana.
  • ~Krzysztof / 2024-05-24 18:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Kompetencje , organizacja , przepływ informacji oraz obsługa na skandaliczne niskim poziomie . Nie polecam tej koszmarnej firmy .
  • ~krzysztof / 2025-10-12 15:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza kablówka nie polecam nie można oglądać bez problemów
    ZaletyŻadne
    WadyWieczny problem z połączeniem z serwerem
    Miejscowośćwrocław
  • ~Lazar / 2024-04-05 21:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Netia to totalna porażka ciągle awarie internetu teraz przeszli samych siebie nie mam już internetu i telewizji dwa tygodnie i jeszcze nie wiedzy kiedy naprawią nic tylko uciekać od Netia jak najdalej
    MiejscowośćKatowice
  • ~lj9 / 2025-05-06 15:44
    Ocena: 1.00 / 5
    47081045 od półtora miesiąca sprzedający nie jest w stanie sprawdzić co się dzieje z zamówieniem, ignoruje wszelkie prośby o kontakt, zawarte 2 e-umowy, Netia dalej nie dostarczyła sprzętu ani nie świadczy usługi z umowy, brak odpowiedzi na maile wysyłane na adres Netii, reklamacja z prośbą o rozpatrzenie w trybie pilnym nawet nie było odpowiedzi o przyjęciu jak również jakiejkolwiek chęci weryfikacji dlaczego Netia nie wywiązała się z zawartej e-umowy.
    WadyIgnorowanie klienta przez sprzedawce
    MiejscowośćKraków (Kraków-Krowodrza)
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4637
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2256
T-Mobile Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2101
Orange
Ocena: 1.51, ilość opinii: 1720
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4996
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4119
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3191
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2728
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2555
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2074