Totalna żenada. Od fuzji z Polsatem w 2018 roku notorycznie są problemy z netem. Nie polecam usług tego operatora. Zenujace jest to że jeszcze ich kiepski sprzęt trzeba odesłać na własny koszt. U konkurencji zdaję się w punktach.
ZaletyŚwietnie technicy.
WadyWszystkie od bezczelnej obsługi po sprzedawców.
MiejscowośćKraków
~Kl4udi23 / 2022-06-14 17:43
Ocena: 1.00 / 5
Od przeszłości tygodnia brak internetu a co z tym idzie również telewizji. Przez telefon informacja o masowej awarii (osoby mieszkające tuz obok mające internet z netii mówią ze wszystko okej) brak odpowiedzi na pisane wiadomosci, udzielanie wynikających odpowiedzi przez telefon. Ogólne olanie klienta i problemu. Dzisiaj próbowałam zakończyć umowę-naliczyli opłaty jak wiadomo mimo iz to oni nie wywiązują sie z warunków zawartej umowy. Nie ma nikogo kompetentnego. Niestety muszę sie z nimi męczyć do grudnia ponieważ nie zaplace im za zerwanie umowy z ktorej oni sie nie wywiązują. Odradzam wszystkim.
Zaletybrak
Wadywszystko jest zle
MiejscowośćRybnik
~Kolor / 2024-06-09 09:31
Ocena: 1.00 / 5
Oszuści złodzieje , firma dno nie polecam nikomu
ZaletyZadne
WadyOszuści
MiejscowośćBędzin
~Kolor / 2024-07-09 13:09
Ocena: 1.00 / 5
Złodzieje ,oszuści tylko kontrola UOK. Wyłudzanie pieniędzy za nic.
ZaletyZero
WadyMafia
MiejscowośćBędzin
~Krystyna / 2023-09-21 04:35
Ocena: 1.00 / 5
Od podpisania Umowy z Netią na Internet TV i tel stacjonarny minęło już ponad 2 miesiące. Do tej pory nie została wykonana instalacja, pomimo że są warunki techniczne. Ustawicznie telefonuję do Infolinii, ale pomimo uprzejmych odpowiedzi że mam czekać nic nadal nie wykonano. Nie dostaję informacji dlaczego powstało takie opóźnienie. Taki brak konkretnej odpowiedzi to ewidentne lekceważenie klienta. Mija okres mojego wypowiedzenia umowy z UPC więc lada dzień odłączą mi Internet i TV a tel stacjonarny już odłączono. Co robić???!!!
WadyBrak realizacji warunków umowy
MiejscowośćKraków
~Krzysztof / 2021-07-19 18:22
Ocena: 1.00 / 5
Firma oszustów, po trzech miesiącach od wypowiedzeniu umowy dostałem fakturę za trzy miesiące które umowa została rozwiązana.
~Krzysztof / 2024-05-24 18:37
Ocena: 1.00 / 5
Kompetencje , organizacja , przepływ informacji oraz obsługa na skandaliczne niskim poziomie . Nie polecam tej koszmarnej firmy .
~krzysztof / 2025-10-12 15:28
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza kablówka nie polecam nie można oglądać bez problemów
ZaletyŻadne
WadyWieczny problem z połączeniem z serwerem
Miejscowośćwrocław
~Lazar / 2024-04-05 21:31
Ocena: 1.00 / 5
Netia to totalna porażka ciągle awarie internetu teraz przeszli samych siebie nie mam już internetu i telewizji dwa tygodnie i jeszcze nie wiedzy kiedy naprawią nic tylko uciekać od Netia jak najdalej
MiejscowośćKatowice
~lj9 / 2025-05-06 15:44
Ocena: 1.00 / 5
47081045 od półtora miesiąca sprzedający nie jest w stanie sprawdzić co się dzieje z zamówieniem, ignoruje wszelkie prośby o kontakt, zawarte 2 e-umowy, Netia dalej nie dostarczyła sprzętu ani nie świadczy usługi z umowy, brak odpowiedzi na maile wysyłane na adres Netii, reklamacja z prośbą o rozpatrzenie w trybie pilnym nawet nie było odpowiedzi o przyjęciu jak również jakiejkolwiek chęci weryfikacji dlaczego Netia nie wywiązała się z zawartej e-umowy.
WadyIgnorowanie klienta przez sprzedawce
MiejscowośćKraków (Kraków-Krowodrza)
~Magda / 2024-10-04 10:29
Ocena: 1.00 / 5
Moja sprawa toczy się od 13 sierpnia.
Zgłosiłam przeniesienie telewizji i internetu, po podaniu adresu na który się przeprowadzam przez telefon dostałam informacje, że jest taka możliwość.
Po czym, technik który był w celu przeniesienia stwierdził, że nie ma takiej możliwości.
Napisałam reklamacje dot. rozwiązaniu umowy.
Dostałam odmowę, a w odpowiedzi, nie zgodnie z prawdą- technik przekazał Wam, że to ja nie zgodziłam się na podłączenie tv i internetu.
Po otrzymaniu odmowy, skontaktowałam się z Wami i doszliśmy do porozumienia.
Dostałam informację (25.09.24), że w ciągu 48godzin odezwie się do mnie technik.
Telefonu nie otrzymałam do dziś.
JESTEM BEZ INTERNETU I TELEWIZJI, ZARAZ 2 MIESIĄCE, Z OBOWIĄZKIEM ZAPŁATY.
NIE POLECAM!!!
~Maria / 2025-08-09 10:53
Ocena: 1.00 / 5
Długoletniego klienta Netia ma za nic. Szczególnie starsze osoby. U mojej krewnej, starszej i schorowanej osoby, wystąpiła kolejna awaria linii telefonicznej telefonu stacjonarnego. Tydzień temu została zgłoszona awaria na nr 22 711 11 11. No i cisza. Nikt z Netii nie zareagował. Telefon dla starszej i schorowanej osoby jest niezbędny w celu kontaktu z lekarzami i do wezwania ewentualnej pomocy.
MiejscowośćLubliniec
~Michał / 2025-08-13 13:54
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam stosują nieuczciwe oraz nielegalne praktyki rynkowe
Pieniądze z nadpłaty Abonenta według Netii są osoby trzeciej która dokonywała wpłat właściciel usług nie ma żadnych praw do tych pieniędzy
Nie wspominając o jakości łącza internetowego
WadyCała ta Netia to jest wada
MiejscowośćOpatówek
~MOnika / 2021-05-14 14:26
Ocena: 1.00 / 5
Wydzwaniaja do Ciebie non stop, Pytaja dlaczego jestes niezadowolony, Wyjasniasz, nic s tym nie robia, za kazdym razem dzwoni kto inny. Nie obchodzi ich nic tylko naciagniecie klienta. Jak podpiszesz umowe to juz koniec. Nalicza Ci rachunek nie wiadomo dlaczego, i koniec. Mozesz isc do sadu.
~Najgorsza firma / 2015-12-13 17:18
Ocena: 1.00 / 5
Od tygodnia dzwonię do konsultantów, że mam problem z internetem. Od tygodnia niby coś robią, nawet serwisanci byli już dwa razy, ale problem jak był tak jest. Mam internet do 100 MB/s. w Dzień na kablu wartość ta jest osiągana. Wieczorem tj. po 18 strony się nie ładują, nic nie można robić przy pośrednictwie internetu, transfer spadam nawet do 0,2 MB/s(pani konsultant informowała mnie, że spadek do 80 MB/s w moim przypadku już jest złym działaniem). To jest kpina. Płacę za coś czego nie mam. Najgorsza firma. Zero kompetencji.
ZaletyBrak
WadyWszystko
1.5 miesiąca, 39.9zł/miesiąć
~nara_sretia / 2016-07-09 00:27
Ocena: 1.00 / 5
Moja przygoda z netią zaczęła się 3 lata temu. Potrzebowałem najbardziej podstawowego internetu na krótki okres czasu. Padło na tą firmę. Jak się szybko okazało, to był błąd. Internet znikał po kilka razy dziennie do 15 min, ale że była to najtańsza oferta to jakoś to przebolałem bez dzwonienia na infolinię. Szybko skończyła mi się umowa i wydzwaniali do mnie żeby mnie namówić na przedłużenie. Nie miałem wtedy czasu żeby bawić się w rezygnację i wchodzenie w nową umowę i oczekiwanie na podłączenie przez innego usługodawcę. Zgodziłem się. Od nowej umowy zaczęły się jeszcze lepsze przygody. Internet znikał jak zwykle, ale dodatkowo były przypadki że urywało bezpowrotnie. Po około 20 min oczekiwania dzwoniłem na infolinię po czym przechodziłem przez wszystkie etapy naprawcze z poziomu konsultanta ( wyłącz/włącz netia SZROT, sprawdź kable itd). Czasami miałem wrażenie że Ci ludzie są naprawdę upośledzeni. Mówiłem do nich, a oni dalej swoje. Przedstawiałem im, że sytuacja ma miejsce nie pierwszy raz i z pewnością nie ostatni... Jednak jedyne co mogli dla mnie zrobić to obiecać mi że w ciągu 24 godzin (roboczych!!!) przyślą do mnie technika. Bywało tak, że w miesiącu więcej internetu nie było niż był. Za 5 razem chyba, mocno poirytowany, zadzwoniłem i powiedziałem, że nie zależnie od tego ile płacę za internet i tak będę żądać zwrotu za okres w jakim go nie miałem, na co Pan poinformował mnie że mam do tego prawo. Oczywiście, jak powiedziałem, tak zrobiłem. Było tak jeszcze kilka razy i za każdym razem prosiłem o zwrot za dany dzień. Nie ważne dla mnie było to czy jest to 1 zł czy 5. Oni tracili grosze na mnie i czas swoich pracowników tak samo jak ja traciłem swój czas i pieniądze z konta dzwoniąc do nich. Czasami czas oczekiwania był mocno naciągnięty. Moja uprzejmość dla obsługi jak i dla całej firmy się skończyła. W końcu udało się im usunąć usterkę ze znikającym na kilka dni internetem, jednak sporadyczne sytuację do 15 min pozostały. Ostatnio dostałem telefon z jakąś ofertą. Stanowczo oświadczyłem, że nie mam zamiaru przedłużać już z nimi umowy ponieważ nie jestem zadowolony ze świadczonych przez nich usług. Pan słysząc mój podenerwowany głos oczywiście nie wnikał w szczegóły (bo zdanie klientów jest dla nich mało ważne, najważniejsza kasa i naciąganie) i podziękował za rozmowę. Koniec umowy już w lutym przyszłego roku, a oświadczenie o braku chęci przedłużenia umowy już przygotowane. Poprzednio miałem internet z orange i tam nie było takich sytuacji. Porównując obsługę mogę nawet powiedzieć, że byłem traktowany priorytetowo bo jak raz zniknął internet to technik pojawił się po kilku godzinach od zgłoszenia. Wyprzedzając pytanie - nie jestem z orange bo mają dodatkowe opłaty za utrzymanie łącza, ale to już inny temat. . . Podsumowując:
Parametry - internet marnej jakości,
Cena - stosunkowo wysoka ( porównując aktualną ofertę z UPC, vectra, ta sama prędkość w innych cenach),
Obsługa klienta - najgorsza z najgorszych,
Niezawodność - ta firma nie wie co to takiego,
Zaletybrak
Wadyjw
3 lata
~Niekompetencja / 2025-07-25 00:16
Ocena: 1.00 / 5
Ta firma to porażka, dwa tygodnie czekania na podjęcie montażu, zasłanianie się podpunktami w umowie, brak kompetencji w obsłudze klienta, wszyscy pracują jak za karę. Nie polecam.
~Nimaniku / 2024-04-16 01:13
Ocena: 1.00 / 5
Internet nie wart ani złotówki, powinni jeszcze dopłacać za korzystanie z tego g***a. Wiecznie się zacina, prędkości stabilne jak żugajki na koncercie. Dno i wodorosty to mało powiedziane. Na pytania o to, czemu wieczorami internetu nie ma pół godziny lub z reguły więcej odpowiadają, że u nich nie widać żadnych problemów. Nie wiem czemu w Polsce nie może istnieć żaden normalny dostawca internetu, którego internet nie będzie się sypał jak tynk na łeb podczas wojny. Żenada
ZaletyNie wiem po co to okienko
WadySame
~Och / 2016-02-15 17:38
Ocena: 1.00 / 5
Uwaga na naliczanie dziwnych opłat przed rozpoczęciem umowy (!) i rozpoczęciem świadczenia usług ! rzekomo zgodne z umową "oferty dodatkowe" uważajcie, nie dajcie się wrobić !!! Przeczytajcie dokładnie umowę i nie podpisujcie jeśli znajdziecie dziwny haczyk, bo u mnie ta żałosna firma taki haczyk stworzyła i wykorzystała.
Zaletynie ma
Wadywrabianie klienta
kilka tygodni
~Paweł / 2024-06-12 08:33
Ocena: 1.00 / 5
Żenada.obiecali internet a 4 dzień czekam i nic. Pani na infolinii rozkłada ręce. Szkoda gadać nie polecam .zdała od takich firm. Nic nie jest tak jak miało być.