47081045 od półtora miesiąca sprzedający nie jest w stanie sprawdzić co się dzieje z zamówieniem, ignoruje wszelkie prośby o kontakt, zawarte 2 e-umowy, Netia dalej nie dostarczyła sprzętu ani nie świadczy usługi z umowy, brak odpowiedzi na maile wysyłane na adres Netii, reklamacja z prośbą o rozpatrzenie w trybie pilnym nawet nie było odpowiedzi o przyjęciu jak również jakiejkolwiek chęci weryfikacji dlaczego Netia nie wywiązała się z zawartej e-umowy.
WadyIgnorowanie klienta przez sprzedawce
MiejscowośćKraków (Kraków-Krowodrza)
~Magda / 2024-10-04 10:29
Ocena: 1.00 / 5
Moja sprawa toczy się od 13 sierpnia.
Zgłosiłam przeniesienie telewizji i internetu, po podaniu adresu na który się przeprowadzam przez telefon dostałam informacje, że jest taka możliwość.
Po czym, technik który był w celu przeniesienia stwierdził, że nie ma takiej możliwości.
Napisałam reklamacje dot. rozwiązaniu umowy.
Dostałam odmowę, a w odpowiedzi, nie zgodnie z prawdą- technik przekazał Wam, że to ja nie zgodziłam się na podłączenie tv i internetu.
Po otrzymaniu odmowy, skontaktowałam się z Wami i doszliśmy do porozumienia.
Dostałam informację (25.09.24), że w ciągu 48godzin odezwie się do mnie technik.
Telefonu nie otrzymałam do dziś.
JESTEM BEZ INTERNETU I TELEWIZJI, ZARAZ 2 MIESIĄCE, Z OBOWIĄZKIEM ZAPŁATY.
NIE POLECAM!!!
~Maria / 2025-08-09 10:53
Ocena: 1.00 / 5
Długoletniego klienta Netia ma za nic. Szczególnie starsze osoby. U mojej krewnej, starszej i schorowanej osoby, wystąpiła kolejna awaria linii telefonicznej telefonu stacjonarnego. Tydzień temu została zgłoszona awaria na nr 22 711 11 11. No i cisza. Nikt z Netii nie zareagował. Telefon dla starszej i schorowanej osoby jest niezbędny w celu kontaktu z lekarzami i do wezwania ewentualnej pomocy.
MiejscowośćLubliniec
~Michał / 2025-08-13 13:54
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam stosują nieuczciwe oraz nielegalne praktyki rynkowe
Pieniądze z nadpłaty Abonenta według Netii są osoby trzeciej która dokonywała wpłat właściciel usług nie ma żadnych praw do tych pieniędzy
Nie wspominając o jakości łącza internetowego
WadyCała ta Netia to jest wada
MiejscowośćOpatówek
~MOnika / 2021-05-14 14:26
Ocena: 1.00 / 5
Wydzwaniaja do Ciebie non stop, Pytaja dlaczego jestes niezadowolony, Wyjasniasz, nic s tym nie robia, za kazdym razem dzwoni kto inny. Nie obchodzi ich nic tylko naciagniecie klienta. Jak podpiszesz umowe to juz koniec. Nalicza Ci rachunek nie wiadomo dlaczego, i koniec. Mozesz isc do sadu.
~Najgorsza firma / 2015-12-13 17:18
Ocena: 1.00 / 5
Od tygodnia dzwonię do konsultantów, że mam problem z internetem. Od tygodnia niby coś robią, nawet serwisanci byli już dwa razy, ale problem jak był tak jest. Mam internet do 100 MB/s. w Dzień na kablu wartość ta jest osiągana. Wieczorem tj. po 18 strony się nie ładują, nic nie można robić przy pośrednictwie internetu, transfer spadam nawet do 0,2 MB/s(pani konsultant informowała mnie, że spadek do 80 MB/s w moim przypadku już jest złym działaniem). To jest kpina. Płacę za coś czego nie mam. Najgorsza firma. Zero kompetencji.
ZaletyBrak
WadyWszystko
1.5 miesiąca, 39.9zł/miesiąć
~nara_sretia / 2016-07-09 00:27
Ocena: 1.00 / 5
Moja przygoda z netią zaczęła się 3 lata temu. Potrzebowałem najbardziej podstawowego internetu na krótki okres czasu. Padło na tą firmę. Jak się szybko okazało, to był błąd. Internet znikał po kilka razy dziennie do 15 min, ale że była to najtańsza oferta to jakoś to przebolałem bez dzwonienia na infolinię. Szybko skończyła mi się umowa i wydzwaniali do mnie żeby mnie namówić na przedłużenie. Nie miałem wtedy czasu żeby bawić się w rezygnację i wchodzenie w nową umowę i oczekiwanie na podłączenie przez innego usługodawcę. Zgodziłem się. Od nowej umowy zaczęły się jeszcze lepsze przygody. Internet znikał jak zwykle, ale dodatkowo były przypadki że urywało bezpowrotnie. Po około 20 min oczekiwania dzwoniłem na infolinię po czym przechodziłem przez wszystkie etapy naprawcze z poziomu konsultanta ( wyłącz/włącz netia SZROT, sprawdź kable itd). Czasami miałem wrażenie że Ci ludzie są naprawdę upośledzeni. Mówiłem do nich, a oni dalej swoje. Przedstawiałem im, że sytuacja ma miejsce nie pierwszy raz i z pewnością nie ostatni... Jednak jedyne co mogli dla mnie zrobić to obiecać mi że w ciągu 24 godzin (roboczych!!!) przyślą do mnie technika. Bywało tak, że w miesiącu więcej internetu nie było niż był. Za 5 razem chyba, mocno poirytowany, zadzwoniłem i powiedziałem, że nie zależnie od tego ile płacę za internet i tak będę żądać zwrotu za okres w jakim go nie miałem, na co Pan poinformował mnie że mam do tego prawo. Oczywiście, jak powiedziałem, tak zrobiłem. Było tak jeszcze kilka razy i za każdym razem prosiłem o zwrot za dany dzień. Nie ważne dla mnie było to czy jest to 1 zł czy 5. Oni tracili grosze na mnie i czas swoich pracowników tak samo jak ja traciłem swój czas i pieniądze z konta dzwoniąc do nich. Czasami czas oczekiwania był mocno naciągnięty. Moja uprzejmość dla obsługi jak i dla całej firmy się skończyła. W końcu udało się im usunąć usterkę ze znikającym na kilka dni internetem, jednak sporadyczne sytuację do 15 min pozostały. Ostatnio dostałem telefon z jakąś ofertą. Stanowczo oświadczyłem, że nie mam zamiaru przedłużać już z nimi umowy ponieważ nie jestem zadowolony ze świadczonych przez nich usług. Pan słysząc mój podenerwowany głos oczywiście nie wnikał w szczegóły (bo zdanie klientów jest dla nich mało ważne, najważniejsza kasa i naciąganie) i podziękował za rozmowę. Koniec umowy już w lutym przyszłego roku, a oświadczenie o braku chęci przedłużenia umowy już przygotowane. Poprzednio miałem internet z orange i tam nie było takich sytuacji. Porównując obsługę mogę nawet powiedzieć, że byłem traktowany priorytetowo bo jak raz zniknął internet to technik pojawił się po kilku godzinach od zgłoszenia. Wyprzedzając pytanie - nie jestem z orange bo mają dodatkowe opłaty za utrzymanie łącza, ale to już inny temat. . . Podsumowując:
Parametry - internet marnej jakości,
Cena - stosunkowo wysoka ( porównując aktualną ofertę z UPC, vectra, ta sama prędkość w innych cenach),
Obsługa klienta - najgorsza z najgorszych,
Niezawodność - ta firma nie wie co to takiego,
Zaletybrak
Wadyjw
3 lata
~Niekompetencja / 2025-07-25 00:16
Ocena: 1.00 / 5
Ta firma to porażka, dwa tygodnie czekania na podjęcie montażu, zasłanianie się podpunktami w umowie, brak kompetencji w obsłudze klienta, wszyscy pracują jak za karę. Nie polecam.
~Nimaniku / 2024-04-16 01:13
Ocena: 1.00 / 5
Internet nie wart ani złotówki, powinni jeszcze dopłacać za korzystanie z tego g***a. Wiecznie się zacina, prędkości stabilne jak żugajki na koncercie. Dno i wodorosty to mało powiedziane. Na pytania o to, czemu wieczorami internetu nie ma pół godziny lub z reguły więcej odpowiadają, że u nich nie widać żadnych problemów. Nie wiem czemu w Polsce nie może istnieć żaden normalny dostawca internetu, którego internet nie będzie się sypał jak tynk na łeb podczas wojny. Żenada
ZaletyNie wiem po co to okienko
WadySame
~Och / 2016-02-15 17:38
Ocena: 1.00 / 5
Uwaga na naliczanie dziwnych opłat przed rozpoczęciem umowy (!) i rozpoczęciem świadczenia usług ! rzekomo zgodne z umową "oferty dodatkowe" uważajcie, nie dajcie się wrobić !!! Przeczytajcie dokładnie umowę i nie podpisujcie jeśli znajdziecie dziwny haczyk, bo u mnie ta żałosna firma taki haczyk stworzyła i wykorzystała.
Zaletynie ma
Wadywrabianie klienta
kilka tygodni
~Paweł / 2024-06-12 08:33
Ocena: 1.00 / 5
Żenada.obiecali internet a 4 dzień czekam i nic. Pani na infolinii rozkłada ręce. Szkoda gadać nie polecam .zdała od takich firm. Nic nie jest tak jak miało być.
~raflik / 2021-11-12 20:49
Ocena: 1.00 / 5
Witam netia to jakaś farsa pżedstawwiciel po rozmowie ze mną przez telefon był już pod drzwiami w naszym mieszkaniu mimo odmowy wpierał teściowej wiekowej iż ja zgodziłem się na usługę chociaż nie ! ja byłem w pracy i tak podchodził kilka razy i wpiera starszej osobie żę popełnia błąd bo ja dałem zgodę i tak trzy najścia internet im nie chodzi jak należy i zrezygnowałem bo mam inny dobry po mimo to kłamał i na siłę chciał zakładać pod moją nie obecność to karygodne i myślę powinno być karane.ps dzwonił do drzwi i nagabywał mimo tego że mu powiedziałem że nie!!!
~random / 2021-01-13 18:32
Ocena: 1.00 / 5
nie działa nie działa nie działa nie działa nie działa nie działa nie działa nie działa
Zaletybrak
Wadysame
MiejscowośćWarszawa
~Rozczarowany klient / 2024-06-20 21:25
Ocena: 1.00 / 5
Ten operator to jedna wielka pomyłka. Konsultanci mogą spokojnie zostać zastąpieni automatyczną sekretarką, gdyż jedyną ich kompetencją jest przyjęcie zgłoszenia. Żadnej informacji kiedy zostanie usunięta awaria, żaden technik już od 8 dni nie potrafi jej naprawić, a opowiadanie że się ze mną ktoś skontaktuje należy włożyć między bajki. Kompletny brak odpowiedzi na telefony, maile, ponaglenia czy prośby. Jeżeli płacisz za usługę to im wystarczy i nie czują się zobowiązani do świadczenia usługi czy wypełniania umowy.
ZaletyMożna zrezygnować z usługi lub ją zerwać z powodu jej niedopełnienia
WadyBrak realizacji zawrtej umowy, nieprzestrzeganie regulaminu, niekompetencja zatrudnionych pracowników, lekceważący stosunek do klientów
MiejscowośćKraków
~Tomek / 2025-06-11 19:43
Ocena: 1.00 / 5
Dramat nie dajcie się nabrać na tą firmę internet obsługa wszystko beznadziejne niekompetentni pracownicy brak informacji obsługa klienta beznadziejna
ZaletyBrak jakichkolwiek zalet
WadyDramat nie dajcie się nabrać na tą firmę internet obsługa wszystko 0
~Waldemar Wójcik / 2025-03-28 15:39
Ocena: 1.00 / 5
NIE POLECAM USLUG NETII Z przykroscia stwierdzam ze z uslugami Netii zle sie dzieje. Zrobiliscie aktualizacje ktora bezczelnie narzuca strona startowa do zakupu usług. Traktujecie klientow jak przysłowiowe bydlo ktore nic nie moze zrobic i musi placic Fatalny intetnet. 3 razy wymieniane router 6 reklamacji przez 14 miesiecy. Moim zdaniem chyba najgorsze uslugi tego typu na rynku
MiejscowośćLublin
~wkurzony / 2023-02-22 16:50
Ocena: 1.00 / 5
9 stycznia 2023 zamówiłem usługę - Internet, TV i przeniesienie 4 numerów telefonicznych, po godzinie załatwiania rozmaitych formalności panienka z infolinii poinformowała mnie, że teraz mam oczekiwać telefonu od montera z którym umówię wizytę i który przyniesie umowę. Dzisiaj tj. 22 lutego 2023 otrzymałem pismo polecone z Netii zatytułowane Wezwanie do zapłaty kaucji - wypowiedzenie umowy nr 9116/23/ESN/0138 w którym w bardzo niegrzeczny sposób wzywają mnie do podpisania umowy kaucji oraz wpłaty 700 złotych do dnia 15 lutego 2023 (!) umowa kaucji precyzuje że te 700 zł będą nieoprocentowane u nich przez 24 miesiące, a po 30 dniach od daty zakończenia korzystania z usług Netii poinformują mnie jaka jest wysokość mojej kaucji (!) i kiedy mi ją zwrócą i w jakiej wysokości. oczywiście jeżeli nie wpłacę kaucji w terminie który już minął umowa o świadczenie usług telekomunikacyjnych, która nigdy nie została podpisana przeze mnie zostanie wypowiedziana z mojej winy (!) Totalna paranoja !!!
Nie podpisujcie z Netią żadnych umów jeśli nie chcecie mieć kłopotów czy wylądować w Biku lub dostać jakiś nakaz zapłaty, bo Netia sprzedała Wasz dług o którym nie wiedzieliście. Gdy zamawiałem usługę nikt nie powiedział mi że uwarunkowane jest to kaucją w wysokości 700 zł (!)
Korzystając z usług Netii nie możecie być niczego pewni bo Regulamin świadczenia usług w Paragrafie 6 upoważnia Netię, że może uzależnić dalsze świadczenie usłu od złożenia przez Abonenta odpowiedniego zabezpieczenia. Zobaczcie napisali ODPOWIEDNIEGO (!) więc nie zdziwcie się jak np. po roku korzystania z ich usług jakiś pazerny palant uzna że macie wpłacić kaucję np. 1000 zł bo jak nie to Wam wypowiedzą umowę z Waszej winy i obciążą Was karami umownymi od których nie będziecie mogli się odwołać.
NIE PODPISUJCIE Z NIMI ŻADNYCH UMÓW. To są niekompetentni oszusci !
~Zenon / 2023-01-25 19:21
Ocena: 1.00 / 5
Bardzo słaby system Netia online. Nie mozna sie zalogowac, trzeba bardzo dlugo czekac albo wyskakują błedy.
~Zu / 2022-12-21 12:53
Ocena: 1.00 / 5
Zdecydowanie odradzam zawierania umowy z tą firmą. Chciałam przenieść umowę na inny adres. Przy zawieraniu tej umowy dostałam informację, że nie będzie z tym żadnego problemu. Umowa po prostu zostanie przeniesiona. Kiedy już się przeprowadziłam i zgłosiłam Netii zmianę adresu dostałam informację, że muszę zawrzeć z nimi zupełnie nową umowę na kolejne 24 miesiące UWAGA! W CENIE DOSŁOWNIE 2 RAZY DROŻSZEJ OD TEJ, KTÓRĄ MIAŁAM DO TEJ PORY. Nie mogłam się na to nie zgodzić, bo zapłaciłabym ogromną karę umowną na rozwiązanie umowy... Zostałam strasznie naciągnięta (delikatnie mówiąc). Nigdy nie spotkałam się z takim potraktowaniem klienta. ODRADZAM! ODRADZAM! ODRADZAM!
~Żaneta / 2024-04-20 13:35
Ocena: 1.00 / 5
Niestety mam bardzo zle doświadczenia. Podpisałam umowę w wynajmowanym mieszkaniu. Okazało się że muszę się wyprowadzić w innym przypadku nie podpisała kolejnej umowy telefonicznie .Jestem w trakcie kupowania własnego i wróciłam w rodzinne strony gdzie nie ma zasięgu i możliwości korzystania z usług. Chciałam się ratować internetem mobilnym ale też nic nie dało. Nie uzyskałam pomocy i tylko liczy się kasa. Nie obchodzi ich klient. Przestrzegam przed podpisaniem jakiejkolwiek umowy z nimi.