Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia opinie

Ocena na podstawie 124 opinii

1.94 / 5

  • Cena
    2.35
  • Parametry
    2.02
  • Niezawodność
    1.80
  • Obsługa klienta
    1.52
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~adi 75 / 2025-08-29 22:21
    Ocena: 1.00 / 5
    netia ,,, kopali u nas wodociagi .. cos ktos przekopal za bardzo i poszli kolesie po przedaodach... prawie 2 lata jak zaczelo padac to rwalo internet....netia zerwala umowy z cala ulica ,, zamiast dboac o klijenta
  • ~ANONIM / 2025-05-11 19:59
    Ocena: 1.00 / 5
    internet nie działa kiedy zostal wykonany telefon pomoc nie został nam uzyskana dodatkowo czekalem 20 minut az ktos sie znajdzie by odebrac dodatkowo ciezko znalezc numer ktory nie pobierze ci z konta pieniedzy.
    Zaletystałe ip
    Wadyinternet obsluga klienta
    MiejscowośćKatowice
  • ~Anonymus / 2023-10-01 13:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat, unikać jak ognia. Wieczne problemy z dostępem do internetu, jak chciałam z tego powodu zerwać umowę to mnie straszyli karą, pod koniec umowy jak dostali zgłoszenie że nie będę przedłużać z nimi umowy to usługę wyłączyli miesiąc przed końcem ale oczywiście fakturę do opłacenia przysłali, a jak zadzwoniłam na infolinię po pomoc techniczna to usłyszałam że jako iż nie przedłużamy umowy to pomoc techniczna się nie należy ! Skandal ! Oszuści !
    MiejscowośćPoznań
  • ~ARTEM / 2022-10-15 22:25
    Ocena: 1.00 / 5
    TO POPROSTU JEST JAKAŚ TRAGEDIA INTERNET JEST DO BANI CHOĆ OBIECANO NAJSZYBSZY I PŁACĘ ZA 30 Mbps 140 ZŁ W MIESIĄC,OBSŁUGA KLIENTA TO TRAGEDIA NIE DZWONIĄ JUŻ JAK 3-4 TYGODNIE PO ZGŁOSZENIU PROBLEMU
    ZaletyNIE UŻYWAJ Z NI JAKIEJ USŁUGI OD TEGO GÓWNA
    WadyOBSŁUGA KLIENTA TRAGEDIA
    MiejscowośćŚwidnica
  • ~Artem / 2023-03-30 10:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści
    Nie obsługa a jeden cały wstyd
    już tydzień czekam na umowę
    2 razy kurier przywiózł umowę z błędnym adresem mailowym
    Czy to jest trudno prowidłowo napisać 10 liter ?
    Rezygnuje z umowy i totalnie odradzam
    ZaletyBrak
    WadySporo
    MiejscowośćNawet nie korzystałem się jeszcze
  • ~Aśq / 2022-06-07 16:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma jawnie naciąga klientów. Uważajcie na nią, czytajcie dokładnie umowę i nie podpisujcie niczego przez telefon. A najlepiej omijajcie z daleka, jeżeli macie jakąś inną firmę w pobliżu...
    Firma działa w bardzo przebiegły sposób, za każdym razem odbiera osoba, która udziela tylko ogólnych informacji, a kontaktu z działami decyzyjnymi nie ma.
    MiejscowośćWrocław
  • ~Bożena / 2024-12-13 21:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Chciałabym podzielić się swoją negatywną opinią na temat współpracy z firmą Netia S.A. W moim przypadku wystąpiły poważne trudności w rozwiązaniu umowy, mimo że, zgodnie z warunkami, powinnam była mieć możliwość natychmiastowego jej zakończenia z powodu problemów technicznych. Moje zgłoszenia nie były właściwie rozpatrywane, a konsultanci wielokrotnie wprowadzali mnie w błąd co do procedur.

    Co więcej, w kluczowych momentach firma przesyłała odpowiedzi na inne adresy e-mail niż wskazany przeze mnie jako kontaktowy, co uniemożliwiło mi odpowiednią reakcję na ich decyzje.

    Finalnie ponosiłam koszty za okres, w którym nie mogłam korzystać z usług, mimo wielokrotnych prób wyjaśnienia sytuacji. Jestem rozczarowana sposobem traktowania klienta oraz brakiem przejrzystości w komunikacji.
  • ~Ela / 2024-06-24 12:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuśći i złodzieje nie podpisujćie umowy z tą złodziejską firmą
    ZaletyZero
    WadyZłodzieje
    MiejscowośćSosnowiec
  • ~Ewa / 2022-04-15 16:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Opinia odnosi sie usług z zakresu telefonii komórkowej oferowanych przez Netie. Kupiłam pakiet Internet/TV/Komorka w jednym. Internet działa, TV nie używm, ale serwis komórkowy to istny dramat. Zaczęło się od tego, ze nie działał mi roaming za granicą. Najpierw myślałam, że może to opcja, którą trzeba jakoś dodatkowo aktywować po powrocie do Polski zadzowniłam na BOK i okazało się, że powinno po prostu działać. Osoba z infolinii powiedziała, aby po wyjeździz za granicę włączyć i wyłączyć telefon...nie zadziałało. Po kolejnym wyjezdzi znowu zglosilam, i znowu uslyszalam ze powinno dzialac. Nigdy nie zadzialalo, mimo ze zglaszalam kilkukrotnie. Dodam, że chodzi zarówno o kraje w UE jak i poza.
    Wkrotce po rozpoczeciu uslugi, okazalo sie tez ze niektóre SMSy które wysyłałam do osob z innych sieci nie dochodziły, np. do Plusa. Zadzwoniłam na infolinie i powiedzieli, ze to problem z operatorem do ktorego wysyłam SMSa i ze mam sie skontaktowac z ich działem technicznym...że tak powiem, żenujące.
    No i wisienka na torcie. Zamowilam duplikat karty SIM. Najpierw, zajęło im tydzien żeby wysłac. W czasie zamawiania, zaznaczyłam, że prosze, aby w razie nieobecności w domu, kurier zostawił list w skrzynce na listy. Dyspozytor powiedział, że nie ma problemu. Po czym oczywiście okazało się, że kurier musi miec podpis i przesyłka została zwrócona.
    Brak kompetencji w obsługiwaniu tego serwisu jest porażający.
    Internet jakoś działa, ale usługi komórkowe stanowczo odradzam, chyba że masz ochotę na niekończończące się pasmo problemów technicznych i użeranie sie z niekompetentą obsługą.
    MiejscowośćWarszawa, MAZOWIECKIE
  • ~Jan / 2021-07-31 11:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Na milion procent jest to firma oszustów działająca jak firmy krzak z lat 90-tych. Za instalację zamiast 200 zł wystawili fakturę za prawie 1000,00 zł i cały czas twierdzą, że ja zgodziłem się na taką kwotę. Jeżeli chcecie włóczyć się po sądach, to zawierajcie umowę z Netią. Efekt gwarantowany, nerwy zszarpane, a żadnej różnicy w korzystaniu z internetu na ich światłowodach w porównaniu z poprzednio posiadanym internetem nie światłowodowym nie widzę. Też ciągle się zawiesza. Widocznie podpinają zbyt dużą liczbę użytkowników.
    Omijajcie ich szerokim łukiem!!!
    ZaletyŻadnych
    MiejscowośćWrocław
  • ~Jerzy / 2024-03-22 12:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalne dno, w miesiącu 6 zgłoszenie reklamacyjne.
    ZaletyUmowa ma swój koniec i można przejść do innego operatora
    WadyJeśli coś nie działa to nie ma z kim się kontaktować, przyjmują zgłoszenie i czekaj człowieku nie wiadomo jak długo, a że dzień po naprawie znowu awaria to nikogo to w Netii nie interesuje.
    MiejscowośćJelenia Góra
  • ~Kala / 2025-05-30 20:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie spotkałam się jeszcze z takim ignoranctwem. Monter miał być w przedziale 16-20. Nie pojawił się. Nikt nie zadzwonił. Brak szacunku
    WadyDno
    MiejscowośćPiaseczno
  • ~Karbidowy Józef / 2023-09-02 21:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalna żenada. Od fuzji z Polsatem w 2018 roku notorycznie są problemy z netem. Nie polecam usług tego operatora. Zenujace jest to że jeszcze ich kiepski sprzęt trzeba odesłać na własny koszt. U konkurencji zdaję się w punktach.
    ZaletyŚwietnie technicy.
    WadyWszystkie od bezczelnej obsługi po sprzedawców.
    MiejscowośćKraków
  • ~Kl4udi23 / 2022-06-14 17:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Od przeszłości tygodnia brak internetu a co z tym idzie również telewizji. Przez telefon informacja o masowej awarii (osoby mieszkające tuz obok mające internet z netii mówią ze wszystko okej) brak odpowiedzi na pisane wiadomosci, udzielanie wynikających odpowiedzi przez telefon. Ogólne olanie klienta i problemu. Dzisiaj próbowałam zakończyć umowę-naliczyli opłaty jak wiadomo mimo iz to oni nie wywiązują sie z warunków zawartej umowy. Nie ma nikogo kompetentnego. Niestety muszę sie z nimi męczyć do grudnia ponieważ nie zaplace im za zerwanie umowy z ktorej oni sie nie wywiązują. Odradzam wszystkim.
    Zaletybrak
    Wadywszystko jest zle
    MiejscowośćRybnik
  • ~Kolor / 2024-06-09 09:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści złodzieje , firma dno nie polecam nikomu
    ZaletyZadne
    WadyOszuści
    MiejscowośćBędzin
  • ~Kolor / 2024-07-09 13:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodzieje ,oszuści tylko kontrola UOK. Wyłudzanie pieniędzy za nic.
    ZaletyZero
    WadyMafia
    MiejscowośćBędzin
  • ~Krystyna / 2023-09-21 04:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Od podpisania Umowy z Netią na Internet TV i tel stacjonarny minęło już ponad 2 miesiące. Do tej pory nie została wykonana instalacja, pomimo że są warunki techniczne. Ustawicznie telefonuję do Infolinii, ale pomimo uprzejmych odpowiedzi że mam czekać nic nadal nie wykonano. Nie dostaję informacji dlaczego powstało takie opóźnienie. Taki brak konkretnej odpowiedzi to ewidentne lekceważenie klienta. Mija okres mojego wypowiedzenia umowy z UPC więc lada dzień odłączą mi Internet i TV a tel stacjonarny już odłączono. Co robić???!!!
    WadyBrak realizacji warunków umowy
    MiejscowośćKraków
  • ~Krzysztof / 2021-07-19 18:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma oszustów, po trzech miesiącach od wypowiedzeniu umowy dostałem fakturę za trzy miesiące które umowa została rozwiązana.
  • ~Krzysztof / 2024-05-24 18:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Kompetencje , organizacja , przepływ informacji oraz obsługa na skandaliczne niskim poziomie . Nie polecam tej koszmarnej firmy .
  • ~Lazar / 2024-04-05 21:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Netia to totalna porażka ciągle awarie internetu teraz przeszli samych siebie nie mam już internetu i telewizji dwa tygodnie i jeszcze nie wiedzy kiedy naprawią nic tylko uciekać od Netia jak najdalej
    MiejscowośćKatowice
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4572
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3510
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3211
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2555
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2251
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2094
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4803
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4013
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3104
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2656
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2050
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1316