Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia opinie

Ocena na podstawie 117 opinii

1.97 / 5

  • Cena
    2.39
  • Parametry
    2.06
  • Niezawodność
    1.83
  • Obsługa klienta
    1.54
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Artem / 2023-03-30 10:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści
    Nie obsługa a jeden cały wstyd
    już tydzień czekam na umowę
    2 razy kurier przywiózł umowę z błędnym adresem mailowym
    Czy to jest trudno prowidłowo napisać 10 liter ?
    Rezygnuje z umowy i totalnie odradzam
    ZaletyBrak
    WadySporo
    MiejscowośćNawet nie korzystałem się jeszcze
  • ~Aśq / 2022-06-07 16:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma jawnie naciąga klientów. Uważajcie na nią, czytajcie dokładnie umowę i nie podpisujcie niczego przez telefon. A najlepiej omijajcie z daleka, jeżeli macie jakąś inną firmę w pobliżu...
    Firma działa w bardzo przebiegły sposób, za każdym razem odbiera osoba, która udziela tylko ogólnych informacji, a kontaktu z działami decyzyjnymi nie ma.
    MiejscowośćWrocław
  • ~Bożena / 2024-12-13 21:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Chciałabym podzielić się swoją negatywną opinią na temat współpracy z firmą Netia S.A. W moim przypadku wystąpiły poważne trudności w rozwiązaniu umowy, mimo że, zgodnie z warunkami, powinnam była mieć możliwość natychmiastowego jej zakończenia z powodu problemów technicznych. Moje zgłoszenia nie były właściwie rozpatrywane, a konsultanci wielokrotnie wprowadzali mnie w błąd co do procedur.

    Co więcej, w kluczowych momentach firma przesyłała odpowiedzi na inne adresy e-mail niż wskazany przeze mnie jako kontaktowy, co uniemożliwiło mi odpowiednią reakcję na ich decyzje.

    Finalnie ponosiłam koszty za okres, w którym nie mogłam korzystać z usług, mimo wielokrotnych prób wyjaśnienia sytuacji. Jestem rozczarowana sposobem traktowania klienta oraz brakiem przejrzystości w komunikacji.
  • ~Ela / 2024-06-24 12:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuśći i złodzieje nie podpisujćie umowy z tą złodziejską firmą
    ZaletyZero
    WadyZłodzieje
    MiejscowośćSosnowiec
  • ~Ewa / 2022-04-15 16:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Opinia odnosi sie usług z zakresu telefonii komórkowej oferowanych przez Netie. Kupiłam pakiet Internet/TV/Komorka w jednym. Internet działa, TV nie używm, ale serwis komórkowy to istny dramat. Zaczęło się od tego, ze nie działał mi roaming za granicą. Najpierw myślałam, że może to opcja, którą trzeba jakoś dodatkowo aktywować po powrocie do Polski zadzowniłam na BOK i okazało się, że powinno po prostu działać. Osoba z infolinii powiedziała, aby po wyjeździz za granicę włączyć i wyłączyć telefon...nie zadziałało. Po kolejnym wyjezdzi znowu zglosilam, i znowu uslyszalam ze powinno dzialac. Nigdy nie zadzialalo, mimo ze zglaszalam kilkukrotnie. Dodam, że chodzi zarówno o kraje w UE jak i poza.
    Wkrotce po rozpoczeciu uslugi, okazalo sie tez ze niektóre SMSy które wysyłałam do osob z innych sieci nie dochodziły, np. do Plusa. Zadzwoniłam na infolinie i powiedzieli, ze to problem z operatorem do ktorego wysyłam SMSa i ze mam sie skontaktowac z ich działem technicznym...że tak powiem, żenujące.
    No i wisienka na torcie. Zamowilam duplikat karty SIM. Najpierw, zajęło im tydzien żeby wysłac. W czasie zamawiania, zaznaczyłam, że prosze, aby w razie nieobecności w domu, kurier zostawił list w skrzynce na listy. Dyspozytor powiedział, że nie ma problemu. Po czym oczywiście okazało się, że kurier musi miec podpis i przesyłka została zwrócona.
    Brak kompetencji w obsługiwaniu tego serwisu jest porażający.
    Internet jakoś działa, ale usługi komórkowe stanowczo odradzam, chyba że masz ochotę na niekończończące się pasmo problemów technicznych i użeranie sie z niekompetentą obsługą.
    MiejscowośćWarszawa, MAZOWIECKIE
  • ~Jan / 2021-07-31 11:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Na milion procent jest to firma oszustów działająca jak firmy krzak z lat 90-tych. Za instalację zamiast 200 zł wystawili fakturę za prawie 1000,00 zł i cały czas twierdzą, że ja zgodziłem się na taką kwotę. Jeżeli chcecie włóczyć się po sądach, to zawierajcie umowę z Netią. Efekt gwarantowany, nerwy zszarpane, a żadnej różnicy w korzystaniu z internetu na ich światłowodach w porównaniu z poprzednio posiadanym internetem nie światłowodowym nie widzę. Też ciągle się zawiesza. Widocznie podpinają zbyt dużą liczbę użytkowników.
    Omijajcie ich szerokim łukiem!!!
    ZaletyŻadnych
    MiejscowośćWrocław
  • ~Jerzy / 2024-03-22 12:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalne dno, w miesiącu 6 zgłoszenie reklamacyjne.
    ZaletyUmowa ma swój koniec i można przejść do innego operatora
    WadyJeśli coś nie działa to nie ma z kim się kontaktować, przyjmują zgłoszenie i czekaj człowieku nie wiadomo jak długo, a że dzień po naprawie znowu awaria to nikogo to w Netii nie interesuje.
    MiejscowośćJelenia Góra
  • ~Kala / 2025-05-30 20:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie spotkałam się jeszcze z takim ignoranctwem. Monter miał być w przedziale 16-20. Nie pojawił się. Nikt nie zadzwonił. Brak szacunku
    WadyDno
    MiejscowośćPiaseczno
  • ~Karbidowy Józef / 2023-09-02 21:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalna żenada. Od fuzji z Polsatem w 2018 roku notorycznie są problemy z netem. Nie polecam usług tego operatora. Zenujace jest to że jeszcze ich kiepski sprzęt trzeba odesłać na własny koszt. U konkurencji zdaję się w punktach.
    ZaletyŚwietnie technicy.
    WadyWszystkie od bezczelnej obsługi po sprzedawców.
    MiejscowośćKraków
  • ~Kl4udi23 / 2022-06-14 17:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Od przeszłości tygodnia brak internetu a co z tym idzie również telewizji. Przez telefon informacja o masowej awarii (osoby mieszkające tuz obok mające internet z netii mówią ze wszystko okej) brak odpowiedzi na pisane wiadomosci, udzielanie wynikających odpowiedzi przez telefon. Ogólne olanie klienta i problemu. Dzisiaj próbowałam zakończyć umowę-naliczyli opłaty jak wiadomo mimo iz to oni nie wywiązują sie z warunków zawartej umowy. Nie ma nikogo kompetentnego. Niestety muszę sie z nimi męczyć do grudnia ponieważ nie zaplace im za zerwanie umowy z ktorej oni sie nie wywiązują. Odradzam wszystkim.
    Zaletybrak
    Wadywszystko jest zle
    MiejscowośćRybnik
  • ~Kolor / 2024-06-09 09:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści złodzieje , firma dno nie polecam nikomu
    ZaletyZadne
    WadyOszuści
    MiejscowośćBędzin
  • ~Kolor / 2024-07-09 13:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodzieje ,oszuści tylko kontrola UOK. Wyłudzanie pieniędzy za nic.
    ZaletyZero
    WadyMafia
    MiejscowośćBędzin
  • ~Krystyna / 2023-09-21 04:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Od podpisania Umowy z Netią na Internet TV i tel stacjonarny minęło już ponad 2 miesiące. Do tej pory nie została wykonana instalacja, pomimo że są warunki techniczne. Ustawicznie telefonuję do Infolinii, ale pomimo uprzejmych odpowiedzi że mam czekać nic nadal nie wykonano. Nie dostaję informacji dlaczego powstało takie opóźnienie. Taki brak konkretnej odpowiedzi to ewidentne lekceważenie klienta. Mija okres mojego wypowiedzenia umowy z UPC więc lada dzień odłączą mi Internet i TV a tel stacjonarny już odłączono. Co robić???!!!
    WadyBrak realizacji warunków umowy
    MiejscowośćKraków
  • ~Krzysztof / 2021-07-19 18:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma oszustów, po trzech miesiącach od wypowiedzeniu umowy dostałem fakturę za trzy miesiące które umowa została rozwiązana.
  • ~Krzysztof / 2024-05-24 18:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Kompetencje , organizacja , przepływ informacji oraz obsługa na skandaliczne niskim poziomie . Nie polecam tej koszmarnej firmy .
  • ~Lazar / 2024-04-05 21:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Netia to totalna porażka ciągle awarie internetu teraz przeszli samych siebie nie mam już internetu i telewizji dwa tygodnie i jeszcze nie wiedzy kiedy naprawią nic tylko uciekać od Netia jak najdalej
    MiejscowośćKatowice
  • ~lj9 / 2025-05-06 15:44
    Ocena: 1.00 / 5
    47081045 od półtora miesiąca sprzedający nie jest w stanie sprawdzić co się dzieje z zamówieniem, ignoruje wszelkie prośby o kontakt, zawarte 2 e-umowy, Netia dalej nie dostarczyła sprzętu ani nie świadczy usługi z umowy, brak odpowiedzi na maile wysyłane na adres Netii, reklamacja z prośbą o rozpatrzenie w trybie pilnym nawet nie było odpowiedzi o przyjęciu jak również jakiejkolwiek chęci weryfikacji dlaczego Netia nie wywiązała się z zawartej e-umowy.
    WadyIgnorowanie klienta przez sprzedawce
    MiejscowośćKraków (Kraków-Krowodrza)
  • ~Magda / 2024-10-04 10:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Moja sprawa toczy się od 13 sierpnia.
    Zgłosiłam przeniesienie telewizji i internetu, po podaniu adresu na który się przeprowadzam przez telefon dostałam informacje, że jest taka możliwość.
    Po czym, technik który był w celu przeniesienia stwierdził, że nie ma takiej możliwości.
    Napisałam reklamacje dot. rozwiązaniu umowy.
    Dostałam odmowę, a w odpowiedzi, nie zgodnie z prawdą- technik przekazał Wam, że to ja nie zgodziłam się na podłączenie tv i internetu.
    Po otrzymaniu odmowy, skontaktowałam się z Wami i doszliśmy do porozumienia.
    Dostałam informację (25.09.24), że w ciągu 48godzin odezwie się do mnie technik.
    Telefonu nie otrzymałam do dziś.
    JESTEM BEZ INTERNETU I TELEWIZJI, ZARAZ 2 MIESIĄCE, Z OBOWIĄZKIEM ZAPŁATY.
    NIE POLECAM!!!
  • ~MOnika / 2021-05-14 14:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Wydzwaniaja do Ciebie non stop, Pytaja dlaczego jestes niezadowolony, Wyjasniasz, nic s tym nie robia, za kazdym razem dzwoni kto inny. Nie obchodzi ich nic tylko naciagniecie klienta. Jak podpiszesz umowe to juz koniec. Nalicza Ci rachunek nie wiadomo dlaczego, i koniec. Mozesz isc do sadu.
  • ~Najgorsza firma / 2015-12-13 17:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Od tygodnia dzwonię do konsultantów, że mam problem z internetem. Od tygodnia niby coś robią, nawet serwisanci byli już dwa razy, ale problem jak był tak jest. Mam internet do 100 MB/s. w Dzień na kablu wartość ta jest osiągana. Wieczorem tj. po 18 strony się nie ładują, nic nie można robić przy pośrednictwie internetu, transfer spadam nawet do 0,2 MB/s(pani konsultant informowała mnie, że spadek do 80 MB/s w moim przypadku już jest złym działaniem). To jest kpina. Płacę za coś czego nie mam. Najgorsza firma. Zero kompetencji.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
    1.5 miesiąca, 39.9zł/miesiąć
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4508
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2247
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2085
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4709
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3973
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3048
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2626
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2031
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1300