wykupilam ostatnio tv w netii, mam za darmo do konca roku :D wzielam jeszcze jakis pakiet dla dzieci bo tez jest jakies promo. i super!
~chill / 2016-07-25 11:49
Ocena: 3.67 / 5
Ja na TV od netii narzekać nie mogę. Technicznych problemów nie mam wcale, lista kanałów zadowalająca (do tego wolność wyboru ;)) no i cenowo miazga, jak dla mnie. Tzn. póki co nawet nie myślę o cenach bo do końca roku mam za darmo :) Polecam z czystym sumieniem każdemu.
ZaletyTanie pakiety kanałów, bardzo dobra obsługa klienta, stabilność usługi.
WadyJak dotąd brak.
~antyfan_netii / 2016-07-21 20:50
Ocena: 1.00 / 5
Moja historia, pod rozwagę:
- skuszony dość ciekawą ofertą Internetu(100Mbps) + IPTV (Netia player po WiFi) postanowiłem podpisać umowę i umówiłem się na montaż
- monter podłączył i sam Internet śmigał super ale nie IPTV - tu jakość była dużo gorsza niż się spodziewałem, a mianowicie sygnał pseudo HD tzn. niby w rogu był znaczek HD ale obraz to nie była "żyleta" jakiej się spodziewałem (a mam porównanie bo nie wypowiedziałem jeszcze wówczas umowy od starego dostawcy)
- pomiary "bitrate'u" z router'a Netii do Netia Player utwierdziły mnie że coś jest nie tak gdyż przesył był często w okolicach 2.5Mbps a powinien, według mnie być na poziomie stałym i to pomiędzy 5-6Mbps (tyle idzie z talerza SAT np. NC++)
- monter nie był w stanie odpowiedzieć dlaczego tak jest, nie był w stanie ani on ani ja uzyskać jednoznacznej odpowiedzi po kontakcie tel. z tzw. działem
technicznym
- nie odebrałem usługi i nie doszło do aktywacji, straciłem ok. 3godz. łącznie
- napisałem o tym na forum Netii i zapytałem dlaczego nie informują w ofercie że to pseudo HD jest i dlaczego nie podają stałego bitrate'u na główne kanały chociaż żebym wiedział wcześniej z jaką jakością będę miał do czynienia. Pan rzecznik Netii odparskął tylko na email prywatnie w stylu że czepiam się i że 99% użytkowników nie ma pojęcia co to video bitrate jest... no cóż ja wiedziałem akurat, mój pech...
- postanowiłem się upewnić że umowa nie doszła do skutku i skontaktowałem sie telefonicznie z BOK, gdzie potwierdzono że usługa nie jest aktywowana wobec czego umowa jest automatycznie rozwiązana (podpisałem wcześniej z tzw. przedstawicielem który to potem umówił na montaż dopiero) i wszystko jest okay i nic nie musze robić (tzn. wysyłać pismo o rozwiązanie etc.)
- po 3 miesiącach dostałem fakturę za sprzęt tj. 450zł za Netia player... Oczywista pomyłka pomyślałem i ponownie wykonałem telefon, informując że nie odebrałem przecież nic od Netii, a na pewno nie podpisałem żadnego odbioru więc nie wiem czemu mnie fakturują na 450zł
- Pani na infolinii wyjaśniła że to pomyłka i że jest już okay
- Po półtorej roku dostaję wezwanie do zapłaty od windykatora. Zgadnijcie za co ? Tak za Netia Player, 450zł.
-Zadzwoniłem kolejny raz do Netii, Pani poinformowała że sprawdzi i szybko oddzwoni...
-Jako że nie oddzwaniała zadzwoniłem raz jeszcze sam. Tym razem zapytałem na jakiej podstawie windykują i czy mają podpisany przeze mnie odbiór sprzętu. Pani powiedziała że nie, nie mają ale musi sprawdzić z magazynem co się stało z tym Netia Player'em... Zdębiałem i trochę skonfundowany stwierdziłem że mnie to za bardzo nie interesuje i to ich wew. sprawa jest ale dalej nie wiem dlaczego mnie windykują.. Suma summarum Pani łaskawie potwierdziła że może co najwyżej przyjąć reklamację która to zostanie rozpatrzona w 14 dni. Zażyczyłem sobie potwierdzenia na email ustaleń, numeru reklamacji aby przesłać do windykatora. Pani stwierdziła że to niemożliwe... Co najwyżej sms i faktycznie dostałem że reklamację przyjęto a tam ani numeru ani żadnej referencji w jakiej sprawie itp.
-No cóż pomyślałem skoro firma sprzedaje pseudo usługę to i pseudo BOK mają który nie ogarnia podstawowych spraw i jest totalnie przypadkowy, nie mają żadnych procesów, żadnej informacji zwrotnej, żadnego potwierdzenia ustaleń, żadnej ciągłości sprawy, przypadkowe osoby i przypadkowe odpowiedzi.. normalnie ręce opadają. choć oczywiście jest na początku rozmowy że "może być nagrywana w celach poprawy jakości obsługi..."
- Sprawa jest w toku i oczywiście nikt nie poinformował windykatora że klient złożył reklamację a ten dalej dzwoni...
Bardzo ciekawy business model i podejście do klienta prawda ?
~Basia86 / 2016-07-18 16:26
Z internetem wziełam za darmo telewizje do konca roku za darmo, jestem bardzo zadowolona i cały czas ogladam programy z pakietu styl zycia!
~kacper / 2016-06-16 16:39
Ocena: 5.00 / 5
Mamy TV i internet w Netii i za telewizję w ogóle nie płacimy do końca tego roku. Naprawdę polecam, jeszcze nie miałem żadnych kkłopotów, oferta jest tania, a obsługa w Netii póki co pomocna- wiem bo dzwoniłem do nich, za każdym razem, kiedy miałem jakieś pytania, a ja dociekliwy jestem. .
Zaletytelewizja za darmo, fajna i pomocna obsługa
~iza / 2016-06-16 10:23
Ocena: 3.00 / 5
Z początku po wifi tv działało tak słabo, że bania mała. programy się wieszały, nie dało się oglądać. teraz po kablu jest ok, ale jak chcemy w tym samym czasie intensywnie korzystać z internetu i oglądać telewizję to jest problem.... Net strasznie zwalnia, filmiki o słabej rozdzielczości na yt się ładują mega długo lub wieszają w połowie i kaplica.
Zaletywybór kanałów
Wadydziała na kablu internetu
2 lata
~pomarańczka / 2016-05-25 11:25
Ocena: 4.33 / 5
ciekawa oferta z rożnymi propozycjami pakietów, TVP w hd wiec chętnie korzystam w netii
~Klara / 2016-05-20 15:35
Ocena: 5.00 / 5
Moim zdaniem najlepsza dostępna telewizja, nie przypominam sobie, żebym była tak zadowolona z jakiejkolwiek innej. Świetna jakość programów, m. in. TVP
Zaletysuper jakość
~karlito / 2016-05-04 18:50
Ocena: 5.00 / 5
Jestem mega zadowolony z Gigakablowka od Netii. Mieszkam w Waszawie i to jest chyba najlepszy wybor .Polecam
ZaletyPakiety tv giganagrywwarka
5 miesiecy
~wezyr123 / 2016-05-04 17:01
Ocena: 5.00 / 5
Ja tam polecam Netię, mam w Warszawie i mi działa
Zaletynp nagrywanie
Wadyinfolinia
~kacha / 2016-04-19 15:45
Ocena: 4.00 / 5
Dawno nie byłam tak zadowolona z jakiejś usługi jak z giganagrywarki. Robi się coraz cieplej, mogę spędzać całe dnie z dziecmi na dworze a potem wracać do ulubionych programów ! I za jaka niska cene! :)
Zaletycena
~bazyl / 2016-04-11 15:37
Ocena: 4.67 / 5
Mam giganagrywarkę, produkt bardzo atrakcyjny cenowo. Bardzo funkcjonalny dla zabieganych osób. Jak na razie również nie mogę narzekać na obsługę. Na plus i oby tak dalej.
Zaletyobsługa, cena
~Gatts / 2014-11-05 20:33
Ocena: 3.33 / 5
Miałem ten sam problem przy zacinaniu się obrazu i była to wina przestarzałego routera.To prawda że także z tego powodu jestem niezadowolony z Netii bo na wymianę czekałem aż skończy mi się umowa jednak sam problem trwał 1 rok ale za to jestem zadowolony z parametrów łącza internetowego dlatego z nimi zostałem na kolejne dwa lata.Jak następnym razem UPC zagwarantuje mi niskie pingi w grach online wtedy być może NETIĘ opuszczę chyba że sami zaoferują znów ofertę nie do odrzucenia
ZaletyKanały w HD są wyraźnie lepsze jakościowo, dużo programów
Wadyzbyt długi czas oczekiwania na infolini i jak są problemy to długie rozwiązywanie ich
4lata
~julka / 2014-06-17 14:09
Ocena: 5.00 / 5
Netia TV na mój gust jedna z lepszych cenowo. Dużo taniej niz w UPC!
Zaletycena
~mismar / 2013-09-05 19:44
Ocena: 2.67 / 5
Nie polecam nikomu telewizji internetowej od Netii. Ich urządzenie o nazwie Netia Player to jedno wielkie nieporozumienie. Dekoder cały czas się przycina (nie da się w tym czasie oglądać żadnego kanału) powodując klatkowanie i zatrzymywanie się obrazu. Pomaga ponowne włączenie dekodera ale tylko na 10,20 minut.
Zaletyduży wybór kanałów za przystępną cenę
Wadyciągłe zawieszanie się dekodera, klatkowanie obrazu, zatrzymywanie się