Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 3202 opinii

2.02 / 5

  • Niezawodność
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.83
  • Cena
    2.34
  • Parametry
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Mariusz / 2015-03-31 13:57
    Ocena: 4.00 / 5
    Ja polecam mam neta 50mb dwa dekodery TV i wszystko śmiga aż miło .mieszkam w Dąbrowie Górniczej
    Zaletydobra cena
    Wadybrak
    abonament mam 12 lat aten produkt 2 miesiące 120 zł
  • ~Kathy / 2015-03-30 17:31
    Ocena: 1.25 / 5
    Podpisuję się pod wszystkimi negatywnymi opiniami. Wystarczy zadzwonic raz i cos ustalic, po godzinie dzwoni się w tej samej sprawie i słyszy się totalnie inną rzecz. Na początku lutego zawarłam umowę na internet i telewizję. Internet jest. Tv nie dotarła do dziś. Raz zrezygnowałam z umowy na tv po tym jak nie pojawił się pan ktory mial zamontowac sprzet(zalatwilam to telefonicznie) po tygodniu zaczely sie smsy z info ze mam do odebrania sprzet tv na poczcie. Dzwonie no bo przeciez kilka dni wczesniej zrezygnowalam. Dowiaduje sie, ze zrezygnowalam nie tylko z tv ale i zamontowanego juz w domu internetu. Nowość. Odstapilam od rezygnacji internetu, ustalilam wznowienie umowy na tv i to byl błąd. 2 tygodnie korespondencji z wielce przejętym działem reklamacji, zero konkretów poza "w naszym systemie usługa jest aktywna". Dziś zadzwoniłam aby zrezygnować z tv, jakiś beszczelny małolat prawie wydarł się na mnie informując, ze nie ma mozliwosci rezygnacji telefonicznej. Miesiąc temu jeszcze była. Tragedia. ODRADZĘ KAŻDEMU, ZAWSZE. Żal czasu, kasy i nerwów. W XXI wieku łatwiej o kablówkę niż przereklamowany shit nic nie warty.
    ZaletyZaistnieją, jeśli Netia zniknie.
    WadyAbsolutnie wszystko.
    2mce, przepłaciłam w nerwach.
  • ~xxx / 2015-03-27 14:41
    Umowę z Netią na uruchomienie internetu Dropss zawarłem na koniec stycznia. Usługa miała być uruchomiona po 30 dniach. Mija już 60 dni i nic ! Natychmiastowo wypowiadam umowę i nie polecam, nigdy więcej Netii !!!
    Zalety-
    Wadybrak czegokolwiek po 2-óch miesiącach, miał być internet po 30-tu dniach, nie ma nic
  • ~Rafael / 2015-03-25 00:12
    Ocena: 1.25 / 5
    żenada i nic więcej
    Zaletybrak
    Wadynajniższa prędkość z oferowanych
  • ~nie doszły klient / 2015-03-24 20:54
    Ocena: 1.50 / 5
    Jak by udało im się podpiąć neta do mnie w terminie krótszym niż 42 dni to może moja opinia była by inna. Do tego kontakt z biurem obsługi tak kiepski że chyba BYŁA TP jest lepsza
    Zaletyobietnice,cena
    Wadynie sprawdzają własnych możliwości technicznych
  • ~Irek / 2015-03-24 02:24
    Ocena: 1.25 / 5
    Firma badziew. Jak usługa działa to OK, ale jak przestanie to i tydzień można czekać na naprawę. Wierzyłem, że to normalna firma, ale jestem w tym bagnie jeszcze kilka miesięcy.

    NIE POLECAM!!!
    Zaletynieco niższa cena
    Wadypołączenie się rwie, długi czas na usunięcie usterki, bardzo zła obsługa klienta
    1,5 4oku
  • ~Razielogus / 2015-03-23 22:56
    Ocena: 1.50 / 5
    Drewniane łącze, częste problemy z zanikiem sygnału, internet często wywala i zamula niewiarygodnie. Niestety jestem póki co skazany na tego dostawcę ponieważ mieszkam jeszcze z rodzicami, ale w przyszłości nie mam zamiaru płacić za bubel którym jest łącze netii. Jedna wielka kpina z klientów.
    Zaletycena
    Wadysłaba stabilność łącza, problemy techniczne, obsługa klienta jest fatalna
  • ~Stefan / 2015-03-23 14:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Do kitu cała ich oferta i ta cała tv i internet. Dowiaduję się że wykorzystują łącza z TP i najpierw muszę kupić telefon i abonament w TP (Orange) a potem Netia może mi się do tego podłączyć z tv i internetem. Sorry ale to oferta dla debili chyba? mam już dwie komórki, na cholerę mi telefon stacjonarny w TP? Netia chwali się i reklamuje a nie ma nic sensownego do zaproponowania. To taniej kupic sobie satelitarną tv, Cyfrowy Polsat czy coś i internet z jakiegokolwiek operatora GSM.
    Zaletybrak
    WadyZmuszanie do abonamentu w TP
    nie mam i nigdy nie będę miał
  • ~tzbych@wp.pl / 2015-03-18 15:59
    Ocena: 2.25 / 5
    sam internet działał poprawnie tv i telefon też ale spóźnienie sę sześć dni z wypowiedzeniem umowy pociągnało za sobą kolejny miesiac płacenia za darmo a co najgorsze w bład wprowadziła mnie pracownia
    Zaletyspoko internet z małymi zakłóceniami
    Wadywprowadzania w bład przez obsługe
    ponad 2 lata
  • ~Fill / 2015-03-18 13:47
    Ocena: 1.25 / 5

    Internet nie działa. Netia nie chce, aby to naprawić. Spróbuj inną firmę.
    Zaletyzero
    WadyWolno internet. niewiarygodne. straszna obsługa
    3 lata
  • ~kaśka / 2015-03-17 14:46
    Ocena: 5.00 / 5
    ja mam internet w netii i jest super. czasem trzeba zrestartowac router, ale to przecież nie problem.
    Zaletyszybki i mobilny :)
    Wadyhmm, nawet nie wiem. w sumie nie narzekam
    mam go rok
  • ~Anonymous / 2015-03-17 12:30
    Ocena: 5.00 / 5
    Świeżo po aktywacji internet do 10Mb/s - łączę, to łącze!
    Zaletyszybko, sprawnie i na temat
    Wadyna chwile obecną brak
  • ~Alealo / 2015-03-16 06:57
    Ocena: 1.75 / 5
    PORAZKA! Banda złodziei. Internet średnio raz w miesiący przez 2 dni miał awarię. Umowa wygasła, sprzęt odesłany, internet zmieniony. I... nagle po pół roku telefon z kancelarii komorniczej o zapłatę 500,00 zł za niezwrócenie sprzętu! Nie było żadnych pism, żadego zapytania czy sprzęt został wysłany tylko od razu nękanie po kilka razy dziennie przez pseudoprawników. Potwierdzenie nadania jest, wysłane do netii i do kancelarii, nic. Pani na infolinii informuje że oddzwoni i cisza. Kancelaria mówi, że im nic nie daje potwierdzenie, bo to Netia musi wycofać zlecenie, więc dalej kilka razy dziennie nękaja. Netia twierdzi, że nie ma sprzętu choć ewidentnie jest potwierdzenie. Sprawa załatwiona w ciągu 5 minut po wystosowaniu pisma o przekazanie sprawy do prokuratury.
    BANDA ZŁODZIEI! Liczą na naiwność, zgubienie potwierdzenie (kto pół roku je trzyma?) i wyłudzenie pieniędzy!!!
    ZaletyBRAK!!!
    WadyOszustwo, notoryczny brak internetu,
    1 rok, 70 zł/msc
  • ~jumasquad / 2015-03-15 02:13
    Ocena: 1.00 / 5
    W styczniu 2015 roku na stronie internetowej http://www.netia.pl wypełniłem formularz zgłoszeniowy pozostawiając swoje dane kontaktowe (telefon kontaktowy oraz adres instalacji usługi) z prośbą o kontakt z konsultantem, celem zapoznania się ze świadczonymi przez firmę NetIA usługami.

    Po jakimś czasie, nie potrafię wskazać dokładnej daty skontaktował się ze mną konsultant działu sprzedaży p. XXXXxxx. Przedstawiciel przedstawił mi ofertę i zaproponował tzw. „Giga Ofertę III”, w której to przedmiotem Umowy było świadczenie usług Internetowej, Telefonicznej i Telewizyjnej. W tym też dniu po zapewnieniu konsultanta postanowiłem zapoczątkować współpracę z firmą NETIA. Przedstawiciel był bardzo życzliwy, oświadczył, że prócz kosztu abonamentu będzie mnie czekał też koszt instalacji – podłączenie łącza – kwota 240 zł oraz koszt aktywacji usługi, który zostanie zwrócony przy pierwszych dwóch płatnościach w wysokości 100 zł. Konsultant poinformował mnie, że mam 14 dni od dnia zawarcia umowy do wpłaty na konto firmy NETIA kwoty w wysokości 100 zł, by aktywowana została usługa. Mimo to zgodziłem się na zawarcie umowy.
    W dniu 26 stycznia 2015 roku pod wskazanym przeze mnie adresem pojawił się kurier, który dostarczył mi umowę firmy NETIA. Po zapoznaniu się z treścią umowy podpisałem ją. Dzień 26 stycznia 2015 roku stał się tez dniem zawarcia umowy z firmą NETIA.
    Z treści Warunków Wykonywania umowy dołączonych do umowy, z punktu VIII. Zasady świadczenia usługi pkt. 1 wynika, że cyt.: „Rozpoczęcie świadczenia Usług nastąpi w terminie wskazanym w Umowie. W przypadku niewskazania terminu rozpoczęcia świadczenia Usługi, Usługa zostanie aktywowana w terminie do 21 dni od daty podpisania Umowy’.
    Tak tez cierpliwie czekałem. W między czasie kontaktował się ze mną p. xxxxxxx, który pytał czy na pewno chcę by usługa została aktywowana i przypomniał o czternastodniowym terminie na wpłate kwoty w wysokości 100 złotych. W dniu 8 lutego dokonałem wpłaty 100 złotych na konto firmy Netia.
    Po upływie 21 dni jaki był wskazany w umowie zacząłem się niecierpliwić, gdyż usługa nie została aktywowana i nikt też się ze mną nie kontaktował w tej sprawie. Postanowiłem więc sam skontaktować się z Państwem poprzez infolinię sieci NETIA. Okres oczekiwania na połączenie z konsultantem jest karygodny. Po około 30 minutach oczekiwania w końcu udało mi się porozmawiać z panią konsultantką, której przedstawiłem mój problem o aktywacji usługi. Pani konsultantka było nieco zdziwiona i poprosiła bym poczekał chwilkę by ta mogła skonsultować moją sprawę z bardziej kompetentną osobą. Po około 10 minutach ponownie odezwała się do mnie Pani konsultantka, przeprosiła za długi okres oczekiwania oraz za to, że zaszła pomyłka ze strony firmy netia i konsultant, z którym zawierałem umowę nie wysłał jej do innego działu. Tudzież przyznano, że przyczyna leży po ich stronie. A więc nie wywiązali się z zawartej umowy, gdyż okres aktywacji usługi przekroczył 21 dni. Ponadto Pani konsultantka oznajmiła, że na drugi dzień ktoś w tej sprawie się ze mną skontaktuje. Jednak tak się nie stało, więc po upływie około tygodnia znów postanowiłem zadzwonić na Państwa infolinie i dowiedzieć się na jakim etapie jest aktywacja usługi. Wtedy przeprowadziłem rozmowę z p. xxxxxxx, który oświadczył, że umowa jest w trakcie realizacji, że firma NETIA ma czas 40 dni na aktywację usługi, choć z umowy wynika inaczej. Nie omieszkałem przedstawić konsultantowi co myślę o całej tej współpracy i, że nie traktują klientów poważnie. Prosiłem o pozostawienie informacji w systemach o tym, że proszę o kontakt z kompetentną osobą, która będzie mi w stanie wytłumaczyć to całe zamieszanie. Jednak nikt się nie skontaktował.
    W dniu 20 lutego otrzymałem wiadomość sms od firmy NETIA SA o treści „Przekazujemy dane do rejestracji konta w serwisie HBO GO na hbogo.pl Identyfikator klienta: 45500132 Kod aktywacyjny: 864560165”. Nie ukrywam, że bardzo zdziwiła mnie treść tej wiadomości, nawet trochę rozśmieszyła, gdyż niby jak miałbym wejść na stronę hbogo.pl skoro od końca stycznia 2015 nie mam Internetu oraz telewizji, gdyż zrezygnowałem ze wcześniejszego usługodawcy.
    W dniu 27 lutego 2015 otrzymałem kolejną wiadomość sms o treści „ Usługi będą gotowe do aktywacji w dniu 2015-03-03, Jeżeli zamawiali Państwo urządzenie, zostanie ono dostarczone wraz z instrukcją instalacji przez kuriera.” Nadmieniam, że urządzenie jakie miałem otrzymać to Netia Spot, Netia Player
    Do dnia 12 marca nie pojawił się żaden kurier. Około godziny popołudniowej skontaktowała się ze mną telefonicznie konsultantka firmy netia z zapytaniem, czy będę w stanie do kwoty 240 złotych jaką miało być przyłączenie do łącza dołożyć jeszcze 140 złotych. Nie ukrywam, że bardzo zirytowało mnie to zapytanie, gdyż nie takie były warunki umowy. Tej pisemnej i tej słownej. Szczerze nie polecam
    Zaletybrak
    Wadybrak rzetelności, nie dotrzymywanie obietnic, brak kontaktu
  • ~Andrzej / 2015-03-14 10:06
    Ocena: 3.50 / 5
    przy łączu na do20MB/s mam 12 i netia uważa , że to jest OK
    3 lata
  • ~xenu / 2015-03-13 12:22
    Ocena: 4.50 / 5
    na samym poczatku miałem trochę problemów (coś z routerem), zgłosiłem to przez infolinię, po dwóch dniach przyszedł technik i od tamtego czasu wszystko śmiga - takze nie mogę narzekać. mam neta 100 mb/s. niedlugo będzie już rok z Netią :)
    maj 2014
  • ~sliktel / 2015-03-09 17:25
    Ocena: 1.50 / 5
    Nie POLECAM Tych naciągaczy ! , oferują łącze do 50 Mb a dają 31 Mb.bo łącze ma taką max przepustowość.
    No i oczywiście twierdzą że wszystko zgodnie z regulaminem.
    ZŁODZIEJE i Naciągacze.

    Marek
    ZaletyBRAK
    WadyOSZUŚCI, ........
    3 lat
  • ~Andrzej Z / 2015-03-09 14:10
    Ocena: 3.33 / 5
    GRUPA NETIA - NIE OPERATOR TELEKOMUNIKACYJNY
    Powtórzyłem część tytułu z mej opinii z 15 września 2014 r,
    bo ROZWÓD Z NETIĄ już się stał i widzę że naród wciąż ma podobne problemy (widzę ponad 1300 opinii!) dodaję, jak niżej.
    Mój post dotyczy nie tylko Netii.
    Na naszym rynku specjaliści operatorów telekomunikacyjnych usiłują, i często im się to udaje, uzyskać korzyści metodycznie kierując swe roszczenia do firm windykacyjnych. Jeżeli są to roszczenia wyimaginowane - to najmniejszy klient może nie dać się wykorzystać mimo wynajętej sfory nękaczy - ludzi z firmy windykacyjnej.
    Ale trzeba mieć argumenty i dużo, dużo cierpliwości i psychicznej odporności na ataki stalkingu i monity, pisma zastraszające.
    Mój problem rozwiązała dopiero pisemna interwencja z Federacji Konsumentów.Wcześniej musiałem być czujny - gromadząc dowody w postaci wypisów z poczty elektronicznej. Dziś takie treści są w sporach lepszym dowodem, niż treści zapisów rozmów telefonicznych nie zawsze istniejących, a będących częstym argumentem operatorów.
    Siedem lat miałem umowy z Netią, siedem miesięcy trwał z nią rozwód.
    Interwencja Federacji przy UOKiK spowodowała wycofanie przez Netię
    roszczeń o "kasę", ale sfora nękała mnie niemal co dzień, w weekendy odpuszczli.Że w grę wchodził także telefon - okradziony zostałem z prawa przeniesienia numeru.To pokrótce tyle.Moje doświadczenia z Netią stanowią o mej opinii - jak w tytule.Takie działania nie powinny zaistnieć.
    Dzięki za pozytywne oceny mego wcześniejszego opiniowania.
    Zaletywątpliwe
    Wadydyskwalifikujące
    juz nie mam
  • ~Łukasz / 2015-03-05 13:50
    rewelacyjna oferta - 3 miesiące za 1zł na zachętę, a później nic nie działa..
  • ~Krystian / 2015-03-03 23:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Zadeklarowana prędkość łącza- 50mbps, realnie prędkość nie przekracza 10mbps. Ciągle przerywający się sygnał. W centrali pracują bezmózgie yeti mające się za wszechwiedzących. Kogo oni tu chcą oszukać?
    ZaletyBrak
    WadyPrędkość, pomoc techniczna, cena
    Rok, płace za to ciężkie pieniądze!
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4595
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2577
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016