Na etapie negocjacji wszystko pięknie, po czym brak usługi na łączu. Zostałem poinformowany, że mam sprawdzić i zresetować router, co juz zrobiłem wielokrotnie, następnie w tajemniczych okolicznościach pojawiła się usługa o parametrach 512/128kbs. Łącze ORANGE, a netia zapewniała, że będę na nim miał 20MBs, lepszej jakości niż ORANGE (tam od czasu do czasu pojawiały się problemy no i po co ta opłata za dzierżawę?). Jak na razie wygląda na to, że za kilka dni (dałem czas do końca tygodnia) anulujemy DROPSS i wrócimy do NEO.
ZaletyNiezłe gadane sprzedawców
Wadypo prostu nie działa...
7 dni
~stary / 2015-04-03 12:49
Ocena: 1.25 / 5
Zamówiłem internet w Netii dropss. Potwierdzałem z konsultantem przed zamówieniem umowy dwukrotnie termin podłączenia - oświadczył, że około tygodnia będę musiał czekać na przyłącz (aktywację łączą) po zakończeniu umowy z poprzednim operatorem. Jak można się domyślić minęły trzy tygodnie i nie otrzymałem nawet informacji, kiedy łączę będzie aktywowane. Nie polecam - operator wprowadza w błąd klientów żeby tylko podpisali umowę. Po analizie artykułu z przed ponad pół roku: antyweb.pl/chce-odejsc-z-netii-zanim-jeszcze-zostalem-jej-klientem można stwierdzić, że nic w tej kwestii nie robi i działa w pełni świadomie w celu wprowadzenia w błąd nowego klienta.
~dzinks / 2015-04-02 11:53
Ocena: 1.00 / 5
Witam, Byłem klientem netii przez ostatnie 2 lata, samą usługę dostarczanai internetu oceniam na poziomie dostatecznym. Po odmowie przedłużenia umowy (na takich samych warunkach bo niestety nie było korzystniejszej oferty) zaczalem dostawac głuche telefony z numeru 221238439. W ostatnich dniach liczba połaczeń siegała 12 dziennie. Musiałem zablokować numer. Szczerze niepolecam zwłaszcza ze względu na uciążliwości związane z nachalnymi sprzedawczykami,
Wadynachalni sprzedawcy!!!
~naiwny / 2015-04-02 09:54
Ocena: 1.00 / 5
W styczniu 2015 r stałem się klientem Dropssa w marcu złożyłem wymówienie. Firma naciąga na koszt, za wysłanie e-meila z zapylaniem dolicza ok. 5zł. Ciągłe zrywanie internetu, koszmar.
~zawiedziony cd / 2015-04-02 09:49
No i zakupiłem dysk zewnętrzny wg ich specyfikacji. Tym razem nagrałem (co rekomenduje innym) jego podłączenie do PC - dział. Jako, że był w systemie NTSF to trzeb ago było sformatować na Netia Player. Po tej komendzie dekoder odinstalował dysk i ani inny dekoder ani PC już nie chciały z nim współpracować. Na szczęście, udało mi się naprawić sytuację programem Format32. Czy Netia znów będzie twierdzić, że ich sprzęt jest dobry i że nie odpowiadają za uszkodzenia nie swoich urządzeń?
Odnośnie podłączenia dekoderów (multiroom) to jeżeli nie uda się tego zrobić poprzez wi-fi (np. dwie ściany) to pozostaje poprowadzenie kabla lub połączenie poprzez odpłatne (9 zł) urządzenie montowane do gniazdka elektrycznego.
Wadydługo by wymieniać,
2 tyg.
~sc / 2015-04-01 13:49
Ocena: 1.75 / 5
lipa, lipa, kał i mocz. Pani na infolini obiecała mi internet 50. instalator podłączył mi neta i okazało się że jest 20 i więcej w moim miejscu zamieszkania nie można uzyskać. Za oszustwo są wyroki ale daje sobie spokój. Instalator oszczędny puścił mi kabel przez środek pokoju - liga mistrzów. W UPC zapłaciłem 15 zł więcej i internet mam 250. Pierwsze spotkanie z Netią mam nie miłe. Może za kilka lat przekonam się do zmiany operatora ale na razie jestem na NIE!!!!!!!!!!!
Zaletybrak
Wadyoszstwo i instalacja - amatorka
zrezygnowałem po godzinie
~zawiedziony / 2015-03-31 19:01
Ocena: 2.25 / 5
Niedawno popełniłem błąd - podpisałem umowę z Netią na Internet i TV. W czasie podpisywania umowy zapytaliśmy się o ewentualne warunki jej zerwania, ale nie doczekaliśmy się odpowiedzi. Nie przedstawiono nam warunków umowy. Na pytanie o dekoder z możliwością nagrywania otrzymaliśmy odpowiedź, że takiego nie ma gdyż do Netia Player można dołączyć pamięć zewnętrzną np. pendrive i nagrywać filmy. Po zakupie 64GB pendrive filmy były nagrywane i odtwarzane, ale dekoder zawieszał się dopóki pendrive był podłączony. Zgłosiłem do do operatora, a w międzyczasie spróbowałem formatowania w dekoderze. Próba jego sformatowania uszkodziła go. Okazało się, że nagrywać filmy można tylko na dysku zewnętrznym, o czym nie zostaliśmy wcześniej poinformowani. Jednak zaznaczono, że nie każdy będzie działać, a nie chciano podać przykładowych modeli, które nie będą kolidowały z dekoderem. Skazany wiec jestem na ciągłe próby i dodatkowe koszta. W emarkecie Netia są dyski nawet 1 TB, ale w specyfikacji Netia Player optymalna wielkość to 40-750GB. Zapomniano też dodać, że nagrywając program nie możemy oglądać nic innego, ani odtworzyć tego na innym urządzeniu. To po co takie nagrywanie i to jeszcze na dysku zewnętrznym? Reklamacji w sprawie pendrive nie uwzględniono bo nie można stwierdzić co i kiedy go uszkodziło. Gdyby uszkodzenie było nie z ich winy to reklamowałbym u sprzedawcy. Dla porównania w Vectra mieliśmy dekoder, który umożliwiał jednoczesne nagrywanie i oglądanie innego kanału. Można też było jednocześnie nagrywać dwa różne kanały i oglądać nagrany na dekoderze film. Gdy podpisywaliśmy umowę z Vectra obiecano nam trzy miesiące za 1 złotówkę. Gdy po miesiącu dostaliśmy normalny rachunek to po naszej reklamacji dostaliśmy dwa pozostałe, a obiecane, miesiące za złotówkę. Jestem rozczarowany Netią i raczej będę czekał na możliwość zerwania umowy niż jej kontynuowanie. Firma zapomina, że mamy znajomych, którzy też mają znajomych, a którzy mogą być ich klientami. Nie polecam. W jednej z odpowiedzi na zgłoszenie problemu operator zasugerował poszukać w Internecie jaki konkretny dysk polecają inni klienci. Nie dowiedziałem się tego, za to zauważyłem jak wiele negatywnych opinii ma ten operator.
Zaletypłacisz za pakiety
Wadybezsensowne i pepraktyczne nagrywanie; brak chęci ugody
2 tygodnie
~Mariusz / 2015-03-31 13:57
Ocena: 4.00 / 5
Ja polecam mam neta 50mb dwa dekodery TV i wszystko śmiga aż miło .mieszkam w Dąbrowie Górniczej
Zaletydobra cena
Wadybrak
abonament mam 12 lat aten produkt 2 miesiące 120 zł
~Kathy / 2015-03-30 17:31
Ocena: 1.25 / 5
Podpisuję się pod wszystkimi negatywnymi opiniami. Wystarczy zadzwonic raz i cos ustalic, po godzinie dzwoni się w tej samej sprawie i słyszy się totalnie inną rzecz. Na początku lutego zawarłam umowę na internet i telewizję. Internet jest. Tv nie dotarła do dziś. Raz zrezygnowałam z umowy na tv po tym jak nie pojawił się pan ktory mial zamontowac sprzet(zalatwilam to telefonicznie) po tygodniu zaczely sie smsy z info ze mam do odebrania sprzet tv na poczcie. Dzwonie no bo przeciez kilka dni wczesniej zrezygnowalam. Dowiaduje sie, ze zrezygnowalam nie tylko z tv ale i zamontowanego juz w domu internetu. Nowość. Odstapilam od rezygnacji internetu, ustalilam wznowienie umowy na tv i to byl błąd. 2 tygodnie korespondencji z wielce przejętym działem reklamacji, zero konkretów poza "w naszym systemie usługa jest aktywna". Dziś zadzwoniłam aby zrezygnować z tv, jakiś beszczelny małolat prawie wydarł się na mnie informując, ze nie ma mozliwosci rezygnacji telefonicznej. Miesiąc temu jeszcze była. Tragedia. ODRADZĘ KAŻDEMU, ZAWSZE. Żal czasu, kasy i nerwów. W XXI wieku łatwiej o kablówkę niż przereklamowany shit nic nie warty.
ZaletyZaistnieją, jeśli Netia zniknie.
WadyAbsolutnie wszystko.
2mce, przepłaciłam w nerwach.
~xxx / 2015-03-27 14:41
Umowę z Netią na uruchomienie internetu Dropss zawarłem na koniec stycznia. Usługa miała być uruchomiona po 30 dniach. Mija już 60 dni i nic ! Natychmiastowo wypowiadam umowę i nie polecam, nigdy więcej Netii !!!
Zalety-
Wadybrak czegokolwiek po 2-óch miesiącach, miał być internet po 30-tu dniach, nie ma nic
~Rafael / 2015-03-25 00:12
Ocena: 1.25 / 5
żenada i nic więcej
Zaletybrak
Wadynajniższa prędkość z oferowanych
~nie doszły klient / 2015-03-24 20:54
Ocena: 1.50 / 5
Jak by udało im się podpiąć neta do mnie w terminie krótszym niż 42 dni to może moja opinia była by inna. Do tego kontakt z biurem obsługi tak kiepski że chyba BYŁA TP jest lepsza
Zaletyobietnice,cena
Wadynie sprawdzają własnych możliwości technicznych
~Irek / 2015-03-24 02:24
Ocena: 1.25 / 5
Firma badziew. Jak usługa działa to OK, ale jak przestanie to i tydzień można czekać na naprawę. Wierzyłem, że to normalna firma, ale jestem w tym bagnie jeszcze kilka miesięcy.
NIE POLECAM!!!
Zaletynieco niższa cena
Wadypołączenie się rwie, długi czas na usunięcie usterki, bardzo zła obsługa klienta
1,5 4oku
~Razielogus / 2015-03-23 22:56
Ocena: 1.50 / 5
Drewniane łącze, częste problemy z zanikiem sygnału, internet często wywala i zamula niewiarygodnie. Niestety jestem póki co skazany na tego dostawcę ponieważ mieszkam jeszcze z rodzicami, ale w przyszłości nie mam zamiaru płacić za bubel którym jest łącze netii. Jedna wielka kpina z klientów.
Zaletycena
Wadysłaba stabilność łącza, problemy techniczne, obsługa klienta jest fatalna
~Stefan / 2015-03-23 14:52
Ocena: 1.00 / 5
Do kitu cała ich oferta i ta cała tv i internet. Dowiaduję się że wykorzystują łącza z TP i najpierw muszę kupić telefon i abonament w TP (Orange) a potem Netia może mi się do tego podłączyć z tv i internetem. Sorry ale to oferta dla debili chyba? mam już dwie komórki, na cholerę mi telefon stacjonarny w TP? Netia chwali się i reklamuje a nie ma nic sensownego do zaproponowania. To taniej kupic sobie satelitarną tv, Cyfrowy Polsat czy coś i internet z jakiegokolwiek operatora GSM.
Zaletybrak
WadyZmuszanie do abonamentu w TP
nie mam i nigdy nie będę miał
~tzbych@wp.pl / 2015-03-18 15:59
Ocena: 2.25 / 5
sam internet działał poprawnie tv i telefon też ale spóźnienie sę sześć dni z wypowiedzeniem umowy pociągnało za sobą kolejny miesiac płacenia za darmo a co najgorsze w bład wprowadziła mnie pracownia
Zaletyspoko internet z małymi zakłóceniami
Wadywprowadzania w bład przez obsługe
ponad 2 lata
~Fill / 2015-03-18 13:47
Ocena: 1.25 / 5
Internet nie działa. Netia nie chce, aby to naprawić. Spróbuj inną firmę.
ja mam internet w netii i jest super. czasem trzeba zrestartowac router, ale to przecież nie problem.
Zaletyszybki i mobilny :)
Wadyhmm, nawet nie wiem. w sumie nie narzekam
mam go rok
~Anonymous / 2015-03-17 12:30
Ocena: 5.00 / 5
Świeżo po aktywacji internet do 10Mb/s - łączę, to łącze!
Zaletyszybko, sprawnie i na temat
Wadyna chwile obecną brak
~Alealo / 2015-03-16 06:57
Ocena: 1.75 / 5
PORAZKA! Banda złodziei. Internet średnio raz w miesiący przez 2 dni miał awarię. Umowa wygasła, sprzęt odesłany, internet zmieniony. I... nagle po pół roku telefon z kancelarii komorniczej o zapłatę 500,00 zł za niezwrócenie sprzętu! Nie było żadnych pism, żadego zapytania czy sprzęt został wysłany tylko od razu nękanie po kilka razy dziennie przez pseudoprawników. Potwierdzenie nadania jest, wysłane do netii i do kancelarii, nic. Pani na infolinii informuje że oddzwoni i cisza. Kancelaria mówi, że im nic nie daje potwierdzenie, bo to Netia musi wycofać zlecenie, więc dalej kilka razy dziennie nękaja. Netia twierdzi, że nie ma sprzętu choć ewidentnie jest potwierdzenie. Sprawa załatwiona w ciągu 5 minut po wystosowaniu pisma o przekazanie sprawy do prokuratury. BANDA ZŁODZIEI! Liczą na naiwność, zgubienie potwierdzenie (kto pół roku je trzyma?) i wyłudzenie pieniędzy!!!