Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 3209 opinii

2.02 / 5

  • Niezawodność
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.84
  • Cena
    2.34
  • Parametry
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Andrzej / 2015-05-21 18:11
    Ocena: 1.00 / 5
    UWAGA !!! na przedłużanie umowy w dialogu. W pierwszym miesiącu obowiązywania umowy trzeba zapłacić dwa abonamenty z góry za dialog i z dołu za Netię
    Zaletyżadne
    Wadytrzeba zaplanować w budrzecie podwójny wydatek
    nie polecam
  • ~Mietek / 2015-05-20 19:31
    Ocena: 1.00 / 5
    KATASTROFA!!! Póki był Dialog było super. Od kiedy należą do Netii to od razu zaczęły się problemy.
    W ubiegłym roku nie miałem dostępu do internetu przez około 2 m-ce; to nie były przerwy - przez ten okres nie było w ogóle dostępu do neta.
    Odnośnie reklamacji - w tym długim okresie musiałem zastąpić - czyli wykupić inny internet (prowadzę firmę). Oczywiście niewywiązywanie się z umowy z ich strony nie jest podstawą do ubiegania się o zwrot poniesionych przeze mnie dodatkowych kosztów.
    Problem z netem to również zanik na kilka dni, częste chwilowe przerwy, itd. itd. oczywiście faktura nie jest z automatu pomniejszona o dni bez internetu - trzeba poprosić o pomniejszenie faktury.
    Reasumując - PORAŻKA!!!!
    ZaletyBRAK
    WadyWSZYSTKO
    za długo
  • ~mateusz123_91 / 2015-05-18 08:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Z internetem od początku były problemy po jakims czasie zaczęło się dostałem netia spota i.... 5 razy był wymieniany przez netie i dalej internetu brak już jakiś miesiąc.
    Zaletyjak zadzwonisz i powiesz co trzeba to nie zapłacisz za czas bez internetu
    Wadydziałanie internetu, ping, obsługa klienta
    7 lat
  • ~saider NETIA UWAGA!!!! dla przestrogi!! / 2015-05-15 10:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Uwaga.!!!! Netia to najwieksze gowno na swiecie!!!! Awarie wystepuja notorycznie, naptawy i wszystko musi przejsc przez TP SA bo wszystko idzie po ich kablach..to po co przenosic sie zeby miec tylko utrudniony kontakt!!! Chciałem wlaczyc juz od roku funkcje połączenia oczekujace a kobieta na biznes obsludze pyta sie mnie a co to jest??!!! Tragedia. Po czym okazuje sie ze Netia nie swiadczy takich uslug? Ludzie uwazajcie! Nie dajcie przekonac sie tym na call center! Zrywam ta gowniana umowe pomimo kosztow! Wylaczone telwfony Internet caly czas problemy narazily mnie na milion razy wieksze koszta! Dla waszego dobra - uwazajcie!!!!!! Netia to najwieksze nieporozumienie ! Problemy! Zaluje tego dnia i decyzji caly czas! !!!!!!!!!!
    Zaletybrak
    Wadywada jest wszystko! nawet service call center aby polaczyc sie czekasz 20min ale pierwsze co sie pojawia to "aby połączyć sie z działem sprzedaży wybierz 1" no ku*** chcesz rozwiazac problem a oni chca Ci wcisnac jeszcze gowno!!!
  • ~do kwiat / 2015-05-07 13:24 / 2015-05-14 08:47
    Po dwóch tygodniach napisałem do nich ile będzie mnie kosztowało zerwanie umowy - wyszło ponad 800zł.

    Zastanawiam się czy taniej nie byłoby obniżyć opłaty do minimum i wtedy koszt tego będzie zredukowany o więcej niż połowę.
    Umowy bym nie zrywał tylko zamówił usługi u kogo innego.
    Pamiętałbym tylko aby złożyć wypowiedzenie tak aby skończyć z nimi w najbliższym czasie nie powodującym kar umownych.


    U mnie cały czas usterki typu:
    - dekoder wyświetla "nieznany program" co uniemożliwia nagrania zaprogramowanych programów (jak tu gdzieś wyjechać na tydzień?)
    - dekoder co parę dni zapomina po jakim czasie ma ukryć info o programie
    - pikseloza, zawieszanie obrazu
    - zawieszanie obrazu przy szybkim przełączaniu między kanałami
    - ostatnio stwierdziłem, że jeden dekoder pokazywał, że w danym czasie poleci program, nazwijmy go X, a drugi - Y. gdy leciał, rzeczywiście program X to drugi dekoder nadal pokazywał, że to program Y
    - restartujesz dekoder i chcesz włączyć nagrywanie darmowe na dysku ale czasami nie możesz tego zrobić bo nie można wejść do tej gigangrywarki
    - itd.

    Słowem wolę zapłacić trochę więcej u kogo innego i nie mieć tych problemów. W ciągu ostatnich 6-lat Netia jest moim czwartym dostawcom usług, ale nigdy dotąd już po tygodniu czasu nie chciałem zrywać umowy.Do tej pory robiłem to dlatego, że inna firma dawała to samo lub więcej za mniejszą kasę.
  • ~lksm / 2015-05-13 11:58
    jeden z najgorszych dostawcow jakich mialem. nawet porzadnych dekoderow nie maja i nic nowego nie sa wstanie zaoferowac
  • ~unknown / 2015-05-13 00:23
    Ocena: 4.75 / 5
    Mi Netia śmiga juz 6 lat tylko 2 awarie i z 20 mb zostało 18mb reset routera co 2 tygodnie. Jak ktos mieszka na zadupiu i ma słabe tłumienie lini czyli daleko jest skrzynka to niech zadzwoni do obsługi i poprosi o migracje łącza - utną 10% i bedzie stabilniejsze a jak ktos chce miec super hiper z półkilometrowym kablem to niech poczyta troche bo śmiesza mnie opinie ludzi ktorzy nie maja pojecia. Mialem naliczane za wysokie rachunki - uregulowali co do grosza ale samemu trzeba pilnowac bo jak sie ma 5-7 rachunków to jest prościej niż kilka tys. klientów. Kontakt z obsługa idealny zrobili mi migracje i wzmocnienie oczywiście kosztem prędkości + wszystkie informacje. PINGI 15ms na testowych stronkach stabilne - inetrnet 20mb / uzyteczne 18mb. przez 6 lat 2 awarie - jedna na cale wojewodztwo, załatwione do 24h
    Cena 65 za net ale przynajmniej mam spokoj. Pozdrawiam.
    Zaletystabilny pewny internet
    Wadymoim zdaniem brak
    6 lat/39pln-65pln obecnie
  • ~Kasia / 2015-05-12 23:18
    Ocena: 4.25 / 5
    Internet działa nie zawiesza się mam prędkość 9 Mbps i taka jest cały czas niezależnie czy to rano czy wieczór a pingi w grach od 30 - 70 ms. co Mi osobiście wystarcza, w przeciągu 5 miesięcy była jedna awaria załatwiona w tym samym dniu.



    ZaletyStabilność pingu i stałość prędkości
    WadyMogło by być szybciej ale do HBO go itd wystarcza
    5 miesięcy po kablu telefonicznym 40 zł strwfa uwolniona.
  • ~olchu / 2015-05-12 23:02
    Ocena: 1.00 / 5
    To najgorszy internet jaki kiedykolwiek miałem. Nie polecam

    dowód http://results.tester.netia.pl/gpsrefnmfb (za 10 mega)
    Zaletybrak
    Wadynon stop awarie z dostępem do internetu, zepsute modemy, nieziemski ping
  • ~robert / 2015-05-12 15:34
    Ocena: 2.75 / 5
    od tygodnia nie mam telewizji i wkółko to samo ze to system a dodzwonic sie to poraszka
    Zaletyna itrernet nie narzekam
  • ~adag12 / 2015-05-10 08:41
    Netia to złodzieje i oszuści. Najgorsza i najbardziej nieuczciwa firma jaką znam.
    Banda złodziei i oszustw. Przestrzegam wszystkich przed podpisaniem z Netią jakiejkolwiek umowy. Naciągają klientówe na szybki internet, którego klient nigdy nie zobaczy a w przypadku rozwiązania z nimi umowy z ewidentnej winy operatora obciążają kosztami z kosmosu. UWAGA OSZUŚCI Z NETII.
    ZaletyBRAK
    WadyOSZUSTWO NETII
    Na szczęśćie już nie mam
  • ~Marta / 2015-05-09 14:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet co chwila znika i tak w kółko nawet ma skype nie da się porozmawiać
    Nie polecam!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Zaletynie ma
    WadyCo chwila traci połączenie
    Umowa trwa już 3lata
  • ~ja / 2015-05-08 11:29
    Jako dialog obsługa super. Netia porażka brak mozliwości kontaktu. nie polecam ,wręcz odradzam
  • ~Hana / 2015-05-07 19:15
    Ocena: 3.25 / 5
    Nie polecam. Dalismy sie skusic oferta tanszego internetu - 100 Mbps, takie warunki zostaly omowione i podpisane, po czym pryzchodzi mi "podpisana" umowa na maila - na 20 Mbps za te sama cene! - cale szczescie, ze czytam takie rzeczy, ile jest klientow, ktorzy placa za wyzsze lacze i dostaja mniej?! po asertywnej rozmowie z infolinia dowiedzialam sie, ze to niby pomylka i ze podwyza na 100 Mbps - do 5 dni roboczych i aneks do umowy dostane za 14 dni!!! wiec nic na pismie, tylko wierzyc? asertywnie sie domoglam chociaz wyslania smsa z potwierdzeniem, ze podwyzaja predkosc lacza na 100 Mbps, ale dopoki nie otrzymam nowej umowy, bede sie martwic, czy nie podwyza tez cene. Nie polecam - lepiej placic troche wiecej i nie tracic nerwow z niepowazna firma.
    Zaletycena
    Wadybrak zaufania do tej firmy, fatalna obsluga klienta
    13 dni, 49 PLN
  • ~kwiat / 2015-05-07 13:24
    Ocena: 3.00 / 5
    KOSZMAR! Mam od pól roku i bez przerwy resetuję, loguję od nowa, wyłączam z prądu... zrywa się sygnał w tv, WiFi działa góra kwadrans....co to za urządzenia???? Całe szczęście , ze umowa na rok. Czy ktoś wie, czy można rozwiązać z nimi umowę przed upływem roku???
    ZaletyŻadne!!! Złapałam się na HBO GO, które i tak sie zawiesza azem z calym przekazem
    WadyPermanentne zrywanie łączności!
    6 miesięcy, 165zł przy niepelnym pakiecie + 2 Mulitroomy
  • ~nie raz wkurzony / 2015-05-07 09:28
    Ocena: 1.25 / 5
    Dekoder źle współdziała z dyskiem zewnętrznym - nie nagrywa, wyskakuje komunikat o niznanym programie. Netia zwala winę na dysk choć sama na moją prośbę nie chciała wskazać konkretnego modelu pasującego do ich dekodera.
    Kupiłem dysk taki sam jak w ich sklepie ale o połowę mniejszy i mam problemy.
    Co dwa trzy dni muszę od nowa programować nagrywanie.

    Oprogramowanie dekodera nie informuje o statusie formatowania czy testu pamięci wewnętrznej, wiec nie wiadomo czy to się odobywa. Na początku formatowania wyrzuca nas z menu, a po wejściu w nei nie widac USB - można domyslac się, że dysk został odrzucony przez dekoder. W komputerze podczas formatownia cały czas wiemy na jakim jest ono etapie, wiemy także że dysk jest podłaczony do komputera - w dekoderze Netia tej informacji brak.

    Z tego co wyczytałem gdzie indziej, no i sam sprawdziłem, to brak w dekoderze ustawienia języka oraz napisów. Ci którzy mają pakiety sportowe narzekają na smużenie oraz wskazują że nie wszystkie kanały HD są w 1080p
    Zaletyjuż ich nie widzę
    Wadycała lista
    2 miesiące
  • ~gk / 2015-05-06 19:28
    Ocena: 3.00 / 5
    Miałam UPC, byłam megaszczęśliwa. Netię mam na łączach po UPC. Teoretycznie powinna działać. Jeśli mam 1 awarię w tygodniu, to już jest dobrze. Do mojego obowiązkowego planu dnia doszedł codzienny kontakt z infolinią Netii. Codziennie coś nowego. A czasem wogóle nie mam żadnej usługi Netii. Zero nudy. Bardzo polecam masochistom.
    Zaletymyślałam, że są ale nic mi nie przychodzi do głowy
    Wadywi fi co chwilę ma przerwy, w tv znikają kanały, obraz faluje dziwnie, raz jest na jednym odbiorniku, raz na drugim. co chwila resetuję dekoder, zgodnie zresztą z zaleceniem infolinii, faktury bardzo nieregularne
    mam pół roku, płacę średnio 80 zł
  • ~nieeee / 2015-05-06 14:38
    Ocena: 1.00 / 5
    ZŁODZIEJE! 12,5 zł za dzień netu w fon! net dział 3 min. po czym jak zadzwoniłem do netii okazało się, że mam się pocałować - nie ma winnego. mogę pisać odwołanie - przez internet (!)
    Zaletybrak
    Wadyzłodzieje
  • ~Agata / 2015-05-03 19:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam od ponad roku internet i telewizję od Netii. Raz, że internet i telewizja na jednym kablu. Do wyboru albo oglądasz film albo masz internet.Problemy z dekoderem i opłatami za brak telewizji Netia zapowiedziała, że w porządku zrekompensuje mi. To bezczelne przysłała mi listem , że brak opłaty.Czekam tylko na koniec umowy i z dala od tej firmy.
    Dodam jeszcze, że technik który u mnie był to nawet nie wiedział jaki mam problem. Ot i cała Netia.
    Zaletybrak
    Wadybrak kompetencji , jeżeli mam obiecany zwrot kosztów za brak telewizji i nie mam a dostaję upomnienie za nie opłacony rachunek to coś nie tak.
  • ~Patryk / 2015-05-01 19:23
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE POLECAM!
    Zaletybrak
    Wadyinfolinia, brak dostępu do internetu, problemy z tv.
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4518
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3507
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2248
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2086
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4722
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3973
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3062
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2630
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2033
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1306