strona 91 z 161
- « poprzednia
- 1 ...
- 89
- 90
- 91
- 92
- 93
- nastepna »
-
~manikk / 2015-05-25 12:30
sredni net. srednia jakosc. NIE POLECAM -
-
~macias / 2015-05-25 11:38
ogolnie z internetem sa czasami lekkie problemy, ale da sie przezyc. za to konsekwentnie Netia rozwija swoje uslugi tv i one sa spoko - z GigaNagrywarka na czele 8 miesięcy -
~monisss / 2015-05-24 20:46
ja mam netie od 2 miesiecy i narazie nie narzekam. chodzi szybko i jest to dosc tania oferta -
~Andrzej / 2015-05-21 18:11
UWAGA !!! na przedłużanie umowy w dialogu. W pierwszym miesiącu obowiązywania umowy trzeba zapłacić dwa abonamenty z góry za dialog i z dołu za Netię ZaletyżadneWadytrzeba zaplanować w budrzecie podwójny wydateknie polecam -
~Mietek / 2015-05-20 19:31
KATASTROFA!!! Póki był Dialog było super. Od kiedy należą do Netii to od razu zaczęły się problemy.
W ubiegłym roku nie miałem dostępu do internetu przez około 2 m-ce; to nie były przerwy - przez ten okres nie było w ogóle dostępu do neta.
Odnośnie reklamacji - w tym długim okresie musiałem zastąpić - czyli wykupić inny internet (prowadzę firmę). Oczywiście niewywiązywanie się z umowy z ich strony nie jest podstawą do ubiegania się o zwrot poniesionych przeze mnie dodatkowych kosztów.
Problem z netem to również zanik na kilka dni, częste chwilowe przerwy, itd. itd. oczywiście faktura nie jest z automatu pomniejszona o dni bez internetu - trzeba poprosić o pomniejszenie faktury.
Reasumując - PORAŻKA!!!!ZaletyBRAKWadyWSZYSTKOza długo -
~mateusz123_91 / 2015-05-18 08:12
Z internetem od początku były problemy po jakims czasie zaczęło się dostałem netia spota i.... 5 razy był wymieniany przez netie i dalej internetu brak już jakiś miesiąc. Zaletyjak zadzwonisz i powiesz co trzeba to nie zapłacisz za czas bez internetuWadydziałanie internetu, ping, obsługa klienta7 lat -
~saider NETIA UWAGA!!!! dla przestrogi!! / 2015-05-15 10:08
Uwaga.!!!! Netia to najwieksze gowno na swiecie!!!! Awarie wystepuja notorycznie, naptawy i wszystko musi przejsc przez TP SA bo wszystko idzie po ich kablach..to po co przenosic sie zeby miec tylko utrudniony kontakt!!! Chciałem wlaczyc juz od roku funkcje połączenia oczekujace a kobieta na biznes obsludze pyta sie mnie a co to jest??!!! Tragedia. Po czym okazuje sie ze Netia nie swiadczy takich uslug? Ludzie uwazajcie! Nie dajcie przekonac sie tym na call center! Zrywam ta gowniana umowe pomimo kosztow! Wylaczone telwfony Internet caly czas problemy narazily mnie na milion razy wieksze koszta! Dla waszego dobra - uwazajcie!!!!!! Netia to najwieksze nieporozumienie ! Problemy! Zaluje tego dnia i decyzji caly czas! !!!!!!!!!! ZaletybrakWadywada jest wszystko! nawet service call center aby polaczyc sie czekasz 20min ale pierwsze co sie pojawia to "aby połączyć sie z działem sprzedaży wybierz 1" no ku*** chcesz rozwiazac problem a oni chca Ci wcisnac jeszcze gowno!!! -
~do kwiat / 2015-05-07 13:24 / 2015-05-14 08:47
Po dwóch tygodniach napisałem do nich ile będzie mnie kosztowało zerwanie umowy - wyszło ponad 800zł.
Zastanawiam się czy taniej nie byłoby obniżyć opłaty do minimum i wtedy koszt tego będzie zredukowany o więcej niż połowę.
Umowy bym nie zrywał tylko zamówił usługi u kogo innego.
Pamiętałbym tylko aby złożyć wypowiedzenie tak aby skończyć z nimi w najbliższym czasie nie powodującym kar umownych.
U mnie cały czas usterki typu:
- dekoder wyświetla "nieznany program" co uniemożliwia nagrania zaprogramowanych programów (jak tu gdzieś wyjechać na tydzień?)
- dekoder co parę dni zapomina po jakim czasie ma ukryć info o programie
- pikseloza, zawieszanie obrazu
- zawieszanie obrazu przy szybkim przełączaniu między kanałami
- ostatnio stwierdziłem, że jeden dekoder pokazywał, że w danym czasie poleci program, nazwijmy go X, a drugi - Y. gdy leciał, rzeczywiście program X to drugi dekoder nadal pokazywał, że to program Y
- restartujesz dekoder i chcesz włączyć nagrywanie darmowe na dysku ale czasami nie możesz tego zrobić bo nie można wejść do tej gigangrywarki
- itd.
Słowem wolę zapłacić trochę więcej u kogo innego i nie mieć tych problemów. W ciągu ostatnich 6-lat Netia jest moim czwartym dostawcom usług, ale nigdy dotąd już po tygodniu czasu nie chciałem zrywać umowy.Do tej pory robiłem to dlatego, że inna firma dawała to samo lub więcej za mniejszą kasę. -
-
~lksm / 2015-05-13 11:58
jeden z najgorszych dostawcow jakich mialem. nawet porzadnych dekoderow nie maja i nic nowego nie sa wstanie zaoferowac -
~unknown / 2015-05-13 00:23
Mi Netia śmiga juz 6 lat tylko 2 awarie i z 20 mb zostało 18mb reset routera co 2 tygodnie. Jak ktos mieszka na zadupiu i ma słabe tłumienie lini czyli daleko jest skrzynka to niech zadzwoni do obsługi i poprosi o migracje łącza - utną 10% i bedzie stabilniejsze a jak ktos chce miec super hiper z półkilometrowym kablem to niech poczyta troche bo śmiesza mnie opinie ludzi ktorzy nie maja pojecia. Mialem naliczane za wysokie rachunki - uregulowali co do grosza ale samemu trzeba pilnowac bo jak sie ma 5-7 rachunków to jest prościej niż kilka tys. klientów. Kontakt z obsługa idealny zrobili mi migracje i wzmocnienie oczywiście kosztem prędkości + wszystkie informacje. PINGI 15ms na testowych stronkach stabilne - inetrnet 20mb / uzyteczne 18mb. przez 6 lat 2 awarie - jedna na cale wojewodztwo, załatwione do 24h
Cena 65 za net ale przynajmniej mam spokoj. Pozdrawiam.Zaletystabilny pewny internetWadymoim zdaniem brak6 lat/39pln-65pln obecnie -
~Kasia / 2015-05-12 23:18
Internet działa nie zawiesza się mam prędkość 9 Mbps i taka jest cały czas niezależnie czy to rano czy wieczór a pingi w grach od 30 - 70 ms. co Mi osobiście wystarcza, w przeciągu 5 miesięcy była jedna awaria załatwiona w tym samym dniu. ZaletyStabilność pingu i stałość prędkościWadyMogło by być szybciej ale do HBO go itd wystarcza5 miesięcy po kablu telefonicznym 40 zł strwfa uwolniona. -
~olchu / 2015-05-12 23:02
To najgorszy internet jaki kiedykolwiek miałem. Nie polecam
dowód http://results.tester.netia.pl/gpsrefnmfb (za 10 mega)ZaletybrakWadynon stop awarie z dostępem do internetu, zepsute modemy, nieziemski ping -
~robert / 2015-05-12 15:34
od tygodnia nie mam telewizji i wkółko to samo ze to system a dodzwonic sie to poraszka Zaletyna itrernet nie narzekam -
~adag12 / 2015-05-10 08:41
Netia to złodzieje i oszuści. Najgorsza i najbardziej nieuczciwa firma jaką znam.
Banda złodziei i oszustw. Przestrzegam wszystkich przed podpisaniem z Netią jakiejkolwiek umowy. Naciągają klientówe na szybki internet, którego klient nigdy nie zobaczy a w przypadku rozwiązania z nimi umowy z ewidentnej winy operatora obciążają kosztami z kosmosu. UWAGA OSZUŚCI Z NETII.ZaletyBRAKWadyOSZUSTWO NETIINa szczęśćie już nie mam -
~Marta / 2015-05-09 14:59
Internet co chwila znika i tak w kółko nawet ma skype nie da się porozmawiać
Nie polecam!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Zaletynie maWadyCo chwila traci połączenieUmowa trwa już 3lata -
~ja / 2015-05-08 11:29
Jako dialog obsługa super. Netia porażka brak mozliwości kontaktu. nie polecam ,wręcz odradzam -
-
~Hana / 2015-05-07 19:15
Nie polecam. Dalismy sie skusic oferta tanszego internetu - 100 Mbps, takie warunki zostaly omowione i podpisane, po czym pryzchodzi mi "podpisana" umowa na maila - na 20 Mbps za te sama cene! - cale szczescie, ze czytam takie rzeczy, ile jest klientow, ktorzy placa za wyzsze lacze i dostaja mniej?! po asertywnej rozmowie z infolinia dowiedzialam sie, ze to niby pomylka i ze podwyza na 100 Mbps - do 5 dni roboczych i aneks do umowy dostane za 14 dni!!! wiec nic na pismie, tylko wierzyc? asertywnie sie domoglam chociaz wyslania smsa z potwierdzeniem, ze podwyzaja predkosc lacza na 100 Mbps, ale dopoki nie otrzymam nowej umowy, bede sie martwic, czy nie podwyza tez cene. Nie polecam - lepiej placic troche wiecej i nie tracic nerwow z niepowazna firma. ZaletycenaWadybrak zaufania do tej firmy, fatalna obsluga klienta13 dni, 49 PLN -
~kwiat / 2015-05-07 13:24
KOSZMAR! Mam od pól roku i bez przerwy resetuję, loguję od nowa, wyłączam z prądu... zrywa się sygnał w tv, WiFi działa góra kwadrans....co to za urządzenia???? Całe szczęście , ze umowa na rok. Czy ktoś wie, czy można rozwiązać z nimi umowę przed upływem roku??? ZaletyŻadne!!! Złapałam się na HBO GO, które i tak sie zawiesza azem z calym przekazemWadyPermanentne zrywanie łączności!6 miesięcy, 165zł przy niepelnym pakiecie + 2 Mulitroomy -
~nie raz wkurzony / 2015-05-07 09:28
Dekoder źle współdziała z dyskiem zewnętrznym - nie nagrywa, wyskakuje komunikat o niznanym programie. Netia zwala winę na dysk choć sama na moją prośbę nie chciała wskazać konkretnego modelu pasującego do ich dekodera.
Kupiłem dysk taki sam jak w ich sklepie ale o połowę mniejszy i mam problemy.
Co dwa trzy dni muszę od nowa programować nagrywanie.
Oprogramowanie dekodera nie informuje o statusie formatowania czy testu pamięci wewnętrznej, wiec nie wiadomo czy to się odobywa. Na początku formatowania wyrzuca nas z menu, a po wejściu w nei nie widac USB - można domyslac się, że dysk został odrzucony przez dekoder. W komputerze podczas formatownia cały czas wiemy na jakim jest ono etapie, wiemy także że dysk jest podłaczony do komputera - w dekoderze Netia tej informacji brak.
Z tego co wyczytałem gdzie indziej, no i sam sprawdziłem, to brak w dekoderze ustawienia języka oraz napisów. Ci którzy mają pakiety sportowe narzekają na smużenie oraz wskazują że nie wszystkie kanały HD są w 1080pZaletyjuż ich nie widzęWadycała lista2 miesiące -
~gk / 2015-05-06 19:28
Miałam UPC, byłam megaszczęśliwa. Netię mam na łączach po UPC. Teoretycznie powinna działać. Jeśli mam 1 awarię w tygodniu, to już jest dobrze. Do mojego obowiązkowego planu dnia doszedł codzienny kontakt z infolinią Netii. Codziennie coś nowego. A czasem wogóle nie mam żadnej usługi Netii. Zero nudy. Bardzo polecam masochistom. Zaletymyślałam, że są ale nic mi nie przychodzi do głowyWadywi fi co chwilę ma przerwy, w tv znikają kanały, obraz faluje dziwnie, raz jest na jednym odbiorniku, raz na drugim. co chwila resetuję dekoder, zgodnie zresztą z zaleceniem infolinii, faktury bardzo nieregularnemam pół roku, płacę średnio 80 zł
strona 91 z 161
- « poprzednia
- 1 ...
- 89
- 90
- 91
- 92
- 93
- nastepna »