Moge serdecznie odradzić zawieranie umowy z tą firma właśnie się z nią rozstaliśmy z niemałym kosztem pond 400 zł kary. Byliśmy w biurze ochrony konsumenta są oni na prawie tak jest skonstruowana umowa. Mogą robić co chcą. Jeśli informują cię ze transfer będzie 20 a masz 10 przy dobrych wiatrach na to nie ich wina. Jeśli najpierw informują że na danym adresie można przenieś internet a potem się okazuje że nie to też nie ich wina. Ostrzegam przed Netią nie działają uczciwie i oszukują na każdym kroku.
ZaletyBrak
WadyNie Polecam tej firmy nawet wrogowi.
~Mr. G / 2016-04-30 12:45
Ocena: 5.00 / 5
Z racji, że większość niezadowolonych ludzi fatyguje się żeby dodać negatywne komentarze - na które sam wcześniej patrzyłem, dodam swoje 5 groszy. Przez 12 miesięcy korzystałem z Netii. Awaria była raz - na cały region. Napisałem na zwykły profil FB do Netii i od razu dostałem odpowiedź co się dzieje i kiedy naprawią. Poza tym nie było żadnych przerw w dostawie a jakość tv jak i internetu wzorowa. Kilka razy dzwoniłem na infolinię i zawsze rozmawiałem z uprzejmymi, pomocnymi osobami. Teraz gdy przyszło mi zrezygnować z usług bo się przenoszę gdzie Netia nie ma okablowania, nie widzę żadnego problemu ani z komunikacją ani ze zwrotem urządzeń. Nie wiem skąd te negatywne opinie. Wieczne skarżenie się leży w naturze Polaków. Jak ktoś zadowolony z usług to nie podziękuje, ale jak ma jakiś incydent to od razu smaruje fora.
ZaletyCena, Jakość, Możliwość doboru pakietów
WadyNie wszędzie dostępna instalacja.
12 msc warszawa 70zł
~Arek / 2016-04-30 11:07
Ocena: 4.00 / 5
Jedyną zaletą jest przystępna cena i względnie miła obsługa klienta . Tragiczna prędkość łącza- w soboty i niedzielę jak również każdego wieczora . Dość często zdarza się całkowity brak sygnału.Jestem klientem od ponad 4 lat ale z prędkością jest coraz gorzej więc czas zmienić operatora !!! NIE POLECAM !!!
ZaletyPrzystępna cena
WadyTragiczna prędkość łącza w soboty i niedziele jak również prawie każdego wieczora
Ponad 4 lata
~jarosss / 2016-04-29 13:13
ja tam jestem z netii zadowolony, obsługa daje rade a wprowadzaja fajne oferty, mysle ze mozna się zainteresowac tym internetem z tv za 2zł przez pól roku
~Robert / 2016-04-25 13:50
Ocena: 2.00 / 5
NIE POLECAM nikomu operatora NETIA . Póki wszystko działało i nie było konieczności kontaktu z NETIA to było OK . Obecnie mam problem techniczny z internetem i od miesiaca czekam na usuniecie usterki i za kazdym razem slysze że ktoś w infolinii wysyła ponaglenie do instalatora :( . A dzisiaj Pani powiedziała mi że mogę zrezygnować z NETII - ręce opadają . Polecam innych operaratorów ale nigdy NETIA
- nie ma oddziałów i nie ma się z kim skontaktować
- infolinia to PORAŻKA - wszyscy mowią żę perzekażą info dalej i NIC
- przez miesiąc nie mam internetu i telefonu a wg NETII muszę płacić
TRAGEDIA
ZaletyNIE POLECAM
WadyBrak kompetentnych osób do rozwiązywania problemów - mają gdzieś klientów . Wystarczy tylko że podpiszesz umowe i mają cię gdzieś
~Przemek / 2016-04-25 10:51
Ocena: 1.50 / 5
Szanowni Państwo. Chcę Państwu przedstawić Internet NETIA max 20MB. Nigdy nie miałem prędkości wyższej niż 17,5 MB/sek... Mało tego- zrywa i nie zawsze mam sieć. Dodam, że dwa miesiące miałem prędkość 3 MB/sek. Obsługa klienta przyjmuje zgłoszenia, ale olewa. Raz informują nas, że przepustowość pozwala na ponad 20mb, raz, że max to 17Mb a raz, żę przepustowość to max 9 MB... KOMU WIERZYĆ?? NIE POLECAM- unikać jak diabeł święconej wody
Wady-Obsługa
- Nie dają obiecanego
- Często zrywa
17 miesięcy
~Troj / 2016-04-24 08:51
Ocena: 5.00 / 5
Nie wiem dlaczego wielu tak narzeka. Jestem z Warszawy i mam internet z netia od 15 miesięcy i prędkość cały czas utrzymuje się na 20 Mbps czyli zgodnie z umową.
http://www.speedtest.net/result/5274485847.png
ZaletyCena, prędkość
Wadyzacinająca się telewizja która działa przez wifi
15 miesięcy
~Adamkoppl / 2016-04-23 17:32
Ocena: 4.25 / 5
Ja używam Netii od dobrych 5 lat i najpierw miałem 2 mb/s, teraz 10 i dostanę niedługo 20. Parametry te może nie są powalające, ale w cenie pięciu dych mam też w pakiecie antyvirusa, nie korzystam z TV, mam w nc+.
Zalety- Internet psuje się raz na 3 miesiące - pomaga reset, trwający 3 minuty.
- Nie wiem jak naprawy, bo nigdy nie miałem poważniejszej usterki
5 lat
~Tomek / 2016-04-23 15:54
Ocena: 1.50 / 5
Usługa to jakaś żenada. 6 awarii, w tym 6 dniowa, 3 dniowa, 2 dniowa (i to tylko kwiecień), a reklamacja na usługę została odrzucona ponieważ "dział techniczny nie stwierdził braku możliwości technicznych na świadczenie usług". Czyli usługa może być świadczona ale nie będą jej świadczyć bo....? Rozumiem z tego pisma że: Drogi Kliencie, masz nam płacić, my nie będziemy dostarczać Ci usługi, a umowy bez ponoszenia karnych kosztów nie możesz z nami rozwiązać. HAHAHA - mamy Cię!! Nie polecam nikomu podpisywania jakiejkolwiek umowy z tą firmą!!!!
Zaletycena
Wadycała reszta (ciągłe awarie, kilkudniowe przerwy w świadczeniu usługi)
~honolulu / 2016-04-22 13:43
Ocena: 4.25 / 5
spoko oferty i niezłe ceny w netii, ja korzystam teraz z tego internet i tv za 2 zł tak płace przez poł roku wiec bomba, a jakosc jest dobra jak dla mnie
~Grzegorz / 2016-04-22 09:29
Ocena: 1.75 / 5
Najwolniejsze, najsłabsze, najbardziej zawodne połączenie z internetem jakie kiedykolwiek miałem. Pracuję przez interned od 1998 roku.
Zaletybrak
Wadyzawodność, bardzo wolny przesył danym mimo deklarowanej prędkości 1MB/s
od 9 miesięcy
~max / 2016-04-20 00:08
brak jakiejkolwiek oferty z strony Inernetii na okrągło ta sama prędkość 20 Mb to zamiast obniżyć cenę stałym klientom to jeszcze podwyższają z 52 zł na 62 i twierdzą że to cena promocyjna, więc dziękuję zacinającej się i wiecznej awarii Internet-ii żegnam kilkuletni klient
~Monika Lepczynska / 2016-04-19 19:03
Ocena: 1.00 / 5
Jak dla mnie TRAGEDIA, płace za 20 internetu a nie mam nawet polowy tego. Non stop jakies awarie, zacina sie internet, telewizja... dodzwonic sie do nich graniczy z cudem... oprocz tego czuje sie naciagnieta na dodatkowa usluge z ktorej nie moge teraz zrezygnowac mimo potwierdzenia konsultanta ze bede mogla w kazdfej chwili zrezygnowac.. Nikomu nie polecam. Mam ich usluge tylko dlatego ze w mojej okolicy nie mam innej alternatywy.
6 lat
~niezadowolony_klient / 2016-04-19 12:36
Ocena: 2.00 / 5
Witam,
Na wstepie chcialabym poprosic, aby ten mail zostal przeslany do Prezesa Zarzadu firmy Netia, Pana Tomasza Szopa. Na stronie internetwej nie znalazlam adresu e-mailowego do Pana Prezesa, a chcialabym sie podzielic z Nim swoja uwaga.
Chcialabym potwierdzic, iz rezygnuje z zamowienia uslugi internetowej w firmie Netia (czy tez tzw. "dropss") jako, iz od momentu jej zamowienia (kwiecien 7, 2016) do dzisiejszego dnia ( kwiecien 19, 2016) nie otrzymalam zadnego potwierdzenia instalacji. W tym momencie w przeciagu 15 minut bylam w stanie zamowic usuge internetowa w konkurencujnej firmie Vectra, za ta sama cene i z potwierdzeniem czasu i dnia instalacji. To zdecydowana oszczednosc czasu dla klienta jak i potwierdzenie profesjonalnosci swiadczonych uslug.
Chcialabym rowniez zwrocic Panstwa uwage na firme kurierska "TNT" i sposob w jaki zbieraja informacje o dostepnosci klienta do podpisania umowy przez nich dostarczana. Otoz "pan kurier" podczas rozmowy ze mna zadawal mi dosc krepujace pytania dotyczace kiedy i w jakich godzinach jestem w domu, w jakie dni pracuje i w jakich godzinach, lokalizacja miejsca pracy, do ktorej godziny zazwyczaj jestem w domu. Byc moze juz sie Panstwo domyslacie, co tak naprawde wzbudzilo we mnie niepokoj. Otoz "pan kurier" po takiej rozmowie wie dokladnie kiedy nie ma mnie w domu i smialo moglby do mojego mieszkania sie wlamac, badz podac taka informacje osobie trzeciej. Uwazam wiec pytania "pana kuriera" za niestosowne. Wystraczyloby, jakby zapytal kiedy i gdzie odpowiada mi sie spotkac z nim w celu podpisania umowy.
Chcialabym tylko jasno zaznaczyc, iz nie mam pretensji do sprzedawcy (pamietam imie: Mateusz), jako iz on swa prace wykonal rzetelnie i nie ma wplywu na Panstwa polityke i mozliwosci swiadczenia uslug przez telefon. Jedynie moge panstwa poprosic, abyscie usprawnili dzial sprzedazy telefonicznej gdyz mnie udalo sie wytrzymac az 12 dni, ale przypuszczam, iz wiekszosc klientow juz na taka cierpliwosc sie nie zdobedzie, zwlaszcza, ze konkurencja nie spi.
Nie podaje danych osobowych, jako iz nie jest bezpiecznym podawac dane osobowe droga elektroniczna. Zostawiam infromacje dotyczace imienia i nazwiska oraz numer telefonu gdyby Panstwo mieli jakies pytania, badz chcieli uzyskac kolejne potwierdzenie rezygnacji z uslugi.
Z wyrazami szacunku.
~Ada / 2016-04-18 17:18
Ocena: 1.00 / 5
Cały czas coś nie działa, zacina się i zwalniają prędkość. Nie jestem zadowolona z tego internetu
WadyBrak internetu
~Tomasz / 2016-04-17 18:33
Ocena: 2.25 / 5
Witam płace za 20mb/s a netia przesyła mi max 7mb/s NIE POLECAM
~brzoza / 2016-04-15 16:38
Ocena: 4.33 / 5
W Warszawie net hula! Nie ma co narzekać! Cena bardzo przystępna
Zaletyszybkość,cena
~malareczka / 2016-04-13 15:55
Ocena: 4.00 / 5
nie ma to jak tylko narzekac, ja tam jestem z netii zadowolony tym bardziej ze sa jakies ciekawe uslugi np giganagrywarka sie u mnie fajnie sprawdza
~david90 / 2016-04-12 12:40
Ocena: 3.25 / 5
czasami male awarie ale ogolnie na plus ;)
~Andrzej / 2016-04-12 12:27
Ocena: 4.25 / 5
W Netii od 2007r. Transfer 10 Mb/s stabilny i na poziomie przez cały ten okres. Cena również przystępna.
ZaletyZakładany transfer, brak awarii, obsługa klienta na poziomie.