strona 69 z 161
- « poprzednia
- 1 ...
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- nastepna »
-
~gregor / 2017-01-22 16:05
jeszcze takiego internetu nie mialem, katastrofa caly czas sa jakies zaklucenia jakies awarie, kiedys na telefony do netii wydalem wiecej niz rachunek za internet. syn gra na ps3 przez internet to wywala mi na laptopie albo odwrotnie i tak jest caly czas, dzwonie na infolinie pani mowi zebym wylaczyl radia i inne takie odbiorniki,, heheh usmialem sie.... ale ostatni raz mam internet z nietii masakra goraco NIE POLECAM -
-
~Doradca / 2017-01-19 15:41
Bardzo mi przykro czytać te nieprzyjemności związane firmą Netia, ale jestem Długoletnim pracownikiem firmy, i wiem, że usługi są dobre zależnie od technologi, ale również awarie zdarzają się wszędzie i nie ważne czy to Netia czy inny operator niestety jest to siła wyższa na którą zbytnio nie mamy wpływu, Każdy, ale naprawdę każdy operator robi wszystko żeby było coraz lepiej, bo gdyby nie klienci my byśmy nie mieli pracy. Więc robimy co ze swojej strony tylko możemy. Dużo zależy od ludzi jak pracę traktują, ponieważ to my jesteśmy wizytówką firmy, Jeżeli mogę jakoś pomóc/ doradzić zapraszam na konsultacje ze mna na mój adres e-mail w/w. Tylko proszę nie chcę Spamu na skrzynce.Pisz jeżeli Mogę Ci zaproponować usługę lub pomóc Ci w usługach te które już posiadasz -
~Maciej / 2017-01-17 19:37
Prowadze firmę i problem dotyczy braku internetu i sieci telefomicznej od 20 grudnia ubr. / do dzisiaj. tj 17 stycznia 2017/codziennie dzwonie do netii i dopraszam sie o usunięcie awarii / brak telefonu i internetu to brak prawidłowego funkcjonowania firmy/ i co słyszę? że jacyś niezydentyfokowani mechanicy-specjaliści byli, albo dzwonili do mnie... a tu nikogo . przejrzałem już nawet zapisy z kamer..ani fizycznie ani metafizycznie nikt nie próbował naprawić usterki ... brak słów, zero konkrerów, zero reakcji, ale .... faktury dostaję z 5-złotową bonifikatą. czekam , az będę mógł rozwiazać umowę - prośbe zgłosiłem , ale tu też zero reakcji. mają ustawowy miesiąc, więc go pewnie wykorzystaja co do dnia,. Może do tego dnia stać mnie bedzie jeszcze na życie i wypłaty...... OSTRZEGAM.... PRZEDSIEBIORCY... NIE DAJCIE SIE WROBIC.
ZaletyNIBY TANIEJWadyNOTORYCZNE USTERKI / CONAJMNIEJ 2 RAZY W M-C/OD KILKU LAT -
~Krzysztof / 2017-01-16 19:05
100Mb szybki internet w promocji. Działa dośc bezporblemowo - w Warszawie. Czasem router trzeba zrestartować. Tak z raz, dwa razy na miesiąc. Dwa razy w ciągu roku były grubsze prace z kilkugodzinną niedostępnością. Korzystam od 9 miesięcy, płacę 50zł.mieś -
~ToJa / 2017-01-16 09:59
Niedawno dostałem fakture za usługi jakich nie zamawiałem . Czy wy internetowcy też dostaliście jakieś usługi dodatkowe ? Podejżewam że to jakiś antywirus, ale przed przedłużeniem umowy nie miałem tego i nie zgadzałem sie na żadne zmienianie zawartości umowy, a po przedłużeniu umowy sprawdziłem na swoim profilu czy aby tam nie pojawiło sie coś nowego.
A jednak, coś, gdzieś, bez mojej wiedzy, przemycili. Czy też mieliście taką sytuację ?
Czy to jest zgodne z prawem że tak to załatwiają ? A co na to Urząd ochrony konsumentów ? Orientuje się ktoś.Zaletyjest internet, raczej bez problemówWadyW tajemnicy wciskają jakieś usługi dodatkowe, niewidoczne na własnym koncie. Nie dotrzymuja umów np wymiana routera.ponad 2 lata 50MB, jest około 40MB, teraz w jakiś sposób wcisnęli mi usługi dodatkowe ??? , jak się z tego nie wycofają to stracą co najmniej 2 klientów. Wałbrzych, Świdnica -
~Pineapple / 2017-01-13 20:22
Przepraszam ale pokuszę się o napisanie bardzo krótkiej i jakby to powiedzieć niskiej intelektualnie opinii mianowicie netia zwyczajnie w świecie jest beznadziejna nie polecam nikomu nie popełniajcie tego błędu. Zaletyjakikolwiek dostęp do internetuWadydługo by wymieniać ale głównie to że jest około 4 mb/s downloadu upload niceały 1 mb/s plus to że zbyt często internet przestanie działać na dłuższy czas no chyba że się do netii zadzwoni to wtedy ''magicznie'' się naprawia. -
~Andrzej / 2017-01-09 16:02
Jak najdalej od tego czegoś. Najpierw udostępniła (sprzedała ?) moje dane osobowe, a później odmówiła zadośćuczynienia. Wszystkie reklamacje są odrzucane, wyjaśnienia nie są brane pod uwagę. Teraz mam kilkadziesiąt spamów dziennie o różnych treściach, w tym obscenicznych.Po rozwiązaniu umowy z dziadami, na wskazany przez nich adres i ma własny koszt wysłałem w listopadzie 2016 r. nieużywany przeze mnie router. Wg danych PP przesyłka dotarła do adresata 8.11.2016 r. A te łachudry dalej próbują wyłudzić ode mnie 300 zł i straszą windykacją. Tego badziewia nie stać nawet na list polecony. Mam ich dość. Zakładam sprawę sadową ZaletyBrakJak tylko mogłem, zrezygnowałem z usług -
~mm / 2017-01-03 18:15
Netię omijać z kilometra jeżeli nie chcecie mieć kłopotów przy rozwiązaniu umowy.
To raczej ostatni wybór jeżeli nie maci w pobliżu dobrego dostawcy internetu. -
-
~Rafał / 2017-01-01 15:09
Przy zakładaniu obiecali góry, miała prędkość wzrosnąć mam ponad 4 lata i zamiast wzrastać z 10 mb/s to spadła do 7 mb/s. Niechcąc zmniejszać rachunków dokładali tv, giga nagrywarke wiedząc ze będzie coraz gorsze połaczenie.
NIE POLECAMZaletyjak nie masz z kąd wezWadyciągłe awarie duże pingiokoło 5 lat -
~Xardes / 2016-12-29 18:55
Częste awarie, niestabilne łącze, co ok. godzinę wyłącza się internet i trzeba resetować cały router, słaby download i upload... -
~Gosc / 2016-12-27 22:43
Na infolinii traktują ludzi jak śmieci! ! Ciagle sie kablowka wylacza. Na same swita bylismy bez kablowki poniewaz nie dotar jeszcze do nich poprzedni sprzet .. paranoja Nie polecam nikomu!! -
~Paweł / 2016-12-24 13:56
Najgorszy jaki miałem. Mam plan Max20 z telewizją. W realu mam między 9,5-11 a po włączeniu TV spada do 3 !!! Podczas wysyłania np maila wyłącza się obraz w TV. Dział techniczny poinformował mnie że internet nie może być szybszy, bo jestem połączony linią telefoniczną która ma przepustowość 13Mbit i do tego jestem podłączony 2 kilometry od miejsca zamieszkania a co za tym idzie ping jest w granicach 90 !!! Dział reklamacji odpisał na zgłoszenie że mogę zrezygnować z TV ale z internetu już nie bo wg. nich mam 12Mbit a plan jest do 20Mbit czyli jest ok. Ostatnio wysyłając film na Youtube który miał 3,5GB, zajęło mi to 23 godziny i przez ten czas nie używałem komputera i miałem wyłączony telewizor, kolejny film 3,5GB wysłałem udostępniając internet z telefonu i zajęło to około 2,5 godziny. Na chwile obecną po zmierzeniu netu mam 10,7 pobieranie, 0,6 wysyłanie i ping 82. Średniowiecze internetu
-
~Karol / 2016-12-22 00:42
Posiadałem stałe łącze w sieci Netia przez dwa lata na kablu telefonicznym - Netia Spot do 20mbit/s. W moim budynku gdzie mieszkam niestety szybciej się nie dało. Ogólnie prędkość średnia w speedtestach to 12-14mbit/s także nie jest najgorzej. Gorzej wyglądała sprawa w pingach ponieważ średnio w grach online wynosiły prawie 90ms. Osobiście mi to nie przeszkadzało, ponieważ dało się grać, jednak moim zdaniem powinno być ciut szybciej. Reasumując nie było najgorzej tylko przez ostatnie awarie (4 w ciągu 3 miesięcy trwające łącznie 7 dni) internet w ogóle nie działał a szanowna Netia nie raczyła obniżyć abonamentu z tego tytułu że nie posiadałem cały miesiąc dostępu do internetu. Przeszedłem teraz do konkurencji, którą niedługo również będę oceniał na łamach tej strony. Myślę że Netia powinna pomyśleć o obniżeniu cen szczególnie za te łącza odchodzące już do historii (na kablach telefonicznych). ZaletyStabilność łącza - przepustowośćWadyCzęste awarie
Długie pingi powinno być szybciej2 lata -
~antracyt / 2016-12-14 17:14
Jestem w tej sieci od kilku lat i było super... było. Kiedyś to Orange było dla mnie szczytem chamstwa, cwaniactwa i kombinatorstwa ale od jakiś 8 miesięcy Netia go przebiła! Masz neta - fajnie, tylko pamiętaj, że operator sztucznie ograniczają transfer. W tygodniu wyciągnę te 4mb ale w weekend mam od 120kb do 500kb! Serwis? Jaki serwis? Zanim coś załatwisz zdążysz zrobić obiad. Wybrałem innego dostawcę korzystając z www.dostawcy-internetu.pl. Znajdziecie tam alternatywnych operatorów z waszej okolicy. -
~Kamil / 2016-12-14 16:39
Internet MAX50. Miało być 50Mbit, ale oczywiście nie jest. Kontakt z infolinią i co się okazuje? Wszystko w porządku, proszę pana, bo pan ma ofertę do MAX50, a nie gwarantowane 50Mbit. Klient nabity w butelkę, umowa podpisana, żegnam. Po odejściu od kasy reklamacji się nie uwzględnia. Na szczęście umowa nie jest podpisana do końca życia. ZaletyNa ogół działa.WadyŁącze nie osiąga zakładanej szybkości, krętacze na infolinii (byle opchnąć towar; życzę im, żeby ktoś ich nabił w butelkę tak jak oni nabijają klientów). -
~Maria / 2016-12-14 16:35
Internet nie chce się włączyć , a jak już się włączy to bardzo wolno chodzi. Jest coraz gorzej przynajmniej u mnie.Ukazują się kłamliwe komunikaty , że strona nie istnieje,nie można się połączyć itp.Jestem niezadowolona. -
-
~awygo / 2016-12-14 13:33
No to będę wyjątkiem, jak widzę ;) Problem polega na tym, że nie piszecie w jakiej technologii korzystacie z internetu Netii. A są co najmniej dwie: zwykły kabel telefoniczny (tzw. LLU), oraz HFC (czyli Gigakablówka, działająca TYLKO w Warszawie i Krakowie).
Ja od niemal dwóch lat mam w Warszawie Netię (właśnie Gigakablówkę), i jestem zadowolony. Z obiecanych 20 Mb/sek na speedteście mam z reguły 20,15 Mb/s. Tylko raz zdarzyło się, że przepustowość spadła do 15 Mb/s. Zadzwoniłem do Netii i po chwili wszystko wróciło do normy. Interwencja zajęła mi 4 minuty.
Jeżeli ktoś korzysta z internetu i TV na kablu telefonicznym, to niech nie oczekuje cudów.ZaletyBezawaryjne działanie. Niska cena.WadyDostępność Gigakablówki tylko w Warszawie i Krakowie.Korzystam niemal 2 lata, abonament za internet 20 Mb/s i ok. 80 kanałów TV: 39 zł. -
~Fisiek / 2016-12-14 12:21
F A T A L N I E. Ktokolwiek oczekuje od dostawcy internetu minimum niezawodności i profesjonalizmu nie może na to liczyć u tego dostawcy. Myślałem że Multimedii już nikt ani nic nie przebije... a jednak.
Parę przykładów z użytkowania tegoż internetu?
Każdorazowo po pobieraniu czegokolwiek z internetu, trzeba resetować router, z nieznanych mi przyczyn, ale mimo iż dany plik pobrał się już dawno a aplikacja, która to robiła zostaje zamknięta internet nie jest zdolny do załadowania nawet strony googla. W każdym przypadku kontaktując się z pomocą techniczną telefonicznie obsługa informuje, że jedyne co może zrobić to zresetować router. Pewnego razu spotkałem się nawet z panem, który twierdzi, że nie może pomóc mi w żadnym stopniu z moim problemem wysokich pingów w aplikacjach, ponieważ zakłócenia mogą wynikać, np z tego że sąsiad ma mikrofalę. Trochę zabawne wytłumaczenie, bo owo urządzenie w XXI w. ma co drugi mieszkaniec bloku, a mimo to korzystanie z internetu bezinwazyjnie jest jak najbardziej możliwe.
Reasumując, Netia mimo ogromnego nakładu środków finansowych na reklamę swojej marki, kuleje baaaaardzo. Jestem zawiedziony i jeżeli miałbym oceniać internet od Netii oceniłbym go 2/10. Dlaczego 2 ? Ponieważ internet działa. Jest mega wolny i zawodny ale działa. Dlatego nie dam najniższej noty.
Jeżeli ktoś oczekuje porządnego dostawcy internetu Netię winien on ominąć SZEROKIM łukiem.ZaletydziałaWadysłaba przepustowość, zawodność, brak profesjonalizmu i podstawowej wiedzy ze strony obsługi klienta, "Netia WOLNY internet"korzystam niespełna rok, ale po miesiącu zacząłem rozglądać się za nowym dostawcą -
~Bea / 2016-12-14 11:11
Brak możliwości dostępu do szybszego internetu niż 10 MB Pomimo,że mieszkam w dużym mieście. Częste awarie.
-
~jax / 2016-12-12 21:16
Nie wiem już co częściej mi się zacina telewizja czy filmy oglądane na kompie. Przyczyna wg Technika Netii? nie resetuję modemu na noc.. Nawet spróbowałem przez tydzień go resetując pozostawiając wyłączonym.. rezultatu się domyślacie. -_- ZaletyNiedługo kończy mi się umowa.WadyFakt istnienia NetiiKorzystałem z usług jeszcze za czasów Dialogu, stanowczo za dużo zapłaciłem.
strona 69 z 161
- « poprzednia
- 1 ...
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- nastepna »