Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 3207 opinii

2.02 / 5

  • Niezawodność
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.83
  • Cena
    2.34
  • Parametry
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Paweł / 2018-01-07 11:53
    Ocena: 2.25 / 5
    Powiem krótko, byłem klientem Dialogu przez lata, wszystko chodziło jak należy dopóki Dialogu nie przejęła Netia. W Dialogu był stały niski ping, a przerwa zdarzyła się jedna na rok przez parę godzin lub 1 dzień maksymalnie. W Neti muszę restartować router i to często żeby mieć przez chwile normalny internet. Kiedy nie ma internetu albo coś się dzieje to oczywiście w obsłudze klienta wciskają że to moja wina i coś u mnie:) temat znam, nie jestem "zielony w te klocki" i nawet nie chce mi się już sprawdzać tylko czasem zadzwonię do paru osób u mnie w mieście i pytam czy u nich jest ten sam problem (odpowiedź oczywiście dostaję że "TAK" ) no to sprawa jasna.
    Nie polecam.
    Zaletybrak
    Wadyduże pingi
    internet niestabilny
    przerwy w dostawie
    MiejscowośćŻagań
  • ~Dawid / 2018-01-05 20:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam zamówiłem Internet mobilny w Netii lecz niestety nie otrzymałem w raz z modemem karty SIM ... jest piątek rozwiązalem z dotychczasowym operatorem umowę. Miał być już Internet w weekend a tu taka farsa.. szkoda słów ..
    ZaletyBrak
    WadyZero kontaktu dlaklienta
    MiejscowośćStróża
  • ~Kazik / 2018-01-03 23:41
    Ocena: 1.00 / 5
    KATASTROFA Internet,telewizja ,telefon nie działa od 23.12.2017 dziś 03.01.2018 Mają na usunięcie usterki 48 godzin.Unikać jak ognia
    ZaletyNie ma zalet
    WadySAME WADY
    MiejscowośćWałbrzych
  • ~Tomasz / 2018-01-02 19:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Szajs a nie internet, umowa na 20 mbit/s a ciągnie ledwie 5, ping 75 ms na speedtest a co dopiero w grach... Jest popyt na światłowód ale nie ma komu robić.
    ZaletyŻadne
    WadyPing
    Prędkość
    MiejscowośćLegnica
  • ~Krystian / 2017-12-31 15:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Od kilku dni ping powyżej 1000 0.3 mb/s, obsługa klienta tragiczna, zamiast rozwiązywać problem proponują mi kolejne pakiety O.o , częste braki internetu, jeszcze rok do końca umowy i koniec tej męczarni, radzę trzymać się z daleka od tej firmy.
    Zaletybrak
    MiejscowośćElbląg
  • ~Marcin / 2017-12-30 10:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Prametry na papierze swietne ale potem okazuje sie ze sa ciagle przerwy w dostawie internetu a co za tym idzie tv tez w piatkowy lub sobotni wieczor nie mozna bylo w spokoju obejrzec filmu dekoder resetowal sie na jednym filmie chyba z 5 razy. Placilem najwyzszy pakiet tv+internet kzoszt okolo 220zl wraz z HBO i Canal+ po dwoch lata poszedlem renegocjowac umowe a Pan powiedzial mi ze nie ma mi nic do zaproponowania(salon Tychy)....wiec z miejsca zlozylem wypowiedzenie. Zdecydowanie NIE POLECAM !!!
    ZaletyBRAK !!!
  • ~leo72 / 2017-12-29 13:59
    Ocena: 1.25 / 5
    Nie polecam. Podejście do klienta żenujące. W salonie był pewien Pan i Pani. Moja opinia opinia odnosi się do tego ,,przemiłego Pana'' gdyż z nim miałem niesamowitą ,,przyjemność'' rozmowy. Zacznę od tego, że moja babcia miała pakiet telewizyjny z internetem w Dialogu od wielu, wielu lat, następnie chyba właśnie Netia przejęła abonentów Dialogu i dlatego też staliśmy się abonentami Netii. Babcia pakietu nie zmieniała bo po prostu się tym nie interesowała, umowy przedłużały się samoczynnie. W końcu stwierdziła, że chyba płaci za dużo bo sąsiadka ma taniej. No i faktycznie płaciła około 70zł za internet 2mb plus 24 kanały telewizyjne. Rozejrzałem się w internecie i znalazłem odpowiadający babci pakiet kanałów telewizyjnych w cenie 35 złotych plus internet 10mb gratis. Zapisałem babci wszystko na kartce i udała się ona na renegocjowanie umowy. Oczywiście ,,przemiły'' Pan powiedział, że nie ma tej oferty za 35zl ale on ma podobną w cenie 55zł. Oprócz tego chciał babci ,,wcisnąć'' super pakiety HBO i Canal+ zupełnie za darmo przez pierwszy miesiąc a po miesiącu należy tylko napisać wypowiedzenie umowy na kanały PREMIUM. !!!! Sam fakt wciskania takich rzeczy kobiecie która ma 83 lata uważam za bezczelny i chamski. Manipulowanie, że za darmo byle wcisnąć coś na siłę a tak naprawdę jakie są szanse, że babcia po miesiącu będzie o tym pamiętała i do tego napisze wypowiedzenie????Babcia pewnie by się zgodziła i podpisała to co jej podsuną, ale na szczęście facet chciał ją naciągnąć na droższy pakiet telewizyjny w cenie zamiast 35zł 55zł i babcia zadzwoniła do mnie czy ten pakiet jest dobry i czy jest tam TVN24 i TVN POGODA. Powiedziałem babci aby wstrzymała się, żeby nic nie podpisywała, żę przyjadę do Zielonej Góry i pójdziemy razem. Po przyjeździe zacząłem rozmawiać z Panem Hieną. Nagle okazało się, że jednak ten pakiet za 35zł jest a Pan Hiena po prostu go przeoczył. Cóż za szcęscie!!! Dzień podpisania umowy to była środa, umówiliśmy się, że ktoś z Netii przyjdzie zamontować nowy dekoder i popodłączać wszystko na następny dzień czyli w czwartek, gdyby jednak coś było nie tak to maksymalnie w piątek, żeby babcia miała telewizje na weekend, zresztą Pan powiedział, że odłączą starą telewizję dopiero w dzień montażu nowej. A jak to wygląda w rzeczywistości? Wczoraj tzn w czwartek nikt nie przyszedł. Dziś od rana w telewizorze komunikat konto nie aktywne. Dzwonimy więc kiedy przyjdzie monter ponieważ nic nie działa. Odpowiedź jest następująca: no dziś nie zdążę, w poniedziałek też ma cały dzień zaklepany, ale postara się na wtorek!!! Tak o to się traktuje stałych abonentów(15 lat w jednej firmie). Produkt sprzedany więc teraz można klienta ignorować. Co z tego, że próbowano naciągną starszą kobietę na niepotrzebne rzeczy. Co z tego, że kłamano nas prosto w oczy, że telewizja będzie zrobiona w ciągu 24h/ max 48h. Powiedzą wszystko aby tylko wcisnąć umowę. Kogo obchodzi ustne zapewnienie, że zamontują wszystko jak najszybciej. Tylko tej babci mojej szkoda, piątek, sobota, niedziela, poniedziałek i kto wie ile jeszcze dni minie zanim włączą jej telewizję. Droga Netio, mam nadzieję, że po prostu miałem wyjątkowego pecha, a Pan sprzedawca Hiena i pan monter którzy mogliby zagrać oskarowe role w ,,Wilku z Wallstreet" to niefortunny przypadek.
    ZaletyJak narazie żadnych
    WadySame wady
    MiejscowośćZielona Góra
  • ~Bartłomiej / 2017-12-27 14:59
    Ocena: 1.25 / 5
    Od kilku dni nie da się korzystać i internetu ping 1000 cały czas jakieś spadki
    WadyCena jakość
    Ping tragedia
    MiejscowośćSiedlce
  • ~Dream / 2017-12-25 19:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Żałosne co weekend od 17:00 do 20:00 nie ma internetu 700pingu, 0,16mb pobierania i 0,0 wysyłania. Nie polecam
  • ~Andrzej / 2017-12-20 12:12
    Ocena: 1.50 / 5
    Chciałem dołączyć swą negatywną opinię o tym operatorze. Zrezygnowałem z ich usług z końcem października, ale wykiwali mnie na rezygnacji z telefonu ( bo chciałem zachować swój stary numer ) i teraz dalej chcą zapłaty za telefon mimo, że nic nie jest do gniazdka podłączone a ja żądałem natychmiastowego wyłączenia telefonu. Nie polecam tego operatora bo dla nich jesteś dobry jak płacisz jak rezygnujesz z ich usług to jesteś wróg.
  • ~Użytkownik112233 / 2017-12-19 17:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadziejna jakość, ciągłe i nieuzasadnione przerwy w dostepie do internetu oraz irytujące przeskoki w owym dostępie jak i bardzo słaby zasięg w sąsiadujących pokojach. Za tego typu usługę nie powinno się pobierać jakichkolwiek opłat jeśli ma się resztki godnosci i szacunku do ludzi.
    Reasumując: nie polecam firmy Netia jako pośrednika w usłudze internetowej. Skandal!
    ZaletyBrak
    WadyWymienione powyżej
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~Bogusia / 2017-12-18 11:02
    Ocena: 2.25 / 5
    Tragiczna obsługa klienta, każdy konsultant mówi co innego wysyłają nie to co zamawiasz po to żebyś płacił więcej. Nie dałam się nabrać 2 godz na telefonie poskutkowaly.
    MiejscowośćŁódź
  • ~JN always / 2017-12-17 21:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Jak zawsze opinia bedzie taka jaka sobie wyrobili czyli najgorsza mozliwa jaka jest. Dzien bez lagow to dzien swietowania u nich. Internet jak juz nie raz pisalem lepszy jest w telefonie. Odradzam wszystkim brania od nich cokolwiek bo juz w 1 dzien poczujecie jak bardzo zabladziliscie kupujac jakas oferte od nich.
    Zalety-brak
    Wady-wszystko
  • ~Michal / 2017-12-14 23:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia!!! Nie polecam!!! Szybszy internet mam w telefonie który niestety muszę udostępniać z uwagi na najniższy transfer w Polsce! Przpustowość na poziomie 12 KB/s! Kpina i żart!!! Postaram się, aby zerwano ze mna umowę!!!
    ZaletyAbosultnie nie posiada!
    WadyTransfer, Cena, Obsługa klienta
    MiejscowośćCzęstochowa
  • ~niezadowolony klient / 2017-12-13 20:52
    Ocena: 1.25 / 5
    Szybkość internetu pozostawia wiele do życzenia...
  • ~Krzychoo / 2017-12-12 13:37
    Ocena: 1.75 / 5
    Nareszcie pożegnałem się z firmą Netia. Wcześniej był to Dialog. Dopóki był to Dialog to usługi działały na dobrym poziomie i serwis był zadowalający. Nikomu nie polecam.
    Miałem u nich 3 usługi (TV, Internet do 50 Mbps, telefon bez limitu)

    Jakość łącza.
    Awarie które często im się zdarzają rozwiązują długo. Jak w piątek popołudniu im się zdarzy to awarię usuwają dopiero w poniedziałek koło południa. Hitem była awaria trwająca 2 tygodnie. Ja otwierałem zgłoszenia a oni zamykali bez kontaktu i sprawdzenia. W końcu udało się wyartykułować problem. Serwisanci rozwiązywali problem rozłączającego się modemu światłowodowego 2 tygodnie. Już chcieli światłowód wymieniać a okazało się że wystarczyła wymiana zasilacza.

    Obsługa infolinii. Panie miłe i na tym koniec.
    Oferta:
    Dno. Uwaga na ofertę TV. Zaliczają do ilości kanałów telewizję regionalne (chyba około 20 kanałów a na każdym to samo) jako każdy osobny. Niby można sobie samemu ustawić dowolne pakiety ale to tylko teoria.

    Hit na koniec.
    Trzeba im zdać sprzęt. Posiadałem dekoder do TV i modem światłowodowy. Modem przyjęli w punkcie obsługi klienta ale dekodera nie chcieli bo dekoder to muszę sam odesłać do magazynu na swój koszt. Bo tak jest w umowie. Normalnie kosmos.

    Ta firma to jeden wielki kanał
    ZaletyW miarę działające łącze, chociaż o wartości z umowy jako maksymalnej można tylko pomarzyć.
    Wady- modem światłowodowy grzeje się makabrycznie
    - Netia Spot - pilot działa jak tylko jest dokładnie skierowany na urządzenie. każdy odchył wyżej lub niżej powoduje zawieszenie.
    - serwis makabryczny.
    - infolinia brak osób znających się na usługach sprzedawanych.
    - bardzo droga oferta
    - uwaga oszukują przy kanałach TV
    MiejscowośćWrocław
  • ~Nata / 2017-12-07 20:14
    Ocena: 1.50 / 5
    Very bad customer service. After 4 weeks of breakage and constant contacts wth Netia we had to switch to another provider. And they charged us for all time there was no internet
    MiejscowośćKrakow
  • ~Autumn81702 / 2017-12-07 00:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo dawno nie opisywałem swoich przygód związanych z tym internetem - moja ostatnia opinia była pisana w czerwcu 2016. Pamiętam jak konsultantka w tymże roku zapewniała, że internet będzie naprawdę dobrze działał, byle tylko zostać...
    Jest grudzień 2017. Ten internet to JEDNO WIELKIE ŚCIERWO!

    Parametry:
    TRAGEDIA! Na jakiej podstawie mam cieszyć się z tego, że Speedtest podaje parametry niemalże zgodne z tymi na umowie (ping: 5ms, DL: 9,46Mb/s, UP: 1,05Mb/s; umowa MAX10), jeżeli łącze jest awaryjne? Parametry mimo to nie są szczególnie rewelacyjne.

    Cena:
    Za to coś zwane "Szybkim internetem MAX10" oraz telefon stacjonarny w taryfie "Do wszystkich bez limitu" N(i)etia woła 9 dych, często z hakiem. Jak dla mnie to zamiast pieniędzy należy im się worek z pewną brązową zawartością, coby jednoznacznie wskazać im jak warty jest ich internet.

    Obsługa klienta - UWAGA, JEST TO HIT TYSIĄCLECIA:
    Problem z internetem. Przedzwoniłem na infolinię, wybrałem pomoc techniczną... 15-20 sekund ciszy i nagle IVR informuje o problemach technicznych.
    Obejście polega na wybraniu "połączenia z konsultantem" i późniejszym wybraniu tematu rozmowy - minus obejścia jest taki, że działa ono tylko wtedy kiedy pracują wszystkie działy. Biada temu, komu internet padnie w nocy albo w niedzielę - czyli wtedy, kiedy pracuje tylko dział techniczny.
    Jak już klientowi uda się dostać do kolejki połączenia z konsultantem, należy liczyć się z bardzo długim czasem oczekiwania.

    Niezawodność - NASTĘPNY HIT:
    Bardzo niestabilne, wysoce awaryjne łącze. A to przerywa, a to zaginiony serwer PPP, a to zacina się, a to coś jeszcze i tak dalej... jak dobrze że operator komórkowy nie zabrania tetheringu, przynajmniej mogłem skorzystać z internetu wtedy kiedy N(i)etia się wyłożyła po raz kolejny.

    Jakie z tego podsumowanie?
    Po pierwsze - NIE POLECAM!
    Po drugie - do osób które są zainteresowane współpracą z tą firmą: PRZESTRZEGAM! Negatywne opinie nie biorą się znikąd.
    Po trzecie - do osób które się użerają z tą firmą: WSPÓŁCZUJĘ! Zostaje mi życzyć powodzenia w walce z tym molochem. Pismo będące rozwiązaniem umowy zostało już przeze mnie przygotowane, teraz tylko wysłać i ewakuuję się z tego cyrku.
    ZaletyNie stwierdza się żadnych zalet.
    WadyWysoka zawodność, koszt nieadekwatny do jakości, problematyczna obsługa klienta - dodzwonienie się graniczy z cudem (awaria IVR, chyba że użyje się obejścia - wtedy należy liczyć się z bardzo długim czasem oczekiwania na rozmowę z konsultantem, zwłaszcza jeżeli jest to osoba z działu technicznego). Nie ukrywam, że już resztkami sił się powstrzymuję od posłania wiązanki na infolinii - wiązanki z cyklu "co sądzę o...". Jednym słowem: TRAGEDIA.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Netia to gówno / 2017-12-06 13:04
    Ocena: 1.00 / 5
    W tygodniu są minimum 4 dni w których ciągle zacina lub nie chce się połączyć, ten Internet to jedno wielkie gówno, nie polecam, stracicie wielu klientów jeśli dalej Internet będzie przerwany w środku dnia, wasze światłowody to jedno wielkie gówno a nie szybki Internet.
    WadySłaby, ciągle świąt się Internet, wysoki ping
    MiejscowośćOLAWA
  • ~warrenprice / 2017-12-06 12:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodzieje i oszuści, nie będę płacił za internet którego nie ma
    Zaletybrak
    Wadywszystko
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4495
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3207
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2244
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2085
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.64, ilość opinii: 1918
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4678
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3957
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3023
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2614
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2025