Najgorszy ze wszystkich dostawców internetu. Umowe miałem napisaną na 100mb/s a w rzeczywistości prędkość wynosiła 100 ale kbs. Za każdym razem gdy dzwoniłem do obsługi klienta ,Pani, mówiła że w połączeniu wszystko sie zgadza, po czym za tydzień ewidentnie się poprawiło, ale po drugim tygoniu znowu zaczęło być beznadziejnie i tak w kólko.
ZaletyNie posiada żadnych zalet.
WadyBeznadziejna obsługa klienta, najwolniejszy internet. W grach ms wzrastają do 900ms.
MiejscowośćCieszyn
~Oszukany abonent / 2018-01-10 13:05
Ocena: 1.00 / 5
UWAGA PUŁAPKA !!!!!!!!!!
Reklamują internet 150 mb/s i deklarują, ze na ich routerze po wifi jest spadek transferu na poziomie 10-15%
Mam 63 mb/s. W dziale reklamacji poinformowali mnie, ze powinienem się cieszyć bo to i tak dużo. Nie mam na piśmie wypowiedzi technika, wiec reklamację tez moge sobie wlozyc w buty.
Nawet gdyby po ich routerze wifi transfer będzie na poziomie 10mb/s to według nich jest wszystko ok.
Oszukany klient!!
WadyOszuści na bezczelnego
MiejscowośćWarszawa
~anonim / 2018-01-10 13:01
Ocena: 1.00 / 5
oszuści!!
tylko non stop zrywa internet a pomocy 0
gdybym miał wybierać neta to nie od nich
Zaletybrak
Wadywszystko
~Mecenas / 2018-01-10 08:17
Ocena: 3.25 / 5
Witam brak możliwości szybszego transferu internet
ZaletyStabilnosc łącza
Wadybrak
MiejscowośćWrocław
~627 / 2018-01-08 20:30
Ocena: 1.25 / 5
internet tnie non-stop o prędkości nawet nie warto wspominać.
ZaletyBrak
WadyJedna wielka wada.
MiejscowośćMysłowice
~Paweł / 2018-01-07 11:53
Ocena: 2.25 / 5
Powiem krótko, byłem klientem Dialogu przez lata, wszystko chodziło jak należy dopóki Dialogu nie przejęła Netia. W Dialogu był stały niski ping, a przerwa zdarzyła się jedna na rok przez parę godzin lub 1 dzień maksymalnie. W Neti muszę restartować router i to często żeby mieć przez chwile normalny internet. Kiedy nie ma internetu albo coś się dzieje to oczywiście w obsłudze klienta wciskają że to moja wina i coś u mnie:) temat znam, nie jestem "zielony w te klocki" i nawet nie chce mi się już sprawdzać tylko czasem zadzwonię do paru osób u mnie w mieście i pytam czy u nich jest ten sam problem (odpowiedź oczywiście dostaję że "TAK" ) no to sprawa jasna.
Nie polecam.
Zaletybrak
Wadyduże pingi
internet niestabilny
przerwy w dostawie
MiejscowośćŻagań
~Dawid / 2018-01-05 20:55
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam zamówiłem Internet mobilny w Netii lecz niestety nie otrzymałem w raz z modemem karty SIM ... jest piątek rozwiązalem z dotychczasowym operatorem umowę. Miał być już Internet w weekend a tu taka farsa.. szkoda słów ..
ZaletyBrak
WadyZero kontaktu dlaklienta
MiejscowośćStróża
~Kazik / 2018-01-03 23:41
Ocena: 1.00 / 5
KATASTROFA Internet,telewizja ,telefon nie działa od 23.12.2017 dziś 03.01.2018 Mają na usunięcie usterki 48 godzin.Unikać jak ognia
ZaletyNie ma zalet
WadySAME WADY
MiejscowośćWałbrzych
~Tomasz / 2018-01-02 19:33
Ocena: 1.00 / 5
Szajs a nie internet, umowa na 20 mbit/s a ciągnie ledwie 5, ping 75 ms na speedtest a co dopiero w grach... Jest popyt na światłowód ale nie ma komu robić.
ZaletyŻadne
WadyPing
Prędkość
MiejscowośćLegnica
~Krystian / 2017-12-31 15:08
Ocena: 1.00 / 5
Od kilku dni ping powyżej 1000 0.3 mb/s, obsługa klienta tragiczna, zamiast rozwiązywać problem proponują mi kolejne pakiety O.o , częste braki internetu, jeszcze rok do końca umowy i koniec tej męczarni, radzę trzymać się z daleka od tej firmy.
Zaletybrak
MiejscowośćElbląg
~Marcin / 2017-12-30 10:28
Ocena: 1.00 / 5
Prametry na papierze swietne ale potem okazuje sie ze sa ciagle przerwy w dostawie internetu a co za tym idzie tv tez w piatkowy lub sobotni wieczor nie mozna bylo w spokoju obejrzec filmu dekoder resetowal sie na jednym filmie chyba z 5 razy. Placilem najwyzszy pakiet tv+internet kzoszt okolo 220zl wraz z HBO i Canal+ po dwoch lata poszedlem renegocjowac umowe a Pan powiedzial mi ze nie ma mi nic do zaproponowania(salon Tychy)....wiec z miejsca zlozylem wypowiedzenie. Zdecydowanie NIE POLECAM !!!
ZaletyBRAK !!!
~leo72 / 2017-12-29 13:59
Ocena: 1.25 / 5
Nie polecam. Podejście do klienta żenujące. W salonie był pewien Pan i Pani. Moja opinia opinia odnosi się do tego ,,przemiłego Pana'' gdyż z nim miałem niesamowitą ,,przyjemność'' rozmowy. Zacznę od tego, że moja babcia miała pakiet telewizyjny z internetem w Dialogu od wielu, wielu lat, następnie chyba właśnie Netia przejęła abonentów Dialogu i dlatego też staliśmy się abonentami Netii. Babcia pakietu nie zmieniała bo po prostu się tym nie interesowała, umowy przedłużały się samoczynnie. W końcu stwierdziła, że chyba płaci za dużo bo sąsiadka ma taniej. No i faktycznie płaciła około 70zł za internet 2mb plus 24 kanały telewizyjne. Rozejrzałem się w internecie i znalazłem odpowiadający babci pakiet kanałów telewizyjnych w cenie 35 złotych plus internet 10mb gratis. Zapisałem babci wszystko na kartce i udała się ona na renegocjowanie umowy. Oczywiście ,,przemiły'' Pan powiedział, że nie ma tej oferty za 35zl ale on ma podobną w cenie 55zł. Oprócz tego chciał babci ,,wcisnąć'' super pakiety HBO i Canal+ zupełnie za darmo przez pierwszy miesiąc a po miesiącu należy tylko napisać wypowiedzenie umowy na kanały PREMIUM. !!!! Sam fakt wciskania takich rzeczy kobiecie która ma 83 lata uważam za bezczelny i chamski. Manipulowanie, że za darmo byle wcisnąć coś na siłę a tak naprawdę jakie są szanse, że babcia po miesiącu będzie o tym pamiętała i do tego napisze wypowiedzenie????Babcia pewnie by się zgodziła i podpisała to co jej podsuną, ale na szczęście facet chciał ją naciągnąć na droższy pakiet telewizyjny w cenie zamiast 35zł 55zł i babcia zadzwoniła do mnie czy ten pakiet jest dobry i czy jest tam TVN24 i TVN POGODA. Powiedziałem babci aby wstrzymała się, żeby nic nie podpisywała, żę przyjadę do Zielonej Góry i pójdziemy razem. Po przyjeździe zacząłem rozmawiać z Panem Hieną. Nagle okazało się, że jednak ten pakiet za 35zł jest a Pan Hiena po prostu go przeoczył. Cóż za szcęscie!!! Dzień podpisania umowy to była środa, umówiliśmy się, że ktoś z Netii przyjdzie zamontować nowy dekoder i popodłączać wszystko na następny dzień czyli w czwartek, gdyby jednak coś było nie tak to maksymalnie w piątek, żeby babcia miała telewizje na weekend, zresztą Pan powiedział, że odłączą starą telewizję dopiero w dzień montażu nowej. A jak to wygląda w rzeczywistości? Wczoraj tzn w czwartek nikt nie przyszedł. Dziś od rana w telewizorze komunikat konto nie aktywne. Dzwonimy więc kiedy przyjdzie monter ponieważ nic nie działa. Odpowiedź jest następująca: no dziś nie zdążę, w poniedziałek też ma cały dzień zaklepany, ale postara się na wtorek!!! Tak o to się traktuje stałych abonentów(15 lat w jednej firmie). Produkt sprzedany więc teraz można klienta ignorować. Co z tego, że próbowano naciągną starszą kobietę na niepotrzebne rzeczy. Co z tego, że kłamano nas prosto w oczy, że telewizja będzie zrobiona w ciągu 24h/ max 48h. Powiedzą wszystko aby tylko wcisnąć umowę. Kogo obchodzi ustne zapewnienie, że zamontują wszystko jak najszybciej. Tylko tej babci mojej szkoda, piątek, sobota, niedziela, poniedziałek i kto wie ile jeszcze dni minie zanim włączą jej telewizję. Droga Netio, mam nadzieję, że po prostu miałem wyjątkowego pecha, a Pan sprzedawca Hiena i pan monter którzy mogliby zagrać oskarowe role w ,,Wilku z Wallstreet" to niefortunny przypadek.
ZaletyJak narazie żadnych
WadySame wady
MiejscowośćZielona Góra
~Bartłomiej / 2017-12-27 14:59
Ocena: 1.25 / 5
Od kilku dni nie da się korzystać i internetu ping 1000 cały czas jakieś spadki
WadyCena jakość
Ping tragedia
MiejscowośćSiedlce
~Dream / 2017-12-25 19:58
Ocena: 1.00 / 5
Żałosne co weekend od 17:00 do 20:00 nie ma internetu 700pingu, 0,16mb pobierania i 0,0 wysyłania. Nie polecam
~Andrzej / 2017-12-20 12:12
Ocena: 1.50 / 5
Chciałem dołączyć swą negatywną opinię o tym operatorze. Zrezygnowałem z ich usług z końcem października, ale wykiwali mnie na rezygnacji z telefonu ( bo chciałem zachować swój stary numer ) i teraz dalej chcą zapłaty za telefon mimo, że nic nie jest do gniazdka podłączone a ja żądałem natychmiastowego wyłączenia telefonu. Nie polecam tego operatora bo dla nich jesteś dobry jak płacisz jak rezygnujesz z ich usług to jesteś wróg.
~Użytkownik112233 / 2017-12-19 17:41
Ocena: 1.00 / 5
Beznadziejna jakość, ciągłe i nieuzasadnione przerwy w dostepie do internetu oraz irytujące przeskoki w owym dostępie jak i bardzo słaby zasięg w sąsiadujących pokojach. Za tego typu usługę nie powinno się pobierać jakichkolwiek opłat jeśli ma się resztki godnosci i szacunku do ludzi.
Reasumując: nie polecam firmy Netia jako pośrednika w usłudze internetowej. Skandal!
ZaletyBrak
WadyWymienione powyżej
MiejscowośćBydgoszcz
~Bogusia / 2017-12-18 11:02
Ocena: 2.25 / 5
Tragiczna obsługa klienta, każdy konsultant mówi co innego wysyłają nie to co zamawiasz po to żebyś płacił więcej. Nie dałam się nabrać 2 godz na telefonie poskutkowaly.
MiejscowośćŁódź
~JN always / 2017-12-17 21:36
Ocena: 1.00 / 5
Jak zawsze opinia bedzie taka jaka sobie wyrobili czyli najgorsza mozliwa jaka jest. Dzien bez lagow to dzien swietowania u nich. Internet jak juz nie raz pisalem lepszy jest w telefonie. Odradzam wszystkim brania od nich cokolwiek bo juz w 1 dzien poczujecie jak bardzo zabladziliscie kupujac jakas oferte od nich.
Zalety-brak
Wady-wszystko
~Michal / 2017-12-14 23:51
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia!!! Nie polecam!!! Szybszy internet mam w telefonie który niestety muszę udostępniać z uwagi na najniższy transfer w Polsce! Przpustowość na poziomie 12 KB/s! Kpina i żart!!! Postaram się, aby zerwano ze mna umowę!!!
ZaletyAbosultnie nie posiada!
WadyTransfer, Cena, Obsługa klienta
MiejscowośćCzęstochowa
~niezadowolony klient / 2017-12-13 20:52
Ocena: 1.25 / 5
Szybkość internetu pozostawia wiele do życzenia...