Od kilku dni ping powyżej 1000 0.3 mb/s, obsługa klienta tragiczna, zamiast rozwiązywać problem proponują mi kolejne pakiety O.o , częste braki internetu, jeszcze rok do końca umowy i koniec tej męczarni, radzę trzymać się z daleka od tej firmy.
Zaletybrak
MiejscowośćElbląg
~Marcin / 2017-12-30 10:28
Ocena: 1.00 / 5
Prametry na papierze swietne ale potem okazuje sie ze sa ciagle przerwy w dostawie internetu a co za tym idzie tv tez w piatkowy lub sobotni wieczor nie mozna bylo w spokoju obejrzec filmu dekoder resetowal sie na jednym filmie chyba z 5 razy. Placilem najwyzszy pakiet tv+internet kzoszt okolo 220zl wraz z HBO i Canal+ po dwoch lata poszedlem renegocjowac umowe a Pan powiedzial mi ze nie ma mi nic do zaproponowania(salon Tychy)....wiec z miejsca zlozylem wypowiedzenie. Zdecydowanie NIE POLECAM !!!
ZaletyBRAK !!!
~leo72 / 2017-12-29 13:59
Ocena: 1.25 / 5
Nie polecam. Podejście do klienta żenujące. W salonie był pewien Pan i Pani. Moja opinia opinia odnosi się do tego ,,przemiłego Pana'' gdyż z nim miałem niesamowitą ,,przyjemność'' rozmowy. Zacznę od tego, że moja babcia miała pakiet telewizyjny z internetem w Dialogu od wielu, wielu lat, następnie chyba właśnie Netia przejęła abonentów Dialogu i dlatego też staliśmy się abonentami Netii. Babcia pakietu nie zmieniała bo po prostu się tym nie interesowała, umowy przedłużały się samoczynnie. W końcu stwierdziła, że chyba płaci za dużo bo sąsiadka ma taniej. No i faktycznie płaciła około 70zł za internet 2mb plus 24 kanały telewizyjne. Rozejrzałem się w internecie i znalazłem odpowiadający babci pakiet kanałów telewizyjnych w cenie 35 złotych plus internet 10mb gratis. Zapisałem babci wszystko na kartce i udała się ona na renegocjowanie umowy. Oczywiście ,,przemiły'' Pan powiedział, że nie ma tej oferty za 35zl ale on ma podobną w cenie 55zł. Oprócz tego chciał babci ,,wcisnąć'' super pakiety HBO i Canal+ zupełnie za darmo przez pierwszy miesiąc a po miesiącu należy tylko napisać wypowiedzenie umowy na kanały PREMIUM. !!!! Sam fakt wciskania takich rzeczy kobiecie która ma 83 lata uważam za bezczelny i chamski. Manipulowanie, że za darmo byle wcisnąć coś na siłę a tak naprawdę jakie są szanse, że babcia po miesiącu będzie o tym pamiętała i do tego napisze wypowiedzenie????Babcia pewnie by się zgodziła i podpisała to co jej podsuną, ale na szczęście facet chciał ją naciągnąć na droższy pakiet telewizyjny w cenie zamiast 35zł 55zł i babcia zadzwoniła do mnie czy ten pakiet jest dobry i czy jest tam TVN24 i TVN POGODA. Powiedziałem babci aby wstrzymała się, żeby nic nie podpisywała, żę przyjadę do Zielonej Góry i pójdziemy razem. Po przyjeździe zacząłem rozmawiać z Panem Hieną. Nagle okazało się, że jednak ten pakiet za 35zł jest a Pan Hiena po prostu go przeoczył. Cóż za szcęscie!!! Dzień podpisania umowy to była środa, umówiliśmy się, że ktoś z Netii przyjdzie zamontować nowy dekoder i popodłączać wszystko na następny dzień czyli w czwartek, gdyby jednak coś było nie tak to maksymalnie w piątek, żeby babcia miała telewizje na weekend, zresztą Pan powiedział, że odłączą starą telewizję dopiero w dzień montażu nowej. A jak to wygląda w rzeczywistości? Wczoraj tzn w czwartek nikt nie przyszedł. Dziś od rana w telewizorze komunikat konto nie aktywne. Dzwonimy więc kiedy przyjdzie monter ponieważ nic nie działa. Odpowiedź jest następująca: no dziś nie zdążę, w poniedziałek też ma cały dzień zaklepany, ale postara się na wtorek!!! Tak o to się traktuje stałych abonentów(15 lat w jednej firmie). Produkt sprzedany więc teraz można klienta ignorować. Co z tego, że próbowano naciągną starszą kobietę na niepotrzebne rzeczy. Co z tego, że kłamano nas prosto w oczy, że telewizja będzie zrobiona w ciągu 24h/ max 48h. Powiedzą wszystko aby tylko wcisnąć umowę. Kogo obchodzi ustne zapewnienie, że zamontują wszystko jak najszybciej. Tylko tej babci mojej szkoda, piątek, sobota, niedziela, poniedziałek i kto wie ile jeszcze dni minie zanim włączą jej telewizję. Droga Netio, mam nadzieję, że po prostu miałem wyjątkowego pecha, a Pan sprzedawca Hiena i pan monter którzy mogliby zagrać oskarowe role w ,,Wilku z Wallstreet" to niefortunny przypadek.
ZaletyJak narazie żadnych
WadySame wady
MiejscowośćZielona Góra
~Bartłomiej / 2017-12-27 14:59
Ocena: 1.25 / 5
Od kilku dni nie da się korzystać i internetu ping 1000 cały czas jakieś spadki
WadyCena jakość
Ping tragedia
MiejscowośćSiedlce
~Dream / 2017-12-25 19:58
Ocena: 1.00 / 5
Żałosne co weekend od 17:00 do 20:00 nie ma internetu 700pingu, 0,16mb pobierania i 0,0 wysyłania. Nie polecam
~Andrzej / 2017-12-20 12:12
Ocena: 1.50 / 5
Chciałem dołączyć swą negatywną opinię o tym operatorze. Zrezygnowałem z ich usług z końcem października, ale wykiwali mnie na rezygnacji z telefonu ( bo chciałem zachować swój stary numer ) i teraz dalej chcą zapłaty za telefon mimo, że nic nie jest do gniazdka podłączone a ja żądałem natychmiastowego wyłączenia telefonu. Nie polecam tego operatora bo dla nich jesteś dobry jak płacisz jak rezygnujesz z ich usług to jesteś wróg.
~Użytkownik112233 / 2017-12-19 17:41
Ocena: 1.00 / 5
Beznadziejna jakość, ciągłe i nieuzasadnione przerwy w dostepie do internetu oraz irytujące przeskoki w owym dostępie jak i bardzo słaby zasięg w sąsiadujących pokojach. Za tego typu usługę nie powinno się pobierać jakichkolwiek opłat jeśli ma się resztki godnosci i szacunku do ludzi.
Reasumując: nie polecam firmy Netia jako pośrednika w usłudze internetowej. Skandal!
ZaletyBrak
WadyWymienione powyżej
MiejscowośćBydgoszcz
~Bogusia / 2017-12-18 11:02
Ocena: 2.25 / 5
Tragiczna obsługa klienta, każdy konsultant mówi co innego wysyłają nie to co zamawiasz po to żebyś płacił więcej. Nie dałam się nabrać 2 godz na telefonie poskutkowaly.
MiejscowośćŁódź
~JN always / 2017-12-17 21:36
Ocena: 1.00 / 5
Jak zawsze opinia bedzie taka jaka sobie wyrobili czyli najgorsza mozliwa jaka jest. Dzien bez lagow to dzien swietowania u nich. Internet jak juz nie raz pisalem lepszy jest w telefonie. Odradzam wszystkim brania od nich cokolwiek bo juz w 1 dzien poczujecie jak bardzo zabladziliscie kupujac jakas oferte od nich.
Zalety-brak
Wady-wszystko
~Michal / 2017-12-14 23:51
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia!!! Nie polecam!!! Szybszy internet mam w telefonie który niestety muszę udostępniać z uwagi na najniższy transfer w Polsce! Przpustowość na poziomie 12 KB/s! Kpina i żart!!! Postaram się, aby zerwano ze mna umowę!!!
ZaletyAbosultnie nie posiada!
WadyTransfer, Cena, Obsługa klienta
MiejscowośćCzęstochowa
~niezadowolony klient / 2017-12-13 20:52
Ocena: 1.25 / 5
Szybkość internetu pozostawia wiele do życzenia...
~Krzychoo / 2017-12-12 13:37
Ocena: 1.75 / 5
Nareszcie pożegnałem się z firmą Netia. Wcześniej był to Dialog. Dopóki był to Dialog to usługi działały na dobrym poziomie i serwis był zadowalający. Nikomu nie polecam.
Miałem u nich 3 usługi (TV, Internet do 50 Mbps, telefon bez limitu)
Jakość łącza.
Awarie które często im się zdarzają rozwiązują długo. Jak w piątek popołudniu im się zdarzy to awarię usuwają dopiero w poniedziałek koło południa. Hitem była awaria trwająca 2 tygodnie. Ja otwierałem zgłoszenia a oni zamykali bez kontaktu i sprawdzenia. W końcu udało się wyartykułować problem. Serwisanci rozwiązywali problem rozłączającego się modemu światłowodowego 2 tygodnie. Już chcieli światłowód wymieniać a okazało się że wystarczyła wymiana zasilacza.
Obsługa infolinii. Panie miłe i na tym koniec.
Oferta:
Dno. Uwaga na ofertę TV. Zaliczają do ilości kanałów telewizję regionalne (chyba około 20 kanałów a na każdym to samo) jako każdy osobny. Niby można sobie samemu ustawić dowolne pakiety ale to tylko teoria.
Hit na koniec.
Trzeba im zdać sprzęt. Posiadałem dekoder do TV i modem światłowodowy. Modem przyjęli w punkcie obsługi klienta ale dekodera nie chcieli bo dekoder to muszę sam odesłać do magazynu na swój koszt. Bo tak jest w umowie. Normalnie kosmos.
Ta firma to jeden wielki kanał
ZaletyW miarę działające łącze, chociaż o wartości z umowy jako maksymalnej można tylko pomarzyć.
Wady- modem światłowodowy grzeje się makabrycznie
- Netia Spot - pilot działa jak tylko jest dokładnie skierowany na urządzenie. każdy odchył wyżej lub niżej powoduje zawieszenie.
- serwis makabryczny.
- infolinia brak osób znających się na usługach sprzedawanych.
- bardzo droga oferta
- uwaga oszukują przy kanałach TV
MiejscowośćWrocław
~Nata / 2017-12-07 20:14
Ocena: 1.50 / 5
Very bad customer service. After 4 weeks of breakage and constant contacts wth Netia we had to switch to another provider. And they charged us for all time there was no internet
MiejscowośćKrakow
~Autumn81702 / 2017-12-07 00:50
Ocena: 1.00 / 5
Bardzo dawno nie opisywałem swoich przygód związanych z tym internetem - moja ostatnia opinia była pisana w czerwcu 2016. Pamiętam jak konsultantka w tymże roku zapewniała, że internet będzie naprawdę dobrze działał, byle tylko zostać...
Jest grudzień 2017. Ten internet to JEDNO WIELKIE ŚCIERWO!
Parametry:
TRAGEDIA! Na jakiej podstawie mam cieszyć się z tego, że Speedtest podaje parametry niemalże zgodne z tymi na umowie (ping: 5ms, DL: 9,46Mb/s, UP: 1,05Mb/s; umowa MAX10), jeżeli łącze jest awaryjne? Parametry mimo to nie są szczególnie rewelacyjne.
Cena:
Za to coś zwane "Szybkim internetem MAX10" oraz telefon stacjonarny w taryfie "Do wszystkich bez limitu" N(i)etia woła 9 dych, często z hakiem. Jak dla mnie to zamiast pieniędzy należy im się worek z pewną brązową zawartością, coby jednoznacznie wskazać im jak warty jest ich internet.
Obsługa klienta - UWAGA, JEST TO HIT TYSIĄCLECIA:
Problem z internetem. Przedzwoniłem na infolinię, wybrałem pomoc techniczną... 15-20 sekund ciszy i nagle IVR informuje o problemach technicznych.
Obejście polega na wybraniu "połączenia z konsultantem" i późniejszym wybraniu tematu rozmowy - minus obejścia jest taki, że działa ono tylko wtedy kiedy pracują wszystkie działy. Biada temu, komu internet padnie w nocy albo w niedzielę - czyli wtedy, kiedy pracuje tylko dział techniczny.
Jak już klientowi uda się dostać do kolejki połączenia z konsultantem, należy liczyć się z bardzo długim czasem oczekiwania.
Niezawodność - NASTĘPNY HIT:
Bardzo niestabilne, wysoce awaryjne łącze. A to przerywa, a to zaginiony serwer PPP, a to zacina się, a to coś jeszcze i tak dalej... jak dobrze że operator komórkowy nie zabrania tetheringu, przynajmniej mogłem skorzystać z internetu wtedy kiedy N(i)etia się wyłożyła po raz kolejny.
Jakie z tego podsumowanie?
Po pierwsze - NIE POLECAM!
Po drugie - do osób które są zainteresowane współpracą z tą firmą: PRZESTRZEGAM! Negatywne opinie nie biorą się znikąd.
Po trzecie - do osób które się użerają z tą firmą: WSPÓŁCZUJĘ! Zostaje mi życzyć powodzenia w walce z tym molochem. Pismo będące rozwiązaniem umowy zostało już przeze mnie przygotowane, teraz tylko wysłać i ewakuuję się z tego cyrku.
ZaletyNie stwierdza się żadnych zalet.
WadyWysoka zawodność, koszt nieadekwatny do jakości, problematyczna obsługa klienta - dodzwonienie się graniczy z cudem (awaria IVR, chyba że użyje się obejścia - wtedy należy liczyć się z bardzo długim czasem oczekiwania na rozmowę z konsultantem, zwłaszcza jeżeli jest to osoba z działu technicznego). Nie ukrywam, że już resztkami sił się powstrzymuję od posłania wiązanki na infolinii - wiązanki z cyklu "co sądzę o...". Jednym słowem: TRAGEDIA.
MiejscowośćWarszawa
~Netia to gówno / 2017-12-06 13:04
Ocena: 1.00 / 5
W tygodniu są minimum 4 dni w których ciągle zacina lub nie chce się połączyć, ten Internet to jedno wielkie gówno, nie polecam, stracicie wielu klientów jeśli dalej Internet będzie przerwany w środku dnia, wasze światłowody to jedno wielkie gówno a nie szybki Internet.
WadySłaby, ciągle świąt się Internet, wysoki ping
MiejscowośćOLAWA
~warrenprice / 2017-12-06 12:36
Ocena: 1.00 / 5
Złodzieje i oszuści, nie będę płacił za internet którego nie ma
Zaletybrak
Wadywszystko
~Marcin / 2017-12-04 11:23
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia, odradzam
Awaryjna sieć
Obsługa klienta TRAGEDIA
Wcale nie chcą pomóc. "Nie mogą pomóc" czeka się bardzo długo na konsultanta, który łączy z innym konsultantem i tak z 4 razy.
WadyWszystko
MiejscowośćOpole
~Ggff / 2017-12-03 13:43
Ocena: 1.25 / 5
Ciagle braki internetu router działa tylko na 2 m
MiejscowośćWarszawa
~Wiesiek / 2017-12-01 22:30
Ocena: 2.00 / 5
Częste awarie w szkielecie Netii, jak nie przeciety światłwód to inne pierdoły. Kiedyś było ok, obecnie kicha!!!
~Tomek / 2017-12-01 21:55
Ocena: 1.00 / 5
Z usług Netii korzystam od ponad 6 lat, na początku było ok to co zadeklarowane w umowie tak było no może jakieś chwilowe słabości, teraz to jakaś masakra prędkość nie przekracza 5% z umowy, a mam ja jeszcze rok, opłaty zawsze robione w terminie. Z uwagi na ograniczone możliwości innych operatorów za wielkiego wyboru nie mam ale teraz to już przesada, czas poszukać alternatywy.
Zaletybrak
Wady-niskie prędkości
-słaba obsługa klienta
-w stosunku do obecnych parametrów bardzo wysoka cena