W Poznaniu działa bez zarzutu. Ja mam na Grunwaldzie, rodzice na Piątkowie. Jesteśmy zadowoleni
ZaletyCena jakość ilość kanałów szybki net bez awarii od 3 lat
WadyDługo się czeka na połączenie z infolinią
MiejscowośćPoznań
~Mariusz / 2018-07-20 14:04
Ocena: 2.75 / 5
szanowni panstwo chce dzisiaj podzielic sie z wami tym co mnie dzieki wam mnie spotkalo.
byc moze ja tego nie pamietam zeby taka rozmowa byla ze mna prowadzona ale byc moze nt przedluzenia umowy, jesli jednak widzieliscie ze nie ma reakcji to wy jako dysponenci mozecie wyslac info na monitor o zachodzacym problemie ludzie sa w roznym wieku i maja zbyt wiele na glowie by pamietac zeby pamietac o drobiazgach wczoraj bez zadnego ostrzezenia wylaczyliscie mi TV gwarantujac jedno ze powrot do niej bede mial za tydzien. Ja tylko domniemam ze wspolpraca z bankiem uklada sie wysmienicie bo ten nie dotrzymuje terminow przeplywu gotowki i jesli zdarzy sie tak jak mnie taka przypadlosc w czwartek to ja nie mam zadnych szans na to by tv wrocilo do mnie w ciagu doby ja rozumiem wasz szczyt zadowolenia kiedy mozecie utzrzymujac szmal w banku zarabbiac sobie na procentach lokatach i huk go wie jeszcze na czym, tylko czy tak postepuja UCZCIWI USLUGODAWCY. W MOIM MNIEMANIU WY NIMI NIE JESTESCIEI ZASTANAWIA MNIA JAK TO SIE DZIEJE ZE NAROD WAS JESZCZE UTRZYMUJE
MiejscowośćWarszawa
~Wolf / 2018-07-20 11:00
Ocena: 2.00 / 5
Internet z Netii to porażka. Więcej go nie ma jak jest. Zgłoszenie awarii graniczy z cudem bo po prostu nie można się dodzwonić. Z wyborem kanałów przy kupnie telewizji też nie jest tak jak obiecane. Tak, że Netia dla mnie jest fatalnym wyborem. Odradzam.
ZaletyŻadnych.
WadyWiele.
MiejscowośćRybnik
~Robert / 2018-07-19 12:04
Ocena: 1.50 / 5
Totalnie odradzam Netie. Oferują gratisowe pakiety telewizyjne, których nie można później wyłączyć. W związku z czym do zapłaty za samą telewizję wyszło ponad 190,00 zł. Już nigdy więcej Netii. Połączenie się z infolinią też graniczy z cudem (połączenie oczywiście płatne), na e-maile też odpowiadają po kilku dniach.
MiejscowośćŁódź
~Madrista4ever / 2018-07-19 01:03
Ocena: 2.25 / 5
Jakość średnia, obsługa poniżej przeciętnej, oszustwo przy Canal+ niewybaczalne
MiejscowośćWrocław
~Emil / 2018-07-18 23:09
Ocena: 2.25 / 5
Częste awarie od 2 lat, serwis nic nie robi pomimo że usterka zdiagnozowana, wystarczy zresetować i gra a że klientowi w piątek wieczorem wywali internet i w poniedziałek na 20:00 zrobimy to nie problem...
Nie polecam, awarie są do 3-5 razy w miesiącu, internet niby 100mb/s a działa w większości 30-60mb/s bo oni nie gwarantują pełnej przepustowości. Teraz mam 10mb/s i straty w pakietach 20% od 4 dni, awaria globalna : ) serwis jest profesjonalnie wyposażony w urządzenia zastępcze! nie ma co.
Zaletybrak zalet.
Wadyniekompetentny serwis
MiejscowośćSuwałki
~krzychu / 2018-07-18 21:03
Ocena: 1.50 / 5
kupiłem internet do 70 Mb/s,a dostaje niecałe 10, dzwonie na infolinie to mi mówią że mam tego neta do 70mb/s a nie opisali w umowie ile gwarantują, płace za to 70zł miesięcznie... czekam aż umowa sie skończy i przechodze do upc.
Zaletybrak
Wadyprędkość internetu, obsługa na infolinii
MiejscowośćGłogów
~pepe / 2018-07-18 20:35
Ocena: 1.75 / 5
Żenada to co tu pisza to chyba pracownicy tej firmy
cena może dobra ale jakość usługi 0 mieszkam w dużym miescie a jak pada to internet się tnie telewizja oczywiście tez dodzwonić się nie da a jak da to płacisz tyle pieniędzy ze szkoda gadac
nie polecam
Zaletyzero
Wadytnie jak pada zero obsługi klienta olewanie klienta i tyle w temacie i jeszcze płatne zgłaszanie awarii przez telefon
Miejscowośćlodzi
~vitiz / 2018-07-16 14:29
Ocena: 2.25 / 5
Dla człowieka bez komputera nie grającego w gry, to można powiedzieć ze to jest oferta bardzo dobra.
Wadyzmniejszenie szybkości internetu gdy wlaczony jest dekoder
Miejscowośćbrzeg
~Mirosław / 2018-07-14 17:00
Ocena: 2.00 / 5
Umowę na dostawę Internetu,telefonu stacjonarnego I telewizji podpisywalem kilka lat temu z firmą Dialog,jak wszędzie bywały problemy ale firma Dialog szybko je używała. Kilka lat temu Dialog przejęła Netia,i od tej pory zaczęły się problemy.Historia problemów jest długa, pozwolę sobie opisać ostatnią. W połowie mają zgłaszam problem,Posiadam Multi room .Zgłaszam,ze jeden z telewizorów nie ma sygnału, a Internet jest bardzo wolny,owszem pojawili się po dwóch dniach technicy ale niewiele pomogli.Zgłaszam awarię po raz drugi.Zaproponowano mi inny,lepszy ruter i podpisanie nowej umowy.Zgodziłem się. Nowy sprzęt miał być wysłany nazajutrz,czekam tydzień a jego nie ma.Wykonuję telefon na infolinię, przypomnieli sobie i za dwa dni przesyłka dotarła. Nie potrafię podłączyć nowego urządzenia, znów tel na infolinię. Odpowiedź prosta.Wystarczy wpiac do kontaktu i powinno działać. Niestety nie działało. Znów infolinia i to codziennie przez tydzień. Okazało się.że Netia nie podała sygnału. Wreszcie jest.Sprawdzam.Odbiera pierwszy telewizor,odbiera drugi,jest telefon ale nie ma praktycznie Internetu.Zgłaszam problem.Są technicy.Próbują. Nic z tego.Internet działa w momencie kiedy wyłączne telewizor.Technicy pytają po co ten nowy sprzęt, po co Nowa umowa.Dzwonię na infolinię kilka razy,co rusz pojawiają się technicy.Rozkładają ręce. W końcu jeden z nich mówi, ze całą sytuację opiszę i przekaże do działu technicznego w centrali.Po kilku telefonach na infolinię kontaktuje się ze mną szef techników z centrali,przekazuje mi wiadomość, ze firma nie jest w stanie usunąć usterki i proponuje mi złożyć reklamację albo rozwiązać umowę. Za jego namową próbuję, na infolinii dowiaduję się, ze rozwiązanie umowy wiąże się z karą. W międzyczasie szukam innego dostawcy.W punkcie Orange dowiaduję się, że wykupiony pakiet Multi room.telefon i Internet na tym kablu nie będzie działał prawidłowo, problemy będą takie same.Mówi mi o tym panienka z Orange,którą nie ma technicznego pojęcia. Wniosek jeden.Netia najchętniej podpisuje umowy,kasuje za niedostatczone usługi,nie potrafi usunąć problemu,a w momencie kiedy ktoś chce wypowiedzieć umowę z przyczyn leżących po stronie Netii nalicza kary .Moje przesłanie jest takie,omijać tą firmę, nie dajcie się obalić mniejszymi rachunkami.Lepiej nieraz nieco dopłacić i nie mieć problemów.
MiejscowośćOleśnica
~Kilom / 2018-07-13 20:04
Ocena: 1.00 / 5
Ciągłe awarie, conajmniej raz na 2 tyg. jestem zmuszony zdzwonić do nich w sprawie niedziałającego internetu. Dodatkowo min. raz w miesiącu net od netii odwala zabawy z prędkością i nic nie da się z tego powodu zrobić na komputerze. Mam internet 1mb, zwiększyć nie mogę. Jednym słowem TRAGRDIA
ZaletyNIC
WadyWszystko
MiejscowośćWolomin
~Martyna / 2018-07-12 00:10
Ocena: 1.75 / 5
na początku włączono nam "gratisowe" pakiety, których nie dało się wyłączyć, teraz "pakiet promocyjny" zakończył się i nie ma możliwośi zmiany pakietów (na mniejszą ilość), tak więc mam milion kanałów, których nie oglądam a za które trzeba płacić...
instalator twierdził, że wszystko da się wyłączyć na stronie a tam pokazuje się informacja, że dodatkowe usługi (np. giganagrywarka) można wyłączyć tylko dzwoniąc do nich czyli wcale bo nie odbierają... xD
MiejscowośćWrocław
~Krystian / 2018-07-11 19:32
Ocena: 5.00 / 5
Nie rozumiem negatywnych opinii. Nigdy nie miałem żadnego problemu z Netią i za każdym razem gdy dzwonię na infolinię trafiam na osobę kompetentną, która potrafi wytłumaczyć mój problem. Jakość po kablu miedzianym oceniam na 5. Światłowód na który zostałem zmigrowany w ciągu kilku dni roboczych oceniłbym na 6 gdybym mógł. Od kilku ładnych lat jestem klientem Netii i nigdy się jeszcze nie zawiodłem. Płynny obraz streamingowy na TV w obydwóch wypadkach, opóźnienia występują, ponieważ to tv internetowa ale to normalne. Giganagrywarka za 0 zł to swietna opcja dla osób, które nie chcą płacić ekstra za usługi dodatkowe. Cena dla stałego klienta po dobrej negocjacji dużo lepsza niż dla nowego klienta! w 100% polecam Netię!
Zaletycena, jakość usługi, obsługa klienta
Wadybrak
MiejscowośćKatowice
~Daria / 2018-07-11 17:17
Ocena: 1.00 / 5
Ja o Netii nie mogę powiedzieć dobrego słowa. Na początku roku musiałam się przeprowadzić. Strikte mieszkanie obok. Zadzwoniłam do nich zgłosiłam sytuację. Ich odpowiedź oczywiście przeniesiemy. Terminy co chwilę się zmieniają. Czekam już 4 miesiące. Po mojej interwencji u Rzecznika Praw Konsumenta nic się nie zmieniło. Teraz napisali mi ,że ze względów technicznych nie przeniosą moich usług. Płacić muszę,ale z ich strony zero reakcji. Kiedy po raz setny dzwoniłam na infolinię usłyszałam od konsultanta,że to mój problem,że zmieniłam adres zamieszkania. Nie polecam nikomu Netii.Okropna firma,a klient dla nich jest nie ważny !!!
ZaletyNie ma żadnych
WadyKlient jest dla nich problemem
~Piotrek / 2018-07-09 22:14
Ocena: 1.75 / 5
Moje najgorsze doświadczenie w dostawcą internetu w życiu. Pomijam, że usługa z prędkością do 20Mb/s to tak na prawdę niecałe 10, ale to już normalne zabiegi dostawców z wstawianiem magicznego "do". Zostało mi grzecznie wytłumaczone, że to niestety wina stacji dystrybucyjnej w okolicy mojego zamieszkania i pomimo bardzo szybkiego światłowodu prędkość będzie taka a nie inne, kropka.
Prawdziwe problemy zaczęły się 3 miesiące po podpisaniu umowy. Router zaczął sprawiać problemy, był zamulony, przerywał łącze. Telefon na infolinię -> serwis -> działa. Wszystko byłoby okej, gdyby nie to że sytuacja zaczęła się pojawiać notorycznie, a ja straciłem cierpliwość z ciągłym wydzwanianiem po serwis i czekaniem na fachowca. Spędziłem kolejne kilka miesięcy z internetem, który raz był a raz go nie było. W pakiecie z telewizją był problem z wyborem, czy oglądać TV czy serfować po wwww., bo połączenie jednego z drugim groziło brakiem korzystania z czegokolwiek. Pisząc tę opinię jestem na wypowiedzeniu umowy i miałem małe problemy z wejściem na poniższą stronę, aby dodać opinię. Musiałem parę razy odświeżyć stronę i w końcu jestem, ufff. NIE POLECAM
Zaletybrak
WadyNotoryczne przerywanie łącza i zamulone połączenie
MiejscowośćWrocław
~Łukasz / 2018-07-07 15:17
Ocena: 1.00 / 5
Cały czas siem rozloncza i nie moge grac w minecrafta :(
Zaletynie ma zalet
Wadywrzystko
MiejscowośćOslo
~Użytkownik / 2018-07-05 23:09
Ocena: 1.25 / 5
Beznadzieja!!! Nikomu nie polecam! Internet co chwilę rozłącza, telewizja nie działa, pomoc techniczna przychodzi, naprawia i nic to nie daje, a winę zwalają na czynniki nie zależne od nich. Obsługa klienta fatalna, konsultanci nic nie widzą, nic nie umieją pomóc, przez kilkanaście minut przekierowują połączenia na kolejne osoby.
MiejscowośćKraków
~Marek / 2018-07-05 14:50
Ocena: 5.00 / 5
Mam 100 mb łącze nie zrywa, faktycznie dają co w umowie. BEZ jakichkolwiek problemów.
ZaletyFaktyczna prędkość jak w umowie. Nie zrywa. Działa jak powinno być. Polecam.
WadyBrak
MiejscowośćSuwałki
~lol / 2018-07-03 11:18
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma jaką znam. Borykam się z nimi od 2010 roku i nikomu nie polecam, nawet najgorszemu wrogowi. Pół zdrowia z nimi zjadłam. Wyłudzacze pieniędzy!!!!!! Jeszcze Kancelarie Prawne na człowieka nasyłają, a tam przez telefon odzywa się nie prawnik tylko totalny "Prostak". Nie wiedziałam że w kancelariach prawnych pracują tacy ludzie. Żenada i obłuda... mijajcie z daleka tą firmę. Żeby spać spokojnie i mieć problem z głowy. I społeczeństwo Polskie mówi że nie ma pracy i pieniędzy.... Nie to tylko brak ludzkości i zrozumienia...
Zaletyjak dla mnie żadnych.
WadyPrzede wszystkim brak osoby kompetentnej do rozmowy. i wiele wiele innych rzeczy które mogłabym wypisywać ale szkoda czasu ...
MiejscowośćOstrołęka
~Przemcio / 2018-07-02 17:20
Ocena: 1.75 / 5
Występują częste problemy z połączeniem, często rozłącza na krótszy lub dłuższy okres czasu. Podczas grania, czy oglądania telewizji jest to na prawdę uciążliwe. Mimo pomocy obsługi, serwisantów, zmian żadnych nie ma.
Na prawdę nie polecam tej firmy.