Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 3201 opinii

2.02 / 5

  • Niezawodność
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.83
  • Cena
    2.34
  • Parametry
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Tomek / 2018-08-03 19:53
    Ocena: 2.75 / 5
    Wszystkie obawy potwierdzily sie, przyszla pierwsza faktura na 180 pln , pierwszy miesiac mial być za 1 PLN a nie jest, nikt nie wspomniał o opłacie aktywacyjnej brak osoby odpowiedzialnej , brzydko brzydko źle
    ZaletySzybkosc internrtu
    WadyObsluga
    MiejscowośćTorun
  • ~jag / 2018-08-03 08:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa klienta to jakiś koszmar , sam naprawiłem uszkodzone urządzenie i internet , bo przez dwa dni nikt nie raczył się pojawić z serwisu a na tzw.infolinii powiedzieli , że zgłoszenie przyjęte i oni tylko tyle mogą zrobić . Z internetu we Wrocławiu jestem zadowolony , ale z obsługi klienta i serwisu absolutnie nie.
    Zaletydobry internet
    Wadyobsługa serwisowa i dział klienta
    MiejscowośćWrocław
  • ~okradana co miesiac prze netię / 2018-08-02 11:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Netia zadzwoniła do mnie żeby zaproponować zmianę umowy, bo kończyła sie moja stara. Zaproponowali, że od razu włączą nową usługę, żebym sobie sprawdziła jaka jest. opiero po kilku dniach dodrła do mnie umowa. Chciałąm zrezygnować, ale mówią mi że mogę zrezygnować jedynie przed włączeniem usługi (czyli również przed otzrymaniem umowy) - oczywiscie mówią o tym dopiero teraz, bo w rozmowie telefonicznej nikt to tym nie wspomniał.Inernet jest za wolny w mojej nowej pracy więc jestem zmuszona podpsać umowę z kimś innym, więc przez kolejny rok będę płacić dwarachunkii. Nigdy nie podpisujcie umowy z netią, bo za nic w świecie nie pozwolą wam odejści.
    Zaletynie ma żadnych
    Wadyobsługa klienta, prędkość, jak raz podpiszesz umowe to oni sa jak smierć podatki - do końca życia się nie uwolnisz
    MiejscowośćWrocławw
  • ~Pyzik / 2018-08-01 17:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Netia to jest koszmar jakis
    Ale cwaniaki sprzedaja usluge internet max 50mb a zlacze ciagnie max 30 i jeszcze na bezszczela chce przedluzyc umowe
    WadyWada to jest podpisanie z nimi umowy
    MiejscowośćPiaseczno
  • ~Małgorzata / 2018-08-01 14:30
    Ocena: 1.50 / 5
    Zgłosiłam mailem problem z brakiem WiFi, który pojawił się nagle z winy Netii. Oddzwonił do mnie pracownik, który zadał mi około 5 pytań dotyczących zgód na otrzymywanie informacji marketingowych, niemających nic wspólnego z moim problemem. Na końcu podał mi płatny numer telefonu do Netii, żebym tam zadzwoniła. Po kilku minutach oczekiwania na połączenie zrezygnowałam, bo nie będę ponosiła dodatkowych kosztów. Z usług Netii zrezygnuję najszybciej jak to możliwe.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Dorota Wrocław / 2018-08-01 13:33
    Ocena: 1.25 / 5
    Brak kompetencji pracowników, źle traktowanie wieloletnich klientów, wprowadzanie w błąd. Brak możliwości kontaktu z kierownikiem
    MiejscowośćWrocław
  • ~Aleksandra / 2018-07-30 23:13
    Ocena: 1.75 / 5
    Internet i telwizja ciągle się zawiesza. Serwisant w ciągu tygodnia przyjeżdża 2 razy, po jego wizycie wszystko działa przez 2 godziny po czym znowu brak połączenia. Nie potrafią znaleźć przyczyny problemu, po wymianie routeru ciągle brak internetu. Jak jest połączenie to ma baaaardzo słaby transfer, problemy nawet z zalogowaniem na maila. Jednym słowem porażka. Człowiek nie wie za co płaci.
    ZaletyBrak
    WadyCiągły brak połączenia,internet i telwizja wiesza się, ciągle dzwonienie do serwisu, strata czasu i nerwów
    MiejscowośćZielona Góra
  • ~SzkodaStrzępić / 2018-07-27 16:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Przeniesienie usług na inny adres trwa w nieskończoność. Wg regulaminu mają 21 dni, na infolinii w kółko ta sama gadka o przyspieszeniu i szykowaniu oferty. Dowiedziałam się, że mogę płacić mniej jednak oni wciskają mi tą samą kwotę,chociaż nie dostanę światłowodu jak poprzednio. Czas bez telewizji i internetu za który oczywiście muszę zapłacić ze względu na niewyłączenie usług na starym adresie. Złodzieje którzy mówią o karach za zerwanie umowy. Sami nie dotrzymują regulaminowego czasu !!!!!
    WadyObsługa klienta
    MiejscowośćLegnica
  • ~Aga / 2018-07-27 13:57
    Ocena: 1.75 / 5
    Stanowczo ODRADZAM korzystania z usług Internetu i telewizji Netii w Krakowie! Usługa notorycznie przestaje działać średnio co godzinę, pół i tak oto nie działa ani Internet, a co za tym i TV. Problem zgłaszany kilkanaście razy, wciąż słyszę to samo, że to "awaria masowa" (to samo słyszałem od Netii mieszkając w Poznaniu, kiedy notorycznie Internet przestawał działać w pracy, tak więc wnioskuję, że to stary trik i stałe wytłumaczenia w wykonaniu firmy). Po kilku dniach doszli do wniosku, że awaria leży po stronie elektryki, która to niby miała już zostać naprawiona. W dalszym ciągu jednak Internet szwankuje, a ja wiszę codziennie na infolinii przedstawiając problem na nowo i w kółko słyszę to samo, że "nie wiadomo kiedy", że "nie wiadomo co to". Rozumiem, że równie dobrze problem może trwać jeszcze pół roku albo i rok?! Żadnych konkretów, żadnych odpowiedzi. Porady konsultantów w stylu "a może powinien pan sobie kable poprowadzić do urządzeń po mieszkaniu". ?! Ludzie, jest XXI wiek, to nie Bangladesz, żeby sobie kable wieszać pod sufitem! Jeszcze raz ODRADZAM KAŻDEMU, kto choćby zastanawia się nad umową z Netią, ja na pewno przedłużać jej nie będę i poważnie zastanawiam się nad zerwaniem jej w postępowaniu konsumenckim!
    MiejscowośćKraków
  • ~novich / 2018-07-26 22:09
    Ocena: 1.75 / 5
    Chyba najgorszy dostawca, internet strasznie powolny. Nie mogę uwierzyć, że w prawie drugiej dekadzie XXI w. Router nie jest w stanie dać szybkiego połączenia dla wszystkich urządzeń w domu. Do tego dochodzą częste przerwy w połączeniu, problemy komputera z połączeniem Wi-fi. Obsługa telefoniczna ma klientów gdzieś, najpierw nie da się do nich dodzwonić, po czym ich pomoc kończy się tak: w przypadku zerwania umowy są kary i bla bla bla. Przy wygasaniu umowy też chcą mnie pozwać czy coś. Do tego dołączają ci do oferty jakieś dziwne funkcje, których oczywiście nie ma, ale kosztują niemałą fortunę.
    Aha. Jakby coś, to ich tester szybkości internetu jest jednym wielkim KŁAMSTWEM.
    ZaletyBrak
    WadyChyba wszystko
    MiejscowośćGdańsk
  • ~dkw / 2018-07-26 13:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Skandal. Internet gorszy niż najgorszy. Praktycznie przez 100% czasu przerywa, a w Obsłudze klienta pracują sami idioci.
    MiejscowośćPoznań
  • ~Kasia / 2018-07-23 22:09
    Ocena: 2.25 / 5
    Przy podpisaniu umowy zapomnieli dodać ze ze wzgledow technicznych nie są w stanie się ze niej wywiazac. Przy zgłaszania problemów ze internetem i realizacja umowy odpowiedzi są ogólne, bez konkretow. Nie polecam.
    MiejscowośćGdynia
  • ~ImuG / 2018-07-22 18:37
    Ocena: 1.00 / 5
    poprostu tragedia ............
    mam pakiet 10mg na sek a kiedy instaluje coś typu zdjecia to zamiast 4mg na sek to jest 100kb/sek
    Wadywszystko dosłownie od telewizji do internetu
    MiejscowośćGniezno
  • ~brakslow / 2018-07-21 13:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, nie polecam nikomu, wysyłają kary umowne pomimo odesłania wszystkich dzierżawionych sprzętów (nota wysłana 4 miesiące po odesłaniu routerów), obsługa telefoniczna niekompetentna, gdy powiedziałem, że specjalnie zachowałem list przewozowy pomimo upływu tak długiego czasu, bo wiedziałem ze maja takie praktyki, pani z obsługi nie dawała dojsc do słowa udawała i mówiła ze słabo mnie słyszy i ze coś przerywa. Rozliczyłem się więc nie widząc sensu dalszej dyskusji. Nie polecam przez duże N!!!
  • ~DawidowyRoman / 2018-07-20 16:49
    Ocena: 4.75 / 5
    W Poznaniu działa bez zarzutu. Ja mam na Grunwaldzie, rodzice na Piątkowie. Jesteśmy zadowoleni
    ZaletyCena jakość ilość kanałów szybki net bez awarii od 3 lat
    WadyDługo się czeka na połączenie z infolinią
    MiejscowośćPoznań
  • ~Mariusz / 2018-07-20 14:04
    Ocena: 2.75 / 5
    szanowni panstwo chce dzisiaj podzielic sie z wami tym co mnie dzieki wam mnie spotkalo.
    byc moze ja tego nie pamietam zeby taka rozmowa byla ze mna prowadzona ale byc moze nt przedluzenia umowy, jesli jednak widzieliscie ze nie ma reakcji to wy jako dysponenci mozecie wyslac info na monitor o zachodzacym problemie ludzie sa w roznym wieku i maja zbyt wiele na glowie by pamietac zeby pamietac o drobiazgach wczoraj bez zadnego ostrzezenia wylaczyliscie mi TV gwarantujac jedno ze powrot do niej bede mial za tydzien. Ja tylko domniemam ze wspolpraca z bankiem uklada sie wysmienicie bo ten nie dotrzymuje terminow przeplywu gotowki i jesli zdarzy sie tak jak mnie taka przypadlosc w czwartek to ja nie mam zadnych szans na to by tv wrocilo do mnie w ciagu doby ja rozumiem wasz szczyt zadowolenia kiedy mozecie utzrzymujac szmal w banku zarabbiac sobie na procentach lokatach i huk go wie jeszcze na czym, tylko czy tak postepuja UCZCIWI USLUGODAWCY. W MOIM MNIEMANIU WY NIMI NIE JESTESCIEI ZASTANAWIA MNIA JAK TO SIE DZIEJE ZE NAROD WAS JESZCZE UTRZYMUJE
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Wolf / 2018-07-20 11:00
    Ocena: 2.00 / 5
    Internet z Netii to porażka. Więcej go nie ma jak jest. Zgłoszenie awarii graniczy z cudem bo po prostu nie można się dodzwonić. Z wyborem kanałów przy kupnie telewizji też nie jest tak jak obiecane. Tak, że Netia dla mnie jest fatalnym wyborem. Odradzam.
    ZaletyŻadnych.
    WadyWiele.
    MiejscowośćRybnik
  • ~Robert / 2018-07-19 12:04
    Ocena: 1.50 / 5
    Totalnie odradzam Netie. Oferują gratisowe pakiety telewizyjne, których nie można później wyłączyć. W związku z czym do zapłaty za samą telewizję wyszło ponad 190,00 zł. Już nigdy więcej Netii. Połączenie się z infolinią też graniczy z cudem (połączenie oczywiście płatne), na e-maile też odpowiadają po kilku dniach.
    MiejscowośćŁódź
  • ~Madrista4ever / 2018-07-19 01:03
    Ocena: 2.25 / 5
    Jakość średnia, obsługa poniżej przeciętnej, oszustwo przy Canal+ niewybaczalne
    MiejscowośćWrocław
  • ~Emil / 2018-07-18 23:09
    Ocena: 2.25 / 5
    Częste awarie od 2 lat, serwis nic nie robi pomimo że usterka zdiagnozowana, wystarczy zresetować i gra a że klientowi w piątek wieczorem wywali internet i w poniedziałek na 20:00 zrobimy to nie problem...

    Nie polecam, awarie są do 3-5 razy w miesiącu, internet niby 100mb/s a działa w większości 30-60mb/s bo oni nie gwarantują pełnej przepustowości. Teraz mam 10mb/s i straty w pakietach 20% od 4 dni, awaria globalna : ) serwis jest profesjonalnie wyposażony w urządzenia zastępcze! nie ma co.
    Zaletybrak zalet.
    Wadyniekompetentny serwis
    MiejscowośćSuwałki
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2238
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2081
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4550
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3916
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2963
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2564
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1266