Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 3212 opinii

2.02 / 5

  • Niezawodność
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.83
  • Cena
    2.34
  • Parametry
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~dama234 / 2018-10-02 16:39
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie dziala internet od ponad tygodnia i nikt nie zamierza naprawic usterki. Dzwonimy na infolinie i na tym sie konczy. Porazka. Nie polecam!!!
  • ~Ewa / 2018-09-22 14:21
    Ocena: 1.25 / 5
    Rybnik ok 12.09 jest awaria. Codziennie dzwonię do bok i codziennie słyszę inną datę naprawy wczoraj czyli 21 września usłyszałam że na pewno do końca miesiąca internetu mieć nie będę. Pytałam się czy mogę z nimi w takim bądź razie rozwiązać umowę niestety nie ponieważ oni są w stanie dostarczyć mi internet tylko chwilowo Mają awarię i nie wiedzą kiedy będzie naprawiona zero kontaktu z ich strony żadnych starań żeby cokolwiek zrobić zamontować radiowke,cokolwiek. Konsultant na infolinii wręcz mi powiedział że on od tego jest żebym nie odpowiadać na moje pytania przynajmniej szybciej mu czas leci Kiedy wiecznie do niego dzwonimy żenada
    ZaletyW tej chwili brak
    WadySame
    MiejscowośćRybnik
  • ~Elvis / 2018-09-20 21:11
    Ocena: 2.25 / 5
    1) Wykupiony pakiet 100 Mbit/s okazało się, że było zaledwie kilkanaście. Wyczytałem, że specjalnie przycinają na swoich routerach bo linia nie wyrabia (1 światłowód 1Gb/s na kilkadziesiąt/kilkunastu klientów?). Infolinia oczywiście kłamie w żywe oczy, że wina jest po mojej stronie - błędna konfiguracja i itp. Podczas wizyty serwisanta udowodniłem, że żadne urządzenie nie wyciąga pełnej wykupionej prędkości. W końcu z bólem przyznał, że przycinają prędkość, wykonał jeden telefon do kolegi i było 100Mbit/s.
    Żadnych korekt do faktur nie wystawili - brali kasę za 100Mbit miesiącami a dawali kilkanaście.

    2) Pierwsza poważna awaria - internet raz działa raz nie, cały czas przerywa. Efekt jest taki, że nie da się nawet zrobić przelewu w banku bo sesja wygasa. Ponad 2 tygodnie męczenia się codziennie z infolinią, gdzie kłamią jak z nut, wmawiają winę po mojej stronie itp. W końcu jedna Konsultantka wymiękła i przyznała że w mojej klatce w bloku jest uszkodzone ich urządzenie (pewnie router) już od kilku miesięcy... Po awanturze w końcu odezwał się Serwisant (dzwoni z reguły z zastrzeżonego nr komórki) i też to potwierdził. Oczywiście wymiana urządzenia się przeciągła i na święta też nie było internetu.
    O korektę FV trzeba było dzwonić do ich działu finansowego bo sami od siebie nie wystawiają.

    3) Aktualna awaria - dziś 8 dzień bez internetu. Budowlańcy uszkodzili ich światłowód.Infolinia oczywiście kłamie, ze to Tauron wyłączył im prąd. Kolejnego dnia już przyznają się że światłowód uszkodzony, podają że czekają na zgodę spółdzielni na naprawę. Kolejnego dnia twierdzą, ze czekają na zgodę Kierownika Budowy na wejście na ich teren. Po telefonie do Spółdzielni okazuje się, ze sami ustalili termin naprawy na 6 dzień awarii i spółdzielnia dawno wyraziła zgodę.
    Oczywiście nie naprawiają w terminie. Teraz podają nowy termin, twierdzą że budowlańcy rozbiorą 10 piętrowe rusztowanie (ha ha ha) żeby mogli kopać światłowód.

    W międzyczasie podczas jednego z kontaktów z infolinią jedna Konsultantka wmawiała mi, że mam internet bo ona widzi jak modem/router loguje się prawidłowo user/pass i przesyła dane. Chyba telepatycznie na przeciętym światłowodzie. Po kilku godzinach dostaję maila, że pomyliła mnie z innym Klientem. W międzyczasie dostaję SMS i maila, ze skontaktuje się ze mną Serwisant w sprawie awarii. Podejrzewam, że chce się ze mną umówić, kiedy będziemy razem kopać rów pod nowy światłowód :-)

    itd itp


    Oczywiście w przypadku jakiejkolwiek awarii ZERO powiadomień SMSem czy mailem że coś nie działa i kiedy usuną awarię. Oczywiście z wciskaniem nowej umowy dzwonią średnio raz w tygodniu.
    Dodzwonienie się na infolinie to minimum 10 minut czekania....
    ZaletyJak działa to działa OK
    WadyJak już nie działa to nawet melisa nie pomoże. Płać i płacz. Zero informacji, ewentualnie robią na infolinii z Klienta idiotę.
    MiejscowośćRybnik
  • ~Raf / 2018-09-19 19:55
    Ocena: 1.00 / 5
    TRAGEDIA! Rozłącza internet po kilkanaście razy dziennie, dzień za dniem, miesiąc w miesiąc. Koszmar. Radzę wszystkim trzymać się z daleka od tego pseudo-dostawcy internetu.
    ZaletyKiedyś były, dziś absolutnie żadnej nie widzę.
    MiejscowośćRadom
  • ~Oszukany / 2018-09-19 06:57
    Ocena: 1.67 / 5
    Najgorszy dostawca internetu na rynku!
    Ulubiony ich tekst - awaria masowa . Jestem bez internetu 2 dzień, Na naprawe mają każdorazowo do 48h, ciekawe czy się wyrobią. Z poprzednimi dostawcami nigdy nie było takich przerw, skusiła mnie niska cena, Umowa podpisana 2tyg temu i już taka wtopa a tu jeszcze 2 lata… uff
    WadyPrzerwy w dostawie internetu 48 godzin
  • ~klientka / 2018-09-18 10:42
    Ocena: 5.00 / 5
    Mam od 3 miesięcy i wszystkim polecam , Obsługa klienta też na wysokim poziomie / co mnie bardzo zaskoczyło /
    Zaletycena, obsługa ,
    Wadybrak
    MiejscowośćLublin
  • ~sasquad / 2018-09-17 17:26
    Ocena: 1.75 / 5
    Od ponad pół roku urządzenia Netii w Poznaniu i Ostrowie Wlkp. tracą 80% pakietów. Problem wielokrotnie zgłaszany przez mojego ISP, którego dostawcą jest Netia. Odzew? Mają to głęboko w d..
    ZaletyŻadnych. Brak jakiejkolwiek możliwości kontaktu poza infolinią, na której pracują małpy doradzające wyciąganie i wkładanie wtyczek. Zgłoszenia firm zewnętrznych są ignorowane lub przerzuca się na nie odpowiedzialność pomimo ewidentnych dowodów na wadliwe działanie operatora
    WadyCała ta firma to jedna wada zwłaszcza jeśli chodzi o Internet
    MiejscowośćOstrów Wlkp. i okolice
  • ~Bartosz / 2018-09-11 21:41
    Ocena: 2.00 / 5
    Z netią zawsze są jakieś dodatkowe opcje włączone (OCZYWIŚCIE PŁATNE). Trzeba bardzo uważać. U mnie często internet przerywa, OGÓLNIE TO JESTEM ROZCZAROWANY....
    WadyZawsze jest coś włączone za co trzeba dodatkowo płacić
    Przerwy w usłudze
    MiejscowośćKraków
  • ~Yeahnot / 2018-09-10 11:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Bezczelnością jest włączanie płatnych usług, z których zrezygnować można jedynie dzwoniąc na swój koszt. Czeka się ocean czasu, żeby ktoś łaskawie odebrał telefon.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~starzec zaraz (+) / 2018-09-07 13:20
    Ocena: 1.50 / 5
    Do Neti przeszedłem z Dialogu jak Netia go wykupiła.Miałem z Dialogu tylko telefon stacjonarny i rachunki były przewidywalne zgodne z nr. telefonów na które ja i żona dzwoniliśmy.Pobierałem wyrywkowo bilingi i nr.telefonów się zgadzały.Po połączeniu Dialogu z Netią poleciałem dokleić dodatkową usługę internet.I się zaczęło!!!!
    Miałem Netię po kablu.Tragedia.Telefon stacjonarny i internet. I tak internet 10 MB nigdy nie widziałem!6,2 to był ich rekord!Normalka to 1 do 3 GB.YouTube oglądać to zapomnij!
    Poczta otwierała się 5 minut.A najgorzej było z telefonem stacjonarnym.
    Były takie naliczane połączenia których ja ani moja żona nie znaliśmy!
    W bilingach to był kosmos!Żadne reklamacje na wolny internet i lewe połączenia na telefon stacjonarny nie odnosiły skutku.Raz przysłali serwisanta który stwierdził że ktoś jest dodatkowo na moim łączu? I na tym się skończyło.A rachunki były dalej z kosmosu!
    Najgorsze jeszcze było to że przez dwa lata płaciłem za telefon Dialogowi a za internet Netii.
    Tych rachunków nie dało się połączyć?Starałem się o to przez dwa lata.
    Teraz Netia ma już światłowód ale już nie wdepnę w tą samą wodę!
    ZaletyGrzecznie i bez problemowo rozwiązałem umowę.Oczywiście przestrzegając terminu wypowiedzenia.
    Bez problemu przeniosłem nr.telefonu stacjonarnego z Dialogu do innego operatora.Miła i rzeczowa obsługa.
    WadyWady jak w opisie wyżej.
    MiejscowośćZielona Góra
  • ~Agata / 2018-09-07 13:05
    Ocena: 1.25 / 5
    Zamówiłam Internet i tv za 40zl. Monterzy przywieźli umowę na 80zl. Nie podpisałam. Zabrali urządzenia i poszli. Przyszła mi faktura, bo niby podpisałam umowe a urządzeń nie chciałam bo mam swoje. Hahaha
    MiejscowośćLublin
  • ~dosekk / 2018-09-05 15:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, brak supportu, slaba dostepnosc, wysoka awaryjnosc
    MiejscowośćWodzisław Śląski
  • ~Ola / 2018-09-02 13:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam ! Internet bardzo kiepski, na wieczór często po 2 godziny nie działa, w ciągu dnia rownież potrafią wyłączyć. Co do telewizji , to najgorsza. Od Msc czekam aby przyszedł serwisant wymienić dekoder, który raz działa raz nie. Telewizja sie zacina czasem w ogóle nie można jej włączyć. Obsługa klienta miła jak chcą Ci wcisnąć usługę potem jak masz problemy, to robi sie nie przyjemnie. W styczniu kończy sie umowa i nigdy więcej Netii.
    MiejscowośćLubin
  • ~Jan / 2018-08-29 16:47
    Ocena: 1.50 / 5
    Masakra! Kupiliśmy umowę 10mb/s. Mieliśmy mieć tą szybkość 1 lipca, jednak nie dostaliśmy jej. Zadzwoniliśmy do biura obsługi i okazało się, że mamy umowę DO 10mb/s a nie 10mb/s, a zerwanie umowy kosztuje 460zł. Słowem: Oszuści i gnoje. Nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadyOszuści, Oszuści i Oszuści.
    MiejscowośćDobroń
  • ~Vladyslav / 2018-08-29 11:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa klienta jest najgorsza w świecie. Przyszła faktura zamiast 69 zł na 191zł.
    Internet wieczorem nie działa.
    ZaletyNiema zalet
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Zdegustowana klientka / 2018-08-27 21:27
    Ocena: 1.50 / 5
    Filmy cały czas się zacinają nawet w 144p . Internet wieczorami ledwo kontaktuje bądź po prostu się rozłącza . Obsługa klienta ma to w dupie . Może i tanio, nawet spoko oferty , ale po na co , po co jak i tak szajs. NOE POLECAM! Ps. Kablówka również do kitu.
    ZaletyChciałoby się ha ha
    Wadywolny szajs
  • ~Łukasz / 2018-08-24 13:48
    Ocena: 1.75 / 5
    Internet zawiesza się od kilku dni nonstop oszukują przy pobieraniu i wysyłaniu
    ZaletyBrak
    WadyWady na
    MiejscowośćTarnowskie Góry
  • ~Sylwia / 2018-08-24 09:38
    Ocena: 2.25 / 5
    Internet niestabilny - znika kilka razy w ciągu dnia.
    5 razy zagłaszałam temat do obsługi klienta - brak reakcji, bez chęci naprawy problemu.
    Serwis zareagowałam, z propozycją restartu hasła. Pan się umówił na wizytę serwisową i nie pojawił. Od tej pory brak reakcji.
    Wystawiają fakturę za usługę, której nie świadczą.
    Nie polecam.
    MiejscowośćOpole
  • ~ktoss / 2018-08-18 11:17
    Ocena: 1.25 / 5
    Najgorsze badziewie . zadzwonili do nas z neti za proponowali internet z telewizja za 69 zl niby super pakiety itp . zgodziłem się. po pół roku zamiast 69zl przyszła faktura 105zł. dzwoniłem do konsultantów i powiedzieli ze chyba wprowadzili nas w blad i przepraszają ale do konca umowy musimy płacic . hu.. i złodzieje
    Zaletyzadnych
    Wadykażda możliwa . wprowadzanie klienta w błąd
    MiejscowośćTarnowskie Góry
  • ~Poirytowana klientka / 2018-08-18 00:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Kompletny brak szacunku dla klienta. Mimo wielu próśb, by nie konaktowali się w sprawie poszerzenia oferty, wciąż wydzwanianią. Każdego dnia o północy brak Internetu i telewizji, mimo wysokich opłat (90zł). Nie można w spokoju obejrzeć filmu do końca. Nie polecam!
    MiejscowośćLegnica
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4601
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3212
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2555
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2253
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2099
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4875
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4068
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3148
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2691
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2061
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1337