Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 3212 opinii

2.02 / 5

  • Niezawodność
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.83
  • Cena
    2.34
  • Parametry
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Abonent Kalisz / 2018-11-11 00:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Netia, kiedy jest potrzebna to wtedy wszystko wyłącza, internet, tv, i etc. Nawet w takim dniu jak 100 lecie niepodległości oglądamy a tu nie ma nagle TV to naprawdę już jest PORAŻKA, TAK NIE POWINNO BYĆ! To jakaś kpina Netia nas robi w bambuko.....
    ZaletyZero
    WadyBardzo bardzo dużo
    MiejscowośćKalisz
  • ~Jan / 2018-11-10 10:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Podczas instalacji internetu monterzy uszkodzili kobel domofonu a dodzwonic sie do netii nie moźna się dodzwonić poniewaz wszyscy konsultanci są cały czas zajęci.Rozwazam zrezygnowanie z ich usług
    MiejscowośćŻory
  • ~Majka / 2018-11-09 16:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam usług z tej firmy mają lekceważące podejście do kluenta,a ceny z kismosu.Zdecydowsnie odradzam stały klient
    ZaletyBeak
    WadyUsterka nie usunieta, bez kontaktu z klientem anulowanie zgłoszenia usterki.Glupie tłumaczenia.
  • ~Krzysztof / 2018-11-01 22:03
    Ocena: 1.00 / 5
    internet od roku czasu,nieustannie spadajaca predkosc,brak mozliwosci prowadzenia rozmow przez Skype,otwieranie jakiejkolwiek strony trwa wiecznosc,predkosc 150mbps a dziala gorzej niz internet radiowy z predkoscia 2mbps, wszelkie zgloszenia pozostaja bez odzewu,zero reakcji,NAJBARDZIEJ SZMACIARSKA FIRMA jaka kiedykolwiek istniala,placisz co miesiac 49,99 i nawet nie mozesz korzystac z mega szybkiego internetu na swiatlowodzie wedlug ich reklamy,co za BANDA,jak taki syf w tym kraju moze funkcjonowac? odradzam zakup czegokolwiek z NETII !!!! z daleka od tej firmy !!!!!
    MiejscowośćDamaslawek
  • ~Michał / 2018-11-01 11:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy internet jaki kiedykolwiek wcześniej miałem. Prędkość tragedia, obsługa klienta na poziomie targowiska.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
    MiejscowośćWołomin
  • ~Klient / 2018-10-31 15:31
    Ocena: 2.50 / 5
    Z daleka od Netii wszystko jest dobrze jezeli nie ma uszkodzenia. Technicy robiac cos w skrzynce odlaczyli mi kabel i od 3 tygodni brak internetu wydzwaniam prawie codziennie zero zainteresowania. NIE POLECAM NETII
    MiejscowośćTychy
  • ~profili90 / 2018-10-29 14:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Banda złodziei.Sprzet wyslalam. Po miesiącu Faktura za odszkodowanie za niedokonanie zwrotu powierzonego sprzetu 200ZL

    mam potwierdzenie nadania,sprzet zostal doreczony.
    UWAGA OSZUŚCI
    MiejscowośćGrudziądz
  • ~Matkawariatka74 / 2018-10-29 13:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma nie profesjonalna , nie potrafią odnaleźć dokumentów, wysyłają bezpodstawnie ponaglenia, mając 2 usługi i rezygnując z jednej u tak wyłączają obie . Stanowczo odradzam
    ZaletyBrak
    WadyWw
    MiejscowośćWałbrzych
  • ~Yuno / 2018-10-28 20:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Ciągły brak internetu cały czas wifi znika wyskakują liczne błędy szybkość internetu spada. Ping strasznie wysoki często skacze do góry i telewizja ciągle problemy. Nie polecam fatalne usługi
    MiejscowośćLodz
  • ~Anita / 2018-10-26 18:47
    Ocena: 2.00 / 5
    Obsługa Netii oraz informacje udzielane przez konsultantów na poziomie 0. Podpisałam umowę internetowo i Pani poinformowała mnie że w ciągu dwóch dni odezwię się monter po dwóch dniach zadzwoniłem do konsultanta I powiedział że na drugi dzień na pewno monter będzie. Jak zadzwoniłam po raz trzeci kolejny Konsultant powiedział że moje usługi montażu są w trakcie realizacji. Czyli trzeci konsilultant i trzecia informacja niezgodna z poprzednimi. Brak kompetencji praciwnikow. Umowę zerwałam.
    ZaletyBrak
    WadyDużo
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Paula / 2018-10-25 15:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Kategorycznie odradzam korzystanie z usług NETII, ustalenia pomiędzy przedstawicielem Netii, a tym, co się w późniejszym czasie okazuje, nie pokrywają się w zupełności. Obiecany mi był rabat za korzystanie ze sprzętów, którego oczywiście nie dostałam, błędna naliczanie faktur na moją niekorzyść,internet ciągle się zacinał. Po zakończeniu umowy naliczane mi były kwoty z kosmosu w dodatku za brak usługi. Ja osobiście nie chcę mieć z tą firmą nic do czynienia i z uwagi na moje doświadczenie nie polecam i ostrzegam innych przed podpisaniem umowy.
    Wcześniej przez 10 lat korzystałam z usług UPC i tą firmę mogę polecić.
    Zaletybrak
    Wadyobsługa, jakość
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Elka / 2018-10-23 13:50
    Ocena: 1.75 / 5
    Sprzedaż i Obsługa klienta to jakiś koszmar, są mili, ALE, albo nie przeszkoleni, albo kłamią. KAŻDY mówi CO INNEGO. Wkopałam się w umowę, uniemożliwili mi rezygnację w ciągu 14 dni. Błąd błąd pogania. Musze płacić w tym momencie za dwóch operatorów. Uwaga na umowy , przy przenoszeniu numeru MUSI być to na UMOWIE, a nie w jakimś dodatkowym wniosku. Czuję się totalnie oszukana.
    WadyPrzedstawiciele wprowadzają w błąd, konsultanci albo kłamią, albo nic nie wiedzą jak działa firma. Każdy mówi co innego.
    MiejscowośćKraków
  • ~obi / 2018-10-22 16:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Musiałem zapłacić przy rozwiązaniu umowy za dwa routery chociaż nigdy dwóch nie miałem. Odrazu temat poszedł do kancelarii i zwykły klient nie ma ani czasu ani siły spierać się z kancelarią. Także nie polecam. W trakcie współpracy ani nie było tanio ani dobrze.
    ZaletyBraK
    WadyBrak rzetelności
    MiejscowośćOstrow Wielkopolski
  • ~Tomasz / 2018-10-19 10:29
    Ocena: 2.00 / 5
    Dramat. Konsultanci kłamią i wprowadzają w błąd byle tylko podpisać umowę. Przejście z Orange miało odbyć się bez przerw w działaniu a okazało się, że sygnału nie było ponad 3 dni. Zdążyłem o tym zapomnieć i kolejna umowa została podpisana na szybsze łącze (z 10 na 20), którego okazało się linia nie jest w stanie obsłużyć. W efekcie płacę więcej za dokładnie to samo i nie mogę rozwiązać umowy bo jest z niej słowo iż prędkość oferowana jest DO 20.
    Zaletybrak
    Wadyobsługa
    MiejscowośćSzczecin
  • ~Anna / 2018-10-12 14:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam! Brak zaangażowania ze strony pracowników.. umowa miała być dostarczona tydzień temu a do dnia dzisiejszego nic... każda konsultantka na infolini czy dziale mówi co innego! Jeszcze nigdy nie spotykałam się z takim brakiem niewiedzy ze strony pracujących! Brak szacunku do klienta! Stanowczo nie polecam
    ZaletyŻadnych
    MiejscowośćKraków
  • ~Maciej / 2018-10-12 11:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno. Reklamujecie superszybki internet światłowodowy a jak dzisiaj zadzwoniłem do was z pytaniem kiedy będę mógł z niego korzystać w mojej miejscowości to usłyszałem od konsultanta żebym się raczej na to zbyt szybko nie nastawiał bo Netia inwestuje w miasta i osiedla a nie jakieś małe miejscowośc i że obecnie max jaki mogę mieć to internet z łącza telefonicznego do 20 Mega. To jest kpina z klienta który jest z wami od X lat, ale koniec z tym. Umowa kończy mi się 13 stycznia 2019 i więcej nie chce mieć z wami nic wspólnego. Prywatna firma potrafi założyć łącze światłowodowe a wy macie gdzieś klientów z małych miejscowości?? Żenada to najlepsze określenie waszej polityki
    ZaletyŻadnych
    WadyOpisałem w tekście
    MiejscowośćŚWIĘTONIOWA
  • ~Pawcio / 2018-10-12 10:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Marketing prowadzony przez Netię jest tragiczny. Zakupienie najprostszej usługi wymaga dużej uwagi na ukryte koszty i masy czasu. Rozmowy telefoniczne trwają godzinami. Potrafią nie mieć w systemie umowy podpisanej przez internet. Lepiej nawet dopłacić i użyć innego dostawcy.
    MiejscowośćWrocław
  • ~bargl / 2018-10-10 07:43
    Ocena: 2.00 / 5
    Kraków - ciągłe problemy, prawie brak dnia bez awarii. Internet nie stabilny. Beznadziejny i awaryjny sprzęt dołączany do routera. Rezygnuje jak tylko skończy się umowa...
    Zaletycena
    WadyWszystko inne
    MiejscowośćKraków
  • ~Marcin / 2018-10-05 15:21
    Ocena: 1.25 / 5
    Nie kupujcie obiecują gruszki na wierzbie przed zakupem jaki to wspaniały internet a jak już podpisze z nimi umowę to wychodzi szydlo z worka wolniutki często w ogóle niema zasięgu jednym słowem dramat nie nie nie i jeszcze raz nie nigdy więcej Marcin
    MiejscowośćPontefract
  • ~tymek24 / 2018-10-02 18:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie dziala internet od tygodnia, infolinia nic nie wie.
    "Mamy awarie, pracę trwają, nie jestem w stanie podać terminu naprawy".
    Porażka.
    Zaletybrak
    WadyNie reagują na uwagi klientów
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4601
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3212
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2555
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2253
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2099
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4875
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4068
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3148
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2691
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2061
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1337