Brak internetu... Brak konkretnych działań... Każdy konsultant podaje inną informację: wyłączyć router/ nie eyłączać/po vo Pani wyłączała... Przekazuję technikom... Po raz kolejny... I tak ponad dwa tygodnie bez internetu...
ZaletyCierpliwi konsultanci...
WadyBrak działań firmy...
MiejscowośćKędzierzyn
~Tomek / 2020-12-26 21:14
Ocena: 2.00 / 5
Święta bez Internetu i telewizji. Brak kontaktu z bliskimi i słabe komentarze z BOK. Nie polecał.
MiejscowośćŁódź
~Irek / 2020-12-26 01:17
Ocena: 1.00 / 5
Firma niczego nie zbudowała. Rozrasta się poprzez przejmowanie lokalnych dostawców. Zero inwestycji, brak kompatybilości, obsługa słaba. Jak działa to OK, jak nie to problem klienta.
WadyChaos, brak kontaktu z infolinią. Niby mały problem, a rozwiązanie jest niemożliwe.
MiejscowośćWrocław
~Sławek / 2020-12-23 13:07
Ocena: 1.00 / 5
To jest najgorsza firma z jaką miałem do czynienia . Przez dwa lata miałem mieć internet z prędkością 150mb/s a ona nigdy nie przekroczyła 50mb/s . Teraz podpisałem umowę na 500mb/s z nadzieją że będzie chociaż 150mb/s a tu prędkość pozostała bez zmian czyli 50mb/s . Wielokrotne pisma nic nie dają . NETIA ma swoich klientów głęboko w dupie
Zaletybrak
WadyInternet nie działa z obiecywaną prędkością
MiejscowośćZielona Góra
~Kacper / 2020-12-20 14:33
Ocena: 2.50 / 5
internet co chwile przerywa sam sie wyłącza i tak trzeba czekać 10 minut nie polecam
Zaletyszybka predkosc
Wadyco chwile reset routera
MiejscowośćLegnica
~Jk / 2020-12-17 22:18
Ocena: 1.25 / 5
Jeżeli ktos chce płacić za Internet ale jego nie mieć to jesteście na miejscu. Od 4 dnia czekamy że naprawą awarie. 4 dni bez Internetu w czasach gdzie trzeba pracować z domu.
MiejscowośćKraków
~Cos / 2020-12-17 15:22
Ocena: 1.00 / 5
Jestem bardzo nie zadowolona po rozmowie z Panem Markiem Gutowskim który był bardzo bezszczelny wobec mnie jego hasła mnie uraziły. Muszę płacić za rzecz której sobie nie rzyczyłam.
~Pawel / 2020-12-10 09:59
Ocena: 1.00 / 5
Definicja żenujących cwaniaków, złodziei i dwulicowych robaków.
Fałszywi jesteście, nara!
~Paskuda / 2020-12-08 11:48
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia. Nie miałam nawet okazji wypróbować internetu, ale sama obsługa klienta to masakra. W pewnym sensie zawarłam umowę z Netią - w pewnym sensie, bo KURIER SAM JĄ PODPISAŁ (kiedy ją dostarczył, nie było mnie w mieszkaniu). Po dwóch tygodniach oczekiwania na jakikolwiek kontakt w kwestii rutera, udało mi się wreszcie dodzwonić do firmy i dowiedziałam się, że już leci do mnie... wypowiedzenie umowy. Bo niby nie można podłączyć intenretu, chociaż w mieszkaniu ewidentnie jest taka możliwość.
Clow fiesta, nie polecam.
Zaletynie dostrzegam
Wadyta firma to żart
MiejscowośćOrzesze
~Aris / 2020-12-05 18:40
Ocena: 1.00 / 5
Netia wprowadza klientów w błąd. Jeżeli jakiś pakiet zostanie przez nas aktywowany, nie ma możliwości go wyłączenia do czasu zakończenia umowy. Ta firma to jedna wielka PORAŻKA. Ciągłe problemy techniczne. Dodzwonienie się na infolinię graniczy z cudem. Technicy z infolinii swoją niekompetencję nadrabiają bezczelnością. Sprzęt totalny szmelc. Dekoder miałam wymieniany trzykrotnie, dwa były refurbished (odnawiane), pilot niby nowy, a jeden z przycisków już nie działał. Moi znajomi którzy niestety mieli to nieszczęście zawrzeć z netią umowę, wyrażają się o niej jeszcze mniej pochlebnie.
NIE POLECAM
Wadynaciągają ludzi, sprzęt to szmelc, non stop coś nie działa, infolinia (o ile się ktoś cudem dodzwoni) - porażka. Firma to jedna wielka porażka
MiejscowośćZgorzelec
~Ddd / 2020-12-04 11:48
Ocena: 1.75 / 5
Co chwile maja awarie internetu. BOK to tragedia. Jak chcialem przedluzyc umowe to miesiac wysylali mi maila i w koncu nie wyslali. Na szczescie zrezygnowalem z ich uslug. TRAGEDIA
Zaletybrak
WadyAwarie, BOK, traktowanie klienta
MiejscowośćKraków
~michał / 2020-12-02 19:39
Ocena: 1.00 / 5
Unikajcie tego operatora. Brak kontaktu. Na infolinii czeka się ok 1 godziny na odbiór telefonu....ale bardzo szybko jak ktoś chce podpisać umowę
Zaletyżadne
Wadyna maksa
MiejscowośćWrocław
~Bożena / 2020-11-28 20:38
Ocena: 5.00 / 5
Bardzo żałuję, że muszę przejść do innego operatora ze względu na przeprowadzkę. Netia to niezawodny operator w ciągu roku mają jeden dzień przerwy.
Zaletyniezawodny, szybki
Wadynie ma
MiejscowośćNamysłów
~Antoni / 2020-11-25 16:58
Ocena: 2.25 / 5
Mam internet 20mb a jest tylko 6mb. Tv i internet często siadają a telefon okazał się pełnopłatne minuty i już nie korzystam. Aby do końca umowy i nigdy więcej.
ZaletyMeganagrywarka
WadyDuża cena za byle co.
MiejscowośćWałbrzych
~Pawel / 2020-11-16 17:00
Ocena: 5.00 / 5
Korzystam od 1 m-ca z netu i telewizji, nie wiem z skąd te negatywne opinie. Miałem wcześniej neta od UPC 250 MB na papierze bo w rzeczywistości to czasem udało się wskoczyć po wifi 170 a zazwyczaj 80-90 MB. Od Netii mam teraz 300 MB po wifi nie spada poniżej 200 MB. Nic się nie wiesza, tv chodzi bez problemu. Router nadaje na 2 pasmach 2.5 i 5 GHz. Można wybrać z którym się chce połączyć. Z teleobsługą zazwyczaj trzeba poczekać ok 5-10 min ale bez problemu można z kimś pogadać, miło i sympatycznie. Ja polecam.
ZaletySzybkie łącze utrzymujące wysoką prędkość, tv działa sprawnie.
WadyChyba nie ma, ja nie odkryłem i oby tak zostało.
MiejscowośćKraków
~Spoleczniak / 2020-11-13 10:54
Ocena: 2.00 / 5
O tobie z zasięgiem.predkosc internetu pozostawi wiele do życzenia . Dałem się namówić na umowę 24 miesiące i więcej nie.popelnie tego błędu.NIE POLECAM
ZaletyBrak
WadySłaby Internet, słaba zasięgu w wielu miejscach , płatne rozmowy za granicą. Nie ma nic pozytywne z podpisaniem tej umowy
MiejscowośćZielona Góra
~Agnieszka / 2020-11-07 17:44
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam, nie miła obsługa klienta i złodziejstwo bo w przypadku rezygnacji naliczają mega kwoty
~dawid / 2020-11-06 21:33
Ocena: 1.50 / 5
syf, ping cały dzień 100-2000, utrata pakietów 20% to standard, po zgłoszeniu poprawa na max jeden dzień
Wadywszystko
MiejscowośćGdańsk
~WhiteLioness / 2020-11-03 16:45
Ocena: 2.25 / 5
Od Netii obecnie mamy 3 telefony komórkowe, internet i telewizję, o ile na usługi komórkowe nie mogę narzekać, o tyle internet i obsługa klienta zostawiają wiele do życzenia. Zgłoszony problem uszkodzonego routera - zrywa wifi przy bezproblemowym działaniu "na kablu". Pierwsze zgłoszenie - "router dawno nie był resetowany, zresetujemy to pomoże" no nie pomogło, drugie zgłoszenie - z łaską wymiana routera w ciągu 3-5 dni. Pan "technik" podał przez drzwi pudełko z nowym routerem i się utlenił. Po założeniu nowego routera urządzenie się co chwila rozłącza przez co nie ma ani internetu ani telewizji. Zgłoszenie numer 3 - "będziemy diagnozować zdalnie przez najbliższe 48h jeśli nie pomoże to technik zadzwoni się umówić" chwilowo jestem bez telewizji i internetu mając zdalne nauczanie, o ile z łączem jako takim większych problemów nigdy nie było o tyle ich sprzęt to złom.
ZaletyDobry zasięg komórkowy
Dobra cena w pakietach
Brak jakiegokolwiek połączenia z internetem, sprzęt dostałam stary jak świat w dodatku nie działał. Dodzwonić się do infolinii graniczy z cudem, błędy w umowach, brak kompetencji, syf i bałagan, o faktury to musiałam się prosić, dostałam pół roku później, a następnie wezwanie sądowe do zapłaty za rzekomy brak spłaty, na co wysłałam potwierdzenie zapłaty czego nie zaktualizowali. Nie polecam nikomu, szkoda nerwów i czasu, mój błąd jest taki ze nie czytałam opinii i brałam w ciemno.