MiejscowośćWarszawa
strona 29 z 161
- « poprzednia
- 1 ...
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- nastepna »
-
~Bb / 2021-09-21 07:11
Przy zakładaniu internetu dołączają dużo opcji jak HBO go, antywirus, telewizja. Za pierwszym razem przy telefonie na infolinię kazali mi pisać maile. Jak już przyszedł rachunek dwukrotnie wyższy nagle wszystko można było wyłączyć przez infolinię. Odradzam -
-
~marek / 2021-09-10 18:25
Fatalna obsługa klienta Naprawa dekodera nawet 2 tyg0nie W kresie gdy jestem klientem tej firmy przez połowę tego czasu nie mam telewizji MiejscowośćWarszawa -
~Mar / 2021-09-05 19:20
Oszuści z daleka od nich. Oszukują na umowach obiecują, a nie wywiązują się z umowy. ZaletyBrakWadySprzedawcy z ulotek to zwykli oszuści.MiejscowośćMalbork -
~Adam / 2021-08-31 11:16
Fatalna obsługa. Nie naprawiają awarii. Zrezygnowałem. Rozwiązanie umowy zawiłe.
Odsyłanie sprzętu na koszt klienta.
-
~Gabr7711 / 2021-08-26 19:55
Uwaga na usługi netii. Podpisując umowę na światłowód automatycznie wliczana jest usługa bezpiecznego internetu oczywiście dodatkowo płatna, co pojawia się dopiero na fakturze oraz telewizja. ZaletyW miarę szybki internetWadyNaciąganie na pieniądzeMiejscowośćWarszawa -
~Gjf / 2021-08-23 15:20
Witam internet z Netii ciężko powiedzieć jaki jest po prostu podpisałem umowę od trzech tygodni mialem zaledwie 5 dni.Obsluga na infolinii tragedia jedna babka mówi że brak internetu spowodowana jest przez pracę fachowców trzy godziny później dzwonię jeszcze raz i inną pani mówi sama ze jest zdziwiona ta sytuacja ponieważ internet powinien być żadnych prac wewnętrznych nie prowadzą.Blad wynika z błędnych kodów których specjaliści w Netii nie umieją poprawić usłyszałem monter który wpisał mi raz kody montażowe internet działał dwa dni i dalej lipa więc szczerze nie polecam,,,,a i jeszcze jedno posiadam telewizję internetową a że nie ma internetu więc nie ma telewizji ZaletyBrakWadyBrak internetuMiejscowośćŚwiebodzin -
~Dawid / 2021-08-23 10:39
Nie jestem zadowolony z Netia.
1. podczas podłączenia usługi nie wytłumaczyli jaki tryb trzeba ustawić na własnym routerze, jedyne co to że przyjdzie sms'em hasło i login.
2. handlowcy Netii, jest bardzo dużo firm pośredniczących które jeżdżą po domach i wciskają różne promocje, których tak naprawdę w Netii nie ma, trzeba pilnować żeby wszystko co handlowiec mówi było spisane na umowie. My mieliśmy przypadek że pierwsze 3m-ce bez abonamentu, niestety był tylko jeden i na infolinii nie pomogli, z 10 razy dzwoniłem, na różne sposoby próbowałem wyjaśnić dlaczego nam naliczają skoro podczas podpisywania umowy dostaliśmy wyraźny komunikat 3m-ce gratis.
3. aktywacja - wpisali nam od 1maja a technik był z urządzeniami podłączać nam neta 31maja
4. prędkość, to co podają to jest tzw. max, w umowie jest zapis że "muszą zapewnić minimum 2/3 wskazanej prędkości"ZaletycenaWadyprędkość
kontakt
konfiguracjaMiejscowośćŁodź -
~Anty netia / 2021-08-21 16:05
Beznadziena co chwile wyskakuje kominikat brak internetu ZaletyMniej pradu z powodu nieogladania tv i i ternetu kpinaWadyCala ta netia to wadaMiejscowośćSiemianowice slaskie -
-
~Xxxx / 2021-08-19 09:47
Witam, internet z Netii to chyba najgorszy internet jako miałam. Podejście do klienta fatalne! Prace modernizacyjne, które trwają w godzinach 9-16 powodują brak internetu nawet do kilku godzin, o czym szanowna Netia nawet nie poinformowała, że takie problemy mogą występować, dopiero dzwoniąc na infolinię się dowiedziałam o tych pracach i możliwych problemach. Prawie codziennie mam problem z internetem, a dodam że pracuje z domu i INTERNET JEST MI NIEZBĘDNY do wykonywania pracy. ZaletyBrakWadyPracę modernizacyjne wykonywane w ciągu dnia (godzina 9-16) powodują kilku godzinny brak internetu. Brak informacji dla klienta o możliwych przerwach w dostawie internetu. Fatalne podejście fo klienta.MiejscowośćKraków -
~Władysław / 2021-08-13 09:49
Od początku zamówienia są problemy. Jakość nigdy nie była dobra Często składałem reklamacje.Bardzo często zawieszał się lub ginął obraz lub głos.Na zakończenie umowy odesłałem sprzęt i okazało się, że nie zestaw PLC (dostarczył go kurier, nie musiałem go kwitować zostałem poinformowany, że jest to sprzęt jednorazowego użytku)). WadyUtrudnienia w odbiorze zawieszanie się lub ginięcie obrazu lub głosu albo jednego i drugiego.MiejscowośćWarszawa -
~Krzysztof / 2021-08-09 16:04
Z utęsknieniem oczekuję końca umowy...! Z utęsknieniem oczekuję końca umowy...! Z utęsknieniem oczekuję końca umowy...! Z utęsknieniem oczekuję końca umowy...! ZaletyJest internet.WadySłabe parametry.MiejscowośćPoznań -
~Ann / 2021-08-09 11:31
Totalna porażka, najgorszy dostawca w Polsce....
Cesja umowy z firmy na firmę jest realizowana od 6 miesięcy i jeszcze nie doszła do skutku. Noty korygujące nie zostały odesłane.
Na infolinii każdy mówi co innego, obsługa totalnie niekompetentna, nie sposób nic załatwić.
Do tego ciągłe problemy z internetem
Jestem zmęczona współpracą, nie mogę się doczekać końca umowy.
Każdy inny tylko nie Nietia, nie podpisujcie z nimi umowy!! Nie polecamZaletyBrakWadyObsługa, jakość internetuMiejscowośćWrocław -
~netiaofiara / 2021-08-08 10:20
ostatnia umowa z 2019 roku zawierała dwa punkty...
...czyli internet i telewizja miało być tak pięknie ale transfer na poziomie sprzed 10 lat a po ponad roku brak telewizji do tego włączanie niechcianych usług a co za tym idzie wyższe rachunki interwencja telefoniczna to droga przez mękę arogancja i traktowanie klienta z góry po okresie wypowiedzenia nadal przychodzą faktury za tym razem telefon którego nie było w ostatniej umowie i straszenie karnymi odsetkami a to już złośliwość pozostaje uokik i ewentualna droga sądowa więc przestrzegam przyszłych klientów bo związać się z netią to nie problem ale potem płać i płacz a rozwiązanie umowy to droga przez mękę jeszcze raz ostrtzegam przed netią a z tego co wiadomo to już polsatMiejscowośćOlkusz -
~markhen / 2021-08-01 15:03
Netia to jakiś żart,z utęsknieniem czekam na koniec umowy,bo jak chciałem zrezygnować to każą zapłacić karę umowną,w weekendy internet zero tv się tnie-kpina ZaletyChyba żart-zalet nie maWadyWszystkieMiejscowośćkalisz -
~Użytkownik / 2021-07-30 00:37
Gdyby można było wystawić niższa opinie to na pewno taka byłaby wystawiona. Jest to totalne dno w całej postaci. Pierwszy raz mam umowę z Netia i po raz ostatni. Zarówno oferta telefoniczna jak i telewizyjna jak i abonamentowa. Ciagle zacina, nie ma internetu, prędkość żałosna. ZaletyBrakWadyWszystko dziadostwo -
~Dominika / 2021-07-27 17:40
7 lat jestem klientkom internetu od nich. Ponad 2 tyg temu otrzymałam telefon ze zmianą oferty na szybszy internet 5G bo wprowadzają to każdemu, który jest płatny 10zl więcej niż było. Pani powiedziała że raczej mam stary router i będzie do wymiany ale ze mną się będą kontaktować w tej sprawie. Kilka dni później otrzymałam smsa od firmy kurierskiej o przesyłce z Netia. Przyszła paczka z nowym routerem. Tego samego dnia 14.07 przestał działać poprzedni. Następnego dnia próbowałam podłączyć nowy ale nie mogłam i zadzwoniłam na infolinię . Po 20 min pani z obsługi sprawdzając łącze z nowego i starego routera stwierdziła że musi zgłosić sprawę do technika aby sprawdził połączenie u mnie. Po naszej rozmowie miałam otrzymać smsa że zgłoszenie zostało przyjęte i kiedy się u mnie zjawi technik. Nic nie dostałam. Nasptenego dnia 16.07 Po 10.00 ktoś mi dzwoni na domofon. Okazuje się że to bez żadnej zapowiedzi technicy. Ja byłam aktualnie zajęta ale mimo wszystko wpuściłam ich do mieszkania. Jeden posprawdzał ale nic to nie dało. Wyszli sprawdzać łącze, nie było ich ponad 30 min . Później na klatce schodowej też coś sprawdzali i przyszli do mnie. Pan oznajmił ze możliwe że nie dochodzi do mnie zasieg . (Mieszkam na 2 piętrze, a wcześniej nic się nie działo) i ze to poważniejsza sprawa niż myślał oraz ze może ktoś uszkodził główny kabel ale oni się tym nie zajmują i to zgłoszą i muszę jeszcze kilka dni być bez internetu. Ale mam obserwować diody i jak będzie świeciła stale na zielono to już działa. Czekałam tydzień . Zadzwoniłam 23 07 zapytać czy coś wiadomo. Usłyszałam, że na dziś miał być u mnie serwis i czy ktoś się ze mną kontaktował. Powiedziałam, że nie . To ona zaznaczy ponaglenie. Dziś 27.07 kolejny raz zadzwoniłam to usłyszałam że były kilkakrotne próby telefonu do mnie i ze strony serwisu ale się nie może dodzwonić co jest nieprawdą. W dodatku zasugerowano mi abym sprawdziła u operatora czy nie mam włączonej funkcji blokawnia połączeń od nieznanych numerów(Sprawdziłam i nie mam ani nigdy wcześniej nie miałam) oraz ze ona zaznaczy że jestem dziś cały dzień dostępna pod telefonem aby się ze mną skontaktowali. Zapytałam czy mogę dostać numer do nich , że może tak się prędzej skontaktujemy skoro jest problem ale usłyszałam że nie, że oni nie podają. Oczywiście nikgo nie było. Przed 17.00 zadzwoniło do mnie biuro obsługi Netia pytając czy ktoś u mnie był i czy internet działa bo dostali powiadomienie ze zakończono u mnie zlecenie. Nikogo nie było a internetu jak nie było tak nie ma. To są kpiny jakieś!!! Jestem obuzona takim traktowaniem klienta. Intetent jest mi potrzebny do pracy. Korzystałam obecnie z pakietu w telefonie ale mi się kończy i musiałabym dokupić. Porażka. Stracili w moich oczach . MiejscowośćPiekary Śląskie -
-
~Marek / 2021-07-26 07:30
Z szybkiego internetu zrobiło się zaledwie do 1 Mb. Najczęściej jest do 0,5. Nie da się pracować.
Mamy umowęz nimi od zawsze i jeszcze tak źle nie było jak jest teraz. Nie dbają w ogóle o stałych klientów.
Aby podpisać umowę ( obiecają wszystko ) a później jest kicha. Miałem zerwać umowę to poprawili mi na chwilę parametry i jak została umowa przedłużona to po jakości.
Koniec więcej nie dam się oszukać. To ostatnia umowa.ZaletybrakWadysame wadyMiejscowośćMełgiew -
~Ewa / 2021-07-25 22:21
TV przerywa. Internet wolny, wifi 70, a miało być 600. Obsługa klienta fatalna, monterzy pracują na akord. Poza tym to chłopaki z Ukrainy, mają wyrąbane i nie rozumieją co się do nich mówi. Konsultanci kłamią. Nagrywam rozmowy i mam zamiar zaskarżyć firmę. Żenada. Odradzam. ZaletyżadnychWadyTV przerywa
płacisz za prędkość, której nie ma
obsługa fatalna
firma nie przestrzega zasad sanitarnychMiejscowośćWrocław -
~panciemial / 2021-07-25 08:10
Tragedia. Cały czas problemy z internetem. Router sam się momentami odłącza, co powoduje problemy z urządzeniami, które są do niego podłączone. Płatności i rozliczenia tak samo tragiczne. Zapłacisz szybkim przelewem, ale z automatu i tak Ci tego nie rozliczą, więc jeśli zrobiłeś to np. w weekend to do nast. tygodnia będzie "wisieć". Internet strasznie wolny ZaletyNie ma zaletWadyWszystkoMiejscowośćPiaseczno -
~Artur / 2021-07-23 19:27
Firma 'netia' to jedna z tych najgorszych firm na naszym rynku w ocenie jak traktuje swoich długoletnich klientów (podobno nowych również). Dopóki był DIALOG to wszystko było super a od kiedy 'netia' ich wykupiła to ja osobiście odczułem, że jest tylko gorzej z jakością obsługi, możliwości techniczne się od 10 lat nie zmieniły za to jakość ich usług drastycznie się pogorszyła - ciągłe awarie i braki w dostawie internetu. Przy zawieraniu pierwszej umowy (Telewizja i Internet) jest wszystko super. Później (podczas przedłużania na kolejny okres umowy) swoich klientów 'netia' traktuje jak trędowatych. Reklamują się z super szybkim internetem światłowodowym a rzeczywistość jest najczęściej dużo.. dużo gorsza (u mnie to max 50 Mb/s - miasto 30 tys. ludności - to i tak mam szczęście bo większość ma jeszcze gorzej). Propozycja przedłużenia tylko drożej (nawet w dziale utrzymania klienta po wypowiedzeniu umowy - tam też ZERO kompetencji). Nowy klient z dostępem do światłowodu dostaje wszystkie kanały tv i internet 1 Gb/s a Ty przy przedłużaniu za tą samą cenę połowę kanałów tv (oczywiście bez filmowych i sportowych) i internet z max 50 Mb/s. Nikomu nie polecam tej dziadowskiej firmy. Omijajcie szerokim łukiem. Zaletyobecnie BRAKWadystabilność łącza; obsługa klienta; brak poszanowania dla wieloletnich klientów; niekompetentni konsultanci; dział utrzymania klienta to fikcja; dział reklamacji od ponad roku szuka routera zabranego przez serwisanta a drugiego z nalepką 'zapas serwisowy' nie chcą (oczywiście brak jakiejkolwiek odpowiedzi od tego czasu); ceny pakietów dla przedłużających umowęMiejscowośćŻagań
strona 29 z 161
- « poprzednia
- 1 ...
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- nastepna »