Inastlaca uslugi na czos nieokreslony poniewaz utkwilem w Polsce w czasie covidowym a internet byl niezbedny do pracy. Zapacilem na instalacje i zapewnino mnie ze potem bedzie mozna z ta umowa robic co zechce. Do czasu kiedy nie zdecydowalem ze moge zostac w Polsce chwile dluzej. Poprosilem o umowe na 9 miesiecy poniewaz uznalem ze szkoda pzeplacac > nie da sie trzeba na 24 miesiace. Tlumacze ze jest to zbyt dlugi czas bo nie wieaza z Polsa swojej przyszlosci. Nawet po porobnaniu do oferty konkurencji nie bylo takiej sily ktora sklonilaby netie do wspolpracy. Poprosilem o przyblizenie wraunkow wypowiedzenia: 30-dniowe wypowiedzenie na pismie i wsienka na torcie > zwrot router na moj koszt? Router ktorego od poczatku nie chcialem i ktory byl odlaczaony zaraz po wyjsciu instalatora z mieszkania. Dopytalem jeszcze czy moge dac wypowiedzenie wczesniej na konkretna date zeby mniej wiecej w tym terminie podlaczyc interneet konkurejcji > oczwysiscie mozna jesli jest to 30 dni plus. Napisalem wypoiwedzenie i wtedy zaczely sie telefony netii... dlaczego? Wyjasnilem sytuacje ale nikt nie potrafil dac mi tego co potrafi operator zapenwic nowemu klientowi. Czyli staary klient ktory placi zawsze rachunki o czasie nie jest netii potrzebny. Ale to nie koniec rewalecji. Kilka dni pozniej dostaje informacje od netii ze usuluga zostanie wylaczona rowno 30 dni od daty wplyniecia mojego wypowiedzenia. Po rozmowie z 3-ma konsulanatmi wszyscy zgodnie ztwierdzili ze takie jest prawo i ze jak wypowiedzenie wplynelo 3-ciego to 3-ciego ussluge netia musi wylaczyc. Na nic zdalo sie tlumacznie ze pracuje zdlanie i ze inny konsultant powiedzial cos innego. Kazali pisac reklamacje ktorej odpowiedz brzmiala tak jak odpwoiedz 3-ch konsulatantow. Nie wazne ze to pracownik netii popelnil blad - to ty kliencie sie tym martw. To nie nasz problem. Na szczecie inny oprator okazal sie bardziej elsastyczny i usluge podlaczyl wczesniej. Ale niemak po netii juz chyba zostanie....
Dotadkowo obluga awarii wykonywana jest na odwal sie. Spadl mi tranfer do 100 mb a jak kazde dziecko wie tak czesto dzieje sie gdy z 6-ciu przewodo w sretce sa aktywne tylko 4. Napraw pana instalatora polegala na docisnieciu skretki do switcha. Czyli zetknijmy przewod nie waze ze jak kto poruszy to sie znowu rozaczy. Na moja prosbe o poprawienie zacisniecia przewodu uslyszlame ze to zostalo porzadnie zrobione...Zaletyinternet dobrej jakosci
Wadytraktowanie klienta jak w PRL
usuwanie usterek na odczepenego
klient placacy abonament o czasie jest wrogiem
klientowi ktory chce wypowiedziec umowe utrudnimy zycie
ogolnie firma bez zasad kierujaca sie wylacznie zyskiem
firma nie dbajaca o naprawianie blledow sowich pracownikow i o swoje imie
MiejscowośćWrocław