MiejscowośćBiałystok
strona 24 z 161
- « poprzednia
- 1 ...
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- nastepna »
-
~niezadowolony klient / 2022-03-07 19:20
w trakcie korzystania z usług często były jakieś problemy np. przerwy w działaniu internetu po zrezygnowaniu z umowy odcięli dosotęp do telewizji wcześniej niż było to przewidziane w okresie wypowiedzenia, a po około 2 tygodniach po wyłączeniu wszystkich usług przysłali rachunek na ponad 1000zł twierdząc że została przedłużona umowa co oczywiście nie bylo zgodne z prawdą. Po mimo ponad 5 letniego korzystania z usług nie chcieli zaoferować nic więcej poza przedłużeniem umowy bez żadnych zmian tj. szybszy internet lub niższa cena co oferują inne firmy. Jedyną zaleta były szybkie działa w zakresie napraw serwisowych. Nigdy wcześniej nie zawiodłem się tak na żadnej firmie dostarczającej podobne usługi. Wprost mówiąc zwykli kanciarze i wyłudzacze. -
-
~Kraków / 2022-03-07 11:57
Jakaś masakra, poprostu internet i TV przestał działać. Dzwonię na infolinię i dowiaduje się o awarii że rozwiążą sprawę prawdopodobnie do 5 dni do 11. 03. Nie otrzymałem żadnego powiadomienia od nich a ewidentnie awaria już była wcześniej bo na infolini powiedzieli ze dziś zostałem podpięty pod awarie. W przypadku gdy ktoś pracuje z domu i potrzebuje stabilnego łącza to jest tragedia. Muszę wcześnie wstać, dojechać do biura wydać na paliwo i stracić dziennie dodatkowo 2h.Absolutnie odradzam każdemu tego operatora bo zwyczajnie jest niewiarygodny. Żałuję że nie wybrałem konkurencji i skusiłem się oferta bo jak się okazuje co tanie to drogie. MiejscowośćKraków -
~Superpatuska123 / 2022-03-06 17:47
Internet zenada boze chodzi wolniej od ślimaka nic się nie da zrobić zasieg mega giga słaby nie polecam pieniądze wyrzucane w błoto ten nowy biały router to chyba tylko do wyglądu bo do szybkości to ona ma -200 nie widziałam gorszego już w szkole lepszy zasieg mają w piwnicy niż u mnie w pokoju. MEGA GIGA PORAZKA ZaletyNie maWadyWszystkoMiejscowośćOświęcim -
~Manen / 2022-03-06 15:52
Kontaktowałem się Netią już wielokrotnie, "błąd odtwarzania", "połączenie internetowe niestabilne" . Za każdym razem na infolinii te same rady. Restart routera, wszystko idzie po kablu, wymieniono evoBoxa, nic nie pomogło. Mówią, że nie mają awarii i wszystko u nich jest dobrze, a u mnie nie jest dobrze. ZaletyCzasami jest dobrzeWadywieleMiejscowośćAleksandrów Łódzki -
~Basia / 2022-03-03 18:14
Brak internetu, nagminnie, lub kręci 15 minut. Wolny, bardzo wolny ZaletyBrakWadyWolny,lub nie ma go wcale, pracować się nie da.MiejscowośćMysiadło -
~Darek / 2022-03-02 20:52
Dzwoniłem do nich już 3 razy, a nie odpuszczę. Za każdym razem na infolinii te same "złote" rady. Restart routera i zmiana portu. Mówią, że nie mają awarii i widzą ciągłość internetu, a u mnie go nie ma :D Cyrk na kółkach, baba mi wciska kit, że mam internet podczas gdy wszystkie urządzenia go nie mają. ZaletyNie ma zaletWadyNiestabilność łącza
Słaba prędkość i jej spadki
Niekompetencja pracownikówMiejscowośćGdańsk -
~Obywatel / 2022-03-01 13:19
Od lat próbuję się doprosić, żeby nie obklejali skrzynki na listy swoimi reklamami. Nie dociera. -
~dsd / 2022-02-25 23:05
Najgorszy ściek jaki kiedykolwiek widziałem człowiek chce sobie normalnie pooglądać albo pograc to nie 700 pingu i kij ci w oko nie polecam netii z całego serca już chyba nawet upc jest lepsze ZaletybrakWadyWszystko co można se wyobrazić -
-
~Kamila / 2022-02-23 19:25
Dodzwonienie się na infolinię zajmuje wieki, a konsultanci oczywiście przełączają w nieskończoność ... Brak rozwiązania problemu i bardzo niemiła obsługa ... Porażka! -
~Świat Sypialni / 2022-02-22 19:49
Najgorszy operator na polskim rynku, spróbujcie rozwiązać z nimi umowę, ciągle upominają się o jakieś niedopłaty. ZaletyBrakWadySzybkość w Warszawie 10 na kablu z tv 230 zł. U innego operatora 300 na kartę cena 80 Zł.MiejscowośćWarszawa -
~Klient Netii (do czasu) / 2022-02-19 14:22
Od 16 lat mojego skromnego życia nie widziałem gorszego Internetu. Działa tak jakby chciał a nie mógł. Gdyby jeszcze był w miarę stabilny nie byłoby mnie tutaj. Jedyna rada jaką daję moim znajomym to żeby nie wybierali usług netii, ponieważ gorszego Internetu nie ma na tym świecie. Powinni dostać order za najgorszy Internet pod względem dostępności oraz prędkości ZaletyNie maWady-Mała stabilność łącza
-Brak Internetu na porządku dziennym
-Prędkość najniższa w mojej miejscowości za najwyższą cenę
-Obsługa klienta myśli że jak nam wmówi że już działa to magicznie zadziała
-MiejscowośćGóra -
~ZENEK / 2022-02-19 13:46
Witam. Moja opinia na temat tej firmy jest jak najgorsza. Infolinia to dno a dodatkowo trzeba uważać żeby nie zadzwonić na nr zaczynający się od 801 bo wówczas można narazić się na niezłe koszty i nawet nie porozmawiać z konsultantem. Dziś czekałem 20 minut na odebranie telefonu przez konsultanta i nie odebrali, a połączenie 4,15zł + VAT. Poza tym nie potrafią wykonać prostej diagnozy. Otóż 4-5 kanałów muzycznych, które wykupiłem w ramach pakietu rozrywka nadaje w lewym kanale stereo, to nawet nie jest mono. Więc jeżeli są utwory, w których jakiś instrument gra tylko w prawym kanale już go nie usłyszycie. Przez 2 lata nie potrafią naprawić tej usterki. DNO! ZaletyBRAK!WadySAME WADY!MiejscowośćKoszalin -
~NIEPOLECAM / 2022-02-18 19:01
Gdyby było 0 gwiazdek z pewnością tyle bym dała. 2 miesiące proszę się o przeniesienie usług z jednego adresu na drugi. Najpierw telefon do Netii Pan miły wszystko wyjaśnił prosił o podanie nowego adresu ja prosiłam o wyłączenie usług, mówił że jest możliwość przeniesienia wszystko super załatwione, po 3 tygodniach dzwonie i Pani w szoku bo nie mają takiego zlecenia...Pani znowu te same procedury co jej poprzednik czekamy kolejne 3 tygodnie zero odzewu dzwonie kolejna Pani nic nie wie dowie się o co chodzi i oddzwoni dalej zero kontaktu dziś mija miesiąc Pani z którą rozmawiałam poinformowała mnie ze nie ma wolnego złącza i za podłączenie usług życzą sobie 1800 zł normalnie jakiś żart... umowa do maja, za zerwanie umowy coś Ok. 90 zł. Jeden rachunek za brak usług zapłacony, drugi właśnie przyszedł a trzeci przyjdzie w trakcie czekania na rozwiązanie umowy bo mają na to miesiąc. Reklamacje mogę zgłosić ale gwarancji nie dają że będzie zwrot czyli równie dobrze mogła powiedzieć żebym się nie wysilała... co teraz? Nikt za te rachunki pieniędzy mi nie odda. 2 miesiące czekania na marne. NIE POLECAM I ODRADZAM. CO KONSULTANT TO INNA ROZMOWA KAZDY MOWI CO INNEGO. NAJGORSZY MOŻLIWY WYBÓR MiejscowośćWłocławek -
~Lukas / 2022-02-17 20:04
Mam od 2 dni światłowód z TV. W moim przypadku wszystko super, zamówienie, montaż, prędkość jest zgodna z umowa -600 Mb, po wifi nawet 450mb. Obu tak dalej ale światłowód 1 klasa. Na razie dużo na plis w porównaniu z UPC MiejscowośćBydgoszcz -
~arkadiusz / 2022-02-16 10:16
jedno wielkie dno specjalisci od oszustwa i zlodziejstwa podpisuje sie pod wiekszoscia opini czekam do konca umowy i zegnam uwazajcie na nich bo bedziecie placic i plakac ZaletyzadneWadywszystkieMiejscowośćstrzegom -
~Maria / 2022-02-13 10:28
Porażka. Ciągle przerywa, zacina się nie da się nic oglądać. Nie polecam. Chyba najgorsza tv kablową. Masakra. ZaletyBrakWadyPrzerywanie, zacinanie.MiejscowośćDzierżoniów -
-
~Robert / 2022-02-12 20:37
Ogólnie tragedia od dwóch lat ciągle problemy z tv.Ciaglę się zacina przerywa w weekend to już w ogóle nie idzie nic oglądać A cena w porównaniu do konkurencji wysoka.Nie polecam nie mogę się doczekać końca umowy żeby zmienić operatora. MiejscowośćŚwiebodzice -
~Małpka / 2022-02-10 15:15
Moja opinia jest krótka i prosta....nie polecam!!! Zmieniłam adres 400metrow od poprzedniego adresu gdzie miałam tv i internet Technicznie nie mają sygnału problem został a z usługi nie mogę korzystać!!!! Wiec jednym słowem zarabiają i nie muszą się wysilać.....
Napisałam reklamacje ale oczywiście nie uwzględnione i za darmoszkę kasa wpada!! -
~Daniel / 2022-02-10 14:46
Jeden wielki żart internet nie działa na routerze czerwona lampka od kilku dni a jak już się połączy to szybkość internetu 0,1mb czyli tak jakby go w ogóle nie było a po kilku godzinach znów nie działa za co my płacimy ??? Kpina -
~MrMatx / 2022-02-10 11:00
Zmieniałem adres, Pani z infolinii powiedziała, że na nowym nie świadczą usług i muszę albo zapłacić karę za zerwanie umowy albo znaleźć sobie kogoś kto ją przejmie. Tego samego dnia inna Pani z infolinii zatwierdziła mi nowy adres bo jednak mają tam usługi. Zaraz mija 10 dni roboczych a ja nie mam żadnej informacji kiedy internet zostanie podłączony a informacje, które dostaje z boku są za każdym razem sprzeczne. W tej firmie pracują osoby niekompetentne i kompletnie nie polecam tej firmy. ZaletyZEROWadybrak wyszkolenia pracowników, mają klienta w dupieMiejscowośćZielona Góra
strona 24 z 161
- « poprzednia
- 1 ...
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- nastepna »