MiejscowośćSuwalki
strona 20 z 161
- « poprzednia
- 1 ...
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- nastepna »
-
~Marek / 2022-06-11 10:28
Witam wszystkich netia spadla na psy. Brałem tą firmę kiedyś z zamiarem możliwości przenoszenia z adresu na adres beż kosztów. Oczywiście zmienili to co mnie wkurwiło przy przenoszeniu umowa jest odnawiana na okres 24 miesięcy. Mimo że ta co mam jest okres 12 miesięcy Nie zostałem poinformowany o czyns takim. Dzwoniac na infolinie w trakcie rozmowy odkladaja sluchawke.Firma jest oszustem skończy się umowa będę trzymał się z daleka od nich -
-
~Alexander / 2022-06-09 20:42
Netia, to chyba najgorszy dostawca sygnału tv i Internetu w Warszawie?
Sygnal tv i Internetu zanika, zacina się, ciągle pojawia się komunikat blad sygnału nadawania.
Na sygnały nikt nie reaguje.
Nigdy więcej.MiejscowośćWarszawa -
~Kaspa / 2022-06-08 16:04
Podpisalem umowę na internet światłowodowy i telewizje 1,5 temu, technik stwierdził, ze pion dociera do 10 piętra, mieszkam na 11. Poprosił o kontakt ze spółdzielnia by przewiercic się przez zsyp i wtedy da radę zamontować, udało się te zgodę uzyskać i od 2 tygodni na infolinii mówią, ze usługa zostanie zrealizowana i dobudowany zostanie pion, ale przez firmę niezwiązaną z Netia i oni nie wiedza kiedy to nastąpi, czy za tydzień, a może za 2 miesiące. Ta firma to żart, nie polecam nikomu. -
~Dominik / 2022-06-07 16:20
Mam niestety internet i tv ,to jest dramat tv nie działa od 14 dni i nie sa w stanie przez tyle czasu naprawić,złożyłem rezygnację i oczywiście trzeba czekać .a te tempaki z infolinii tylko formułkę z kartki potrafią czytać.Technika to albo tam nie ma albo jest debilem .LUdzie NIE ZAKŁADAJCIE TEGO GÓWNA ZaletyBrakWadySame WadyMiejscowośćWarzzaw -
~Marcin / 2022-06-06 19:44
W dniu dzisiejszym przy próbie dowiedzenia się dlaczego moja usługa tj. Internet nie działa, dowiedziałem się że już nie jestem klientem firmy Ists natomiast klientem firmy Netia i tu zaczęły się same problemy ???? a moja radość trwa do tej pory ????????
Po wielu próbach kontaktu z biurem obsługi klienta i dowiedzenia się czegokolwiek o mojej aktualnej sytuacji, bez żadnej konkretnej informacji byłem odsyłany przez Panie z BOK na nie istniejącą już infolinię Ists ???????? i od nowa próbowałem się przebić przez sekretarkę by uzyskać informacje.
W końcu! Udało się! Połączyłem sie z bardzo miłym Panem z działu technicznego, uznałem że tam ktoś będzie bardziej poinformowany i pomocny niż Panie z BOK i miałem rację! Pan mi wszystko wyjaśnił, powiedział co i jak dalej mam robić by uzyskać dostęp do konta abonenta online a następnie do internetu , niestety mimo chęci pomocy w uzyskaniu hasła Pan z działu technicznego nie mógł pomóc by te hasła uzyskać poza wysłaniem SMS z aktualnym numerem abonenta. Czego następstwem było przekierowanie mnie na BOK... ???????????? I wróciłem do punktu wyjścia i bardzo sympatycznych Pań które niestety nie chcą być pomocne wręcz przeciwnie, umowa którą zawarła moja narzeczona z Ists i załącznik z upoważnieniem mnie do załatwiania wszelkich spraw związanych z internetem u nich nie obowiązują. Mimo moich propozycji wysłania skanów umowy i upoważnienia, Pani w dalszym ciągu nie chciała wyjaśnić dlaczego i rozłączyła się oczywiście bardzo uprzejmie życząc mi miłego dnia ????????????
Pierwsze wrażenia z przypadkowego kontaktu z firmą Netia? Bezcenne ????????ZaletyBrakWadyNie chcę ich poznawać.MiejscowośćKraków -
~Piotr / 2022-06-05 09:16
od tygodnia nie mam sygnału internetu, lub prędkość ok 1.00 Mb/s , wielokrotnie zgłaszałem awarię, w tej chwili od 3 dni nie działa strona do zgłoszenia awarii, w odpowiedzi na jedno z zgłoszeń otrzymałem informację, że złącze nie jest stabilne, żadnej reakcji aby to naprawić pomimo informacji, że będzie kontaktował się technik, szczytem chamstwa są telefony z ofertą podniesienia abonamentu o wyższą kwotę z wyższą prędkością, to jest kpina z klienta. Zaletybardzo wolny internet, częste awarie, bardzo trudno uzyskać pomoc technicznąWadydzwonią dość często z niepotrzebnymi ofertami na zmianę umowyMiejscowośćBydgoszcz -
~Marcin / 2022-06-03 14:44
Nigdy nie ufajcie Netii. Nigdy. To nie dosc ze Wam padnie, to nikt nie odbierze od Was telefonu czy reklamacji. ZaletyZero.WadyNie działa net, nie odbierają telefonów, zaśmiecają klatki i miejsca publiczne -
~Piotr / 2022-06-01 22:05
Mamy netie od jakiegoś czasu i miałem obiekcje czy instalować ponieważ było dużo złych opinii ale ja nie mam się naprawde do czego doczepić prędkość miała być 300 i jest nawet 310 tv działa wiec u mnie opinia bardzo dobra
Można polecić za 60 zł to naprawde dobra ofertaMiejscowośćŁódź -
-
~Grzegorz / 2022-06-01 00:59
Internet wywala po 20 razy dziennie, kontakt z BOK zerowy, oni nie wiedzą jaka przyczyną. Uciekać od nich z daleka. ZaletyŻadnychWadyBrak profesjonalizmu z firmieMiejscowośćZgorzelec -
~Maciej / 2022-05-31 16:40
Internet wywala do2-3 razy w miesiącu chodzi dosyc plynnie ale komunikacja z infolinia to zajmóje 1godz na samej lini poczekania.
Nie polecam magda geslerZaletyNie maWadyWszystkoMiejscowośćKraków -
~mateuszczekaj / 2022-05-30 00:08
Rok temu kupiliśmy internet za 60 zł za miesiąc który miał mieć 100mb/s a co później się okazało LEDWO dochodził do 5mb/s. Przy rezygnacji z internetu wszystko zaczęło szwankować internet co 5/10 minut rozłączał się + ping wzrastał do 300-500. Gdy próbowałem dzwonić na infolinię przenosiłi mnie z 10 razy ponieważ nie też dział. NIEZLY SCAM ZaletyCZASAMI mały pingWadyinternetMiejscowośćSuwałki -
~Slawomir / 2022-05-29 21:26
Sygnal tv dostarczany przez Netia jest bardzo zły.
Operator nie reaguje na monety ws. Usunięcia usterki.MiejscowośćWarszawa -
~Wojtuś / 2022-05-26 09:36
Internet co chwilę się wyłącza nie działa i w ogóle nie działa ZaletyŻadneWadyDużoMiejscowośćPoznań -
~kristoff / 2022-05-25 11:34
nigdy więcej Netia.Dziadostwo.Sprzedawania danych klienta firma reklamowym.itd.Zadowoleni? ZaletybrakWadyWszystkoMiejscowośćLubliniec -
~nienawidze netii / 2022-05-22 13:15
operator kazał zapłącic za 2 meisacice z góry a tego w umowie nie było do tego zły initernet nigdy nie moge a nich liczyc zawsze ścina Zaletypomagają przy wyborze sieciWadywszystkieMiejscowośćmoskwa -
~Kasia / 2022-05-21 18:14
U mnie jakość obrazu Netii gorsza niż na kanałach naziemnych. Co jakiś czas występuje zanik obrazu. Infolinia nie panuje nad zgłoszeniami. MiejscowośćKraków -
-
~Krzych / 2022-05-20 14:22
Obraz na telewizorze rozmyty w porównaniu z nadawaniem Orange - porównanie ten sam telewizor ten sam program. ZaletyBrakWadyBardzo niska jakość sygnału telewizyjnegoMiejscowośćKraków -
~Marcel Symulewicz / 2022-05-18 22:15
Ten internet to totalne gówno. Może i ma prędkość 100+ mb/s ale stabilność? To bym już miał lepszą stabilność na linie 200 metrów nad ziemią bez zabezpieczeń. A obsługa klienta? Nie da się nigdzie dodzwonić. Trzeba czekać dziesiątki minut żeby można było rozmawiać. Solidny skam. ZaletySzybka prędkośćWadyWszystkoMiejscowośćLegnica -
~Kamil / 2022-05-15 20:58
Czasami działa w miarę a najczęściej nie da się uruchomić YouTube czy Netflix w tv. Obsługa dramat.
Zespół przycisk włączania w ruterze musiałem wcisnąć na zapałkę zgłaszałem już kilka razy ale minął już rok i nikogo to nie obchodzi.WadySłaby internet, nie dbają o starych klientów, nie wymieniają uszkodzonego sprzętu, brak światłowodów na naszym osiedlu.MiejscowośćBodzechów -
~Marcin / 2022-05-14 17:25
Na początku wyglądało, że będzie ok, ale jakże się myliłem. Pierwszy zgrzyt już przy zamawianiu gdzie dekoder w multiroom dano zwykły zamiast 4k
Kolejny problem nastąpił już przy próbie wymiany, bo jakoś ciężko było się skontaktować z właściwą osobą na infolinii. Gdy w końcu wypełniłem formularz i prosiłem o wymianę na dekoder 4k oraz przy okazji podniesienie prędkości Internetu do 1Gb to otrzymałem informację zwrotną, że jednak na 4k wymienić nie mogę, bo jest niekompatybilny z MR a do aneksu o podniesienie prędkości siłą wciśnięto ochronę Internetu!!! Pomijam fakt, że warunki promocji, jakie otrzymałem z umową mówią o tym ze można do MR zamówić dekoder 4k w cenie 5zł wyżej.
Kolejna sprawa to kontakt z obsługą. Tam nikt nic nie wie i po kilka razy byłem przełączany ( na razie mój rekord to 6 różnych osób podczas jednej rozmowy a na końcu i tak rozłącza)
Multinagrywarka to też nieporozumienie już wolałbym nagrywanie na USB z dużej części programów nagrywać nie można przy odtwarzaniu niektórych nagrań pojawia się komunikat "Problem z odtwarzaniem” i oglądanie traci sens
Jedyny Plus tego że Cena niższa niż oferowała konkurencja i w miarę dobrze działający Internet.ZaletyInternet, CenaWadyObsługa, Multinagrywarka, Jakość TVMiejscowośćKraków
strona 20 z 161
- « poprzednia
- 1 ...
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- nastepna »