Internet działa bardzo wolno, mogę na palcach zliczyć przypadki gdy udało się obejrzeć 45 minutowy serial bez serii przerw łącza internetowego - ciągłe buforowanie.
Obsługa zwykle szybko przyjmuje zgłoszenie, jednak na przyjęciu zgłoszenia kończy się - internet wciąż jest zawodny.
Stanowczo odradzam tę sieć internetową.
MiejscowośćDębica
~Kris / 2022-08-30 11:19
Ocena: 2.25 / 5
Niestaty Państwa usługi są na niskim poziomie. 10-go sierpnia wykupiłem dodatkowe mobilne 10 GB i za 2 dni nie miałem jeszcze prawidłowego Internety. Po interwencji technika mój standardowy pakiet promocyjny 2 GB za który płaciłem od miesięcy zaczął działać. 29-sierpnia po wyczerpaniu 2 GB prędkoś gwałtownie spadła.
Po 7-miu telefonach technik powiedział mi że dodatkowy pakiet 10 GB nigdy nie został aktywowany.
Ponadto 15 sierpnia zakupiłem telefonicznie stały , miesięczny pakiet 10 GB i nauczony doświadczeniem zapytałem dzisiaj (30-ty) czy dostanę kartę dzisiaj albo jutro tak jak to było uzgadniane. Okazało się że NIE - musiałem jeszcze raz przedyktować wszystkie dane i aktywować usłgę. Ile razy trzeba w Netii zamawiać usługę ? 2 razy ? więcej?
Pozdrawiam
Krzysztof
MiejscowośćWarszawa
~Paulina / 2022-08-29 12:10
Ocena: 1.00 / 5
Obsługa dramatyczna. Uwaga paradoks. Masz pobrać fv do zapłaty przez "szumny" serwis netia online. Serwis zwraca błąd 500 lub 520, a Pani dokonuje resetu hasła na moim koncie. Metoda spychowa. Ale uwaga faktury nie mogą ci wysłać, na maila masz pobrać ją z netia online, która uwaga nie działa.
Łeb konia. Dramat!!!
MiejscowośćLipno
~tigerbonzo / 2022-08-25 22:19
Ocena: 1.25 / 5
nie polecam internet bardzo slaby odlaczaja telewizje bez powodu
~Bero / 2022-08-18 20:07
Ocena: 1.50 / 5
Kompletne DNO!!! Wielokrotne zgłoszenia słabej jakości obrazu zaskutkowały obniżeniem ceny a jakość dalej tragedia. O HD moge pomarsyć. Totalna pikseloza . Nowy TV za grube siano i sie nie da oglądać. musiałem internetowa tv odpalić. Porażka. Chyba odżałuje tego tysiaka i wypowiem przed czasem bo szlag mnie trafia
ZaletySam net ok.
WadyBeznadziejna jakosc obrazu po LAN. O Hd zapomnijcie
MiejscowośćŚwidnica
~Anna Dziuba / 2022-08-18 10:06
Ocena: 1.50 / 5
Tragedia.paniusie na infolinii okropne. niezadowolone z zycia i bezczelne. Nie polecam tej firmy,omijac szerokim łukiem.
Wadyokropny serwis posprzedazowy,obsługa.
MiejscowośćLublin
~jebacnetie / 2022-08-17 20:16
Ocena: 1.00 / 5
pieeeeeeeeeeeeeeerdolone gównooooooooooooooooooo beznadzieja dno o o o o o o oo o o nie polecamy ja i moje drugie oblicze, które ujawnia się jak hulk podczas korzystania z usług N E T I A ! WOW
~Ela / 2022-08-17 18:23
Ocena: 1.00 / 5
Internet przynajmniej raz w miesiacu nie działa. Zgłaszanie usterek to porażka, konsultanci są niekompetentni, nie słuchają co się do nich mówi. Na naprawy usterek można czekać nawet dwa tygodnie i to upewniając się kilka razy na infolinii że konsultant zrozumiał o jaki adres chodzi i czy dobrze zrobił zgłoszenie. Absolutnie nie polecam.
ZaletyBrak
WadyNiekompetentni konsultanci.
Internet zawodny, często nie działa.
MiejscowośćNysa
~demo / 2022-08-13 01:25
Ocena: 1.00 / 5
Ten internet to syf i ściek. Cena za którą można mieć najlepszy internet a sam internet to syf.
Jak ktoś włączy netflixa w domu to nie da się nawet połączyć z grą.
A obsługa ma tak wywalone na klijenta że szkoda gadać.
NIE POLECAM SYF JAKICH MAŁO.
Zaletynic
Wadydosłownie wszystko
Miejscowośćżywiec
~zetesz / 2022-08-12 16:33
Ocena: 2.00 / 5
Zmieniłem dostawcę mediów, bo chciałem lepiej... Dałem się oszukać ulotkom i naganiaczom.
Ci ostatni nie przedstawiają rzetelnie oferty, naciągają klienta na dodatkowe koszty o których nie wspominają bądź znacznie je zaniżają. Netia po podpisaniu umowy zbywa klienta oświadczeniem naciągagacza w którym podaje nieprawdę.
Samo działanie TV/internet dalekie od ideału. Awarie, które wiecznie trzeba zgłaszać, bezczelne zanykanie zgłoszenia po 2 dniach bez poinformowania klienta i bez usunięcia awarii. Tzw. technicy to też niezłe cudaki - dzwonią z nr zastrzeżonych na które nie można oddzwonić. Skutkuje to często brakiem kontaktów, bo przecież nie każdy siedzi na telefonie i czeka tylko na ich kontakt... Potem mówią, że dzwonili ileś razy - a wrzeczywistości zwykle 1x.
Infolinia to stracone 30 minut - najpierw reklamy, potem inne bzdety, w końcu opcje i czekanie ok 15 minut...
Jednym słowem - dziadostwo... niestety.
MiejscowośćWrocław
~Tester wielu firm / 2022-08-11 11:59
Ocena: 1.50 / 5
Ludzie którzy dzwonią to śmietniki. Zerwanie umowy bardzo utrudnione, wręcz niemożliwe jeśli nie masz 3 miesięcy na załatwianie spraw. Tra ge dia
WadyObsługa klienta, przedstawienie umowy, zerwanie umowy. Lepiej mieć słaby internet niż ciągłe problemy z netią
MiejscowośćŚwiebodzin
~Rafal / 2022-08-09 18:51
Ocena: 1.50 / 5
Nie polecam netu. Jest to banda oszustów. 1.cwaniaki co wciskają ten bubel.
2. Po umowie trzeba odesłać urządzenia
3 usługi marketingowe są płatne 5 zł jak je likwidujemy
4. Rozwiązanie umowy 8nny adres, a urządzenia inny.
5. I to najważniejsze jak już się decydujecie podpisujcie umowy na czas nie okreslony
ZaletyBrak
WadySame wady
MiejscowośćBiałystok
~Senior / 2022-08-09 15:53
Ocena: 2.25 / 5
Ogólnie nic sie nie zmieniło-czyli złodziejstwo.nie było wyjšcia,więc musielišmy kupić usługè netii.nagle okazało siè że drugi dekoder to kolejne ok.30 zł za aktywacjè-wczešniej brak info na ten temat.Wysyłka starego sprzętu na własny koszt i nawet nie potrafią zlecić kuriera.Przecież moge išć do innego operatora jak nie odpowiada oferta~komentaż pani sprzedającej umowę.Żadnych rabatów dla klientów zmieniających lokalizację usługi.Ewntualnie nieopłacalny rabat,bo nie rezgnując ze starej umowy dalej byšmy ponosili absurdalny koszt dodatkowy.Kategorycznie odradzam.P.S.Pani przez telefon miła,a przy bezpošrednim kontakcie bardzo sucha i urzędowa obsługa-chyba chodziło o to,że jak klient wrócił to i tak weźmie.
~Krzysztof / 2022-08-06 13:44
Ocena: 1.00 / 5
Dodam jeszcze, że możecie zapomnieć o nagrywaniu programów na większości kanałów o czym nikt was nie poinformuje.
ZaletyBrak
WadySame wady
MiejscowośćŻary
~Krzysztof / 2022-08-06 13:33
Ocena: 1.00 / 5
Telewizja z dekoderami bezprzewodowymi (drogą internetową) to jakieś gówno, ciągle pojawiają się błędy typu błąd odtwarzania wideo i weryfikacja sieci, internet cały czas zrywa, odradzam, nie dajcie się władować na minę, od roku wydzwaniam na infolinię, próbowałem zerwać umowę z ich winy ale w Netii nikt nie widzi podstaw do jej zerwania.
ZaletyBrak
WadySame wady
MiejscowośćŻary
~Ktoś / 2022-08-05 23:30
Ocena: 2.75 / 5
Ten internet wiecznie nie działa wyłączą się o różnych godzinach, a jak się dzwoni na infolinię to niby " awaria" ciekawe jeżeli jest klika razy za dnia o różnych porach i dniach..
MiejscowośćRybnik
~Spm / 2022-08-05 11:38
Ocena: 1.75 / 5
Wykupili ISTS, nie poinformowali mnie o tym; ignoruję maile od firm z którymi nie mam do czynienia. Teraz po 3 miesiącach grożą odetnięciem internetu więc próbuję się logować, no ale nie dali mi żadnego hasła. Próbuję resetować i nic nie przychodzi. Zalewa mnie krew ze złości. Traktowanie gorsze niż w ISTS. "Nie używaj agresywnego języka". Yhm, to niech im pies zdechnie.
MiejscowośćKraków
~gtw / 2022-08-04 17:41
Ocena: 1.00 / 5
Po prostu tragedia, ta "firma" to jakiś żart. Zero pomocy ze strony techników, każdy mówi coś innego, na infolinii niekompetentni pracownicy. Prędkość internetu to dno, pobieranie zazwyczaj na poziomie 0.06-0.24 mbps! Skandal, nie dajcie się wrobić i wybierzcie innego dostawcę.
MiejscowośćTychy
~тeαм ħαχøƦ / 2022-08-04 15:29
Ocena: 3.75 / 5
Działać działa w miarę stabilnie, prędkość uploadu mogłaby być lepsza.
Obiecali 100/50, a tu cisza dalej 50/6, może w najbliższym czasie będzie światłowód
ZaletyStabilność
WadySłaby upload
MiejscowośćŚwiebodzice
~rRobert / 2022-08-04 15:23
Ocena: 1.00 / 5
Właśnie pan i Pani z Netii rozmawiali głośno pod moją klatka z obecnym lub przyszłym pracownikiem .Stojąc na balkonie i słuchając co Pan mówi ...jakie sposoby na zdobycie Klienta wiem ,że nigdy nie chce mieć nic wspólnego z tą firmą .Pani wykazała się mega kultura pałac papierosa za papierosem i rzucając pety centralna na wejście do klatki .Masakra.