Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 3203 opinii

2.02 / 5

  • Niezawodność
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.84
  • Cena
    2.34
  • Parametry
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~max / 2007-11-29 18:22
    Jak działał to ok, ale przestał działać i ponad 2 tyg nikt nie może tego naprawić.Panienki z infolinii bardzo miłe, ale ja nie chcę się z nimi umawiać na randkę , tylko chcę aby działał internet.Nie sposób zdobyć jakikolwiek telefon do kierownictwa.To chyba firma zmilitaryzowana -wszystkie kontakty tajne.
    Zaletymiły głos panienek z infolinii
    Wadybrak internetu
    działał jakieś 2 m-ce
  • ~obs2 / 2007-11-24 15:32
    dramatyczne problemy z realizacją umowy (chociaż mam linię telefoniczną Netii).
    Najpierw kurier który nie dociera w umówionym terminie.
    POtem trzykrotnie błędnie wypełniona przez Netię umowa (zły nr dowodu osobistego, potem brak określenia nr promocji - co wstrzymało realizację umowy gdzieś w Netii, najśmieszniejsze, że informacja o tym wstrzymaniu nie dotarła ani do nas, ale to pikuś, ale także do osoby która z ramienia Netii realizowała umowę z nami. Po prostu, gdzieś poza tą panią ktoś wstrzymał umowę z powodu formalnych błędów w umowie, nikogo absolutnie o tym nie informując. Na końcu, wydrukowano umowę z błędnym kodem aktywacji.)
    Pomimo tych perypetii jestem zadowolony. Problemy daly się przezwyciężyć.
    BArdzo, ale to bardzo kompetentny dział wsparcia technicznego. Problemy rozwiązywali trafnie i bardzo szybko.
    No i najważniejsze. mam ten internet od ponad 2 tygodni. Nie było ani chwili przerwy w dostawie sygnału. Mój poprzedni dostawca zaliczał w takim okresie średnio 2, a często sporo więcej, przerwy rzędu od pół do kilku godzin.
    Zaletyinternet stale jest. To dla mnie nowość że jest to możliwe, po doświadczeniach z poprzednim dostawcą.
    Wadytransfer nawet nie zbliża się maksymalnego określonego w umowie, ale tego się spodziewałem.
    dramatyczne problemy z aktywacją usługi na własnych liniach netii, w Krakowie.
    ok 2.5 tygodnia. Abonament 49 zł za miesiąc za łącze 1 Mb
  • ~Hary / 2007-11-15 22:35
    Ocena: 3.75 / 5
    Najlepiej to mi się podoba automatyczna sekretarka w firmie Netia.
    Osługa klienta w innych firmach odniosłem lepsze wrażenie , co do kompentencii.
    Najlepiej że miałem mieć usługę w promocjii, a tu masz przyszedł rachune i promocję diabli wzieli.
    Jak wytrzyma się ok dwóch mesięcy na aktywowanie usługi, to dalej powinno być OK.
    Zalety+
    Wady-
    1 m-c
  • ~Ktoś / 2007-11-15 20:41
    Umowę z Netią podpisałam 1 sierpnia, dziś jest 15 listopada, a ja nadal nie mam internetu. Oświadczenie do TP SA wysyłałam już z sześć razy!!! Na nic się zdają telefony, tlumaczenia,że nie mam innego adresu. W TP mówią, że adres jest prawidłowy, w Netii, że TP odrzuca adres podany na oświadczeniu. Kserowałam juz faktury i nic to nie daje, Netia nie potrafi wymóc ma TP rzetelnego traktowania. W Netii ponadto konsultantki się tak motają, że głowa boli. Rozmawiam z jedną w sobotę i ta mi mówi, że będzie interweniować, że jeszcze tego samego dnia wysyła do TP oświadczenie. OK, czekam. We wtorek dzwoni następna, i mówi mi że mam wysłać jeszcze raz, bo nic się z tym nie dzieje, żebym nie czekała proponuje, że wzór oświadczenia natychmiast prześle mi na maila. TE natychmiast to kolejne cztery dni!!!! Ludzie ja już nie mam pomysłu co z nimi wszystkimi robić????
  • ~milenka / 2007-11-13 18:47
    beznadzieja masakra zenada ni huhu kompetencji konsultantow; nie podlaczyli mi internetu mimo ze umowe podpisalam 29 wrzesnia; dzwonilam do nich niemal kazdego dnia wysylalam maile nic...zadnej odp. co do telefonow to za kazdym razem to samo...nr umowy imie nazwisko pesel 10 min czekania stwierdzenie umowa zginela szukamy...,prosze o polaczenie z jakims kierownikiem przelaczaja do innego konsultanta
    ; wyslalam im na ich prosbe faksem kopie umowy chyba tez ja zgubili nie napisze ze nie polecam bo moze ci szczesliwi ktorym podlaczyli net sa zadowoleni pozdrowienia
    Zaletynie poznalam
    Wadymnustwo
  • ~Michał / 2007-10-11 16:53
    faktycznie, znajomy czekał dwa tygodnie na podpięcie sygnału, ale to z winy neostrady, która odmawiała przesłania danych. ja sobie w domu założyłem nei będąc z monopolistą związanym internetowo i nie było żadnego problemu. dwa dni i po sprawie. wg mnie netia stara się prowadzić uczciwą politykę, ale niestety czasem to nei od nich coś zależy.
    Zaletystarają się
    Wadyczasem są zależni od tepsy
    trzy miesiące
  • ~kosmos1 / 2007-10-08 21:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Moi drodzy mysle ze takich osob jak ja jest wiela - totalnie sie zawiodlem na firmie Netia po 50 telefonach do tej nie kompetentnej firmy i dwumiesiecznym okresie oczekiwania na nternet nadal go nie mam .Pytam co to za firma ktora obiecuje internet i po tak dlugim czasie nie potrafi nic zrobic niech sie zajma rozwozem prezerwatyw lepiej albo hodowl? rybek .Zauwazy?em ?e jest teraz moda na wirtualne firmy takie w?asnie jak Netia która nie ma nawet pracowników tylko" lale "ktore po wypranym mózgu potrafia tylko zbywac i prze??cza? ludzi .
    Zaletybrak
    Wadyk?amstwo, oszustwo itd.
    dwa miesi?ce jeszcze nic tylko wydalem duzo na telefony
  • ~RoboCop / 2007-10-08 13:48
    Jakby tepsa nie robi?a problemów ze zmian? dostawcy netu, to nie by?oby ?adnych problemów z Neti?. Netia sama w sobie daje ?wietne warunki, wi?c nale?y chyba ?apa? ile si? tylko da z tego.
    Zaletystabilno?? ??cza, dobry transfer
  • ~jedrula / 2007-10-04 22:53
    Ocena: 4.33 / 5
    zdecydowanie leprze od neostrady ,Niestety jak to teraz modne kontakt z firmą doskonały ale tylko do momentu podpisania umowy.Załatwienie czegokolwiek puzniej łącznie z reklamacją graniczy z cudem.Od momentu gdy zostałeś klientem płać a z nami i tak nie pogadasz mamy twoją umowe.
    Wadyw razie awarji godzinami nie można sie dodzwonić do obsługi klienta
    1,5 roku
  • ~ulisses109 / 2007-10-03 20:46
    Długo czekałem od podpisania umowy do właczenia netu 2 miesiące Tpsa tak mi dokuczała ale w koncu wymiekli.Na chwile obęcną jeste zadowolony z Neti bardzo dobrze 1 Mb to w rzeczywistosci 1,3 Mb Nie ma problemów oby tak dalej.
    Zaletyłacz szybsze niz na umowie , brak awari działa bez problemów
    Wadydługo czekałem na aktywacje w 68 dni
    1,5 miesiąca - promocja
  • ~sluna / 2007-09-29 17:18
    Ocena: 3.25 / 5
    Podpisalem z Netią umowe na początku roku rezygnując z TP'sy, mam net24 2mb. ogólnie jestem zadowolony, ale przez kilka ostatnich dni do transferu brakuje mi jakies 600-700 mb/s!!!
    Jutro zrobie DYM!! Generalnie uważam , że to byl dobry wybór!!
    Pozdrawiam.
  • ~Karolina / 2007-09-21 13:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłam netię przez Internet - po kilku dniach dostałam kurierem umowę - po zapoznaniu się z nią stwierdziłam że nie podpisuję jej - wybrałam Neostradę. Po kilku dniach Neostrada przestała działać - okazało się że mimo że mam niepodpisaną umowę u siebie w domu - Netia przesłała do TP dyspozycję o udostępnienie łącza pod swoją usługę - no więc Neostradę odłączono.
    Mało tego - okazało się że przy odbiorze przesyłki (zawierającej umowę) abonentka na którą rzekomo dokonano rejestracji nieświadomie podpisała umowę myśląc że chodzi o potw. odbioru itp. Kurier powinien informować że podpisywane dokumenty są aż tak ważne - no a teraz po złożeniu wypowiedzenia tej nieświadomej umowy muszę czekać miesiąc aż spowrotem udostępnią mi linię pod Neostradę mimo że modemu Netii nie miałam przez chwilę w rękach nie mówiąc już o rejestracji i uruchomieniu usługi.
    Zaletybrak!!!!!!!
    Wadysami widzicie
    nie kupiłam go no ale Netii to nie interesuje :(
  • ~Sasza / 2007-09-14 21:10
    Ocena: 3.00 / 5
    niewiadoma w tytule to tylko oznacza czy za chwile nie zostanę bez internetu.Tak było w poniedziałek ( 10. 09) gdy po kilku godzinach od aktywacji usługi połaczenie zostało przerwane, aż do dzisiaj (14. 09) do 15-tej i maqm tylko nadzieję, że teraz już będzie dobrze, bo niby dlaczego
    to ja konsument mam ponosić karę za to, że Netia i TP SA prowadzą walkę o klienta. Z tąd też konsultanci proszą o cierpliwość, a niezawodność jest niewiadomą. Dzięki.
    ZaletyParametry, cena.
    WadyNiepewność
    Aktywacja nastąpiła ponad 30 dni po podpisaniu umowy. Pakiet promocyjny.
  • ~kosaaa / 2007-09-14 14:33
    Ocena: 2.25 / 5
    2miesiace czekalem, az mi laskawie podlacza ten internet, przez telefon bylem oczywiscie splawiany itd. masakra, nie polecam.....
  • ~bobek / 2007-08-28 23:17
    Ocena: 4.50 / 5
    przechodząc z Tp do Netii trochę się obawiałem o transfer, ale pod tym wzgledem jest bez zarzutu; cena wiadomo mniejsza niż w Tp; ogólnie duży plus
  • ~m-zm / 2007-08-28 17:33
    Od ponad miesiąca (po podpisaniu umowy) czekam na podłączenie internetu. Netia nie potrafi w tym czasie zrobić nic ponad nieustanne "prośby o cierpliwość" i "wyrazy zrozumienia". Ta firma powinna się zając wypasem trzody chlewnej albo innymi zajęciami nie wymagającymi kompetencji. Netia to pomyłka, która przerodziła się w horror :/
  • ~awo / 2007-08-23 19:14
    mam neta24 od 3 ponad miesięcy a łączny czas działania nie przekracza 1 miesiąca! To ma być alternatywa???



    ........................................ ........................................ ........................................ ........................................ ........................................ ........................................ ........................................ ........................................ .....






    3 miesiące a prawie 2 nie dziala
  • ~zerbin / 2007-08-18 13:50
    Ocena: 3.00 / 5
    Już 5 tygodni czekam na założenie internetu przez Netię mimo iż obiecywali, że w 3 tygodnie się uporają najdalej. Ale jest tak, że nie idzie się do nich dodzwonić a jak już się już uda i tak nic nie można się dowiedzieć bo zawsze odbiera nie ten co powinien. Oczywiście przełącza rozmowę w kosmos i po 15 minutach sami odkładamy słuchawkę.
    ZaletyMiała być cena plusem.
    WadyBałagan w firmie. Brak informacji. Bardzo długi czas oczekiwania na reakcję.
  • ~Maciek / 2007-08-02 14:35
    Ocena: 3.50 / 5
    Internet działa bez problemu. Dobry, ale trochę zbyt drogi. 1mb w cenie 64 na polskie warunki to dużo. Gdy się pojawia awaria to trzeba długo czekać na naprawę.
    Zaletybrak limitów pobierania
    niższa cena
    2 miesiące po 1 zł
    Wadyzmienne ip wymuszone co 24 h
    przycinający upload przy korzystaniu z pasma download
    Od 28 marca 2007 - cena Aktywacja 1zł :)
  • ~Kazimierz / 2007-07-23 13:46
    Ocena: 5.00 / 5
    Szybki internet w Netii jest bardzo tanią ofertą. Szczególnie od kiedy wprowadzili promocję "pierwszy rok za darmo". Pozatym jakość ich usług jest pierwszorzędna. Nic, tylko brać!
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4605
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3927
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2981
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2581
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2017