dramatyczne problemy z realizacją umowy (chociaż mam linię telefoniczną Netii).
Najpierw kurier który nie dociera w umówionym terminie.
POtem trzykrotnie błędnie wypełniona przez Netię umowa (zły nr dowodu osobistego, potem brak określenia nr promocji - co wstrzymało realizację umowy gdzieś w Netii, najśmieszniejsze, że informacja o tym wstrzymaniu nie dotarła ani do nas, ale to pikuś, ale także do osoby która z ramienia Netii realizowała umowę z nami. Po prostu, gdzieś poza tą panią ktoś wstrzymał umowę z powodu formalnych błędów w umowie, nikogo absolutnie o tym nie informując. Na końcu, wydrukowano umowę z błędnym kodem aktywacji.)
Pomimo tych perypetii jestem zadowolony. Problemy daly się przezwyciężyć.
BArdzo, ale to bardzo kompetentny dział wsparcia technicznego. Problemy rozwiązywali trafnie i bardzo szybko.
No i najważniejsze. mam ten internet od ponad 2 tygodni. Nie było ani chwili przerwy w dostawie sygnału. Mój poprzedni dostawca zaliczał w takim okresie średnio 2, a często sporo więcej, przerwy rzędu od pół do kilku godzin.
Zaletyinternet stale jest. To dla mnie nowość że jest to możliwe, po doświadczeniach z poprzednim dostawcą.
Wadytransfer nawet nie zbliża się maksymalnego określonego w umowie, ale tego się spodziewałem.
dramatyczne problemy z aktywacją usługi na własnych liniach netii, w Krakowie.
ok 2.5 tygodnia. Abonament 49 zł za miesiąc za łącze 1 Mb