Ta firma powinna zostać zlikwidowana! Wszystko przekręca. Jedną reklamacje rozpatruje ponad pół roku i co chwila przychodzi pismo z informacją, że biurą do rozpatrzenia. Po podpisaniu umowy na internet czekałem pół roku na realizację zamówienia, który mieli mi podłączyć w ciągu tygodnia!! Dzwoniłem tam prawie co 2 dni i informowali mnie, że nie maja takiej umowy. Po pół roku umowa się znalazła! Modem w umowie mialem za zlotówkę, a przysłali mi fakturę na niego po 3 miesiącach na ponad 65 zł! Umowę mam na rok, a ostatnio przez przypadek jak sprawdzałem dane z konsultantką w Neti okazało się, że umowę mam na 2 lata!! Zastanawiam się co jeszcze są w stanie przekręcić. A jeszcze jedno. Oszukują bo ich przedstawiciele przedstawiają się, że są z TELEKOMUNIKACJI POLSKIEJ - tak właśnie podpisałem umowę z Netią na telefon a nie z TPSĄ
Zaletystabilny internet
~Katka / 2008-08-17 22:30
To firma , która sobie kpi z klienta!!!Podpisałam umowę z Netią 6 czerwca i do 31 lipca nikt z Netii nie raczył mnie powiadomić , że na umowie brak mojego adresu i'mail w związku z czym firma ma zamiar zerwać ze mną umowę , która miała obowiązywać od 1 lipca . Netia w moim imieniu nie wypowiedziała też umowy z TP która 1 lipca przeszła w umowę na czas nieokreslony . Dlaczego za czyjeś zaniedbanie to ja mam ponosić konsekwencje ? Prawie 2 miesiące firma świadcząca usługi telekomunikacyjne nie potrafi się skontaktować z klientem ????? Przecież to kpina!!! Istnieje jeszcze coś takiego jak Poczta Polska i można wysłać pismo z prośbą o kontakt prawda ? Jak najdalej od NETII !!!!!!!!!!!!!
jareks-2005 / 2008-08-16 13:10
Ocena: 1.00 / 5
mam linie TP teraz kończy mi sie umowa i nie wiem co zrobic może coś doradzicie do jakiego przejśc operatora aby mniej płacic za internet z dobrym skutkiemn pozdrawiam jarek.08@neostrada.pl
Joanna / 2008-08-12 22:11
Ocena: 3.75 / 5
Internet z Netii mamy od ok roku-kłopoty były gł. z przyłączeniem i wynikały z oporów TP.SA (standardowo), z której łącz musieliśmy korzystać. -Modem dotarł bez problemu -aktywacja przebiegła bez problemu - sieć zgubiła się raz-1,5 godz temu. Po zgłoszeniu telefonicznym (infolinie chyba nigdzie nie są porywające...) i wykonaniu szeregu standardowych, nudnych czynności (podłączyć modem, odłączyć modem, sprawdzić sterowniki itp) przyjęto od nas zgłoszenie - sieć działa! -1 problem z fakturą- przez 3 miesiące promocji nie dostaliśmy faktury-po telefonie na infolinie (!) przyszła jedna, zbiorcza. Podobno był jakiś kłopot z naszym kontem. Teraz już jest OK.
Cena/transfer/stabilność : konkurencyjna, jeżeli mieszka się poza miastem i do wyboru jest tylko internet radiowy, GPRS i TP.SA
ZaletyStabilna sieć, praktycznie bez awarii, za miastem-dobra alternatywa-cenowo i ideologicznie- dla TP.SA (po kablu)
WadyWolelibyśmy nie mieć potrzeby rozmów z infoliniami ;)
ok 1 rok
~wolny_strzelec / 2008-08-10 22:57
Ocena: 2.50 / 5
Rok temu podpisałem umowę z Netią i teraz strasznie żałuję. Niedawno nawalił mi modem jeszcze na gwarancji i nie mogę doczekać się na nowy. Kiedy dzwonię do Netii, zgłaszają się niekompetentni konsultanci, od których nic nie mogę się dowiedzieć. Czekam już ponad pół miesiąca i nic, nawet najmniejszego telefonu. Po prostu Netia olewa klientów z którymi podpisała już umowę. Uważam, że zachowują się gorzej niż TPSA i właśnie wystąpiłem o rozwiązanie umowy.Radzę się dobrze zastanowić, przed podpisaniem umowy z Netią.
ZaletyNie widzę żadnych
WadyOlewanie klientów
Prawie rok
~Mugol / 2008-08-05 09:39
Ocena: 1.00 / 5
A ja dzwoniłem do neti już 2 razy;/ Chce zamówić u nich telefon i internet bezprzewodowy ale nie mogę się ich doczekać żeby sprawdzili możliwość podłączenia (według ich mapy zasięgu można). po pierwszym telefonie czekałem 3 tygodnie i sie nie doczekałem więc zadzwoniłem znowu i znowu mnie zapewniono przyjdą:)) i od tego czasu minęło już prawie 2 miesiące i nic ani widu ani słychu. Słyszałem ze tp daje ciała ale przy zakładaniu telefonu do firmy obsłużyli nas niesamowicie szybko (w ciągu tygodnia wszystko było podłączone i trybilo). A tutaj miało być tak pięknie. Ech szkoda gadać;/
Znacie jakiegoś innego dobrego dostawce ale usługa musi być radiowa?
~julka / 2008-08-04 10:54
Ocena: 2.00 / 5
mieszkam we Wrocławiu chwilowo mam iplusa ale z tego co przeczytałam po miesiącu operator zmniejsza szybkosc . W umowie nie zobow. sie ze bedzie stała. Netia za to jest pozytywniej spostrzegana....co do cen i mobilności to gdyby reklama była prawda..ale nie jest do końca
Zaletybezprzewodowy
Wadywiele az nie chce sie pisac
5dni
~pomorzanin / 2008-07-15 11:51
Ocena: 1.00 / 5
Podpisana umowa z netią 3 06 2008 do dzisiaj(15-07-2008) nie odnaleziona w tej firmie a miala być rozwiązana umowa z TPSA przez NETIĘ.kto poniesie koszty z tytulu nie rozwoiązania umowy /pewnie ja. nie dajcie się nabrać to jest najgorsza obsluga jaka może być,winę za brak umowy zaczynają zwalać na strajkujących pocztowców( tylko w jaki sposób ja dostalem umowę ?)
~maciej / 2008-06-17 17:48
witaj dzięki sprawdziweł w koncu jedna osoba mnie zrozumiała i mi powiedziała dzięki jeszcze raz sprawdziłem i jest tyle ile miało byc
3 miesiące
bumeta / 2008-06-17 11:03
mam bezprzewodowy internet w wimax 2mg jak sprawdzic szybk osc tego internetu trzy jest to 2 mega a wprawym dolnym oknie pokazuje mo 100,0kb,s
~kw / 2008-06-13 09:50
Ocena: 1.00 / 5
Chciałam dowiedzieć się o możliwość dostępu do internetu. Niestety konsultant, Łukasz Kościelny, był bardzo nieuprzejmy. Nie dowiedziałam się niczego konkretnego, a niesmak po rozmowie pozostał.
~waff / 2008-06-12 12:20
zamówiłem pakiet - mial dzialac telefon i net - nagle sie okazuje ze internetu nie bedzie a zalezalo mi na tym jedynie wiec kazą mi pisac rezygnacje choc to oni nie wywiazali z umowy i bede musial jeszcze i ich telefonu musiał korzystac- szcyt absurdu - nie polecam
~netiowicz / 2008-05-07 16:50
Ocena: 4.75 / 5
Netia jest bardzo dobra. Mam ja od kilku miechow i nie mialem zadnych problemow. Transfer caly czas 130KB/s ping w cs'ie 30-50 (w zaleznosci od serwera). Jesli ktos ma duze pingi to wystarczy zadzwonic do infolinii i konkretnie z nimi pogadac, bo to wszystko zalezy od centrali i od wezlow przez ktore wedruje polaczenie. A gadanie ze TP jest taka jak Netia, badz na odwrot to kompletna paranoja. Moj kolega mieszka obok mnie w bloku i ma neo i polaczenie idzie przez calkiem inne wezly. A to ze korzystamy z tego samego kabla nie ma zadnego znaczenia.
~riccardo / 2008-05-02 19:10
Ocena: 4.75 / 5
Wreszcie TPSA ma za swoje,nie dosc ze oferuja byle co to jeszcze ceny oferuja wysokie.Pomimo ze mam Netie na laczy TPSA to zamierzam w najblizszym czasie przejsc z abonamentem do Netii.Wiadomo ze przed wyborem operatora zbadalem wszystkie mozliwe oferty,Od pierwszego uruchomienia nie ma problemow z laczem,choc kiedy ktos do mnie dzwoni na tel.stacjonarny to czasami rozlacza sie internet,ale nie widze tego za powazna wade,choc w innym miejscu to nie wystepowalo.Pozdrawiam
Zaletycena,mozliwosc zmiany umowy w okresie umowy
Wadytymczasem nie mam nic przeciw
od miesiaca
~lowa / 2008-04-23 12:16
Ocena: 2.00 / 5
U mnie wystepuja czeste przerwy w dzialniu. Transfery nie do konca takie jakie powinny byc. Obsluga klienta to dno. Dowiedziec sie czegokolwiek i rozpatrywanie reklamacji to porazka, nie mowiac ze zostalem wprowadzony w blad i musialem sporo przeplacic. Byle do konca umowy i zmykam.
sprzedaje netie i mam na codzień doczyninia z mnustwem klientów zadowolonych i niezadowolonych na samym początku były wielkieeeeeeeeeee problemy ale jak na dzień zisiejszy jest naprawde dobrze nauczyliśmy się rozmawiać z TP i egzekwować bardzo dużo spraw sama w domu mam również neta z neti działa bardzo dobrze nawet polecam znajomym, jednak trzeba uważać i uikać podpisywania umów przez infolinie lepiej się pofatygować i przejść do pnktu najlepsza sieć sprzedaży usług Neti to I&T (internt&telefon) zależy im na kliencie
Zaletyjest ich wiele
Wadyjest ich wiele
pół roku . w sprzedaży 1.5 roku
~Magdas / 2008-04-19 12:21
Ocena: 2.25 / 5
Kilka razy zdarzylo sie, ze nie dzialal. Parametry w normie ale bez rewelacji. Obsluga klenta jest skandaliczna. Z tego wzgledu po skonczeniu umowy zmienie operatora. Z takim lekcewazeniem klienta jeszcze sie nie spotkalem.
ZaletyGeneralnie dziala
Wadyobsluga klienta
11 miesiecy
~renacia / 2008-04-18 22:23
Ocena: 4.25 / 5
Na modem czekałam miesiąc bo telekomunikacja odrzuciła wniosek (niby adres się nie zgadzał). Wyjaśniłam dzwoniąc na infolinie. Podłaczyłam i działa bardzo dobrze aby tak dalej. Pozdrawiam
~Piotrek / 2008-04-14 21:08
Ocena: 5.00 / 5
Rewelacja. Odkąd mam umowę - prawie 2 lata- ani razu nie miałem problemów technicznych, nie zrywa połączeń, brak limitu danych, bardzo dobra cena w nowych promocjach, dostępność informacji na wysokim poziomie o niebo lepsza niż w TP S.A.Nie miałem żadnych problemów z umową i aktywacją usługi.
Zalety-jakość -cena -obsługa klienta -brak limitu danych -niezawodność działania
Wady-brak
niecałe 2 lata
~ezena / 2008-04-07 21:42
Ocena: 3.25 / 5
Zostałam oszukana , zamówiłam przez internet usługę w promocji,, rok za darmo'' umowa dostarczona kurierem,podpisać musiałam przy kurierze ,ponieważ on odsyłał umowę.Byłam pewna ze podpisuje usługę która zamawiałam.A tu niespodzianka 3 miesiace po 19 zł następne po 49zl.Wytrzymam ,ale nigdy więcej.