Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 3212 opinii

2.02 / 5

  • Niezawodność
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.83
  • Cena
    2.34
  • Parametry
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Marta Barecka / 2009-03-25 18:28
    Ocena: 3.67 / 5
    W zasadzie nie mam zdania na temat jakości usług, ponieważ korzystam z Netii dopiero 3 tygodnie, jednakowoż cena za połączenia powaliła mnie na łopatki. Zawarłam umowę na 12 miesięcy, ale czym prędzej ją zrywam zakładając, ze zapłacę karę umowną. I tak mi się opłaci. 0,35 zł za minutę połączenia - paskarska stwka! Dzwoniąc z telefonu komórkowego na kartę, płacę za połączenie z telefonem stacjonarnym płacę 0,25 gr.
    Zaletynie zdążyłam ich poczuć
    Wadypaskarska cena za połączenia
    3 tygodnie
  • ~miro / 2009-03-23 14:35
    Dziś postanowiłem zadryndać do neti z powodu rozeznania sie na polu walki z dostawcami bo mi sie umowa w tepsie kończy i nic a nic nie załatwiłem ale przynajmniej sie uśmiałem , a mianowicie , dzwonie uwaga - dzień dobry poproszę o propozycję jaką morze dać mi netia na swoich łączach i czekam miła kobietka cosik szperała widać no nic ale czekam - czy morze pan podac dokładny adres - podałem czekam nadal - czy na pewno chce pan na łączach neti ,zapytała drżącym głosem kobietka - hmmmmm ? sie nie zastanawiając palnołem jessssss- wie pan nie mamy takich możliwości teraz tylko na pana łączu z tepsy - ale ja nie chcem łącza z tepsy ja chcem po waszym łączu z waszego słupka rozumi droga pani - jak by zrozumiała i walneła że takiego słupka blisko mnie nie ma i tu parsknołem śmiechem - droga pani słupki i cała linia neti idzie pod moim płotem od ix lat miałem nawet od was telefon jak tylko zaczynaliście działalność co więcej w tym samym domu przez ścianę szwagier ma od was telefon z internetem co więcej z tego właśnie słupka co stoi pod moim płotem czy pani sobie robi ze mnie jaja ? pół godzinna konsternacja cisza szukanie zdziwko zmieszana kobitka drgającym głosem oświadcza nie śmiało że takiego łącza nawet nie ma w sieci ? ale sie zapyta techników hhahahahahahaah normalnie boki zrywac niby poważna firma a taki burdel dobre czyli szwagier przez ścianę ma wirtualne łącze a kasę wysyła dobroczynnie i tak na serio ,miałem zrezygnować z tepsa na rzecz neti lecz jeśli na samym początku usłyszałem takie bzdury to mi sie po prostu odechciało,raczej po poczytaniu i analizie prawdziwej części postów a tym bardziej opinii szwagra gotowy jestem pozostać w tepsie zwiększając jedynie prędkość co było jedynym wyznacznikiem zmiany dostawcy, wiec tak reasumując reklama ładna, działanie można powiedzieć na podstawie wypowiedzi szwagra że działa jeśli w danym momencie nie zrywa hahaha dodzwonic sie po pomoc to cud a cuda sie zdarzają podobno i info z ostatniej chwili zadzwoniła nieśmiała kobitka jednak ten słupek istnieje tylko nie wiedzą czy mogą podłączyć-brawo za rzetelność i gratuluje tym którym to coś działa ja raczej bym sie zastanowił nad bałaganem panującym w tej firmie której salon mam 80 kilometrów od domu to sie nazywa dbałość o klienta ?
    Zaletyładna reklama zachwycające propozycje
    Wadybałagan bałagan i bulisz za połączenia nawet gdy masz netie
  • ~karlato / 2009-03-17 16:20
    Ocena: 3.50 / 5
    Na przestrzeni 1,5 roku moje zadowolenie jest umiarkowane a to niestety przez biuro obsługi klienta. Mój przykład to bałagan w centrali Netii przysyłają lewe faktury na których jest nie twoja usługa - bo jak możesz płacić za coś czego nie masz lub nie możesz mieć z racji braku możliwości technicznych. To tak jakbyś chciał kupić samochód ale go nie ma po czym dostajesz rachunek za samochód którego przecież nie masz. BIURO OBSŁUGI na moim przykładzie to OSZU****.
    Wady BIURO OBSŁUGI I BAJZEL W cENTRALI W wARSZAWIE
  • ~Marcin / 2009-03-17 11:56
    chciałem zamienić telekomunikację kablowa ( która nie mogła mi założyć szybkiego internetu) na Netię WiMAx, ... po wstępnych rozmowach z przedstawicielami, potwierdzeniach zasięgu ( wykonanych po dwóch miesiącach od złożenia prośby) i podpisaniu umowy,.... oraz rozwiązaniu umowy z TPSA ........................okazało się że usługa nie może być wykonana bo ilość przekaźników się zablokowała, a umowa mimo podpisania została rozwiązana,

    iiiiiii obudziłem się z ręką w przysłowiowym nocniku ani beznadziejnego łaczaTpsa ani wypasionego Neti czyli krótko mówiąc g...no
    Zaletybardzo dobra reklama
    Wadytak jak zwykle polska jest 50 lat za murzynami i zainteresowanie przekracza wszelkie możliwości przewidywania
  • ~JUSTIN / 2009-03-16 19:03
    Jako byly pracownik TPSA, chciałbym zwrócić uwagę, że wiele negatywnych opinii o konkurencji (w tym Netii) to efekt działania pracowników TPSA, którzy rozsiewają tzw. "czarny marketing szeptany". Sam w tym brałem udzial, bo szef tego ode mnie wymagał. Przykro mi, że ktoś się na to "nabierał". Jako, iż ostatnie zmiany w TPSA zmusiły mnie do odejścia, chcialbym zrobić ten rachunek sumienia i przestrzec przed takimi praktykami.
    ZaletyNie wiem, nie korzystam
    WadyNie wiem, nie korzystam
    Nie wiem, nie korzystam
  • ~bodek / 2009-03-15 19:30
    Ocena: 3.75 / 5
    Mam Netię prawie 2 lata, (06.2007) wtedy nie było większych problemów z uzyskaniem "neta" w Netii. Najważniejszym powodem zawarcia umowy z Netią było to że mam internet 1M na łączu TePsy przy abonamencie na telefon (w TPSA) za 28 zł, (tak tak kiedyś takie były) co dla TPSA było niemożliwe. Przez te prawie 2lata tylko raz nie miałem neta (2 dni). Kontakt z obsługą dobry - 1 godz. czekania na połączenie. Faktem jest że średnie prędkości to ok. 50-60% tego co w umowie ale mnie to na razie wystarcza. Zobaczymy co mi zaoferują w czerwcu - koniec umowy.
    Zaletycena, stabilność
    Wadytransfer
    prawie 2 lata
  • ~winiu / 2009-03-12 13:44
    Ocena: 2.25 / 5
    te pawelek 20 ty jestes idiota i nie mieszaj w glowie innym
    Zaletynie ma
    Wadycala netia to szambo
  • ~Wściekły naNETIE / 2009-03-07 13:59
    Ocena: 2.25 / 5
    mam netie ,od wrzesnia 2007 ,na poczatku chodzila ladnie , potem po kilku miesiacach sie pogorszylo ,potem znowu poprawilo , a teraz (marzec 2009) nigdy jeszcze nie działało tak tragicznie , ogromne packet losty - upload spadł grubo o jakies 3/4 możliwości - niedopuszczalne , transfer też ,bardzo skacze, ping w grach się podniósł ,co chwila przerywa - ping 999 ,do tego mieszkam w Warszawie gdzie internet powinien śmigać !!! nie mam zamiaru dłużej przedłużać umowy z nimi w takim wypadku ...
  • ~LECHALLEGRO / 2009-03-06 18:47
    Ocena: 1.00 / 5
    NIBY FIRMA TELEKOMUNIKACYJNA - POŁĄCZENIA Z POSZCZEGÓLNYMI DZIAŁAMI (OK 40MINUT)
    CAŁKOWITE OLEWANIE KLIENTÓW PO PODPISANIU UMOWY
    ZaletyNIE ZNAM BO MI NIE PODŁĄCZONO MIMO PODPISANIA UMOWY
    WadyNIBY FIRMA TELEKOMUNIKACYJNA - POŁĄCZENIA Z POSZCZEGÓLNYMI DZIAŁAMI (OK 40MINUT)
    CAŁKOWITE OLEWANIE KLIENTÓW PO PODPISANIU UMOWY
  • ~chuck bass / 2009-03-01 18:11
    Ocena: 2.50 / 5
    Mam od 2 lat usługę net24. Za 512 kbit/s (zwiększone od razu było na 640) płacę ponad 40 zł. Połączenia zrywało nagminnie na początku użytkowania, po może 15 telefonie poskutkowało, bo zrywa mniej, zdarzy się od czasu do czasu. Jeśli chodzi o obsługę w infolinii, to trafiałem raczej na profesjonalistów i uprzejmych ludzi. Niestety dbalość o stałych klientów jest słaba i to bardzo. Dzwoniłem o podniesienie transferu, gdyż po tych dwóch latach płacenie prawie 50 zł za "pół mega" jest lekkim przegięciem, gdy nowi klienci płacą 40 zł za 4 Mbit/s. Usłyszałem, że mogą mi podnieść na jeden mega ale zapłacę 60 zł miesięcznie :/ No przepraszam, ale w czasie tych 3 lat abonamentu realia się zmieniają i to co było kiedyś wystarczające, lub świetne, po jakimś czasie staję się zbyt słabe, więc powinni dbać o klientów i automatycznie dostosowywać ich transfer do panujących realiów. Na pewno umowy nie przedłużę, gdyż najadłem się zbyt dużo nerwów przez Netię, a 3 lata trwania w stagnacji łącza to gruba przesada
    Zalety- obsługa
    Wady- niemożność zmiany transferu na bardziej aktualny bez podniesienia diametralnie opłaty
    - zrywa łącze
    2 lata
  • ~KM / 2009-02-24 08:17
    Ocena: 4.25 / 5
    Cóż, wraz z nowym mieszkaniem potrzebowałem internetu - to wiadome. Po zawiedzeniu się na Plusie bezprzewodowym (geez, dobrze że się to już skończyło), i Neostradzie (tak, nie ma to jak "będzie 1 mega, będzie Panie - a tu 512 i to jeszcze jak ostatnia tandeta), musiałem poszukać sobie nowego providera. Niestety, niezawodny dostawca jakim jest w moim rodzinnym domu - Toya, która daje mi obecnie fajnego symetryka 1/1 , tam gdzie jest nowy dom nie miała zasięgu. I wnet dzwoni do mnie miła Pani z Netii i proponuje mi fajny internet 4mbit/s za 49 zł, plus telefon za 42 (miałem tam za 50, z godziną). Na dodatek fajna sprawa, bo pozwala mi rozmawiać 2 godziny zamiast 1 i za granicę (mam znajomego w Holandii i Anglii, więc się przyda). Trochę byłem sceptyczny, bo znam ten rynek nieco. Poza tym upload był 512, ale jakoś nie miałem większej potrzeby, a i więcej to niż w TPSA. Tak więc zdecydowałem się, nawet te spore koszta jednorazowe poniosłem (najwięcej było za przeniesienie numeru, 61 zł - ale miła niespodzianka, teoretycznie zwróciło mi się gdy przyszedł mi ostatni rachunek z TPSA BEZ ABONAMENTU wow) Kupiłem oczywiście router, szkoda że Netia zastrzega sobie, że tylko ich routery działają (pewnie firma która im sprzedaje sobie to zastrzegła, biznes - wiadomo). No i czekam. Po około 17 dniach dostaje sprzęcik i mam kolejne 5 dni czekać na aktywację. W sumie podczas 5 dniach wszystko śmiga, choć te pierwsze godziny "nastrajania" (jak to zgrabnie Pani ujęła) to było troszkę niedogodności, ale potem już wszystko śmiga... dodatkowo fajne dwie słuchawki dostałem za 1 zł chyba, ale przydają się. No i śmiga! Wow, po prostu przefajnie. Da się odczuć w wielu miejscach za 4mbit to nie 1, choć 1 w zupełności czasami wystarcza. 4 mbit to jak ford focus kontra 1 mbit fiat 126 p. Polecam internet szybki z Netii, troszkę może czasami obsługa kuleje, ale jest i tak 100 razy lepsza od nieodbierającej wcale "Błękitnej linii". No i nie robią w konia. Polecam!
    ZaletySzybki internet za niską cenę
    WadyJednorazowe koszta
    2 miesiące około - za 49 zł internet i 42 zł telefon miesięcznie
  • szamot1616 / 2009-02-22 17:27
    Moja przygoda z netia zaczęła się ponad roku temu i trwa do dnia dzisiejszego. Pod koniec roku 2007 podpisałem umowę na internet 1 Mbit a w połowie 2008 zamówiłem też telefon , wszystko to na sieci tp sa.,która oczywiście robiła problemy z przyłaczem internetu bo okoła miesiaca czekałem na jego podłaczenie . Jeżeli bedzie nadal współpraca przebiegać tak dalej to prawdopodobnie podpiszę z nimi dalszą umowę , na tych samych warunkach, tylko ze już pakiet internet plus telefon bo wychodzi taniej. Wiem że od dostawcy internetu na moim terenie moge sie spodziewać co najwyzej 1Mbit no ewentualnie 2Mbity, ale to wszystko bo mimo obiecanek to nawet TP S.A. ma z tym problem, wiem bo wiele osób ma neostradę.
  • ~shogun1111 / 2009-02-21 17:58
    Ocena: 2.00 / 5
    SZYBKI INTERNET+ TELEFON NETII.OSTRZEŻENIE!!!

    Witam Wszystkich
    Chciałbym opisać moja ,,przygodę" z Netią choć do przyjemnych ona nie należy. Może uchronię kogoś przed podjęciem decyzji .
    Ze względu na to ze miałem dosyć słaby internet osiedlowy chciałem zmienić dostawcę .Tak się jakoś złożyło ze w połowie listopada zjawił się u mnie akwizytor z Netii i zaproponował mi usługę szybszy internet + lepszy telefon 4Mb/s za 49PLN miesięcznie Łącznie cena telefonu i neta miała wynosić 89 PLN .ale akurat byłem po operacji ręki wiec powiedziałem mu ze do niego oddzwonię. Oczywiście po wyjściu akwizytora zacząłem szperać w necie szukając taniego dostępu ale ta oferta była naprawdę bardzo kusząca. Zdecydowałem się oddzwonić do Pana z Netii i umówiłem się na podpisanie umowy przygotowując sobie zestaw pytań do niego na temat tej usługi.
    1.12.2008 r zgodnie z umową przyszedł akwizytor z umowa ja od razu zacząłem zadawać mu pytania dotyczące usługi min o gwarancje prędkości ,limitów transferu cen itp.
    Pan bez zająknięcia odpowiadał mi na pytania z czego wynikało ze oferta jest po prostu nie do przebicia. I podpisałem umowę w której chciałem przeniesienia numeru z TPSA ,identyfikacji numeru, zamówiłem router i dwa telefony tak jak było w ulotce. Musiałem tez podpisać wypowiedzenie umowy TPSA bo pan powiedział ze będę całkowicie przełączony na Netię bo ona ma u mnie (Sosnowiec) na mojej dzielnicy swoje kable.Co było totalnym kłamstwem gdyż usługa świadczona jest w ramach uwolnienia pętli abonenta tzw.LLU Przy wyjściu akwizytor powiedział z uśmiechem ze za dwa tygodnie będę się cieszył Netią. A zamówione urządzenia przyjdą do ok. 10 dni. Wychodziło na to ze koło 15.12. będzie przełączenie usługi.
    Jakież było moje zdziwienie gdy pani z TPSA zadzwoniła do mnie 15.12.i powiedziała mi ze sygnał przełączą mi 15.01.2009 Zbliżał się 15 stycznia a urządzeń czyli Routera i telefonów nie ma. Wystraszyłem się trochę i 10.01 zadzwoniłem do Netii co jest z przesyłką odpowiedzieli mi ze a to brak zamówienia a to ktoś inny obsługuje wysyłki sprzętu tak ze po kilku telefonach powiedziano mi ze zostały wysłane .Infolinia Netii to jest zupełna porażka ,trzeba się uzbroić w cierpliwość i mieć ,,stalowe nerwy czasami czekałem na połączenie nawet 40 min. Ale 14.01.przyszly kurierem urządzenia (całe szczęście że żona była w domu bo jakiś mądry wysłał przesyłkę na nią i ja bym nie odebrał choć jestem właścicielem lini)
    15.01.2009r godzina 10.00 TPSA wyłącza sygnał i zgodnie z instrukcją routera podłączam go do gniazdka i o dziwo do niego tez trzeba podłączyć telefony które znajdują się w domu co u mnie wiązało się z przerobieniem wszystkich połączeń i ciągnięciem dodatkowych kabli.
    Innej możliwości niestety nie ma.
    Ale podłączyłem wszystko i router się skonfigurował wsio zaczęło działać.
    Myślę sobie sprawdzę sobie prędkość łącza i niestety gdzie bym nie sprawdzał wszędzie wychodziło mi poniżej 3 Mb/s wiec dzwonię do Netii a pan po jakimś sprawdzeniu przyjął zgłoszenie zaniżonej transmisji i powiedział ze przyjdą do mnie fachowcy. Chciałem sprawdzić tez jak działa telefon i zawodniłem na swój nr z komórki.....i o zgrozo odbiera jakąś kobieta co jest myślę sobie wiec dzwonie jeszcze raz i to samo .Dzwoniąc z telefonu domowego na komórkę swoja wyświetlał mi się jakiś inny nr telefonu .Wiec co mi pozostało jak tylko kolejny raz dzwonić i zgłaszać usterkę. Na drugi dzien. miałem swój nr ale niestety przez tel nie dało się rozmawiać były takie zakłócenia że rozmówcy nie szło zrozumieć.
    Znowu musiałem zgłosić usterkę. Pani ja przyjęła i powiedziała mi ze związane to jest ze zbyt mała transmisją i po przyjściu fachowców się poprawi a ze zbliżał się weekend to przyjdą w poniedziałek. Niestety nie przyszli wiec dzwonie powiedziano mi ze wiedza o wszystkim i oni zadzwonią na moja komórkę i się umówią. Wtorek ,środa tez nie przyszli wiec dzwonię znowu z awanturą zagroziłem zerwaniem umowy wiec oni powiedzieli że już fachowcy jadą .
    Przyjechali pomierzyli szybkość i powiedzieli ze jest ok. a telefonu nie naprawią bo niestety to test łącze V.O.I.P i tak musi być. Myślę sobie za to mam szybkie łącze i w miarę niedrogo musze to jakoś przeboleć Tak było do 01.02. Tego dnia ktoś zadzwonił do mnie i po chwili rozmowy została przerwana. Zaczęło zdarzać się to coraz częściej. Wiec dzwonię znowu do nich .Pan cos pobadał i powiedział ze mam uszkodzony router i ze przyjdą fachowcy żeby sprawdzić. Jak zwykle nie przyszli wiec dzwonię na infolinię a pani mówi mi ze Netia nie ma technicznych możliwości na świadczenie usługi 4 Mb/s a proponują mi do 1 Mb/s z zaznaczeniem ze jakość telefonu będzie fatalna na tej przepustowości.(ciekawe że dopiero po miesiącu dowiedzieli sie że nie mają możliwośći) Wiec ja się pytam pani co ja mam teraz zrobić gdyż czuję się oszukany i lżejszy o pieniądze wydane na instalację.
    Pani mówi ze mogę zrezygnować na piśmie żądając zwrotu poniesionego wkładu finansowego i może Netia mi odda.17.02.wysłałem to wypowiedzenie na maila tak jak kazali i do dziś nie mam odpowiedzi. Bojąc się że zostanę bez telefonu pojechałem do telepunktu TPSA chcąc podpisać z nimi umowę na świadczenie uslug i o dziwo ...Netia nie zgłosiła ze jestem jej abonentem i cały czas widnieje w systemie TPSA a w takim razie muszę czekać aż sprawa się wyjaśni.
    Co z tego będzie nie wiem dalej czekam na odpowiedź z Netii pewnie jeszcze dosyć długo gdyż nie potrafią mi odpowiedzieć ile.
    Piszę to dla przestrogi dla innych zastanówcie się!!!
    ZaletyDobra cena
    WadyCzytaj wyżej
    1 miesiąc
  • ~stanleyo / 2009-02-14 18:30
    dzwonię do neti juz 2 godziny, a tu czytam ,że serwis jest ok , czy ja mam inną netię , moze kabel jest chiński ,moze mieszkam poza zasięgiem, tożto nie komorka.Ci co chwalą niech najpierw poczekają ze dwa lata, a odsłuchają muzyczkę neti jak ja przez całą sobotę
  • ~stanleyo / 2009-02-14 17:53
    mam problem, netia nie reaguje na telefony,jeśli masz problemy techniczne to mozesz wziac urlop ,bo nikt nie odbiera telefonów ,ale gdy zadzwonisz o nową usługę to odbierany twój telefon jest w mgnieniu oka .firma jest nieuczciwa wobec starych uzytkowników , ponieważ zdobywając nowych daje nizsze ceny ,a ty głupku jak sie nie upomnisz to płać podwójnie.Właśnie już godzinę łączę się z netią fajny wekend . takie firmy powinny ofeowac swe usługi pingwinom a nie polakom w 21 wieku,Niech zyje polskie prawo konsumenta
  • ~Pawelek20 / 2009-02-14 11:58
    Ocena: 4.00 / 5
    Jaka inna firma jest wstanie dac 4 mb łacze za 49 zl miesiecznie ? Netia jak na razie przebija wszystko i wszystkich tylko UPC może się z nimi równać, ale polecam każdem, jeżeli tylko macie telefon w tp odrazu sprawdzcie czy macie mozliwosci załozenia 4 mb intenetu za 49 zl w neti, jest to w pakiecie z telefonem, a abonament za telefon tez jest niezly, 42,70 i ma 2 godziny rozmow na poleczenia lokalne, miedzymiasto i uwaga miedzynarodowe !!!!!!!!!!! jesli chodzi o intenet i telefon na laczach tp to netia przebija doslownie wszystko, jezeli ktos dalej meczy sie z neo i przedluza z nimi umowe to jest pewnego rodzaju idiota :) powaznie netia to prawie jak instytucja charytatwyna, neo wam daje 1 mb za 64 zl :) netia 4 mb za 49, tp daje telefon za 50 zl 60 minut na polaczenia krajowe, netia za 42,70 120 minut na krajowe i miedzynarodwe roznica kolosalna :) mam od 4 miesiecy ta uslug i powiem wam ze jestem w 100% zadowolony, moze faktyycznie obsluga klienta jest kiepska, pracownicy nie zawsze wiedza wszystkiego, ale sama usluga jest swietna, mam 4 mb i schodzi mi maksyamlnie czasem do 2,6 mb wiec to i tak duzo lepiej gdyby mial placic haracz w neo....
    P.S. kolego poprzedniego komentarza, jak masz 120 klio na sekund na 1 mb to znaczy ze masz wszystko prawidłowo, bo przeciez 120 kilo to jest 1024 branie, przez takich ludzi jak ty inni pozniej pakuja sie w neo
    Zaletyprawie same plusy :) głownie cena i predkosc. Byłbym zapomniał dostalem dwa nowe bezprzewodowe telefony za UWAGA!!! dosłwnie JEDEN ZŁOTY...
    WadyObsluga faktycznie nie najlepsza zalezy na jakiego konsultanta trafisz
    mam 4 miesiace, kupilem za grosze, aktywacja 1 zl, rooter wihi 99 zl na własnosc
  • ~Marcin19871337 / 2009-02-12 15:35
    Ocena: 4.25 / 5
    Netia to jeden z najlepszych ISP na terenie Polski. Parametry są zawsze zgodne z umową, a nawet nieco lepsze. Obsługa jest profesjonalna i bardzo miła ( teraz mają dużo roboty, więc trochę trudno się do nich dodzwonić, ale to nie ich wina ). Niezawodność... kilka razy nie miałem neta, telefon do pomocy technicznej i do godziny wszystko było zrobione jak należy.
    Teraz płacę 64pln za 4mbps, jak na dzisiejsze realia, nie jest to jakaś super niska cena ( nie wspominam już o cenach internetu poza granicami naszego pięknego państwa ), ale w porównaniu do tego co było kiedyś... niebo a ziemia.
    ZaletyNiezawodność, stabilność, fachowa pomoc, dobre parametry linii.
    WadyUsługa oparta na infrastrukturze tpsa bądź netii - problemy jak z każdym polskim ISP :)
    Od około 5-6lat, płaciłem ok 50zł za internet 128kbps, +2zł koszt założenia, teraz 64zł za 4mbps.
  • ~tysia19877 / 2009-02-11 14:42
    Ocena: 2.00 / 5
    ludzie może mi ktoś wytłumaczy o co chodzi,
    w ogóle nie mogę korzystać z tego neta w netii transfer siada niemiłosiernie a przez pierwsze kilka dni było wszystko super a teraz to co chwile mi sie zacina i wyskakują jakieś errory i blokuje mi kompa!!! a wszystko od momentu podłączenia tego całego neta!!! nie wiem już sama czy zapomniałam coś zrobić jak go aktualizowałam i stąd te problemy czy to ich wina!!?? co próbuje się dodzwonić na ta cała infolinie to nie ma wolnych konsultantów i co mam zrobić???
    A drugą nurtującą mnie sprawą są te elektroniczne obrazy faktur bo zaproponowali mi to i żeby było taniej to się zgodziłam a teraz to już całkiem nie łapę o co w tym chodzi. niby coś mi tam wyskoczyło na koncie neti-online i zasypali mi skrzynkę meilami ale nie ma mozliwości żeby tę fakturę wydrukować!!! to jak mam im ja niby opłacić??? pomóżcie!!!
    13.01.2009
  • ~krzysztof2648 / 2009-02-04 22:30
    Kończy mi sie umowa z TP na Neostradę. Mam 512 od kilku lat - raczej nie było problemów. Teraz Netia mnie namawia by przejść do nich - umowa na 24 miesiące - telefon + internet 4Mb. Cena łączna około 22 zł niższa miesięcznie. Ale mam wątpliwości co do rzetelności i jakości usługi. Tyle tu uwag krytycznych. Mieszkam w Poznaniu, podobno są spełnione warunki techniczne. Doradźcie.
    Czy warto w to wejść? Czy można wierzyć, że to będzie rzeczywiście tak szybki internet i bez przerw czy innych problemów?
  • ~MK / 2009-01-29 14:11
    Ocena: 4.75 / 5
    Parametry - internet nie spada poniżej 270kB/s czyli 2Mbity, Obsługa klienta - czasem trzeba długo czekać ale zawsze znajdę odpowiednia pomoc.Niezawodność : odkąd posiadam internet 2M raz w pewną niedzielę spadła prędkość o połowę ale szybko się naprawiło.73.99 z czego 2 miechy za darmo nie jest źle. Polecam.
    1.11.2008
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4584
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3511
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3212
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2555
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2252
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2097
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4827
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4036
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3123
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2672
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2054
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1319