Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 3203 opinii

2.02 / 5

  • Niezawodność
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.84
  • Cena
    2.34
  • Parametry
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Małgorzata / 2009-11-03 21:15
    Ocena: 5.00 / 5
    Z wielką przyjemnością chcialabym polecić ewentualnym przyszłym użytkownikom Netię. Ok 3 lat byłam klientką TPSA. Sprawność działania pracowników Netii jakość usługi raz łatwość z jaką załatwiłam internet oraz telefon stajconarny przerósł moje najśmielsze oczekiwania. Załatwiłam praktycznie wszystko w domu.
    Pewnego wieczora weszłam na stronę Netii wypełniłam, formularz na drugi dzien juz miałam odzew z firmy. Mało tego Netia rozwiązała za mnie umowę z TPSA bez zadnych problemów! O każdym kolejnym kroku działania ze strony Netii informowali mnie sms-em w każdej chwili jeszcze dodatkowo na stronie mogłam sprawdzić na jakim etapie załatwiania jest moja sprawa. Dzisiaj ku mojemu zaskoczeniu dostałam sms o możliwosci aktywowania internetu. Wystarczyło wejść na stronę i dokonać aktywacji i..mam internet który działa bez zarzutu . Cena również naprawdę konkurencyjna !
    Wiem ze brzmi to trochę jak reklamowka ale takie są fakty
    Zdecydowanie polecam i zachęcam ! :)
    ZaletySzybkość działania, cena, łatwość złożenia wniosku, przemiła obsługa telefoniczna, otwartość na klienta, bieżące informowanie smsem oraz pocztą elektroniczną o kolejnych etapach sprawy oczywiści jakość usługi
    Wadybrak
  • ~gofapiorun / 2009-10-30 16:20
    Nie mylcie pojęcia megabita z megabajtem bo często ludzie na to się nabierają, megabajt a megabit to dwa różne pojęcia. 1megabajt to 8 megabitów, i niewielka różnica jest w zapisie skrótów obu pojęć, bo megabit - Mb, a megabajt to MB, różnica jest tylko w wielkości literki "b", więc kiedy oni oferują łacze 4Mb/s to znaczy że łącze będzie miało jakieś 512megabajtów więc nie narzekajcie, bo sami ten błąd często popełniamy. Pozdrawiam i życzę szybkiego netu :)
    Zaletynie wiem, nie uzywam
    Wadynie wiem, nie używam
  • ~F1 / 2009-10-26 09:31
    Ocena: 2.00 / 5
    teoretycznie kupiliśmy 4 gb plus telefon. Nie działa albo jedno, albo drugie kilka razy w miesiacu. Ostatnio nie działa ani jedno, ani drugie. Biuro obsługi ma to gzdieś, dodzwonić się na pierwszą linie możan ale oni nie mogą wiec przełązcaja dalj - po 90 minutach nie raczy nikt odebrać. Kilkanaście telefonów co miesiąc, zero reakcji.

    Parametry owszem, ale całą reszta jest tak wkurzajaca, w dodatku za wzale nie małe pieniadze jak na ciągły brak usług, że przechodzę do TPSA
    11 miesiecy, 105 zł / mc plus 120 reuter plus za aktywację też coś koło 100 zł
  • ~F1 / 2009-10-26 09:24
    Jestem posiadaczką internetu bezpzrewodowego, działajacego na routerze siemensa z telefonami. Nie było ani jednego meisiaća bez usterki (odłącza sie albo jedno albo drugie). Pomoc konsultantów zerowa, do tych "wyższej" rangą mimo 90 minut czekania na linii kilkanaście razy ani razu nie udało mi się połaczyć.
    zDecydowanei wracam do Tepsy
    Zaletybrak
    Wadydrogo, fatalna jakość (wysoka usterkowość), fatalna obsługa na infonetii a właściwie brak obsługi
    rok, 105 zł plus koszt routera 120 zł
  • ~Maniek / 2009-10-24 14:42
    Ocena: 2.50 / 5
    Gdy po 2 latach nasza umowa z Netią na internet dobiegała końca Pani z działu utrzymania klienta przedstawiła nową, "tańszą" ofertę dla stałych klientów. Zamiast dotychczasowych 49 zł mieliśmy płacić 44 zł przez dwa następne lata za tą samą opcję. Niestety, te 44 zl to cena netto, czego jakoś nie dodała. I w taki oto sposób płacimy 54 zł za to, że chcemy nadal współpracować z tą cwaną firmą.
    Nie dawajcie się nabrać na te barwne, kuszące reklamy i uważajcie przy zawieraniu i przedłużaniu umów. To nastawione na maksymalne zyski przedsiębiorstwo, od którego trudno się będzie później uwolnić.
    ZaletyStabilna prędkość, brak przerw w dostawie i ograniczeń
    Wadynie niska cena.
    nabijanie klienta w butelkę po zawarciu umowy.
    bardzo długi (ponad 3 miesięczny) czas oczekiwania na aktywację usługi.
    ponad 2 lata
  • ~b4t / 2009-10-14 15:04
    Zebrać dokumentacje czyli Imiona i Nazwiska osób które przyjmują zgłoszenia. Zgłosić do UKE fakt i poprosić UKE w pomocy rozwiązaniu umowy z netia i w warunkach promocyjnych neti istnieje taki zapisek.
    Część III.
    3. Brak możliwości technicznych Operatora do świadczenia Usług we wskazanej lokalizacji, w wybranym przez Abonenta wariancie , uniemożliwia zawarcie Umowy Promocyjnej, a jeśli Umowę Promocyjną zawarto, powoduje jej wygaśnięcie. Z powyższego tytułu użytkownikowi nie przysługuje jakiekolwiek roszczenie.
    w nowej jest to punkt 4.

    niniejszym moja umowa wygasła zgodnie z tym punktem warunków regulaminu promocyjnego.
    Teraz muszę się z nimi męczyć przez jakiś czas do momentu rozwiązania umowy która wygasła.
  • ~idn / 2009-10-14 14:26
    Ocena: 1.25 / 5
    Mam internet w Netii od marca 2009r.Z początku wszystko było ok. Od września moje łącze 6Mbit/s osiąga w porywach 1Mbit/s.Sprawę zgłaszałem, zaczęła się przepychanka z TP , w końcu technik przełączył moją linię telefoniczną na Neostradę i łącze pracowało poprawnie. Widać z tego , że Netia oszukuje klientów , oferuje usługę , której nie jest w stanie zapewnić.Oczywiście składałem reklamację , ale została odrzucona.W punkcie dystrybucyjnym usług Netii dowiedziałem się , że Operator zabronił podpisywania umów na taką prędkość na moim terenie, a ci którzy wpadli w sidła Netii mogą tylko żałować, że wybrali taką usługę. Najgorsze w tym , że Netia nic nie robi aby porawić jakość usług.
    Zaletyżadnych
    Wadywszelkie możliwe
    Telefon + internet 6Mbit/s? - 140zł
  • ~b4t / 2009-10-14 14:48
    Nom niestety też mam z tym operatorem problem od 3 września 2009 dałem się skusić na ich ofertę niestety jestem bardzo rozczarowany ponieważ są straszne problemy z transferem mianowicie mam podpisana umowę LLU 4mbit/s czyli netie na linii TP. pierwsze 20,23 dni działało potem awaria która trwała od 4 do 7 dni oczywiście awarie usunęli w ciągu tych dni po czym okazało się że tak usunęli awarię ze nagle z 4mbit/s zrobiło się zaledwie 1mbit/s w polotach do 1,5mbit/s oczywiście poszło zgłoszenie do techników drogą e-mail dostałem taką odpowiedz ze linia została z krosowany i powinno już wszystko działać oczywiście nie działa nadal tak jak powinno, a nawet się pogorszyło obecny stan łącza na dzień dzisiejszy to 640 Kbps/ 156 Kbps w polotach do 1mbit/s obecnie kontaktuje się z technikami dragą e-mail bo innej możliwości nie ma niestety dzwoniąc na numery info netia 0 801 802 802, *88 bezpłatny numer w sieci netia , z kom 22 771 87 82, konsultant się zgłasza to zależy czasem to trwa 5min,10min,20min, najdłużej czekałem na zgłoszenie się konsultanta przez 30 min potem przekierowanie do techników nom i tu się zaczynają schody raz czekałem na odebranie telefonu przez technika godzinę nikt nie odbierał, następnym 2 godziny tez nikt się nie zgłosił, dzwonie 3 raz tym razem znów czekałem na połączenie z technikami 3 godziny też bez skutku bo nikt nie odbierał. Odradzam tego operatora obecnie zbieram dokumentacje od techników robię print screen testuje łącze i zapisuje sobie wszystko odpowiedzi techników na moje e-maile Jeśli nic się nie zmieni przez miesiąc pozostaje mi tylko zebranie całej dokumentacji i wysłanie skargi do UKE - Urzędu Komunikacji Elektronicznej.
    Zaletynie ma
    WadyFatalna obsługa klienta,ucinanie Transferu, ogólnie same negatywne doświadczenia.
    od 3 września 2009
  • ~andre / 2009-10-13 20:12
    Ludzie nie podpisujcie umowy z Netią tragedia wiecznie gubi sygnał infolinia tragiczna tylko przełaczają do działu technicznego a ty sobie możesz czekac nieskończenie wczoraj straciłem fortune na komórke żeby zgłosic brak sygnału wykonałem ze 20 połaczeń po40 minut
  • ~jezzi2 / 2009-09-21 10:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Od roku mam internet w neti,i jeszcze nigdy nie miałam 4 mega a tyle mam wykupione po co oferować coś czego nie można dać.Średnio co dwa dni zgłaszam reklamacje że internet jest wolny albo wcale go nie ma. Na dzień lub dwa jest dobrze a potem znowu jest wolny.To chyba najgorsza moja decyzja ten internet.
    Zaletynie ma
    Wadyza wiele żeby wymienić
    1 rok,za 49zł
  • ~Ewa / 2009-09-21 00:11
    Ocena: 2.75 / 5
    Przechodząc z tp do Netii zrobiłam NAJGORSZY interes życia!!!!!!!!!!!!!! Mam telefon i internet - to jest jedna wielka żenada i ściema!!! Ciągle nie mamy telefonu i internetu,zrywa nam połączenia, więc dzwonimy na infolinię z komórki i WYDAJEMY kasę z komóry, tam odsyłają nas od konsultanta do konsultanta, w ogóle to jest jedna wielka LIPA, nie są warci tych pieniędzy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !! Żałuję, że odeszłam z TP!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • ~j.h.kas / 2009-09-18 11:54
    Lepszy internet+telefon to jedna fikcja. Ostrzegam wszystkich przed Netią. To jedno wielkie oszustwo, bo tylko tak można nazwać działanie firmy polegające na "łapaniu" klientów a potem na ich totalnym olewaniu. Od przeszło dwóch tygodni nie mam łącza telefonicznego. A miało być tak pięknie... Kto żyw brać nogi za pas z tej "firmy".
    ZaletyŻadnych
    WadyWyłącznie same minusy
  • ~peny / 2009-09-12 22:27
    Pracuję na infolinii technicznej,nie myślcie,że bronię netii ale żal mi osób, które tam pracuja, dziennie dzwoni "milion" osób z pretensjami za które z regóły odpowiadaja sami bo coś naknocą w komputerze (głównie chodzi o osoby z modemami) bądź bawią się ustawieniami na routerze a potem dzwonia z pretencjami " dlaczego wyłączyliście mi internet!!!!!!!!!!!!) bez żadnego dzień dobry. za drugą połowę problemów odpowiada tpsa, robią co mogą,żeby netii i jej uzytkownikom zatruć życie. najlepsi są klienci, którzy nie płacą rachunków a potem mają pretensje,że nikt im nie powiedział,że mają płacic (jak dla mnie jest to logiczne,że powinno się zapłacić). kolejną kwestią jest przełaczanie klientów, jeśli konsultant mówi,że musi przełączyć do innej osoby to chyba wie co mówi, a że z regóły dzwoni "milion" osób to potem czeka się po 40 minut. praca nie jest przyjemna bo ludzie są naprawdę wredni ale są też mili klienci i takich chyba każdy konsultant lubi. no ale ktoś musi pomagać tym "wredym" klientom w końcu muszą sie na kimś wyżyć nie pomyślą o tym,że po drugiej stronie siedzi osoba, która nic nie może zrobić jeśli technicy olali sprawe trzeba czekac i telefon co 30 min nie pomoze napewno,
    pozdrawiam
  • ~Kowal / 2009-09-10 23:54
    Ocena: 1.50 / 5
    Według umowy usługa internet + telefon winna zostać uruchomiona w dniu 1.09.2009 do dnia 10.09.2009 nie została uruchomiona. Konsultanci nie odpowiadają na pytanie z mojej strony kiedy zostaną wypełnione zobowiązania umowne. Klienta w firmie traktuje się w sposób lekceważący. Wykorzystuje się fakt, że umowę można rozwiązać po upływie miesiąca jeżeli usługa nie została aktywowana. Moim zdaniem firma Netia posiada najgorszą obsługę klienta ze wszystkich znanych mi operatorów. Brak informacji na stronie Neti o punktach serwisowych do których można się zwrócić o pomoc w przypadku zaistnienia awarii. Brak na stronie Netia e-maila kontaktowego tylko jest formularz rejestrowy, w którym brakuje elementu reklamacje itd.
    ZaletyNie mogę wskazać plusów, ponieważ usługa nie została uruchomiona od 10 dni tj. od pierwszego września.
    WadyObsługa klienta praktycznie nie istnieje. Z konsultantem technicznym bardzo często nie można się połączyć. Brak możliwości bezpośredniej rozmowy z pracownikiem technicznym NETI (serwisantem).
    dwa tygodnie
  • ~Stam / 2009-09-01 21:19
    Ocena: 1.67 / 5

    Moim skromnym zdaniem Netia to firma,w której brak podstawowych procedur obsługi klienta...

    Przykład - klient zgłasza reklamację. Nikt nie podaje Numeru sprawy reklamacyjnej.
    Zazwyczaj tłumaczenie pracownic infolinii jest " przekazałam Pana sprawę do działu reklamacji......" do kogo?!? jaki jest numer sprawy, kto ją prowadzi, kto przekazał?..brak elementarnej organizacji....

    Podobno firma ma ISO 9001:2000
    Może ich certyfikował wujek Janek ze wsi,.....bo tylko tak można sobie wytłumaczyć fakt, że firma, czyje pracownicy zachowują się w podobny sposób, działa zgodnie z procedurami ISO.....

    " Do końca tygodnia się ktoś odezwie" - spychotechnika, zazwyczaj nikt się nie odzywa.

    W przypadku jakichkolwiek kłopotów jedynym telefonem to infolinia – klient jest skazany na drogę przez mękę....

    Teoretycznie oferta Netii jest lepsza cenowo i technicznie....
    4 mega w cenie 2 w TP....mobilny internet za niewielką opłatę i podobne...

    Z tym,że to ofertą dobra...tylko do pierwszej wpadki technicznej bądź organizacyjnej

    Odradzam wszystkim korzystanie z ich usług – to firma kiepsko zorganizowana i nieodpowiedzialna.

    Nie chce na forum cytować imion,ale jeżeli ktoś chce poczytać fakty mojej „przygody”

    bardzo proszę o podanie maila, przeszlę całą swoją korespondencję, naprawdę jest co poczytać...i nad czym się zastanowić przed wpakowanie się w kłopoty...

    Zaletytechnicznie i cenowo oferta pozornie lepsza
    WadyFirma jest zarządzana źle,obsługa klienta na poziomie nieandertalskim
    nie doszło do tego,wycofałem się chwała Bogu na czas....inaczej moja firma została by bez internetu
  • ~krzyszi / 2009-08-03 15:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Toczę walkę o założenie internetu w technologii WIMAX już drugi miesiąc. Pracownicy działu obsługi twierdzą, iż nie ma zasięgu chociaż nadajnik jest 1,5km od mojego domu (zasięg nadajnika około 12 km). przedstawiciele Netii wrzucają do skrzynek listowych ulotki, zapewniają o możliwości podłączenia i bardzo chętnie podpisują umowy. Tylko, że później nikt się już nie kontaktuje choć wedle umowy na podłączenie mają 21 dni roboczych. Ogólnie totalny chaos i bałagan. Dział obsługi to jest szczyt niekompetencji, każdy konsultant z którym rozmawiałem na ten sam temat mówił zupełnie różne rzeczy.Dzisiaj właśnie usłyszałem, iż był u mnie technik z Netii i dokonywał pomiaru zasięgu tylko, że ja nikogo takiego nie widziałem na oczy ( a powinienem ponieważ pomiar jest dokonywany w miejscu założenie anteny czyli na dachu budynku, więc pomiar był chyba wirtualny). Ogólnie dramat i szkoda tracić zdrowie na słuchanie głupot opowiadanych przez pracowników działu obsługi Netia. Zamiast inwestować w reklamę powinni zainwestować w szkolenia pracowników. Nikomu nie polecę jakiegokolwiek kontaktu z tą firmą.
    Zaletyżadnych
    Wadyniekompetencja, bałagan, naciągactwo
  • ~Radek / 2009-07-10 12:38
    Ocena: 4.00 / 5
    Mam tę usługę w Grudziądzu już 2 lata i nie mogę narzekać. Najgorsza sprawa to biuro obsługi klienta i wieczne wyczekiwanie na konsultanta jak się chce coś załatwić ale to było konieczne tylko dwa razy.
    ZaletyStabilność łącza, krótkie pingi.
    WadyJak zawsze ceny, jesteśmy w ogonie Europy jeśli chodzi o relację cena/zarobki.
    2 lata, na linii &tp, 59 zł/ 1 Mbit
  • ~12345 / 2009-06-13 14:49
    W grudniu 2008 podpisałem umowę z netią Na szybki internet i lepszy telefon. Umowa z TPSA kończyła mi się w styczniu. Miało być lepiej a jest jak zawsze. Gdzieś w okolicach lutego dostałem informację, że muszę poprawić jakiś papierek. OK, poprawiłem odesłałem. W maju zadzwoniłem, jakaś kobieta znów powiedziała że coś jest nie tak. Żadnych przeprosin żadnych propozycji. Wysłałem pismo o rozwiązaniu umowy. Minął miesiąc żadnej odpowiedzi. Firma beznadziejna, zainteresowanie klientem zerowe. Przestrzegam wszystkich!!!!
    Wadysame minusy
    od stycznia 2009
  • ~Jacol / 2009-06-11 21:38
    Ocena: 3.50 / 5
    Mam abonament socjalny na lini tpsy. Chciałem zamówić internet, wiadomo co odpowiedzieli. Chcę płacić , a te durnie schody wymyślają, więc biegiem do netii. W umowie zastrzegają sobie m-c na podłaczenie, a po 12 dniach już śmigałem po necie. brawo wielkie dla NETII !!! Walić tepse.
  • ~netiani / 2009-06-05 22:27
    Netia tak jak kazdy operator na rynku ma problemy z przedstawicielami, konsulanatami, warunkami technicznymi itp.
    Pokawiło się wiele zarzutów że do netii nie można się dodzwonić, coś w tym może i jest ale nie tylko w netii jest problem. Obecnie mam internet od UPC, co najmniej raz dziennie przestaje działać. Oczywiście z głosić tego nie można ponieważ wiszysz na muzyczce 15 minut a potem automatycznie ciebie rozłacza. reklamacja oczywiście też nie przynposi skutku ponieważ tłumaczą się że nie były składane żadne zgloszenia o przerwach w usłudze (jak tu zgłosic jak nikt nie odbiera). To taka krótka historia dla zrównoważnia wszystkich obenych negatywnych o netii.
    Oczywiście wielu klientów spotkało się przeciwnościami w podłaczeniu usługi.
    Z czego wynikają problemy? Wiec:
    Wiekszośc obecnyhc usług świadczona jest na łączach TP wykorzystując ich centrrale, a wiec mozna powiedziec że klient ma Neostrade ale płaci za nią w Netii :-), tak wiec warunki techniczne świadczy TP.
    Tak zwana usługa BSA.
    Obecnie netia weszła na rynek z usługą LLU (4M w cenie 1M), jest to usługa technologicznie wygodniejsza.
    Netia dostarcza sygnał internetowy przez własne centrale wykorzystując tylko końcówke kaba który idzie do klienta. (jeżeli ktoś będzie zainteresowany moge trosze wiecej napisac na ten temat )/
    W chwili obecnej rynek telekomunikacyjny jest tak otwarty ze klient może sobie migrować pomiędzy operatorami ale proszę zauważyć że takie przejścia dla operatorów nie są takie błyskawiczne ponieważ pomiędzy sobą musza powymieniać dokumentacj przekazać dane techniczne itp. Wiec decydując się na przejście miejmy na uwadze że może to troche zająć.
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4605
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3927
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2981
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2581
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2017