Co Ty k...a Miś uszatek wypisujesz za kocopoły???P...olisz jak potłuczony baran cepie.Wytłumacz mi dlaczego Netia jest takim dnem jeśli chodzi o jakość usługi.Przeszedłem do Netii Z Neo ze względu na cenę{Żałuję do dziś}zamówiłem neta 6MB(na tym samym łączu z TP miałem ponad 6 MB a ping 28-33ms)Po uruchomieniu usługi przeżyłem szok,zamiast 6MB było 2.5 w porywach do 3MB a ping 89-149msMASAKRA.Raz się zdarzyła sytuacja ,że było 5MB,ale przy ściąganiu np 8 plików po 100mb z RS premium jak się ściągnęły na przykład 3 to pozostałe pliki nie przyspieszały powyżej 140KB/s, a na neostradzie prędkości tych co się pierwsze ściągnęły dodawały się do pozostałych a jak został ostatni to leciał z prędkością 740-750KB/s przy 6-ścio megówce bo tak powinno być.Na netii ten ostatni leciał 140 i mniej to gdzie te prędkości tych pozostałych ,które się ściągały przed chwilą ponad 120KB/s????i się ściągnęły wcześniej a ten ostatni wogóle nie przyspieszał.CO TO JEST TA NETIA??????CO TO MA BYĆ ZA CHŁAM?!?!?!Cieszę się że mam Neostradę spowrotem choć ciężko było wrócić bo Netia te GNOJE nie poinformowali TP o zwolnieniu łącza pewnie celowo na złość że ich opuszczam.NIGDY JUŻ NIE PRZEJDĘ DO TYCH GNOI POPAPRANYCH.Udało mi się namówić sąsiada do przejścia na TP jak zobaczył jak u mnie Neo chodzi.
Zaletybrak
Wadyobsługa,jakość,wysoki ping,zaniżona prędkość
~Endriu7910 / 2009-12-11 21:16
Ocena: 2.50 / 5
Dla mnie MASAKRA!! Zamowilem netie na infolinii, pani pionformowala mnie, ze w ciagu 14 dni od podpisania umowy bede mial aktywna usluge. Potem okazalo sie, ze to nie prawda, ze to 30 dni!! Potem dowiedzialem sie, ze max 45 dni! W rezultacie wyszlo ponad 70 dni bo pan, ktory zakladal gniazdko "zle sie podpial" i sprawdzenie tego zajelo im ponad 2 tyg!!! Poza tym pani u ktorej zamawialem uslugi powiedziala, ze za modem zaplace 29 pln a musialem zaplacic 99pln bo przyslali inny. Po aktywacji dobrodziejstwem uslug netii cieszylem sie nie cale 3 tyg. gdy wszystko przestalo dzialac... Ponoc usterki usuwaja w 24h. Bzdura!!!! 1.5 miesiaca zajelo im stwierdzenia, ze mam uszkodzony modem!!!!! Przez ten czas nie mialem ani nety ani tela a faktury przychodzily. Zlozylem wiec reklamacje. Poinformowano mnie, ze za ten okres czyli 1.5 mies. nie bede placil. Normalka. Przyszla faktura korygujaca na nie cale 46 PLN a miesieczny abonament za moje uslugi wynosi ponad 90pln... Na infolinii poinformowano mnie, ze za kazde 24h awarii z ich winy nalezy mi sie 1/30 miesiecznej oplaty abonamentowej, jednak nie potrafia powiedziec czemu jest to tylko 46pln i, ze nie maja podstaw aby negowac fakture korygujaca wystawiona przez dyrektore jakiegos tam dzialu!! Generalnie na infolinii nikt za bardzo nic nie wie, kazda kolejna osoba mowi co innego i to chyba to co jej slina na jezyk przyniesie. Ogolnie jesli wszystko dziala to jest nawet oki. Predkosc taka jak ma byc itd. Najwiekszy problem to awarie a wlasciwie ich usuniecie i niepelnosprawni umyslowo, nie przeszkoleni ludzie pracujacy na infolinii!! Chyba nikt nie lubi placic za cos czego nie ma!!!!!!!!
ZaletyPredkosc - jest taka jak ma byc
WadyObsluga klienta - wg mnie nie wyszkoleni konsultanci a moze wyszkoleni tak, aby tak "zakrecic" klientem, zeby sam zglupial Rozpatrywanie reklamacji - oczywiscie na niekozysc klienta Awaryjnosc - na troche ponad 3 mies. od aktywacji, z uslug kozystalem nie cale 2 mies.
nie cale 4 mies
~marcino1100101 / 2009-12-11 11:15
Nigdy więcej netii!!!!Ludzie nie dajcie się omamić tą tanią promocją.Męczyłem się z tymi paprakami przez pół roku.Przeszedłem do Sretii z Neostrady bo mieli coś tam taniej,żałuję tego do dziś.Prędkość zaniżona o połowę zamiast 6 MB to 2.5 w porywach do 3 MB.A ping JA PIER...OLE 130-149 ms strony nie chciały się otwierać!!.Na szczęście mam znowu neostradę i prędkość równe 6 i ponad 6 MB a ping 29 do 33 ms.Nigdy sie tak nie cieszyłem z neo jak teraz to jest naprawdę niebo a ziemia!!
Zaletybrak
Wadyobsługa klienta,potwornie wysoki ping,zaniżona o połowę prędkość(w moim przypadku zamiast 6MB 2.5 do 3 MB
miałem 3 miesiące i wróciłem do neostrady
~ryniooo / 2009-12-10 23:36
Ocena: 4.50 / 5
witam , jako sam się skusiłem na ich usługi jestem zadowolony . Próbowałem zamówić na infolinii niestety osoby które tam pracują niektóre nie więdzą co mówią ale jakoś dało rade , przyjechał kurier podpisałem umowe i dobra ,a tu któregoś dnia bach tpsa dzwoni że bede musiał zapłacić jakoś ponad tysiąc za zerwanie umowy ja w szoku nie wiem o co biega a tu niestety nie więdząc podałem w netii date podisania umowy a nie aktywacji . Po szybkim rozwiązaniu umowy w netii przy okazji rozwiązałem neo . Pewnego dnia napotkałem się na opiekuna netii mojego budynku który mnie przekonał do usługi ponownie . Człowiek młody a wiedze ma nie mała , dzięki jemu mam w nie cały miesiąc ponad 4 Mbit/s i telefon przystępnej cennie , jak narazie mineły 4 miesiące i jest nawet lepiej niż dobrze , zero problemów a usługi w porównaniu do tpsa biją czterokrotnie o głowę . Wiadomo ta firma ma swóje problemy jak każda ale i tak mniejmy nadzieje że będzie lepiej niż gorzej . 4 daje tylko wyłącznie człowiekowi który mnie w pełni obsłużył co do infolini mam nadzieje że nie będe musiał dzwonić tam już nigdy , pozdrawiam pana opiekuna z pragi , Ryszard
Zaletycenna , jakoś
Wadytroszkę długi czas oczekiwania
~sarmsat / 2009-12-10 21:38
Ocena: 4.50 / 5
Z samą aktywacją miałem trochę schodów (kilka telefonów trzeba było wykonać), ale teraz wszystko jest OK. Od miesięcy nie musiałem nic zgłaszać, tylko fakturka na mejla przychodzi, płacę, zero problemów.
ZaletySuper stabilny transfer, dużo szybszy niż w umowie!!!
WadyNiełatwy początek "znajomości"
od 4 miesięcy, net teoretycznie 8 Mb/s, praktycznie 14 Mb/s za 79 pln
~Oszukany / 2009-12-09 19:01
Ocena: 1.00 / 5
Jak chcecie mieć 2 miesiące bez internetu to zapraszam do Netii.
Poczytajcie na moim blogu co mnie spotkało, kiedy przeszedłem do Netii: http://koszmarna-netia.blogspot.com
ZaletyBrak
WadyTotalny brak internetu. Netia nic nie robi, mimo że dzwonię do nich codziennie. Śmieją się klientowi w w twarz.
1,5 miesiąca
~gościnnie / 2009-12-09 12:30
Ocena: 3.00 / 5
właśnie sie poirytowałam i to zdrowo- zgłaszałam reklamacje na usługi i otrzymałam odp(odczekali regulaminowe 30 dni!!!) domawiałam do umowy mobilny internet zanim jeszcze zdążyli mnie podpiąć do sieci z tel i internetem napisałam pismo podyktowane przez konsultanta jasno zaznaczając modem za 1 zł BRUTTO, podpieli mnie to tel nie działał dzwoniłam zglosić (tydzień i nic, naprawili jedno popsuli drugie i dalej tel nie działał )i tak pierwsze 2 tyg w sieci było i 5 telefonów do nich,po 3 tygodniach przysłali modem mobilny z fakturą 150 ZŁ !!! To się zdenerwowałam dzwonię i zgłaszam reklamację podając wszystkie potrzebne dane, terminy zgłaszania awarii i rozmowy o mobilnym. Pani ładnie mi przyjmuje zgłoszenie i mówi ze skoro zostałam tak poinformowana przez konsultanta o cenie modemu to raczej zejda z ceny ewent jak nie na 1 zł to na 49 zł bo tak ona ma w papierach ze tyle kosztuje ale napewno nie 150 ! więc czekam po 2 tyg dostaje pisemko ze i owszem reklamacja została przyjeta i będzie rozpatrzona,.........w końcu(3 dni przed upływem terminu)dostaje odp : ze tel był zgłoszony raz (i tu moje 1 zdziwienie co zrobili z datami które im podawałam ???????? ) i naprawili w ciagu 24 godz wiec bezpodstawne, pkt 2 ze na umowie nie mam mobilnego neta a jedynie zestaw tel za 1 zł!!! i za modem 150 zł- zgloszenie też rozpatrzone negatywnie WIĘC ZASTANAWIA MNIE FAKT SKORO PANI KTÓRA PODPISAŁA SIĘ POD PISEMKIEM SPRAWDZIŁA UMOWĘ TO DLACZEGO NIE SPRAWDZIŁA PISMA DO UMOWY DOMAWIAJĄCEGO MOBILNY NET ??????????? BO TAKOWE PISMO DOTARŁO SKORO MODEM PRZYSŁALI !!!!!!!!!!! A NA UMOWIE NIE BYŁO A JEŚLI PISMO MOJE jakimś cudem nie dotarło TO NA JAKIEJ PODSTAWIE PRZYSŁALI MODEM ????????skoro na umowie nie ma a modem dosłali- ICH TOK MYŚLENIA -BAŁAGAN I TO STRASZNY MAJĄ !!!!!!!!! Wychodzi na to że wogóle nie maja przesyłu informacji między soba w firmie, odnosze wrażenie ze nasze rozmowy z konsultantami to chyba przyjemne pogaduszki bo skoro ja dzwonie zgłaszam awarie to powinno byc to odnotowywane automatycznie a nie przechodzic 5 działów a na koniec sie i tak okazuje że nikt nic nie zanotował! Zważywszy na to ze podawałam dokładne terminy i prosiłam o sprawdzenie treści nagrań z przeprowadzonych rozmow z konsultantami swiadczące o moich zgłoszeniach. To teraz sie okazuje ze pani która podpisała sie pod decyzją reklamacji wyciaga 1 rozmowę najlepsza dla firmy i sie na niej jedynie opiera !!! ale już nie raczyła wyjaśnic skąd się wziela kwota 150 !!! zł za modem - niewiem to tak na chybił trafił daja faktury : ten na 100 zł tamten na 150 ten za 1łzl ???????? poprostu podejscie do klienta lekceważące -ale trafili na niewłasciwą osobe nie dam z siebie robić bałwana !!! i póki nie sprawdza sobie wszystkiego dokladnie to będziemy wysyłać pisma do siebie aż sie dopatrzą i pofatygują to wogle sprawdzić ! tym razem dołaczę im wydruki z tel kom by już dokładnie im ułatwić sprawdzenie połączeń ale następnym razem obciążę ich kosztami za kom - jak dla mnie mogę nawet wystąpić do sądu ja sie tego nie boję!!!
Zaletyinternet dobry,szybki
Wadytraktowanie klientów-poniżej wszelkiej godności i ogggggggggggggromny czas oczekiwania na konsultanta co zwiększa koszty i nerwy
~ela / 2009-12-08 22:19
Ocena: 1.00 / 5
od miesiąca załatwiam zakończyłam umowę z TP a po miesiącu, dwóch podpisanych umowach mówią mi że nie wiadomo czy mogą podłączyć internet uważam, że to jest kpina z ludzi przez telefon pracownicy są ordynarni dopóki nie podpisałam umów dzwonili pięć razy dziennie, każdy z innej miejscowości
Zaletybrak
Wadywszystko, uważam, że macie za dużo klientów i nie możecie sobie poradzić
nie udało mi się go jeszcze zdobyć
~dakry / 2009-12-07 20:07
Od tygodnia czekam na podłączenie internetu. Dzwonię do netii codziennie przez 7 dni i rozmowa z konsultantem kończy się obietnicą, że juto, albo pojutrze, albo do godziny 18 będe miała podłączenie. Pomijam kwestię 40 - 50-minutowego oczekiwania na rozmowę. TO NIEBYWAŁE, ŻEBY TAK LEKCEWAŻYĆ KLIENTÓW. Może netia ma takie STADARDY OBSŁUGI. Chyba rozwiążę z nimi umowę zanim rozpoczęłam współpracę.
~Galin / 2009-12-07 13:42
Ocena: 1.00 / 5
Sposób w jaki w/w firma traktuje klientów - 0!!!!!!!!!!!!!!!!! Tragedia, żenada. Nic dobrego o tej firmie powiedzieć nie mogę. Strzeżcie się jak ognia!! Jeżeli niestety ktoś w Was podpisał z nimi umowę to módlcie się, żeby internet nigdy Wam nie nawalił (wątpię aby było to możliwe), bo inaczej NIKT Wam tej usterki nie naprawi. Nie macie się co łudzić. Ja od ponad 4 m-cy dzwonię bezskutecznie i zgłaszam cały czas ten sam problem. 3 razy miała przyjechać osoba techniczna. Oczywiście nikt się nie zjawił. SAMEMU musiałem przeciągnąć kabel linii zewnętrznej do swojego pokoju, zarobić gniazdko telefoniczne, po czym pani z BOK poprosiła mnie o wymianę routera na jakiś inny (mój prywatny!!!!), bo to może jednak router się zepsuł. Czyli mam zainwestować ok. 200-300 pln w coś co powinienem od nich za 1 pln dostać!!!! Na dodatek zgłoszenie awarii nie jest możliwe z telefonu Netii bo to VOIP. Nie ma netu, nie ma tel. Zostaje tylko komórka i ok 30 min. czekania aż ktoś łaskawie odbierze. Dlatego firmie NETIA mówię zdecydowane NIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zaletyjak kiedyś jeszcze mi internet działał (było to bardzo dawno temu...) to trzymał parametry OK
Wadyolewanie klientów zrywanie połączenia ZERO reakcji na zgłoszenia awarii kłamanie o wysłaniu technika (podejrzewam, że w ogóle ich nie mają) Wyuczona na pamięć gadka ludzi z BOK - żenada
1 rok na łączu analogowym 2Mb/s i 4 m-ce cyfrowa centrala 4Mb/s
~folk / 2009-12-03 18:33
Ocena: 4.75 / 5
Internet od Netii działa mi znakomicie. Żadnych przerw, transfer bardzo stabilny.
ZaletyBardzo dobre ceny, jakość
WadyDługi czas oczekiwania na połączenie z infolinię, dlatego teraz załatwiam z nimi sprawy przez formularz w internecie
od 6 miesięcy
~ANGEL / 2009-12-03 14:56
Ocena: 3.75 / 5
Prowadzę firme i mam trzy internety w neti i 8 lini telefonicznych. Nie od razu zaczęło wszystko dobrze działac, ale zglosilam na infolini, przyjechali technicy, modemy wymienili i wszystko gra jak zloto. szybkosc mam wyzsza niz zamowiona, bo zamowialam 2mb a dziala 2,5mb chociaz lacza sa u mnie dosc stare. jedyny problem to nie douczona infolinia, ktora ciagle gdzies przelacza, zrywaja jednoczesnie polaczenie. to jest straszne.
Zaletystabilna tania usługa
Wadyobługa-infolinia
oneofficex3 od roku
~lis / 2009-12-02 10:07
za dawnych lat taka (nie)dzialaność klasifikowała sie jako dywersja gospodarcza za która groziły jedynie słuszne konsekwencje. jak widać Netia jest bezkarna !
Zaletyjakie ?????????????
Wadysame !!!!!!!!!!!!!!!
~naiwniak / 2009-12-01 21:53
Ocena: 1.00 / 5
Już miesiąc oczekuję na możliwość połączenia Internetowego. Straciłem wiele godzin na próby rozmów z operatorami Netii, ale Ci puszczają tylko muzyczkę, albo są totalnie niekompetentni. Czy nie ma bata na tę firmę?
Zaletybrak
Wadywyłącznie
czekam, jest już po terminie
~michal_1221 / 2009-12-01 21:45
Ocena: 1.00 / 5
Miałem mieć od 1 listopada neta 6mb później dzwonie i mówią że będzie od 1 ale grudnia więc dziś jest pierwszy grudnia a z internetu 2mb zrobiło się nie całe 1mb Banda złodziei na robili reklam duzo pieprzą a mało robią takie jest moje zdanie
~bydzia / 2009-12-01 16:11
Ocena: 1.25 / 5
podpisałam umowę na dostawę internetu wszystkie warunki techniczne i finansowe z umowy zostały spełnione internet miał być udostępniony 19.11.br. do dziś nic ! do netii dzwoniłam 39 razy straciłam 135,60 zł nikt nic nie wie i nie potrafi mi pomóc pomimo, że umowa nie została wykonana żeby odczepić się od netii muszę rozwiązać umowe widmo i zapłacić za nie wykonane 2 miesiace
Zaletysame minust
za długo
~pdg52 / 2009-11-27 17:53
Ocena: 2.25 / 5
namówiony na stacjonarkę i promocję 1Mbit zostałem od 10 do 27 listopada2009 bez narzędzia pracy czyli internetu - problem z "kabelkiem" w centrali Skawiny skype tez często wybija i podła jakość ( w bloku jest końcówka światłowodu Netii)
Zaletycena 30 - 40 PLN mniej na m-c
Wady" zabrak netu 17 dni ( narazie)
rok ?
~Adamwawa / 2009-11-26 16:13
Ocena: 1.25 / 5
Witam wszystkich, pragnę się podzielić moimi doświadczeniami związanymi z Netią. Mówiąc w skrócie: O D R A D Z A M ! Miałem do niedawna telefon i internet w tp, pomyślałem, w netii jest lepsza oferta przenosze. W efekcie od 2 miesięcy dostaje rachunki i z tp i z netii, dzwonie do netii na ta ich infolinie, a tam sratatata, muzyczka, wybiez 5 7 8, potem 3 4 2 potem powrót, zacznij od nowa blablabla no to połączenie z konsultatnem, muzyczka, mija kilka min, niestety nie ma wolnego, dzwonie już tak od ok 2 tygodni, raz udąło mi sie rozmawiac z cżłowiekiem, który zupełnie nie wiedział co sie dzieje, powiedział, to pana przełączam gdzies tam, i znowu myzyczka.. .................. ........................................ ........................................ Kiedy z nimi podpisywałem umowę, wszyscy byli mili itd, super, rachunki tel + int 109 zł tymczasem teraz jakimś dziwnym trafem dostaje jeden 74zł, myślę jakoś mało, super, ale się okazuje, ze to tylko był rachunek za net, a po tygodniu przychodzi drugi za telefon 78zl, jakieś dziwne wyliczenia, a w dodatku a tym abonamencie miałem mieć minuty, a tutaj nic, połączenia w liczbie 3 sztuki(wszyscy w domu maja komórki) doliczone ekstra. Dzwonie znowu na ta śmieszną infolinie, podnoszę słuchawkę .................. ....................................< wymoderowano> ODŁĄCZONY ! a rachunki były płacowe regularnie w terminie. To dzwonie z koma, znowu muzyczna...................... . ...... ..................... . ... po 10 min udało mi sie dorwać człowieka, wściekły mówię o co chodzi, kobieta mówi, proszę czekać sprawdzę, po 30 min ciszy w słuchawce wszedłem na to forum się wyżalić. aha, a faktury miały przychodzić na maila, a nie papierkowe, ale to też zawalili
Moje zdanie o NETII jest takie ze to takie samo złodziejstwo jak TP, nie wiem jak jest w UPC, ale z netią nigdy w życiu nie chce mieć nic więcej wspólnego
~Kostek / 2009-11-25 23:44
Ocena: 1.00 / 5
Banda oszustów .Dalisny namówic się przedstawicielowi netii opowiadał ze przełączenie z tp będzie niezauważalne .Dostalismy sms że 19 będzie wszystko aktywne jest 25 a tu lipa .Nikt nie potrafi powiedziec kiedy wszystko będzie aktywne . Potencjalni klienci omijajcie tę firmę
~slon57 / 2009-11-25 19:13
z takim oszustwem dawno sie nie spotkalem!!!!!!kazdy konsultant nawet z warszawy klamie!!!!na 10 rozmow 8roznych opinni na temat a sprawa bbbbardzo prosta przeniesc internet tp do neti i polaczyc w pakiet z telefonem ktory mam wneti ...nikt tego nie jest wstanie zrobic .wystarczy powiedziec konsultantowi ze jest nagrywany i szybko wykacza sie .....bo klamie lub mowi nie cala prawde..oszczegam przed netia.....mocno