Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 3203 opinii

2.02 / 5

  • Niezawodność
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.84
  • Cena
    2.34
  • Parametry
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Galin / 2009-12-07 13:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Sposób w jaki w/w firma traktuje klientów - 0!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Tragedia, żenada. Nic dobrego o tej firmie powiedzieć nie mogę. Strzeżcie się jak ognia!! Jeżeli niestety ktoś w Was podpisał z nimi umowę to módlcie się, żeby internet nigdy Wam nie nawalił (wątpię aby było to możliwe), bo inaczej NIKT Wam tej usterki nie naprawi. Nie macie się co łudzić. Ja od ponad 4 m-cy dzwonię bezskutecznie i zgłaszam cały czas ten sam problem. 3 razy miała przyjechać osoba techniczna. Oczywiście nikt się nie zjawił. SAMEMU musiałem przeciągnąć kabel linii zewnętrznej do swojego pokoju, zarobić gniazdko telefoniczne, po czym pani z BOK poprosiła mnie o wymianę routera na jakiś inny (mój prywatny!!!!), bo to może jednak router się zepsuł. Czyli mam zainwestować ok. 200-300 pln w coś co powinienem od nich za 1 pln dostać!!!! Na dodatek zgłoszenie awarii nie jest możliwe z telefonu Netii bo to VOIP. Nie ma netu, nie ma tel. Zostaje tylko komórka i ok 30 min. czekania aż ktoś łaskawie odbierze.
    Dlatego firmie NETIA mówię zdecydowane NIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Zaletyjak kiedyś jeszcze mi internet działał (było to bardzo dawno temu...) to trzymał parametry OK
    Wadyolewanie klientów
    zrywanie połączenia
    ZERO reakcji na zgłoszenia awarii
    kłamanie o wysłaniu technika (podejrzewam, że w ogóle ich nie mają)
    Wyuczona na pamięć gadka ludzi z BOK - żenada
    1 rok na łączu analogowym 2Mb/s i 4 m-ce cyfrowa centrala 4Mb/s
  • ~folk / 2009-12-03 18:33
    Ocena: 4.75 / 5
    Internet od Netii działa mi znakomicie. Żadnych przerw, transfer bardzo stabilny.
    ZaletyBardzo dobre ceny, jakość
    WadyDługi czas oczekiwania na połączenie z infolinię, dlatego teraz załatwiam z nimi sprawy przez formularz w internecie
    od 6 miesięcy
  • ~ANGEL / 2009-12-03 14:56
    Ocena: 3.75 / 5
    Prowadzę firme i mam trzy internety w neti i 8 lini telefonicznych. Nie od razu zaczęło wszystko dobrze działac, ale zglosilam na infolini, przyjechali technicy, modemy wymienili i wszystko gra jak zloto. szybkosc mam wyzsza niz zamowiona, bo zamowialam 2mb a dziala 2,5mb chociaz lacza sa u mnie dosc stare.
    jedyny problem to nie douczona infolinia, ktora ciagle gdzies przelacza, zrywaja jednoczesnie polaczenie. to jest straszne.
    Zaletystabilna tania usługa
    Wadyobługa-infolinia
    oneofficex3 od roku
  • ~lis / 2009-12-02 10:07
    za dawnych lat taka (nie)dzialaność klasifikowała sie jako dywersja gospodarcza za która groziły jedynie słuszne konsekwencje. jak widać Netia jest bezkarna !
    Zaletyjakie ?????????????
    Wadysame !!!!!!!!!!!!!!!
  • ~naiwniak / 2009-12-01 21:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Już miesiąc oczekuję na możliwość połączenia Internetowego. Straciłem wiele godzin na próby rozmów z operatorami Netii, ale Ci puszczają tylko muzyczkę, albo są totalnie niekompetentni. Czy nie ma bata na tę firmę?
    Zaletybrak
    Wadywyłącznie
    czekam, jest już po terminie
  • ~michal_1221 / 2009-12-01 21:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Miałem mieć od 1 listopada neta 6mb później dzwonie i mówią że będzie od 1 ale grudnia więc dziś jest pierwszy grudnia a z internetu 2mb zrobiło się nie całe 1mb Banda złodziei na robili reklam duzo pieprzą a mało robią takie jest moje zdanie
  • ~bydzia / 2009-12-01 16:11
    Ocena: 1.25 / 5
    podpisałam umowę na dostawę internetu wszystkie warunki techniczne i finansowe z umowy zostały spełnione internet miał być udostępniony 19.11.br. do dziś nic ! do netii dzwoniłam 39 razy straciłam 135,60 zł nikt nic nie wie i nie potrafi mi pomóc pomimo, że umowa nie została wykonana żeby odczepić się od netii muszę rozwiązać umowe widmo i zapłacić za nie wykonane 2 miesiace
    Zaletysame minust
    za długo
  • ~pdg52 / 2009-11-27 17:53
    Ocena: 2.25 / 5
    namówiony na stacjonarkę i promocję 1Mbit zostałem od 10 do 27 listopada2009 bez narzędzia pracy czyli internetu - problem z "kabelkiem" w centrali Skawiny skype tez często wybija i podła jakość ( w bloku jest końcówka światłowodu Netii)
    Zaletycena 30 - 40 PLN mniej na m-c
    Wady" zabrak netu 17 dni ( narazie)
    rok ?
  • ~Adamwawa / 2009-11-26 16:13
    Ocena: 1.25 / 5
    Witam wszystkich, pragnę się podzielić moimi doświadczeniami związanymi z Netią.
    Mówiąc w skrócie:
    O D R A D Z A M !
    Miałem do niedawna telefon i internet w tp, pomyślałem, w netii jest lepsza oferta przenosze.
    W efekcie od 2 miesięcy dostaje rachunki i z tp i z netii, dzwonie do netii na ta ich infolinie, a tam sratatata, muzyczka, wybiez 5 7 8, potem 3 4 2 potem powrót, zacznij od nowa blablabla no to połączenie z konsultatnem, muzyczka, mija kilka min, niestety nie ma wolnego, dzwonie już tak od ok 2 tygodni, raz udąło mi sie rozmawiac z cżłowiekiem, który zupełnie nie wiedział co sie dzieje, powiedział, to pana przełączam gdzies tam, i znowu myzyczka..
    .................. ........................................ ........................................
    Kiedy z nimi podpisywałem umowę, wszyscy byli mili itd, super, rachunki tel + int 109 zł tymczasem teraz jakimś dziwnym trafem dostaje jeden 74zł, myślę jakoś mało, super, ale się okazuje, ze to tylko był rachunek za net, a po tygodniu przychodzi drugi za telefon 78zl, jakieś dziwne wyliczenia, a w dodatku a tym abonamencie miałem mieć minuty, a tutaj nic, połączenia w liczbie 3 sztuki(wszyscy w domu maja komórki) doliczone ekstra.
    Dzwonie znowu na ta śmieszną infolinie, podnoszę słuchawkę
    .................. ....................................< wymoderowano>
    ODŁĄCZONY ! a rachunki były płacowe regularnie w terminie.
    To dzwonie z koma, znowu muzyczna...................... . ...... ..................... . ... po 10 min udało mi sie dorwać człowieka, wściekły mówię o co chodzi, kobieta mówi, proszę czekać sprawdzę, po 30 min ciszy w słuchawce wszedłem na to forum się wyżalić.
    aha, a faktury miały przychodzić na maila, a nie papierkowe, ale to też zawalili

    Moje zdanie o NETII jest takie ze to takie samo złodziejstwo jak TP, nie wiem jak jest w UPC, ale z netią nigdy w życiu nie chce mieć nic więcej wspólnego
  • ~Kostek / 2009-11-25 23:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Banda oszustów .Dalisny namówic się przedstawicielowi netii opowiadał ze przełączenie z tp będzie niezauważalne .Dostalismy sms że 19 będzie wszystko aktywne jest 25 a tu lipa .Nikt nie potrafi powiedziec kiedy wszystko będzie aktywne . Potencjalni klienci omijajcie tę firmę
  • ~slon57 / 2009-11-25 19:13
    z takim oszustwem dawno sie nie spotkalem!!!!!!kazdy konsultant nawet z warszawy klamie!!!!na 10 rozmow 8roznych opinni na temat a sprawa bbbbardzo prosta przeniesc internet tp do neti i polaczyc w pakiet z telefonem ktory mam wneti ...nikt tego nie jest wstanie zrobic .wystarczy powiedziec konsultantowi ze jest nagrywany i szybko wykacza sie .....bo klamie lub mowi nie cala prawde..oszczegam przed netia.....mocno
    Zaletyo
    Wady----------- --------- --------------
  • ~porto / 2009-11-24 19:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Byłem klientem Neostrady. Skusiłem się na promocję od konsultantów telefonicznych netii, którzy wydzwaniali w kółko i chyba pięciu na raz do momentu podpisania umowy. Po podpisaniu umowy stałem się dla netii tylko osobą której wysyła się faktury np. za modem, którego nie zamawiałem! Mimo licznych telefonów z mojej strony do netii (oj, nie łatwo jest się tam dodzwonić) o anulowanie faktury i odebranie nie zamawianego modemu nikt się nie zjawił a ja nadal jestem "dłużnikiem w mniemaniu netii" mimo, że w umowie jest zaznaczone, że nie zamawiam modemu! Zaznaczę jeszcze , że modem ów został wciśnięty przez kuriera netii sąsiadowi mimo, że nie był on odbiorcą.
    Chcę jeszcze powiedzieć, że w momencie podpisania umowy miałem obiecane, przez konsultanta z netii że wszelkie czynności związane z rozwiązaniem umowy z TP SA Neostrada dokona za mnie netia. Miałem obiecane, że w momencie zakończenia promocji w Neostradzie następnego dnia będę miał dostarczony internet z neti. Ostrzegam firma netia nie wywiązuje się z takich obietnic a ja zostaję obciążany opłatą już niepromocyjną przez TPSA! Przestrzegam rozwiązujcie umowy z Neostradą sami bo netia zrobi was w konia tak jak mnie.
    Jednym słowem żałuję, że dałem się namówić konsultantom z netii i reklamom telewizyjnym.
    Teraz zostałem związany z firmą bałaganiarską i nieprofesjonalną na dwa lata!
    Apeluję jak wam się kończy Neostrada to nie kombinujcie i zostańcie z NEOSTRADĄ.

    Pozdrawiam,
    Zrobiony w konia klient netii,
    ZaletyWiele godzin na telefonie i słuchanie muzyki.
    WadyNieprofesjonalna załoga, obiecują i nie wywiązują się z obietnic i umów!
  • ~Tomasz / 2009-11-23 21:11
    Ocena: 1.75 / 5
    Jestem klientem NETII od ok 2 miesiecy i chciałbym przestrzec inne osoby przed skorzystaniem z ich usług.

    Niestety załatwienie juz po podpsaniu umowy jakosc obslugi jest beznadziejna.

    Dodzwonienie sie na ich infolinie i zalatwienie prostej sprawy wymaga spedzenia kliku godzin sluchajac "muzyczki".

    Przyklad 1
    Podczas rozmowy przez infolinie Pani zapewniala minie, ze na podlaczenie internetu czeka sie 7 dni, zaraz po podpiasniu umowy okazalo sie, ze 21 dni a pozniej ze 21 dni roboczych. Przed podpisaniem umowy wszystko wyglada dobrze a po podpisaniu to juz inna bajka.


    Przyklad 2

    Otrzymalem informacje, ze w systemie pojawila sie faktura - niestety pin nadany przy podpisywaniu umowy nie dziala i trzeba zalatwiac przez infolinie - mozna dzwonic i spadzac dlugie minuty a nawet godziny, jezeli ktos ma taka odpornosc na sluchanie tej samej melodii.

    Przykład 3
    Interent mobilny dziala i przestal dzialac. Zlozylem reklamacje i Pan powiedzial, ze do mie oddwonia w tej sprawie. Niestey cisza przez klita tygodni a podobno rozmowy sa rejestrowane w trosce o jakosc uslug. Po kilku probach udalo mi sie skontaktowac z infolinia i okazalo sie ze ktos po prostu wylaczyl aktywacje mojego modemu i dlatego nie moglem z niego korzystac przez klika tygodni.

    Wydawalo mi sie, ze obsluga w TP jest slaba ale NETIA bije TP na glowe.

    Szczerze odradzam






    Zaletylacze aktualnie dziala - mam nadzieje ze tak zostanie, bo zalatwienie reklamacji graniczy z cudem
    Wadyfatalna obsluga - ciezko zalatwic proste rzeczy
    2 miesiace 100PLN 8 mb
  • ~NETIA / 2009-11-23 15:53
    Tylko do konca listopada, internet i telefon po 1zl przez pierwsze 6mc, od 7mc do 24mc internet od 59zl, telefon 35zl. formalnosci zalatwiamy za ciebie. wiecej informacji pod numerem tel. 784-235-390.
    sylwia filipecka.
  • ~michal / 2009-11-22 20:36
    Ocena: 1.00 / 5
    W tej sieci nie ma żadnej wolności wyboru, nie obchodzą ich ludzie, chodzi im tylko o złapanie klienta.
    Jeśli wydaje ci się że zaoszczędzisz w neti to grubo się mylisz, dużo więcej w niej stracisz. Podsumowywując straciłem w neti już 600zł a suma straconej kasy nadal rośnie.
    Pozdrawiam.
    Zaletynie znalazłem
    Wady-obsługa klijenta do bani
  • ~koalla / 2009-11-22 16:46
    Ocena: 4.75 / 5
    Mam netię 7 Mb i dzielę łącze na dwa kompy. Jestem zadowolony.
  • ~pytam / 2009-11-10 23:01
    Witam. Stoję przed takim oto wyborem. Od trzech lat mam internet radiowy 1 mega za 50 zl. Zastanawiam sie czy nie wziac internetu w Netii 2 mega bo w tedy z telefonem mnie to tanie wyjdzie. Tylko jak to jest w netii? bo tutaj mi net nie muli itd przy radiowce, a jak jest w Netii przy 2 mega?
  • ~niki / 2009-11-07 22:48
    Ocena: 1.00 / 5
    net ciagle pada, szybkosc? strony wczytuja sie tak powoli ze zdaze sobie herbate zrobic i to przy predkosci 1MB, obsluga nie lepsza sami nie wiedza co mowa, odprawia Cie z kwitkiem i martw sie sam bo co ty ich obchodzisz
    Zaletybrak
    Wady-niekompetentna obsluga
    2lata
  • ~Anty / 2009-11-04 22:34
    Ocena: 5.00 / 5
    Czytając komentarze chciałam zwrócić uwage na jeden fakt. Piszecie tu o LLU - jest to technologia na lini tepsy. Piszecie równiez o awaryjności internetu. A nie zastanowiliscie się, dlczego tak jest ? A może jest tak własnie dlatego że TP jako do niedawna jedyny monopolista w tej dziedzinie nagle ma konkurencje w postaci Netii. Warto zwrócić uwagę na fakt iż większa częśc usług netii takie jak LLU czy BSA swiadczone jest na łaczach TP. I co dalej? Dzwoni Pan X na infolinię, zgłasza usterke. I własnie tu zaczynają się schody. Bo to technicy z TP musza to sprawdzić. Mowiąc krotko - zastanówcie się co dla tepsy jest korzystniejsze ? Sprawne zalatwianie usterek swoich czy usterek na laczach swiadczonych dla Netii ? Dla mnie odpowiedź jest oczywista. Osobiscie wiem jak to wyglada i wiem że wszystko co jest na łaczach TP jest złem. Warto wziąść zwykłego ADSL na linii Netii i wtedy to juz nie jest tak straszne. A co do prędkości - oczywiscie - jeżeli klient chce miec 6Mb to na taka prędkośc się umowę podpisuje i w praniu dopiero wyjdzie czy taka predkośc może byc swiadczona. I tyle. I tak jest nie tylko w netii. Nie ma co narzekać, kiedyś byly modemy wdzwonkowe i ludzie się cieszyli że mieli internet a dzisiaj 16 Mb dla osoby prywatnej to juz za mało ..
  • ~Małgorzata / 2009-11-03 22:09
    Ocena: 5.00 / 5
    Właśnie jestem po lekkim szoku na skutek czytania tutejszych opinii.
    Sama zamówiłam szybki internet i NAPRAWDE działa świetnie.
    Pracownicy Netia są przemili i NAPRAWDE aż miło tam zadzwonić czego nie moge powiedzieć o TPSA.

    Odeszłam z TPSA ponieważ ich ceny były katastroficzne. Zamowiłam ponad 2 lata temu niejaki mulitpakiet (tel 1 MB , tv kablowa (kilka kanałów), telefon stacjonarny (60min za darmo/mc) Na poczatku rachunki ok 160 zł (dodam że moje rozmowy telefoniczne miesciły się w tej darmowej godzinie). Po 2 latach kiedy to konczyła mi się umowa zadzwoniłam miesiąc przed jej koncem z pytaniem czy przesłano by mi jakieś propozycje promocji jako stalej kiletnce płacącej regularnie rachunki. Oczywiscie Pani zapewniła że dostanę pocztą informacje o promocjach . O sprawie zapomniałam. Obudziłam się w momencie kiedy to przeszłam automatycznie na umowe stałą i co miesiąc rachunek....ponad 310 zł!!!!!!!!!!!!! Byłam w szoku Oczywscie po pierwszym spóźnieniu z zaplatą pierwszego rachunku odłączony telefon (dodam że po uregulowaniu nie przyłączono telefonu mi już nigdy) Ale tu może moja wina bo nie interweniowałam (miałam powoli dość) A oto krotka charakterystyka multipakietu

    TELEFON - cena może być (choć za mniejszą kwotę mam w Netia 120 min gratis a nie 60)
    Tv KABLOWA (VIDEOSTRADA) - kilka kanałów pomiędzy ktorymi "dziury" pt:"kanał niedostepny w tym abonamencie" bywa ze pilotem trzeba "lecieć" po tych dziurach ze 20 razy żeby dotrzec do dostępnego kanału.(nie można ustawić inaczej)
    W Videostradzie głównie starocie (filmy dawno obejrzane) lub "tanie". Hmm trzeba oddać że 2 lata temu rzucili promocje i przez całe święta (chyba z miesiąc) miałam odkodowane wszystkie HBO i chyba juz im sie nie opłacało, bo wiecej nic nei zrobili. Acha! no i kiedyś z powodu napraw była tv nieczynna każdy dostał dodatkowe 10 zł na videostradę w prezencie (tu bardzo ładnie)

    INTERNET- wooooooooolny, moj komputer nieźle mielił zanim załapał internet po resetowaniu modemu.
    Jakość modemu -o Boże.. mrugające błyszczące logo tPSA pierwszego wieczoru zakłócało nastrój (no ale zawsze można ową pokaźną "skrzynkę -neon" odwrócić napisem do ściany :)))

    Częste rozłączanie internetu - norma.
    Acha info nieoficjalne dla wszystkiech ściągaczy : (TPSA często zakręca kurek w nocy) rano resetowanie i masz internet spowrotem.

    Ale problemow przy zerwaniu umowy nie robili.

    Po tej złozonej charakterystyce pozdrawiam wszystkich ktorzy żałują odejscia z TPSA i zastanawia mnie czy tych wszytskich negatywów na Netię nie zrobili pracownicy TPSA (bo kloca się one z faktami- piszę to jako klientka Netia) Przynajmniej w większości . Ktoś niezadowolony zawsze musi być (tak jak ja z TPSA hehehe)

    Na koniec proszę o wybaczenie przekazania gołej prawdy wszystkim wyznawcom firmy TPSA :)
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4605
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3927
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2981
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2580
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2017