Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 3202 opinii

2.02 / 5

  • Niezawodność
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.83
  • Cena
    2.34
  • Parametry
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~zlototalne / 2010-04-10 17:00
    Ocena: 2.50 / 5
    Miałem dostać 2 mb (migracja z 1 mb) 1 kwietnia... wniosek złożyłem dokładnie 31 dni temu ( a pierwsze wnioski o taka możliwość były lutym, 1 kwiecień to na bank będzie załatwione i musi działać ) ... mija 10 dni po terminie (oczywiście wcześniej było 10 telefonów w tej sprawie ) ...okazuje się ze... jakimś cudem mam dostać za KOLEJNY! miesiąc (1 maj) bo ktoś się czegoś nie dopatrzył i nic nie mogą już z tym zrobić...więc 4 miechy na 2mb - powodzenia dla wszystkich userów netii, chesz czekac? wybierz

    Zaletyjakość sieci
    Wadyklient jest zerem, nigdy nic nie zalatawisz
    5
  • ~Jerzy / 2010-04-09 15:38
    Ocena: 1.00 / 5
    jeżeli bym mógł to zesłał bym na netie wszystkie plagi egipskie
  • ~Jurek / 2010-04-08 12:16
    Ocena: 1.75 / 5
    Mam Netię trzeci rok -porażka.
    1. Co roku zawyżają mi faktury,ostatnio podwójny abonament za styczeń.Reklamacja trwa miesiacami. 2. Po wymianie serwerowni Netii - każdorazowo musze resetować router a jak byli na sprzęcie TPSA było OK./dwa lata/.
    3. Aplikacja kontaktowa odrzuca reklamacje - twierdząc ,że jest zły format.Reklamacja zgłoszona telefonicznie - twierdzą ,że jej nie było mimo ,że mam biling i podałem nazwisko ich serwisanta, czas rozmowy itd.
    4. By było śmieszniej mam pod domem ich studzienkę z linią światłowodową, której nie chca uruchomić i mam łącze na kablach TPSA.
    Reasumując - sam wyciągnij wnioski.
    Jurek
    ZaletyNie widzę
    WadyObsługa klienta, serwis techniczny
    Trzeci rok
  • ~Jerzy / 2010-04-07 00:15
    to jakaś porażka jest, czekam już ponad 1miesiąc na podłączenie internetu i nic,
    - jednego dnia dzwonię i miła pani powiada iż z braku możliwości podłączenia przyślą mi rozwiązanie umowy, drugiego dnia dzwonię i wyznaczają mi nowy termin 14 dni na podłączenie
    - czekam i czekam a kiedy mija nowy termin podłączenia dzwonię i tym razem to tpsa robi problemy z udostępnieniem łącza
    - przy każdym kontakcie osoba odpowiada co innego a klient czeka jak głupi
    - pisma z rozwiązaniem umowy też nie przyślą bo to nie z ich przyczyny a ponoć z tpsa
    - pytam więc to ile będą pertraktować z tpsa odp. no będą
    - hej wy tam w tej netii zostawcie tą działalność i na łąkę paść krowy
    Zaletytrzeba zasłużyć
    Wadyżal mi nawet minusa
  • ~Kaska / 2010-04-02 11:14
    Ocena: 1.50 / 5
    Czytam i się zastanawiam czy w Polsce SA dwie Netie ?? Pan z Nickiem zlototalne pisze ze zła obsługa a parametry dobre ,u mnie wszystko na odwrót ,obsługa ok. po minucie lub 2 zgłasza się infolinia , pracownicy są przyjaźnie nastawieni do klienta a problem tkwi w jakości działania Internetu , transfer zaniżony czasami ledwo strony się otwierają .
    Zaletyprzyjaźnie nastawieni ludzie z infolinii (tylko szkoda ze nie mogą nam pomoc )
    Wadyzanizone transfery , parametry nie zgodne z umową
    2 lata
  • ~Złototalne / 2010-04-02 01:49
    Ocena: 2.50 / 5
    Jestem w netiii od 5 lat, ta firma to kpina i śmiech - po umowie żegnam ich, nigdy nie wracam.
    Akcje : za brak możliwości technicznych to klient ponosi winę i surowe kary. Zagubiona umowa, a przez to wygenerowanie przez netie kary pieniężnej... oczywiście umowę znajdują po wielu dniach. Infolinia to żal i nieporozumienie, każdy mówi co innego w różnych porach roku. Długie oczekiwania na cokolwiek, zmiany prędkości, czy usług. Próba zmiany prędkości trwa 3 miesiące, w sądnym dniu nic się nie dzieje a pani na infolinii nie wie dlaczego i dolicza kolejne dni oczekiwania... oczywiście nikt nie ma tam żadnych uprawnień i nic nie zrobi od ręki, potrafią tylko słuchać, ot automatyczne sekretarki i imitacja pomocy. Niekiedy oczekiwanie na konsultanta trwa aż ponad 1h i 20min jak w moim przypadku.... a przy uporczywiej próbie załatwienia sprawy traci się możliwość dodzwonienia na infolinie w przeciągu kilkunastu godzin.

    Net jest po kablach TP, wiec tych klientów traktują jak śmieci. Tam gdzie mają własne LLU - inna bajka i wszyscy są zadowoleni,ucieszeni..bla bla.
    ZaletyDobry jakościowo net, dobre trasy pakietów, styki z większością operatorów, niebanalne pingi.
    WadyObsługa klienta dno, dno i jeszcze raz dno. Nabijanie w butelkę klienta, manipulacje umów, kręcenie ,niejasności i puste zapewnienia, każda kwestia musi zakończyć się sporem lub opóźnieniem czy konfliktem.
    5
  • ~mrbary9303 / 2010-04-01 20:57
    Ocena: 1.75 / 5
    okres aktywacji wydłużył się o 7 dni oraz nie dostałem 8 mb/s tylko 2 mb/s
  • ~Arek / 2010-04-01 11:10
    Ocena: 1.00 / 5
    @Lucyna zgodze się z Toba w pelni- powiem nawet więcej Luska Netiia to badziew .
    Zaletybrak
    Wadyza duzo aby wszystkie wymieniac
    ponad rok
  • ~DUO / 2010-03-29 22:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Telefon w Netii mam około 12 lat Internet około 5 lat , bywało różnie raz lepiej raz gorzej
    Ale tak słabo jak przez ostatni rok nie było nigdy , pewnie jako jeden z pierwszych będę miał Neostradę na łączach Netii , mam nadzieje ze będzie ok.
    Z pełnym przekonaniem nie polecam netii (na łączu 4mb miałem w godzinach szczytu transfer 10kb/s , a ping w granicach 300 ms. ) w godzinach nocnych i porannych było ok.
    Zaletybrak
    Wadyzanizony transfer , wysokie pingi (nie da sie grac w gry on-line ) , ludzie na infolinii mili ale bezradni
    maja dobre chęci i nic z tego nie wynika
    tel. okolo 12 lat internet okolo 5 lat
  • ~olaf / 2010-03-29 21:48
    Ocena: 1.00 / 5
    niestety często tak bywa, że realna szybkość łączą nie odpowiada oferowanej...
    ludzie kuszą się na promocję, patrząc tylko na cenę
    nie zastanawiając się nad jakością usługi oferowanej przed danego dostawcę itp.
    ja wcześniej miałem net radiowy u lokalnego dostawcy, ciągle były problemy z łączem
    zmieniłem dostawcę na tp, myślałem też o netii
    ale jednak opcja dodatkowego pakietem TV z neostradą przeważyła
    i nie żałuje
  • ~Andrzej Sikora / 2010-03-29 13:55
    Telefon z Netii SA.
    Tam zasady współpracy z klientem są rodem z Białorusi. Reklamacji nie da się złożyć, ponieważ na infolinii można czekać nawet parę godzin.

    RADZĘ NIE KORZYSTAĆ Z USŁUG NETII !!!
    Około pół roku
  • ~zebraq / 2010-03-27 20:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Od dnia uruchomienia szybkość nie zgodna z zawartą umową (miało być 2mb) a jest tylko 512 czyli jedna czwarta z zawartej umowy pomimo 3 zgłoszeń na infolinię nic nie zrobiono przez 2 miesiące olewają nas bo już podpisaliśmy papiery. REKLAMY NETTI KŁAMIĄ !!!!!!!!!! Nie dajcie się naciągnąć !!!
    ZaletyBRAK !!!!
    WadySAME !!!
    2 Miesiące i za długo o 60 dni840c
  • ~bosso47 / 2010-03-27 11:49
    Ocena: 2.00 / 5
    Jak pisałem w poprzednich opiniach w związku z rożnymi transferami a szczególnie w godzinach szczytu wynoszącym Download 256kbps. Zadzwoniłem do BOK i dowiedziałem sie co następuje. A mianowicie, że umowa jest na szybki internet do 1 Mb i może być nawet 180 gdyż to jest właśnie DO 1 MB czyli szybkość zwykłego modemu do zawrotnej szybkości 1 MB. Kupując usługę trzeba znaleźć to Do gdyż może się okazać że będziemy mieli 128Kbps na stałe.Umowa się zakończy i podziękuję Netii za ich obsługę i olewnie klientów w Biurze Obsługi Klienta.
    Zaletybrak
    Wadysame
    2,5 roku na 3 lata.
  • ~bosso47 / 2010-03-27 11:32
    Ocena: 2.00 / 5
    Wejdź na stronę Netii zaloguj się do Netia Online i tam w zakładkach o płatnościach i o swoim koncie dowiesz się wszystkiego. Ja też miałem internet rok za darmo i nie było problemu. Problemy zrobiły się w związku z bałaganem gdy przenosili się do nowej siedziby. Wyjaśnić to u nich.
  • ~Wojtek S / 2010-03-25 15:50
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE POLECAM TEGO CHŁAMU
    Zaletybrak
    Wadywszystko
    3 lata
  • ~Lucyna / 2010-03-25 09:34
    Ocena: 4.75 / 5
    Ja polecam internet z netii mam od ponad dwóch lat na lini TPSA i jeśli były problemy to zawsze była to wina telekomuny niestety. Co do tych bzdurnych opini że po zakończeniu umowy płaci się więcej to terminów nalezy pilnować tak samo jest w TPSA jak sie nie dopilnuje końca umowy to rachunki wzrastają. Co do infolini netii to nie wiem skąd te bzdury ale opłata jest jedna za całe połączenie odsyłam do strony netii po co wypisywać bzdury. Jeśli zaś ktoś ma problemy ze zrywaniem połączenia a jest na liniI TPSA niech od czasu do czasu podniesie słuchawkę od telefonu i jeśl iusłyszy trzaski to warto to zgłosić nie do neti a do TPSA. Polecam tym, którzy czytają takie fora nie tylko to ale i inne wszystko sprawdźcie sami infolinia nie jest tak droga w tej chwili netia ma swój blog gdzie można się wypowiadać. A ceny mają rewelacyjne dla LLU i jeśl TPSA nie urealni cen to netia ją wyprze, może stąd tyle negatywnych opinii.
    ZaletyZero problemów
    Wadyżadnych
    ponad dwa lata
  • ~jall12 / 2010-03-22 22:27
    trzeba ta mafie o nazwie Netia postawic przed sądem może jakaś wspolna akcja czy wspolny pozew
    podsuwajcie pomysły może składka na prawnika ,może jakis początkujący prawnik chce sie sprawdzic
    Zaletybraaaaak
    Wadysame
  • ~Czarny / 2010-03-20 19:29
    Ocena: 1.75 / 5
    Zgłaszałem problem chyba 30 razy,tydzień jest dobrze i później znowu przerywanie internetu
    między 17-21 praktycznie nie ma internetu

    nie polecam,nie dajcie się wrobić
    Zaletybrak
    Wadyprzerwy w dostawie internetu
    2 lata-45 zł.1 mb
  • ~ALFRED / 2010-03-17 14:13
    Ocena: 1.00 / 5
    W reklamie Netii mówią ze jest cud , miód i małpi smalec , a w rzeczywistości jest chu…. ,pizdn.. , patatajnia . Mam Internet i tel. na łączach Netii , w godzinach szczytu (15-22 )
    Transfer zaniżony ,wartości pingu zawyżone , BOK ma dobre chęci i na tych chęciach się wszystko kończy , bo mimo wielokrotnych obietnic poprawy , nic się nie dzieje .
    ZaletyBRAK
    WadyZANIŻONY TRANSFER , ZAWYŻONE PINGI ORAZ BEZRADNOŚĆ BIURA OBSŁUGI
    3 LATA
  • ~kuras / 2010-03-17 08:21
    1/ Czekałem na przełączenie z TP do Netii 3 miesiące i to nie z winy TP
    2/Nie odpowiadają na żadne pisma- totalna olewka
    3/Po upływie czasu trwania umowy (może to ja nie dopilnowałem zapisów w regulaminie) zamiast płacić 49 złotych płaciłem 85 złotych.
    4/Nikt nie jest w stanie nic załatwić na infolinii - ciągle coś zawalają, przy tym kłamiąc, że jest załatwione (trzeba dzwonić dwadzieścia razy w jednej sprawie)
    5/Pani z Netii pozwoliła sobie zadzwonić do mnie w sprawie jakiejś oferty grubo po godzinie 21.
    5/Po zakończonej umowie specjalnie przeciągają wycofanie się z linii, tak aby nie można było szybko zawrzeć nowej umowy z innym operatorem.
    Generalnie bardzo niesolidna firma, która się klientem interesuje do momentu podpisania umowy, a potem nie da się nic zrobić. Są totalnie bezkarni. Nie polecam nikomu.


    ZaletyBrak
    WadySame minusy
    Dwa lata
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4601
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3926
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2979
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2580
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016