Jestem w netiii od 5 lat, ta firma to kpina i śmiech - po umowie żegnam ich, nigdy nie wracam.
Akcje : za brak możliwości technicznych to klient ponosi winę i surowe kary. Zagubiona umowa, a przez to wygenerowanie przez netie kary pieniężnej... oczywiście umowę znajdują po wielu dniach. Infolinia to żal i nieporozumienie, każdy mówi co innego w różnych porach roku. Długie oczekiwania na cokolwiek, zmiany prędkości, czy usług. Próba zmiany prędkości trwa 3 miesiące, w sądnym dniu nic się nie dzieje a pani na infolinii nie wie dlaczego i dolicza kolejne dni oczekiwania... oczywiście nikt nie ma tam żadnych uprawnień i nic nie zrobi od ręki, potrafią tylko słuchać, ot automatyczne sekretarki i imitacja pomocy. Niekiedy oczekiwanie na konsultanta trwa aż ponad 1h i 20min jak w moim przypadku.... a przy uporczywiej próbie załatwienia sprawy traci się możliwość dodzwonienia na infolinie w przeciągu kilkunastu godzin.
Net jest po kablach TP, wiec tych klientów traktują jak śmieci. Tam gdzie mają własne LLU - inna bajka i wszyscy są zadowoleni,ucieszeni..bla bla.
ZaletyDobry jakościowo net, dobre trasy pakietów, styki z większością operatorów, niebanalne pingi.
WadyObsługa klienta dno, dno i jeszcze raz dno. Nabijanie w butelkę klienta, manipulacje umów, kręcenie ,niejasności i puste zapewnienia, każda kwestia musi zakończyć się sporem lub opóźnieniem czy konfliktem.
5