Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 3209 opinii

2.02 / 5

  • Niezawodność
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.84
  • Cena
    2.34
  • Parametry
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~kaska / 2010-04-22 12:41
    z pingami bywa roznie chyba u wiekszosci operatorow, od czego moze to zalezec? Mozna to jakos zaobserwowac na samym poczatku korzystania z neta , czy rownie dobrze problem moze wystapic pod koniec trwania umowy?
    Neo. zeszla troche z cen I 6mb osycluje w kwocie ok. 70 zl, jest chyba mozliwosc wziecia na probe, ale pytanie czy w przeciagu 3 miesiecy mozna jakos zaobserowac co sie dzieje z t y mi pingami ? Przyznam szczerze, ze jeste m technicznym laikiem.
  • ~Joshik / 2010-04-17 21:55
    Ocena: 2.25 / 5
    zakupiłem internet 8MB bo tylko taki oferowali na mojej linii bez telefonu. W początkowym okresie kiedy jeszcze mogłem wypowiedzieć umowę - internet hulał aż miło. I dziwiło mnie to co tu czytałem przed zakupem. Jednak kiedy minął termin pozwalający na zerwanie umowy - Internet stracił swoją zawrotną prędkość. Teraz np. zamiast oferowanych 8 MB mam 587 kb. Żenada kompletna. Już szybciej mi śmiga bezprzewodowy IPlus nawet kiedy ma słaby zasięg.
    Zaletycena
    Wadymakabryczna prędkość, zlewanie klientów.
  • ~rrogall / 2010-04-17 18:37
    Czy sa pingi w grach takich jak counter strike 1.6 bo mam internet od takiego faceta z mojego miasta i mam straszne lagi od50 do1000 w neti nie bylo by pingow pomozcie bo tylko o to mi chodzi
  • ~olunia / 2010-04-16 22:27
    Ocena: 1.25 / 5
    Trzy miesiące temu podpisaliśmy umowę z Netią, od początku były same problemy najpierw jakaś pani na infolinii nie potrafiła zapisać poprawnie nazwiska, i pomimo faksów telefonów na fakturze dalej jest inne nazwisko. Poza tym internet działa b. powoli, a w godzinach szczytu wcale.
    Do końca umowy i żegnaj Netio!!!!!
    Zaletycena
    Wadyczęsty brak dostępu do internetu
  • ~fanneostrady / 2010-04-16 09:13
    W neostradzie jest tak samo jak nie dopilnujesz terminu wypowiedzenia to zapłacisz cenę pozapromocyjną. A co do infolini to w TPSA zawsze odbierają ale nie chce mi się wierzyć, że specjalnie od ciebie Netia ignoruje połączenia. Warto dbać o terminy bo jak masz telewizję cyfrową N Polsat czy Cyfre+ jak nie dopilnujesz końca umowy i terminu wypowiedzenia to będzie ciężko.
  • janina / 2010-04-15 23:23
    Ocena: 1.25 / 5
    Wygasła mi umowa z Netią, toteż zrezygnowałam z ich usług. Niestety, powiedziano mi, że muszę jeszcze miesiąc czekać na wypowiedzenie. W tym samym czasie wysłano mi od razu rachunek za internet STRICTE 1 MG w wysokości 136 zł i dodatkowo za telefon oraz rozmowy, których jeszcze nie przeprowadziłam na kwotę ponad 100 zł.!!!!! N ie jestem w stanie zapłacić takiej sumy! Nie wiem co mam robić! Infolinia Netii nie odbiera moich telefonów. Kochani, błagam o jakąś radę kogoś kto był w podobnej sytuacji, bo to jest jawny rozbój !!!!
    Będę szczerze wdzięczna za wszelką pomoc! Pozostaliście mi tylko WY!
    Janina
    P. S. Co sądzicie o Neostradzie ? Czy to podobna instytucja ?

    ZaletyNajpierw pozorna troska o klienta, a potem niewolnik złapany i usidlony bez prawa do normalnego wyzwolenia się z niewoli
    WadyKłamstwa, zawyżony faktury za ! MG
    3 lata
  • ~antyk_mik / 2010-04-12 16:20
    Ocena: 2.00 / 5
    Netia to straszne badziewie. Oto dwie najbardziej wkurzajace sytuacje tylko z pierwszych 4 miesiecy uzytkowania netii:

    1. Najpierw przylaczenie opoznilo sie o ponad 3 tygodnie. W efekcie przez prawie miesiac nie mialem telefonu ani netu. W ramach rekompensaty dostalem zwolnienie z abonamentu za 1 miesiac. Problem polega na tym, ze w tym czasie korzystalem z promocji i abonament kosztowal mnie 1zł za miesiac, wiec tyle dostalem rabatu. Na moje zapytanie czy to nie kpina i ze wolalbym ekstra miesiac za 1zł uslyszałem że to niemozliwe i ze maja nadzieje ze bede zadowolony z ich uslug.

    2. Niecale 4 miesiace pozniej, dokladnie w czw. 8 kwietnia przestal mi dzialac internet i telefon. Zlozylem I reklamacje i dostalem informacje, ze do pt bedzie wszystko ok.
    Oczywiscie nie bylo choc w pt. zadzwoniono do mnie z informacje ze wszystko jest ok i zebym sprawdzil. Dlatego w pt. z ciekawosci zadzwonilem pod swoj numer stacjonarny. Okazalo sie, ze numer mojego telefonu zostal przydzielony innym ludziom takze z Lodzi. Dostali na pismie informacje, ze to jest ich numer od tej pory.
    Zlozylem wiec w pt. reklamacje z zapytaniem jakim prawem bez mojej wiedzy ktos dostal moj numer (zgodnie obecnym prawem telekomunikacyjnym przypisany do osoby). Oczywiscie stwierdzono, ze to pomylka i ze to wina systemu (w co nie wierze, bo zaden porzadny system nie pozwala uzyc zajetego numeru), a wszystko do soboty do godziny 9:20 bedzie naprawione. Wczesniej sie nie da bo technicy juz nie pracuja.
    W sobote wieczorem wykonalem kolejny telefon i dowiedzialem sie, ze nie jest tak latwo mnie wpiac z powrotem, ze niby sa potrzebne jakies pomiary etc. (pic na wode). Oczywicie okazalo sie, ze technicy w sobote nie pracuja i problem mozna naprawic najwczesniej w pn.
    Dzis jest pn. telefonu i internetu nadal nie mam, a opinie ta pisze korzystajac z netu w pracy.


    Nie mam dostepu do kont pocztowych, bankowych, gieldy. Jestem odciety od swiata, a moja rodzina i znajomi dodzwaniaja sie do obcych ludzi. Do tego nowi wlasciciele numeru podali juz go jako swoj nowy kontakt i dzwonia na moj koszt. Mnie sie natomiast nalezy rekompensata 1/12 abonamentu za kazdy dzien awarii, czyli przez to, ze korzystam z promocji - 8gr/dzien.


    Dodam, ze zajmuje sie systemami telekomunikacyjnymi zawodowo (choc nie jest to zaden polski operator czy producent). Nie pracuje wiec dla polskiej konkurencji. Firma dla ktorej pracuje nie moze pozwolic sobie na takie sytuacje, bo placi wtedy ogromne kary. Moze czas wprowadzic taki system tez w Polsce?


    Dla mnie Netia to ZENADA!!!
    ZaletyCena ale za brak uslugi
    WadyCzas przylaczenie, wysokie pingi, przelaczenie mojego numeru obcym ludziom, czas reakcji na reklamacje, robienie z klienta glupka
    4 miesiace,
  • ~zlototalne / 2010-04-10 17:00
    Ocena: 2.50 / 5
    Miałem dostać 2 mb (migracja z 1 mb) 1 kwietnia... wniosek złożyłem dokładnie 31 dni temu ( a pierwsze wnioski o taka możliwość były lutym, 1 kwiecień to na bank będzie załatwione i musi działać ) ... mija 10 dni po terminie (oczywiście wcześniej było 10 telefonów w tej sprawie ) ...okazuje się ze... jakimś cudem mam dostać za KOLEJNY! miesiąc (1 maj) bo ktoś się czegoś nie dopatrzył i nic nie mogą już z tym zrobić...więc 4 miechy na 2mb - powodzenia dla wszystkich userów netii, chesz czekac? wybierz

    Zaletyjakość sieci
    Wadyklient jest zerem, nigdy nic nie zalatawisz
    5
  • ~Jerzy / 2010-04-09 15:38
    Ocena: 1.00 / 5
    jeżeli bym mógł to zesłał bym na netie wszystkie plagi egipskie
  • ~Jurek / 2010-04-08 12:16
    Ocena: 1.75 / 5
    Mam Netię trzeci rok -porażka.
    1. Co roku zawyżają mi faktury,ostatnio podwójny abonament za styczeń.Reklamacja trwa miesiacami. 2. Po wymianie serwerowni Netii - każdorazowo musze resetować router a jak byli na sprzęcie TPSA było OK./dwa lata/.
    3. Aplikacja kontaktowa odrzuca reklamacje - twierdząc ,że jest zły format.Reklamacja zgłoszona telefonicznie - twierdzą ,że jej nie było mimo ,że mam biling i podałem nazwisko ich serwisanta, czas rozmowy itd.
    4. By było śmieszniej mam pod domem ich studzienkę z linią światłowodową, której nie chca uruchomić i mam łącze na kablach TPSA.
    Reasumując - sam wyciągnij wnioski.
    Jurek
    ZaletyNie widzę
    WadyObsługa klienta, serwis techniczny
    Trzeci rok
  • ~Jerzy / 2010-04-07 00:15
    to jakaś porażka jest, czekam już ponad 1miesiąc na podłączenie internetu i nic,
    - jednego dnia dzwonię i miła pani powiada iż z braku możliwości podłączenia przyślą mi rozwiązanie umowy, drugiego dnia dzwonię i wyznaczają mi nowy termin 14 dni na podłączenie
    - czekam i czekam a kiedy mija nowy termin podłączenia dzwonię i tym razem to tpsa robi problemy z udostępnieniem łącza
    - przy każdym kontakcie osoba odpowiada co innego a klient czeka jak głupi
    - pisma z rozwiązaniem umowy też nie przyślą bo to nie z ich przyczyny a ponoć z tpsa
    - pytam więc to ile będą pertraktować z tpsa odp. no będą
    - hej wy tam w tej netii zostawcie tą działalność i na łąkę paść krowy
    Zaletytrzeba zasłużyć
    Wadyżal mi nawet minusa
  • ~Kaska / 2010-04-02 11:14
    Ocena: 1.50 / 5
    Czytam i się zastanawiam czy w Polsce SA dwie Netie ?? Pan z Nickiem zlototalne pisze ze zła obsługa a parametry dobre ,u mnie wszystko na odwrót ,obsługa ok. po minucie lub 2 zgłasza się infolinia , pracownicy są przyjaźnie nastawieni do klienta a problem tkwi w jakości działania Internetu , transfer zaniżony czasami ledwo strony się otwierają .
    Zaletyprzyjaźnie nastawieni ludzie z infolinii (tylko szkoda ze nie mogą nam pomoc )
    Wadyzanizone transfery , parametry nie zgodne z umową
    2 lata
  • ~Złototalne / 2010-04-02 01:49
    Ocena: 2.50 / 5
    Jestem w netiii od 5 lat, ta firma to kpina i śmiech - po umowie żegnam ich, nigdy nie wracam.
    Akcje : za brak możliwości technicznych to klient ponosi winę i surowe kary. Zagubiona umowa, a przez to wygenerowanie przez netie kary pieniężnej... oczywiście umowę znajdują po wielu dniach. Infolinia to żal i nieporozumienie, każdy mówi co innego w różnych porach roku. Długie oczekiwania na cokolwiek, zmiany prędkości, czy usług. Próba zmiany prędkości trwa 3 miesiące, w sądnym dniu nic się nie dzieje a pani na infolinii nie wie dlaczego i dolicza kolejne dni oczekiwania... oczywiście nikt nie ma tam żadnych uprawnień i nic nie zrobi od ręki, potrafią tylko słuchać, ot automatyczne sekretarki i imitacja pomocy. Niekiedy oczekiwanie na konsultanta trwa aż ponad 1h i 20min jak w moim przypadku.... a przy uporczywiej próbie załatwienia sprawy traci się możliwość dodzwonienia na infolinie w przeciągu kilkunastu godzin.

    Net jest po kablach TP, wiec tych klientów traktują jak śmieci. Tam gdzie mają własne LLU - inna bajka i wszyscy są zadowoleni,ucieszeni..bla bla.
    ZaletyDobry jakościowo net, dobre trasy pakietów, styki z większością operatorów, niebanalne pingi.
    WadyObsługa klienta dno, dno i jeszcze raz dno. Nabijanie w butelkę klienta, manipulacje umów, kręcenie ,niejasności i puste zapewnienia, każda kwestia musi zakończyć się sporem lub opóźnieniem czy konfliktem.
    5
  • ~mrbary9303 / 2010-04-01 20:57
    Ocena: 1.75 / 5
    okres aktywacji wydłużył się o 7 dni oraz nie dostałem 8 mb/s tylko 2 mb/s
  • ~Arek / 2010-04-01 11:10
    Ocena: 1.00 / 5
    @Lucyna zgodze się z Toba w pelni- powiem nawet więcej Luska Netiia to badziew .
    Zaletybrak
    Wadyza duzo aby wszystkie wymieniac
    ponad rok
  • ~DUO / 2010-03-29 22:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Telefon w Netii mam około 12 lat Internet około 5 lat , bywało różnie raz lepiej raz gorzej
    Ale tak słabo jak przez ostatni rok nie było nigdy , pewnie jako jeden z pierwszych będę miał Neostradę na łączach Netii , mam nadzieje ze będzie ok.
    Z pełnym przekonaniem nie polecam netii (na łączu 4mb miałem w godzinach szczytu transfer 10kb/s , a ping w granicach 300 ms. ) w godzinach nocnych i porannych było ok.
    Zaletybrak
    Wadyzanizony transfer , wysokie pingi (nie da sie grac w gry on-line ) , ludzie na infolinii mili ale bezradni
    maja dobre chęci i nic z tego nie wynika
    tel. okolo 12 lat internet okolo 5 lat
  • ~olaf / 2010-03-29 21:48
    Ocena: 1.00 / 5
    niestety często tak bywa, że realna szybkość łączą nie odpowiada oferowanej...
    ludzie kuszą się na promocję, patrząc tylko na cenę
    nie zastanawiając się nad jakością usługi oferowanej przed danego dostawcę itp.
    ja wcześniej miałem net radiowy u lokalnego dostawcy, ciągle były problemy z łączem
    zmieniłem dostawcę na tp, myślałem też o netii
    ale jednak opcja dodatkowego pakietem TV z neostradą przeważyła
    i nie żałuje
  • ~Andrzej Sikora / 2010-03-29 13:55
    Telefon z Netii SA.
    Tam zasady współpracy z klientem są rodem z Białorusi. Reklamacji nie da się złożyć, ponieważ na infolinii można czekać nawet parę godzin.

    RADZĘ NIE KORZYSTAĆ Z USŁUG NETII !!!
    Około pół roku
  • ~zebraq / 2010-03-27 20:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Od dnia uruchomienia szybkość nie zgodna z zawartą umową (miało być 2mb) a jest tylko 512 czyli jedna czwarta z zawartej umowy pomimo 3 zgłoszeń na infolinię nic nie zrobiono przez 2 miesiące olewają nas bo już podpisaliśmy papiery. REKLAMY NETTI KŁAMIĄ !!!!!!!!!! Nie dajcie się naciągnąć !!!
    ZaletyBRAK !!!!
    WadySAME !!!
    2 Miesiące i za długo o 60 dni840c
  • ~bosso47 / 2010-03-27 11:49
    Ocena: 2.00 / 5
    Jak pisałem w poprzednich opiniach w związku z rożnymi transferami a szczególnie w godzinach szczytu wynoszącym Download 256kbps. Zadzwoniłem do BOK i dowiedziałem sie co następuje. A mianowicie, że umowa jest na szybki internet do 1 Mb i może być nawet 180 gdyż to jest właśnie DO 1 MB czyli szybkość zwykłego modemu do zawrotnej szybkości 1 MB. Kupując usługę trzeba znaleźć to Do gdyż może się okazać że będziemy mieli 128Kbps na stałe.Umowa się zakończy i podziękuję Netii za ich obsługę i olewnie klientów w Biurze Obsługi Klienta.
    Zaletybrak
    Wadysame
    2,5 roku na 3 lata.
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4518
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3507
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2248
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2086
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4722
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3973
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3062
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2630
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2033
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1306