Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 3208 opinii

2.02 / 5

  • Niezawodność
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.83
  • Cena
    2.34
  • Parametry
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Mirek / 2010-07-22 16:27
    Ocena: 1.25 / 5
    Drogi przyjacielu naos powinieneś zmienić Nick na Hans Christian Andersen i wtedy zacznij pisać swoje piękne bajki . Po pierwsze mieszkam 700 metrów od centrali telefonicznej konsultant z Nenii wyliczył mi na pięknym programie ze u mnie będzie chodziło 4mb , ze będzie pięknie i wspaniale a rzeczywistość okazała się taka ze w godzinach po południowych miałem 1MB a czasami mniej , a ping od 17 do 21 był około 300 . Jak dzwoniłem do Netii to miły konsultant mówił ze mam łącze do 4mb (1mb to jest do 4mb )a wiec według konsultanta wszystko jest ok. A co do pingu to nie mam umowy z gwarancja pingu a wiec konsultant uważał ze wszystko jest ok. A wiec wnioski są proste ludzie czepiamy się nie wiadomo czego a przecież jest tak pięknie ze aż pyda mięknie :)
    Zaletybrak
    Wadyzanizone transfery
    prawie dwa lata
  • ~naos / 2010-07-21 20:46
    Ocena: 3.50 / 5
    darujcie sobie wszelkie obelgi w stronę konsultantów czy netii.
    Każdy kto do was dzwoni w imieniu firmy, najpierw sprawdza w specjalnym programie jakie macie lacze, jak daleko wasz dom znajduje s ie od centrali i na tej podstawie proponuje wam internet. Jesli jestescie dalej niz 12 km od centrali to ludzcie sie ze bedziecie miec 12mbit/s tylko przykladowo 9, dlatego konsultant zaproponuje wam 8 mbit/ sek, a nie dlatego, ze mysli, ze ktos jest bardziej zamozny czy cos.

    po drugie. rozmowy telefoniczne sa nagrywane, dlatego wszsytko co ustalicie przez telefon, odzwierciedla przyslana pozniej umowa.
    jesli macie watpliwosci, zostaje wam reklamacja , a wasza rozmowa ponownie odsluchana.
    takze nie piszcie takich glupot.
    dziekuje. ;]
  • ~Przedstawiciel Netii / 2010-07-20 15:50
    Ocena: 3.00 / 5
    Jeśli ktoś chce skorzystać z usług netii, proszę o kontakt, sprawdzę dostępność usług i wybiorę najlepszą ofertę. Przedstawiciel Anna 784 235 320
  • ~kl-t / 2010-07-19 20:42
    "zadowolona" miałaś szczęście do zrealizowania swoich życzeń. Ja próbuję zrealizować swoje i okazuje się , że co rozmowa to inna opcja. Jedni konsultanci mówią, że na mojej linii nie ma innej możliwości jak 2Mb, by za chwilę następny konsultant proponował 4 Mb bez problemu a następny jeszcze 6, 12, a nawet 24Mb. Komu wierzyć? Chyba najlepiej konkurencji - TP, która w imię uczciwości wobec klienta ustali możliwości linii przez swoje służby techniczne a nie niedouczonego konsultanta!
  • ~lena / 2010-07-16 22:21
    Ocena: 3.50 / 5
    jak przeszlam do Netii ztp to mialam watpliwosci, przez 3 dni bylam bez internetu, ale jak mi go podlaczy;i i przyszly pierwsze rachunki to juz jest ok. niski ab za telefon i internet roznia sie 50 zl od tp miesiecznie. Zglaszajac awarie zostalam profesjonalnie obsluzona. milam tylo jeden problem jak mialam awarie ale wkoncu konsultant przyjol moje zgloszenie. Netia jest na pewno lepsza od tp.
    Zaletyniskie rachunki
    Wady?
    9 miesiecy
  • ~kl-t / 2010-07-16 17:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Chciałem przejść do Netii by mieć lepszy internet a przy okazji telefon przenieść z TP do nich.
    Przysłali umowę do podpisania, w której na temat nowych, lepszych parametrów internetu nie było nic. Mało tego konsultant stwierdził, że na mojej linii 4mb nie są możliwe, a tyle obiecała inna konsultantka. Biorą wszystko "co się rusza", a wywiązywanie się z niemożliwych do spełnienia warunków ich nie interesuje. Mają do wypełnienia targety i tylko to się liczy, a na swoich stronach piszą o wysokiej jakości obsłudze, o kreatywności, Jeśli ma ona na tym polegać, to gratulacje. Szkoda tylko ludzi nabitych w butelkę.
    Zalety-
    Wady-obsługa
  • ~MiB / 2010-07-14 10:28
    Ocena: 2.25 / 5
    Do 1 lipca byłem związany z TP w ramach umowy terminowej na usługę Neostrada.
    W kwietniu po kontakcie z doradcą Netii podpisałem umowę na świadczenie usług Internetowych.
    Podpisałem też oświadczenie, aby Netia w moim imieniu rozwiązała umowę z TP po jej wygaśnięciu.
    Obecnie mamy połowę lipca. TP przysłała mi fakturę za lipiec o podwyższonej wysokości (pewnie za karę, że nie przedłużyłem umowy) w porównaniu z opłatami w trakcie trwania umowy terminowej.
    Kontakt z doradcą Netii nawiązany w celu wyjaśnienia sprawy, zakończył się wyjaśnieniem, że umowa została nie wiadomo czemu anulowana, a wypowiedzenie umowy do TP nie wiadomo czemu nie zostało przesłane. Najciekawsze jest to, że w czasie trwania oczekiwania na aktywację usługi od Netii miałem kilka telefonów od ich doradców, którzy zachęcali mnie do skorzystania z ich oferty.
    Krótko mówiąc moim zdaniem- totalna niekompetencja !!!
    Z pewnością nie skorzystam z oferty Netii. Jak w ten sposób traktują klientów na starcie, to jak będzie później ?
    Nie przedłużę też umowy z TP za dziwaczne "opłaty karne" po zakończeniu umowy terminowej.
    Czas na Internet stacjonarny z ERY. Życzcie mi powodzenia. Pozdrawiam wszystkich !
    ZaletyCeny.
    WadyWszystko pozostałe.
    -
  • ~justa / 2010-07-02 22:20
    Ocena: 4.75 / 5
    Mieszkam na wsi ... i mieliśmy z neostrady internet 1mb/s, który był czasem ... w sensie że internet szedł tylko w godzinach nocnych tzn. od 2 w nocy ... Dlatego obniżyli nam prędkość do 512 za co i tak płaciłam 70 zł teraz mam w neti 4 mb/s i wszystko idzie super ;D
    Zaletyplusem jest to że to nie neostrada tp
    Wadynie znajduję
  • ~tomekw33 / 2010-07-02 15:28
    Jesli mowia ze bedzie 6mb to moze bedzie chociaz 2mb to i tak lepiej niz moje skromne 1 mb.
    Zaletyjeszcze nie wiem
    Wadyto co czytam yu
    jeszcze nie mam
  • ~Alex / 2010-07-02 13:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Myślę ze odpowiedz na twoje pytanie nie jest prosta , prawda jest taka jak te wszystkie komentarze
    czyli jest rożnie u jednych lepiej u innych gorzej , moje doświadczania z Netiia tez są różne ,
    ale raczej negatywne . Wiec raczej nie polecam . W moim przypadku raz były Pingi bardzo wysokie ,
    a innym razem transfer bardzo niski .
    ZaletyMaja fajne reklamy
    WadyTo ze te reklamy nie maja wiele wspólnego z rzeczywistością .
    rok
  • ~tomekw33 / 2010-07-02 12:47
    Witam
    Mam podpisac umowe z neti na internet 6mb i telefon, na stronie netii i w rozmowei z konsultantem potwierdzono ze moge miec 6 mb. Mam teraz 1 mb z kablowki za 50 zł a tu mam dostac 6mb za 49. Prawie wszyscy tu pisza ze to tylko obiecanki i bede miec same problemy (kablowka dziala swietnie ale to tylko 1 mb). Konsulkant zapewnia za walcza neta w 30 dni na lini tpsa. Jak jest naprawede z tym netem? Sam juz nie wiem mam podpisac umowe w poniedzialek. Nawet gdy bedzie 2 mb i i tak juz lepiej niz moje 1 mb ale boje sie zeby nie bylo nizej niz mam dotychczas. Prpsze o pomoc. Pozdrawiam Tomek.
    Zaletyreklamowana szybkosc i cana
    Wadytylko to co przeczytalem tu
    mam zamiar podpisac umowe
  • ~oriental_chicek / 2010-06-29 12:32
    Netia i Neostrada korzystają chyba z tego samego łącza , wiec nie powinno być problemu z zasięgem, a jeśli chodzi o prędkości to chyba każdy operator podaje max. prędkość, co nie oznacza ,że zawsze taka będzie. Osobiście wydaje mi się,że ostatnio prężnie rozwijają się operatorzy neta mobilnego. Coraz większe prędkości i niższe ceny, przynajmniej teraz , po obniższe cen - 25 % we free.
  • ~mario / 2010-06-25 14:49
    Ocena: 1.25 / 5
    Podpisałem umowę na 2M bo taka była możliwość łącza. Co się okazało po roku i wielu awariach, że
    transfer danych jest na poziomie 512 kb/s w porywach do 1M i takie same informacje uzyskałem od
    TP bo to po ich łączach. Przez rok płaciłem za coś czego fizyczni nie mogli zrealizować. Po złożeniu reklamacji zostałem całkowicie olany z wymijającą odpowiedzią. Złożyłem odwołanie zobaczymy co będzie.
    Do wszystkich:
    Bez problemu można sprawdzić prędkość po zainstalowaniu internetu nawet z konsultantem w neti
    i trzeba to robić bo się okaże że płacicie za coś czego nie ma MARIO.
    ZaletyTo zawsze stałe łącze
    WadyU mnie jest fatalnie taka linia
    Od 1 roku
  • ~szybki / 2010-06-24 21:37
    Ocena: 3.00 / 5
    Witam !
    Zamówiłem w neti internet 8m bez telefonu czekałem od grudnia do 17 maja !!!
    Korzystałem z pomocy technicznej aby aktywować i tu niespodzianka pani podawała parametry hasła i loginy jakoby internet był na lini netia a jest na lini tpsa przejętej przez netie prawie 20 zł straconych na telefon ale udało sie aktywowałem ,sprawdzam prędkość wychodzi ma 5 mb jest dobrze ale miało byc 8 mb zareklamowałem to był błąd zadzwonili technicy z pytaniem co mi nie pasuje powiedziałem że miałem miec 8mb Gosc ryknoł że to nieporozumienie bo w mojej lokalizacji ledwo 1 mb mozna osiągnąć bo centrala 3 kilometry ,na to Ja przeciesz mam o kliku dni 5 mb i działa stabilnie nie przerywa ani razu ? w telefonie cisza jak makiem zasiał za chwile o kurde zaraz wysyłam techników do Pana może ta linia jest wyjatkowa ,mówie gościowi że 20 metrów odemnie znajomy ma 4 mb i ma tak samo daleko do centrali . technicy zaczeli kombinować że linia obciążona itd. a potem wyszło na jaw że netia jak i tpsa woli oszukiwać klijentów wabiąc szybkom internetem a potem oklamuje że nie ma mozliwości technicznych PEWNIW NA MIEJSCU NETI TEŻ BYM WOLAL 10 KLIJENTÓW Z PRĘDKOŚCIĄ PO 1 MB NIŻ JEDNEGO Z 8MB -LOGICZNE TYLKO DLACZEGO OSZUKUJĄ ŻE NAWET 20 MB W MOJEJ LOKACJI JEST MOŻLIWE ,OWSZEM JEST ALE DLA FIRM KTÓRE BIORĄ PO 10MB ALE W OBIE STRONY PLACA CHORENDALNY ABONAMENT !
    dOSTAŁEM 1MB MODEM ZA ZŁOTÓWKE I JAKBY NIE TO ŻE POTRZEBUJE NISKIEGO PINGU KAZAŁ BYM IM SIĘ WYPCHAC Z TAKIM INTERNETEM ZOSTAŁ BYM W PLAY NA KARTE
    pLUS Z TEGO TAKI ŻE OPŁATA ZA 1 MB BEZ TELEFONY 49ZŁ NA 2 LATA W TPSA ZA TO SAMO 130ZL !!!!!!!! 1
    ZaletykRÓTKIE PINGI IDEALNE DO GIER SIECIOWYCH -CENA BRAK OPLATY ZA UTRZYMANIE LINI GDY NIE CHCEMY TELEFONU
    WadyPOLITYKA ZANIŻANIE CENY ALE TEZ PREDKOŚCI I WZAJEMNIE WYKLUCZAJĄCE SIĘ ODPOWIEDZI NA PYTANIA KLIJENTÓW
    OD 17 MAJ 2010
  • ~maciek / 2010-06-23 16:08
    Dlatego ja, nauczony podobnymi negatywnymi doświadczeniami z lokalnym dostawcą, wolę wybrać sprawdzony internet, choćby Neostradę w TP. Biorąc pod uwagę takie kryteria jak obsługa klienta, szybkość usuwania awarii, tpsa całkiem dobrze wypada. Choć jak swojego czasu, byłem klientem Netii i testowałem internet radiowy, też nie było najgorzej.
  • ~Jaśkoluby / 2010-06-18 15:13
    Jeżeli jesteś Kolego albo Koleżanko agitatorem Netii to trochę kultury nawet Wam nie zaszkodzi, a poza tym nie opowiadaj bajek i nie wciskaj ludziom ciemnoty - wszyscy wiedzą, że Netia dzierżawi łącza od TPSA, czym przy każdej okazji próbuje się wyłgać, a skoro usługa internetu świadczona przez TP była na przyzwoitym poziomie, ta jakim cudem ta sama usługa na tym samym łączu jest nie do przyjęcia - transfer zamiast do 6 mB rzadko kiedy osiąga 2 mB. I jak to się dziej, że Netia mając 3 miesiące na sprawdzenie łącza (w moim przypadku) niemal natychmiast po zgłoszeniu mojej chęci podpisania umowy stwierdza, że nie ma żadnego problemu, a po dwóch miesiącach mojej walki z nimi i ewidentnych kłamstwach w zakresie możliwości technicznych (słynne "po naszej stronie wszystko jest OK - musimy sprawdzić w domu klienta" :-) dowiaduję się, że "nie ma możliwości technicznych". Kto tu z kogo robi małpę ?
    Zaletybrak
    Wadysame
  • ~Jaśkoluby / 2010-06-18 14:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeżeli taka firma jeszcze jest na rynku, to znaczy, że nadzór państwowy w tym obszarze nie istnieje - w październiku ub. roku łączona umowa na telefon i internet do 6MB. Usługa internetu od stycznia tego roku - transfer do komputera pomiędzy 400 kB, a 4 MB ! Sześć telefonów z reklamacją - za każdym razem to samo "ktoś się zgłosi". W końcu pismo, na które odpowiedź brzmi "albo zmiana umowy do 2 MB albo wypowiedzenie umowy". Oczywiście drugi wariant - w tydzień od wysłania pisma wyłączają bez uprzedzenia internet, a telefon mają zamiar dopiero po 2 miesiącach (chociaż wypowiedziałem umowę w całości, a umowa dot. telefonu i neta). No nic myślę sobie - w nast. dzień złożyłem zamówienie do TP na internet i co ? i nic, bo Netia wprawdzie usługę wyłączyła ale łącza nie zwolniła i twierdzi, że trwa do miesiąca. Wysłałem faks w tej sprawie do Netii i do wiadomości UKE i UOKiK - tylko UOKiK odpisał, że nie zajmuja się takimi przypadkami poza tym cisza. Czy można coś jeszcze zrobić ? Chyba tylko wszędzie i głośno mówić o tym, żeby w końcu takie "zjawiska" zniknęły z naszej rzeczywistości. Poza tym łatwość, z jaką przychodzi łganie i kręcenie operatorom na infolinii jest czymś wyjątkowym - nawet w Polsce.
    ZaletyŁaden logo - przynajmniej mnie się podoba.
    WadySame - żenująca jakość usług, niekompetencja i arogancja konsultantów infolinii, działania niemające pokrycia w umowie, brak reakcji na monity klientów, nielegalne blokowanie łączy,
    ponad 6 miesięcy
  • ~janusz / 2010-06-16 11:55
    Ocena: 1.00 / 5
    bałagan i kłamliwa niekompetencja - dwa miesiące od podpisania umowy na internet okazuje się , że nie może go być bo coś się wydarzyło . W międzyczasie same kłamstwa co do możliwości technicznych i formalnych- najpierw możliwe jest wszystko - po prawie dwóch miesiącach kłamstw i niedotrzymywania terminów okazuje się , że nic nie jest możliwe. I żeby ktoś zadzwonił i zawiadomił klienta o statusie umowy - to bajka . Maja klienta gdzieś .
  • ~m / 2010-06-15 23:01
    Ocena: 2.33 / 5
    Pracuję w firmie, która została zmuszona zmienić operatora - dostawcę internetu (cwaniacy z Netii założyli w pewnej części miasta swoje łącza). Dali router do bani i co? Próbowaliśmy w firmie rozwiązać z Netią problem od pół roku. Dzisiaj wisiałam na ich osławionej infolinii GODZINĘ (SZEŚĆDZIESIĄT MINUT)!!!!!! Pytanie za tysiąc punktów: co załatwiłam? Zdarłam gardło. Banda niekompetentnych cwaniaków od ściągania kasy.
    ZaletyJakie plusy???
    WadyObsługa klienta leży i kwiczy.
    Na szczęście ja go nie mam - chyba bym się zapłakała.
  • badmin / 2010-06-14 22:45
    Te pozytywne opinie to chyba tylko konsultanci Netii. Po negatywnych widać,że nie tylko ja miałem problemy. Ta firma to POMYŁKA. A kto twierdzi inaczej , to albo mu za to płacą, albo uciekł z psychiatryka. Sorry, poniosło mnie, ale jak sobie przypomnę tych niekompetentnych ludzi i system to mnie trzęsie. Zgłaszam awarię , przez miesiąc nie mam usługi, w międzyczasie zgłaszam awarię jeszcze dwa razy. Po czym przychodzi faktura za cały okres ( to wiedziałem ,że tak będzie - analfabeci z przymusu). Reklamuję, konsultant twierdzi,że owszem ale usługa nie działała (teraz nie pamiętam, ale około) 20 dni, i że może mi wystawić korektę na te 20 dni. Ja się nie zgadzam, piszę pismo - otrzymuję odpowiedź,że reklamacja w ogóle nie może być uznana- zero uznania , i że oddają to do windykacji. No to dzwonię na infolinię co jest grane. Pół godziny oczekiwania na linii : "ma pan rację reklamacja powinna być uznana , ale ja tu widzę, że usługa nie była dostępna tylko przez (też nie pamiętam dokładnie , bo sypali datami) ok 15 dni." Ręce mi opadły. Poprosiłem o korektę na te 15 dni i zasiadłem do pisania wypowiedzenia umowy. Teraz dzwonią z propozycjami promocji-promocji. Wysyłam ich w kosmos, niestety Panie na telefonie nie mają pojęcia dlaczego rozłączam się bez słowa, zresztą o czym one mają pojęcie , są trybikami w systemie bez duszy. NETIA TO POMYŁKA PRZYRODY, TA MUTACJA JEST Śmiertelna.
    Zaletyżadnych
    Wadysame
    na szczęście krótko
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4505
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2245
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2085
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4706
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3969
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3039
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2624
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2031
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1299